Nyilvnvalan
mind a „frfi”-nek, mind a „n”-nek
TEVKENYEN kell rszt vennie
az t-magt rint (ltala elvgezhet/elvgzend) kiegyenslyozsban,
valamint a „kzs otthon” Rendbe-ttelben is.
[Mivel a Fld jelenleg egy ’rezgs-emelst’ s meghatrozott Igazodst s Rendezdst tztt ki clul, gy azon Lelkek lehetnek jelen letkkel a Fldn, akik ezt a megtapasztalst vlasztottk, vagyis akik a „Kzs Otthon” Rendbe-ttelt [FLD/Vilg] TEVKENY kzremkdskkel is felvllaltk.]
Ha a bevezet pldt kvetjk: a „frfi” vtlen trvnysrt [tevkeny okozja a Rend megbontsnak, m neki fel nem rhat okbl nem ismerte fel a megtvesztst s a trvnysrt magatarts()t sem]. A „frfi” trvnysrt/torzt tevkenysgnek Hatsa tterjedt a vele kzs otthonban Jelenlv „ni” trsra is, s a „n”-ben, valamint a „kzs otthonban/tban” tovbbi srlsek jelentek meg. Mindez a „n” ttteles felelssgnek kialakulst jelentette.
A Fldanya/FLD olyan „Felelssgi tTekintst s tIgaztst/tRendezst” hajtott vgre,
amelyben az egyes Lelkeket rint Szemlyes Felelssgek
– a VILGI/Vilgi Rendezshez szksges Mdon/Mrtkben –
felismerhetv s Rendezhetv vltak.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 17., 05.55.
Termszetesen a Szven/Szv-ton t rhet el a Felelssgi felismershez s Rendezshez szksges minden segtsg s er.
Felmerlt az a krds is, hogy mit tehet a „torzszltt”?
Ez a krds ma mr ’rtelmetlen/rtelmezhetetlen’ a Vilgban --- ugyanis egyrszt mr eddig is megvalsultak a VILG/Vilgok rszrl olyan elfogadsok/befogadsok, amelyek nagyon sok eredetileg „torz” forma/tartalom/lt szmra kialaktottk/megtalltk a ’megfelel hasznossgot’, amely szmukra is lehetv tette a Szpsg/psg tjn elindulst/haladst, msfell olyan VILGI RENDEZSEK valsultak meg az elmlt idszakokban s folynak jelenleg is, amelyek minden VILGI letet vlasztott Llek/Ltez szmra utat nyitottak a meghozott vlasztsok ’irnyba’.
OmMTR~KJ
*****
A „Kzs Otthon Rendezshez” kapcsold Kiegszt Trvny s Szably
Mr az elz oldalakon is lejegyeztnk nhny irnyad Alapelvet:
Aki „valban” felels egy egyenslyi helyzet megbomlsnak kialakulsrt [I.] (vagy a helyzetrt [II]), az van abban a helyzetben, hogy a megfelel yvttelekkel s Yavtsokkal lhessen: yoga s ktelessge is a tnyleges yavt lpsek megttele az ltala kialaktott/megteremtett (vagy felvllalt) torz helyzet meggygytsra (magban, illetve az eltorztott krnyezetben).
I.
„Felelssge” (elsdlegesen, teljes-kren) annak van/lehet,
aki valamilyen mdon „tevleges” rszese volt e helyzet kialakulsnak.
A „Felelssg” ebben az esetben fgg a ’vtkessg foktl’:
a szndkoltsgtl vagy a megfelel gondossg hinytl.
’Vtlen’ tevleges kzrehatsok is lehetsgesek.
II.
Ugyanakkor egy sajtos felelssge „kialakul” mindazoknak,
akikre „ttevdik” a megbomlott egyensly/Rend,
vagyis akik valamilyen ok miatt [egyidejleg vagy utbb] ’rszesv’ vlnak a srlt letnek/helyzetnek.
Akinek „Jelenlte” miatt ’ttteles felelssge’ alakult ki, annak nyilvnvalan ’tennivali’ is vannak/lehetnek.
„Mindenki a magban elllt srlsei
meggygytsa/Rendezse/Kiegyenslyozsa tekintetben van Hat-helyzetben”,
vagyis a „frfi” a magban elllt Bizalom-srlst (s egyb srlst),
s a „n” a magban elllt Bizalom-srlst (s egyb srlst) „gygythatja meg”/Rendezheti.
A „kzs otthon/t” „meggygytsnak az „alapja” az,
hogy minden rintett
a benne-magban elllt srlseit trja fel (hozza felsznre) s gygytja meg (Rendezi),
s ezen „mindennapi Bizalom-pt/Rendez lpsek” vezethettek/vezethetnek el jra
a „Biztonsgos” [Rendesen mkd s Szabad/Szeret] Otthon [Kzs t]
megteremtshez/megerstshez is.
Mindenki csak nmagt s a „magban” meglv srlseit ismerheti fel s Rendezheti.
A „kzs otthonban” is mindenki csak a „sajt vllalsait” bonthatja ki, azaz
„nmagt adja [=nyilvntja meg], s teszi azt, ami a maga-ni /frfi(s Llek-)feladata”.
Mind a „frfi”-nek, mind a „n”-nek
TEVKENYEN kell rszt vennie
az t-magt rint (ltala elvgezhet/elvgzend) kiegyenslyozsban,
valamint a „kzs otthon” Rendbe-ttelben is.
A Kiegszt Trvny s Szably clja az, hogy
Lehetsget teremtsen
a „Kzs Otthonban Jelenlv” azon Lelkek/testben-l-Lelkek szmra
a Kzs Otthont rint Hatkony s tevkeny Rendezsben val rszvtelre,
akik a „Kzs Otthont” rint srt tevkenysgben tevkenyen nem vettek rszt.
