rsok - 2010 jnius : 20100629 II - Lendvai Katalin - Tancsok a vltozs alatt - kiegsztssel |
20100629 II - Lendvai Katalin - Tancsok a vltozs alatt - kiegsztssel
2011.08.12. 17:09
http://aranyfeny.freeblog.hu/archives/2010/06/29/Tanacsok_a_valtozas_alatt/
Feketn Lendvai Katalin lejegyzsben:
Tancsok a vltozs alatt
2010. jnius 29.
A vltozs folyamatban nagyon fontos a bennnk l gyermek elfogadsa.
Sokan tartanak most ennl a folyamatnl.
Sajt gyermeki nnk elfogadsval tudjuk a legknnyebben s a leghatsosabban meggygytani magunkat, feloldani azokat a fjdalombl szrmaz mintkat, amelyeket fogantatsunk ta mlyen elnyomtunk magunkban.
Ennek a folyamatnak a meglsben a szvcsakra tlt be kiemelked szerepet.
A kzponti eloszt csakrnak nagyon jelents szerepe van az talakulsban.
teri testnkn keresztl folyamatosan szlltja az informcit. Egy j mintt vesz fel, ami az tvltozsban segt minket.
A szakrlis csakra nmagad elfogadsra hvja fel a figyelmet.
A ltezs minden szintjn tancsos magadba beolvasztani az elfogadst.
Ajnlatos az talakts alatt nagyobb figyelmet fordtani csakrink tisztntartsra. Meggyorsthatjuk vele a tisztuls, az elengeds, s legfkppen az tlls folyamatt.
Lernm a sajt tapasztalatomat, amire a kezelseim sorn tettem szert.
Taln trjnk vissza a jelen letre, ami a megszletssel indul, amit mr a llek tudatosan l t. Rengeteg fbit hozhatunk magunkkal az itt tlt lmny hatsra, amit elfelejtnk, de ksbb oka lehet klnbz megmagyarzhatatlan szorongsoknak, flelmeknek.
Az sem mindegy, hogy az anya milyen rzssel vrja gyermekt.
Hiszen mr mindent rez, a klnbz ingerek mr a magzati letben hatnak r, (ami ksbb megnyilvnulhat: flelem, pnik, stb..) formjban. Munkm sorn (az anyamhben eltlttt idszakrl), sokkal tbb volt a negatv beszmol, mint a pozitv.
Bizonyos jelenkori szituciban, mint pl.: fullads, bezrtsg rzs, szorongs, s sok ms ilyen jelleg tnet, a mhen bell eltlttt idszak, vagy a szls folyamata kzben tlt esemnyre vezethet vissza.
Ezek a trtnsek az aurban, az adott helyen, energetikai blokk formjban nyilvnulnak meg. Amit gy tudunk kioldani, hogy mlytudat szinten visszavezetjk a kezelt szemlyt, az adott idbe s helyzetbe.
Itt jra tli, a mr „elfelejtett emlkeket”.
Ezltal mr tudatosan rtelmezi, behelyezi, hogy az letre milyen hatssal van, s gy az emlk slyt is feloldja, ami ltal az energetikai blokk is felolddik. A kezels utn, az aurban is szoktam egy tiszttst, energetikai sszehangolst vgezni, ezltal helyre lltva az illet energetikai rendszert. Minden embernek meghatroz szerepet tlt be letben a fent emltett idszak. Akr elfogadja azt akr nem, ezen rtkrendek szerint alakul az lete.
Ha szeretettel vrtk, is nyit a vilg fel,- befogad s elfogad lesz.
Ha problma volt a fogantatsnl, kihordsnl, szletsnl, a fogadtatsnl, akkor valszn, hogy egsz letben meg akar felelni a krltte l embereknek. El akarja fogadtatni magt, bizonytani akar, s nem sajt szemlyisgt adja.
A szl s a gyermek kzt zajl konfliktus is visszavezethet ide.
Szmos esetben oka, hogy valamelyik szl nem akarta, vagy nem vrta rmmel gyermekt.
Mivel a magzat mr tudatos lny, ezt mind tli, hisz rzkel, - de valjban kiszolgltatott helyzetben van az anyamhben.
