20101031 - Korbbrl (I. rsz)
2011.08.08. 11:49
Korbbrl (20100624):
A ’PIRAMIS’ [~ > oktader] mint ’N VAGYOK’ jelentse:
’Valahonnan rkeztem, s valahov tartok/haladok.’
’Csaldba, csaldtagknt trsaimhoz kapcsoldom. Van eldm, s van utdom.
Valahonnan rkeztem…
... s valahov haladok...
’Csaldba, csaldtagknt trsaimhoz kapcsoldom.’
’Van eldm, s van utdom.’
*****
20100930 II – Napjaink:
*****
20100305 – Szemelvnyek…:
2010. mrcius 1., htf, mrcius 4-5.
„Tizenkett vagy tizenhrom”? [Szemelvnyek]
[0] 1 – 1 – 2 – 3 – 5 – 8 – 13 …
1 + 6
A kzps, „mrtkad” kr/gmb [legyen most MaG vagy„Atya”] kr felkerl az „Anyai sor” 6 kre/gmbje. [A megszletett gyermek tpllsa az els 6-7 vben az anya ltal.]
1 + 6 + 6
Az „Anyai” Hatos sor utn a helyre kerl az „Atyai” 6 kr/gmb. A gyermek a kvetkez 6-7 vben az atyai mintkra figyel, azt rgzti magban.
1 + 6 + 6 + 6
A kvetkez 6-7 vben a Gyermek a MaGa Minti szerint pti tovbb az lett. „Benne” elvlaszthatatlanul EGY az „Atya-s-Anya” ltal kapott let-alap.
Tovbb-ptkezs az Alap-Minta alapjn:
*****
Tbbszr rtunk mi magunk is a „12+1” Fcsakrrl. Az ltalunk ismert rendszerben a test szvcsakrja alatt 3 testi csakra, s ezek alatt tovbbi „2+1” fldi csakra helyezkedik el. A szv felett szintn hrom testi csakra, valamint ezek felett mg tovbbi hrom, a Fldi lethez elvlaszthatatlanul kapcsol(d) fldi csakra van.
Szeretnm ismt felhvni a figyelmet az elmlt vben a „SzeKR” [mint „eszkz”] kapcsn lertakra.
A KiTeljesed lethez ma mr legalbb 12/13 Fcsakra kielgt (megfelelen sszeHangolt/EGYbeHangolt) mkdse/MKDTETSE szksges.
20090228 - SzeKR vagy Sze-Ke-Re
20090301 - Sze-Ke-Re
20090303 - Gondolatok a SzeKR-hez
20090330 - SZE-k-R
20090408 III - Hsvti zenet
20090707 – sszellts Tom Kenyon kzvettseibl
20090812 – Azoknak, Akiket rinthet XI., Szemelvnyek (6.o.)
20090813 – Azoknak, Akiket rinthet XII., Szemelvnyek, SzeKR, Csakrk
20090814 – Azoknak, Akiket rinthet XIII. - Rendezdsek
20090826 – MAG s MaGok – Baranyai Zsuzsanna lejegyzseivel
20100210 II – Gondolatok az PLSEKHEZ
„…A megszlets Pillanatval egy klnleges tapasztals veszi kezdett: az Egy-n-n megszletett Llek elkezd beilleszkedni a Fldi Csaldjba, hogy visszatalljon gi Csaldjhoz is. Megszletik, hogy testben megtapasztalja az „elklnlst”, amely „egy csald” keretein bell trtnik meg, s amely csald egyes rszeit yobban megismerve ismt visszatallhat oda, „ahonnan” E Fldre rkezett. Sok rdekes krds felmerl(het) e tmval kapcsolatosan, mi azonban most fordtsuk a figyelmnket az „let-vezetk” s a „csaldba kapcsol” csakrk fel.
Mr a megszlets eltt (a tnyleges megformlds kezdettl) a Fldanya TPLLNI s IGAZTANI kezdi a hozz rkez letet/Lelket. SEGTI teste felptsben (hogy „elklnlhessen), s segti abban is, hogy a Fld CSALDJBA beillessze magt az rkez, s gy a lehet legnagyobb rmben s szabadsgban lhessen. „Bele-kdoldik” az rkez „lnybe” a „Fldanya Rendje”, a Fldn lk CSALDJA ltal elfogadott Egyttlsi Szablyok „Tudsa”. [Majd a testi lete sorn a konkrt fldi csaldja/nemzet(sg)e pedig megtantja a szkebb csaldjra rvnyes Szablyokra s Rendre az rkezettet.]