[Tulajdonkppen a ’Rendezsi’ folyamatok egy rsze sajtos mdon ’beillesztsre’ kerlt (EGY-be-olddott) az ’pt’ let-terletbe. Akiknek ’ttevdtt’ felelssge volt, azoknak (a lentebb ismertetend ’Megersts’ utn/kapcsn) ’megsznt a ketts felelssge’, s ’ttevdtt’ felelssgk ’beleolddott’ a ’Kzs Otthon Rendezse rdekben Most felvllalt j Feladathoz tartoz Felelssgbe. Az ’Elsdlegessgi’ krbe tartoz Feladat felvllalsa esetn ’elenyszett’ a korbbi ’ttteles’ Felelssg.]
Vonatkozik ez a Kiegszt Trvny s Szably mindazokra, akik
1./ a Kzs Otthonban [~a FLDN-mint-Vilgban] Jelen voltak akkor, amikor a Vilgot [~Kzs Otthont] msok irnybl srt Hats rte, maguk azonban a srls megnyilvntsban tevkenyen nem vettek rszt (vtlen kzrehatsuk sincs a srls kialakulsban), vagy
2./ a srls bekvetkezte utn vltak – valamilyen vlasztsuk kvetkeztben – a Kzs Otthon [~a FLD-mint-Vilg] csaldtagjv (pldul ’tervezetten beszletett gyermekek’ vagy ms formban engedlyezetten rkezett Segtk/Kldttek).
Azrt vlt szksgess ez a[z elsdlegesen a Jelen tmeneti idszakra vonatkozan kialaktott] Kiegszt Trvny s Szably/Szablyozs, mert a Fldn-mint-Vilgban jelenleg nagyon sokakat rint az a helyzet, hogy ’tnyleges elszenvedi’ egy ’msok tevkeny kzrehatsa’ ltal megbontott egyensly helyzetnek, m mivel k maguk ’tevkenyen’ e srt vagy srlt helyzet ’kialaktsban’ (!) nem vettek rszt, gy ’nagyon korltozottak’ az ltalnos Felelssgi Trvnyek/Szablyok szerinti Rendezsi Lehetsgeik, s a ’tlk elvrhatsg’ [figyelemmel a mg Gyermeki vagy Ifji let-minsgkre s egyb ms, a srt Hats miatt bennk magukban is kialakult/tovbbterjedt srlseikre] jelenleg [mivel egy klnleges talakulsi folyaMATot l meg a VILG/Vilg/vilg] ’nehezen rtelmezhet fogalom’. Ez teht azt jelenti, hogy a Kiegszt Trvny vagy Szably(ozs) azokat az ALAP-Elveket rgztette – nagyjbl a (jelen helyzetre vonatkoz) ’vglegessg ignyvel’, amelyek a FLD-mint-Vilg tovbbi [KRISZTUSI] T-jt vlasztott Ltezk/Lelkek szmra eligaztst adnak arrl, hogy mit tehetnek a „Kzs Otthon” Hatkonyabb Rendezse rdekben. [Meghatrozsra s rszben kibvtsre kerlt az a lehetsg, hogy az ’Elsdlegessg’ krbe sorolt let-terleteken hogyan vllalhat fel ’feladat’.] A „vglegessg ignye” azt jelenti, hogy a Trvnyben/Szablyban felsorolt Elvek br a FLD-CSALDJNAK EGYETRTSVEL bvthetk vagy megvltoztathatk, az ilyen CSALDI bvts vagy megvltoztats hjn nem rtelmezhetek mskppen vagy kiterjeszten.
A ’F-Szably’ [elsdlegesen kvetend Irnyelv vagy Alapelv] az, hogy
mindazok, akik Jelenleg a FLDN/Fldn [a FLD ’Csaldtagjaknt’] lnek,
vagy egy belthatan betervezett [a FLD/Fldanya ltal JELLT] idszakban
a FLDRE/Fldre Csaldtagknt rkeznek
(az Engedlyezetten rkez Segtk/Kldttek is Csaldtagok!),
tevkenyen rszt vehetnek
a FLD/Fld eltervezett Rendezett T-jnak a kialaktsban/megformzsban.
Ez azt is jelenti, hogy akik a FLD/Fld tovbbi [Vilgi] T-jn val Haladst/letet vlasztottk – s az elmlt nhny [Fldi] napban (nap ~ kb 24 ra)
megerstettk a FLDDEL/Flddel val tovbbhaladsukat,
a „Megerstsk” „utn”
egy „Sajtos Felelssgi Helyzetbe/Rendbe/Rendezdsbe olddtak vagy illeszkedtek be”.
[Az ’elmlt napokban’ eladdott ’prba-helyzetekben’ ’mindenki felmutatta, yl lthatv tette a vlasztst’.]
E Sajtos Felelssgi Rendezdsbe oldds/beilleszkeds kapcsn/sorn
minden beilleszked Llek s testben-l-Llek
egy olyan „szemlyesen t rint
s egyidejleg
az Egsz-FLDET s valamennyi Csaldjt is rint
tVilgtson” ment keresztl,
amelyben feltrsra kerlt
[figyelemmel az jelenlegi Felelssgi helyzetre (Yogosultsgaira s Ktelezettsgeire),
valamint az „itt-s-most-helyzetre”
(Lehetsgeire, Kpessgeire, Erire, vlasztott tovbbfejldsi irnyaira stb)] az,
hogy mit „tud” az itt-s-most-helyzetben
[jelen testi letben,
illetve a vlasztott Fldre-visszaszletsei (esetleg Fldre val Engedlyezett visszatrse) sorn]
a FLD/Fld [mint Vilg, mint Kzs Otthon] Rendezettsge nvelse rdekben tenni.
