20100416 - Szemelvnyek - Vilgossg s Egysg, semlegessg (I. rsz)
2011.08.12. 23:21
2010. prilis 13., kedd, prilis 14., szerda [jhold], prilis 15., cstrtk
Vilgossg s Egysg, ’semlegessg’
Szemelvnyek
Levl-rszlet:
„…Engedd meg, hogy felhvjam figyelmedet-figyelmeteket a vilgossg-fny krdskrre.
Anyanyelvnkn-magyarul fontos, hogy nagyon pontosan fogalmazzunk.
Nem vletlen, hogy az rmhrben Kroli anno Vilg Vilgossgnak fordtotta, aki - mint Jnos Evangliumban - arra biztat, hogy a Vilgossg Fiai legynk, hisz aki a vilgossgban jr ltja hova megy. A vilgossg feloszlatja a homlyt s a sttsget, mg a fny, ha akadly kerl az tjban rnykot vet…
…Rszlet egy hrom vvel ezeltti rsbl:
Csodlatos anyanyelvnk megklnbzteti a vilgossg s a fny fogalmt. Mirt lnyeges ez? Megrtjk knnyedn, ha volt mr hajnalhasadsban rsznk. Amikor elkezd vilgosodni, el kezd oszlani a sttsg s a homly, a trgyak egyszeren lthatv vlnak s mg nincs rnykuk. Amikor felkel a nap s rveti fnyt a vilgra lesz a trgyaknak les rnyka. Nem vletlenl mondjuk azt, hogy megvilgosodtam, s nem azt, hogy megfnyesedtem. (Templom)”
Ahogyan a legutbbi rsban is rtam: a Fld a „szlet KRISZTUS” Vilga, s itt egy klnleges „egyenslyi” helyzetbl indul el a (meg)vilgosods.
„...Ez a „csoportosts” kpszeren megjelenti a Fld jelenlegi Szlets-Vilg [s Tanul-Vilg] jellegt, az EGYMST-KIEGSZT PROS kapcsoldsok rendszert: a MaGunkkal hozott Fnyt s a megtapasztalsra/Felfnyestsre vlasztott rnykot, Frfit s Nt, Szlt s Gyermeket, Testvrt s Bartot --- vagyis AZT A SZLETSHEZ KAPCSOLD EGYENSLYI HELYZETET, amelyen a beszlet elindul „Haza”, hogy a Fny/Vilgossg egyre nagyobb hnyadt LV tegye nMaGban.”
Az a tanul/tapasztal t, amelynek a Fld is rsze, felfnyesedik s megvilgosodik. Nekem is gy jelent meg kp(ek)ben az elmlt vekben: a Fny valban Vilgg lesz majd nhny lpcsfokon t, vagyis minden lpcsfokon n(het) az rnykval-eggy-lett (tlnyegt-tlnyegtett)(szv)Fny vagy Vilgossg LV lett/tett „arnya”. Ez a tanul/tapasztal t majd fokozatosan szletik meg s lt testet, az itt lk akarata s munkja teremti majd meg a konkrt formkat s ezek kapcsoldsait.
Ugyanakkor jelenleg nagyon fontos az, hogy a Krisztusi Vilg vagy FNY a Fldn a Fldre jellemz Mintba Rendezze vissza magt a ltezs minden terletn.
seinkkel kapcsolatban gyakran megemltettk, hogy k a „Nap mgtti Napot” tiszteltk/imdtk. Kpszeren ez is utalhatott a Fny/rnyk vagy Fny/Sett megosztottsgt [mg s mr] nem hordoz „Vilg(ossg)ra”.
*****
A „semlegessg” nem azonos az Egysggel. A „semlegessg” inkbb a „kvlllshoz” ll kzel.
A „semlegessg” egy „veszlyes” terlet lehet a Fldn, tall mshol is az.
Ha a „semlegessg” „csak ltezni akar” egy olyan vilgban, ahol az egymst-kiegszt/segt kapcsoldsokbl ered szeretet/mozgs tartja fenn s nveli a rezgs-szintet, a „kvllls” csak nagyon klnleges krlmnyek kztt biztosthatja a kvlll [adott Vilgon belli] Rendezett „nelltst” --- teht a legtbb esetben MSOKNAK kellene az ilyen kvlllk elltsrl/letben-tartsrl/tovbbhaladsrl is gondoskodnia.
Ugyanakkor az EGYSG LTE s Minsgei valamilyen „formban/megnyilvnulsokban” jelen vannak s lehetnek az „Egymst-kiegsztsg” alap-mintjra pl [KRISZTUSI] Vilgokban/vilgokban is. Az Egysgben mindig megnyilvnul s Jelen Van valamifle Teljessg, valami olyan megnyilvnult Kpessg vagy Er, amely „nMaGban” is kpes megnyilvntani [lknt megjelenteni] olyan mkdseket, amelyeket az adott Vilgban jellemzen prok/trsak KZSEN nyilvntanak meg vagy mkdtetnek.