A Fldanynak ez a kt ALAP-VET (SzeRves letet megalapoz) Feladata tulajdonkppen megjelenthet „kt csakra”, pontosabban „2+1” „csakra” kpben is:
1./ - [ez a „+1”] a Fldanya „mhben” lv „let-Kristlyhoz” val kapcsolds biztostja AZ LETET a Fldn, ez a kapcsolds megjelenhet tulajdonkppen egy „klnleges csakra” kpben is [hiszen a „csakra” mindig valamilyen kapcsoldst jell] [Ma mr csak innen eredhet LET a Fldn!].
2./ - Ahogyan „haladunk felfel” az let-szlon (prna-vezetk…), valamivel a „Fld felszne alatt” [mg a „Fldben”] rzkelhetnk egy msik kapcsoldst, mely a FLD (Fldanya) TESTHEZ kt. Ez a kapcsolds biztostja, hogy AZ LET (melyet az 1./ pontban lv „csakra” mkdse biztost) fel tudja venni a Fldanyra jellemz, s a Llek ltal vlasztott TESTI megjelenst.
3./ - „Harmadik csakraknt” rzkelhetnk egy kapcsoldst A FLDANYA/FLD [let]RENDJHEZ, mely biztostja, hogy a Fldanytl LETET s TESTET kapott ltez be tudjon illeszkedni az itteni „CSALD” ltal elfogadott s lt EGYTTLSI SZABLYOKBA. [Az „Arany/Kristly-Tblkban” foglalt Egyttlsi Szablyok tbbsge teht „kszen kapott Tudsknt” jelenik meg a megszlet letben – ha ez a „csakra” megfelelen mkdik.] rzkelhetjk ezt a „csakrt” valamivel a „Fld felszne felett”, de mg a „Gykrcsakra” magassga alatt --- hiszen olyan „csakrrl” van sz, amely EGY MINDEN ITT LRE LTALNOSAN ELFOGADOTT EGYTTLSI RENDBE kapcsol be.
Fentebb haladva az let-vezetken ELJUTUNK A LTEZ (Egy-n) TESTHEZ, a „formhoz”, amely biztostja szmra az elklnltsg megtapasztalst, s azt, hogy Egy-n-knt legyen tagja a vlasztott csaldjainak.
Azt a (legalbb) „Ht Fcsakrt”, amit a „Gykrcsakrtl” a „Koronacsakrig” terjed rszn tartalmaz az let-vezetk, mr sokan ismerik. Ezek az ismertebb csakrk is tRendezdsen mennek t VALAMENNYIEN, mert ahogyan a Ltezkhz visszakapcsoldtak az „alsbb” s „felsbb” [fldi] csakrk”, a testben lvk is „visszanyerik Rendes mkdsket”, mely rszben a „levlasztott fldi csakrk” miatt eddig TERHELT is volt
[bizonyos alapvet szerepeket t kellett vennik a testben lv csakrknak a levlasztottaktl, hogy biztosthat legyen az let], s ez bizonyos esetekben TORZULSOKAT is eredmnyezett. Voltak olyan csakrk (pldul a „csecsemmirigy” magassgban), amelyek a bekorltozsok miatt csak egy rvid ideig voltak kpesek aktv mkdsre, illetve egyes gygyti csoportok a Fldi leteik sorn „sajtos csakrkat nyitottak meg a testeikben”, melyek Mintaknt nhol olyan csaldtagokban is megjelentek, akik szmra kezelhetetlen volt e „plusz” csakra mkdse.]