[’Rendezettsg nvelse’ ~ ezek tulajdonkppen ’pt’ folyamatok is, amelyekkel a Fld-MAGA-Alap-Mintja/Mkdse visszalltsra kerl. E krben teht olyan pt folyamatrl van sz, amely egy ’megbomlott’ Rend visszalltst vgzi, s ezrt egy kiss sajtos ’Felelssgi’ Szablyok kapcsoldnak hozz. Akik jelenleg a Fldn lnek, azok felvllaltk azt, hogy a Fldet tevkenyen segtik a MAGA-Rendjbe val visszatrsben. Egy ilyen idszakban felvllalt feladat teljestse klnlegesen fontos lehet ’az egsz kzssg/Fld’ rdekben, s nyilvnvalan ms Felelssge van annak, aki egy ilyen Egyenslyi helyzetbe/Rendbe val visszallts megsegtsre vllalkozik, mint egy olyan lteznek, aki majd mr a MAGA Egyenslyba/Rendjbe visszailleszkedett Fldn vllal tovbbi pt/Szpt feladatokat.]
Azt, hogy ’mit tud tenni’ egy-egy Llek ’jelenleg’, a „SZV-s-Szv mutatta meg”.
Egy ’kzelt kppel’ tudom csak – az eddigi megrtseimre figyelemmel – rzkeltetni ezt a mkdst.
A Fldi vltozsokra figyelemmel a „FLDI CSALD” idrl-idre meghatroz „Elsdlegesen fontos feladatokat”, vagyis Jell olyan LET-terleteket, amelyek a megvalstsban a tbbi felvllalhat/meglhet megtapasztalshoz kpest elnyt lveznek. Az „Elsdlegessgre” Jellt let-terletek olyan tennivalkat foglalnak magukban, amelyek mielbbi vagy ’terv-szerinti’ megvalstsa AZ EGSZ FLD szempontjbl kiemelt jelentsg, megvalstsuk a ’tovbblps’ alapja, vagyis amelyekre ksbb ms feladatok plnek majd. Az „Elsdlegessgi” krbe Jellt Feladatok megvalstsa a FLD ’Rendezettsgt tervszeren yavtja’.
Ez azt is jelenti, hogy ’hasznos’, ha az „Elsdlegessg” krbe tartoz feladatok megvalstsba minl tbb Llek/testben-l-Llek kapcsoldik be. Nyilvnvalan mindig vannak olyan Lelkek/testben-l-Lelkek, akiknek a vlasztott egyni lettja ’harmonizl’ az „Elsdlegessgben” megnyl/megnylt feladatokkal, s vannak olyanok, akik ’nem vlasztottk’ jelen letkben azok megtapasztalst, vagy pedig valamilyen ok miatt mg nem kszek az „Elsdlegessgi” krbe tartoz feladatokba bekapcsoldni. Ezt mind a Fldanya SZVE, mind pedig az egyes Lelkek/testben-l-Lelkek Szve pontosan megmutatja. Ha egy Llek/testben-l-Llek Szve „jelez”, hogy „szvesen” bekapcsoldna a megnylt „Elsdlegessgi” feladatokba [mert az a maga-vlasztotta megtapasztalsi irnyban van, tovbb a Llek/testben-l-Llek akkor ppen nem vgez valami szmra fontosabbat (van lehetsge bekapcsoldni a feladatba) s rmet/plst is jelentene a szmra], akkor a [Fldanyai]SZV-s-[Llek]Szv „Harmonit Jelez”. Ez a megjelen Harmonia egyben egy olyan ’jelentssel’ is br, hogy ’a Fldanya felajnlja a Llek szmra az adott megtapasztalst’, s ha ezt kveten a Llek/testben-l-Llek FELVLLALJA az adott [a maga szmra s a FLD szmra is pt] feladatot, akkor azt a Fldanya-s-a-Llek ’kzsen’ Rgztik, ezt kveten pedig a Llek/testben-l-Llek minden szksges segtsget s vezetst megkap ahhoz, hogy a vllalst beteljesthesse.
Ez a Kiegszt Trvny s Szably teht egy bizonyos „Feladat-vltsra”, „Feladat tcsoportostsra” is lehetsget adott, s akik a Kzs Otthon Rendezettsgnek nvelse rdekben vllalkoztak a Feladataik megvltoztatsra (feladat-vlts, vagy a feladatban-marads esetn bizonyos feladat-mdosts) nagyon gyors kioldsokat s tHangolsokat/tIgaztsokat kaptak/kapnak a FLDTL/Fldanytl/CSALDTL.
Egy „j feladat” felvllalsa, vagy egy meglv feladat bizonyos mdostsa mindig egytt jr a feladathoz kapcsold „Felelssg” igaztsval is. IRGALMI, SZER-ELEMI sszehangol/Egysgbe/EGY-be-Rendez Erk vgeztk/vgzik el mindezeket a SZV-s-Szvek EGYBE/Egysgbe-Hangolsa ltal, gyelve mind az egyes Llek (testben-l-Llek), mind az egyes Csaldok, mind a FLD/Fld-mint-Vilg Harmnijnak/Rendezettsgnek minl teljesebb megnyilvntsra
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 17., 12.52., 2011. mrcius 19., 00.11.
Van egy nagyon klnleges sajtossga is most ennek a Rendezsi lehetsgnek: lehetv tette/teszi az „ttevdtt Felelssgi helyzetben” lk szmra azt, hogy az eddigi ’knyszer ttlensgket’ maguk mgtt hagyva a sajtos „[’kialakult’]Felelssgket” „feltlthessk megfelel tartalommal”, vagyis vgre tnyleg olyan [szmukra s a Fld szmra is rmet jelent s hasznos] feladatokba kapcsoldhassanak be, amik tnyleges pt/Szpt jelleget hordoznak. Tehetik mindezt A SZKSGNEK MEGFELELEN SZABADON --- vagyis mr nem kell egy-egy j feladat felvllalsval vrni egy j beszletsig, hanem akkor vllalhat fel a feladat, amikor az ’megnylik’ s/vagy amikor arra a Llek is kssz vlik. Mindez azt is jelenti, hogy a Llek mind a maga ptsben, mind a Fldi Rendezsi folyamatokban rugalmasan, a szksgekhez s lehetsgekhez pontosan igazodva vehet rszt, s ez jelentsen felgyorstja mind a Llek plst, mind pedig a „Kzs Otthon” Rendezdst. [’Felgyorsts’ alatt a ’megfelel tem kialakulst’ rtem. A vltozsok ’indokolatlan gyorstsa’ a Fldi folyaMA(A)Tokban nem kvnatos --- elsdlegesen arra figyelemmel, hogy sok Llek a Fldn az ’let-Alapjai’ Rendezst vgzi.]
