Nagyon rviden szeretnnk csak rinteni egy krdst, amely taln segt megrteni bizonyos Fldi alapelveket s az elmlt idszak trtnseit. Elljrban is leszgezem, hogy semmifle „politikai” indttats nincs jelen e lejegyzsben, egy MaGosabb szempontbl mutatunk r egyes trtnsek sszefggseire. Ezeknek a trtnseknek ms szempont sszevetsei is lteznek, s azok is helyesek lehetnek.
A Fld letnek els idszakban a Fldn lk kzssge egytt kialaktott egy sajtos letet/letutat, amelyen el kvntak indulni, s nagy vonalakban meghatroztk a kezd lpseket s az „Alap-Elveket”, valamint a „F Irnyt”.
Egy olyan rendszert alaktott ki a Fld, amely a „bizalomra” (is), a Szeretet egy klns, segt jelleg minsgre is plt. [„Bizalom-gyakorlatknt” ma is emlegetik azt, amikor kt szemly egymssal szemben ll, s egyikk becsukja a szemt, majd eldl --- a msik pedig elkapja.]
A Fldre az eredetileg kidolgozott elvek szerint brki egy meghatrozott „beavats” [SzeRves szlets] utn rkezett, s ez a „beavats” biztostotta azt, hogy minden rkez „illeszkedett” a tbbiekhez is, mg ha valami „klnleges” minsggel is rkezett. Minden lteznek volt „feladata” (amit vlasztott, amiben kiteljesedni, gyakorlatot szerezni kvnt, amivel segteni kvnt msokat vagy esetleg kifejezetten a Fldet), mindenkinek volt prja/trsa/csaldja, s mindenki biztosan tudta, hogy brmivel is tallkozik lete folyamn, ha azt elfogadssal s szeretettel kzelti meg, abbl csak „y” s gyarapods szrmazhat mindenki szmra.
Amikor a Fldre a „szlets beavatst” megkerlve [megfelel elkszts s sszehangolsok nlkl] rkeztek ltezk (akiket emiatt hvunk idegennek), megbomlott ez a mkds, megbomlott ez a kidolgozott rend. A bizalmon alapul mkdsek [mely a Fldi let alapja volt!] idvel mlyen srltek amiatt, hogy a Fldiek gyakoroltk a beljk ivdott bizalmat az idegenek irnyba is, s idvel megtapasztaltk a szmukra kezelhetetlen, zskutckba szort, pusztt hatsokat.
Emltettk azt is, hogy az idegenek egy rsze egy „trvnyes rabszolgasgot” kvnt – mint j let-formt – kialaktani a Fldn, s ennek rdekben elkezdtek egy „kztes, hibrid” formt/ltet ltrehozni.
[Termszetesen a klnbz idegen- s hibrid-csoportok kztt ennek a konkrt megvalstsa tern sem volt egyetrts (milyen „szerepek” kerljenek kialaktsra, s azok hogyan/kiknek kerljenek kiosztsra).]
A „hibridnek” az a jellegzetessge, hogy tnylegesen s teljesen egyik „szljhez” sem tartozik, a lte „lg a levegben”, nem vonatkoznak r a szablyok, sehol sincs otthon, s gy elhitethet vele, hogy brhol otthon lehet.
Mivel ez a „kztes lt” „flig (tbbnyire) mgis ember is”, gy az emberekre vonatkoz szablyok kzl azokat, amelyekre figyelemmel „elnykhz” juthattak, magukra nzve alkalmaztk, s elvrtk, hogy msok is alkalmazzk velk szemben --- amely szablyok pedig htrnyosan rintettk volna ket, azoknak idegensgkre (nha mint valami kivltsgra) hivatkozssal nem vetettk al magukat.
Az „idegenek” tervei az ilyen kztes vagy hibrid letekkel az volt, hogy „ltaluk megszerezzk a tnyleges”, azaz a Fld lete feletti hatalmat. Ezrt pldul a legtbb, vagy inkbb sok „helyen” mind a „politikai elit”, mind pedig a lthat gazdasg lre ilyen „hibrid/kztes letek” kerltek „be-ltetsre” [egy szkre leltets rtelemben]. Amg a „hibridek” kisebbsgben voltak, addig ltszlag elfogadtk s betartottk a tbbsgre („emberekre, Fldeikre”) vonatkoz Trvnyeket s Szablyokat („bizalom-pts”), amikor azonban „tbbsgbe” kerltek, egy sajtos „jog-alkotsba” kezdtek. Az volt a cljuk, hogy „tfordtsk” tnylegesen is az letet, s olyan helyzetet teremtsenek meg „teljesen hivatalosan/trvnyesen”, a „np (helyiek) ltal megszavazottan”, amely biztostja azt, hogy majd az „idegenek” legyenek a „jogos, rks urak”, s az eredend Fldi l kzssg elszr csak megtrt ltez, esetleg vendg/brl legyen a sajt Vilgban, idvel pedig hivatalosan is „idegen” [„Tessk, el lehet menni”.]
