20100709 - jabb tapasztalatok (I. rsz)
2011.08.09. 01:28
2010. jlius 4., vasrnap
tVilgt ’lom’-kpek:
Valamirt tbben voltak a hzban [tbb csald?], ahol ppen laktam. A vct is sokan hasznltk, s egyszer azt tapasztaltam, hogy az lke ’eltrt’ (furcsa lett, mintha taln rszben valahogyan h hatsra talakult volna s/vagy eltrtk?) s kiss szennyezett (inkbb poros, piszkos) lett… [egyelre inkbb „formainak” reztem az elllt nehzsget, mint „tartalminak” --- s az ppen ltrejtt nehzsgre kerestem pt/szpt megoldst, mieltt tovbb ntt volna a baj]
El akartam menni valami kzeli zletbe, hogy vegyek tiszta j lkt --- valahogyan bztam taln abban, hogy addig a ’gyerekeim’-re [’gyermek-ltekre’, akik mg felgyeletet ignyelnek] megfelelen figyelnek azok, akik ott voltak… Tudtam, hogy csak rvid idrl van sz, gyorsan visszarek…
Elindultam a boltba, nagyjbl tudtam [’emlkeztem’], hogy merre fel kellene menni…
[mivel ’tudtam’, hogy mit akarok/mire van szksgem, a ’gondolatom/akaratom mutatta az utat’]…
[a gondolataim a ’megtisztuls, megtisztts’, msok megsegtse tmakrben kerestek valami kiyavtsi/kiegsztsi segtsget]
tkzben egy idsebb szakllas embert rtem utol, s azon gondolkodtam, hogy egy birkt is kellene szerezni, s azt megnyzni, felpucolni… de ’nekem’ elg lenne a birknak csak az egyik rsze is… meg nem is nagyon tudom, hogy hogyan kellene egy birkt feldolgozni… de ez a szakllas frfi tudja… akkor taln trsulni kellene/lehetne, s megosztozhatnnk a birkn…
[utlag gy rzem, hogy ezek a „birkavgsos” [a megtisztulshoz/megtiszttsos rgi/srlt ldozati formhoz kapcsold] kpek/gondolatok a „szakllas frfi” gondolatai voltak, amiket ’pontosan rzkeltem’, amint egy meghatrozott kzelsgbe rtem a frfihez, s mindaddig rzkeltem a gondolatait (szinte a sajtomnak tnen!), amg egy meghatrozott kzelsgben voltam vele. Mintha az „ldozat” rgi minti szerint gondolkodott volna, vagy egy ilyen rgi mintj ldozat alapjn akart volna megoldst tallni az letre… A frfi olyan benyomst keltett elsre, mint aki az utcn lakik, de tulajdonkppen nem volt igazn gondozatlan [’haztlansg’?].
Ahogyan ’tovbbhaladtam’ (eltvolodtam egy bizonyos tvolsgra a frfitl), azt gondoltam, hogy semmi szksg sincsen birka felldozsra, nincsen szksgem nekem „birkra”, a „hsra, vrre” vagy ki tudja hogy belle mg mire…
Ahogyan a „lnynk” rzkelte a frfi gondolkodst s gondolatait, majd kilpve a ’gondolatmezejbl’ visszatrtem a sajt let-mintmba, az jelent meg bennem, hogy „semmi kzs nincs bennnk, ami alapjn ’n’ meg tudnm vele rtetni az llspontomat, s amivel ’’ meg tudn velem rtetni a sajtjt”. ’Hiba’ rtem meg esetleg a lnyt mozgat mintkat (vagy akr a gondolkodsban lv srlseket s azok okait), nem tudom neki gy tadni/elmondani/elmagyarzni azokat, hogy elfogadja mindazt, amit mondank… Gondolatai ’csak’ a ’birkavgs’ krl forogtak, CSAK EBBEN akart a maga szmra trsakat tallni…
Egy darabig mintha jtt volna mgttem ez a szakllas frfi, mintha figyelte volna, hogy htha hozzm kapcsoldhat… valahogyan a tudomsra hoztam, hogy nekem msfel van dolgom…
Kzben szrevettem, hogy a „bolt”, ami fel ’a frfit [a frfi gondolatait] kvetve’ eddig haladtam, nem is az, amire most szksgem lenne, s hogy az otthonom kzvetlen kzelben van egy megfelel ’barkcsbolt’, ahol olcsbban biztosan tallok olyan ’lkt’, amire szksgem van…
Valahogyan a ’megtisztuls’ krdskrt tint keressem kapcsn ’tallkozott’ a ’gondolatom’ a szakllas frfi ’megtisztulshoz’ kapcsold gondolataival, s emiatt ’egy kis kitrt’ tettnk… taln azt Vilgtva t, hogy van-e lehetsg segtsg-nyjtsra… [’csaldtag-e?]… Ennek tVilgtsa utn azonban ’visszakanyarodtunk a magunk eredeti tjra’… s ezen „visszakanyarods” alatt „tzetesebben megnztk azt a terletet”, amelyen thaladtunk (hiszen az ’oda-ton’ nem volt lehetsg a ’krnyk’ megfigyelsre, mert a ’birkavgsra’ beszklt gondolatok foglaltk el/le a lnyemet).