Ez a ’Rendezs’ feloldja azt a klnleges helyzetet, ami eddig ’vrakozsra vagy ttlensgre tlte’ azokat, akiknek csak a ’msok krsre’ nylt volna meg egy-egy helyzetben a tevkeny kzremkdi szerepe (a krs pedig a tudatossgi- s bizalom- szint fggvnye, vagyis ha valaki nem ismeri fel azt, hogy segtsgre szorul vagy pedig a segt ott van mellette, akkor az csekly valsznsggel l majd segtsgkrssel). Ma mr a Fldn „csaldtagknt Jelenlvnek” nem kell vrnia trsai „krsre” akkor, amikor egy-egy megnyl Elsdlegessgi Feladat megvalstsba [a „Kzs Otthon” Rendezsbe] a meglv „harmnija”/illeszkedse alapjn „SAJT YOGN” (gyakorlatilag ’Fldanyai Felkrsre’, s e felkrs elfogadsa utn) ’teljes erejvel’ bekapcsoldhat. Ugyanakkor nem vltozott az az Elv, hogy „trsaink” letbe ezutn sem avatkozhatunk be szksgtelenl-s-krtelenl.
A Kiegszt Trvny s Szably teht a „Kzs Otthonban Jelenlev”, de valamilyen sajtos ok miatt az egyes let-terleteken vagy Rendezsi Lehetsgekben eddig „ttlenl” [kzvetlen Hat-lehetsg nlkl][’knyszer-helyzetbe kerlt’] Jelenlv Csaldtagok szmra is lehetv tette, hogy a SZERETET s REND, SZABADSG ALAP-ELVEIRE figyelemmel a Kzs Otthon, gy a vlasztott tovbbi let-t Rendezettsgnek nvelse rdekben szabadon j Feladatot vllalhassanak s ezltal tnyleges Hat-lehetsghez/Hat-erhz s pt (ezltal j tpll) lehetsghez jussanak.
Az „j vllalsok” (feladatok, felelssgek) elsdlegesen [a ’f-szably’ szerint] azokon az let-terleteken s Rendezsi terleteken nyilvnulhatnak meg a jelen Szablyozsi krben, amelyeket a FLD/Fld CSALDJA az „Elsdlegesen fontos Feladatok” kz sorolt, vagyis amelyekben val TEVKENY kzremkds a legteljesebben s legkzvetlenebbl yavthaja a Kzs Otthon Rendezettsgt s ezltal a Kzs Otthonban l valamennyi Csaldtag helyzett.
Ez a Kiegszt Trvny s Szably a FLD/Fld ’minden ltezsi szintjt’ rinti. Az egyes Lelkek, az egyes Csaldok/Nemzetsgek/Birodalmak esetben is eladdhattak olyan helyzetek, amelyekben eddig bizonyos [knyszer-]’ttlensget’ ltek meg (pldul vtlen elszenvedi voltak msok pusztt/megront/megbont tetteinek, s ezltal maguk a kialakult helyzetk yavtsa rdekben valjban ’csak’ a ’maguk’ Hatkrben tevkenykedtek, s tevkenyen a kialakult ’sztterjedt’ srlt helyzet yobbtsra (felelssgi helyzet hjn) (beavatkozs tilalma) nem voltak ’yogosultak’.
Ismt kiemelem: a Sajtos Felelssgi Rendbe/Rendezdsbe val oldds/beilleszkeds egyetlen Llek (vagy Csald) esetben sem jrt a szemlyes Felelssgek cskkentsvel/elenyszsvel, viszont egy olyan talaktst eredmnyezhetett, amelyben az egyes Lelkeket rint Szemlyes Felelssgek – a VILGI/Vilgi Rendezshez szksges Mdon/Mrtkben – felismerhetv s Rendezhetv vltak. „j Feladat” (s ehhez kapcsoldan ’j felelssg’) felvllalsra/megformzsra a mr meglv szemlyes Felelssgi Helyzetre figyelemmel s az ’Elsdlegessgek’ kz sorolt let-terleteken [’Fldanyai Jellssel] kerlhet/kerlhetett sor. A Kiegszt Trvny s Szably clja az, hogy a Kzs Otthonban Jelenlv azon Csaldtagok is – teljes egszben sszhangban a VILG/Vilg Felelssgi Elveivel, Szabadon – Rendezetten, tevkeny s pt mdon bekapcsoldhassanak a Kzs t, Kzs Otthon Rendezettsgnek/psgnek/Szpsgnek nvelsbe, akik valamilyen sajtos Felelssgi korltozs miatt egyes let-terleteken eddig ezt ’nem tehettk meg’ (pedig ’alkalmasak’ lettek volna bizonyos segtsg-nyjtsra).
A Fldn azrt vlt szksgess ezen „Kiegszt Trvny s Szably/Szablyozs” megalkotsa, mert a Fldn a „Csaldban” Jelenlv SzeRves Ltezkre olyan sajtos Felelssgek helyezdtek, amelyek kialakulsban vagy „vtlen kzrehatk” voltak, vagy „teljesen vtlenek”, akikre pusztn a „Csaldban-Jelenltk” miatt helyezdtt t a „Felelssg”.
