 |
RSAIM |
|
| |

"ELEGET KVNOK NEKED!"
"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)


|

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."



|
 |
Hmeztem: |
|

| |

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,
TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.
A „segt szndk” „tiszta” legyen,
vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),
magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse
[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].
Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.
Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –
s ezltal is azt tudjuk nyjtani,
ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”
s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:
ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.
Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,
s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’
[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].
Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem
(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).
|
"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”
(Abody Bla)

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
 |
rsok - 2011 mrcius |
|
20110316 II - Kt kp
2011.08.07. 20:34
2011. mrcius 16., szerda
Kt „hajnali” kp
(Megltsom szerint kapcsoldva a 20110302 – j TNC cm rs ’tovbbvezet, tovbbvihet emlkek’ rszhez:
„… „Most”, amikor minden rintett meghozta a dntst a tovbbi let-tjt rinten, vajon fontos/hasznos/szksges-e ismernnk, hogy akr a Fld Eredenden halad T-jn lve, akr az ’eltrt’ idszakban ’milyen szerepnk, milyen formj letnk volt’? Fontos-e ismernnk a „neveinket”, vagy azt, hogy abban a [’korbbi’] megtapasztalsi tr/idben „milyen munkt lttunk el”, trsainkkal akkor-s-ott milyen konkrt (formj) kapcsoldsokat ltnk meg?
Knnyebb tenn-e, vagy pp megnehezten ezen tudsok itt-s-most-tudatba-emelse
AZ ITT-S-MOST-ELTTNK-LL-BEILLESZKEDSI-IDSZAKOT,
az nmagunkra ismerst, a trsainkra ismerst,
az „j tnc”[j t, j korszak] elkezdst?
(..) rzsem szerint hasonl jelleg tVilgtsokon mentnk/megynk t (rsztvevi voltunk mindannyian, kik a Fldn ltnk/lnk) --- s ezek „kirtkelse” utn a FLD-S-CSALDJA „Hatroz” majd a [bolygValsg szintjn, illetve a Csaldok s Egynek szintjn is egyarnt elfogadhat] „tovbblpst segt hasznlhat/hasznos emlkek esetleges megrzsrl”.
Ha „folytatunk, tovbb-nvelnk/nevelnk” valamit, amit „kzsen alapoztunk” meg, bizonyos lnyegi dolgok ismerete/megismerse fontos/segt lehet --- de csak abban a vonatkozsban, ami AZT a kzs utat alapozta meg, amelyben tbb korbbi trssal tnylegesen kzsen lpnk most tovbb. (…)
Nagyon fontos ’krds’ ez (az ’emlkezs lehetsgeinek/kereteinek meghatrozsa’) (a Szv-ton elrhet emlkkpek/emlkminsgek meghatrozsa), amelyet a FLD CSALDJA jelenleg „trgyal” vagy amelyben taln mr hatrozott is. Az, hogy [l vagy elrhet] „emlkeink” szintjn mit visznk/vihetnk magunkkal, jelents mrtkben meghatrozza a Fldhz kapcsold Segtk rszvteli lehetsgeit s vllalhat feladatait is a Fldn. E krds pontos s gyors Rendezse azrt is fontos, mert ezzel megsznhet egyes Segtk eddigi ’ttlen vrakozsa’, s bekapcsoldhatnak vgre azokba a folyaMATokba, amelyekben jelenltkre/segtsgkre szksg van/lehet.
