 |
RSAIM |
|
| |

"ELEGET KVNOK NEKED!"
"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)


|

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."



|
 |
Hmeztem: |
|

| |

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,
TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.
A „segt szndk” „tiszta” legyen,
vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),
magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse
[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].
Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.
Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –
s ezltal is azt tudjuk nyjtani,
ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”
s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:
ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.
Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,
s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’
[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].
Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem
(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).
|
"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”
(Abody Bla)

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
 |
rsok - 2010 augusztus |
|
20100804 - Szemelvnyek
2011.08.09. 01:12
http://csillagosvenyen.hupont.hu/11
2010.08.04.
Tudat--s-g
Ki Tudatossga maximlis szintjt brja, m nem tlti fel tapasztalati ton, gy nem pti be Valsgba, nincs knnyebb helyzetben attl, Ki Tudatossgnak teljessgt mg nem rte el, m azt tapasztalva,beptve - nem tanulva, olvasva- jrja szvtjt.
J ismrve a kt tnak a bizonytalansg s a bizonyossg.
Ki nem tapasztalattal tlti fel tudatossgt, bizonytalan tudsban, magban.
Termszetbl fakadan az ember tapasztal. Ezt az utat nem helyettestheti a msok ltal tudott tants, az elmlet, az elmlyls.
A Tudatossg egy jelents llomsa, pihen pontja, ahol a felelssget minden cselekedetrt vllalja.
Ennek egy fontos felismerse, hogy az is rts, ha krs nlkl segtek, felhatalmazs nlkl elmbl kitallva indtok el segt energikat valamilyen msok ltal meghatrozott clbl.
Az elhvs, a szvt, feladat hvsa nlkl minden j szndk is beleavatkozs a Folyamatokba.
Ki nem tudja mit cselekszik, nem tudatos.
A Szeretet nevben az Id vonalon nagyon sok rts, Srts kerlt az emberek test rendszereibe. Sok energiba kerl Gaia Rendszereinek kiegyenslyozni a tudatlanul elkvetett beavatkozsok kibillenseit.
A j szndk nevben ltrehozott szvevnyes szlak millirdjai ktik meg az emberisg energia testeit.
Ideje A TUDATOSSG Univerzlis Rendszerbe kapcsoldni, ahol a Magammal foglalkozs nem nzs, s csak krsre segtek, mert tudom hogy ha nem gy teszek, beleavatkozom felhatalmazs nlkl egy ltez letbe.
Slyosabb beleavatkozs ha ezt csoportosan tesszk.
A vlasztott utak szerint halad mindenki, ehhez kapcsoldik szinkronicitssal minden rendezds. Legyen az betegsg, vesztesg, szmunkra j s rossz let krlmny.
Hagyjunk mindenkit a vlasztsa szerint ton jrni hisz n-je vezeti. S ha ppen mi kellnk egy-egy feladat megoldshoz, megtall a segtsgre szorul.
Ezzel adom meg szletsi jogt, a Szabadsgt.
*****
Dniel Zsuzsanna lejegyzshez – a 20100731 – Szemelvnyek MAGoknak cm rsbl:
„…A Fldanya a „fizikai testek” ’krl’ is fokozta ma mr SZERELEM-Jelenltt, ami sszefggsben van a SzeRves megtisztulsi s Rendezdsi folyaMATokkal. ’Egyidejleg’ s egymstl elvlaszthatatlanul folynak