Miutn a „kztes ltezk/hibridek” elvgeztk volna ezt az tfordtst, egyszeren „ket” is „idegenn” lehetett volna nyilvntani, s gy a „tplls” megszntetsvel gyorsan el is tnnnek az letbl --- hiszen nem erstettk meg a SzeRves letk valdi „gykereit”.
A tegnapi lejegyzs 9/10. oldaln emltett j Segtsg/Gygytsi lehetsg vonatkozik azokra a magukban idegen Mintkat hordozkra, Akik a Fld Rendjnek betartsa tern meghatrozott rdemessget mr felmutattak. k – ha a Fldi letben maradst vlasztottk – rszesei lehetnek a most elindult Fldi Gygytsi Folyamatoknak, s viszonylag rvid id alatt tllthatjk a Ltezsket a SzeRves Fldi Mintkra. Ezt csak akkor tehetik meg, HA ehhez mr elvgeztk a szksges elkszleteket, vagyis a Fld Rendjnek megfelel letet ltek, s ezltal egy megkvetelt rdemessget elrtek.
Tulajdonkppen egyetlen dolog hzta s hzhatta keresztl az idegenek „tforgatsra” irnyul „szmtst”, az, ha mieltt ez a fizikai, a tnyleges ltezs szintjn megtrtnhetne
[vagyis hivatalosan is kimondott lenne TRVNY, AKOTMNY LTAL pldul itt a magyar vonatkozsban, hogy a magyar nem honos np e Krpt Hazban, nincs itt tnyleges gykere, teht idegen, s ms np l itt mr magyar elnyoms alatt hossz vezredek ta, s erre termszetesen fontos bizonytkok is elkerltek az utbbi vekben] [mg az „shaza” (vagy akr a „csillag-gykr”) fogalma is gy kifordtsra kerlhetett volna, hogy akkor oda kell (vagy mshova) kitelepteni az itt lket…]
a Fldanya jra mkdsbe tudja hozni a MAGA Eredend Rendjt s Mkdst --- tbbek kztt a Feladat-kiosztst az j korszakra, mely azt eredmnyezi, hogy CSAK a Fldanya ltal felmutatott Feladatok kzl kivlasztott, a Fldanya ltal KZVETLENL Yv-hagyott Feladat hivatalos felvllalsa (s a vllalsnak megfelel teljests) lehet ALAPJA a Fldi [SzeRves!, Yogos] letnek minden ltez esetben. Mindezeken tl, amennyiben a Fldanya jra mkdsbe tudn hozni a maga SzeRves beszletsi/leszletsi (azaz elsdleges s ALAP, KIKERLHETETLEN beavatsi) rendszert, akkor lehetsg nylna az sszes hozott s szerzett/keletkezett idegen minta kiszrsre, majd pedig kiemelsre is, vagyis
hivatalosan,
a Fldanya ltal kzvetlenl is megllapthat/MEGTLHET s MEGERSTHET (!) lenne,
hogy
MI A SZERVES A FLDN,
S MI AZ IDEGEN.
Teht ilyen esetben „hiba” mondan egy paprra lert trvny azt, hogy egy „fldterletet” rinten (vagy az egsz Fldet rinten) „ki” az „idegen” s ki az „rktl fogva jogos” ltez ---
a FLDANYA mkdse pontosan megmutatja azt,
hogy KI RENDELKEZIK YOGOSAN FELVLLALT,
ADOTT TERLETHEZ KAPCSOLT FELADATTAL s gy let-Lehetsggel,
s ki az, aki tnylegesen idegen egy terleten, vagy akr a Fld letben.
