|
ÍRÁSAIM |
|
| |
"ELEGET KÍVÁNOK NEKED!"
"Elegendő napsütést kívánok számodra, hogy jókedved legyen, bármilyen szürkének is tűnnek napjaid.
Elegendő esőt kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld a napot.
Elegendő boldogságot kívánok neked, hogy szellemed élő és örökké tartó legyen.
Elegendő fájdalmat kívánok neked, hogy még az élet legkisebb örömei is nagyobbnak tűnjenek.
Elegendő nyereséget kívánok neked, hogy vágyaidat kielégítse.
Elegendő veszteséget kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld mindazt, amid van.
Elegendő köszöntést kívánok neked, hogy felkészítsen a végső búcsúra." (Folytatás ITT)
|
Sík Sándor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egyébnek,
De annak egésznek, épnek,
Föld-szülte földnek
És Isten-lehelte szépnek."
|
|
Hímeztem: |
|
| |
2011.0728 – Szemelvények – Önkifejezés III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „mások támogatójává vagy segítőjévé” válunk,
TELJESEN ŐSZINTÉK, IGAZAK legyünk.
A „segítő szándék” „tiszta” legyen,
vagyis tisztán SZERETETBŐL legyen jelen (’se több se kevesebb’),
magunkat a „yobbítás” és önzetlen segítségadás szándéka vezesse
[ne kívánjuk a másikat ’befolyásolni’ vagy ’vezetni’, ne ’értékeljük’ vagy ítéljük meg stb].
Ha „hívást” érzünk egy helyzetbe, amelyben segítően nyilvánul(hat)nánk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyeléssel] forduljunk a „helyzet” és a helyzetben „jelenlévők” felé is.
Legyünk „nyitottak”, hogy megérthessük azt, amit a helyzet mutat –
és ezáltal is azt tudjuk nyújtani,
ami az adott helyzetben „tőlünk telhetően is a leg-yobb”
és az „érintett számára is legmegfelelőbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legyünk teljes egészében:
ne találjunk ki valótlan, általunk meg nem élt ’példákat’, mert már ez is ’ferdítés’.
Olyat mondjunk és tegyünk, amit mi VALÓBAN megtapasztaltunk,
és ami ezáltal a ’magunk tapasztalata/tudása’
[’erre tudunk Építeni, ebből tudunk biztonsággal Építkezni/Építeni’].
Ne „szépítsünk”, és közben ne legyünk bántóak sem
(ugyanis a ’bántás’ érzékelésekor bezárul vagy beszűkül a „szív”, és így legtöbbször nem tud célt érni a segítség).
|
"Egy szó is lehet locsogás, s ezer oldal maga a tömörség.”
(Abody Béla)
„A madarak nyelve nagyon régen kialakult, és más, ősi beszédmódokhoz hasonlóan tömör, kihagyásos beszéd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki és sokat megértenek belőle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
|
Írások - 2009 augusztus 1 - 17 |
|
20090808 II - Azoknak, Akiket Érinthet IX. - Kivezetések, Rendeződések
2011.08.16. 20:49
2009. augusztus 8., szombat
Azoknak, Akiket Érinthet IX.
Kivonások, Kivezetések, Rendez(őd)ések
Éjjel [vagy hajnalban/reggel] [„fél-álomban”] valami iskola-épületben [magasabb fokú iskolának éreztem, gimnáziumi végidő vagy egyetemi időszak] voltunk, és megjelent az érzés bennem, hogy valamilyen „vizsgáról” „elfelejtkeztem”. [Most még tart a „nyári szünet”!]
