 |
RSAIM |
|
| |

"ELEGET KVNOK NEKED!"
"Elegend napstst kvnok szmodra, hogy jkedved legyen, brmilyen szrknek is tnnek napjaid.
Elegend est kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld a napot.
Elegend boldogsgot kvnok neked, hogy szellemed l s rkk tart legyen.
Elegend fjdalmat kvnok neked, hogy mg az let legkisebb rmei is nagyobbnak tnjenek.
Elegend nyeresget kvnok neked, hogy vgyaidat kielgtse.
Elegend vesztesget kvnok neked, hogy mg jobban megbecsld mindazt, amid van.
Elegend kszntst kvnok neked, hogy felksztsen a vgs bcsra." (Folytats ITT)


|

Sk Sndor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egybnek,
De annak egsznek, pnek,
Fld-szlte fldnek
s Isten-lehelte szpnek."



|
 |
Hmeztem: |
|

| |

2011.0728 – Szemelvnyek – nkifejezs III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „msok tmogatjv vagy segtjv” vlunk,
TELJESEN SZINTK, IGAZAK legynk.
A „segt szndk” „tiszta” legyen,
vagyis tisztn SZERETETBL legyen jelen (’se tbb se kevesebb’),
magunkat a „yobbts” s nzetlen segtsgads szndka vezesse
[ne kvnjuk a msikat ’befolysolni’ vagy ’vezetni’, ne ’rtkeljk’ vagy tljk meg stb].
Ha „hvst” rznk egy helyzetbe, amelyben segten nyilvnul(hat)nnk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyelssel] forduljunk a „helyzet” s a helyzetben „jelenlvk” fel is.
Legynk „nyitottak”, hogy megrthessk azt, amit a helyzet mutat –
s ezltal is azt tudjuk nyjtani,
ami az adott helyzetben „tlnk telheten is a leg-yobb”
s az „rintett szmra is legmegfelelbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legynk teljes egszben:
ne talljunk ki valtlan, ltalunk meg nem lt ’pldkat’, mert mr ez is ’ferdts’.
Olyat mondjunk s tegynk, amit mi VALBAN megtapasztaltunk,
s ami ezltal a ’magunk tapasztalata/tudsa’
[’erre tudunk pteni, ebbl tudunk biztonsggal ptkezni/pteni’].
Ne „szptsnk”, s kzben ne legynk bntak sem
(ugyanis a ’bnts’ rzkelsekor bezrul vagy beszkl a „szv”, s gy legtbbszr nem tud clt rni a segtsg).
|
"Egy sz is lehet locsogs, s ezer oldal maga a tmrsg.”
(Abody Bla)

