20110204 II - Keress rgen s ma
2011.08.07. 21:55
2011. februr 4., pntek [~10 > 1]
A „mai naphoz” sokan egy bizonyos „fokozott” ert vagy teremtert trstanak… rszben ehhez kapcsoldan is ide-idzek nhny korbbi lejegyzs-rszletet.
Elljrban egy kis ’sszegzssel’ lek:
Az a „Vilg”, amely (pldul egy megtapasztalhat korknt/let-szakaszknt) „elindult”, „teljesen ms lesz”, mint amit itt a Fldn az elmlt idszakokban meglhettnk. Jelenleg nagyon kevs „l emlk” van jelen arrl, hogy milyen is a Fld-[Eredeti]MAGA-LETE/Mkdse --- az erre vonatkoz Vals s Igaz „emlkeink” „most lednek”. „Most lednek”, mert ismt elrhetv s meglhetv is lett a Fldnek ez a MAGA-LET-minsge, s a Fldnek ezek az Eredend „energii” teszik lehetv a fldi-anyagi-testben-l-Lelkek szmra azon Maguk-minsgnek az ismtelt felismerst, amely/Aki ennek az Eredend Fldi T-nak (vlasztsa alapjn) rszese lett.
A ’tllsrt’ [s az Eredend T-ra/KRISZTUSI-Rendbe val visszaigazodsrt] folytatott kzdelem idszakban sok ’mentlis’ kapaszkodt ptett ki a Fld s LETE azrt, hogy a megborult egyensly s mkds „csald” valamelyest „egyben-tarthat legyen”. Tapasztaljuk ma mindannyian, hogy [a tlls(nk) rdekben] milyen „mlyen” belnk vdtak a srlt kor tllsi techniki. [’Eltekintnk’ a manipulatv srtsektl – br eltekinteni nyilvn nem lehet tlk: amit magunkban ezek Hatsaibl meggygytanunk/kiegyenslyoznunk szksges, az megfelel mdon bepl(t) az letbe.]
Sokszor megtapasztaljuk ma mg [amikor Lelknket s testnket igaztjuk vissza a Magunk mintjba/mkdsbe], hogy a ’tiszta Szerelem’ [nevezzk most ebben az rsban gy a Fld Eredend Energijt vagy mkdst] „elr bennnket”, „utat tall(t) bennnk”, „elkezd ramolni/mkdni a mr megtisztult rsznkben” --- majd amint „tudatunkkal rzkeljk” ennek a „szabad” mkdsnek a megjelenst, valamilyen „rgi beidegzds” szerint „kategorizlni” vagy „irnytani” szeretnnk, s akkor „megakad” vagy „elszll” a Szerelem… „Elmnket” mg sok tekintetben nem tudtuk hozzigaztani a Szabad Szerelem-mkdsekhez: valamilyen mentlis emlk alapjn egy (ismert) „tllsi tra” igyekeznnk rterelni a Szerelem-energikat… Tudatos odafigyelssel ugyanakkor kpesek lehetnk az elme grcss irnytani-akarst lecsendesteni, kpess lehetnk „annyira ellazulni amennyire csak kpesek vagyunk mr”… gy kpess lehetnk a Szabadsg s Szerelem megtapasztalsra --- s a megtapasztals utn egyfajta j ltsmd/megrts megnyitsra…
Nem arrl van sz, hogy „vrom a slt-galambot” --- a „rhagyatkozs” vagy „megengeds” (megengedse annak a magam szmra, hogy nmagamknt megnyilvnuljak) egy „tevkeny jelenlt”. Nagyon nehz „szavakat tallni” erre – mint ahogy minden msra is, ami… ami „tl” van mindazon, amit szavainkkal az elmlt idszakig megformztunk…
20100810 - Minden vltozik - Szabadsg, Bizalom:
„…Ha nem kri valaki a segtsget, akkor nem kell elkezdeni segteni neki, mert a kretlen segtsg flrertseket s kiegyenslyozst ignyl helyzeteket teremthet.
