20090421 II - Szemelvnyek
2011.08.17. 22:31
2009. prilis 19., Hsvt utni els vasrnap, prilis 21., kedd
Gondolatok, Szemelvnyek, ramoltatott Kpek
Az let ”Hordozja” s Megtestestje a Fldn [E Vilgban] a LLEK, ezrt brzoljk leggyakrabban „Mhben MaGzatot hordoz Anynak” vagy pedig „Gyermekt a karjban tart Anyaknt.”
Ez az brzols nem a „csonka csald” mintjnak a megjelentse, hanem szimblum, amely a E FLDI/Fldi let „jellegre”, a Lelki Alap-jellegre, a „Llek-ltali-Megtesteslsre” utal.
Ebben a „csaldban” az „Atya” a „SZELLEM” --- a SZELLEMrl pedig „tudjuk”, hogy a „Minden-Semmibl”, az „s-LT”-bl, az „ANYBL” „elsknt” ered(t). [Azrt nevezzk fldi fogalmak szerint „Anyai” Minsgnek” „Azt”, A-MI-bl minden eredt, mert a Fldn a „Magbl letet megtestest letet” N-nek, Anynak nevezitek.]
Vagyis:
az desanyja lben l gyermek
- az „EGY rszrl”, a VILG szemszgbl utalhat MaGra „AZ LET”, „A KRISZTUS”, „A SZELLEM” keletkezsre [A MINDEN-SEMMIBL eredt SZELLEMRE/KRISZTUSRA/ LETRE],
- s ennek levetlseknt [tkrzdseknt] a FLDI/Fldi LET „Hordozjra”/Lnyegre, „A LLEKRE” is, „AKI” „ANYA” kpben „megtesteslt”, s megszlte a [SZELLEMBL/SZELLEMTL eredt] Gyermekt.
A „Lleknek” „tmasza” a „SZELLEM”, AKI E VILGBAN „lthatatlan”, a „LELKEN T” testesl s tapasztal --- teht „A SZELLEM” is jelen Van „tapasztalknt”, de E VILGBAN csak a LLEKBEN, a LLEK ltal testeslhet meg.
Az Egymst-Kiegsztsg E Vilgban az „atyasg” tmaszknt van jelen tbbnyire, s a Nemzsben/Nemestsben az „Anyval-EGYknt” teremt/vllal j letet.
Ami Egyiptomban a FNY-Pr s Szent-RNYK-Pr „ngy tagjban” jelent meg, azt a magyar kprendszerben az Anya-s-Gyermeke „prossga” fejezik EGY-Szeren s tkletesen. A Szent-rnykrl emltettk, hogy az brzolsokban gyakran „ftyolknt”, testen lv „kend-”-knt is megjelenik „szinte-lthatatlanul” --- vagyis az Istenanya s Gyermeke brzolsokon is Jelen Van E VILG [Egymst-Kiegszt] Rendje miatt is AZ ATYA [mint SZELLEM] Lthatatlanul, de mgis Valsan. [Ezt jelenti meg „A GYERMEK” lte is --- AKI E VILGBAN mindig AZ-ATYA-S-AZ-ANYA-EGYSGBL jn LT-re/letre.]
A Gyermek (szletshez val kzelisge miatt) mg „kzelebb” Van az EGYSG llapothoz/Kphez. A LLEKBL, s LLEK LTAL szletett --- s a Llek MAGA, illetve a Gyermek is A SZELLEMBL (is), mint ATYBL/Atytl ered. A Gyermek (ha szimblumknt jelenik meg --- az Egymst-Kiegsztsg E VILGOT tHat jellegre tekintettel leggyakrabban) (az Anya lben) „fi-szerknt” jelenik meg, s a szimblumok nyelvn ez azt is jelenti, hogy a LLEK ltal megtesteslt let Szellemben is nvekedik, s majd MaGa is ATYV/Atyv rik.
*****
A „Llek” msik magyar brzolsa („kttt” rsze: virg, „szabad” rsze: madr)
*****
Az Akarat Szentsge
A Szentsgek minapi fejtegetsbl „lthat”, hogy az „Akarat Szentsge s srthetetlensge” nem jelenik meg KLN, nllan (!) a KRISZTUSI VILG/Vilg Szentsgei kztt. „Lthatatlanul”, de mgis „VALSAN” Van jelen (ahogyan a fent emltett szimblum-rendszerben „Az ATYA”) --- „beleolvadva”, EGYSGknt rsze a Y-sgnak, az LET-nek s a Szeretetnek.