Az elmlt kt v sorn megtrtnt mind a Fldanya SzeRves Szlets-Csatornjnak s Szlets-Rendszernek a helyrelltsa, mind pedig a Fld ALAP-jainak ismtelt helyrelltsa, s ezekre alapulan pedig idn augusztus hnapban a Fldanya SZVNEK/UGAZSGNAK ismtelt mkdsbe hozsa, s ezt kveten a Szv-utak s Szvek Rendezse (ez utbbi kett FolyaMA(A)Tos). Aki nem hangoldott hozz kellen a SzeRves Fldanyai Mintkhoz, az nem tud ltben/letben megjulni a most foly Fldi SzeRves Vltsi/Vltozsi Folyamatokban.
Tbbszr is lertuk mi magunk is az albbi zenetet ennek az vnek a folyamn – felhvva a figyelmet a legfontosabbra:
20090214 – Ismt, mert fontos
„2009. februr 14., szombat
Ismt, mert fontos
Korbbi zenetekbl:
„Fontos tudni, hogy a Fldanya „nll dntshozsi yoggal” rendelkezik abban a krdsben, hogy kinek s minek ad letet – mert ez a szabad akarat bolygja!”
„Fontos, hogy amely kzssg vagy np „megkapta” a gondozsra bzott terletet a Fldanytl, az
- pontosan s gyorsan, hatrozottan ptse ki szeretet-teljes kapcsoldst a Fldanyval,
- s krje a Fldanya s KRISZTUS tmogatst, hogy a re-bzott helyet az „j Templomv” alaktsa.
- Tudatosan hvni s fogadni, a fldben s MaGban fldelni kell a Feladat Megvalstst segt j Erket --- s ez fokozatosan kialaktja az elkvetkez tapasztalsok j Rendszert.
Ahogyan sszehangoldik a „fld” s „gondozja”, gy trulnak majd fel a Fldanya s KRISZTUS „ajndkai”. (Vonatkozik ez egynre, kzssgre is!)”
Ha jn a „vihar” – valami biztonsgos „helyen” („templomban”) kell lenni… Ha „mshov” nem is jutunk el, de a „szvnkben/hitnkben” nagyon ersen meg kell majd kapaszkodni…”
Msik zenetben:
20081015 II – A FLDn NINCS tbb res hely
„Egy-egy let, tr/id a FLD-n csakis
a megfelel Feladatok yogos felvllalsa utn s mellett vehet birtokba.
Brmilyen olyan viselkeds vagy ltforma a Fldi Ltezsbl azonnal kivtetik, mely a Fld ldott Rendje ellenben irnyul vagy irnyulna.
Az tmeneti idszakban a MEGELZS az egyik F Vd Elem! Egy Gygyul let esetn nincsen helye „ksrletezgetseknek” (csak egy nagyon szk krben), s a Biztos, bevlt Vd-elemek Vigyz Hatalma Van Jelen.”
OmMTR KJ, Budapest, 2009. december 30., 00.23
*****
Nhny gondolat mg a Bizalom „termszetrl”.
A Bizalom eredenden elvlaszthatatlanul rsze [egy „rnyalata, szne”] a Szeretet „mkdsnek”. Tulajdonkppen a Bizalom az, amely LTRE HOZZA, illetve MEG IS VALSTJA a tnyleges [szeretet] RAMLSOKAT.
A Bizalom: KAPCSOLDS.
A Bizalom a Szeretet „Mkdse”, egyik F Mkdsi Elve, amely
az „EGYek Vagyunk”-bl ered,
annak MEGNYILVNULSA,
a segt, kiegszt mkds MEGVALSTSA az egyes kapcsoldsokban/helyzetekben.
Ebbl a szempontbl a Bizalom a Szeretet „rsze”, mely a Szeretet TNYLEGES MEGVALSTSBAN s megismersben segt/kzvett. Nincsen benne semmilyen „knyszer”, hanem ahogyan a Szeretet, gy a Bizalom is egyszeren csak „VAN”.
Ma mg ennek a srlt [Szeretet]rsz-nek a „gygytsa” rszben „nll feladatnak” is tnik, s ez abbl addik, hogy ismt fel kell ismerni a Bizalom valdi Lnyt/Termszett, a Szeretettl elvlaszthatatlan ltezst s mkdst.
Amint ezek a „felismersek” [mint Kiegyenslyozsok] megtrtnnek a megvalstott letben (tnyleges meglsek, megtapasztalsok ltal!), a Bizalom „magtl” VISSZAILLESZKEDIK a LTEZBEN s LTEZSBEN is a Szeretetbe, s onnantl kezdve ismt nem lesz „kln” ltezse, hanem ismt egy klnleges „rnyalata/szne” lesz majd a Szeretet Mkdsnek s megtapasztalsnak.
