A későbbiekben Michael Jacksonról is írok majd egy keveset…
A 60-as évek végén, a 70-es években egy faluban éltem, és nem igazán hallottam bármit is a magyarság küldetéséről, nem hallottam a „táltosokról” vagy „Szent királyokról”, nem találkoztam „Őrzővel” (bár így utólag egyet be tudok azonosítani, egy asszonyt, akihez időnként elmentem, és „beszélgettünk”…)
Ahogyan tehát írtam, egy alföldi faluban éltem, gyerekként talán nem is jártam a Fővárosban. Arra emlékszem, hogy a „történelem tanítónk” (idősebb férfiember) meg volt döbbenve az egyik órán, mert nem tudtuk felsorolni Budapest HÍD-jait… Én pedig azon döbbentem meg már gyerekfejjel is, hogy „honnan kellene ezt nekem tudni”, hiszen „nem jártam ott”, és „nem is tanított erre meg” senkisem…
Később is szembesültem azzal, hogy olyan dolgokat kérnének rajtunk számon az idősebbek (a tanítóink), amiket ők maguk nem tanítottak meg nekünk. (Csak egy érdekesség: az egyetemen egyetlen négyes jegyem volt, a többi mind ötös. Ezt az egyetlen négyest éppen „Magyar Állam-és jogtörténetből” sikerült szereznem, mert egy olyan tételt húztam ki, AMI NEM VOLT A MEGADOTT TÉTELEK KÖZÖTT! – tehát fel sem tudtam készülni belőle --- érdekes tapasztalás. Az is egy érdekessége volt az egyetemnek, hogy egy-egy tanszéken több előadó is volt, és ezeknek néha eltérő volt az álláspontja az egyes kérdésekről. Vizsgázni tehát úgy mentünk, hogy „mindegyikük” álláspontját ismerni volt érdemes, és attól függően kellett válaszolni a tételekre, hogy éppen kihez kerültünk a vizsgán…) Valahogy e tapasztalás miatt én mindig úgy viszonyultam másokhoz, hogy ha valamit nem tudtak, akkor azt igyekeztem elmagyarázni nekik, a meglévő tudásomat átadni… Mert megtapasztaltam azt, hogy „nem minden magától értetődik”, amiről mások azt gondolják…
Nem lehet számon kérni azt egy gyermektől, „amit a nagyszülei” még tudtak, de már a szülei nem. Lehet, hogy a gyermek idővel újra felfedezi az elfeledett tudást --- és az is lehet, hogy a szülei számára mindez rejtve marad örökre…
Hogyan hagyjak valamit a Gyermekeimre, amikor Én MaGam sem örököltem?
Hogyan adjak abból, ami nincs?
Pedig adni kell. Nem vehetjük el a Gyermekek jövőjét – úgy, ahogyan a miénket elvették.
Segíteni kell akkor is az ifjainkat, ha még mi is csak most kezdjük felfedezni azt, ami valaha tényleg létező valóság és megélt élet volt Elődeink számára…
Lehet, hogy ez ma még egy kicsit „nehéz”, lehet, hogy a csípőnk vagy a gerincünk a súlyok cipelése közben megroggyant, vagy valami más hiányunk van…
Lehet, hogy az „arc”-unk egy kissé fáradt --- de a szívünkben és a szemünkben már ÚJ ÉLET van --- amivel LÁTJUK MaGunkat, és azt is, hogy a lassan éledő MaGunkkal hogyan segítsük utódainkat…
Michael Jackson „gyermekként” kezdte az éneklést és a dalok szerzését (vagyis még „Egység”-minőségében, „Isten tenyerén” – a minap néztem, hogy talán az első nyilvános szereplése éppen abban az évben volt, amikor megszülettem…), és nagyon sok értékes és tiszta üzenetet közvetített hosszú időn át. Az „üzeneteket” széles körben terjesztette, sokak szívét érintette meg.