Ugyanakkor ’gondot’/nehzsget okozhat az, hogy most szinte mindenki „thangolson” megy/mehet t [feladat-vltsok, tkltzsek stb], s gy nem rezhetjk/rthetjk meg nha teljesen pontosan a msik szndkt/akaratt. A klnbz Vilgokbl rkezettek kztt [akik kzs feladatba Rendezdnek jelenleg] szintn ki kell alaktani majd a kzs rezgst/frekvencit/nyelvet. A ’mshonnan’ rkezettek ’ignyei’ egszen msok lehetnek (lehet, hogy amiben nekem segtsgre van szksgem, az a msik szmra adottsg s nem ignyel mstl ezen a tren segtsget) --- s olyan is eladdhat, hogy egy adott Vilgban/vilgban kevs tapasztalattal rendelkez mg nem ismeri fel a tnyleges ignyeit s szksgeit. Ebben szmra felvilgosts, segtsgads lehet szksges… s nagy odafigyels szksges ahhoz, hogy [a Szabadsg Elvre figyelemmel] ne kezdjnk kretlen segtsgadsba…
A kzs ’nyelv’ [fogalom-rendszer, kiegyenslyozott kapcsoldsok] kialaktsa folyaMA(A)Tban van azok kztt, akik valamilyen kzs utat vlasztottak… Ha mindenki tudatosan hozzhangoldik a Fldanyhoz, akkor „adott” [knnyen elrhet s megrthet, kialakthat] a „kzs nyelv”. Fontos a Fldanyhoz [s egymshoz] val tudatos s szeretet-teljes kapcsolds mindazok esetben, akik jelenleg a Fldn lnek. Akr tovbb-menni kszlnek, akr itt hangoldnak majd jabb vllalsaikhoz s az ezekben trsaikhoz… A Fldanya „Szerelmn” t alakthat ki a kzs letre vllalkozottak kztt a Szv-utak mkdtetse sorn a ’kzs nyelv’…”
„…A vonaton kerestem valakiket, akikkel taln azt gondoltam, hogy egytt indultunk el vagy egytt kellene haladnunk. Taln ktszer is vgigmentem a vonaton, hogy megtalljam akiket kerestem… Mintha nem talltam volna meg ket… vagy nem figyeltem elgg… Vagy nem yl kerestem… hiszen ha valamit keresnk, akkor ott termnk… mintha a rgi beidegzds szerint vgig akartam volna menni a vonaton ahelyett, hogy hozzhangoltam volna magam ahhoz, amit kerestem…”
„…Most Jelen-T-sen megvltozott a ’helyzet’: ugyanis a Szv-utakon t [s ms ’tnyleges mdokon’] ismt TELJES MRTKBEN elrhetekk vltak a Fld Gyermekei szmra a Fldi LETRE Eredenden jellemz [let- s Mkdsi-] Mintk s Erk, mindez pedig meggyorstja a VISSZAEMLKEZST az NMAGRA s a Fld-MAGA-Mintj-LETRE. A korbbi idkben megrztt, s a legtbbszr egyre hinyosabb vlt Tuds/Emlkezet a Vals Ltezsrl elkezd kiEGSZlni: a hinyz rszek visszPTik MaGukat… Amint ELINDUL az egyes Ltezkben ez a folyaMAT, hihetetlenl felgyorsulhat [a Fld MAGA-Mintj LETNEK megfelel] tisztts-s-megtisztuls-s-pls. A [testben l] Llek az vszzadok, vezredek, vagy akr milli-vek alatt meglt vesztesgeibl akr nhny Pillanat alatt, legksbb azonban nhny v vagy nhny emberlt alatt „Teljes P-sgbe” visszallthatja nMaGt --- pusztn a visszaemlkezs s az ismt elrhetv vlt SzeRves Fldi energik s LT Hatsra.
OmMTR KJ, Budapest, 2010. augusztus 10., 10.55…”
„…Rszben ide is kapcsoldik az, hogy az egyms irnti Tisztelet fellesztse sorn fontos lesz a „ksznet” eszkznek hasznlatt is ismt elsajttani. A „figyelmessg” egy nagyon fontos [segt] kpessge a Fld embernek, s rszben „alapja” is egyes [klnleges vagy htkznapi] „rzkenysgeknek”…”
„Hozzhangolds”
A Fld „karantn” llapotban kialakult „id-formk” s egyb mkdsek a legtbbszr egy „egymsra pl lpcskbl/lpsekbl ll t” megttelt rtk el ahhoz, ha valaki el akart jutni „A”-bl „B”-be.
Az is igaz azonban, hogy idrl-idre mindig trtntek olyan „csods esemnyek”/meglsek, amelyekben „egy pillanat” alatt megtrtntek vltozsok, s ezek mindig emlkeztetk voltak arra, hogy a Fld „Rendes” mkdse/LETE nem a „linearits” vilga.
’Csodk’ az elmlt idszakokban trtnhettek a „Szvben l EGYSG” meglelse/meglse ltal, ms esetekben pedig az „elme befolysolsa” vagy klnleges mkdtetse Hatsra. A Szvben l EGYSG megtallsa a Fld MAGA Minti szerinti ’teremtsre’ val ’visszaemlkezs’ (ahhoz val visszanyls) volt, mg az elme-manipulls a Fldtl ’idegen’ mintk bemozgatsrl szlt.
Fontos tudnia ma mr mindenkinek, hogy a Fld MAGA Gondoskod Rendszernek jbli mkdse ma mr nem teszi szksgess a „rgi nehz utak” vgigjrst akkor, ha valaki az „A”-bl a „B”-be kvn eljutni.