Errl a tvolabbi terletrl teht vissza kell jutnom valahogyan az otthonom kzelbe… kzben az is eszembe jutott, hogy „telik az id”, s igyekezni kellene a gyerekek miatt is minl hamarabb hazarni… Egy darabig gyalog sietve haladtam [Egyni elinduls], majd talltam egy villamost [segti lehetsg a gyorsabb haladsra azok szmra, akik kzs cl fel vagy egy ideig azonos ton haladnak], amelynek nem nztem meg pontosan az tvonalt, csak sejtettem, hogy taln j lehet… Volt pnz nlam, gy vettem r jegyet… de kiderlt, hogy mieltt hazavinne, ez a jrat tesz mg egy nagyobb kitrt… Figyeltem, hogy merre haladt el a villamos [villamos ~ a Vilgon bell halad jrm], rszben ismers terleten jrtunk, amely szpen fel volt jtva, rendbe volt tve…
Levl-rszlet:
„Ma hajnalban ismt tvilgt lomban a kocsimmal voltam egy helyen, ott valamit javtani kellett rajta. Voltak ott nk, frfiak, arrl beszlgettnk hogyan tudunk tovbb menni, javasoltak, prbltak a kocsihoz dolgokat.
Majd elindultam, egy ismers asszonyt vittem magammal, m rvid id mlva lttam, hogy egy biciklis kislny a bal kereket nzi. Lehztam az ablakot, s a kislny mondta, hogy a kerk srlt, defektes - de mr akkor reztem is.
Nhny mterre volt egy gumis, de a felhajtja havas volt, a nyri gumival nem mentem fel. Kiszlltam s egy frfinek elmondtam hogy mi trtnt. A frfi nzegetett szmtgpen gumikat, krdezte hogy hasznlt j lenne-e. Mondtam hogy most is az lehetett a hiba, azrt volt szlszakads mert hasznlt volt. Mondta, hogy hvja a fnkt, akkorra mr vagy 3-4 szerel jtt el.
„Visszatr krds”:
Mirt nem veszik fel/t ’magyaroktl’ a magyarok az rkez informcit/tudst/kdokat? Mirt tartjk sokan rtkesebbnek a klfldiek ltal hozott dolgokat?
*****
Tbb [szemlyes] krdsemre is ’kiboml’ mg a vlasz... ami sszefggsben lehet a ’mgnesessghez’ s annak vltozshoz kapcsold krdsemmel is...
A „mgnesessg” vltozsa sszefggsben van a tudat/tudatossg vltozsval... taln hasonl a tudat s a mgnesessg viszonya, mint a tyk-s-tojs krdskre (nem tudjuk, hogy melyik is volt elbb, illetve melyik hatrozza meg a msikat)...
A tudat/tudatossg [jelenleg is] igazodst vgez a meghozott vlasztsoknak megfelelen, s amg ez meg nem trtnik egynenknt (s az sszes egynre is taln), addig nagyon nehz brmit is ’megrteni’, brmihez is ’tudatosan’ igazodni...
Amit mint kzeled lehetsget „megrt” [pldul] egy ’Madr-minsg’, arra igyekszik elkszlni... Ugyanakkor amikor megrkezik tnylegesen is ez a vltozs, a „beleigazods” teljes ’ideje’ (az ismtelt ntudatra bredsig) a teljes tapogatzs s nem-rts ideje is lehet, amikor mg ltszlag semmi sem mkdik, vagy pedig a tudat mg nem kpes felismerni a mkdst...
Mintha lennnek, akik az ilyen ’oplos’/igazod idkre specializldva igyekeznnek „magukra vonni a figyelmet s ezzel bizonyos mrtkig, a lehetsges mrtkig elterelni msokat” [a ’lnyegben’ hasonl trekvs gondolataikkal]... ezzel taln eddig tmenetileg megakaszthat volt a tudatossg igazodsa... s az gy elllt „rseken” volt megcsapolhat az leter/letmkds...
Ugyanakkor ma mr – azt rzem – hogy minden ilyen esetleges elterelsi ksrlet a Fldanya Rendszerben az „tkzs/akadlyozs” kategrijba esik, s gy szerintem ma mr az ilyen rgi rtelm elterel ksrletek nem jrhatnak eredmnnyel (nehzsgeket viszont jelenthetnek a „kzelben lvkben”)...
Bzom abban, hogy ezeknek a ’zavarosban halsz’ trekvseknek a kiszrsre kellen elkszlt a Fldet segt VILG is... Krjk a szksg esetn a KRISZTUSI VILG Segt Erit, hogy a Fldanya ltal megldott vlasztsoknak megfelel Igazodsi s tudatigaztsi folyaMATok zavartalansga rdekben minden lehetsges s szksges mdon segtsk a Fldi LETET.
OmMTR KJ, Budapest, 2010. jnius 4., 17.04.
2010. jlius 6., kedd
„Van ami a Llek tulajdonsga/eszkze, s van, ami a testben-l-llek.”
Amikor a „tudat” [egy j tudati hlhoz] igazodik, a korbbi tudati kapaszkodk tbbsge „lebomlik, elrhetetlenn vlik”, nem mkdnek (egyltaln nem mkdnek, vagy a mkdsk kiszmthatatlan vagy nem elgsges).
Egy Szv-alap Vilgban/vilgban (amilyen a Fld s a Fld SzeRves lete) az ilyen igazodsok ’idejn’ a Szv-minsgek azok, amik ’elrhetek’ s tmpontot adhatnak. Ha valaki az ’elmje’ mkdst sszhangba hozta a maga szv-rezgseivel, akkor egyfajta „rtelem”-mkds a segtsgre van az igazods teljes ideje alatt (a szven t ugyanis a Llek NMAGA Ereje s Lte/Tudsa van jelen, amely „fggetlen” azoktl a tudati hlktl/mezktl, amelyek ppen az igazodsaikat/tRendezdsket vgzik/lik, s amelyek a testben-l-llek tudata/tudatossga szmra meghatrozak).