Nem arról volt szó, hogy ennek valami „trehányság” lett volna az oka, hanem valamilyen más fontos dolog volt a betervezett vizsga idejében. Érzésben az jelent meg, hogy „teljesen megfeledkeztem” erről a vizsgáról, és csak „a rákövetkező napon jutott eszembe”. Belenéztem a naptárba [„több naptár” (többféle időszámítás!) is volt a „táskámban”, meg kellett keresni a megfelelő „naptárt” (időszámítást)], és kikerestem, hogy milyen bejegyzés is volt pontosan az adott (elmaradt) vizsgával kapcsolatosan [idő, hely, téma, feladatok, érintettek…]. Valamiféle „értekezést” kellett volna talán írni a vizsga részeként valamiről, talán a János vitézhez kapcsolódóan, amit – mivel TELJES EGÉSZÉBEN elfelejtődött a vizsga – nyilvánvalóan nem készítettem el. Így aztán a vizsga „pótlására”/teljesítésére is hogyan jelentkezzek, hiszen amit „írásban kellett volna elkészíteni”, az nincsen készen, az el{ő}készítéséhez még időre lenne szükség. [Az érzés egy „Minta” megjelenítése volt.]
Valakikkel, akik talán ugyanerre a [vagy hasonló] vizsgára készültek, elkezdtünk gyülekezni az épületben [több különálló csoportban].
Kis várakozás után egy „tanár” sorba-állított bennünket párosával [Harmonizálás/
Rendezés], majd „Rendezetten” és „csöndben” elindult a sor egy meghatározott irányba.
Egy ideig tudtuk követni a többieket, folyósokon haladtunk, majd termeken át, egyik terembe be, aztán a terem egy másik kijáratán át tovább… Egy idő után éreztem, hogy már nem látjuk az előttünk haladókat, egyre nőtt „a távolság” köztünk… Éreztem, hogy arra haladtak, amerre mi is mentünk, de „már nem láttam őket”. Éreztem, hogy kissé „lemaradtunk” és elvesztettük a nyomukat, végül páran visszajutottunk oda, ahonnan elindultunk [„magunk sem tudtuk hogy hogyan”], de a többiek már nem voltak ott. Üres volt a korábbi gyülekezés helye.
Utólag azt éreztem, hogy az „ilyen” vagy „erre az idejét-múlt vizsgára/feladatra” készült csoportnak/családnak [vagy talán e Feladatok ma már nem-illeszkedő MINTÁINAK] a „Kivezetését” segítettük (illetve amiért mi a sor második vagy hátsó felében követtük a többieket, inkább arról lehetett szó, hogy „hátvédként” biztosítottuk az eltávozásukat a Földről (RENDEZÉS, Kozmikus MÁÁT-i Kivezetés). Ez(ek) az „idejét-múlt” feladat(ok) (vizsga/vizsgák) tehát már nem terheli(k) elvégzendő Feladatként a Földön élő SzeRves Létezők közül azokat, akikben ennek a Mintája/Pecsétje volt.
Talán (feltehetően, remélhetőleg) az összes eddig feltárt „idejét-múlt” Feladat és Minta kivezethető volt, hogy a továbbhaladás során ezek már semmilyen terhelő vagy eltérítő Mintaként/Emlékként ne legyenek jelen az érintettekben.
OmMÁÁTRé KJ, Budapest, 2009. augusztus 8., 11.11., 11.12.
Mivel
- a „Tanításhoz”,
- „Gyógyításhoz”,
- „Őrzéshez” kapcsolódóan
a Földanya és CSALÁDJA „Egyetértésben” Rendezték
a legfontosabb kérdéseket az elmúlt néhány „napban”, így
A CSALÁD Új Rendezésének megfelelően KERÜLHETTEK (!!!)
Yogos Kivezetésre
az olyan Minták és nem-beteljesített-Feladatok/Tervek a TANÍTÁS, GYÓGYTÁS és ŐRZÉS Területeiről, melyek ma már nem Illeszkedőek az elindult Új Földanyai/KRISZTUSI Folyamatokba.
[Erre utalt a látott kép azon momentuma, hogy mielőtt elindult volna a „(ki)vezetés”, „különböző csoportokban” történt a gyülekezés. „Magam előtt” „egy szoborszerű” előtt láttam gyülekezni az egyik csoportot [gyógyítók], én egy másik gyülekező csoportba [tanítók] kerültem [talán a „fal” mellé] beállításra, és azt érzem, hogy az „én-tudatom” „mellé” kerültek az Őrzők besorolásra. (Vagyis a „Tanítókkal együtt”, vagy inkább a „többieket követve” távoztak az Őrzői Minták/Létek is.)