- a „testen belli” megtisztulsi s Rendezdsi folyaMATok
- s a Ltezk ’Kapcsoldsaibl’ eredt viszonyok/mintk „j [KRISZTUSI] Rendhez” Igaztsai.
Egymst segtve hol az egyik nyilvnul meg erteljesebben, [pldul lebontsra kerlnek bizonyos kls kapcsoldsok, hogy az ehhez tartoz, idszerv vlt bels Rendezds is megtrtnhessen], hol a msik [bizonyos bels tRendezds szntet meg rgi kapcsoldsokat vagy viszonyokat – akr a ’bolyg-valsg LTN tlmutatan’ is.] Amennyire lehet,
prbljatok tudatosan figyelni a hozztok kapcsold ’Rendezdsi ritmusra’/mintra:
nha teljesen ’egyni’ mintk s ’ritmus’ szerint tisztulhatnak/Rendezdhetnek az egyes Lelkek s/vagy Csaldok, m
a „bels” s „kls” tisztulsok s Rendezdsek
a legtbb esetben felvesznek
egy [kiegyenslyozott s kiegyenslyozsra trekv] „menetet” vagy „ritmust”.
Mindig van egy „ves mrlegels” s vlts, amikor szmot vet mindenki az elmlt egy esztendben elrt vltozsaival, de most azokra a rvidebb idszakonknt ’harmonikusan’ megjelen vltozsokra hvom fel a figyelmet, melyek napi, nhny-napi, heti, esetleg havi (holdhnapi) „ciklikussgban’ nyilvnulhatnak meg, s amelyek egy
kiegyenslyozott mdon igyekeznek Rendet teremteni
a „bels rs/megls”
valamint
a „kls megnyilvnulsok/megnyilvntsok” kapcsoldsaiban.
Nagyon fontos tudatosan meglni a bels vltozsokat/talakulsokat s figyelemmel ksrni, hogy ezek milyen kls megnyilvnulsokkal jrnak --- s fontos figyelni azt is, hogy a megnyilvntott letben megtrtnt vltozsok milyen bels vltozsokkal jrnak. A MAG-Ltezk szmra ezek nagyon fontos, tudatossgot nvel, s a JELEN KOR mkdseinek megrtst segt ’megtapasztalsok’. Segtik megrteni a „bell” s „kvl” trtn [Fldanyai] Hangolsokat, s segtik kialaktani azt a [MAG-Ltezktl elvrt] klns „rzkenysget”, amelyre a Fldanynak ma [is] oly nagy szksge van a SzeRves kiegyenslyozsi folyamatok eredmnyes mkdtetshez.
OmMTR KJ, Budapest, 2010. jlius 30., 21.18.
… ami a „hzban” maradt, az mind „tovbb-vihet” s vlaszthat. „Rajtunk” mlik, hogy mit visznk mindezekbl magunkkal, minek adunk majd helyet az j letnkben/otthonunkban…
A Szabadsg Elvein alapul Vilgokban nagyon fontos, hogy ’kretlenl’ ne avatkozzunk be msok letbe.
Alapelv, hogy ha valakinek szksge van segtsgre, akkor az ’kri’ a segtsget.
Nha eladdhat, hogy az, akinek a segtsgre tnylegesen is szksge van, „akarat-kptelen” vagy „vlasz-kptelen” helyzetben van. Ha „let-veszlyben” van valaki, akkor a „Llek krse” is elgsges ahhoz, hogy segtsget nyjthassunk szmra. Ha nincsen ilyen kzvetlen (vagy slyos kzvetett) let-veszly, de a segtsgre szorul valamilyen ’tudat-gyengesg’ miatt [kisgyermekkor, ntudatlan llapot] nem kpes a segtsg-krsre, nyjthat szmra olyan segtsg, amellyel az llapota/helyzete TNYLEGESEN yavthat. Mindez azonban csak olyan mrtket rhet el, amely az eredeti lettjrl lehetsg szerint nem mozdtja ki/el a megsegtettet.
Fontos mrlegelni minden olyan segtsgnyjtsnl, amikor a segtsgre szorul nem kpes a segtsgkrs kifejezsre, azt, hogy ha akarat-kpes vagy vlasz-kpes helyzetben lenne, akkor milyen jelleg segtsget krne/krhetne. Ezek a szablyok ma mg kiss bonyolultnak, vagy akr akadkoskodnak is tnhetnek --- m a Llek eredend rzkenysgnek visszavtelvel „magtl rtetdekk” lesznek.