A Szvben megrlelt (lv tett) Hit s Bizalom,
a megrlelt Blcsessg s ’rk Tuds’/Tudat/rtelem
’kapaszkodk’, segtk a tudati hlk/mezk trendezsvel is jr vltozsok idejn.
Ezek a vltozsok nha csak „felsznesek”, mskor (amilyen a Fld mostani vltozsa is) „gykeresek”, „mindenre kiterjedek”.
A rgi tudati hlk/rendszerek
– amelyekhez eddig az adott formj testi let kapcsoldott,
s amely egyfajta kzs tudati rendszerbe hangolta s foglalta a Fldi letet (megtapasztalst) –
lebomlanak,
s az let egy msik (vlasztott) tudati/let-rendszerhez kapcsolja/Hangolja t magt.
ltalban egynenknt is vltoz lehet, hogy ki mennyi id alatt „ltja meg jra a fnyt”, mikor kpes jra az j Tudati s let-rendszert tudatval felfogni s aszerint mkdni/Ltezni, de ltalban van egy „(id-)keret”, amelyen bell a szemlyes igazodsok megtrtnnek. Aki ebben a keretben nem kpes nMaGt beigaztani, az ltalban nem tud bekapcsoldni az adott let-folyamatba (meghal), s majd egy j test felptsvel ksrli meg ksbb a beigazodst.
A Fld emberi fajnl, s a legtbb ms tudatos Fldi let esetben ltalban kt, hrom, hrom-s-fl, legfeljebb ngy ’nap’ szokott lenni ez a beigazodsi idszak, amely egy olyan ’tmpont’, ami a megtarthat tudatot/rtelmet segti ebben az idszakban. Tulajdonkppen a Llek rzkelse ez, s a Llek a Fldn ezeket a ’kpeket’ vlasztotta magnak tmpontul az utbbi nhny szzezer/milli ’vben’…
A tudat vltozsai (ahogyan a testet lttt let minden vltozsa is) szoros sszefggsben vannak a ’mgneses jelleg’ vltozsokkal. A mgneses „hlk” s mkdsek
- a Fldn „bell” is megvltoznak/mozognak,
- illetve a Fld minden folyaMATra kihat „A CSALDJT” rint [VILGON belli] minden hasonl termszet vltozs is.
A „tudati” vltozsok nagyon szoros sszefggsben llnak teht a ’mgneses jelleg’ vltozsokkal, meghatrozzk egymst, s klcsnsen (elvlaszthatatlanul) hatnak egymsra: bizonyos ’tudati vltozsok’ indtjk el a mgneses trendezdseket s vltozsokat, s ez utbbiak kiHatnak [’visszaHatnak’] a tudati folyaMATokra.
*****
2010. jlius 6.
Levl-rszlet:
„Az lomban kltzkdsben voltunk. Sikerlt mindent kitakartva s rendbe tve tadni, minden holminkat tvittk az j otthonunkba.
Valami miatt mgis mg a rgi hzban aludtunk, azt terveztk, hogy msnap indulunk el. Reggel, elg korn, amikor mg nem szmtottunk r, megrkeztek a hz tulajdonosai vendgekkel. Furcsa volt, mert nem zavartattk magukat: mg ppen felkeltnk s ltzni kezdtnk, mr be is hoztk a szobba a holmijukat, nem vrva meg hogy tvozzunk. Zavar volt.”
*****
2010. jlius 6., kedd
rzsem szerint az elmlt kt-hrom-ngy napban ismt tbbfle tVilgtsnak voltunk sokan rszesei.
Az egyik nagy krds annak a minl pontosabb feltrsa volt/lehetett, hogy jelenleg, az eddig elvgzett elkszletekre s a megvalsult Rendezdsekre figyelemmel milyen nehzsgek vannak „rejtetten” s/vagy „megnyilvnultan” jelen a CSALDON BELLI KAPCSOLDSOK tern.
- Milyen folyaMATosan visszatr problmk jeleznek,
- ezeknek mennyiben trtnt/trtnik meg a felismerse s tudatos kezelse,
- illetve milyen okai vannak annak, hogy egyesek ezeket nem ismerik fel (nem akarjk felismerni, nem akarnak szembenzni a maguk nehzsgeivel)?
- Figyelemmel arra, hogy jelenleg elkezddtt a Fldn [’globlisan’ is, vagyis a teljes bolyg-Valsgot rinten] a rgi tudati hlk s mintk lebontsa s eltvoltsa, ez milyen konkrt nehzsgeket okoz(hat) az egyes emberek/ltezk, csaldok s ms SzeRves kzssgek letben (pldul a nehzsgek megltsban vagy ms eligazodsi krdsekben)?
- Milyen jellemz nehzsgek vannak MA jelen a csaldon belli kapcsoldsok tern, s hogyan lehetne Hatkonyabban elmozdtani a nehzsgek valdi (segt, elre-mutat) termszetnek a felismerst, s erre figyelemmel a szeretet-alap Rendezst/Rendezdst?
Mindezeket a ’tudatossg’ terlethez is kapcsold krdseket/helyzeteket „tbb csald” is „tesztelte” az elmlt napokban (legfeljebb elmlt nhny htben) egy olyan „sajtos helyzetben”, amikor Lnyk ’tnylegesen is’ ’behelyezsre kerlt’ annak az ’energia-svnak’ vagy Ltezsi terletnek a ’szlbe’, amely hamarosan tHatja a Fldet. Ez a Ltezsi sv az az „Igazodsi zna vagy terlet”, amelyben a rgi tudati hlkrl teljes egszben lebomlik a megtesteslt Llek lete/Lnye, s a Llek a maga testi letben s Lnyben elvgzi az j (vlasztott) lethez szksges „tudati thelyezdst/tRendezdst”. Ennek kapcsn az volt az egyik megtapasztals, hogy
azok, akik megfelel termszetes Szv-kapcsoldsban vannak a Fldanyval,
KPESEK a tudat-igazts megvalstsra.