Mindez nem jelenti azt, hogy az eljuts/tjuts nem ignyel semmifle erfesztst vagy igyekezetet [ez a vlasztott megtapasztalsi ttl is fgg] --- m a Szvre figyelve ma mr mindenki [viszonylag] knnyen megtallhatja azt a szmra s msok szmra is elnys „svnyt” vagy utat, amely minden rintett szmra a legtbb rmt s kincset mutat(hat)ja fel.
Az „A”-bl a „B”-be eljuts mindig egy VLASZTOTT megtapasztals, amely ltal tanul, fejldik a Szellem-s-a-Llek, emiatt az tjuts bizonyos ’igyekezetet’, ’tHangoldst’ ignyel. Hogy ki milyen ton, milyen gyorsan vagy lassan, milyen vgyott megtapasztalsok sorn tervezi meg ezt a tovbbjutst, az a Szellem/Llek s testi n kzs dntse minden esetben.
Lehetsges, hogy [akr ma mr a Fldn is] valakiben az „tjuts” minden felttele adott mr [tulajdonkppen teljes egszben elkszlt a tovbblpsre], valami „fontos” ok miatt mgis „vllal” egy kis „plusz” Jelenltet „A”-ban, hogy ott mg bizonyos beHangol vagy ms segt feladatokat [elsdlegesen az Elsdlegessg Feladatok kzl] elvgezhessen. Ez csakis a Szellem-Llek-Fizikain Egyttes s Tudatos vlasztsa esetben, a Fldanya erre vonatkoz Kln Engedlye alapjn lehetsges.
OmMTR KJ, Budapest, 2010. augusztus 5., 19.53.”
„…Ami fel fkuszljtok [irnytjtok] a figyelmeteket, onnan kapjtok Eriteket.
Ami fel fordtjtok a figyelmeteket, abban az irnyban teremtitek a tovbbi leteteket.
Nagyon lnyeges megrtenetek:
Irnyultsgotok a „Jelen” s az „rk” kell legyen ahhoz,
hogy megjthasstok az leteteket.
A „Most” vagy a „Jelen” rk-llapota az,
amelyben az LET MEGJULSA van jelen.
A mlt fel forduls vagy a jv tervezgetse is segtheti a Jelenben-haladst, ha az nem haladja meg a Szksgeset.
Az „idben l” (az id brmely fajtjt is rtve ezalatt) ember azrt l „idben”, vagyis egy valamilyen mdon „lelasstott” vagy „KPletesen megbontott Trben”, hogy rltsa legyen a Teremts klnbz szakaszaira, s ez felksztse a felelssg-teljes teremtv-vlsra.
Az idbe helyezett tapasztalsok lehetv teszik az egyes cselekedetek Hatsainak, vagy pedig az sszekapcsold cselekedetek Hatsainak a rszletes feltrst s megismerst a TUDAT szmra, s gy lehetsget adnak a Tudatos Teremtsben val rett levsre, valamint j Utak Tudatos(abb) s BLCS megtervezsre --- s ez utbbi a lnyeg: a Tudatoss s (nMaGrt s Msokrt is) Felelss rt [BLCS] ember KPES a kpessgei s vgyai szerinti J UTAK ELTERVEZSRE s megteremtsre, hiszen a Teremts ALAP-vet szablyait mr megismerte! (A Szv s az Elme tja ismt sszert!) gy futhat ssze ismt a „mlt” s a „jv” a Teremtsek Tnyleges „helyre”, a JELEN-be…”
*****
20100123 - Szemelvny a Bizalomhoz kapcsoldan:
„…A BIZALOM az, amin keresztl a legknnyebben megrthetitek a MaGosabb N-etek vezetst. [A „Bizalom” a Szeretet egyik „minsge”, mely tulajdonkppen „elvlaszthatatlan” a Szeretettl. Ma azrt jelljk/nevezzk kln „szval/fogalommal” a Szeretetnek ezt a minsgt, mert bizonyos srls trtnt a Szeretet EZEN minsgben/mkdsben, amely srls tudatos felismerst s kiegyenslyozst ignyel. Amikor ez a „rsz” ismt jra kiegyenslyozott lesz, onnantl kezdve „nllan” mr ismt nem lesz „kln lte” a Bizalomnak, hanem a Szeretet „termszetes rszeknt” visszaolddik a Szeretetbe. Kicsit hasonl ez az „elklnls” ahhoz, hogy nem rtitek ma mg teljesen a testet lttt llek s nMaGa-Szelleme termszetes kapcsoldst s EGYSGT az elmlt idszakban bekvetkezett srlsek miatt. Nagy valsznsggel ahogyan a Bizalom visszaolddik a maga termszetes „helyre” (a Szeretetbe), gy ll majd vissza a testet lttt llek s nMaGa Szelleme kzti termszetes kapcsolds s Egysg is.]