A Fld/fldi [mint a megszlet KRISZTUS Vilga/vilga] egy olyan kiTeljesedsi irny Vilg/vilg, amelyben „elvrt” a Vilgossg vagy KRISZTUSI FNY egyre „nagyobb hnyadnak” „egyre tisztbb” megnyilvntsa. Az „elvrtsg” a szabad vlasztsok kvetkezmnye: Aki e Vilgba/vilgba szletik, azt EZT a [fajta] kiTeljesed letutat vlasztotta: MSOKKAL KAPCSOLDVA megtapasztalja a Szeretet/SZER „raml”/gyarapt/pt/Szpt mkdst/mkdtetst, majd pedig ezen megtapasztalsai fggvnyben vlaszt(hat), hogy milyen irnybl kvnja „megkzelteni” az EGYSGET/Teljessget.
A Fldre belp (beszlet) letek/Lelkek a „ksbbi” Fldi megnyilvnulsi formikhoz kpest „kzelebb vannak mg az Egysghez”, s sokan a kilps-kzeli letidben ismt kzelebb kerlnek az „Egysghez”. Br a Fldn a [SzeRvesen] megnyilvnul let a legtbb esetben ignyli a pros megjelenseket, szmtalan plda van azonban a Ltez „nMaGban val ltezsnek KPESSGRE” is. Erre azrt van szksg s lehetsg a Fldn [s sok ms Vilgban is], mert a Fld egy olyan fejldsi s/vagy tanulsi t [vagy t-szakasz is lehet], amely „tudottan”/ismerten az EGYBL/MINDEN(SG)BL indult s ered, s vgs cljaknt [majd vlasztott megtapasztalsi utakon/irnyokon keresztl] oda is tr vissza, pontosabban ennek a visszatrsnek az egyik tjt/lehetsgt biztostja. [Ezrt is van jelen a Fldn ennyi Fldi s ’gi’ ’faj’.]
Vannak teht a Fldn is az Egysghez kzelebbi, az Egysget yobban megkzelt s/vagy megnyilvnt jelenltek vagy formk, s ezek a legtbb esetben az „Egysghez kzelebb-vezet utat vlasztk” szmra nyilvnul(hat)nak meg (szabad vlasztsaik kvetkeztben).
Aki az ’Egysget’ [Egysg fel val kzeledst] vlasztja a Fldn, az ezt a legtbb esetben [„termszetes fejldsnek eredmnyekppen”] gy valstja meg, hogy az letben megtapasztalja egy let-terlet „szlssgeit”, ezeket elfogadja/megrti a szeretete ltal, s gy a megtapasztalsbl ered „rs” egy magasabb egyenslyi helyzetbe helyezi/vezeti az adott ltezt. A „szlssgek” vagy klnbzsgek megrtse s elfogadsa, s a ltezben mindezeknek a szeretet/megrts ltali tlnyegtse a legtbb esetben az Egysg valdi lnyegnek/termszetnek a jobb megismershez/megrtshez vezet(het). Ilyen esetben – a klnbzsgeket MaGban Eggy-olvaszt – vlaszthat: folytatja-e mg a klnbzsgek tovbbi lehetsgeinek megtapasztalst az adott megtapasztalsi szinten, vagy pedig megszerzett tudsa/ismeretei birtokban a megtapasztals/megismers egy olyan j szintjre lp, ahol az EGYsg magasabb minsgeibe is belphet.
Az „Egysg” mindig egy ’tevkeny’ jelenlt vagy llapot --- ezzel szemben a ’semlegessg’ gyakran „elzrkzst/kvlllst” hoz ltre bizonyos megtapasztalsoktl vagy formktl. A ’semlegessget’ vlaszt gyakran lesen elhatroldik bizonyos (vagy az adott krben akr mindegyik) megtapasztalstl: gy „van jelen” egy [msokkal kzs] adott let-terleten, hogy valamilyen szinten kivonni igyekszik magt a mindenki msra egyformn [s tulajdonkppen gy r is] vonatkoz Kzs Szablyokbl. Egy kis „szigetet” igyekszik teremteni elhatroldsval a maga szmra, amely a „sziget” [bekeldtt] volta miatt a legtbb esetben „akadlyt” kpez msok szmra [vagyis olyan nehezt helyzet jelenik meg a tbbiek szmra, amelyhez a tbbieknek „igazodniuk” kell gy, hogy kapcsoldsi lehetsgek hinyban nem is ismerhetik meg a „sziget” valdi termszett. A ’semlegessg’ teht a legtbb esetben [ebben a Vilgban] [mivel „kln szablyokat alkot a maga szmra”] akadlyozza a „normlisan lk” lett, lte plusz terheket rak azokra, akik a „Rendes” Szablyok szerint lnek, s mindig [indokolatlanul] „kiszmthatatlanabb” teszi a tbbiek lett.