„Teljesen logikus” is, hogy az „akarat”
- „nmagban” rtelmezhetetlen,
- viszont elvlaszthatatlan EGYsgben Van az let Szentsgvel s a Szeretet Szentsgvel.
Mivel az „Els Szentsg” vagy Trvny az, hogy a MindenHatbl (s E VILGBAN KRISZTUSBL MAGBL) eredt LET srthetetlen, ezrt nyilvnval, hogy ezen legfbb Szentsg (Trvny s Szably) „ellenben” „semmi sem lehetsges”.
A Szeretet Szentsge pedig kimondja, hogy a Szeretet „befogadhat”, vagyis E VILGBAN a tapasztals a Szabad Akaraton alapul, s attl is fgg.
E VILGBAN teht senki sem „knyszerthet” tapasztalsra s letre --- mert a „knyszer” ismeretlen s rtelmezhetetlen a Szeretet szmra. A Szeretet lnyege ugyanakkor AZ LET SZEBB S YOBB, BOLDOGG ttele, az rm ltali tapasztals s gyarapods, a kapcsoldsok ltali Szeretet-Kzssgekbe (=Csald) Rendezds, s ezltal mg jabb Kapcsoldsi Lehetsgek s Utak meglse.
Az elmlt idszakokban azrt kapott „nagyobb” hangslyt az (ALAP-ban teht Eredenden Elvlaszthatatlanul s EGYKNT (!) ltez) „Akarat Szentsge”, mert a Szabad Akarat itteni Vilgban ez az ALAP-rsz nagyon mly srlseket szenvedett, s ezrt a „helyre illesztshez” „specilis segtsgekre” volt szksg. R kellett irnytani a figyelmet (tudatossgot) a „vlasztsok” felelssgre (s Lehetsgre!), mely az „akarathoz” kapcsoldott flre-magyarzsok miatt lassan teljesen rthetetlenn s rtelmezhetetlenn lett. R kellett ezzel egyidejleg irnytani a figyelmet az let lnyegre s Szentsgre, a Szeretet lnyegre s mkdsre, a Llek „Meghatroz” s Tapasztal szerepre, a Szellem Tmasz-szerepre --- mert csak gy „vilgosodhatott” meg AZ ITTENI LET LNYEGE.
Ahogyan az let Szentsge s a Szeretet Szentsge ismt a MAGA Rendjbe lp, az „Akarat Szentsgnek” „klnllsga” ismt megsznik, visszakerl a „Rendelt Helyre”, a Szeretet Szentsgbe (s Alap-Minsgben az let Szentsgbe). Ezt kveten ismt a „vlasztsok” „szabadsgaknt” s „felelssgeknt” jelenik majd meg a Y-sg Trvnynek Hatlya al tartoz tapasztalsokban s mkdsekben/ramlsokban.
A „kezdeti” Gygyulsi Idszakban mg sokakban segtheti a tudatosodst s megrtst az „Akarat” Lnyegnek a megrtse --- azt azonban fontos megrtenie mindenkinek, hogy
„Az Akarat”-nak
az let Szentsge s a Szeretet Szentsge
ADJA MEG
a TARTALMT s a KERETT, MKDSI Rendjt,
az „Akarat” „nmagban” (mint „tudati fogalom”) a test-llek-szellem-Egysgnek Vilgban rtelmezhetetlen s „nem ltezik” --- ugyangy, ahogyan a „KRISZTUSI rnyk” [Szt, Vlaszts] sem ltezik az t LT-re-hoz „KRISZTUSI FNY” [let, Lehetsgek, Keret] nlkl.
*****
Az Atya „nemzkpessge”
Az, hogy az „Anya” karjaiba visszakerlt a Gyermeke, az E VILGBAN rvnyes [Egymst-Kiegszt] Rendre figyelemmel azt is jelenti, hogy a „Teremtsben-Az-Anya-Prja” is „visszakapta” „Eredend Nemz Kpessgt” --- mellyel „szabad akarata ltal” (= Szeretete ltal, a SzeR Szentsgben/RENDJBEN!) LHET.