Sokunk szívét érintette meg a dalaiban lévő Szeretet és Gyógyító Erő akkor, amikor egyéb lehetőségeink igen csak korlátozottak voltak a gyógyulásra vagy tudatosodásra… (bár biztosan szép számmal voltak olyan szerencsések, akik mégiscsak kaptak még ÖRÖK-séget szüleiktől és nagyszüleiktől… remélem, hogy ők hasznosan élnek ma ezekkel… és egymásra lelnek az ÉRTÉK-ek akkor is, ha az „anyatejjel” más lehetőségeket szívtunk magunkba… a Szeretet EGY-ből ered, és az EGY felé vezet…)
Sokunk szülei voltak maguk is mélyen sérültek akkor, amikor már megszülettünk mi, a gyermekeik, akikkel nem tudtak mit kezdeni saját sebeik miatt…
MJ „csak egy segítő” a sok közül, aki valahogyan „átHIDaló” megoldást próbált hozni erre a helyzetre és az elmúlt időszakra --- az Őrzők ismételt megjelenéséig és „munkába állásáig”. Nekem sokat segítettek a dalai akkor, amikor még nem tudtam, hogy miért is vagyok itt ezen a Földön és ebben a népben…
Hihetetlen sok szépséget hozott a dalaival a szívekbe --- bár közben lassan „arc-talan” lett… Mégis tette, amit lehetett…
Videók, amiket érdemes megfejteni…
Maguk a dalok nem feltétlenül arról szólnak, amit a következőkben leírok. Azt írom le, amit „bennem felszínre hoztak”.
Don’t Stop ’Till You Get Enough
Ne állj meg, amíg nem elég…
- amikor egy „Angyal” a választott formájában – telve Hittel – „Munkába kezd” --- így csak egy „gyermek” és egy „romlatlan lélek” tud mosolyogni…
- A „hang” már megvan, és kerestetik a „forma”…
- Olyan a tánc, mint amikor egy „madár” járni tanul…
- Végtelen a végesben, véges a Végtelenben…
- Felfelé vezető kristályos lépcső…
- Talán az sem véletlen, hogy a háttérben „kristályos csillogás” van… és a háttér színeket is érdemes figyelni…
- Három --- és Egy
- És a film végén ott vannak a kristálygömbök --- mintha az egyikben „AranyTábla” is lenne --- jó, ez talán túlzás, de képben nemrégen kaptam, hogy a Föld ALAP-Rendje (mely a TeremTőtől érkezik”) Kristálygömb „formában” van jelen… és a Kristálygömbben lévő „AranyTábla” jelzi, hogy az adott Világ Családja elfogadta az EGYÜTT-élés Szabályait…) A film végére „begurul” a „többi közé”, a „helyére” egy Új Kristályos „golyó”(Gaia)…
Black or white
Fekete vagy fehér
- Megbomlott értékrend. Megbomlott egyensúly
- A felhők fölül érkezünk alá, egy kivilágított éjszakai városba…
- Talán egy „átlagos”, „trendi” amerikai család képével indul a film: van itt minden földi jó, csak törődés és türelem nincs --- a föld-szinten laknak a szülők, és az „emeleten” a gyermek, aki próbálja elsajátítani a tapasztalt együtt-élési elveket…
- Hogyan tanuljon meg „tisztelni” a gyermek, ha nem ezt a mintát látja maga körül…?
- Valahogyan „robbantani” kell, ha a „dübörgés” nem elég erős jel…
- A fekete és a fehér világában vajon ez a „két szín(t)” ellensége egymásnak, vagy pedig kiegészítője?
- Megoldás: Vissza a „természetbe” és természetesbe!
- Őrzők, segítsetek! Kapcsolódjatok be! Kapcsolódjunk össze! Találjuk meg a kivezető utat a rend-telenségből… Ti még ismeritek a Harmóniát és Rendet… Azt csináljátok, ami a Ti feladatotok – és ott, ahol kell --- ha kell, a város sűrűjében… Figyeljetek! Éneklem: Figyeljétek a Gyerekeket, és segítsétek őket…
- Valahogyan meg kellene találni az Egyensúlyt és a használható utat ebben a zavarodott világban…
- Ki tanítsa meg az értékekre a mai gyerekeket?
- Őrzők, segítsetek! Valahogyan meg kell találni a kivezető utat, és azt mutatni kell!