Taln a legjellemzbb klnbsg az az Egysg llapott l s a „semlegessget vlasztott” ltez kztt, hogy az Egysget vlasztott a sajt [trsaihoz kapcsoldott] meglsei sorn nMaGban mr kiegyenslyozta azokat a szlssgeket vagy klnbzsgeket [s ezltal valdi Tudsra tett szert], amelyek ell a „semlegessget” vlaszt kitrni/kibjni/elhatroldni igyekszik, s ez a kibjsi trekvs gyakran megnehezti a krnyezetben lk lett. Az Egysgben l s a ’semlegessget’ vlasztott megnyilvnulsaiban azonban vannak/lehetnek ltszlag hasonlsgok, s ezrt a fokozott vatossg az ilyen „semlegessget hirdetk” esetn valban ajnlatos...
A ’semlegessg’ sok esetben valamifle „passzivitst”, vrakozst [nha ’httrbl irnytst’] is jelenthet --- s ha valaki akkor vrakozik, amikor a tovbblpshez szksges dntseket meg kell hoznia s bizonyos lpseket meg kell tennie, az e Vilgban kiteljest let fel nem vezethet...
Szksg esetn valsznleg majd rrznk pontosabban is a ’semlegessg’ s az „Egysg/Egysg-kzelisg” kztti lnyeges klnbsgekre... [A ’semlegessg’ nem azonos a ’nincs dolgom vele mert nem avatkozhatok be ms letbe’ helyzettel sem.]
[Ide is kapcsoldan: a jelen rs vgn tallhat Yotengrit idzetek, s az utna kvetkez megrtsek]
*****
Drunvalo Melchizedek: LET A SZVBEN
[197. oldal] [Thoth:] „Drunvalo, mi, a Fld gyermekei, a kezdetektl fogva keressk a teremts s az emberi tapasztalat kztti kapcsolatot. Mi (s itt a felemelkedett mesterekre gondolt) mindannyian prbltuk megrteni, hogy az emberi gondolatok, cselekedetek s csodk mi mdon llnak sszefggsben egymssal. Egy ideig abban a hitben ltnk, hogy tisztban vagyunk vele, most azonban mr tudjuk, hogy ennl mg jval tbb is van, mit megtudhatunk.
Most mr egszen vilgos – amikor az elmn keresztl teremtnk, egy termszetnl fogva ktplusos eszkz segtsgvel formljuk a vilgot. S br a teremtsre irnyul szndkaink lehetnek jk, az elme minden esetben jt s rosszat is fog teremteni, mert ez a termszete.
Azt javaslom, kizrlag a szv szakrlis tern keresztl prblj teremteni, mert a szv csak az egysget ismeri, s a szndkot stt oldala nlkl fogja valsgg formlni.”
Elkpeszten csodlatos kinyilatkoztats volt ez szmomra. Csak lltam ott Thothra bmulva, s azonnal megrtettem a szavaiban rejl igazsgot. Mdfelett izgatott vltam – miknt gyakran teszem, ha valami nagyon fontos dologgal tallkozom – s alig vrtam, hogy a gyakorlatban is kiprblhassam Thoth tancst.”
Logika, kontra rzsek s rzelmek
Az elme gondolatok rvn teremt, s a gondolatok a logika szerint kvetik egymst. Abban, amit az elme teremt, logikusan vgigkvethetjk a valsg formldsnak svnyt. Mg ha csodrl van is sz, a folyamat akkor is rendelkezni fog egy logikus sorrenddel, feltve, ha felismerjk. m amint rmutattam, az elme az eredeti szndk mindkt plust megvalstja.
A szv ellenben egszen mskpp mkdik. A szv lmokon s kpeken keresztl alkot, s ezek rzseken s rzelmeken keresztl nyilatkoznak meg. A teremts e formja nem operl a logikval, ezrt nem kell logikusnak lennie ahhoz, hogy egyik llapotbl eljusson a msikba.
