20110225 II - Rendezs
2011.08.07. 21:18
2011. februr 24., cstrtk
[j lejegyzs: kkkel rva]
Tisztuls kzben
jnnek a felsznre egyes fontosabb vagy alap ’felelssg tnyezk’,
a „knyszer-helyzetek” elkezdenek mindenki „krl” s mindenki-„ben” „felolddni”/Rendezdni.
’Sajtossg’:
a knyszer-helyzetek egy rszt
a Lelkek „sajt maguk ptettk sajt maguk kr”
[a legtbb esetben vdelmi/nvdelmi clbl a maguk Rendes nvdelmnek megsrlse utn]. Ez pedig azt is jelenti, hogy a „sajt magukbl – a knyszer-helyzetekben – magukba/maguk kr ptett” vdelmi helyzetek a „sajt” minsgeik, maguk teremtettk, s ezrt [„F Szably” szerint, vagy Rendesen] azt maguknak is kell(ene) lebontaniuk.
Ugyanakkor –
mivel ezek kialaktsa a legtbb esetben knyszerhelyzetben trtnt meg/ vlt szksgess,
s ma tnyleges htrltat erknt/minsgknt lehetnek a legtbb esetben jelen
az adott Llek letben,
a Llek szkebb s tgabb Csaldja letben,
s
ezek kialaktsi szksgre (s mdjra) a Lelkek tbbsge ma mr
(egyb ms, gyakran rajtuk kvlll okbl elllt srt okok kvetkeztben) „nem emlkszik”,
illetve
a sajt maguk energijbl s a sajt maguk minti szerint megalkotott
vdelmi rendszereik fl/kr/bele idkzben ms, (tlk idegen) „srt” energik is illeszkedtek
nha kifejezetten megbont/srt szndkbl/szndkkal –
nem vrhat el ma a Fldn l Lelkek/emberek legtbbjtl az,
hogy az elmlt sok-sok vszzad/vezred (akr „vmilli”) alatt elllt
ilyen torzult vdelmi mintik/alkotsaik minden egyes rszlett ma tlssk s feltrjk
s maguk „lebontsk, meggygytsk”.
Leginkbb azrt nem vrhat ez el, mert
1./ a maguk SzeRves vdelmi s let-minti kr (illetve ezekbe) msok kifejezetten zavar/srt [gy szmukra ’idegen’] mintkat/elemeket is elhelyeztek, s
2./ egy olyan [jelents rszben] „kvlrl” [„idegenbl”] jtt Minta vagy Lt okozta azt a „knyszerhelyzetet” magt is, amelyben ezeknek a sajtos nvdelmi technikknak a szksgessge felmerlt, amellyel val SzeRves /Rendes Kapcsoldsra sem a Fld-MAGA, sem a Fldn-l-Lelkek (a maguk adott fejldsi fokn) nem voltak felkszlve (megfelelen elkszlve) (vagyis a Fld s SzeRves l-kzssge szmra akkor-s-ott az elllt helyzet mg „kezelhetetlen” volt, vagyis a Fld s Fldiek nem voltak abban a helyzetben, hogy minden rszletben tltni legyenek kpesek a velk trtnteket, s gy nem voltak abban a „szabad” helyzetben sem, hogy maguk dnthessenek a helyzet knlta vltozs/lehetsg befogadsa/elfogadsa vagy Hatkony (!) elutastsa fell…)
„Harmadikknt” megemlthetnk egy olyan, a „jv fel mutat” okot is, hogy az elllt knyszerhelyzet sok „mintjt” a FLD/Fld/SzeRves-fldi-let „nem vlasztotta” „tovbbvitelre kerl megtapasztalsnak”. Ez egy „sajtos gygytsi helyzetet” eredmnyez, mert
1./ a tovbbvitelre nem jellt megtapasztalsok egy jelents rsze okozott/okozhatott „srlseket” testben s llekben, s ezeket a srlseket/torzulsokat fel kell szmolni, meg kell gygytani a Flddel tovbbhaladst vlasztott Ltezkben, ugyanakkor
2./ mivel a FLD/VILG/Vilg nem Jellte tovbbvitelre a srlsekhez vezetett s azokbl eredt megtapasztalsokat/mintkat, gy a srlshez vezetett „okok” „minden rszlet feltrsa” vagy „szksgtelen” vagy pedig kifejezetten „zavar” is lehet (a jelenlegi kiegyenslyozottsgi szinten s eltervezett vltozsokban ’elterelhetne’ a vlasztott/Yvhagyott szemlyes s csaldi utaktl).