„A madarak nyelve nagyon rgen kialakult, s ms, si beszdmdokhoz hasonlan tmr, kihagysos beszd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki s sokat megrtenek belle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
 |
rsok - 2009 prilis 1 - 7 |
|
20090402 II - A Jelentsek befejezse - A LLEK
2011.08.19. 08:47
2009. prilis 2., cstrtk
A LLEK
Napok ta tbbszr megjelen kp(ek): Trnusn l (!) Istenanya, karjban a Gyermekvel –
s a „magyarzat” (=rzs) hozz mindig ez: „A Llek”, a Llek (egyik) brzolsa, megjelentse a Fldn.
Sok hasonl kpet ismernk, „Madonna brzolsok”, „A Madonna a Gyermekkel a karjn”.
Eddig legtbbszr a „Madonna”/Istenanya/Isteni-Anya FI(nak tn) Gyermekkel kerlt brzolsra a karjn – m „A GYERMEK” (Molnr V. Jzsi bcsi szavaival lve) mg „Kzvetlenl Isten tenyern van”, s gy (szletsvel vlasztott nemi jellege ellenre is) az „EGY-sghez” van kzelebb. A Gyermek tanulja, tapasztalja, szokja az „Egymst-Kiegsztsgben” testi leszletsvel felvllalt jelleget/szerepet.
rzs: A „Llek” Egysg is, mely a formiban megosztott Vilgban (KRISZTUS Vilgaiban az Egymst-Kiegsztsg Rendjnek megfelelen) Egymst-Kiegszten van jelen.
A festmnyeken brzolt Egymst-kiegsztsgek tbb skjt is tfogjk a ltezsnek --- ahogyan az emberi testben l Llek is tbbfle (s tbb-sk) kapcsoldsban van jelen.
Egyik szembe-tl kapcsolds az „Anya” (Szl) s a „Gyermek” kapcsoldsa, mely utal a fizikai/testi szl-gyermek (egymst segt s kiegszt) kapcsoldsra, s a „dicsfny megjelentse” ltal utal a Tgabb KRISZTUSI Csaldra, a kiterjedtebb SZL (TeremT) s GYERMEK (teremtett Fld/fld) kapcsoldsra. [A KRISZTUSI VILG(ok) a CSALD Minti szerint P-l(nek) FEL.]
A szl-brzolsban megjelen N-isg, s a Gyermekben brzolt FI/Fr-fi jelleg a Nemek egymst tmogat s kiegszt jellegt jelenti meg --- s egyidejleg feltnteti az „EREDETET” is --- vagyis hogy a „Minden Eredje” a „MAG-bl ad” (~ Madonna, MAG, M), amelynek „elsdleges” testi formj megjelense a fldn a Nisg. A N-nek pedig PRJA/Kiegszt trsa a Frfi formban megjelen let.
Sokszor megjelenik a Nap/Hold --- Fny-rnyk [s frfi/n] brzolsa is az Istenanya/Istengyermek kpeken. Nha tnylegesen megjelenik a Nap s a Hold brzolsa, mskor az rnyk SzeRves jelenltre a „ftyolok/kendk” megjelentse utal.
Az Istenanya a kpeken megjelenti MaGt „A Teljes Lelket”, amely Llek a Szellem Teljessgvel is br (~Fel-Ntt), mg a Gyermek a KRISZTUSI Tanult Jelen formjra utal: a Llek a Szelleme Tudatos megismerse s MaGban lv tevse ltal NVEKEDIK ebben a KRISZTUSI Vilgban. Ezt gyakran brzoljk gy, hogy a Gyermek (tbbnyire mg becsukott llapot!) knyvet („tudst”) tart kezben. [Ebbl kvetkezik, hogy ha a kpeken valaki kinyitott knyvet tart a kezben/lben, az tbbnyire arra utal, hogy a Szellemi nvekedsben mr elrt egy megkvnt, plda-rtk szintet.]
A „Madonna” s Gyermeke EGYTT is (!) megjelenti tulajdonkppen MAGT A TELJES KRISZTUSI LELKET, de MaGa a Madonna/Istenanya, s MaGa a Gyermek is a Llek MaGa (Magja).
A „Madonna” s Gyermeke test-tartsa/arckifejezse/tekintete mindig utal valami „adott korra” jellemz, tbbnyire „kiemelkeden fontos” sajtossgra, mg a krlttk lv „segtk” vagy „tj” az adott kor „helyzetre” utal („idbeli” s „trbeli” vltozs).
A Madonna-brzolsok korrl-korra arra is utalnak, hogy „hogyan tud megjelenni/mkdni” a Llek-s-(SzeRves)Szellem a fizikai ltezsben.
Ha a Madonna s Gyermeke krl angyalok (netn angyali seregek) vannak jelen, az arra is utal(hat), hogy fokozottabb vdelem alatt llnak, mg ha egy bksebb s termszetes krnyezetben jelentdnek meg, az a „Rend-ben van” rzsre/jelenltre utal(t).
Kpek:
A Llek s Szellem (kzvetlenl s) megfelelen tudja tpllni gyermekt:
A Gyermekek megfelelen fejldnek, a maguk szintjn szeretet-teljes (Rendes) kapcsoldsokba lpnek, rmmel ismerkednek egymssal s a Vilggal – az Anya/Szellem/Magosabb-Llek szeret figyelme s tmogatsa mellett.
Voltak korok, amikor Anya s Gyermeke szinte „teljesen” visszavonultak, az rnykba kerltek, rezheten „elrejtett” lettek,
majd ismt megjelentek ott, ahol ledni kezdett az „let”:
http://www.vizvirag.hu/web_wf/ikon.htm
http://www.somogyireka.hu/galeria/2003/boldogasszony.jpg
A magyarsg az utbbi vekben tudatosan kezdte az Istenanyasg s a Teljessg megnevezseknt hasznlni a „Boldogasszony”, „Nagyboldogasszony” elnevezst, elkezdte rezni a „KRISZTUSSG” valdi lnyegt --- vagyis elkezdte tudatosan megismerni s hasznlni az „rzsekbl felsznre emelked rk tudst”, kezd ismt LV lenni a Llek-s-Szellem Tudsa s Blcsessge a testben lt letben.
Az led SzeRves Tudsnak a Mindennapi let szintjn val megjelense/meglse fogja lehetv tenni azt, hogy az ezt vlasztk kilpjenek – klnsebb vesztesgek vagy nehzsgek nlkl – a KRISZTUSI Mintktl idegen ltbl, s hogy a vgyaik-vezette KRISZTUSI Vilgba megrkezzenek.
„MI-vel a Fldn is elrkezett/megkezddtt KRISZTUS j Vilga/Kirlysga, gy
elrkezett s megkezddtt
a Fldn is
a KRISZTUSI Llek kibomlsnak/Virgzsnak j, a MaGa Rendjbe illeszkedett korszaka.”
Az idei „Virg-Vasrnap”
mr a MaGa KRISZTUSI Rendjbe
Teljes egszben visszailleszkedett KRISZTUSI Vilg/VILG
VIRG-vasrnapja/nnepnapja.
A LLEK Tudja:
„Brmilyen Hats is jelenik meg E Vilgban
(kvlrl vagy bellrl indtva),
az ma mr csak s kizrlag
a Krisztusi Rend szerint,
a Y-s-SzP Rendje szerint tud rvnyeslni s Hatni."
„L” a CSALD, mely mr a KRISZTUSI Rend szerint megjult, gyarapodott!
Lejegyezte OmMtR KJ a MindenHat, a Boldogasszony, s az l KRISZTUSI Llek-s-Szellem Tiszteletre s Dicssgre
www.omah.extra.hu
| |
|
|
 |
A mai napra: |
|
„Az egynisgek nem a hangzatos beszdek, hanem a munka s sajt teljestmnyk rvn formldnak.”