A Gykrcsakra Eredend szerepe az, hogy az elklnlt fldi test szmra biztostsa a megfelel „fld-energikat”. Akkor, amikor a Gykrcsakra alatti csakrk nem tudtak mkdni, gyakorlatilag a Gykrcsakrba voltak torzan sszeszortva azok a feladatok is, amit a „2+1” alatta lv csakrnak lett volna a feladata biztostani. Nyilvnvalan „3+1” csakra feladatait nem lthatta el a Gykrcsakra, s ez a csakra tlterheltsgben gyakran meg is mutatkozott – s ez eredmnyezte a Fldanyval val SzeRves Kapcsolds meglazulst, hiszen a testben l Llek nem tudott a Rendnek megfelelen kapcsoldni sem a Fldanya „testhez”, sem pedig a „Rendhez”, mely a Fldanya Csaldjba tartozk volt. Ugyancsak innen eredt a Llekkel val kapcsolds nehzsge is.
A „Koronacsakra” Eredend Feladata a testben l ltez „n-tudatnak” a helyes megnyilvntsa, az n-ismeret megfelel elmozdtsa --- hiszen ez FELTTELE, ALAPJA annak, hogy a testi elklnltsget l majd megfelel mdon tudjon kapcsoldni a csaldtagjaihoz/trsaihoz.
A csaldtagokhoz val kapcsoldsokat mr a Koronacsakra felett elhelyezked csakrk feladata (norml esetben) biztostani. Nyilvnvalan akkor, amikor ezek a Korona-csakra felett elhelyezked csakrk elrhetetlenek voltak a testben l Llek szmra, akkor a csaldhoz kapcsols ALAP-funkciit [mivel Szeretet-alap Vilgban s vilgban lnk, gy a Kapcsoldsok az LET LT-Elemei!] is rszben a „legfels” elrhet csakrnak, a Koronacsakrnak kellett tvennie, ami a csakra mkdst nyilvnvalan megterhelte, s bizonyos funkcik elltst korltozta s torztotta. Nehzsgek addtak mind a helyes nIsmeret megvalstsa tern, mind pedig a csald-tagokhoz val kapcsoldsokban. A „csald-tagokhoz” val hinyos kapcsolds vgl a csaldok sztesst eredmnyezte, s mr a fizikai prkapcsoldsokban is nagyon sok problma jelentkezett, a „bolyg-szint” s „gi” csaldokkal val csaldi kapcsolds pedig szinte „elfelejtdtt”.
A testben elhelyezked csakrk vonatkozsban teht kijelenthetjk, hogy az Egy-n-i elklnlt let s n-tudat helyes kialaktsban jtszanak elsdlegesen szerepet – s ezek a testi csakrk is most Igazodsokon mennek t. Nagyon jelents tRendezds rinti a szv-krnyki s szv-csakrt, melyek termszetesen valamennyi ms csakrra is befolyssal lesznek majd.
Tovbb haladva az let (vagy prna) vezetken a „test felett” azok a „csakrk” [kapcsoldsi pontok] tallhatak, melyek a testben l „n”-t hozzkapcsoljk a csaldjaihoz. A knnyebb megrthetsg kedvrt megjelenthetjk gy ezeket a „rszben egymsba fond”, egyms fltt elhelyezked csakrkat, hogy minl kzelebb vannak a Koronacsakrhoz, annl kisebb vagy kzelebbi csaldba Rendeznek, s ahogy tvolodunk a fizikai testtl, gy egyre „tgabb rtelm” csaldok kapcsoldsi pontjaihoz rkeznk.
Elszr bekapcsoldunk a csaldba, amelybe megszletnk, majd trsakhoz, s aztn pedig magunk alaktunk csaldot.
Bekapcsoldtunk mr a szletsnkkel is egy npbe/kzssgbe, mely szintn a csaldunk, s ennek is KNNYEN elsajtthatjuk az elfogadott egyttlsi szablyait, ha megfelelen mkdik az ezt segt „csakrnk”.
Beilleszkednk egy Fld-rszre s magra a Fldre is, mely szintn egy nagy csald. Az ezen csaldhoz kapcsol „csakra” megfelel mkdse esetn a magunkba ptett Fldanyai Rend alapjn knnyen megtallhatjuk az „ebben a csaldban” vllalt feladatunkat is.
Az let-vezetken mg „magasabban” elhelyezked „csakrk” [ha kiterjesztjk rjuk a tudatossgunkat, s elrjk a megfelel szeretet-rezgseket] sszekapcsolnak bennnket a Galaxis Csaldjval, gi CsillagCsaldjainkkal, illetve azokkal a MAGOSABB KZSSGEKKEL, melyeknek szintn tagjai vagyunk.