Akikben tiszta s ers a Szeretet,
akikben tiszta s ers a Bizalom s/vagy [KRISZTUSI rtelm] Hit,
azok kpesek megfelelen „irnytani” az letket ezekben a nehezebb meglsekben is.
Akikben nem ersdtt mg meg
a Fldanyhoz [mint KRISZTUSI Ltezhz] kapcsol Szv-alap Szeretet,
s akikben emiatt a Bizalom/Tiszta-Hit sem tudott kellen megersdni,
azokban klnfle zavarodottsgok, nem-rtsek/rtetlensgek jelentek meg,
amelyek fokoz(hat)tk a kapcsoldsi nehzsgeket [tkzseket],
cskkenthettk a kapcsoldsi hajlandsgot/kpessgeket.
Bennk megfigyelhetv lett az is,
hogy bizonyos elrt ’rtk rendezdseik’ ’meglazultak’,
rendezdtt (de mg nem kellen rgzlt) rtkeik sztcssztak,
s a srlt mintik szerinti ’tkzseik’ ismt felersd(het)tek.
Az ’eredmnyek’ kirtkelse utn A CSALD termszetesen meghatroz majd ismt ’elsdlegessgeket’, amelyekre a csaldtagoknak fokozottabban kell figyelnie az elkvetkez ’elkszt’ idszakban, hogy amikor majd a „tudatigazts” ideje elrkezik [kiteljesedik], az a lehet legkevesebb tkzssel s lehet legkevesebb fjdalommal/nem-rtssel legyen meglhet minden egyes Llek szmra [hiszen a „bolyg-Valsg igazodsi folyaMATban” minden egyes Llek (s testben-l-Llek) ’maga’ vgzi el, nmaga li meg ezt az Igazodst].
Vannak ’elksztett’ segt lehetsgek, amelyek vrhatan megknnythetik majd az egyni s bolyg-Valsg szint Igazodsokat. Ezen ’elksztett” segtsgek prbi/tesztelsei is egyre gyakrabban trtnnek majd az erre vllalkozott csaldokban --- hogy ’gyakorlatban’ is felmrhetek legyenek az esetleges „gyenge pontok/terletek”, s amennyire csak lehet a ’tudat’ kpes legyen ezeket a FolyaMATokat mr elre is megrteni, s gy az Igazodsi FolyaMAT sorn – mint Szvben rlelt, Szvhez kapcsolt tapasztalati tuds – segteni legyen kpes a vltozsokat.
Fontos tudni, hogy aki nem kpes l Hitvel/Bizalmval, Blcsessgvel s Szeretetvel „megkapaszkodni” A CSALDBAN, az Lnyvel/testi-letvel nem lesz kpes az j Vilgba/vilgba tlpni/tigazodni. Mindenkinek meg kell tallnia nmagban azokat a „gyenge” pontokat s terleteket, amelyeket ’srgsen’ megtiszttania, Rendeznie, gygytania szksges. Ezek a pontok s terletek ott vannak mindenkinek
az ’orra eltt’,
a szkebb csaldjban,
a szk ismeretsgi krben
(vagyis nmaga gyenge, yavtsra szorul terletei ezen a krn bell jelentdnek meg).
Fontos ezeket felismerni, s a szeretet erejvel tudatosan Rendezni. Csak az tud az j Vilgba ’sikeresen’ tlpni, akiben MaGban egy meghatrozott (elvrt mrtk) Rend Van, s aki sajt maga elvgzi a vlasztsnak megfelel elkszleteket nmagban. A „tovbbi LET” szempontjbl nem az br elsdleges jelentsggel, hogy elgsges lelmet halmozzon fel valaki egy vdett fldalatti vagy magaslati „bvhelyen”, hanem az a fontos, hogy kiegyenslyozott l Szv-kapcsoldsban legyen a [jelen letben elsdleges let-adjval, a] Fldanyval. A kiegyenslyozott l Szv-kapcsolds eligazt abban is, hogy mire van/lehet nagy valsznsggel szksg a fizikai let megsegtshez.
A Fld (kilpve a karma-krkbl) egy valdi „emelkedsre” kszl, egy „magasabb, tisztbb, fnnyel telibb” Valsgba. A Fld, s mindazok, akik a Flddel kzs letet vlasztottk, elvgeztk (s folyaMATosan elvgzik) a szksges elkszleteket s igazodsokat a vlasztott tnak megfelelen. A magasabb Valsgba belpve (s ehhez a tudatot igaztva, hogy lthat s rthet is legyen a meglpett vltozs) msok lesznek az rzkels „szervei” s mdjai, msok lesznek a teremtsi folyaMATok, msok lesznek a ’szksgek’ is. Akik a Flddel val tovbbi [Vilgi] kzs letet vlasztottk, teljes lnykkel kszlnek ezekre az j meglsekre (mint amikor a magzat fejldik anyja mhben, illetve a megszlets utn az jszltt elkezdi megtanulni hogyan mkdik nmaga s a Vilg).