- Csak együtt lehetünk sikeresek… Meg kell találni az Összefogást és az Örömet…
- Érdemes megfigyelni a „madarak” (Új Hírnökei) és a „négylábúak” (Őrzők) megjelenéseit (és kapcsolódásait) a filmekben… itt éppen oroszlánokkal kezdődik a „természetben” felvett részlet…
- Az is érdekes, hogy vajon az énekes”madár” jobb szárnya miért van gipszben… de azért megy, és mondja, teszi, amit kell…
Remember the time
Emlékezz az időre/ Gondolj az időre
- A megsérült párosságot (Fény-és-Árnyék, Férfi-és-Nő) valahogyan vissza kell segíteni a helyére (a fáraó és felesége olyan helyzetben ülnek, mintha a tévét néznék, egymás felé fordulásuk alig van, úgy kommunikálnak egymással, hogy közben alig néznek egymásra --- hogyan ismerhetnének így egymásra, és egymásban ÖnMaGukra? És ha ők mutatják a „példát” az „alatt”-valóknak, akkor azok hogyan fognak egymás felé fordulni tudatosan és szeretettel? Az asszony kezdeményezné az egymás felé közeledést, de a párja még nem érti ezt --- Utalás mindez természetesen a hatalom sérült mintáira is…
- A fáraó arcán és mozdulataiban „gőg” van --- ez pedig elzár az „isteniség” megélésétől… talán mellérendelt szakrális társa, a főpapja is hasonlóan végezte, mint a mutatványosok, akik a szórakoztatására érkeztek, és nem nyerték el a tetszést…
- Mivel a nőkben megvan az igény a kialakult helyzet gyógyítására, így rájuk fókuszálva érkezik meg a 'különleges' segítő… Elkezdődik a női minőség gyógyítása és öntudatra ébresztése (FÉNY-minőségében: a fáraó felesége, és ÁRNYÉK minőségében: az asszonyok fátyol-tánca…)
- Talán üldöztetést von mindez maga után… kiválthatja a férfi haragját, aki nem érti, hogy e segítség számára is érkezett --- és mivel ez a megborult rend egyre többet pusztít --- segíteni kell…
- A példát (harmóniát, öröm-teljességet, szeretetet) egyre többen próbálják követni, miközben a küldött végighalad az útján (szabad akarat fontossága --- a tanítás és gyógyítás csak példamutatás útján lehetséges)
- Az össze-rendeződés után egy csoportos, harmonikus tánccá lesz a mozgás a próbálkozások hatására --- talán kissé furcsák a mozdulatok, hiszen még majd csak ezután lesz „szervessé” belőle mindaz, ami megnyeri az itteniek tetszését (kicsit néha olyan a mozgás, mint amikor a „bádog-ember” elkezd mozogni a beolajozás után…) --- a tánc vége-felé már PÁROK is egymásra találnak --- a Párok egymás FELÉ fordulnak --- „kíváncsiak” a másikra… talán jó kezdet lesz…
- Csak úgy és annyit lehet segíteni, ami „átültethető” az aktuális életbe a már meglévő tudás és képességek alapján…
- Lehet, hogy még csak „vágy” szintjén van elültetve a „Rend” --- ám ha a Küldött „ideje” lejárt, akkor mennie kell…
- Legközelebb talán már több szív is elérhető lesz…
- És miért pont EGY-iptom? --- Nekünk, magyaroknak, talán hamarabb érthető az üzenet…
- Miért MAG-us – Kék köpenyben? Aranyos ruhában, Fátyollal? (Nőies férfi külsőre és HANGra is) (Az üzenet természetesen a „kor”-hoz igazított eszközök használatával kerül átadásra --- de megfejthető belőle a VALÓs üzenet… És a „SzeRző” pontosan „tudta”, hogy „MI”-t akar…)
- Itt is érdekesek az állatok megjelenései: macska, kis oroszlán, sólyom --- az énekes mellkasán és hátán festett madárszárnyak (amilyen MÁÁT-nak is van…) – később kígyók. A film végén feltűnik Anubisz is egy pillanatra --- ez is figyelmeztetés az „idő” „végére” --- hamarosan itt van a megmérés ideje, és minden mulandó földi élet vége is számonkérés…
Billie Jean
- Miben tud segíteni egy „Lélek (szellem)”, egy küldött egy olyan világban, ahol a lélek már alig él a testekben?