„Elég tágan” (talán [majdnem] teljes egészében lefedve a létezést) történt meg a tanítás és gyógyítás és őrzés értelmezése ebben a folyamatban.]
Még egy érdekesség: PÁROKBAN álltunk a sorokban, ami egyrészről utal és utalhat
- a párosság SÉRÜLT és/vagy IDEJÉT-MÚLT és/vagy NEM-ILLESZKEDŐ [SzeRves „EGY-séget zavaró/akadályozó”] Mintáinak a kivezetésére is,
- továbbá arra is, hogy a „Sérült Minták (és Létek!) a Kiegészítő Párjaikkal Együtt” távoztak (!) (mert hogy a „párosság” [„formája” és „kapcsolódása”] ebben a Világban valamilyen formában minden vonatkozásban megjelenik és jelen van).
Ez egy „különleges” „Kivezetés” volt abból a szempontból is, hogy a Földanya [sérülése utáni] első MAGA, A CSALÁDJÁVAL EGYETÉRTÉSBEN meghozott SzeRves döntésének a következménye volt ez az előkészített Kivezetési munka, amely utal
- egyrészről a FÖLDÖN/Földön „belül” lévő Rendszerek megfelelő összehangoltságára és megfelelő működésére,
- továbbá a FÖLDNEK és Földnek az ÉGI RENDDEL [és az Égi Család(tag)okkal] való megfelelő/kielégítő összehangoltságra és összekapcsoltságára is.
Köszönet és Hála, Áldás Minden Szent Erőnek, Akik Segítették Ennek a Folyamatnak a Beteljesítését.
OmMÁÁTRé KJ, Budapest, 2009. augusztus 8., 11.41.
*****
A „MINTÁK” sikeres kivezetése Magától értetődően „főpróbája”, és egyben „elkezdése” is volt a Mintákhoz kapcsolt [Minták által érintett] Létek és Megnyilvánulások „szükség szerinti” kivezetésének is… A születést segítő, de a születés megtörténte után már „feleslegessé” lett Minták és „Formák” [mint például a magzatot védő és táplálását segítő „méhlepény”, támogató „hormonok”] a születés után [pontosabban szerepük beteljesítése után] „visszahúzódnak” és/vagy „elenyésznek”.
OmMÁÁTRé KJ
*****
http://www.rezdulesek.eoldal.hu/
dr. Götli Kinga Réka:
Elfeledett részed
Válladon zokog a terhes csend, tisztulni vágyik,
Remény él benne, hogy szívedtől szabaddá válik.
Elsírja sötétlő bánatát, megnyílva kapuként néked,
S tudod, hogy benned élt, ő az elfeledett részed.
Emlékezz, öleld kebledre, s beszéljenek a fájó képek,
Szíved mélyéből töltsék fel a sugárzó, gyógyító fények!
Már nem nyomja a csend válladat, repülni vágyik,
Könnyű szárnyakra lelt, s fénylő lepkékké válik.
Látod a táncát, s örülsz, hogy elfeledett részed tiszta,
Mely szabadságát kapta tőled szerető szívedből vissza.
2009. augusztus 8.
08.42.
Az „ÍZelt-lábúk” nagyon sok „Mintát” Őriznek és Áramoltatnak E Világban (E Világon belül).
2009.08.03-tól 07.-ig
A Pókok Ízeltlábúak, Sárkányok, Kígyók, Medvék, Szárnyas Oroszlánok Csillagnemzettsége titkos helyeinek Őrzői a Földön hazaérkeztek és az Új Rendet hordozó Őrzők helyeikre kerültek. Ezáltal a tudások ellenőrzötten kiáradásban, áramoltatásban vannak és a Helyek kapcsolódnak a Föld/Gaia Magjával.
2009.08.06.-07
MI Aki Vagyunk Tisztán és Igazat Szólunk és Hatunk
bejelentjük a Páros Minőséget a FÖLDÖN/Földön.