Ez a [Fldn-mint-Vilgban] sajtos helyzet mindenkppen egy Rendezst ignyel(t) ma a FLDN/Fldn, s egyes vonatkozsaiban [bizonyos a Fldre irnyult, illetve a Fldrl ms Vilgok fel irnyult tHatsok miatt] a VILGBAN is RENDEZST tett szksgess.
„Gyakorlati szempontbl” a Fldn az ide kapcsold egyik f Rendezsi terlet
- a [Fldi] Lelkek „kr”, illetve a Lelkek-„be”
- s a FLD/Fld LETBE az elmlt idszakokban felptsre kerlt, legtbbszr tbb(fle), sok torzulsos talakulson is tesett „vdelmi vagy nvdelmi” mintk „lebontsnak” a krdskre, s ehhez szorosan kapcsoldik egy „Felelssg”(terlet) Rendezs is.
Mr korbbi rsban (20110210 – J II – Azoknak, Akiket rinthet) is rintettk azt, hogy a Fldn a [knyszerhelyzetek kvetkeztben megjelent] „meghasonlsok” milyen [szemlyisgi stb] „torzulsokhoz” vezethettek pldul azok esetben, akik kifejezetten a „Fld/LET/LT Vdelme” rdekben jrtak el, s azt is rintettk, hogy „valamely GI CSALD egy jelents ldozatot hozott a Fldn l csaldtagjai megsegtse rdekben, illetve a VILG rdekben (is)”.
A megjelent torzulsok egy jelents rsznl a torzulsok kialakulsnak egyik f oka volt az, hogy
1./ az adott Ltez(k) a maguk eredeti Minti/Parancsai/Trvnyei szerint nem tudtk meglni/hasznlni a sajt eriket, illetve
2./ olyan helyzetbe kerltek, hogy „egyidejleg/egyszerre” „tbb” Vilg Trvnyeinek/Rendjnek is megfelel letet/mkdst kellett volna meglnik.
[A „tbb Vilg” Trvnyeinek val megfelels a legtbb esetben nem megvalsthatatlan kvetelmny akkor, ha valaki „szabadon”, megfelel vlasztsok s illeszkedsek utn kerl egy ilyen helyzetbe (pldul Rendes mkdsben a Segtk/Kldttek).
A Fld esetben azonban „tbbszrs” „knyszer-helyzet” s „srtsek sorozata” idzte el azt a[z alap] helyzetet, amelyben a Lelkek/Ltezk olyan Vilgok Trvnyeinek Hatlya al helyezdtek, amelyet nem maguk szabadon vlasztottak. Korbbi rsokban [2010 mjus 13-tl] tbbszr utaltunk arra, hogy az ilyen knyszer Hatsra elllt „egyttlsek” sorn minden rintettnek a sajt termszetes mkdseit „korltoznia” kellett a „tlls” (kzs let) fenntartsa rdekben, gyakran egyes termszetes mkdseiket elzrtk vagy korltoztk, hogy sem magukban, sem msokban ne tegyenek krt…]
20110210 – J II – Azoknak, Akiket rinthet:
„…A szemlyes (rszben taln a bolygValsgot rint) megtiszttsi folyamatokban megltsom szerint el fog rkezni egy olyan ’pont’, amikor a Lelkekbl ’kiolddik’ majd egy sajtos ’nvdelmi’ mkds – s a Llek teljes egszben vissza tudja venni a maga termszetes nvdelmnek mkdtetst. A termszetes nvdelem mkdtetshez elengedhetetlen a Szv-t-mkdtets egy meghatrozott ’foka’.
Eddig azt tapasztaltuk, hogy voltak olyan helyzetek, amikor a Llek (testben-l-Llek) „kikapcsolt” (elrte a ’trshatrt’)(nha a ’hall’ is ide tartozott). Kikapcsols eladdott akkor, ha a Llek ’nagyon elfradt’ (alvs legtbb szakasza, juls), illetve akkor is, ha valami szmra akkor-s-ott-kezelhetetlen-fjdalommal-vagy-helyzettel tallta szembe magt (juls, rlet). Ezek az ’ntudatlannak tn llapotok’ lehettek rvid ideig tartk vagy tartsak, nha akr msik letre is tnylhattak. A Llek – ms lehetsge nem lvn – gy prblta magt megvdeni „tovbbi srlsek szerzstl” olyan helyzetekben, amelyben nem voltak eszkzei a Szeretet [Szabadsg/Rend] meglsre.