A „Csaldban-Jelenlt” miatt thelyezdtt Felelssgi helyzetbe kerltek esetben egy olyan sajtos knyszer-helyzet llt el, amely miatt az thelyezdtt-felelssgi helyzetbe kerlt ltez (a pldban a „Fldi n”) nem volt abban a helyzetben, hogy SZABADON megersthesse azt, hogy a „Csaldban/Otthonban kvn maradni” (tulajdonkppen az ’eredeti otthon’ meg is sznt szmra) --- ilyen SZABAD megersts hinyban pedig nem kerlt a „n” abba a helyzetbe, hogy a „Kzs Otthon” Rendezse rdekben „Hatkonyan Tevkenyen” a r ttevdtt Felelssge ’mell’ yogosan [megfelel, Hatkonyan elreviv] „Yavt Feladatot” is felvllaljon s gy tnyleges Haterhz jusson. Korbban utaltunk r, hogy akik a srlt helyzet kialaktsban tevkenyen nem vettek rszt, azok „Yv-ttellel” nem lhettek, s legtbbszr az „ldozatot” sem tudtk megfelelen mkdtetni (elsdlegesen azrt, mert az ldozatoknak a megsrlt Bizalom miatt nem volt megfelel ’elfogadja’). Nagyjbl ez az a ’helyzet’, amelyben az ’Istenanya’ ’(egyb Hat-lehetsgek hjn) csak knnyezik/sr gyermekei miatt’.
[A KNYSZER-HELYZET annak kvetkeztben llt el, hogy a megtvesztssel l idegen lny „tnylegesen elvlasztotta egytt-teremt-trstl” a „Fldi frfit” s a „Fldi nt”. Ennek a knyszer-helyzetnek a felszmolsa Rendezst tett szksgess s lehetv.]
*****
Egyszer rgen, mikor mg nem volt bnat,
S a kk vizekben tndklt a hold,
Tndr leny llott a tenger partjn,
S a hab lgyan, szerelmesen dalolt...
De egy este... messze szak fell
Orkn hadval rkezett a tl,
A tndr srt s fnyes knnyeit
Zg tengerbe hullatta a szl...
Aztn elment... a tenger vrta, vrta,
s fodros habja tbb nem dalolt.
Kds, borongs, nma jszakkon
Stt vizn nem tndklt a hold...
S a mlybe hullott tndr knnyekbl
Lettek a fnyes igazgyngy szemek...
A gyngyhalsz nha megtallja
A mlybe rejtett tndr-knnyeket...
n is ilyen gyngyhalsz vagyok,
s verseim az igazgyngyszemek...
Egyszer lelkembe zokogott egy tndr
S azta nha gyngyszemet lelek...
(Ifj Erdly 1925)
„A KNYSZER-HELYZET annak kvetkeztben llt el, hogy a megtvesztssel l idegen lny „tnylegesen elvlasztotta egytt-teremt-trstl” a „Fldi frfit” s a „Fldi nt”. Ennek a knyszer-helyzetnek a felszmolsa Rendezst tett szksgess s lehetv.”
[Tnyleges elvlaszts ~ az egytt-teremtk kapcsoldst lehetetlenn tette, megszntette.]
„reztem”, hogy amikor ezt a mondatot kimondtam vagy lertam, az egy „tlet” is volt. Nem az n tletem, hanem KRISZTUS s/vagy a FLD/Fldany.
reztem azt is, hogy „valami lezrult” ennek az tletnek a ’kinyilatkoztatsval’. [Taln az ’ered’ beazonostsval a ’srlsek mltbeli okai’ kutatsnak egy rsze is lezrult --- ez pedig kiterjedtebb lehetsget nyitott a ma, a jv ptsnek. (A Kiegszt Trvny is errl szl.)]
Valamilyen mdon sszefgghet ezen tlettel a kvetkez (pr nappal ezeltt rzkelt) megrts/kp. Taln van kapcsoldsa a legutbbi ’Tndrkertes’ [2011.03.16.] lejegyzsekhez is.
Azt is rzem, hogy a ’kp’, amelyre rltsom lehetett, egyszerre valsgos/’tnyleges’, s egyszerre hordoz egy ms rtelmet is. Tbb szinten is megnyilvnult ez a kp. Csak a lnyegt igyekszem tadni mindenfle magyarzat nlkl. Valsznleg „Teljes Titoktarts” mellett valsult meg az esemny, ez pedig azt jelenti, hogy az „rzkelse” azrt vlt lehetv, mert mr „befejezdtt a folyaMA(A)T”.
Valahol a Fldn/Fldben maguk ltal bezrdott vagy KRISZTUSI Erk ltal „bezrt” Ltezket rzkeltem. Ez rszben szimbolikus volt, rszben teljesen vals. Bezrsuk a Lnyek s a Fld szempontjbl is fontos volt eddig, mert (valsznleg) „energetikailag jelentsen klnbztek a Fldtl”, ez pedig mind a Fld szmra, mind e Ltezk szmra ’feszlssel’ s fjdalommal jrt.
Nem nevezem ’Lelkek’-nek ket --- taln lelkes lnyek voltak, taln valamilyen msfajta ltezk. [A ’nem lelkes’-sg nem jelent ’lelketlensget’ vagy ’rosszasgot’, csak egy ms minsget.]
Valsznleg a „Hazatrskre” vrtak/kszltek mr --- s taln valban elre jelezhet volt az, hogy tvozsuk mind az maguk szmra, mind a Fld szmra fjdalmas lehet. Taln azrt volt ez gy elre jelezhet, mert a Lnyeknek (taln mindnek, taln nhnyuknak) nem csak a ’lnyege’ volt valahol a Fldben/Fldn elzrtan jelen, hanem a lnynek az ’energia-burka’ (teste, letruhja) is [ez pedig vagy srlt/legyenglt volt s/vagy nagyon ms jelleg mint a Fld – ezrt a „burokban” val Hazatrse a Lny(ek)nek mind a Lny(ek,) mind a Fld szmra fjdalommal jrt volna].