OmMTR KJ
*****
A srlt Anyai mintk kitiszttsa, fjdalmak, neheztelsek, nem-rtsek feloldsa s elengedse, kitiszttsa s meggygytsa – folyaMATos.
rtunk az elzekben arrl, hogy a Fld MAGA ’termszetes’ llapot Bsge s az ebbl ered (ehhez kapcsold) Tpllsi Mkdse „az ttl val eltrs/letrs” kvetkeztben nem tudott kialakulni (s gy mkdni sem) az elmlt Fldkorszakokban. A „Gyermek” „Anyjtl” val elvlasztottsga mindenkiben torzulsokat vltott ki a ’tplls’ terletn: az ’Anya’ a MAGBL ered tpllst s ered gondoskodst nem tudta megnyilvntani sem a „Prja”, sem „Gyermeke” [azaz a sajt Csaldja] irnyban, ugyanakkor pedig folyamatosan „kszlt” arra, hogy ezt a segt szerept majd visszavegye.
Most, amikor „mr semmi sem vlasztja el egymstl az EGY Csald tagjait”, gy tnik, hogy egy kis ’idbe’ telik, amg a „rgi” mintkbl kilpnek az EGY Csald tagjai, s ismt rreznek az
NMAGUK szerinti
Egymst-segt mkdsekre.
Jelenleg mg sok a ’neheztels’ az elmlt idszakban szerzett srlsekbl ereden, s a ’Csald’ tagjai sincsenek ma mg azon a ’kzs’ tudati- s energia/rezgs-szinten, amelyen egyrtelmen lthat lenne mindannyiuk szmra az, hogy mit hagytak/hagynak maguk mgtt, s milyen [ered mintj] kzs tra lptek/lpnek. Emiatt nem kell elcsggedni --- hiszen a most elkezddtt „Gygytsi jelleg” Fldkorszak ezeknek a ma mg meglv kiegyenslyozatlansgoknak a figyelembe vtelvel kerlt ’megtervezsre’ s a MindenHat ltal ’megldsra”/megerstsre is.
Idrl idre mindenki ’prbk el lltja nMaGt’ ezekben az idszakokban, melyek sorn szembesl az elrt eredmnyeivel, illetve a tovbbi kiegyenslyozst/megerstst ignyl let-terleteivel. Ez egy termszetes folyaMAT, amely segt az Egyn s AZ EGSZ szempontjbl is felmrni a tudatossgban bekvetkez vltozsokat, tovbb segt megtallni a leghatkonyabb Egymst-segt utakat.
Ezeket a ’prbs’ idszakokat egyre kevsb rzitek majd megterhelnek, hiszen ahogyan emelkedik a tudatossgi (s ehhez elvlaszthatatlanul kapcsold szeretet) rezgsetek/szintetek, egyre teljesebb (s rmteljesebb) felismerseitek szletnek.
*****
2010. jlius 7.
Levl-rszlet:
„Az elmlt napok rzsei, krdsei:
Hogyan lehet elfogadni az elmlst, hogyan lehet segteni a kzvetlen hozztartozknak?
Mit lehet mondani annak, aki inkbb menne, s mit annak, aki az itt-lt mellett dnt?
J-e, ha valaki folyamatosan beszl az eltvozotthoz? [Nehz elszakads az ’elmlttl’]
Mirt szenvedtek olyan hosszan, akik tvoztak s egyidejleg csaldtagjaik?
Mirt hallok jabb s jabb nagy fjdalmakkal jr betegsgekrl az ismersk kztt?
Tehetetlennek s zavarodottnak rzem magam.
Ha pl. ltok egy balesetet, vagy egy vgtagjt vesztett kregett, azt gondolom, hogy mirt kell gy trtnni?
Annyi mindennel kapcsolatban rzem azt, hogy j lenne, ha nem gy lenne, de nem lehet vltoztatni rajta.
Emberek, akik az elmlt vek alatt szinte teljesen elszegnyedtek, nagyon nehz krlmnyek kztt lnek. Az elmlt hnapok mg tbb nehzsget hoztak.
De a falfirkszok ltal megcsftott falak, az elhanyagolt szinte romos zletek, hzak a vros szvben, nagyon sok helyen majdnem derkig r gyom s mindentt piszok, ezek is mind-mind arrl szlnak, hogy de j lenne, ha mskpp lenne.
Megprblom megrteni ezeket a gondolatokat s hls vagyok azrt, hogy nem a kzvetlen csaldomat rinti mindez.
Lehet, hogy ez nzs, de az is lehet, hogy annyiban rint, amit el tudok viselni…”
A hrom idzett levl-rszletben mindegyikben ’hangslyos’ a ’tovbblps’ megjelentse. Mindegyik rszletben megjelenik az, hogy mr „lesben” megy a kszls a hamarosan elkvetkez vltsra s tovbblpsre: az els rszletben a ’jrmvek’ megfelel elksztse trtnik, a msodikban az „otthonok [j let-helyek]” tadsa/tvtele trtnt meg, mg a harmadik rszlet a vltsok kapcsn a Llekben megjelen nehzsgeket jelenti meg.
„Tudott” ma mr, hogy a folyamatokat nem lehet „ksleltetni”, az elvgzett elkszletek pedig jelentsen megknnythetik a vlasztott meglseket. Nincs mr helye kslekedseknek: ahogyan a kltzkds kp is mutatta, „zavart” okoz, ha valaki nem hagyja el a „rgit”, ha mg egy utolst/kicsit „aludna” ott (az rkez j hziak a tervezettek szerint birtokba veszik a sajt j otthonukat. A folyaMAT rszei egymssal sszefggnek, s nagyon fontos, hogy mindenki ’haladjon’, vgezze el maradktalanul azt, amit maga elvllalt, ne htrltassa [’msokra is kiHatan, esetleg kedveztlen lncreakcit elindtva] a Rendezdseket.)
*****
A szeretet [szeretet-teljes elfogads] rezgse az, amely a Szven t segti,
hogy az „elme” [rtelem] is meglssa/megrtse a Vals helyzetet.