A Női minőség ezüst táblája a HOLD tábláiból érkezett a Földbe, a Férfi minőség aranytáblája a Regulus csillagról érkezett a Földbe, hogy beilleszkedjenek a Föld Alapminőségébe és Egybe illeszkedésük elkezdődhessen a SZÍVBEN.
A PÁROS minőség és gyógyításának tanításának Alaptörvényei és Rendeletei a Krisztusi Világok által folyamatosan érkezik a Szívbe, harmonizálva Gaia-val és a Csillag Családok Földi Helytartóival.
A Születés Csatornájában a beérkezést a Praesepe "Méhkas" Csillag Szárnyas Oroszlán csillaga által lett teljes.
2009.08.08.
A fehér lovak családja Unikornis Csillagnemzettség Őrzői átadták titkos Őrzött Helyeiket az Új Őrzőknek, kik az Új Rendet Szolgálják a Földön.
www.omah.extra.hu
| |
|
|
|
A mai napra: |
|
„A valóság nemcsak az, amit a szem lát, és nemcsak az, amit a fül hall és a kéz meg tud fogni, hanem az is, ami rejtve marad a szem és a tapogató ujjak elől, és csak annak fedi fel magát néha, egy-egy pillanatra, aki a lelki szemével keresi, aki belülről tud figyelni és hallani, és képes a gondolataival tapintani.”
| |
Áldozni
csak a benned lévő és általad LÉT-re hozott Szépséggel
másokat is SzÉpítve és gyarapítva,
Teljes és ÉP Szabad Akaratodból,
Szabad Akaratodat kinyilvánítva,
az Örök és Adott Élő KRISZTUSI Rendnek megfelelően
Lehetséges
és
Érdem-es.”
20100525 - Az Áldozatról - Szemelvények
A hibákról és a hibázásról:
A ’hibák’ segítenek ’nem-felejteni’ és ’felejteni’.
PIRAMIS - Őszintén akarok élni
Őszintén akarok élni,
Minden utam végigjárni,
Hinni abban, amire vágyom,
S ha hiszek benne küzdeni érte bármilyen áron.
Őszintén akarok élni,
És csak annyit elérni,
Jókedvem senkit ne bántson,
S ha fáj a szívem valamiért, ne nagyon fájjon!
Tőled csak annyit akarok kérni,
Hogy engedj őszintén élni,
Őszintén, szabadon, szépen,
Őszintébben, mint ahogy tegnap éltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
És hogyha valamit kérdezek
A válasz igaz legyen!
Szeretnék bízni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem árul el sosem.
AZ ERDŐ FOHÁSZA
Vándor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rám kezet!
Én vagyok tűzhelyed melege
hideg téli éjszakákon,
én vagyok tornácod barátságos fedele,
melynek árnyékába menekülsz a tűző nap elől,
és gyümölcsöm oltja szomjadat.
Én vagyok a gerenda, mely házad tartja,
és én vagyok az asztalod lapja,
az ágy, melyben fekszel,
a deszka, amelyből csónakod építed.
Én vagyok a házad ajtaja,
bölcsőd fája, koporsód fedele.
Vándor, ki elmész mellettem
hallgasd a kérésem:
NE BÁNTS!
ÜNNEP
Az Ünnepeknek fontos része az „emlékezés”, amikor a dicső vagy épp a kevésbé dicső tettekre/megélésekre, az elődökre is emlékeznek, és ezáltal egyfajta folytonosság alakul ki (marad meg) az Ősök, Elődök, a Gyökerek irányába is. Az emlékezés a legtöbb esetben ma még ’intő’ példa is lehet arra, hogy mit szükséges megváltoztatni, miben szükséges változni akkor, ha valami yobb és teljesebb Élet a cél ---
az „Ünnep” Valódi Lényege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerősítése, amely elvezet a ’vágyott jövőbe’.”
Az Ünnep általában MEGERŐSÍTI az Élet egy olyan részét/szeletét, amely „továbbvitelre érdemes”, amelyben ELŐREMUTATÓ/előrevezető Példa vagy Út [Működés, Erő] Van Jelen.
(Részlet a 20110802 - Níitottság, Nyitás... írásból)
|
|
|