Szorosan ebbe a tmakrbe is tartozik a korbbi [Szv-utaktl fggetlenedve ltezett/ltez, a tlls idszakban a ’csaldot’ a lehetsges mrtkig egyben- s ton-tartani igyekezett, vagy pp az ttartst neheztett] „mentlis (s egyb) hlzatok” lebontsa. Ez a folyamat a teljes KRISZTUSI VILGBAN folyik egy ’meghatrozott tem/Rend/terv szerint’ --- nyilvnvalan a Fld is kveti ezt a ’tervet’. Mintha „most” a Fld vonatkozsban egy olyan ’rtkels’ is folyna, amely azt ellenrzi, hogy a jelenleg mg elrhet (de felszmols alatt lv) ’mentlis’ stb hlzatok jelenlte (tnylegesen, valsgosan!) mennyiben segti, vagy pp htrltatja a Fld SzeRves ptsi folyamatait. A mg elrhet [Szv-utakhoz nem kapcsolt] mentlis s egyb rendszerek
- kpesek-e brmilyen mrtkben/mdon is segteni a Rendes nfelismerseket,
- vagy esetleg pp ellenkezleg: hamis biztonsgrzetet, esetleg flelmeket, vagy ms ’zavar’ hatsokat mkdtetnek?
A [Szv-ttl fggetlenedett] ’mentlis s egyb rendszereken’ elrhet informciknak van-e brmilyen akadlyoz ereje, a Szv-utaktl fggetlenedett mentlis hlk/ismeretek elterelek-e a valban fontos tudatostani- s tenni-valktl illetve a Szv-t-hasznlattl azok esetben, akik a maguk Szv-tjait mg nem mkdtetik tudatosan s hatkonyan?
Korbbi rsokban is utaltunk mr arra, hogy a „lebonts” alatt lv ’Utakbl’ minden, amit a FLD/Fld/VILG [s vilg] ’tovbbvitelre vlasztott/engedlyezett’, mr ’elhelyezsre’ kerlt a Szv-utakon elrhet SzeRves let-Hlk megfelel terleteire. Ma mr – mivel a Flddel tovbbhaladst vlasztott (testben-l-)Lelkek mindegyike szmra elrhet s mkdtethet a maga Szv-tja legalbb egy „alap-szinten”, – elvileg nem lenne mr felttlenl szksges a korbbi mentlis hlzatokhoz val hozzfrs biztostsa. Ugyanakkor a FLD/Fld s VILG mgis – hogy segtse azokat, akik a jelen vltozsokat testi talakulsaikkal is kvetik – egy rszben ’fokozatos’ hl-lebontst/megsemmistst vgez, hogy a tudat/elme szmra is elviselhet (lehetsg szerint megrthet, kvethet!) legyen a vltozs. A ’fokozatossg’ azonban nem az elme ltal eddig ismert ’fokozatossgot’ jelenti, hanem egy sok sszetevbl felpl felttel-rendszert. Mindez azt is jelenti, hogy a ’fokozatossg’ ma mr semmilyen kapcsolatban nem ll a ’linearitssal’ vagy ms ktttsgekkel, s ezrt „rugalmas”-an alkalmazkodik a vltoz felttelekhez/krlmnyekhez, az pl folyamatok teremtette j lehetsgekhez… (…)
„Sajtos” „trs-hatr” „tesztelsben” is rszt vett tbb Llek s Csald az elmlt napokban/htben/hetekben. Ez a [Szvtl klnll] mentlis hlzatok lebontshoz (is) kapcsoldott.
Ahogyan utaltunk is r: a FLD CSALDJA meghatrozott egy „temet/tervet”, amely a „szksg s lehetsg” fggvnyben Szablyozza a [Szvtl elklnlten mkdtt/mkd] mentlis s egyb hlzatok lebontst. Br nem teljesen pontos ez a lers, mgis egy kzelt kpet ad arrl, hogy nem „idbeli” az a „felttel” vagy „fokozatossg”, amely e lebonts temt meghatrozza, hanem nagyon sok tnyez egyttese alaktja. E tnyezk kzl az egyik egyfajta „hasznossg”, ami azt jelenti, hogy amikortl mr a hl jelenlte elr egy bizonyos akadlyozsi szintet, annak lebontsa gyorsan elkezddik s be is fejezdik.
A lebontsra jellt hlzatok „lebontsa felgyorsulhat”, ha olyan kedvezbb krlmnyek llnak el, amelyek ezt gy teszik lehetv, hogy azzal tnylegesen nvekedhet az LET kiegyenslyozottsga s a vlts nem okoz kezelhetetlenl nagy feszlseket. A lebontsok „lasstsa” nem szerepel a Fld-mint-Vilg terveiben….”
2011. mrcius 16.
A mai kt kp:
I.
Egymst kveten sok „llkp”-szer emlkkp jelent meg a mostani letembl. Utlag visszaidzve a megjelensket, olyanok voltak, mint egy-egy „tjelz tbla” az t mentn [valamilyen linearitsban]: ’mozdulatlanok’. ’Emlkeztettek’ egy-egy let-helyzetemre, valamelyest fel tudtam idzni hogy hol/kikkel ltem meg. ’Mlyebben’ ltalban nem tudtam ’rnzni’ az adott helyzetekre (mintha nem lett volna ott bennk az igazi tartalom/lnyeg). Nhny halvny szn volt rzkelhet.