A Llek ezt a „kikapcsolsos” tllsi technikt akkor ptette be a maga szmra, amikor a Szv-t-hasznlat srltsge lehetetlenn tette szmra a maga termszetes nvdelmnek alkalmazst.
A SzeRves Szv-t-mkdsek Hatkonysgnak nvekedshez igazodan
a Fldanya-S-CSALDJA meg fog hatrozni egy „pontot”,
amikor a Fldanya minden korbbi (akkorra mr zavarv lv) [vdelmi s] nvdelmi technikt „lekapcsol”.
Mr ezen „pont” elrse eltt is Lehetsge Lesz/Van minden Lleknek arra,
hogy a Maga-nvdelme visszaptse s megfelelen mkdv ttele sorn
– a Fldanyval EGYTT-mkdsben –
„kikapcsolja” a korbbi [mr szksgtelenn lett] tllsi vdelmeit.
A Fldanya EGYTT-mkdse azrt szksges,
mert a Fldanya MAGA Ellenrzi a „kikapcsolst” megelzen azt,
hogy a Llek MAGA-nvdelme valban Teljes Egszben Biztonsgos/Teljes-e.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. februr 7., 16.03.
A Rendes Vdelmi/nvdelmi mdszerek mkdsbe lpsvel lehetv vl idejt-mlt vdelmi Rendszerektl val megSzabaduls szintn jelents segtje lehet mind az nfelismersi, mind az t-meghatrozsi s t-tartsi folyamatoknak.
*****
2011. februr 24.
Kzppontban Jelenlt:
az a ’helyzet’/llapot,
amelyben mi magunk is a legknnyebben elrhetek vagyunk azok szmra,
akikkel valamilyen kzs megtapasztalst vlasztottunk,
s mi magunk is „innen” lthatjuk t a legtisztbban a sajt helyzetnket.
Hogy „mikor” s „mit” lthatunk, ez – a kzs megtapasztalsok terltt rinten – nem csak „tlnk magunktl” fgg, hanem a trsaink llapottl/jelenlttl is.
*****
Ahogyan a Fld ’foglalja vissza’ [teszi Rendesen mkdv] a – kivezetsre kerlt Mintktl/Ltektl megtiszttott – sajt LET-terleteit, azokat folyaMATosan nyitja meg azok szmra, akik annak betltsre [letkkel] Yogosultak.
Ez azt is jelenti, hogy az j lehetsg megnylsakor lejr(t) a korbbi [tlls rdekben vitt] lethelyzetek szksgessgi ideje/felttele [akr egyik naprl a msikra, egyik pillanatrl a msikra is (ha erre megfelelen elkszltek) kilpnek akr pros vagy trsas kapcsoldsaikbl is azok, akik szmra megnyltak a vlasztott letk megnyilvntsnak felttelei].
rzsem szerint az elmlt napokban a „FLD/Fldanya” egy nagyon jelents „kiterjeds” [vagy minsg] Sajt [LET-]Terlett vehette jra vissza [megtiszttottan] MAGHOZ --- s ez azt is jelenti, hogy mindazok, akik ezeken az j LET-Helyeken kaptak (vlasztottak) tovbblpsi, tovbbi let-lehetsget, nagyon gyors kioldsokat kapnak minden (!) korbbi „knyszer”-helyzetkbl (akr maguk ptettk ezt maguk kr vagy magukba, akr msok terheltk rjuk ezeket akaratukat/letket/Rendjket megsrtve).