Ha pldul a szven keresztl imdkozunk esrt, nyomban esni kezdhet mg akkor is, ha nhny msodperccel elbb mg egyetlen felh sem volt az gen. A teremts folyamata gy zajlik, mint az lom, amelynek egyik jelenetben mg Olaszorszgban talljuk magunkat, nhny msodperccel ksbb pedig mr Kanadban jrunk egy teljesen ms jelenetben. Hogyan jutottunk Kanadba nhny msodperc alatt? lmainkban termszetesen elfogadjuk ennek lehetsgt, m gy gondoljuk, mindez lehetetlen hromdimenzis vilgunkban. Vagy taln mgsem?
lmodj meg egy j vilgot
Fontos mg tudnod a tudatos teremtssel kapcsolatban, hogy nem szmt, milyennek tnik a helyzet, a szv szakrlis tern bell mindig van kzvetlen kapcsoldsi pont vissza a csillagok s bolygk hromdimenzis valsgba. Olykor ez a kapcsoldsi pont nem mutatkozik meg, m ha tbbszr belpsz a szvbe, r fogsz tallni.
Ez azrt nagyon fontos, mert ez a kapcsoldsi pont teszi lehetv, hogy a szv lmai megnyilatkozzanak ebben a vilgban. Teht mieltt teremteni kezdenl a szv szakrlis terbl, keresd meg a kapcsoldsi pontot, mely a csillagokon s bolygkon keresztl visszavezet ebbe a vilgba.
Arra krlek, hogy lpj be szved szakrlis terbe, olvaszd ssze szvedet Mer-Ka-Ba mezddel, s lmodj meg egy j, egszsges vilgot.
Vesd be minden tudsodat, s tudatosan teremts Istennel egyttmkdve egy j testet, j letet, egy j vilgot. Ez a hatalom, szletsednl fogva megillet jogod s sajt rksged, hiszen Isten gyermeke vagy. Istennel val benssges kapcsolatodban minden lehetsges.
A knyvben ismertetett instrukcik lnyegben egy svnyt rajzolnak fel eltted, mely elvezet ahhoz a felismershez, hogy a tested fny, s az egsz vilgod fny, s mindkett kzvetlen kapcsolatban van tudatoddal. Ha a Mer-Ka-Ba energiamezejvel krlvett szvedben lsz, s e helyrl teremtesz, megteszed a kvetkez lpst afel, hogy vgl felismerd az igazsgot arrl, ki is vagy valjban, illetve afel, hogy elkezdhesd betlteni ltezsed szakrlis rendeltetst. s ezen a ponton alighanem felismered, hogy a mennyekbe val felemelkeds folyamatban vagy…”
*****
Ajnlom a „SzeKR”-hez kapcsold korbbi rsokat:
20100210 III – Gondolatok az PLSEKHEZ, 3. oldaltl
*****
A Plosok „lmodsa”
http://www.benkedesign.hu/?q=node/316
„…Benedeket a hajnal nem tallja lomban, a tbbieket viszont az des lomban tallja. Ez mit jelenthet? Ha valban ez volt a fellls a kolostorban, akkor Benedek elbb-utbb szomor lett volna, mert mikzben virraszt hajnalban, mindenki ms szpen alszik. Ilyenkor mondja azt az ember, hogy rdemes? De itt pont ez a lnyeg.
Benedek a rendfnk, s a plosok az r vitzei, harcosai, bajnokai. Szinte mindegyikk ismeri az elragadtats, ill. rvls llapott, s itt lehet rzkelni, hogy mi trtnik, mert mikzben a kzssg kzs „lmot alszik”, ezt nem azt jelenti, hogy alszanak, hanem azt, hogy egy cl rdekben a tlvilgrl erket hoznak le, s mozgstjk ket. Benedek pedig bren van, mikzben a kzssg tbbi tagja a jvt lmodja, s az gbl lerkez energikat s jvendt Benedek itt a fldn irnytja.
A hajnali lomrl azt kell tudnunk, hogy a magyar hagyomnyban a jvendt megidz jelentsge van. Az jszakai lmot nem tartjk olyan fontosnak abbl a szempontbl, hogy az a jvendt tudn megidzni. De amikor azt mondja egy regember: vigyzz, hajnali lma volt a legnynek, - kiderlt, hogy amit lmodott, az valra vlt. Itt a plos kzssg a hajnali lomban a jvendt lmodja meg, s Benedek igazi rendfnkknt s mesterknt irnytja s kormnyozza testvrei rvlst…” /Szntai Lajos: Mtys s a Plosok.../
*****
„…A szv ellenben egszen mskpp mkdik. A szv lmokon s kpeken keresztl alkot, s ezek rzseken s rzelmeken keresztl nyilatkoznak meg. A teremts e formja nem operl a logikval, ezrt nem kell logikusnak lennie ahhoz, hogy egyik llapotbl eljusson a msikba…”
Sokszor elfordul, hogy feltesznk magunknak egy krdst, s keressk r a vlaszt. Nha mg mondjuk is: „aludjunk r egyet”.