Ahhoz, hogy mint „Fldi Ember” egy „kvnatos” s elvrt „Alap-szinten” KiTeljesten tudjunk lni ezen a Fldn, legalbb 12-13 F-Csakra Kielgt-s-Harmonikus mkdsre s mkdtetsre van szksge minden lteznek. Mindez azt jelenti, hogy a (kb) 7 testi F-csakra mellett nlklzhetetlen a „2+1” (Fldanyhoz kapcsol) „alsbb” csakra, s legalbb „3” Koronacsakra felett elhelyezked Felsbb F-csakra kielgt mkdse. Ezeknek harmonikus, szvbl irnytott mkdse adja meg azt a „TISZTA EGY HANGOT”, amely a test-llek-szellem-egysgt l SzeRves Fldi Ltez „Csaldi Alap-Hangja”.
Tulajdonkppen ennek a „biztosan val megtartsa” biztostja a szabadsgot, s a vlasztott utak megvalstshoz szksges „Alapot”. Amikor LJK ezt a [norml Fld-mkds esetn a szlets pillanatban mr adott] Rezgst vagy Hangot, akkor tudunk „knnyedn” „elindulni s haladni a vlasztott utunkon”.
„…Arrl is beszltnk mr – s rendkvli fontossga miatt ismt kiemeljk! – hogy a SzeKR csak s kizrlag a „legalbb tizenkett/tizenhrom kielgten mkd F-csakrval” mkdtethet.
*****
Habr egy-egy adott letformban nem klnthet el az albbi „hrom” egymsba fond terlet, mgis rdekes ebbl a szempontbl is rtelmezni a test-llek-szellem „mkdst”.
A Szvcsakrtl „lefel” es letvezetkhez 6 fldi fcsakra tartozik. [Szvcsakrval egytt 6 + 1]. Ez az let-terlet az, amit tulajdonkppen a „Fld” ad s pt.
Ha a fizikai testben elhelyezked fcsakrkat nzzk, szintn 6 + 1 fcsakrt tallunk. „Itt” ptkezik tulajdonkppen MaGa a Llek.
Ha a Szvcsakra „feletti” [Fldhz tartoz] let-terletet nzzk, szintn 6 + 1 fcsakrt tallunk (alap-esetben). Ez mr inkbb a „Szellem pt” tevkenysgnek a megnyilvnulsa.
[Ismtlem: ezek egymst that, egymsba foly minsgek, inkbb a „Hangsly” az, ami ebben a rtezdsben megjelenik.]
Mivel a tudk s gygytk emlkezetben lt a tuds a korbbi kiterjedtebb [Eredend] csakra-rendszerrl s annak a mkdsrl, a bekorltozott let-lehetsgek kztt szinte minden korban voltak olyan prblkozsok/irnyzatok, amelyek valamilyen mdon „ptolni” igyekeztek az elveszett [lezrdott s/vagy lefagyott/lefagyasztott] kapcsoldsokat. Voltak, akik a „testen bell” prbltk megtallni ezeket, s ezek a trekvsek idnknt rtek is el bizonyos [tmeneti] eredmnyeket: sikerlt egy-egy esetben kiss „tehermentesteni” a nagyon tlterhelt let-terleteket --- m mivel ezek nem voltak EREDENDEN s LTALNOSAN jellemzek a Fldre s a Fldn lkre, ezrt nem hozhattak tarts eredmnyeket…
Nyilvnvalv vlt, hogy ELBB a Fld MAGA [SzeRves] Rendszereit kell megfelelen kiegyenslyozni [pontosabban a Fldet kell elsdlegesen megsegteni abban, hogy NMAGA Rendszereit jra fel tudja a MAGA P/Eredend Minti szerint pteni], mert csak gy biztosthat EGYSGESEN minden SzeRves let szmra az, hogy a Fldanya segtsge/gondoskodsa mellett egy belthatan rvid idn bell, egy kiegyenslyozott formban s temben, a „Fld egszre kiterjeden” jra visszallhasson a termszetes mkds s egyensly. Ezrt a legtbb ilyen irny SzeRvesen prblkoz Kzssg/Csald a Fldn felvllalta egy-egy „Fldi [bolyg] csakra” gondozst/vdelmt, s az ilyen Fldet-Segt feladatot vllalt SzeRves Kzssgek/Csaldok le is telepedtek [tbbnyire gi Segtk vezetsvel, nha azonban a Fldanya „szemlyes krsre”] a vdelemre/beHangolsra kijellt terleteken.