Lejegyezte OmMTR KJ, Budapest, 2009. december 30., 11.47.
*****
Grdonyi Gza: Magyar sors
(Rszlet a Lehel krtje cm knyvbl – Tth Knyvkereskeds s Kiad Kft)
„A fejedelem haldoklott. Az gynl ott llt egyetlen fiacskja, a tzves Zoltn. Ott trdelt, zokogott a felesge is. S ott llt a hrom vezr a ht kzl: Ll, Blcs, Botond.
Bizony hsz ve mr, hogy Lebediban rk szvetsget ittak a nagy lmossal egymsnak vrbl. Azta lmos is elkltztt e fldi vilgbl. A vezrek is egyenkint kltztek utna. S m a fejedelem is kszldik.
Szegen a kard. maga medvebrs gyon. Knn a tavasz hideg holdja vilgol. Benn srga fklyk lngja lobog szomoran. Hrman az gynl. Egy fklya a pap kezben, aki a trdel msik tltos-papnak a knyvre vilgt.
A csndessgben behallani nagymell Csepel srst a folyosrl:
- ! Hogy pp az n szigetemen hal meg a fejedelem!
Mr ht csak annyiban az v, hogy jrta krl elsben s ajnlotta a fejedelemnek, hogy odaptesse a palotjt. A honmarad npnek is alkalmas hely hbor idejn.
Behallani a srst:
- Ki tart meg minket, ha meghal?
s behallani, hogyan doborognak az rkez lovasok szzval, ezrvel a Dunn ltal a hdon.
Csak alig egy hete hogy fekszik a fejedelem. De hallos gyujtovny-hideg dnttte gyba.
Az orvosok nem merik a csaldnak megmondani:
- A hajnali krtszt alig hallja mr a fejedelem!
Ehelyett azt mondjk:
-Hozassa el a csald az agg Imecset, a ftltost, a fjst, a nagy Kma unokjt. Mondja meg az, hogy mi van a csillagokban? Meghagyja-e Isten mg a fejedelmet? Vagy hogy eltelt az ideje fldi letnek?
A fklya serceg. Asszony sr a haldokl kezn.
Knn a np, mint a tenger morajlsa:
- rpd! Ne hagyj el bennnket! rpd apnk!
s a folyosrl behallatszik nagymell Csepelnek a zokogsa:
- Vge a magyarnak!
Mert bizony kuvik szlt a fkon az elbbi jen a palota mellett. A paripk is klnskppen ijedeztek az istllban. Jsok nlkl is tudhat, hogy a fejedelemnek a hall bontott gyat.
Rekedt bs hang krdi a folyosn:
- A fldn van-e mr?
- Nem – feleli Csepel -, mg Imecset vrjuk: taln az knyrgse megtartja a csillagt.
A fejedelem prnk kzt fekszik. Piros selyem cserge mellig betakarja. A fejedelemn nem engedi mg, hogy fldre tegyk, hogy a Fld-anya keblre hajtsa fejt.
- Nem, hiszen mg nincs annyira! s nem is hal meg, nem, nem! Nem engedi Isten, hogy meghaljon!
rpd nem gyel mr a szavakra, srsra. Arca viaszszn. Flig lehunyt szeme mr a msvilgra rved.
Nyolc lovasszekr ment dlutn Imecsrt Buda al a szent ldozhelyre, hogy elhozza a szent patak melll, szent nyrfk all, ahol immr tz ve tanyzik - fehr brstorban, rudakon fehrl csontlfejek kztt. maga is mintha a tl kirlya volna: fehr szaklla a mellig r, vastag szemldke mint a zzmars moh.
Karosszken hozza be kt fiatal bonc. Leeresztik a szket a haldokl gya el.
- Megmarad-e? – krdezi minden bs szem.
S a fejedelemn is ott-trdeltben az kezt ragadja meg:
- Mondd, hogy megmarad! Megmarad! Megmarad! Vagy a szvem itt mingyrt meghasad!
A jspap zzmars szemldke all vzgyngy csillan el s lefut a szaklln.
- rpd – rebegi. – rpd!
tartotta valamikor htnapos korban az ldk szent tze, fstje fl. jsolta meg mg Lebedia eltt a fejedelemsgt. ldotta meg az etelkzi ldozati vrrel orszgot foglal dicssges kardjt. S ldozta a nagy hlannep torn a fehr paript, mikor az utols harcot is megvvtk.
Csak Zoltn eljegyzsre nem ment mr le Csepelre.