Mg mieltt mlyebben kezdtem volna foglalkozni a lelki mozgat-erkkel, mr azeltt is megtapasztaltam azt, hogy egy-egy megolds-keress kzben lomban vagy „nhny nappal ksbb” egy kpben vagy bevillan gondolatban/rzsben jtt a segtsg. Egy egyszer mondat, mskor egy viszonylag knnyen megfejthet kp „indtott el”, vagy ppen „tette fel az i-re a pontot”.
A legtbb esetben ilyenkor az ember a homlokra csap: annyira egyszer s magtl rtetd a megolds, hogy utlag taln nem is rtjk, az mirt nem jutott mr korbban is az esznkbe.
Gyakran elfordul az is, hogy csak gy tud bennnk sszellni ez a vgtelenl egyszer megolds, hogy elbb a szksges rszleteket kln-kln is megismerjk/krbejrjuk, s amikor mr mindegyikbl ismerjk a megoldshoz szksges jellemzket, akkor „rendezdik” ssze bennnk a kp.
Mskor elszr „ltjuk” meg az „egszet”, melyet (s annak egyszersgt) sokszor szintn csak gy rthetjk meg kellen, ha majd az egyes alkot-elemeket is kzelebbrl szemgyre vesszk, s megrtjk a rszeket egymshoz-kapcsol rendszert is.
*****
Levl-vlts:
„…A mostani sebgygytssal kapcsolatosan azt rzem, hogy azzal, hogy a rgi mintk tiszttst krjk, sok seb szakad fel.
Br olyan rzsem van, mintha a nagy rszn mr tl lennk…
…gy tnik, hogy elhamarkodottan mondtam, hogy a sebek gygytsnak nagy rszn taln tl lehetek. Mr egy ideje les fjdalom hast idnknt a szvembe. Ezek szerint van ott mg valami…”
Lehetsges, hogy „ppen” egy nagyobb tisztts trtnik, de az is lehetsges, hogy a megtisztuls utni kiegyenslyozds/Hangols „tnetei” ezek. Ilyenkor hasznos nyugodtan llegezni, s krni a Fldanya segtsgt. Nyugodtan el lehet „mondani az Isteni N-nek”, hogy hol s milyen jelleg fjdalmat rznk, ha lehet, akkor enyhtse a fjdalmat, s ha lehet, akkor segtse megrteni a fjdalom okt. Lehetsges, hogy a fjdalom oka pusztn az ppen zajl „elengeds”.
[Visszautalva egy korbbi munkra, ahol egy fnyes fv vltozs (is) megjelent:] fjdalmak idejn hasznos lehet, ha fnak kpzeled/ltod/rzkeled magad: gykereid a Fldben, gaid az gi Csald fel nylnak. Ebben az llapotban a „tlzott” fjdalmakat tengedheted/kiengedheted „oda”, ahol azok knnyebben meggygythatak... Lehet, hogy a fjdalom oka pusztn egy „energia-feltorlds”, ami akr a gyorsabb tisztulsnak, akr egy kiss lelassult bept folyamatnak is lehet az eredmnye. Ilyenkor a „feltorlds” hamarabb megsznhet, vagy valamilyen Segt segt thidalni ezt a nehzsget.
Volt olyan megtapasztalsom is az utbbi idkben, hogy egy kzepesen ers vagy ers, tompbb vagy lesebb fjdalom jelent meg a klnbz test-terleteimen. Nha „jelezte” ezt egy „meglts” nhny msodperccel korbban, mskor utlag kaptam rltst a fjdalom okra. Ilyen helyzetekben n azt tettem, hogy a fjdalom fel fordtottam a figyelmem, igyekeztem nyugodtnak maradni s nem sszerndulni, ha lehetett, akkor vatos mozdulssal inkbb egy kiss kiegyenesedtem, valamint szablyoztam a lgzsemet, s krtem a Fldanya s Isteni N-em segtsgt s vezetst. Eddig mg mindig gyorsan elmltak ezek a fjdalmak.
Voltak olyan fjdalom-oldsaim is, amikor egy fnyes [vz-jelleg] folyam tiszttott t. Nha csak maga ez a folyam volt a tisztulsban a segtsgemre, mskor voltak bizonyos „fny-szemcsk” is benne, amelyek segtettk az egyes specilis helyek megtisztulst.
„Az a fjdalom, amit nem fiziklisan rznk, hanem egy esemny trtnse kapcsn, ugyangy gygythat?”
Amikor fjdalmat rznk, az tbb okbl is eredhet. A fjdalom mindig felhvja a figyelmet valamilyen vltozsra vagy pedig egy vltoz(tat)s szksgessgre. Maga a fjdalom helye/jellege/megjelense sok esetben pontosan eligazt a teendkre, s arra is, hogy mely let-terlet fel szksges az adott szakaszban nagyobb odafigyelssel lennnk.