Amikor erre lehetsg addott, a Fld „csakra-rz-kzssgei” igyekeztek egymshoz is igaztani a tevkenysgeiket: a kiegyenslyozottabban mkd terletek igyekeztek segteni a kevsb kiegyenslyozott, vagy pedig pp mly srlseket szenvedett terleteket s/vagy rzi Kzssgeket. Ha egy-egy rzi Kzssg nagyon mlyen megsrlt, akkor a tbbiek igyekeztek a szmukra s a terletk szmra is segtsget nyjtani.
Az, hogy a Fldanya az elmlt nhny vben s vtizedben [kisebb-nagyobb megszaktsokkal] elkezdte mkdtetni az ngygyt s sajt vdelmi rendszereit, nagyon megknnytette az ilyen rzi Kzssgek munkjt s lett is. A Fldanya sok esetben az addig „gygyt/let-rz” clbl fenntartott „terleteit” elkezdte tRendezni/beRendezni egy j Harmonikus Rendbe s Mintzatba, s ennek megfelelen tbb rzi Csoport is [akik ragaszkodtak a korbban felvllalt let-rzi Feladataik tovbbvitelhez] elvgezett bizonyos terleti tRendezseket. Megfigyelhet volt nagyon sok rzi Csoportban az elmlt idszakban nem csak a meglnklt [„kztudatba is bekerl”] mozgs/jelenlt, hanem bizonyos „J-hoz val hozzHangoldshoz val elkszlet” is.
A Fldanya a MAGA rzivel mr rgta dolgozik az j [p] „testi” Mintzata/Formja megtervezsn s kialaktsn. Mivel a Fldanya a Gyermekei s rzi segtsgvel li (s tervezi meglni) ezt az elkvetkez vltozst, ezrt a Fldanya nagyon sok segtsget ad mindazok szmra, akik mr tevkenyen rszesei ezeknek az elkszt s beteljest folyaMA(A)Toknak.
A Lelkek/Llek szintjn megtrtnt [j] feladat-felvllalsoknak megfelelen mr Rendezdnek ssze az j RZI [s egyb ms Segti] Csaldok s Kzssgek, s az j Vilgban letet/Feladatot vllalt rgi rzi Kzssgek/Csaldok is kszlnek ma mr az J Feladataikra.
Hamarosan nagyon felgyorsulnak majd az j rzk MaGukra ismersei s az j rzi Kzssgek/Csaldok sszeRendezdsei. Ez egyes rintettek esetben jelents terleti tRendezdssel [elkltzssel/tkltzssel] is jrhat majd.
Az j Vilgban visszall a mkdsnek az a termszetes formja, amelyben minden „rsz” ismt [a megfelelen] kzvetlen kapcsoldsba kerlhet „az Egsz” valamennyi ms „rszvel” is [Szv-utak, illetve ms termszetes kapcsoldsi formk/mkdsek ltal]. Ezt tulajdonkppen a megjul „Szeretet-ramok” teszik majd lehetv --- s [a megtapasztalsuk ltal] megrthetv is. Teljesen „magtl rtetdv” vlik majd a Fld valamennyi SzeRves lete szmra a „kzsen meglt/vlasztott EGSZ” termszete, s az is, hogy maga mint Egy-n hogyan s miknt kapcsoldik be ebbe a Csaldba/Vilgba/let-kzssgbe.
OmMTR KJ
*****
Levl-vlts:
„…Egyik ismersmben tbbszr visszatr grcs, hogy ha gy rzi, hogy megbntottk, nem nyugszik, sz szerint nem tud tllpni addig, amg az illet bocsnatot nem kr tle. Ezeket a srelmeket tbb mdon is fel lehet fogni, s nem mindenki rzi gy, hogy bocsnatot kell krnie.