(…)Ne „felttlenl” „msoktl, kvlrl” vrjtok ma mr a tmogatst s segtsget, hanem BZZATOK a sajt ertkben s a sajt tudsotokban, kpessgeitekben. Valsznleg mr nem Ti szorultok msok segtsgre, hanem a Ti segtsgeteket vrjk mr sokan...
*****
20100217 II - MegVilgt Kpek
MegVilgt/MaGVilgt Kpek
Nhny „tVilgt” munknak/kpnek lehettem rszese az elmlt nhny napban/rban, s ezek kzl nhnyat (fontossguknl fogva) szeretnm ha megismerntek.
I.
„Amit keresek az megjelenik elttem”
Klns, lom-szer TLSBEN volt rszem, amelynek a vge-fel „eszembe jutott” egy korbban ltott „lomkp” s az abbl levont megtapasztals/kvetkeztets.
A mostani „[lom]vilgban” „egy msik ORSZGBA KLTZTEM a csaldommal”. [Ez a kp termszetesen vonatkozik az EGYN megtapasztalsi szintjre, a NEMZET/NP, tovbb a BOLYG-Valsg tapasztalsi szintjeire is.]
Ebben a „msik orszgban” egy „vrosban” klnleges pts J hzak voltak. A hzak tbbnyire tbb-emeletesek voltak (utalhat arra is, hogy egy-egy „hz”-ba egy csald kltztt, s a szintek a csaldtagok szmt jelltk --- vagy arra is utalhat, hogy a valamilyen szempontbl kzs Feladathoz kapcsoldk kerltek egy-egy hzba vagy egy-egy hztmbbe).
Mindenfell rkeztek az „j lakk”: gyerekekkel, idsebbekkel egytt (vagyis tbbnyire csaldokknt rkeztek). Mindennek „j” jellege volt, J PTS volt az egsz vros vagy akr az orszg is.
Egy nagyon tgas s szp laksba/otthonba kltztnk be --- TUDTUK/tudtam, hogy ez a „Mi Otthonunk”. Nem pusztn „tmeneti” szlls, br idvel nyilvn mindenki tovbb-ptheti majd a maga elkpzelsei szerint, vagy akr mshov is el lehet kltzni. Ezt kveten valsznleg az „otthon beRendezse” kvetkezett, errl most rszletesebb kpekre nem emlkszem. A most ltott „lomkp” lnyege ezutn kvetkezett:
Nagyon szp s tgas volt az otthon, ahol magamat talltam. Minden tiszta volt s j, minden „szksges” dologgal fel volt szerelve, ami a „biztonsgot” jelenthette a szmomra. A „magunkkal hozott” „trgyainkat”/emlkeinket is kicsomagoltuk, hogy otthonosabb tegyk az amgy ezek nlkl is nagyon szp s teljes lakteret.
„szrevettem” [biztosan a „tisztasgrl” jutott eszembe], hogy „mkdik a mosgp”. Valsznleg az utazs sorn „hasznlt” „dolgainkat” tisztthatta. Ekkor ESZEMBE JUTOTT, hogy „hoho, nem is ellenriztem, hogy a mosgp kifolyvezetke hol lehet”. ELKEZDTEM KERESNI a „mosgp kifoly-csvt”, s mivel TUDTAM, hogy ha az nincsen a megfelel helyre illesztve, akkor a ’vz’ elraszthat mindent, gy MEG IS TALLTAM a helyre nem illesztett kifoly-csvet, s TAPASZTALTAM, hogy bizony tbb ’sznyeg al’ (!) is befolyt a vz.
[Ennek termszetesen olyan rtelme is van, hogy a ’tudatom/tudatalattim’ mkdsnek a „hinyossgra” mutatott r e vizess lev nhny ’sznyeg’, olyan tudati terletre, amely mg NINCSEN KELLEN KIEGYENSLYOZVA AZ J VILG MKDSHEZ.]
Ha mr [a tiszttshoz kapcsoldan] „vizesek” lettek ezek a „sznyegek”, akkor KI KELLETT TENNI KET A FNYRE. m mivel a „tudati mkdsem ezen terlete” ppen tisztts/kiegyenslyozs alatt llt, gy bizonyos RGI MINTK megmutattk a mkdsket: el kezdtem KERESNI valami alkalmas helyet a vizes holmik megszrtsra. Kimentem az j otthonbl, s valaki egy id utn mellm szegdtt segtnek. Tulajdonkppen „csaldtagnak” reztem ezt a segtt, valamilyen kicsit „tvolabbi” csaldtagomnak, aki taln (lehet, hogy csak tmenetileg, a beilleszkedsig) szintn „velem egytt” lakhatott. ISMERTE ezt az j Vilgot, n pedig mg csak most rkeztem. Nekem nem volt „trkpem” sem, de mgis valahogyan biztonsgban reztem magam. Tudtam, hogy brmerre is megyek, ha az irnyt nagyjbl megjegyzem, akkor „haza fogok tallni”. A trsamnl volt az „otthonunk kulcsa”, egy pici kis kulcsocska.