- Olyan ez az egész film, mintha a „lélek” eljönne, hogy megpróbálja magát élővé tenni a földi testében… Mint egy születés…
- Amihez „hozzáér” a lélek, Fényes lesz --- mégis láthatatlan az emberi szemnek --- még a paparazzi fényképezőgépe sem elég finom, hogy bizonyítékot szerezzen a létéről…
- Megdöbben az érkező lélek a környék piszkosságától, a kuka mellett alvó részeg látványától, a szegénységtől, elhagyatottságtól, magánytól… jönnek is a macskák elő a látogató érkezése után…
- Az égbolt és énekesünk ingének (szívkörnyékének) színe rózsaszín (Kegy-elem érkezik.)
- Felmerül a kérdés: Jelenlétével nem hoz-e olyan segítséget, melyre egy adott világ még nem érett meg?
- Nem „igazi” segítség az, amelyre egy adott világ még nem érett meg, és amelyet nem akar. De hogyan mutassa meg magát? Hogyan emlékeztessen? Hogyan figyelmeztessen? (Ehhez „meg kell testesülnie” – és a film végén ezt is teszi, amikor egy alvó test mellé befekszik és eltűnik…) (Kevéssel ezután egy tigris jelenik meg.)
- Nem tud „kellően földelődni” és értékessé lenni egy adott világban az, ami nem megy át az ember Valódi és Teljes Szabad Akaratán és elvégzett, megbecsülést hozó munkáján.
BAD
Rossz
- egy különleges „ÚJ RITMUS” – szerintem ebben van az „üzenet”… Egy rezgés, amely segít kiszabadítani a bezárt szeretet-energiát.
- talán segíthet kijönni az „aluljáróból” – ha sikerül Harmóniába és Örömbe átfordítani a megrekedt, bezárt „Erőt”, ha „értelmet” találnak a mozgásban / aktivitásban…
- itt nem ártó erő van elzárva a „Szabad Fénytől és levegőtől”(az élet elemi feltételeitől), hanem egy tett-erős ifjúság, aki keresi a szabadságba vezető utat…
- LÁNCok, SZEGecsek vannak ruháikon, rácsok, „fizető-kapuk” zárják el az életet --- minden „mesterséges” --- „Én tényleg rossz vagyok?” „Én vagyok a rossz?”
- Egy szellőzőrács levételével utat engednek a „szabad levegőnek” (Vízöntő kor?) – és ezen át a „hang” is „fel”-száll --- talán meghallja valaki…
- Segíteni kell, hogy mindenki felfedezhesse a saját „színét” / lényegét --- meg kell tenni efelé az első lépéseket…
You Are Not Alone
Nem vagy egyedül…
- Egység és Párosság
- Bizony az Egység „magában” magányos a Párosság Világában…
- Milyen lenne az a „párosság”, amelyben KiTeljesedhetne egy Tiszta Lélek?
- És ezzel szemben mi ma a „valóság”?
- Mi az Igazi Magányosság? Magányos-e a lélek az újságírók kereszttüzében vagy a „Hír-név”-ben?
- Megérthető-e (vagy megmutatható-e) a PÉLDA a „Látszat” világában, ha az a VALÓ Világából érkezik?
- Mekkora a „távolság” a „VALÓ”-ság és a „Látszat” között?
- Mi is a „VALÓ”-ság? Függ ez attól, hogy „honnan nézem”?