Hozz teszem, hogy nagyon rzkeny arra, hogy a kapcsolatai tisztk, rendezettek legyenek, s a maga rszrl mindig rendezi az estleges kavarodsokat. n nem mindig tartom szksgesnek, tlragozs lenne, beleszort egy smba, stb. Teht nem fontos dolgok, de , ha valami nem kristlytiszta, az egysget bontja valami, nem tud „ltezni”, s ebbe szinte bele-betegszik. Szinte rgeszmsen vrja, hogy a msik rendezze a dolgot, hogy nyugvpontra kerljn benne.
Most, hogy jraolvastam a Mag-fjdalmak oldst, jtt, hogy ez benne esetleg kapcsolatban van ezzel. Lehet, hogy esetleg a Fldbl val minta kioldsa is lehet?”
Nagy valsznsggel is valamilyen „Rend-Er”, vagy akr „Szabadsg-rz” is lehet --- s k nagyon nehezen viselik a „rend-telensget”, amikor brki/brmi is megbontja az egyenslyt. rdekes mdon mind a Rend-rzk, mind a Szabadsg-rzk nagyon mlyen ragaszkodnak a „Rendhez”, br ltszlag teljesen klnbz irnyokbl teszik ezt. Lnyegben „egymst egsztik ki”, s egymst is figyelmeztetik sokszor a legaprbb nem-kvnatos elmozdulsokra is. [Korbban emltettk, hogy a Fld „ALAP-Minsgt” „hrom” [lnyegben azonos, de Hangslyban mgis ms] Minsgben fldeltk be jra a MAGOK. Ez a „hrom rsz” a REND, SZABADSG, SZERETET. Ezek egytt-EGYBEN adjk a Fld Eredend KRISZTUSI Minsgt, egyms nlkl rtelmezhetetlenek, s mindhrom rsz emiatt LNYEGBEN EGY.]
Magam is megtapasztaltam, hogy nha nem a legknnyebb a Szabadsg-rz/Rend-rz [pros] egyttls: mindkt fl nagyon rzkenyen reagl a „sajt terlett” rint legkisebb hibra/korltozsra/megbontsra is. Nagyon fontos a Harmnia megtallsa, hiszen a „Rend” mindig az „alap”, a „Szabadsg” pedig a „megnyilvnuls” [s tulajdonkppen EGY-LNYEGSGK miatt megfordtva is gy igaz].
A MAGOKnak [’ltalban’ is] mindig fontos feladata a megfelel egyensly megtartsa, illetve ha valahol arra utal jelzs jelenik meg, hogy [szksgtelenl] kiegyenslyozatlann vlhat egy-egy helyzet, akkor ha lehet, MEG IS KELL ELZNIK a kiegyenslyozatlansg kialakulst.
Egy ’csaldon’ bell az Egyensly megtartsrt ’felesg’ s ’frj’ [szl s gyermek] is felels --- mindegyikk a „maga” terletn [frj: tmasz, tengelytarts, asszony: sszetarts, bels Rendezs].
Ha valakinek a Rend vagy a Szabadsg rzse a „lnyege”, az ettl soha nem tud „megszabadulni”, s sokkal nagyobb „rt figyelemmel” nzi a krnyezett --- hiszen neki ez a Rendelt feladata.
Ugyanakkor meg kell tallni ebben is az egyenslyt.
Hatrozottan s azonnal „Fellpni” csak az ’ellen’ „kell”, ami az letet s a szabadsgot kzvetlenl srti vagy veszlyezteti. Egyebekben tiszteletben kell tartani a szabadsgot, azt, hogy mindenki li a maga vlasztotta tanultjt. Figyelemmel kell lenni ma arra is, hogy a Fld a ltezivel egytt ppen egy nagy talakulsi idszakot l meg, amelyben sokfle olyan vltozs trtnik, amely a kosz ltszatt keltheti egy Rend-erben, s a „szksgtelen korltozs” rzett egy Szabadsg-erben. Az „tmenet” s Vlts idszakai is meghatrozott Szablyok/Trvnyek szerint zajlanak, azonban ezek a legtbbszr teljesen msok, mint a „nyugalmi idszakok” Szablyozsai.