Valamifle ldozat-vllalst s az ldozat megvalstst rzkeltem. Hogy arrl az ldozatrl van-e most sz, amelyet nemrgen rintettnk (20100210 – j II…), vagy esetleg egy ahhoz kapcsoldrl, esetleg egy teljesen msrl… nem tudom pontosan.
rzsem szerint az rintett Lny(ek) GI CSALDJA(I) ajnlotta (ajnlottk) fel (!) ezt az ldozatot a FLDNEK/Fldanynak, amit a FLD/Fldanya elfogadott. Azt reztem, hogy az ldozat lnyege az volt, hogy az adott GI CSALDBL klnleges Segt Lnyek rkeztek a Fldre/Fldbe az itt lv [Hazatrsre kszl] csaldtagjaikhoz. A Fldn/Fldben eddig elzrtan l Lnyek ismertk s/vagy tiszteltk az rkezetteket, s azt reztem, hogy „teljes bizalommal” voltak irnyukba. Az rkezett Segt Lnyek valami olyan ajnlatot tettek a Hazatrni kszlknek, hogy „let-burkukat vessk le s a burokbl kilp lnyket – teljes egszben – egy megfelel REND Ellenrzs s Igazts utn egy klnleges [’tgely-szer’] vdelemben viszik ki a Fldrl a RENDELS szerinti Helyre. rzsem szerint elfogadtk a Hazatrni kszlk ezt a kilpsi mdot, s meghoztk ezt a magukat s a Fldet is tovbbi fjdalmaktl megkml, s gy bizonyos Yv-ttelt [esetleg Yavtst] is jelent ldozatot. A ’levetett burkaik’ is megfelel RENDEZS al kerltek. rzsem szerint a ’burkok’ egy rsze talakthat volt a Fldnek megfelel mintra, ami pedig nem, az valamilyen formban kiemelsre/megsemmistsre kerlt vagy kerl.
rzsem szerint ez a folyaMA(A)T megszntet bizonyos ’sugrz’ minsgeket s terleteket a Fldn – vgleg, vagy pedig addig, amg a Fld ’megrik’ a Rendes befogadsra/alkalmazsra.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 19., 00.58
A Fldn ’maradt’ „anyag”(burok)-rszek a Fldn/Fldben „Tz” ltal kerltek megtiszttsra s egy rszkben megsemmistsre (’teljes jrateremtsre’). A megtett ldozat lnyege s megvalstsi mdja/menete a FLD/Fld SZVBEN kerlt feljegyzsre.
Az ldozat – s egyb megtiszttsok – kapcsn ’felszabadult’ Fldi LET-tr/id RENDEZSRE kerlt, majd a Fldanya ’visszavette MAGHOZ’. Mindez azzal is jrt (mint minden ilyen RENDEZS utn), hogy a Fldanya ’beRendezte’ MAGBA ezen LET-terleteit, s elvgzett minden szksges kiegyenslyozst s behangolst.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 19., 09.03., 12.37.
Megltsom szerint ’nem vletlen’ az, hogy mindezek a vltozsok a tavaszi napjegyenlsg eltt, valamint ’Gymlcsolt Boldogasszony’ nnepe eltt valsultak meg --- ’lehetsget adva’ mind az egyes Lelkek, mind a bolygValsg egsze szmra egy Rendezettebb llapotbl val tovbblpsre. [Valsznleg tbb GI CSALD is ajnlott-s-tett hasonl (vagy ms jelleg) ldozatot az elmlt napokban/rkban. Akiket ’kzelebbrl’ rinthetett egy ilyen ldozat (csaldtagknt vagy segtknt, egyensly-megtartknt), rezhetik a ’Hatsait’ [pl. fradtsg, esetleg fsultsg, fokozott rzkenysg, fokozott ingerltsg].
„Akinek dolga/vllalsa, prbljon yobban [teljesebben/hatrozottabban] sszpontostani a maga s krnyezete egyenslya megtartsra (~ kiegyenslyozsra).
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 20., 10.20.
*****
Az elmlt napon egy rvid tVilgt kpet rzkeltem, amely a Fld ’ifj frfi’ minsgre vonatkozott.
Nagyjbl a ’gimnzium vge, egyetem legeleje’ idszakval azonostottam a helyzetet. A tanv (j tanv) kezdete volt. Az iskola udvarn sszetallkoztam egy ’fi bartom’ fi bartjval, akivel rzsem szerint nem voltam szoros/kzelebbi bartsgban, de prszor mr tallkoztunk, felismertk egymst. Magam ugyanilyen kor lnyknt rzkeltem magam e helyzetben.
Taln kszntnk egymsnak. A fi szinte kzvetlenl az arcom el tolta az arct. Nem mondott semmit, de reztem, hogy azt mutatja, hogy ’milyen szp az arca s a bre’. [Korbban valsznleg ’jellegtelen’ s/vagy ’problms’ lehetett az arca/bre.] Mintha azt vrta volna, hogy megdicsrjem a brt, hogy milyen szp lett. Mivel nagyon kzel tartotta az arct hozzm, szrevettem, hogy az lla alatt egy pattans-szer van. Ha nem nyomult volna ennyire az arcomhoz (mr majdnem megsrtve a szemlyes teremet), szre sem vettem volna a ’dudort’ azon a szem szmra alig lthat terleten. [rzsem szerint az ’arct’ ’mestersges kenckkel’ igyekezett megszpteni.]