A fjdalmak a legtbbszr valamilyen harmnia megbomlsra utalnak, s az „amint lent gy fent” elve alapjn a test/llek szintjn megjelen fjdalmat valamilyen szinten a „teljes lnynk” is hordozza. A Llek fjdalmra ugyangy fontos odafigyelni, mint a fizikai test ms fjdalmaira. Tulajdonkppen nagyon nehz, vagy taln nem is lehetsges teljes egszben elvlasztani a csak a testre hat, vagy pedig a llek mlyrl ered fjdalmakat [br nyilvnvalan vannak olyan testet r fjdalmak/tdsek, amelyek nem ignyelnek mlyebb lelki elemzseket].
A Llek fjdalmra mindig fontos odafigyelni s a lehet leghamarabb arra oldst/kiegyenslyozst tallni, ugyanis amennyiben ez nem trtnik meg egy belthatan rvid idn bell, az [hogy a figyelmet mg jobban a srlt letterletre irnytsa] a testi letet mg jobban bekorltoz formkban is megjelenik.
Ajnlom elolvassra:
http://www.kristalycsakra.eoldal.hu/cikkek/tanitasok/betegsegek-psziches-okai
[Br ebben az rsban a „betegsgek okairl” van sz, taln a fjdalmak termszetnek a beazonostsban is segtsget nyjthat az rsban foglalt ismeret.]
http://www.kristalycsakra.eoldal.hu/cikkek/aktualis-valtozasok/energiarendszerunk-tisztitasa-_2010_-aprilis_
*****
rzs:
Lehetsges, hogy akik kevsb gyakorlottak a szvtl-szvig val kzvetlen kapcsoldsokban [vagy nem a MAGOK Csaldjba tartoznak], azok szmra a Fldanya Szv-csakrjhoz/Szv-csokrhoz val kapcsolds lehet az els lpcsfok a Szv-energik/rezgsek jobb megrzse/megrtse fel.
Lendvai Katalin is azt rta a legutbbi zenetben, hogy a Szent Koronnak az ’Orszg’ s a Fldanya Szvcsokrhoz val kapcsoldst rzkelte a vasrnapi napon [az ’Irgalmassg vasrnapjn’]:
„Ahogy ezt kimondta, jttek az Angyalok s elvettk az rtl a Szent Koront s az Orszg szvcsokra fl helyeztk. A Korona abban a szent pillanatban felragyogott… A Magyar Szent Korona sszekapcsoldik a Fld szvcsokrval, s innen sugrozza a magyar emberek szvbe az Egy Isteni Igazsgot.”
Tulajdonkppen ha visszaemlkeznk a mi magunk kezdeti lpseire, azok kztt az egyik els helyen a csakra-tiszttsok szerepeltek. A csakratiszttsokat a legtbb esetben a szvcsakra (s a gykrcsakra) megtiszttsval volt rdemes kezdeni. Taln csak akkor volt rdemes msik csakra megtiszttsval kezdeni a csakratiszttst, ha az egyik csakra valamilyen klnleges ok miatt nagyon eltorzult mkds volt.
Arra is rdemes ma mr klns gonddal gyelni, hogy a testben elhelyezked csakrk mellett vannak mg a test alatt s a test felett elhelyezked ’fldi’ Fcsakrk is. A test alatt elhelyezkedk kapcsolnak hozz a ’[Fldi]LET’-hez, a ’Fld testhez’ s a ’Fld L Rendjhez’, mg a test feletti csakrk a klnbz szint ’Csaldokhoz’ kapcsolnak. Nagyon fontos ma mr ezeknek az jra mkdsbe lendlt ’fldi’-testi Fcsakrknak is a megtiszttsa s megfelel mkdtetse.
Szvcsakra: a KAPCSOLDS lehetsge
Szv: az EGYSG [Vilg] helye
*****
egy kis hs rnyk [szpsg s jtkossg]
Visszakapcsoldva az rnykrl szl legutbbi rshoz, valamint a jelen rs bevezet gondolataihoz:
Jelenleg mg „nem ismerjk” pontosan, hogy milyen is valjban a Fldn a Fny/rnyk KRISZTUSI Minsg mkdse. Az utbbi vezredek emlkeiben az egymst-kiegszt [SzeRves] „prok” „kz” bekeldtt sokfle minsg, amely eltakarni igyekezett egyms ell [s nMaGuk ell is] ket. Az „rnykbl” OLYAN „ismeretlen” Hatsok jhettek el, amelyek megfelel kiegyenslyozsra/kezelsre nem volt mg ksz/kpes ez a Vilg/vilg. Egy „idegen” akadlyoz er igyekezett a prok kz keldni, s ez OLYAN „rnykot” vetett, amely megtveszt volt, amelyet nem ismertek fel az e Vilgban/vilgban lk. EMIATT pedig nem volt lehetsg a KRISZTUSI Fny-s-rnyk/Sett E Vilgra jellemz megtapasztalsra.