Ozirisz s Szth trtneteibl ismert, hogy elszr Ozirisz fosztatott meg nemz-kpessgtl Szth ltal, majd ksbb Szth is megfosztatott a nemzkpessgtl. [Szemlyes rzsem az, hogy miutn Szth – Aki Eredenden KRISZTUSI Minsg (!) – nem tallta meg a „Rendelt helyt” s beltta, hogy „tkzseivel” mennyi krt s milyen felfordulst okozott E Vilgban, a MAGBAN lv Eredend Y-sgra (Rendre) figyelemmel nMaGa fosztotta meg MaGt nemz-kpessgtl, hogy ezzel megelzze a tovbbi mlyebb srlseit E Vilgnak.] [Ozirisz s Szth „tavaly” „hivatalosan” „visszakapta” a MindenHattl a nemzkpessgt --- s ebben az vben mr ott a Fny-Gyermek [Hrusz, KRISZTUS] a Helyre kerlt ANYA/LLEK „kezben” (~megtesteslt). Ez is megersti, hogy A FLDN/Fldn a „VILG/Vilg” helyrellt, A CSALDBAN AZ ALAPOK MR MEGFELELEK EGY J, SZENTSGBEN VAL KEZDSHEZ.]
Mr csak az „Akarat”-tl fgg minden Ltezben, hogy E VILG/Vilg KRISZTUSBAN Megjult Rendjben kvn-e tovbbi tapasztalsokat SZERezni.
Lejegyezte OmMtR KJ
*****
2009. prilis 21.
Mr korbban is megemltsre kerlt, hogy vannak olyan MaGosabb KRISZTUSI Csaldtag-Vilgok, akik SEGTI a Fldeknek, s vannak olyanok is, akik TMOGATI.
SEGTNEK azokat nevezik, akik valamilyen KZVETLEN mdon kapcsoldnak/csatlakoznak a Fldekhez (s SzeRves-fldiekhez).
Ez a kzvetlen kapcsolds a Vilgok kztt [tbbnyire] a KRISTLY-LTUSZOK „kzvetlen sszekapcsolsa” ltal valsul meg (tnyleges l szlakk/utakk lesznek a vllalt Feladat/kapcsolds „idejre”), illetve az Egyes MaGosabb Kldtti-Segtk is „Specilis Kristly Ltuszokat kaptak/ptettek be a lnykbe/szvkbe”.
TMOGATNAK azokat nevezzk, akik „nem-kzvetlenl” kapcsoldnak a Fldekhez, hanem egyes Segtkn keresztl.
Tmogat tbb okbl lehet „Valaki”:
- vagy egy olyan MaGosabb Minsg, amelynek „kzvetlen fogadsra” a Fldek ma mg nem felkszltek,
- vagy pedig kifejezetten a Segtnek van szksge egy-egy feladat-terletn mstl segtsgre.
*****
A Fldeken a Szabad Akarat Felgyelje ltal eddig Felgyelt s Mkdtetett „Szabadsg-Hlzatok” – a Szentsgek j Rendjnek megfelelen” – „Teljes” visszakapcsolsra kerltek most mr Hivatalosan is a tbbi SzeRves KRISZTUSI Hlzathoz (tulajdonkppen „EGGY vltak”, sszeolvadtak). A Szabadsg-Hlzatok a KRISZTUSI SzeRves Hlzatok azon csoportjhoz tartoznak, melyek kapcsoldsa „kzvetlen” is lehet a fizikai Ltezsi szintekkel, egybknt pedig „tHatak a fizikai szintekre”.
Mindez azt is jelenti, hogy a „Pteri” Er is visszakapcsoldott a KRISZTUSI Hlzatokat Felgyelk RENDES Rendjbe. A Szabadsg-Hlzatok „Korbbi” „Ltszlagos” „Klnllsga” (melynek fenntartsa eddig az tszletsek megfelel megsegtshez szksges volt) „Hivatalosan a Mai Naptl Megsznt”.
Az „AranyTblkba s Krnikkba bejegyezve” Lejegyezve OmMtR KJ ltal, Budapesti Helyi letid szerint 2009. prilis 21., 11.41.
www.omah.extra.hu
|