Nagyon fontos valamennyi neheztelst tudatosan [’megbocstssal’] elengedni,
magunkban az egyenslyt helyrelltani ---
mert csak gy hozzuk magunkat abba a helyzetbe,
hogy magunkra s trsainkra a fjdalmak [torzt] szemvegtl megszabadulva tekinthessnk,
hogy meglthassuk az addigi eltagadsok/eltakarsok,
valamint fjdalmak mgtt a „Most” kiegyenslyozhat rszeinket
[s a kiegyenslyozst segt Lehetsgeinket].
*****
Krdsek:
Hogyan rtelmezzk az elz rsokban szerepl tVilgt kpekben hasznlt „frfias” s „ni” jelleg t megklnbztetst? Hogyan rtelmezzk ezeket a „Most” Feladatai s Lehetsgei szempontjbl?
Mire kell yobban, nagyobb tudatossggal odafigyelnnk, hogy a Fld „MAGA” Mintit ljk/Erstsk?
*****
Nagyon sokan megtapasztaltuk mr, hogy a ’tvolsg’ sokszor ’felnagytottan, eltlzottan, teljesen flrevezeten’ mutat fel egy-egy helyzetet. Tbbszr megtapasztaltam magam is, hogy valami neheztels-flt reztem pldul a szleimmel kapcsolatosan, jrt az agyam ezen a „slyosnak tn” helyzeten, kpzeletben tbbszr is „prdikcit” tartottam a hibikrl… majd amikor ’szemtl szemben’ tallkoztunk s kszntttk egymst, „elszllt” minden addig ’felptett neheztels’, s csak a „Most” maradt a tallkozs rmvel.
A tvolsg meggyengtheti az l kapcsoldsokat, s az egyes lethelyzetekben megjelen nehzsgek elbizonytalanodst, ktkedseket szlhetnek, melyek a „gyengbb” terleteket rendszerint bemozgatjk. Ha nem vagyunk kpesek ’elsre’ felismerni a megjelen jelzseket, akkor a bennnk lv kiegyenslyozatlansgot [tudatosan vagy tudattalanul] sszekapcsolhatjuk teljesen ms lethelyzetekkel
--- s az gy sszekevert mintkbl mr a legtbbszr elg nehz jra sztvlogatni, hogy melyik megnyilvnulsunk (neheztels, fjdalom) honnan is ered (s gy hogyan oldhat fel) tnylegesen. Kppel gy is megjelenthetjk ezt a helyzetet, hogy valamely letterletnkn megjelenik egy hiny vagy fjdalom, s mire ez eljut egy erteljes testi megnyilvnulshoz, addig tbb „lencse” is egymsra rakdik. Minden egyes lencse torzt egy kicsit az eredeti fjdalom-mintn, s gy ’hosszadalmass’ lehet a gygyts tja, ha ’visszafel’ vgig akarunk menni [tisztn akarunk ltni] az egyes lencsk ltal megrajzolt ton.
[Mint a jelen rs els tVilgt kpben a „villamossal megtett hosszabb kitr a Hazafel viv ton”. Ez sem „felesleges” minden esetben, hiszen az egyes „torzt rszeket” tudatosan megfigyelve, felismerve s megrtve a gygyt s gygyulst keres is szerezhet nagyon hasznos megtapasztalsokat. Ugyanakkor, ha nem kvnjuk a teljes kitr utat vgigjrni, akkor mindig van „gyorsabb” „Hazatrsi” lehetsg is, amelyet a Szvre figyelve tallhat meg mindenki.]
Az eredeti/kivlt/elindt fjdalom (vagy ’hiny’) felismerst az ’ton’ egyms mell/fl rakdott torzt lencsk nagyon megnehezthetik. A ’lencskben’ flelmek s ms szeretet-beli srlsek (vagy bizonyos segt/felnagyt mintk) lehetnek.
Az ilyen helyzetek egyik lehetsges feloldsa teht az lehet, ha szpen lassan [’visszafel’] vgig-megynk az egyes lencsken, felismerjk a bennk lv jeleket vagy torztsokat, s gy kerlnk egyre kzelebb a magunk kiegyenslyozatlansga valdi eredjhez.
A msik – gyorsabb, Hatkonyabb, sokszor eredmnyesebb – gygymd pedig az lehet, ha [kikerlve ezt a kerl utat] rgtn az „ered hiny” fel fordtjuk a figyelmnket. Ezt gy tehetjk meg, ha
’teljes elfogadssal’/szeretettel nznk nmagunkra s a megjelent nehz helyzetre,
az adott helyzet ltal rintett minden rsztvevre ---
s ebben az llapotunkban igyeksznk megtallni a megjelent nehzsg okt.
Ha szeretettel nznk egy helyzetre, akkor kpesek lehetnk vagy az sszes torzt lencsn ’tisztn’ tltni, vagy pedig ’kzvetlenl’ a Szvnkkel a fjdalom ered okra pontosan rltni. Ha gy megtalljuk az ered-hinyt/fjdalmat, legtbbszr rltst kapunk arra is, ha valamely „torzt lencse” mkdst meg kell rtennk (amely a magunk vagy trsunk rzkelst torztotta el korbban, s ennek kapcsn magunkban valamilyen torzul kp vagy viselkeds-minta/szemllet-minta rgzdtt).
Most, amikor a Fld „frfias”/Atyai tja a Gyermekkel, valamint a „nies”Anyai t ismt egyeslt egymssal, az eddigi tvolsg „flelmei”/fjdalmai, torzt lencsi mind kiolds al kerltek. Az nhibztatsok s [magunk vagy trsaink irnyban eddig kialakult] neheztelsek mind megjelennek – tudatos kioldst krve, a Szeretet ereje ltali tudatos kioldst s gygytst/kiegyenslyozst krve.