Ezek a ’gyors s hatrozott’ kioldsi helyzetek egyes esetekben az ember ’idegrendszerben’ s/vagy ’elme-mkdsben’ [rzelmi mkdseiben] okozhatnak kisebb-nagyobb zavarokat [’tllsi idszak tnetei’]. Azok, akik kellen kiegyenslyozottak s kpesek ’tudatosan’ [megfelel elfogadssal s hozzllssal] kezelni/meglni az ilyen helyzeteket, azok ltalban nagyobb nehzsgek nlkl s valban egy viszonylag rvid id alatt kpesek az energiarendszerk megfelel talaktsra/thangolsra. Lehetsg szerint a ’Llek’ ’nem sietteti’ az ilyen tigazodsi/thangolsi meglseket --- ugyanakkor minden ’tigazodsnak’ [mivel testi/anyagi vonatkozsai is vannak] ’keretei’/felttelei vannak.
Sokszor eladdhat ma olyan helyzet, amikor egy csald tagjai ’nem egyidben’ lik meg a maguk beigazodsi folyamatait. Sok gyermek/ifj szmra nylnak meg (vagy nyltak meg) mostanban az „j let-lehetsgeik’, s mivel sokuk energiarendszere mg nem egyenslyozdott ki eddig, ezrt a Fldanya/KRISZTUS fokozott figyelemmel ksri/segti a gyermekek/ifjak ide tartoz vltozsait/igazodsait. Fontos, hogy a szlk vagy nagykor csaldtagok/segtk a lehetsgeik szerint ’igyekezzenek csillaptani’ [megelzni, elhrtani] a ’felesleges feszltsgeket’ a gyermekek krl vagy a csaldokban, hogy ezekben a tbb szempontbl is ’kibillensi veszlyeket rejthet’ helyzetekben a gyermekek lehetsg szerint minl kevesebb olyan terhel vagy zavar krlmnnyel tallkozzanak, amelyek nem az felelssgi/lehetsgi kreikbe tartoznak.
Meg kell prblni a lehetsges nyugalmat megrizni s megtartani a csaldokban --- anlkl, hogy a felmerl nehzsgeket visszasprnnk a sznyeg al. Ugyanakkor a Szv-vezetssel r lehet s r is kell rezni arra, hogy gyermekeinket ne terheljk feleslegesen akkor, amikor ’nagyon srlkenyek’, amikor valami valban fjdalmas helyzetbe kerlnek. A ’megfelel alkalmakkor’ azonban igyekezznk gyermekeink figyelmt rirnytani a fontos dolgokra, felelssgkre, s minden tlnk telhet mdon segtsk ket egy megfelel rtkrend kialaktsban s az ahhoz igazod letvitelben.
A jelenlegi „terletrendezs” a Fldn jelenti
– egyrszt a Fld felsznnek is bizonyos tformlst/tRendezst,
– illetve jelenti azt is, hogy mindazok (lelkek, Csaldok), akik a FLD/Fldanya ltal felajnlott Feladatok kzl az ltaluk vlasztottba (mely vlasztst a Fldanya is megerstett/megldott) sikeresen beillesztettk magukat, „tvehetik” (nem a legpontosabb kifejezs ez, de az ’elfoglal’ szt a hozz kapcsoldott korbbi jelentsek miatt nem kvntam hasznlni) a „fldrajzilag” is az adott vllalshoz kapcsold tr/idt. [Tulajdonkppen arrl van sz, hogy amint „hozzigaztjk a Lnyket a tovbbi letre engedllyel/szablyosan felvllalt megtapasztalshoz, ’maguktl’ beigazodnak a megfelel let-helyekre”.]
„j (Egyttlsi) Formk” is kialakulnak, illetve lesznek olyanok, amelyek megerstsre kerlnek.
Az teht, hogy ki mely „fldrajzi helyen” lesz yogosult lni, attl fgg, hogy a FLD/Fldanya ltal megnyitott mely „Feladatba” illeszti be magt sikeresen. A „sikeres beilleszkeds” azt is jelenti, hogy „testi valjban is megjelenti/megtartja a szksges rezgst/mintt”.
Vannak a Fldnek olyan let-terletei, melyekbe csak rdemek alapjn, azaz meghatrozott Szolglatok teljestse utn, s leggyakrabban tovbbi Szolglat felvllalsval vlik yogosultt belpni/Jelen-lenni egy Ltez.
20100624 – Megrtsek:
„…Olyan „j” Gygytsi s Kiegyenslyozsi utak jelennek meg,
melyek a FLDRE MAGRA (mint Vilgra) jellemzek,
s amelyek ms Vilgokban ilyen formban nincsenek jelen, nem lnek.