Mentnk a vrosba, „sztnztnk” --- „majd aprnknt megismerem rszletesebben is” – gondoltam. Kzben talltunk megfelelen napos, meleg helyet a sznyegeknek is: kitertettk valamilyen kerts-flesgre.
Az egsz vros olyan jelleg volt, mint egy „dl-vros”: leginkbb „szolgltat-helyeket” s nagy zld-terleteket/parkokat lttam. Nagy volt a nyzsgs, sokan voltak az utckon, mindenfel nzeldk. Sokan beszltek ’magyarul’. Bks, vilgos, napos, bartsgos volt ez a hely a nagy nyzsgs ellenre is, „biztonsgban” reztem magam. Sok volt a fiatal, akik a maguk mdjn csoportokban voltak/szrakoztak/beszlgettek…
Miutn megnztk a vrost, a segt csaldtagommal visszatrtnk a mi otthonunkhoz. Most „kvlrl” is jobban meg tudtam nzni a hzakat. Egymstl kell tvolsgra voltak a hzak. Volt olyan, amelyiknek a teraszn/erklyn mg fa is ntt… Nekem ESZEMBE JUTOTT, hogy haza kellene hozni a sznyegeket, nehogy valaki elvigye ket. „Nagyjbl emlkeztem”, hogy merre tettk le ket. A segt csaldtag most (ltszlag) nem jtt velem, de az otthonom „kulcst” ideadta. A kicsi kis kulcsot a szvem tjkn tztem fel a fehr blzomra.
[Az eddigi kpek nagyjbl azt jelentik, hogy „kpes vagyok megtartani” ennek a Vilgnak/vilgnak az ALAP-rezgst, vagyis „kaphatok itt letet/otthont” (ezt jelzi a kulcs tadsa). Hogy ezek utn majd magam meg tudom-e tartani az LET-hez szksges rezgst, az elvlik ezutn.]
Teht az emlkezetemben ott volt, hogy merre hagyhattam a keresett sznyegeket --- valami miatt mgis gy dntttem, hogy ha egy msik irnybl kzeltem meg a keresett helyet, akkor nem kell taln „annyit menni”, hamarabb odarhetek. „Lgvonalban” gondolkodtam: ha nem teszem meg azt a „nagy kerlt”, amit a segtmmel jrtam be, akkor „hamarabb” megtallhatom a „sznyegeket” --- nehogy valaki elvigye. [Teht megint a „rgi” „lineris” minta szerint kezdtem el gondolkodni, s a rgi minta szerint TARTOTTAM ATTL, hogy elviheti valaki azt, „ami az enym”. Ezzel teht ismt rajzoltam magamnak egy megtapasztalsi irnyt, s elkezdtem mkdtetni a rgi mintkat.]
Az elmm vezetse alapjn egy rgi mintj s mkds, zsfolt, kaotikus nagyvrosban TALLTAM MAGAM, tlekeds, szrkesg… Haladtam azon az ton, amelyrl AZT GONDOLTAM, hogy „j irny”. Nhol felfedezni vltem „ismers” helyet, s akkor AZT GONDOLTAM, hogy mindjrt megtallom amit keresek --- de AMINT ELBIZONYTALANODTAM, mr megint nem ott voltam, ahol akartam… Ezt kb kt-hrom alkalommal vgig-ltem. Itt-ott „magyar szt” hallottam, s tbaigaztst prbltam krni, de mivel A GONDOLATOMBAN AZ VOLT, hogy itt a legtbben mg turistk s/vagy jak mint n, nyilvn nem kaphattam megfelel felvilgostst. tkzben gyakran „ellenriztem”, hogy az otthonom kulcsa a helyn, a szvem fltt van-e. Tbbnyire megfogtam, ellenriztem, hogy a helyn van-e.
Valahonnan ismt „magyar szt” hallottam [illeszkeds lehetsge]. Egy szk utccskban egy „ttermet” lttam, ahol a „pincr” vagy tulajdonos „magyar lehetett”, RTETTE A SZT, s n is az vt. tbaigaztst krtem, de a vlasza csak annyi volt: „nem rt ez semmit/nem rtenek ezek semmit”.