A neheztelsek olyan nehezkek, amelyek kialakulsban rszt vett a korbbi tudati mkds [rzelmi s gondolati teremts, ’sajt teremtmnyeink’] --- s gy (a jelenleg felgyorsult tudati vltsban) nagyban megknnythetitek nMaGatok megtisztulst az ilyen rzelmi s tudati nehezkektl/neheztelsektl, ha
megjelenskkor
tudatos elfogadssal s szeretettel keresitek az „eredjt” nMaGatokban.
A tudatos elfogads s szeretet az az llapot s ’rezgs’, amellyel kpess vltok az „ered” s a „teljes helyzet” felismersre, s gy annak tisztn val megltsra/megrtsre is, hogy
AZ ADOTT HELYZETBEN
milyen lpst tehettek nMaGatok kiegyenslyozottabb ttele rdekben gy,
hogy ezzel a krnyezetetek kiegyenslyozdst is segtstek.
A „ni”/Anyai s „frfi”/Atyai t – amelyeket az tVilgt Kpekben is hasznltunk – segtik megrteni a Fldet rt „ered” srlst s annak [bels s kls] okait [vagyis azt, hogy a Fld az elmlt hossz idszakban, melyet az emberi emlkezet sem kpes tfogni teljesen, egy olyan megtapasztalsi ton haladt, amely nem volt azonos az NMAGA Mintj [Pros-teremts, EGYSG-Minsg, az Egymst-kiegsztsg/Egymst-segts/Klcsnssg elvein felpl] tjval. Ez azt jelenti, hogy az emberi emlkezet ltal rszben tfogott/ismert idszakban a Fldn olyan let-mintk s megtapasztalsi utak rajzoldtak meg, amelyekben a legtbbszr nagyon sok „Fldtl idegen” minta volt jelen --- mghozz oly mdon, hogy a Fld MAGA SzeRves Mintit ezek nem csak elnyomni, de elpuszttani is igyekeztek. Ilyen krlmnyek kztt nagyon nehzz vlt olyan tantsok/gygytsok tadsa, begykereztetse, ismt-meghonostsa a Fldn, amelyek a Fld MAGA Minti szerint valk voltak, hiszen a legtbb esetben ppen ezek voltak a megvalsulsban a legjobban gtoltak/akadlyozottak, Hatstalansgra krhoztatottak. Ez egy nagy „csapda” volt a Fldn --- ugyanis
a Fld
CSAK
A MAGA MINTI SZERINTI MKDSEKKEL ERSTHETTE MEG NMAGT,
csak a MAGA Mintj let kiterjesztsvel kerlhetett abba a helyzetbe,
hogy eslye/remnye legyen a „Haza-trsre”.
Ugyanakkor ppen ezek a mkdsek voltak azok, amik a lthatban sok esetben ’hatstalannak’ bizonyultak [ennek oka rszben az volt, hogy az ’eredeti tjrl letrt a Fld, gy eltvolodott a megvalstsok teljessgnek kibomlst lehetv tev segt/tmogat erktl, msrszrl pedig az is neheztette a helyzetet, hogy a „Rendesen megvalsul teremtsek” eredmnyeit tudatosan s ’hatkonyan’ elszvtk/elvontk/elvettk a „kvlll jelleg Mintk s Ltek, akik maguk ezekbl erstettk meg nmagukat], s az ’elme’ a tlls s az let kiterjesztse rdekben gy inkbb olyan utak fel terelgette volna a Lelkeket, amelyek „lthat eredmnyeket” grtek.
Br az elme is jra s jra szembeslt azzal, hogy a „lthat eredmnyek grete” szinte mindig csak kprzat, s hogy a „Szeretet valdi lnyegtl” [s gy a Fld MAGA Lnytl/Lnyegtl is] idegen Mintk semmivel sem „hatkonyabbak” a Valsgban, mint a Szv-megrajzolta utak, az elme a legtbb esetben nem volt abban a helyzetben az elmlt idszakokban, hogy a Llek Sajt Valdi tjt kpes legyen felismerni. Ennek oka volt tbbek kztt az, hogy a kiegyenslyozott Alapot biztost letmkdsekhez elengedhetetlen „csakrk” egy rsze [srt beavatkozsok kvetkeztben] „levgsra vagy eltvoltsra, blokkolsra/bekorltozsra” kerlt, s a megmaradt, tlterheltt s torzultt vlt „ht” fcsakra csak a testi let fenntartst biztosthatta, azt is egyre beszklen, a csaldtl egyre inkbb elhatroltan. A megjelent SZK-sg, majd az ennek kvetkeztben kialakult azon tllsi technika, hogy egyms energijnak megcsapolsra/elvtelre trekedtek mg az egymssal szorosabb csaldi ktelkben lk is, teljesen torzz tettk a bels csaldi kapcsoldsokat, s ezen bell a szl-gyermek s frj-felesg alap-kapcsoldsokat is. Ha pedig a beszlet gyermek egy csaldban nem kapja meg a maga letkezdshez szksges „energit” s „egszsges let-mintkat/Kapcsoldsi mintkat”, akkor szinte csak tovbbi torztsok kialaktsval lesz kpes az ’ideig-rig’ val ’letben maradsra’ [kiteljeseds ilyen esetben szinte szba sem jhet].