A Fld a MAGA Minti/Mkdsei szerint kezdte el „Gygytani” „Gyermekeit”,
s ezek „rtelme/mdja” a legtbb esetben mg nem „rthet/rtelmezhet” --- ugyanis
a „megnyilvnulsuk” teremti meg majd a „megrthetsg” feltteleit
[a tnyleges meglsek ltal teremtdnek meg (vagy jelennek meg jra) a tudatban
az „rtelmezshez” szksges fogalmak/kpek].
Az egyik jellemzje ezeknek a ’sajtosan’ „Fldi” Gygytsoknak/Kiegyenslyozsoknak az, hogy
akkor trtnnek meg [akkor valsulnak meg]
amikor a „felttelei megrtek”,
amikor a Gygyts/Kiegyenslyozs az EGSZ s az EGY-N szempontjbl is a legelnysebb.”
*****
2011. februr 24.
Azok a vltozsok, amelyek a „VILGOT”, illetve a „FLDET/Fldet” „rintik”, rintenek minden itt l Lelket/lnyt is. Minden vltozs esetben vannak „kzvetlenl” s/vagy „nagyobb mrtkben”, illetve „kzvetetten”/„tttelesen”, „kisebb mrtkben” rintettek [de a „vltozs” valamilyen mrtkben/szinten „rezhet”].
Mostanban a FLD/Fldanya/Fld tbb „jelentsebb kiterjeds” vltozst lt meg s kszl/fog meglni. Ezek egyfajta „ersds”-ben is megnyilvnul(hat)nak idrl idre --- gyakorlatilag elkszlve s elksztve minden rintettet a fokozd tem s intenzits/mrtk vltozsok elviselsre, illetve tudatos meglsre.
Amikor teht a Fld „Vilgi” Minsgei jra visszaveszik a maguk helyt/szerept,
az minden esetben azzal is jr,
hogy az ahhoz a Rendezdtt [let-]terlethez kapcsold megtapasztalst vlasztott Lelkek
elkezdenek oda beilleszkedni.
Ez termszetesen azzal is jr,
hogy az addigi [a vrakozs vagy felkszls idejre „tmenetileg” ltestett] kapcsoldsokbl
gyors kiolddsok kezddnek…
Minden ilyen vltozs jr „elvlssal” is kisebb-nagyobb mrtkben --- s Vilgunk jelenlegi termszetre figyelemmel minden „elvls” hordoz egyfajta [’s’] fjdalmat. Ez a fjdalom ’kevsb megterhel’ akkor, ha valaki tudatos szeretetben, Szv-kzpontjt tudatosan mkdtetve li meg --- de egy szeretett trs vagy helyzet „elvesztse” mg ilyen esetekben is jrhat jelentsebb fjdalmakkal…
A „kivrsi idszakra” felvett feladatok vagy trsas kapcsoldsok teht
ltalban nagyon gyorsan felolddnak akkor,
amikor valaki szmra megnylik – a tnyleges meglsi szinteken –
a vlasztott lettjhoz val becsatlakozs.
Vannak olyanok, akik mr az tmeneti, kivrsi idszakra is gy tudtak bekapcsoldni, hogy onnan majd tbben haladnak egymst is segtve tovbb. Msok meglhetik gy az ilyen sztvlsokat, mintha minden sszeomlana krlttk s bennk s teljesen egyedl maradnnak --- ez azonban nincsen gy: senki sem marad egyedl (ha csak nem kifejezetten azt vlasztotta – legtbbszr a maga kilpst elksztve mr).
A „Szeretet” llapotba helyezds (az abban val minl teljesebb jelenlt/ltezs)
jelentsen megknnyti a vltozs okainak megrtst,
s az jabb (rmteljes) lehetsgek s trsak felismerst,
az j kapcsoldsokba val gyors/pontos beilleszkedst.
Fontos, hogy mindenki ljen a mr (tapasztalati ton megrlelt, sajt) megszerzett ’tudsval’, a SzeRves tiszttsi, kiegyenslyozsi, ptsi tudsval --- knnyebb tve ezltal mind a maga, mind trsai/krnyezete (s vgs soron a Vilg/VILG) szmra is ezeket az Igazodsi vltozsokat. Fontos tudatosan meglni a segtsg-nyjtsi lehetsgeket „minden irnyban”:
- ha segtsgre van szksgnk, akkor krjk s fogadjuk el az elrhet segtsgeket,
- illetve ha tehetjk, akkor a tlnk telheten nyjtsunk segtsget a hozznk fordulknak.