Az „rnyk”-terletek [s egyes fnyesnek tn megnyilvnulsok] fel ma mg – a korbbi megtapasztalsokra figyelemmel – vatosabban kzelt az ember. A KZS PT MEGTAPASZTALSOK lesznek majd azok, amelyek sorn jra kialakul a felttlen Bizalom a KRISZTUSI mkdsekkel szemben s a KRISZTUSI Ltezk irnyba.
Egy kisgyermektl senki nem vrja el, hogy „az let” minden terletn egyformn otthonosan mozogjon. ’Elbb’ meg kell ismernie nMaGt s a legszkebb krnyezett, s amikor elsajttotta az egyttls LTALNOS szablyait, „biztonsgban” „nyithatja” ki a tvolabbi let-terletek fel vezet kapukat.
OmMTR KJ
*****
Mt Imre: Yotengrit, I. ktet:
(28. oldal:) „Naturlisan nstny meg hm – eszmei princpiumok formjban nstnysg meg hmsg, egyarnt kiegsztik egymst, termkenytleg hatnak egymsra. A rossz, a rombol, pusztt er, melyet a vallsokban a „stn” testest meg, e dulis viszonynak nem tartozka, csak kvlll, akinek trekvse a nemek kzti harmnia megbontsa.”
(50. oldal:) „A nv meg frfiv manifesztldssal vette kezdett a ktnem szaporods, azltal a MINSG javulsnak folyamata. (…)
A kt nem egyenrtk, egyenslyban van, de nem egyforma, s a BN tantsban ez gy van jl, mert a vonzalom alapja az, hogy egyikben is msikban is van valami, ami a klcsns vonzalmat elidzi. Nem az ellenttek vonzzk egymst, hanem a hiny-tbblet kiegyenltdsnek trekvse.
Az rt, ront szellem, a stnnak megfelel rossz „isten” nemtelen. A dulis egyenslynak, melyet a nstny meg hm kpeznek, nem rsze, hanem ellenk irnyul er. Harmnijuk megbontsra, a teremts MINSG-nek rontsra trekszik – mert IRGY. Meg azrt is, mert az anyag szellem-m alakulsa gyaraptan az ISTENSG-et.”
(90. oldal:) „A rosszak szellemei rossz helyre jutnak – kujtorognak, vagy rosszul rzik magukat. A „pokol” ebben a vilgkpben inkbb llapot, mint hely. Legrosszabb sorra nem is a rossz ember jut, hanem a kzmbs, aki letben hidegen-ridegen elment msok baja, nyomorsga mellett. A BN valls erklcstanban ez a legslyosabb vtek – mert nem korriglhat.”
(119. oldal:) „ Ki-ki kzdjn magban ronts ellen,
rossz sugallatok ellen.
Ne vtkezz, cselekedj jt!
Ne lgy kzmbs – ez az t a te „bvlsd” tja.”
II. ktetbl:
(17. oldal:) „ …ISTEN pedig a szellemek harmadik tborhoz fordulvn – azokhoz, kik nem kzdttek – gy szla:
„A langyos vizet kikpik! Ahol az t elgazik,
a vndor vlaszthat, merre menjen.
Tik meglltatok az tkeresztezdsen
s vrttok, ki diadalmaskodik,
hogy azt ajnrolntok,
ezrt n az G s FLD KZ zlek benneteket,
hogy szolgljatok brkit,
aki az G s FLD KZT IGVEL ert vesz rajtatok.
Csak RMN-nak, a Rossz eszmnek nem adlak benneteket.
Legalbb kzny ne leendjen a ROSSZ-ban,
mert a kzny mozgatta Rossz htszerte rosszabb
a szenvedly mozgatta Rossz-nl.
Miknt a gyilkos is, ki nem gylli ldozatt,
de megli, mert hasznra van, vagy mert parancsot teljest, –
ami megint csak hasznra van, ha teljesti –,
htszerte rosszabb annl, ki szenvbl l!”
A gyva szellemek csak nysztettek, sunytottak,
s az g szavra feleletl
fnnhangon dicsrtk ISTEN blcsessgt.
Ezen pedig ISTEN megbotrnkozvn,
ht csillagbl ostort ksztett
s vgigvervn rajtuk,
elkergette ket hza tjkrl.
E szellemek mindmig G MEG FLD KZT lakoznak.