Ma mg sokaknak nehzsget okozhat a „msik tisztelete”, a msik akaratnak elfogadsa s megrtse, s ez sok esetben vezethet [vtlen vagy szndkolt] akarat-srtsekhez, a msik letbe val kretlen beavatkozshoz. A most foly gygytsi idszakban mindazok, akik nehzsgekkel kszkdnek a „tisztelet” s „elfogads” terletein, segtsget kapnak a megfelel tudatostsokhoz s megvalstsokhoz.
Fontos jra megtanulni azt is, hogy ha szlelitek valaki nehz helyzett, akkor ajnljtok fel a szmra a „tletek telhet segtsget”. Ahogyan a Llek eredend rzkenysge ismt helyrell, gy vlik majd teljesen termszetess az is, hogy megrzitek: kinek s miben/hogyan segthettek.
… „Segthetsz egy kicsit hogy rlssak a vllalsomra? Kikkel hova? gy rzem valami lezrult s j kezddik.
ltalban akkor segthetnk a msiknak, ha arra a msik megkr.
Akkor krlek szpen, segts!
Neked is mindenkppen rendet kell tenned magadban s magad krl, mert csak gy vlsz kpess arra, hogy a Szv-utadon t kzvetlen kapcsoldsba tudj lpni a sajt szellemi N-eddel, ez pedig elengedhetetlenl fontos akkor, ha [jelen formd megtartsval/talaktsval] valami j vllalsba szeretnl kezdeni a Fldn.
Nagyobb tudatossgra van szksged ahhoz, hogy j feladatot vllalhass/kezdhess a Fldn.
Ha nem lped meg ezt a vltozst, akkor nem tudsz bekapcsoldni a megnyl/megnylt j feladatokba/feladatodba.
Senki ’ms’ nem mondhatja meg neked, hogy mi a feladatod. Ha megrzed/megrted, akkor kpes vagy megvalstani. Ha nem rzed/rted meg, akkor nem tudsz a megvalstsba sem behangoldni/bekapcsoldni.
Rengeteget dolgoztam magamon, hogy rendet tegyek kvl-bell. rzem, hogy ideje lenne nllan, magasabb tudatossgi szinten boldogulnom. Mi zr el a sajt Szv-utamtl?
A Fldanyra val hangolds nagyon megknnyt mindent.
Prblj meditlni arra, hogy a szvedet sszektd a Fldanya Szvvel [rezd/tudd a kapcsoldottsgot, ksbb Egysget], s a Fldanya vezetsvel helyezkedj bele a Fldanya LETFJBA.
Az LETFA tulajdonkppen maga a Fldanya SZERELEM minsge, s ha ebbe belehelyezkedsz (amennyire teheted – csak olyan „mrtkig” helyezkedhetsz el Benne, amennyi „illeszkedik” a Lnyedhez/Ltedhez) (teljes bizalommal tedd ezt, tudva, hogy a Fldanya vigyz rd, a Gyermekre!), akkor az „kirezegteteti” belled azt, ami nincs a helyn. Ez egy erteljes folyamat, s hozhat bels s kls nehezebb meglseket is, mert ami nincs a helyn, az kmletlenl megmutatja magt rendezst krve.”
| |
|
|
 |
A mai napra: |
|
„Megmrheted tudatlansgodat azon, hogy mennyire hiszel igazsgtalansgban s sorscsapsban. Amit a herny a vilg vgnek tekint, azt a mester pillangnak nevezi.”

| |





ldozni
csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel
msokat is Szptve s gyaraptva,
Teljes s P Szabad Akaratodbl,
Szabad Akaratodat kinyilvntva,
az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen
Lehetsges
s
rdem-es.”
20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

A hibkrl s a hibzsrl:
A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

PIRAMIS - szintn akarok lni
szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.
szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!
Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!
Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.


AZ ERD FOHSZA
Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.
(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)
|
|
|