Ha pldaknt a gyermek megszletst nzzk, akkor az anyamhben eltlttt idszakra/fejldsre/Rendre/Szabadsgra teljesen ms jelleg Szablyok vonatkoznak, mint a megszlets utni letre. A szlets maga a „Szabadsg” szempontjbl egy teljesen „bekorltozott” megnyilvnulsnak tnhet, hiszen ez az talakuls egy nagyon sszesrtett „idbe”, nagyon „bekorltozott” ton/mdon trtnhet meg.
Klnbsget kell tudni tenni abban, hogy mi az talakuls szksgszer velejrja, s mi az, ami tnyleges rendmegbonts vagy tnyleges szabadsg-megvons. Ezrt nagyon fontos a BELS Egyensly biztos megtartsa mindig, a vltozs idszakaiban pedig mg hangslyosabban.
A Fld tllsi idszakban voltak olyan elvek, amelyekhez egy-egy let-rznek mindenkppen ragaszkodnia kellett, amibl nem lehetett engedni.
Ma is vannak ilyen elvek, ugyanis az let s Szabadsg „srthetetlen”. Ugyanakkor a tlls rdekben eddig fenntartott mkdsek kzl mra mr valban sok szksgtelenn vlt, s ezeket a korbban volt SZKsgessgeket a Fldanya oldja ki MaGbl s mindazokbl is, akik ezeknek a Mintit a lnykben hordoztk.
ELVRT a Fldn mindenkitl, hogy az let s Szabadsg/Szeretet trvnyeit maradktalanul betartsa.
Ugyanakkor ms vonatkozsokban a Fld nem a „diktatrikus”/knyszert eszkzkkel nevel, hanem a tants s pldamutats, elfogads s szeretet elvei alapjn. Mindenki megszletik egy bizonyos [vlasztott] „hinnyal”, amit magban majd kiptol [megtanul, egssz tesz] az lete folyamn. Az is meg van engedve, hogy az ember hibzzon nha s abbl tanuljon, illetve krnyezete is tanuljon a hibibl.
A megbocsts egy nagyon fontos gygyt eszkz. Mgis senkitl sem lehet ezt „elvrni”.
A megbocsts lnyege ppen az, hogy mi magunk legynk megbocstak, kpesek legynk hibikkal egytt is elfogadni s szeretni a trsainkat, s ahogyan tlnk telik, segtsk ket, hogy k is szeretbb/rendezettebb lehessenek. [Vannak ms KRISZTUSI Vilgok, ahol a „Megbocstsnak” ms „tartalma” is van. A Fldn a Megbocstsnak jelenleg az a Felszabadt formja-s-tartalma l, amelyet a meglseik ltal a Fld emberei/Lnyei [mr] LV/lett tettek az elmlt vezredek sorn.]
A Megbocsts a Mi MaGunk bels talakulsa, Mi szabadtjuk fel MaGunkat (s sokszor a trsakat is) ltala.
HA MI MAGUNK MEGBOCSTAK VAGYUNK, AKKOR AZZAL KVETEND S KVETHET PLDT MUTATUNK MSOKNAK.
Amg azonban mi magunk „elvrjuk” msoktl a Rendezst, az elvrssal (kvetelssel) egy kicsit taln srthetjk is a msik szabadsgt, nmagunkban pedig mindenkppen „ktst” hozunk ltre, amit FEL KELL OLDANI.
Az elvrssal „megktjk” nmagunkat s a msikat is.
Ha mi megbocstak vagyunk, akkor azzal szabadd tesszk magunkat is, PLDT mutatunk msoknak a szeretet valdi termszetrl s mkdsrl.
Ha egy prkapcsolatban zavar bennnket valami a msik viselkedsben, akkor meg kell prblni szintn ezt elmondani neki. Elmondhatjuk az okokat, azt is, hogy szerintnk mi az a viselkeds, amelyben tbb odafigyels s szeretet tud megnyilvnulni. Az szintesg elbb-utbb elri a cljt. Amikor azonban elvrs van, dh --- az mindig elzr/bezr egy kicsit, s az gy kialakult helyzet TOVBBI rendezsre vr helyzeteket teremthet.