Vannak kztk, kik megembereltk magukat,
s nem lehet ket rosszra brni,
de vannak mindmig kik gyvk,
s hajlamuk ellenre vghez visznek rosszat,
ha a tltos rosszat parancsol nekik.
Mert a tltosok s mindennem rdngsk,
eme szellemekbl szerzik segttrsaikat.
(147:) „ A KSRT rti, miknt adja ald a lovat. Vigyzz ezrt a magadba szllssal, - avval, hogy miknt vonulsz el a vilgbl -, ha flrellsz minden s mindenki ell, mint Hindonisztn lszentjei. Olyanok k, mint a ksziklra vetett gabona: nem teremnek tpllkot, mert csak nmagukra gondolnak.
Van, aki azt mondja: flrevonulok, nem rdekel e vilg, nmagamat csiszolom tklyre. Berik-e a fldre hullt gymlcs? Bizony nem! Csak a fa nedvkeringse ltal rik be, s ha tgedet nem rdekel a vilg, hasonlatos vagy a ksziklra vetett gabonhoz, az grl szakadt gymlcshz.
Mentl rtkesebb ember vagy, antul inkbb tartozik rd a vilg folysa! Ne engedj ezrt a ksrtsnek!”
(152:) „ Nem lg a nemzetnek krusban zengeni a „Talpra magyar”-t. Kt lbra kne llnia ngy helyett.”
„Jt akarni rosszul – krosabb, mint rosszat akarni.”
„Az istenked ember ritkn bcsletes, a msok fle hallatra zsolozsmz sohasem az.”
„ISTEN nevben csak krni lehet, parancsolni nem, mert ISTEN senkit sem fogadott meg hajdnak.”
(153. oldal:) „A Szentllek mindig csak sugalmazott, sohasem diktlt, ezrt a leghitelesebb szent irat is tele lehet flrertssel.”
(154. oldal:) „ A gyllkds megfeketti a mltat, sztrombolja a jelent s megmrgezi a jvt. Trelmesek legyetek, megrtk, megbocstk s trekedjetek a szeretetre.”
„ Ahol a nket kizrjk a dntsbl s cselekvsbl, a kz megfosztatik a cselekvsek feltl, az rtelem ktharmadtl s a sejtsek hromnegyedtl.”
„A sejtelem biztosabb tmutat a tudsnl. A tuds az smeretekbl von le kvetkeztetseket, a sejtelem az smeretlen lehetsgekbl is.”
„A npek, nemzetek akkor sllyednek mlyre, amikor azt hiszik, hogy mindenek fltt vannak.”
(155.oldal:) „Akinek sokat jr a szja, nem marad ideje gondolkodni.”
„Az elvtelen ember minden mozgshoz tud csatlakozni, s mindent csfra visz.”
„Valamire szletni, csak lehetsg. Ama valami elrshez igyekezetre van szksg, meg szerencsre.”
(156. oldal:) „A birkanyjak fltt emberek uralkodnak, ezrt a nyjak vezetst rkre bzzk. Ha a birkk dntenk el, kik vezessk a nyjat, kosok kerlnnek lre. gy van a politikban is. Ha a hatalom nem azoktl ered, akikrt van, hitvny frfiak jtszatnak lre.”
„Egynt s trsadalmat egyarnt meg lehet rontani ajnrolssal s ocsulssal.”
„Dicstelen mlt npnek dics mltat hazudni pp oly kros jvendjre, mint dics mltnak dicstelent klteni.”
„Aki hanyagolja a mltat, hanyagoltatik a jvend ltal!”
„Az l fa akkor l fa, ha van gykere, trzse s lombozata, egyazon nedvkeringsben. A npek, nemzetek is akkor p npek, nemzetek, ha van mltjuk, jelenk s jvjk.”
(157. oldal:) „Sokkalta rdemesebb s dicsbb semmibl valamire jutni, mint valamibl semmibe hanyatlani.”
(159. oldal:) „Adj szllst a hajlktalannak, oltalmazd az oltalmad al futt, fogadd be s tgts helyet a jttnek! Hagyd lni melletted szoksa szerint, amg nem vt a J SZOMSZDSG TRVNYE ellen.
– Mikor vt? – krdezed.
Ha meglop, becsap,
ha lompos s portja frgek tanyjv vlik,
ha lrms,
ha szv teszi a te szoksaidat, hitedet, nyelvedet,
ha azt vrja el, te tanuld meg az nyelvt,
ha nevet d sajt szja ze szerint a helynek,
ahov befogadtatott.
Ha ugarra teleptetted s ott falut alapt, azt nevezheti tetszse szerint, de ha a te faludat kereszteli t, vesd ki ebrdon! Mert gy nem befogadott, hanem krodra honfoglal.”
(Folytats a II. rszben)
|