| |





ldozni
csak a benned lv s ltalad LT-re hozott Szpsggel
msokat is Szptve s gyaraptva,
Teljes s P Szabad Akaratodbl,
Szabad Akaratodat kinyilvntva,
az rk s Adott l KRISZTUSI Rendnek megfelelen
Lehetsges
s
rdem-es.”
20100525 - Az ldozatrl - Szemelvnyek

A hibkrl s a hibzsrl:
A ’hibk’ segtenek ’nem-felejteni’ s ’felejteni’.

PIRAMIS - szintn akarok lni
szintn akarok lni,
Minden utam vgigjrni,
Hinni abban, amire vgyom,
S ha hiszek benne kzdeni rte brmilyen ron.
szintn akarok lni,
s csak annyit elrni,
Jkedvem senkit ne bntson,
S ha fj a szvem valamirt, ne nagyon fjjon!
Tled csak annyit akarok krni,
Hogy engedj szintn lni,
szintn, szabadon, szpen,
szintbben, mint ahogy tegnap ltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
s hogyha valamit krdezek
A vlasz igaz legyen!
Szeretnk bzni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem rul el sosem.


AZ ERD FOHSZA
Vndor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rm kezet!
n vagyok tzhelyed melege
hideg tli jszakkon,
n vagyok torncod bartsgos fedele,
melynek rnykba meneklsz a tz nap ell,
s gymlcsm oltja szomjadat.
n vagyok a gerenda, mely hzad tartja,
s n vagyok az asztalod lapja,
az gy, melyben fekszel,
a deszka, amelybl csnakod pted.
n vagyok a hzad ajtaja,
blcsd fja, koporsd fedele.
Vndor, ki elmsz mellettem
hallgasd a krsem:
NE BNTS!

NNEP
Az nnepeknek fontos rsze az „emlkezs”, amikor a dics vagy pp a kevsb dics tettekre/meglsekre, az eldkre is emlkeznek, s ezltal egyfajta folytonossg alakul ki (marad meg) az sk, Eldk, a Gykerek irnyba is. Az emlkezs a legtbb esetben ma mg ’int’ plda is lehet arra, hogy mit szksges megvltoztatni, miben szksges vltozni akkor, ha valami yobb s teljesebb let a cl ---
az „nnep” Valdi Lnyege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerstse, amely elvezet a ’vgyott jvbe’.”
Az nnep ltalban MEGERSTI az let egy olyan rszt/szelett, amely „tovbbvitelre rdemes”, amelyben ELREMUTAT/elrevezet Plda vagy t [Mkds, Er] Van Jelen.
(Rszlet a 20110802 - Nitottsg, Nyits... rsbl)
|
|
|