- Szzesztends ember nem ember – mondotta -, csak lzeng halott.
S maradt a strban a budai vlgyben, a szent liget mellett, amelynek fvre se ember, se asszony nem lphet. Ahol gallyat trni, virgot szaktani, vzbl merteni senkinek nem szabad.
Szp hely: pillangk pihenje. Lbujjhegyen halad t rajta az z is.
A tor utn mondta is a fejedelem:
- Itt legyen majd az n rk nyugv-srom a te nyrfid alatt, ebben a szent csndben.
Csupa er volt mg rpd akkoridn, noha mr deres a haja s szaklla. S most: fehr rnyka csupn nmagnak.
-Megmarad-e? – krdi reszket szavval a fejedelemn. – Jsolj! Az orvosok j szval biztatnak, de a szemk gyszt mond. Jsolj!
Az agg visszahanyatlott a szkbe.
-n jsoljak-e? – mormogta szomoran maga el.
s a feje rezgett, mint tli szellben a fn maradt levl.
- Jsolj letet neki! Hisz mg ha sz is, nincs a vnsg vgn. Jsolj! Te mindig igazat jsoltl! Most a legigazabbat: letet neki!
Az agg blogatott:
- Knny volt jsolnom: mindnyjan lthattuk nemes szp homlokn Isten urunk jegyt. Akit maga Isten jell vezrsgre, gyzelem van rva annak a kardjra.
S a falon fgg fegyverekre pillantott. A fklyk fnye vrs ragyogssal rezgett a kardok gymntjn, rubintjn, aranyos bordin.
A fejedelemn megragadta az agg pap karjt:
- Megmarad-e? Mondd, hogy megmarad! Meggygyul: megmarad!
Az agg rpdra nzett:
- Uram, fejedelmem…
rpd nem is pillantott fl a szlt szra, fekszik, mint a k.
- Fejedelmem, rpd. A te gyad mellett Attila lelke leng s lmos atyd lelke s Levente fiad lelke. Te mr ket nzed. A te szemed ell oszladozik mr a messze-jvend idk kdtengere is. Hsz v ta harmadik orszgunk ez. Te vezettl bele fegyverviharok kzt, vres lb lovakon, diadalmas lobogval. Te Isten szeme-vlasztottja ember, mondd meg nknk, ha utols erejvel is ajkadnak: sszecsukta-e mr szrnyt a szent turul? Megll-e mr valahra ez a vndornemzet? Megmarad-e ez a Tisza-Duna fldje rk orszgunknak, rks haznknak?
Mg a fejedelemn srsa is elnmul e szra.
Minden szem a fejedelem viaszszn arcra tapad.
- Megmarad-e rks haznknak?
rpd ajka mozdul. Felel, mint az lmod, ahogy szl:
- Meg.
Az agg tltos htatos arccal tekint a magasba, s boldog llekzettel rebegi:
- , hla neked, nemzetnk Istene! letet nevelhet immr minden magyar anya. Eke fnylik. Fegyver rozsdsodik. Nyjaink, gulyink nyugton legelhetnek rk orszgunk fves szp mezein. Storaink krl a bkessg virgai nylnak. Mondd, dics kltz, messze jvend idknek tkrbe lt, csak egy szval is mondd: nyugalmas, boldog lete lesz itt a magyarnak?
S az agg tltos a szken elrehajolva vrja a szt a fejedelem ajkn.
rpd fekszik mrvnyosult arccal. Csak a szeme pillja rezeg mg, mint hamvba ml elgett szvetnek utols szikrja. De ajka nem mozdul.
Az agg tltos szava szinte holtakat bresztn knyrg:
- rpd! Isten vlasztottja! Hacsak egy igt is! A te ajkadon immr a sorsunkat lt Szent Egek szlanak: Mi a sorsunk itt a jvend folysn? Mi tarthat meg itt idk vgeiglen? Knyszertelek tged Isten orszga szln, Isten szent nevvel, ha hl ajakkal is, szlj! Szlj Isten szavval: mi a magyar sorsa itt ezen a Fldn?
S mg a fklyk sercegse is elhallgatott. Mg a gyermek Zoltn szeme is vrakozsra nyltan bmult a hall fagyba spad arcra. Tvoli bs krtsz bgott a Duna tljn ltal az jjeli csendben, mintha az is krdezn a tltossal, a vezrekkel, a nemzettel a szellemek karjban msvilgra indul nagy fejedelmet:
- Mi a magyar sorsa a jvend idk messze vgeiglen, mi a magyar sors itt ezen a fldn?
rpd szeme mg egyszer megnylott. Ujja is megmozdult: bgyadtan mutatott a falra. S kkl ajka alig hallhatan rebegte:
- A kard.”