Klnsebb felhborods nlkl „ELFOGADTAM”, hogy „nem segt” (vagy nem akar valamirt segteni), s elindultam tovbb az ELMM rajzolta ton. Mivel nem jelent meg bennem dh vagy rosszalls a legutbb kapott vlasz kapcsn, a vlasz RTELMT kezdtem el KERESNI nem nagyon erlkdve (!), egyszeren RTENI AKARTAM, hogy mi lehet az rtelme annak, hogy „nem rtek semmit”. s AZONNAL ESZEMBE JUTOTT egy korbbi kp s megtapasztals:
„AMIT KERESEL AZ MEGJELENIK ELTTED”.
[Abban a rgebben ltott kpben is egy J OTTHONBA/Vilgba/vilgba kerltem a gyermekeimmel. A rgi mintim szerint egy kiss izgatott az, hogy mit adok majd ENNI [az elbb: „tterem”] a gyerekeimnek --- s gy azonnal az j Otthon „konyhjban” talltam magam. ELKEZDTEM KERESNI az eveszkzket, s mivel „tudtam”, hogy azok „szekrnyben” szoktak lenni, azonnal MEGLTTAM a szekrnyt, amiben MEGTALLTAM a keresett ESZKZKET. Elkezdtem KERESNI a „kiflit”, s azonnal MEGLTTAM a kiflit stb. Ennek a tapasztalsnak volt az sszegzse az, hogy „amit keresel, az megjelenik eltted”.
Ennek a rgebbi lom-kpnek volt folytatsa is: volt minden otthonban egy olyan (elg nagynak TN) „terem”, ahol a lakk „gyakoroltk” a „teremtseket”. Amikor az egyik ilyen terembe bementnk, nagyon sok ’gyerekjtk’ s ms rgi mintj „trgy” volt, amit elkezdtnk „visszabontani elemi rszecskire”, s erre tantgattuk az ott lakkat is. Ez is segtette a „teremtsrt val felelssg” megrtst/megtapasztalst.
Minden „jat” szokni kell, s meg kell tanulni a teremts ott mkd formjt. Mivel minden „J-ba rkez” „gyermek-minsg” is a legtbb ilyen vlts esetben, ezrt minden Vilgban MINDEN RKEZ kap maga mell megfelel Segtket, akik AZ ALAPOKRA megtantjk ket.]
Amikor a mostani ’lom’-kpben tudatosodott bennem ismt ez a felismers, mr TUDTAM, hogy csak „gondolnom” kell a „sznyegre”, s mr ott is vagyok, majd gondolnom kell az „otthonra”, s mr ott is vagyok [„rvidebb t”]. Megsznt A KERESS [rgi tpus] KNYSZERE, s visszatrt a tapasztals rme.
Az J-ba val megfelel BEILLESZKEDST jelentsen megknnythetik
- bizonyos ALAPOK ismeretei,
- tovbb a megfelel EL-TISZTTSOK [s El-Hangolsok] elvgzsei.
A fentebb ismertetett kpekben nem jelent meg bennem flelem --- mg a kiss rgi-mdi tapasztalsokban is BIZALOM volt bennem: nem eshet bajom, ha a szablyok szerint haladok.
Mivel nem volt bennem flelem (s tlzottan nagy ktsg sem),
gy idrl-idre „tallkoztam” „magyarul beszlkkel”, akiktl tbaigaztst krhettem ---
s amikor a tudatommal nem teremtettem meg elre azt,
hogy gy sem tud segteni a megkrdezett
(vagyis KELLEN BZTAM abban,
hogy ha szksgem van segtsgre, akkor meg is tallom/kapom a megfelel segtsget),
akkor meg is rkezett a megfelel segtsg,
mg ha els hallsra nem is tnt segtsgnek a kapott segt mondat.
[A korbbi tapasztalataimra s mr meglv tudsomra figyelemmel azonban MEGFELEL volt ez a segtsg, hiszen nagyon gyorsan – a meglv tudsom hasznlatval (!) – rtelmezni s alkalmazni is tudtam a kapott segtsget.]
Ha valakiben mg kellen ki nem oldott fjdalmak lennnek az j Vilgba val tkerlsekor, azok felteheten „nagyobb” tiszttst tesznek majd szksgess (nem csak tzik egy sznyeg, hanem akr egy-egy „szoba” megtiszttsa/kifestse, valamilyen eldugult vezetk kitiszttsa, sztszakadt ramkr sszekapcsolsa/megjavtsa is szksgess lehet). Elkpzelhetnek tartom, hogy rgi mly srlsek MR MA IS gy gygyulnak a TEST-LLEK-SZELLEM egysgre kihatan, hiszen a legtbb Irgalmi s KegyElemi Gygyts sorn ma mr nem szksges a srls oknak „minden rszletben” val feltrsa,
elgsges
az ADOTT LTEZ s ADOTT LET vonatkozsban meglv okok felismerse,
s azoknak a VLASZTOTT TOVBBI T fggvnyben val meggygytsa/kiegyenslyozsa.