Fontos, hogy [ha szksges/lehetsges] segtsk egymst a „rgi-lebomltl” val eltvolodsban, az j Vilghoz/vilghoz tartoz ltsmd/let kialaktsban… ugyanakkor feleslegesen ne tplljuk msok nsajnlatt vagy drmit/ktsgeit… prbljuk megltni az elrevezet s pt lpseket, s ezek megttelben segtsk egymst…
Mind az idsebbek, mind a fiatalok vonatkozsban fontos a tudatos „Bizalom-ggyts”, amely egyik rtelmben azt jelenti, hogy egy
kiegyenslyozott-megfelel-egysgbe hozzuk magunkban (s magunk ltal)
a SZERETETEN alapul RENDET s SZABADSGOT.
Ez a szemlyes Felelssg magunkban val helyre kerlst is jelenti:
megrtjk a Yogokat s Ktelezettsgeket, melyek vlasztsainkbl erednek.
A SZERETET Vilgaiban
a SZABADSG csak a maga RENDJN alapulva biztost kiteljesed-pt letet,
s a REND csak SZABADON meglve vezethet rm-teljes kiteljest/kiteljesed lethez.
*****
Mindenki csak a maga lete felett Rendelkezhet, kretlenl nem avatkozhat a msik ltez letbe.
’Sajtos’ a helyzet a szl s gyermeke kapcsoldsban: a szlnek feladata az, hogy a gyermeke ’hibira’ felhvja a gyermeke figyelmt, illetve lehetsget s/vagy segtsget adjon a hiba kijavtsra, s megfelel eligaztsokat adjon a gyermeke szmra az egszsges let/rtkrend kialaktshoz…
A szlnek azonban figyelemmel kell lennie arra, hogy a gyermeke lete nem az sajt lete, brmennyire is szoros kapcsoldsba kerlhet egy ilyen viszonyban kt vagy tbb vilg/Llek. A szl a ’maga’ akaratt nem erszakolhatja r gyermekre, s az ’ltalnos letvezetsi’ ismereteken kvl a sajt letvezetst csak akkor adhatja t a gyermeke szmra, ha a szl ltal elkezdett letutat a gyermek maga vlasztotta a maga szmra.
[Taln rthetbb gy ez a Trvny s Szably, hogy egy szl nem knyszertheti a gyermekt arra, hogy az a szl mestersgt/foglalkozst folytassa. A szlnek a gyermekvel azokat az (’ltalnos’) alapelveket kell megismertetnie, amelyek gyermekt nmaga kiteljestsben, sajt kpessgei kibontsban, sajt vlasztsai meghozsban segthetik. A szl a maga-vlasztotta ’mestersgnek’ fogsaival megismertetheti a gyermekt, de nem vrhatja el gyermektl, hogy a gyermek azt vlassza let-hivatsul. Ha azonban a gyermek maga szabadon dnttt a szl ltal elkezdett mestersg/t folytatsa mellett, akkor a szlnek ’feladata’ az, hogy az lete sorn megszerzett tudst/ismereteit a lehet legteljesebben megismertesse gyermekvel.]
[A most lertak vonatkoznak arra az esetre, amikor egyik Llek (vilg) a msik szmra tadja a legfontosabb (let-vezetsi s/vagy szakmai) ismereteket --- de ’tgabb CSALDI kiterjedsben’ is rvnyesl: a „FLD” (mint Gyermek/Ifji Vilg) szintn dnttt a MAGA T-ja folytatsa mellett, s vannak „Szli/Segti”, „Akik” ’jelenleg’ segtik a ’FLDET’ a megfelel tuds/ismeret elsajttsban.]
OmMTR~KJ
*****
Levl-rszlet:
„Igazods(oka)t” l meg a Fld (mostanban elg „kiterjedteket/nagyokat”) --- s ezekhez neknk, fldieknek is igazodnunk szksges. Vagyis ljk a sajt (vlasztott) folyamatainkat, s amikor a FLD/Fldanya is megl egy-egy nagyobb/kisebb vltozst, ahhoz neknk magunknak is igazodnunk szksges. Ez nem mindig knny vagy rmteljes folyamat addig, amg benne vagyunk az igazodsban... ilyenkor a szlsnl alkalmazottak jnnek el: egyszer elrnk minden vltozs vghez, egyszer megszletik a gyerek... persze onnantl kezdve sem fogjuk lblni a lbunkat, j tpus feladataink lesznek, msfajtk --- de a szls alatti klnlegesen nagy testi megterhels s vltozs vget r...