*****
Az elmlt ezer vben a „kard”, a vdelem [„Az let Vdelme”] volt a magyarsg egyik Rendelt F Feladata.
Ma mr elkezddtt a Fld j, Gygytsi Korszaka.
Az ebben vllalt J magyar feladat is megismerhet ma mr mindenki ltal a szvn t, illetve segtenek ebben a MI lejegyzseink is.
OmMTR KJ
*****
20100106 – jabb Szablyozsok – Felelssg:
rzsem szerint az elmlt egy-kt napban elkezddtt, s az „Alapokat” rinten [a kvetend Elvek meghatrozsval, a Szablyok/Szablyozsok Igaztsval] be is fejezdtt a Fldn a Felelssg Krdskrnek tVilgtsa.
Hogy mirt ppen most jtt el ennek az ideje, annak tbb oka is van.
rtunk arrl, hogy a Fldanyai s KRISZTUSI JELlsek alapjn a minap kezdett vette a msokra is kiterjed Hatalommal Rendelkez eljvend vezetk sszehangolsa Egymssal, a Feladataikkal, s a Fldanyai SZV-vezetssel. Az utols RZ MAGok kiemelsei is megtrtntek a „rgi” rzi Vllalsukbl, kezdett vette [ket rinten is] a Mrgezsekbl s Eltrt-Hatsokbl val kiolds. Ugyancsak nemrgen vlt lehetv a Fldn a Teljes [s szksg szerit megismtelhet] Szv-Mrlegels s Egyezsgi Mrs [az adott Ltez „azonos-e” nMaGval] stb.
A „Tplls” tmakrt rintett nagyobb tVilgts is rszben mr ezt a Rendezst ksztette el azzal, hogy tnyleges felmrs al kerlt pldul az, hogy
- hol alakultak ki nagyobb energia-hinyos llapotok s feszlsek egy-egy feladat-teljests kvetkeztben,
- milyen kialakult akadlyok s mkdsek idztk ezeket el,
- hol voltak „indokolatlanul” elzrva msok szmra Rendelt Erk,
- milyen emberi vagy ms tnyezk vezettek egyik oldalon a msokat segtk feszlseihez, mg ms esetekben a segtsgads elmaradshoz.
Egy korbbi rsban mr tbb AlapElvet ismertettnk a Felelssgi Rendszer vonatkozsban, s ezekben lnyeges vltozs nem trtnt [20090211 – Felelssgek].
Tbb konkrt krds merlt azonban fel a Szv-Mrlegelsek kapcsn, amelyek vonatkozsban Szablyozni kellett a kvetend eljrst.
Az egyik krds az volt – rintettk mr a Segtkhz kapcsold rsainkban tbb alkalommal is [pl.: 20091201 – A KiEgsztsekhez – elsdlegesen a Segtket rinten ] – hogy voltak olyan helyzetek, amikor akr az anyagi testben l, akr csak Szellemi Ltezknt jelenlv Segtk nem tudtk teljesteni a Segti Feladataikat, ugyanakkor pedig a mg meglv kttt helyzetre figyelemmel nem tudtk kioldani magukat a feladat teljestse all, s gy nem tudtak bekapcsoldni ms terletekre, ahol tnyleges segt munkkat vgezhettek volna.
Rszben idekapcsold az a helyzet, amikor egy adott [tbb ltez ltal kzsen vllalt] feladat megvalstsbl kiesett valaki, s ezrt a trsai sem tudtk megvalstani az adott feladatot, vagy a vllals teljestse teljesen elcsszott eredmnyeket hozott.
Mivel a KRISZTUSI Magyar Szent Korona ppen a „napokban” nnepli legutbbi Hazatrsnek 32. vforduljt, rdemes elljrban nhny szt szlni a hozz kapcsold vltozsokrl, hogy knnyebben megrthet legyen a mai rsunk lnyege is.