Ebben a helyzetben, ttudjuk tvenni sejtszinten az anytl az flelmeit, hisz mg egysgben vagyunk. Sejtszinten troljuk ezeket, s thozzuk a megszletst kvet letszakaszba (de a tudatunk mlyen lezrja azt).
Ha az let sorn hasonl inger, s hats r bennnket, - nem tudjuk felismerni az rzst, mert „elfelejtettk” honnan is szrmazik, de a problma viszont jelen van. Ebben a mlytudat llapotban el tudjuk fogadni a nem kvnt terhessg llapott is.
t tudjuk rezni desanynk gyengesgeit, azonosulni tudunk vele.
De itt fontos a megrts, hogy ez valjban nem a mi rzsnk, csak tvettk tle. A megrtst minden esetben elfogads, s megbocsts kell, hogy kvesse.
A szletsnl mg problmt jelenthet az elz let megszletsnek krlmnyei is. thozhatja ebbe az letbe, a mltban meglt negatv hatsokat.
Meg kell rtetni a pcienssel, hogy mr nem azonosulhat azzal a szemllyel. Nagyon sokan nem mernek szembenzni a problmjukkal, vagy nem talljk meg a megfelel megoldst.
Mindenkppen megknnyebblst jelent az illet szmra, amikor megrtst kap az letben elfordul akadlyoz tnyezkre, s ezltal egy magasabb letminsgbe lphet.
A cikk ezen az elrhetsgen tallhat: 2009.02.26. Llekgygyts alapttelei,- llekrszments, visszatrts. (rsaim)
*****
Katalin zenethez szemlyes kiegsztsknt egy korbbi rsbl:
20100227 – Csaldi Gygyt rints:
„…Minden, „kell” apai/anyai tmogats nlkl maradt gyermek ’visszavezetst’ kapott s kap az elmlt nhny rtl kezdve abba a „Bels Tr/Id PONTba”, ahol srlseiknek a gykere ered, s ott a Fld minden rintett [gyermek-kor] gyermeke [lehet, hogy ma mr felntt kor a ltez, de a srlst mg gyermekknt szerezte, ezrt mint gyermek kerl a Fldanya ltal megjellt Gygyt PONT-ba visszavezetsre] megkapja a szmra szksges Gygyt Kiegyenslyozst, FldAnyai/Atyai rintst.
OmMTR KJ, Budapest, 2010. februr 26., 22.25.
A Fld „MAGA” ugyangy kapta meg [~a „Szleitl”] a MAGA Gygyt rintst az elmlt (fldi idben szmolva) egy-kt/nhny rban s napban.
ltalban „csaldonknt” trtntek/trtnnek meg ezek a Gygyt rintsek, lehetsg szerint egsz csaldokat rintenek, de mgis mindenki vonatkozsban szemlyre szabottak is a Gygyt rintsek. Azrt trtnnek [lehetsg szerint] a „teljes csald” vonatkozsban ezek a Gygyt rintsek, hogy
- ezzel is segtse a Fldanya a TOVBBI KZS UTAT vlasztott gyermekeit [az sszeRendezdskben],
- illetve sztvl csald(tag)ok esetben pedig lehetsg szerint egyidejleg biztosthat legyen minden rintett megfelel s [lehetsg szerint] teljes kiegyenslyozsa/feloldsa/kioldsa.
Ez a „szemlyre szabott”, s mgis a „csaldokat/Csaldokat/CSALDOKAT” rint Gygyt rints mindenki esetben a „Gyermeki n-ben” trtnik meg akkor is, ha ma mr felntt [akr ids] az adott ltez. Ezt a Gygyt rintst a Fldanya minden rintett Gyermeke esetben – mint gondos, felels szl – elvgzi. FolyaMATosak a FldAnya/Atya Gygyt rintsei.
Vannak olyan SzeRves Ltezi a Fldnek, akik valamilyen ok miatt „kevert” Csaldi/Nemzetsgi vonsokat hordoznak. Az vonatkozsukban a Fldanya a Llek ltal vlasztott Csaldnak/Nemzetsgnek megfelelen vgzi el a Kiegyenslyozst segt „rintseket”.
[’Tapasztalatom’ szerint ezek az ’rintsek’ mly Szeretet-tlssel jrnak egytt, s tbbnyire ’fjdalom-mentesek’.]”
OmMTR KJ
www.omah.extra.hu
|