Mivel a Fld [amely Eredenden KRISZTUSI Mintk szerint LETRE kelt s mkdtt Vilg] Csaldi mintk szerint mkdik, mghozz egy klnleges, MAGRA jellemz mintban, geten fontoss vlt ezeknek [az p Csaldi Sajtos Mintknak/Mkdseknek] a megsrlt alapok szintjn val kiigaztsa, majd pedig a megkezddtt Gygytsi Fldkorszakban val teljes egszben val tudatos visszalltsa. A tudatossg nagy-mrtkben meggyorsthat minden Rendezdsi/Kiegyenslyozdsi FolyaMATot, s ezrt nagyon sok Tant/Gygyt igyekszik ma azon, hogy megtallja azt a [Gygytsi s Kiegyenslyozsi] mdot s utat, amellyel
a Fld termszetes [NMAGA] mkdst megrtheti/megismerheti,
s amelyet nMaGban lv s Hatkonyan mkdv tve
plda ltal megismertethet msokkal is.
A Szv vezetheti ezt a Tanulsi/Gygytsi/Gygyulsi FolyaMATot, csak ezen az ton kaphatja meg mindenki azt a Sajt Bels [Lelki/Szellemi] Vezetst, amellyel kpes lehet
NMAGA tjt
a Fld MAGA tjval
teljes sszhangba/Egysgbe hozni.
Ahogyan mr rtam is: nagyon fontos, hogy
tudatosan ljetek/ljnk a Fld MAGA Minti szerint,
s ebben csak a Szv adhat eligaztst mindenkinek
[egynnek s kzssgnek egyarnt].
A kiegyenslyozsok sorn mindig a „tnylegesen megjelent nehzsgekbl vagy tkzsekbl” kell kiindulni, meg kell tallni ezek „minden rintett szmra megelgedst hoz megoldst”. Ez nem egy nagyon nehz feladat, de tny, hogy ebben ma mg a Fld mai emberisge egy kiss gyakorlatlan. Ez nem csoda, hisz a Fld MAGA mkdsei hossz ideig korltozottak s gtoltak is voltak, emiatt srlt az Eredend Szeretet s Bizalom. A „lthat” sokszor flrevezet ma mg: azokat, akik a Vilg gazdagsgt s yavait tnylegesen is ellltjk, gy tnteti fel, mint a nincstelen szerencstleneket, mg akiknek a ’teremtsei’ csak abbl llnak, hogy mkdtetnek bizonyos elvev utakat s kiszolgli az ket elpuszttknak, sokszor „jmdknt” tnnek fel. Ez a ma mg „szembetn” mkds nagyon sokszor eltakarja a valsgot, elfedi a vals teremtseket, s gy flrevezet, sszezavarja a teremt embereket. Nagyon fontos lenne jra magban mindenkinek fellltani egy Vals rtk-Rendet, s kvetkezetesen erre figyelve rtkelni a teremtseket. gy rvid idn bell lthatv vlnnak az erket-elvon trsak vagy mkdsek, s felmrhet lenne a tnylegesen is gyarapod [teht nem csak a felsznen, hanem a Valsg minden rintettsgben is gyarapod] teremt let.
A „nk” s a „frfiak” egy ’klnleges ldozatra’ kszlnek. Ez az ’ldozat’ nem hasonlthat az elmlt idszakokban megismert Fldet segt ldozatok tbbsghez, azoktl nagyon sok vonatkozsban eltr. Ezt az eltrst leginkbb gy tudnm egy kppel rzkeltetni, hogy
A CSALD TAGJAI
EGYMSRT-S-MAGUKRT,
NMAGUKRT S A VLASZTOTT KZS LETKRT
KZSEN, EGYMST-SEGTEN
LDOZATOKAT HOZNAK.
„Fokozottan” tmogatjk, ha szksges, akkor gygytjk, tplljk is egymst a kzs csaldba kerlt SzeRves Fldi Ltezk --- s ezeknek a most ’fokozott’ [fokozd] megtmogatsoknak az a clja, hogy
minden megnyilvntott segts/tmogats
AZ EGSZ kiegyenslyozottsgt is yavtsa.
NEM a rgi tpus ldozatvllalsok s nyjtsok trtnnek --- ezek ma mr A CSALDBAN nem mkdtethetek s nem is mkdnek.
FOKOZOTT FELELSSGGEL kteles eljrni a Csald minden tagja a tekintetben,
hogy nMaGt P Mintjv/Mkdsv tegye a Csaldjban,
s ezltal is segtse csaldtagjait abban,
hogy k MaGuk is p tagjaiv vljanak e kzs Csaldnak.
A megsegts ltalnos Szablyai termszetesen vonatkoznak az EGY Csaldban l csaldtagokra is
[krs s megfelel elfogads/befogads nlkl senkinek sem adhat segtsg --- ugyanakkor trekedni kell mindenfle kedveztlen tHats megelzsre s megakadlyozsra],
mgis most
sokkal fokozottabban/tudatosabban kell trekedni
a valamilyen ok miatt ’meggyenglt’ csaldtag megsegtsre
[szmra, ha lehetsges, fel kell ajnlani minden olyan segtsget, amely visszasegtheti ereje-teljbe --- ugyanakkor fokozottan kell gyelni arra is, hogy a segtsgnyjts TNYLEGES Yavulst hozzon a Csald Egszre is: vagyis ha egy csaldtag nem akar kilpni a „knyelmi krbl” s nem mkdik kzre a „kiegyenslyozottan mkd csaldi kapcsoldsok visszalltsban”, akkor erre hatrozottan s szeretet-teljesen mindaddig fel kell hvni a figyelmt, amg megrti, hogy a „sznyeg al sprt” mintival milyen feszltsgeket tart fenn/mkdtet, s mivel nehezti/zavarja meg a Csaldja lett, tovbb milyen vltoztatsokat szksges behoznia az letbe.
(Folytats a II. rszben)
|