Amg ELVROM, hogy msok bocsnatot krjenek, addig az jelzi, hogy BENNEM van valami gt, valami nehzsg. A szeretet nem „elvr”, hanem AD. Mindig. Pldt, rtket, Ert, Tantst, Gygytst…
20091011 – AZ IGAZ HANG, IGAZ SZ – HATHOR, rszletek:
Mr a „GG” tmakre kapcsn is felhvtuk a figyelmet arra, hogy ami valakinek egy adott letben VLASZTOTT letfeladata, ahhoz kapcsoldan az adott lete folyamn FOLYAMATOSAN s visszatren is PRBK el lltja nMaGt.
Ez azt jelenti, hogy tulajdonkppen akkor is, ha AZ ADOTT LETBEN mr a vlasztott feladatt „megoldotta” a Ltez, idrl idre akkor is olyan [megerst s/vagy vizsga] helyzetekben tall(hat)ja magt, amelyekben „szmot” ad nMaGnak arrl, hogy hogyan/miknt rgztette MaGban a megszerzett/megrt tapasztalst.
A MAGSG/Magyarsg teht jelenleg mg kapja folyaMATosan azokat a Prba-Feladatait is, amelyekben szmot kell adnia a mr eddig megrett Tudsrl, tbbek kztt arrl is, hogy mennyiben vlt kpess a GG tlnyegtsre, mennyiben tudta MaGban lv tenni nMaGa s msok irnyban is a KRISZTUSI Szeretetet.
Ha valakinek a vlasztott/Rendelt [szemlyes] let-Feladata pldul a Megbocsts valdi lnyegnek a megrtse s lett ttele volt, az folyaMATosan, br tbbnyire „egyre ritkul s enyhl” formban olyan Prba-helyzetekbe kerl, amikor a BENNE LETT LETT Megbocsts Erejt megmutathatja. Ha valaki „yl” elsajttotta a „leckjt”, akkor mr akr az „els rezdlsnl” is rismer arra, hogy miknt hasznlja a benne megrt tudst s tapasztalatokat, s gy sokszor szinte nem is jelenik meg a „fizikai skon” a Prbt jelent helyzet vagy „nehzsg”.
Teht rdemes „tudni”, hogy ki milyen „F Tanul-irnyt” vlasztott egy-egy adott letre [npe s maga szemlyesen is][ezek a visszatr nehzsgek kielemzsvel elg knnyen megllapthatak] --- s erre plve rdemes azt is tudni, hogy ami a „F-Tanul”-irny, arra vonatkozan a Megerst Prbk idrl idre visszatrek s/vagy folyaMATosak.
A Magyarsg kapcsn lertuk azt, hogy a most elkezddtt Gygytsi FldKorszakban az „Engesztels” az egyik vlasztott F Gygytsi irny. Az „Engesztels” a Kapcsoldsokbl eredt srlsek kiegyenslyozst jelenti --- ez pedig azt jelenti, hogy a Magyarsgnak idrl idre szmot kell adnia az ezen Gygytsi F-Feladatban mr elrt Eredmnyeirl. [Az Engesztelsrl rszletesebben is rtunk:
20091208 II - Mindenkinek, Akit rinthet - Engesztelsek, az j Kor Magyar Feladata
20091211 - Baranyai Zsuzsanna Irgalomhoz kapcsold lejegyzse - s Szemelvnyek
20091217 - Egy kis sszegzs (9.o.)
„Knyvek” kztt „letlthet knyvknt”: Az j Kor Magyar Feladata ]
Ebbl az is kvetkezik, hogy egy „Magyar” Ltez az elkvetkez idszakokban klnfle „Kapcsoldsok” Kiegyenslyozsba kapcsoldott be „F-Feladatknt”, s gy letben az ehhez kapcsold terleteken folyamatosan szmot kell majd adnia a MaGban megrlelt Egyenslyrl s Tudsrl/Szeretetrl. A „Prbk” nem felttlenl „nehzsgek”, hanem olyan helyzetek, amelyben ellenrizni s tudatostani lehet a mr elrt eredmnyeket, feltrulhatnak a mg gyengbb terletek.
OmMTR KJ
(Folytats a II. rszben)
|