[Lsd mg: Dniel Zsuzsanna legutbbi lejegyzsben: „A Valsg eltr idejben, mely az tmenet Jelenje, az Irgalmassg vgtelen Fnynek Kegyelmbl s Magbl az Irgalmassgbl Ereden az j Kdok Mintiban nincs szksg Trlmnyre (elz let tapasztalat, regresszi) ahhoz, hogy a gykr ok oldsa gygyulshoz vezessen.”
„Slyosabb”, mlyebb fjdalmak esetben a Megbocsts Ereje nagyon nagy gygyulsok segtje ma. Ha a srlsnek „van valamilyen konkrt tnylsa az ppen foly letbe” (megtesteslt kapcsoldsban folyik a srls oldsa), akkor ltalban „azon rintettsgben” tudatosodik is a srls oka/gykere, amely a fizikai megtapasztals szintjn is szksges a teljes gygyulshoz/kiegyenslyozshoz. Az adott Llekhez s kapcsoldsaihoz szorosabban nem kapcsold srlsek kiegyenslyozsa azonban gy is megtrtnhet ma, hogy
- a tudat szmra ez egyltaln nem lesz rzkelhet,
- vagy pedig valamilyen k-P-letes gygytsban jelenik csak meg mlyebb beazonosthatsg nlkl, mint pldul a fenti kpekben a „sznyeg kimossa s megszrtsa” kpben. [A „sznyeg al” sok olyan dolog lett „besprve”, amelyek nem tartoztak szorosan „hozzm vagy a csaldtagjaimhoz”.] A ’sznyeget’ – ha az „hozzm tartozik” – utbb termszetesen tiszta llapotban „visszaviszem” az „otthonomba”. Ha nem tartozik szorosan hozzm, akkor valahov mshov fog majd kerlni.]
Teht az „LOM”-ban vgzett „laks-feljtsok, kert-rendezsek, kirndulsok, szanatriumi kezelsek, koncert-ltogatsok, terpik” stb nagyon fontos gygyt-folyamatok lehetnek --- amelyekre
ha „vissza tudtok emlkezni”,
az egy-kt szban/mondatban sszefoglalhat TANULSGOT
rdemes megkeresnetek s megjegyeznetek,
mert az „emlkezs” utalhat arra,
hogy KSBB MG SZKSGETEK LEHET/LESZ R…”
„Aminek HELYET ADTOK MAGATOKBAN, az hatrozza meg az leteteket.
Jl lthat a „lthat valsgban” is az, hogy vannak, akik mr
az EGYSG s SSZETARTS irnyba
indultak el, mg msok mg mindig
a SZTHZS s MEGOSZTS/MEGOSZTOTTSG jtkt
teremtik. Ez
a „kt” IRNY kt teljesen ELTR Valsg megtapasztalsa fel vezet.
Mind a kt [vlasztott] megtapasztalsi irny GYGYTSI SZAKASSZAL kezddik
Mind a kt „valsg” egy-egy „Vilg” [ezrt is beszlhetnk „kt”, vagy akr „tbb” Fldrl is, mert egy „tanult klnbz llomsait jelentik meg”]. Ezek a Vilg-ok KIEGYENSLYOZOTT ALAPOKRA plnek ma mr mindegyik esetben. Az, amelyeikben az „elvlasztottsg” mg teljesebben lesz (van) megtapasztalhat, az elvlasztottsghoz kapcsold torzulsok Gygytst li meg a kezdetekben, mg az „egy oktvval” fentebb l-P-ett Vilg az Egysg fel vezet kvetkez gygytsi szakaszt li meg, s sokkal gyorsabban s erteljesebben pti be a MaGosabb j Vilg Alap-Mintit.
[A mostani „lom-kp” „zr-gondolatai” mr az ISKOLRA vonatkoztak. Ezek a gondolatok mr azutn jelentek meg bennem, hogy ismt visszafel haladtam az j Otthonomba. „Hogyan fogom majd befejezni az iskolimat?” „Milyen ’nyelven’ folynak vajon itt a tantsok?” „Hogyan fogom befejezni a MEGKEZDETT TANULMNYAIMAT?” Ezeket a „krdseket” mr knnyebben a „helykre tettem magamban”…]
A vlasztott j Vilgba/vilgba val tlps a legtbb esetben TUDATOS VLASZTS eredmnye --- mely a legalacsonyabb tudatossgi szinten abban nyilvnul meg, hogy a testben l Llek az ELKLNLS megtapasztalsa helybe az SSZETARTS s EGYSG megtapasztalst vlasztja, s elkezdi ennek megfelelen lni a mindennapjait:
- tudatosan igyekszik nknt meglni a [KRISZTUSI] N p minsgeit, frfiknt a [KRISZTUSI] FRFI minsgeket s gy tovbb,
- tudatosan keresi az olyan kapcsoldsokat, amelyekben a KLCSNS ELNYK is egyre teljesebben jelen vannak stb.