*****
2011. februr 25.
„Gyakorlati szempontbl” a Fldn az ide kapcsold egyik f Rendezsi terlet
- a [Fldi] Lelkek „kr”, illetve a Lelkek-„be”
- s a FLD/Fld LETBE az elmlt idszakokban felptsre kerlt, legtbbszr tbb(fle), sok torzulsos talakulson is tesett „vdelmi vagy nvdelmi” mintk „lebontsnak” a krdskre, s ehhez szorosan kapcsoldik egy „Felelssg”(terlet) Rendezs is.
A FLD/Fld egy sajtos folyaMA(A)T sorn segti a Fldn l Lelkeket a torzult vdelmi/nvdelmi rendszereik lebontsban (s ha szksges minden ehhez kapcsold gygytsban/Rendezsben). [A FLDET-MAGT hasonl mdon segti GI CSALDJA.]
’Nehz’ ennek a ’segtsgnek’ a ’lnyegt’ megragadni, br mgis nagyon egyszer az Alap-Elve. Az Alap-Elv az, hogy a Lelkek [a „Lnykben”] a Szvkn t megnyilvntjk [kirasztjk] a MaGuk tiszta minsgeit. Ezt egyes Csaldok/Nemzetsgek meglhetik gy, hogy a Llek a maga „tiszta Hangjt” nyilvntja meg minden lehetsges vagy ’Rendelt’ alkalommal, ms csaldokban a „Llek Tiszta Fnye” vagy a „Maga Kristlyos Szerkezete” vetl ki vagy nyilvnul meg stb… Mg ha torzulsok vagy ’elakadsok’ is vannak a Llekben/testben, a „sajt Hang”, „sajt Fny” stb „megmutatja, megrezegteti, megvilgtja” azt, ami a Llek nmaga. Azzal, hogy a Llek [ha szksges, akkor ebben a Fldanya is segti t] meghatrozott ’idkznknt’ stb „felfnyesti”/azonostja nmagt, rmutat a lnyben lv diszharmnikra. A diszharmnia eredhet a Llek maga minsgnek elhangoldsbl, de eredhet a Llektl-idegen-minta jelenltbl is. A Fldanya segti a Lelkeket abban, hogy a lnykben jelenlv diszharmnia termszett azonostsk, s felismerjk a diszharmonikus terleten lv sajt minsgeiket, s felismerjk azt, ami nem a sajtjuk, amit nem visznek tovbb magukkal. A Llek gyakorlatilag a Fldanya segtsgvel (s IsteniN-je vezetsvel) „meghatrozza nmagt”, majd ezt kveten az egyb ’terhel jelenlv minsgek’ lebontsa/kioldsa/Rendezse elkezddik. Maga a kiolds/Rendezs ’mdszere’ eltr lehet az egyes esetekben --- mindenkppen igazodhat GI vagy Fldi CSALDI jellemzkhz, illetve a test s/vagy Llek srltsghez, a kioldsra Jellt mintkhoz stb…
20091126 II – Szemelvnyek KEGYelemrl, LDOZATrl, Vdelemrl:
„…a „Fld” elmlt idszakbeli „t-rendezse” sorn olyan „eredetileg nem engedlyezett” mdszerekkel is ltek egyesek, mint a „sznek kicserlse”, a „sznek mdostsa”, illetve egyes sznek elpuszttsa. Mindez jelentsen trendezte a „jtk”-ot, s annak megllaptsa is sokszor nehzsgekbe tkzik ma mr, hogy az egyes kis „kockk” tnyleg „eredeti sznek-e” s a „helykn vannak-e”, vagy esetleg valamilyen olyan „kezelsen” (ferdtsen/torztson, vagy pp „tmenektsen/mentsen”) estek t, ami „mdostotta” a „sznket” akkor is, ha a helykn maradtak. Nagy krds lehet az is, hogy „mi lehetett” az egyes „lekapart” sznek helyn. Mindezzel azt szerettem volna rzkeltetni, hogy
- a Fld letben az ’Eredend Mintba val Rendezds’ milyen red-kvli nehzsgekkel jrt,
- s hogy mirt volt szksg arra, hogy a Fld ’Eredend Minti” a Fldre ismt befldelsre kerljenek az elmlt nhny ezer vben.