Egy kis ’pihen’ utn jra elkezdtek az ’emlkkpek’ megjelenni [’ramlani’] bennem:
II.
Mg az elz rszben ’egyenknt’ nztem r a kpekre, addig itt valami megvltozott. Br a tudatommal/elmmmel itt is ’egyenknt’ rzkeltem a kpeket, azok mgis valahogyan egy ’folyamatban’ is jelen voltak, SZNESEK voltak, LTEK, lettel-teltek voltak. Klnsebb erlkds nlkl (szinte magtl) ’belelttam’ a helyzetbe (ha akartam), azonnal eszembe jutottak mg a trsak ’(pontos) nevei’ is… Ha mlyebben bele kvntam ltni az adott helyzetbe, az elg knnyen ment…

Nagyon gyorsan jtt is a megrts a kt kp kapcsn: a msodik (II.) esetben a Szv-ton t elrhet emlk-krbe/emlk-tr-idbe helyezkedtem [ez ’sznes, lktet, pulzl, raml, l’], mg az els (I.) [’tjelz-tbla’-szer kpeknl] a Szv-ttl elvlasztottan lt idszak [Szv-thoz kzvetlenl nem kapcsold] mentlis emlk-kpei vltak elrhetv. Az els (I.) esetben ’rgztett’ kpek az elme/tudat szmra segtsget adtak az ’nazonossg’ ’valamelyest val’ ’megtartshoz’, de a valdi nfelismerst [’statikussguk’, szerkezetk miatt] tulajdonkppen nem tettk lehetv (vagy csak nagyon szk mrtkben). [Korbban is utaltunk arra, hogy amikor a SzeRves Szv-utak nem mkdtek, akkor az let klnfle mentlis hlk kialaktsval igyekezett ’egyms kzelben tartani a csaldtagokat’.]
A Szv-utaktl elvlasztottan kialakult ’mentlis’ [emlk-]hlzatok a ’valdi’ emlkezst ltalban nem tettk lehetv, viszont ’egy srlt korszakban lehetsget adtak bizonyos eligazodsra, s egyes vdelmi technikk megismersre s felptsre, az nazonossg egy bizonyos megtartsra/felismersre’.
A ’valdi, l emlkezet’ s nfelismers a Szven/Szv-ton t rhet el minden Llek s testben-l-Llek szmra a Fldn-mint-Vilgban.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 16., 08.55.
| |
|
|
 |
A mai napra: |
|
„Az egynisgek nem a hangzatos beszdek, hanem a munka s sajt teljestmnyk rvn formldnak.”

| |





ldozni
csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel
msokat is Szptve s gyaraptva,
Teljes s P Szabad Akaratodbl,
Szabad Akaratodat kinyilvntva,
az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen
Lehetsges
s
rdem-es.”
20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

A hibkrl s a hibzsrl:
A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

PIRAMIS - szintn akarok lni
szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.
szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!
Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!
Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.


AZ ERD FOHSZA
Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.
(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)
|
|
|