Valamirt mondtam (nem csak gondoltam), hogy milyen szp lett a bre, s hogy a testvremnek is problms bre volt, de is szpen rendben tudta tartani. [Mivel nem szlt hozzm, nem mondta, hogy mit akar, taln valahogyan beszlgetst igyekeztem kezdemnyezni vele --- a magam rszrl megerstettem/yvhagytam a kapcsoldst…]
Nem vlaszolt nekem arra, amit mondtam… egy hirtelen mozdulattal valamelyest eltvolodott (tlem balra, ’visszafel’), kb 90 fokkal mintha elfordult volna (magt a mozdulatot nem is rzkeltem, csak a ’vgeredmnyt’) (elrejtzs), s valami olyat mondott, hogy van 1300 vagy 1900 vagy 2300 forintja – mintha egy sszeget mondott volna, de valahogy mindhrom rtk megjelent bennem, taln egy nagysgrend volt, illetve ms jelentse is lehet ezeknek az vszm-szer (vagy szint-szer) sszegeknek. [Az is lehetsges, hogy az ’sszegbeli klnbzsg’ rzete a benne meglv bizonytalansgot mutatta meg nekem.] Azt mondta, hogy a teljes sszegbl a bartnjnek akar ajndkot venni. [Nem tudom, hogy szerelmi bartnrl volt-e sz, vagy egy a ’mensghez’ hozzsegt kapcsoldsrl.]
Nem mondta ki, de reztem, hogy taln szeretn, ha segtenk neki az ajndk-vsrlsban. Nem krt meg arra, hogy segtsek, taln vrta, hogy majd felajnlom neki. Azt gondoltam magamban, hogy ez nem sok pnz, esetleg valamilyen kisebb ’ezst’ kszert lehetne venni belle… Azt hiszem, csak gondoltam ezt, hiszen nem krte a segtsgemet, gy nem szltam n sem. [Taln az elbbi megszlalsomra val tvolod reaglsa miatt – nem akartam, hogy mg jobban elforduljon.]
reztem, hogy mindjrt kezddnek az rink – taln klnbz vfolyamba jrtunk, taln klnbz pletekbe is… Mivel valsznleg az els tantsi nap volt, gy mg nem tudhattuk, hogy melyiknknek mikor r vget a tants. Nagyon halvnyan reztem, hogy valamiben segtsget krne, de ezt nem akarja kimondani. Taln a 90 fokkal val elforduls miatt --- mr ’halvnyabban’ rzkeltem a gondolatait. Mondtam neki, hogy ha megadja nekem a telefonszmt, akkor tudok neki SMS-t (rvid zenetet) kldeni, hogy mikor r vget a tantsi napom. Azt mr valsznleg csak gondoltam magam is, hogy ha szksge van segtsgre, akkor tallkozhatunk.
Ekkor mintha mg tovbb tvolodott volna tlem tovbb fordulva a sajt tengelye krl… s mintha egy „fiatal frfi”-szer jelent volna meg mellette (mr majdnem kzte s n-kzttem), mintegy kzvettknt --- egy rnyas alak volt, akinek a nyaka s cspje kztti rszt rzkeltem/lttam [utals a llekre] [Lehetsges, hogy a fi ’nmagnak’ azon ’rsze’ kezdett megjelentdni, amivel ’dolga lenne’]. [rdekes, hogy elszr a fi az ’arct’ mutatta nekem hangslyosan, ennek az rnyas lnynek/rsznek pedig pp a ’nyaka alatti’ rsze mutatta meg magt. Ahogyan ’tvolodott’ tlem a fi, gy ’egyre tbb rsze’ vlt ’lthatv’ a szmomra --- taln az ’sszkp’ kezdett lthatv vlni, mintha a ’tvolodssal’ egyes addig hangslyos rszek elvesztettk volna hangslyossgukat, s a helykre kerltek volna lassan a dolgok. A ltszlagos tvolods ellenre az sszkp taln egyre pontosabban felismerhetv lett/lesz.] A tvolod fi palstolni igyekezett a zavart (nem a pontos sz ez), eltakarni igyekezett valamit. Mintha nagyon sietnie kellene, a ’kznk’ kerlt ’rnyas lnyre’ bzta, hogy az adja meg nekem a telefonszmt… Kicsit gy tett a fi, mintha kereste volna a telefonszmt, paprokkal babrlt, aztn a ’kztnk lv rnyas lny’ kezbe kerlt az n egyik noteszem, s a lny annak az egyik lapjn rmutatott egy szmra/bejegyzsre… Mondtam a ’kztnk lvnek’, hogy az egy ms szm… ekkor mr rtettem s tudtam, hogy nincs ’telefonja’ a finak. [Nem tudunk kapcsoldni.] Nem rtettem, hogy ezt mirt nem mondta (mirt titkolta vagy szgyellte).
Az, hogy a finak nem volt mr telefonja, utalhat a rgi (szvtl elklnlten ltezett) mentlis (kommunikcis) hl lebontsra. Utalhat arra is, hogy mg nem fedezte fel a maga-Szv-tjnak hasznlatt. Azt reztem, hogy a fi ’tudta’, hogy nincsen ’telefonja’, teht a rgi mdon mr nem tud kommuniklni, de mintha ezt szgyellte volna. [A szgyen is korltozhatja a szv-t hasznlhatsgt.] [Az rnyas lny-rsze az ’n’ noteszemben lv ’szmra’ mutatott, ami a ’sajt’ szv-kapcsoldsunk lehetett --- de abban a helyzetben ezt a fi tudatos n-je sem tudta, s n sem ismertem gy arra r.]
Amikor a fi elmondta, hogy mennyi ’pnze’ van, azt reztem, hogy az nem valami sok, nem sok mindenre elg.