Ezek a „vlasztsok” ELKEZDIK THANGOLNI a megtapasztal vilgt [test-llek-szellem] a megfelel FORMRA s a vlasztott irnynak/tnak megfelel MKDSEKRE, KAPCSOLDSI LEHETSGEKRE. Hiszen:
AMIT KERESTEK, AZ MEGJELENIK [Bennetek, Elttetek]
Folytatsa kvetkezik.
Lejegyezte OmMTR KJ
Ksznm, hogy rszese lehettem ennek a munknak/tantsnak.
20100218 - MegVilgt Kpek II.
„MegVilgt/MaGVilgt Kpek II.
Az elz rsban nagyon yl megfigyelhetek bizonyos „vezet jelek”, amelyrl a 20100215 – Szemelvnyek rleldknek cm rsban ezt rtuk:
„…Az RM mint ’vezet-er’ mellett teht gyakorlatilag minden let-terleten jelen vannak olyan vezet/Segt Jelek s Mkdsek, amelyek szemlyre szabottan is igyekeznek mindenkit vezetni/Segteni abban, hogy
A VLASZTOTT LETTJNAK ptst nem segt mkdseivel
mg „idben” [=minl hamarabb] hagyjon fel.
Ezek a Jelek s Vezetsek a legtbb esetben nem jelentenek „knyszert” [knyszer-jellege legfeljebb csak akkor lehet, ha msra kifejezetten kros tHatst indtana el valaki] --- inkbb abban segtenek, hogy a szksges mdon tudatosodjon valaminek a „hasznossga” vagy ppen „nem hasznossga”. Ezek a Vezet Jelek azrt is fontosak, mert a Fldn is l ma mr az a Trvny s Szably, hogy a „beszletsi rezgs-szintje” „al” senki sem cskkentheti az let-rezgseit. Ha pedig valaki az ’let-idejt’ olyan tapasztalsokkal tlti ki, amelyekben ’erejt fogyaszt/pazarl’ mdon l ahelyett, hogy a szmra megnylt pt mkdseket ersten, annak „egy id” utn meglesznek a „figyelmeztet” kvetkezmnyei, amelyek az adott formj let lebontshoz is vezethetnek [a tovbbhaladsra VLASZTOTT t fggvnyben akr nagyon gyorsan is].”
Az elz rsban „megfigyelhet”, hogy „magam” olyan vezet Jeleket kaptam, amelyek PTETTEK A MR MEGLV TUDSOMRA/TAPASZTALATAIMRA/ TUDATOSTSAIMRA, ezeket felidzve mr knnyen megrtettem, hogy mi „hasznos” [knnyti a megtapasztalst] a szmomra, s mi „nem hasznos” [~nehezti a clom elrst]. Nem gyzm elgg hangslyozni, hogy a mostanihoz hasonl, MegMrsekkel (s/vagy Prbkkal) jr idszakokban mennyire fontos A MR MEGLV SSZEGZSE, s annak megfelel alkalmazsa a felmerl lethelyzetekben. Ez a legtbb esetben sokkal „hasznosabb”, mint mindig „j” meg „j” kls dolgok/utak/tantk stb fel irnyulni…
*****
2011. februr 4.
Vissza a mba:
Fontosnak tartom a meglt tapasztalatok megfelel sszegzst,
idrl-idre val tvizsglst/tudatostst…
(amennyiben lehetsges ezek egyre rvidebb idbeli elvlasztst)
s ezzel egytt fontosnak tartom azt is,
hogy „feleslegesen ne ptsnk gtakat a Szerelem Szabad ramlsa el”.
A gyakorlatban fogjuk megtanulni a Szabadsg/Szeretet megfelelen tudatos hasznlatt…
erre vonatkoz tapasztalati meglseink pedig akkor lesznek,
ha „megengedjk magunknak hogy nmagunk legynk”.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. februr 4., 02.31.
*****
http://www.rezdulesek.eoldal.hu/
dr Gtli Kinga Rka oldalrl:
Szerelmes Lt
Keblemre szllt a Napnak Madara,
Betlti szvemet aranyos sugara.
Csendes merengsem a nappal, s az j,
Nem kell most Galambom, hogy a stttl flj.
Meghdol elttem minden, mi rt,
Elzm, nzd csak a llek bort.
Megvdlek, vlak, Arany Madr,
Virul szvem legyen hazd.
A Mindensg felfnylik,
Kedvesem nzd,
Szrnyalni minket hv
A Szerelmes Lt!
2011-02-03
14.54.
|