A KRISZTUSI Magyar Szent Korona a magyar [MAG] nphez kerlt a Fldanya [mint KRISZTUSI ltez] s E VILG Kirlya KRISZTUS kiJELlse alapjn. Ez a KRISZTUSI Er teht az elmlt ezer vben egy Fldanyai s KRISZTUSI BEAVATS ltal kapcsoldott ahhoz a Feladat-teljestshez, amelyet a MAGOK s magyarok vllaltak fel a Fld [mint CSALD] megsegtse rdekben: vdeni a SzeRves LETet, segteni a SzeRves LET Tllst, hogy az Megjthat legyen a megfelel idben. Emellett termszetesen volt mg nhny ms konkrt (kisebb/nagyobb) vllalsa is a magyar/MAG npnek, mert ltalnos Szably, hogy legalbb „kt” „nagyobb” feladatot mindenki felvllal egy-egy megjellt idre [rszben azrt is, hogy ha az egyik valami miatt megvalsthatatlann lenne, akkor a „beavats” sorn felvett msik feladat megvalstsba azonnal tllthat legyen az adott kzssg].
[A magyarsggal kapcsolatosan az Engesztelsekhez kapcsold rsokban [20091208 II - Mindenkinek, Akit rinthet - Engesztelsek, az j Kor Magyar Feladata, 7. oldaltl] emltettk, hogy tulajdonkppen a magyarsg mg majd csak most kezdi meg annak a Gygyti (Engesztel) Feladatnak a tnyleges megvalstst, amely miatt tbb mint ezer vvel ezeltt e Krpt Hazba visszarkezett, s amelyet a „keresztviv-szerepe” „meghosszabbodsa”, s az gy els helyre kerlt „tlls biztostsa” miatt tnylegesen nem tudott eddig TELJESteni.]
A KRISZTUSI Magyar Szent Korona [mint KRISZTUSI Szellemi (Fldet Segt) Ltez] a Segti Feladatt [mely az elmlt ezer vre a magyar MAGOK mell lett Rendelve] kpes volt akkor elltni, amikor volt olyan emberi testben is l – akr megkoronzott, akr megkoronzs nlkli – magyar/MAG ltez, aki kpes volt EGYTT mkdni Vele, [a megfelel tudatossga s szv-tisztasga ltal] kpes volt „mkdtetni” a Szent Koronban is Jelenlv KRISZTUSI Ert.
Termszetesen a KRISZTUSI Magyar Szent Korona akkor tudta a Fldi Ltezs minden rintett skjra (az anyagi skra is) a leg-TELJESEBBEN s a legkzvetlenebbl (s gy „azonnal”, „ksedelem nlkl is”!) kifejteni a Hatst, amikor egy megfelel Beavats tnylegesen is EGGY tudta tenni a „Koronban” Jelenlv KRISZTUSI Ert/Jelenltet a Vele „MEGKORONZOTT/BEAVATOTT” mindenkori magyar kirllyal. Ugyanis a magyar kirlyt „EGY Szvvel, EGY Llekkel”, EGYKNT vlasztotta meg a magyar np, s gy a kirlyi Szven t az egyes Ltezk Szvig sok esetben mg a kzvetlen Szv-kapcsoldsok is mkdtek (korbbi rsokban: Liliom-Hl, Tulipn-Hl]. Ilyen esetekben a beavatson keresztlment kirlyon t TNYLEGESEN is jelen lehetett s Hatott a fizikai sk ltezsben is ez a KRISZTUSI Er. Ilyen alkalmakkor nagyon sok tnyleges „Igaztst” vgeztek el a beavatott kirlyok s a JELlt segtik, amelyek segtettk, hogy a magyar np valamelyest kzelebb kerljn a MaGa Rendelt szerephez/helyhez [cskkenjen a „feszls”, amelyrl a legutbbi rsban is emltst tettnk].
A Szent Koronval beavatott magyar kirly teht nem egyedl vgezte ezt a Feladatt, hanem a Koronban lv KRISZTUSI Er JELlse alapjn ms erre rdemess lett [Fldi s gi] szemlyekkel egytt. Az adott [uralkodsi] kort rint Igaztsokon tl mindig megtrtntek az elkvetkez korok (uralkodsok) elksztsei is. Tbb pldt is tallunk arra, amikor egyes hazai vagy idegen rdekkrk a kirlyok vgakaratt egyszeren megsemmistettk, a kijellt utdokat [vonatkozik ez a kirly-jelltekre s az azok munkjt az elkvetkezkben segteni hivatottakra is] egyszeren elpuszttottk, s gy TBBSZR is megszakadtak a magyar MAGOK s a Szent Korona ltal EGYttesen elindtott Rendez Utak.