A fi ebbl a megmaradt ’kevs’ pnzbl teljes egszben a bartnjnek akart ajndkot venni. Az ’arcval’ val dicsekvsbl, illetve a ’mindenbl ajndkot vsrolni’ megnyilvnulsbl azt reztem, hogy ’nagyon sokat ldozott idben s pnzben is azrt, hogy msok rla j kpet alkossanak. Ugyanakkor ’kzelrl’ mr jl ltszott, hogy nincs meg a kiegyenslyozottsg a kls s a bels kztt (pontosabban elg nagy kztk a feszltsg), s ha elfogy a maradk kevs ’pnze’ is, akkor mr nem tudja majd fenntartani ezt az valdi lnyt elfed kpet. Nyilvn maga is szembeslni lesz knytelen nmagval. ’Van egy pont’, ahonnan mr nem tud tovbb elfordulni nmagtl. Valami miatt ’egyre tvolabbra’ kerl azoktl, akiktl segtsget ’vrna’ s/vagy kaphatna… Ez akr ’elzrdshoz’ is vezethetne… Mirt nem l a kzelben lv segti lehetsgekkel? [Errl bvebben is rtunk a 20100701 – Az elmlt tizenegynehny napbl… c. rsban. „(elengedhetetlen a TUDATOS MEGNYLS az NMAG s a FLDANYA irnyba, s a Szv/Lnyk „megnyitsa” legalbb a segtsg-krs kinyilvntsa formjban…”)]
Azt reztem, hogy ez a ’fi’ valami miatt nem akar nyltan kommuniklni. Nem reztem, hogy a lnyben ’lktet’ vagy ers flelem lett volna jelen --- vagy nagyon mlyen elfedte, vagy jobb esetben nem voltak mr slyos flelmei. Azt ’tapasztaltam’, hogy nem ’akar’ lni a krssel, de (taln az ’lcja’ miatt) nem reztem, hogy ennek pontosan mi az oka. Taln a ’gg’, amit felmutatott elttem. Az sem kizrt, hogy nem tudja, hogy mi a krs (Rendes kapcsolds) formja s jelentsge. Egyszerre volt tvolsg-tart s egyes helyzetekben ’nyomul’.
Tartzkodsa, ’flelme’ a tiszta kzvetlen kommunikcitl/kapcsoldstl [’egyen-rangsgtl’] megmutatkozott abban, hogy amint ilyen helyzetbe kerlt „elfordult”, „tvolodott”, „tmt vltott”, „elterelni igyekezett a figyelmet”, „kzvettst vett ignybe”. „Gyenge pontjval” nem akart szembenzni, az „szintesg”-tl szinte megrmlt (br ezt figyelem-elterelssel igyekezett elpalstolni). „rzseit” nagy igyekezettel takarta… br az ’rzseit’ kevsb rzkeltem, mint a gondolatait, mgsem gondolom azt, hogy ne lettek volna rzsei… az ’rnyas/sttes’ (felstest jelleg) ’kzvett’ megjelense mindenkppen utal az rzelmi terlet valamilyen hibjra/hinyra… ’kt-sgre’? Az „rm”-t nem reztem megnyilvnulni a fi lnyben. Valahogyan ’szegny’ volt az ’rzelmi tere’. [„szbe borult kert”?][Taln ’akkor’ ’rlt’ volna valamelyest, ha megdicsrem a klsejt.] Msok ’elvrsainak’ igyekezett megfelelni ’a lehet legteljesebben’ --- m mivel ’msok’ elvrsai klnbzek s sokflk s akr vltozak is lehettek, az ’elvrs’ fogalma zavarodott volt benne s ez kifel is megmutatkozott zavarodottsgban/bizonytalansgban --- mg akkor is, ha minden igyekezetvel magabiztosnak akart ltszani… Valsznleg (tudatosan vagy tudattalanul) a (valdi) „hatalom” megszerzse vagy visszaszerzse foglalkoztatta, de senki nem vilgostotta mg fel t a hatalom valdi (pt/Szpt) lnyegrl. Eddig valsznleg csak a rgi tpus mentlis hlkbl jutott informcikhoz, a [szmra jra elrhetv s mkdtethetv vlt sajt!] Szv ereje mg nem tudatosodott benne… Azt reztem, hogy ’keres’ valamit a fi, amit ’rez’ – de az ’rzst’ mint minsget nem akarja vagy nem tudja felismerni. Bizonytalansga abbl fakad(hat), hogy gyermekknt nem kapta meg a megfelelen tudatost let-ismereteket [taln pp a tudatosodshoz hozzsegt ’iskolba’ kszlt, amikor t srts rte][s taln ppen a Szv-tjt, rzseit rhette az els srlse, egy ’mrgezs’. Taln ezrt ’nem bzik’ az rzsben.] ’Keres’ ’valamit’ [amit valahonnan nagyon mlyrl rez], de ’nem tudja, hogy mit keres’, s ez egy-egy konkrt ’kapcsoldsi’ helyzetben (amelyben lehetsge lenne megtallni, amit keres!) teljesen elbizonytalanthatja. Mindenkppen szksges megtallnia, hogy a bizonytalansgnak/ktsgnek mi a benne-magban meglv oka.
Mintha a Szv-tjt rt legels ’mrgez’ srts/srls gy mkdtt volna, hogy ha a ’valdi’ (szerelem-beli) trsa kzelbe r, attl tvolodni/elfordulni, ’kt-sgbe esni’ kezdjen s semmikppen se ismerje fel ’kzeli’ trsnak, legfeljebb csak egy ’bartja bartjnak’ --- mintha a valdi/igaz „Szerelem” megjelense esetn egy ’fjdalmat elidz (a tiszta rzst megbont/megzavar, elfordt) (lthatatlan s vratlan, szmra beazonosthatatlan) impulzust” bocstott volna ki a ’mreg’, hasonlan mkdve, mint a ’villanypsztor’, amely egy kijellt terleten bezrva tart.
Azt hiszem, hogy a Fldanya a Lelkekben torzult nvdelmi mintk mindenkire kiterjed lekapcsolsval, a Szv-t-mkdsek megtiszttsval s megerstsvel, s ahol ez szksges, ott a mg „emlkeztet” torzulsok fokozott tem gygytsval igyekszik most minden gyermekben a „Csald s csaldtagok” irnti, a Szerelem irnti Bizalmat visszapteni.
(Folytats a III. rszben)