Az ’Eredend Mintzat’ segtett – s segt mg ma is sokszor – annak megllaptsban, hogy egy-egy „lekapart” vagy tsznezett, esetleg eltakart „Minta” milyen is volt ’eredetileg’, s mindez SEGT abban is, hogy lthatv legyen, hogy MA milyen ennek a kis „lapocsknak” s „az Egsznek” is az P/SZP, SzeRves Mintja/Kapcsoldsa, s ezzel megllapthatv lesz az EGSZ-be/P-be val visszaRendezds „legkisebb fjdalommal” jr [kiegyenslyoz] tja.
A „kis kockk” [csoportos s csaldi, s egyni ltek] Rendezdnek vissza az ’Eredend’ Mintiknak s a Fldanya ltal ma engedlyezett Mintknak megfelelen a HELYKRE. Ma mg a „vltozs” folyamatban vannak, akik az ’eredend’ szneiket nyerik vissza [mert azt vlasztottk], s vannak, akik mr „tsznezik az j Fldanyai Mintknak megfelelen a maguk oldalt”..”
A tisztulsi/Rendezdsi folyamataink sorn gyakran vannak olyan meglseink, amit ’prba-helyzetknt’ is rtkelhetnk. Meglhetnk egy helyzetet, s az valdi boldogsggal, rmmel tlt el bennnket (gyakran msokat is). ’Energetikailag’ ilyenkor megerstjk, tfnyestjk [’hzunk’] lnynk azon rszeit/terleteit, amelyek kapcsoldtak ehhez a helyzethez [megerstem, tovbbviszem]. Egy msik helyzetben megrezzk a bennnk meglv diszharmnit. Ilyenkor igyeksznk megrteni ennek a bennnk magunkban meglv okait, s olyan megerstseket tehetnk, hogy megtiszttjuk ezt az let-terletnket, segtsget krhetnk a megtiszttshoz, illetve nem kvnjuk a tovbbi letnk rszv tenni. Amit ’tovbbvinnnk’ az ’felfnyestjk’, amit pedig nem vlasztunk tovbbvitelre, azt ’nem tplljuk tovbb’.
Megknnythet mind a Llek ’nazonostsi” folyamata, mind pedig az ehhez kapcsold (tudatos) nfelismersi folyamat azzal, ha (tudatosan s figyelmesen) minl tbb ’idt’ tlttk a Szeretet [a ’Hathorok’ fogalom-hasznlata szerint:] „nagyrabecsls s HLA” llapotban. Amikor a Szeretet llapotban vagytok jelen, akkor egy olyan SzeRves „Hlzat” rszei vagytok, amelyben magatokhoz hvjtok/vonjtok mindazt, amire „szksgetek” van a vlasztott utatoknak megfelel kiteljesedshez. A Szeretet llapotban hozztok tudnak kapcsoldni azok a segt erk/lnyek, akik/amelyek Hathats segtsget tudnak nyjtani a szmotokra. A Szeretet llapotban val Jelenlt segt lebontani mindent bennetek/krlttetek, amit nem vlasztottatok „tovbbvitelre”. A Szeretet llapotban knnyebben megtalljtok a Llek (illetve a Magatok-Szelleme) vezetst, s helykre kerlnek az letetekben az „rtkek”.
Hasznos lehet teht minden olyan tudatos megls, amelyben a test-llek-szellem [Szvben Egyeslt] Egysgben a Szeretet tnylegesen is megjelenhet a meglsekben. A Szvre, s egyidejleg a test/Llek/Szellem Egysgre figyelve a nyugodt llekzs minden esetben segt lecsendesteni a kavarg gondolatokat s rzseket. A Fldanyhoz val tudatos Szeretet-teli kapcsolds a legtbbszr segt knnyebben/termszetesebben thaladni egy-egy nehezebb testi vagy lelki meglsen… Krjtek minden nehz helyzetben a Fldanya segtsgt…
OmMTR~KJ
|