Ilyen alkalmakkor tnylegesen is elksztett utak zrdtak le, vagy pedig tfordtsok ltal teljesen ms irnyt vettek, mint amit azzal clul tztek ki. A Szent Koronban Jelenlv KRISZTUSI Er sem tudta teht teljesteni ilyen alkalmakkor megfelelen a Segti Rendeltetst, s a magyarok/MAGOK ltal elksztett utakhoz kapcsoldott Segti Minsgek is elvesztettk segti lehetsgeiket. jabb trsok s elkszletek kvetkeztek…
Idnknt a Szent Koront szndkosan „elvittk” arrl a FLDRL/fldrl, ahov a Feladata bektsre kerlt, igyekeztek megvltoztatni gy a SZER-kezett, hogy eltrthetek legyenek bizonyos Hatsai s megnyilvnulsai. A Szent Korona [br van anyagi „teste” is, mgis] elsdlegesen Szellemi Jelenlt, KRISZTUSI Szellemi Jelenlt. A „testt” rt „bntalmazsok” s egyes vltoztatsok (nem mindegyik) azonban megnehezthettk a „Vele” val kapcsoldsokat s EGYTT-Hatsokat, teljesen azonban [mivel KRISZTUSI, SZV-minsg Ltez] mgsem voltak megszntethetek, hiszen
Akik szerettk a Hazjukat s a magyar npet/nemzetet
s tnylegesen is tenni akartak e Haza s np felemelkedsrt,
azok a Szvkn t MINDIG kapcsolatban voltak a Magyar Szent KRISZTUSI Koronval
mg akkor is, amikor a Korona ppen „bebrtnzve”, pldul egy alagsori pincben raboskodott. Ezekben a „raboskod” idkben a magyar/MAG Szvek sok esetben magt a Szent Koronban l KRISZTUSI Ert is tmogattk, hogy MEGMARADHASSON a Vele val Segti Kapcsolds, s a lehetsges mrtkig Mkdhessen, Hathasson az e nphez s Fldhz Rendelt KRISZTUSI Er.
Az ilyen „bekorltoz” idszakokban teht [az Egymshoz-is-Rendeltsgre figyelemmel] sem a KRISZTUSI Magyar Szent Koronban megtestesl, sem pedig a MAGOK/magyarok Szvben L KRISZTUSI Jelenlt nem tudott kell Hatkonysggal EGYTT-mkdni. Ennek msok irnybl indult AKADLYOZS volt az oka, s ez az akadlyozs korltozta a MAGOKAT/magyarokat a msokat segt vllalsaik megvalstsban, s gy azok helyzete is nehezebb lett, akiket gy nem tudtak kellen megsegteni a magyarok. Ez termszetesen visszaHatott a mltkori rsban emltett figyelmeztet krkben.
20100118 – Jelen-T-s Vltozsok VI…:
Egy olyan Vilg-mkds rsze a Fldnek (illetve a Fld MaGa egy olyan Vilg-mkds rsze), amelyben felismersre kerl az „Isten”, AKI TEREMTETT [AKIBL a Minden-Ami-Van Eredt], s Aki minden Teremtettjben is Jelen Van s Teremt. Formk s „Utak” sokasgban Van Jelen Isten ebben a Teremtett VILGBAN/Vilgban, de mgis mindegyik formban „ugyanaz” az S-ELV, S-TEREMT Van Jelen. „Isten” megmutatja sokflesgt, hogy a „sokflesg” felismerje MaGban a „kzset”, majd pedig az EGYET --- s „ha akarja”, akkor „Isten” „trsv” lehessen JABB TEREMTSEKBEN [akr gy is, hogy „visszatr az Eredbe”].
A „formk” mlandsgban is megmutatkozik Isten „Tkletessge”, mert
a Mland forma mindenkor alkalmas
RK minsgek megtartsra s megrzsre, nevelsre/nvelsre/nemestsre.
Sokszor
egy-egy j Kor Hajnaln
a „formkban/mlandban” megrlelt RK s MAG gy kel letre,
hogy leveti a rgi formjt, s egy jat PT MaGnak,
s abban kezd egy teljesen j megtapasztalsba.
Mskor a „rgi forma” nem enyszik el teljesen,
hanem a „rgi” „romlatlan” rsze is temeldik az j letbe.
TEMELDNI azonban
CSAK A „ROMOLHATATLAN”, RKK lett minsgek kpesek az j Szakaszokba ---
BELS TARTALOMBAN s KLS MEGNYILVNULSI FORMBAN egyarnt.