- Megértheti-e egy „angyal” [Lélek, ÖnLényeg] (egy az EGYségben Élő lény) az „Ember” valódi problémáját és vágyát anélkül, hogy emberként megtestesülne? És ha megtestesül, vajon képes lesz-e beillesztenie magát az emberek világába, és felismernie Valódi ÖnMaGát? És ha ráismert ÖnMaGára, hogyan tud majd segíteni az ÖnFelismerésben Ember-társainak? Hogyan nyithatóak fel ismét a Felismeréseket segítő utak? Elvonulva tőlük ez elég nehezen menne…
- Mennyi repülő mozdulat, szárnyalásra irányuló vágy van ebben a filmben és dalban --- karnyújtás „oldalra”, az emberek irányába --- és Karnyújtás az Isteni felé: Segíts, hogy segíthessek, hogy TÁRS-ra leljek – Benned Istenem, vagy ha lehet, egy emberben is…
- Többször „bólogat” előre az énekes --- ezt a mozdulatot először gyerekként láttam: egy kicsi ketrecbe zárt medve bólogatott így kínjában és magányában, bezártságában…
- Egyre inkább „madár-szerűvé” válik az énekes arca --- sokakban talán ez az egyre változó arc visszatetszést kelthet --- de számomra „gyönyörű”, mert a szívemmel nézem. Sok mindenre figyelmeztet az arc/lélek változása… vegye mindenki észre…
Blood On The Dance Floor
Vér a táncparketten
- a „Kezdeti” „Angyalunk” itt már átesett néhány „világi” „átalakításon” – látszik a megjelenésén és mozgásán… talán néha maga sem érti, hogy hol van a kezdeti lelkesedés… egy öreg sámán, „tudó” kezd megjelenni, akin az élet már ott-hagyta a nyomait, és aki ennek ellenére is próbálja valahogyan megérteni az „új irányokat”. Figyeli a fiatalokat, hogy megértse a „nyelvüket”-igényeiket, problémáikat --- mert valahogyan segíteni kell őket is, hogy Itt és Most megtalálják a helyüket --- hiszen itt az ideje… Ehhez szükség van a közös nyelvre, és arra, hogy a Segítő át tudja látni emberi lényében is a problémák gyökerét…
- Egy Segítőnek oda kell mennie, ahol a legnagyobb szükség van a segítségére (talán a magyarság is ezért érkezett vissza legutóbb erre a földre…)
- Vajon mennyiben tud ebben segíteni egy „megfáradt segítő”?
- De ha a Segítő nem segít, akkor hogyan lesz „Rend” és „Mi”?
- Itt is a „párosság” helyére-segítése az egyik fő motívum…
- A film vége felé egyre több táncos kezében megjelenik a csörgő…
CRY
Kiáltás/Kiálts
http://www.dailymotion.com/video/x1vxrd_michael-jackson-cry_music
- „Megváltoztathatod a világot, elérheted az eget…”
- talán… biztosan… ha ez lesz az „akarat”
- Az „Ég”-ből szállunk alá a tengerhez, majd a „tengertől” (a „kezdettől”) egy emberi összefogás indul végig a Földön. Emberek állnak kézen-fogva végig a Földön --- itt a „párosság” olyan, mintha ebben a „kulcs” egyik fele maga a FÖLD lenne, a „kulcs” másik fele az EMBER --- és az ebből a két félből lett „Egy”-nek a párja pedig maga ISTEN…
- Az emberek először csak állnak – várnak arra, hogy mindenki (aki akar) beálljon az Egység sorába… Egy „Minta” ez – és amikor már mindenki a helyére került (vagy az idő lejárt), akkor a Víz felől, a sor eleje felől elindul egy Áramlás, egy dal – majd mindenki a maga módján énekli, tapsol és táncol (földel) – és végül ismét összeköti a kézfogás a létezőket…
- „Változtasd meg a világot!”
Szerintem sokunk „életben-tartó” dala:
http://www.youtube.com/watch?v=KOnL5c8LMqM
Earth Song
Föld dala
- felkel a Nap, és az Angyalok[Lélek] elkezdik éneküket – és mit lát a szem? Szakadt rongyokat, szakadt életet, letarolt erdőket, elpusztult világot… döbbent, vérző szívű őrzőket… a béke és öröm romjait, az öröm fájó emlékeit…
- az Őrzők Új Földet gyúrnak a szépség emlékeiből és az EGY akaratból, EGY tudásból, EGY hitből és EGY szeretetből… a szívükben élő Rendből… és a Föld megrázza magát.
- Egy „ismeretlen” „Áramlás” veszi kezdetét, és a Föld megtartja azokat, akik az Új Életet hívták --- bár erősen kell kapaszkodnia a Földanya „csonkjaiban” azoknak, akik maradni akarnak az új születése idején --- akik ezt választják, azok a helyükön maradnak… talán kissé még megfeszülve…
- és a Föld visszaveszi Rendjét és Életét azokkal, akik ebben Őt segítették…
- A „Földet megtermékenyítő” segítség „nem kívülről” jön, hanem az itt testben élő Küldöttek segítségével veszi kezdetét az Új Élet, a belülről, SzeRvesen keletkező Új élet!!!
- Az „EGY” hívja társait, „tizenkettő” delfin-hang-szerű (gyógyító) kiáltással (ébresztés ez, vagy már „névsor-olvasás”?)
- Új kezdet… és vajon kiknek? Kik maradtak élet-ben a Föld Megtisztítása és Rendezése során? Talán csak azok, akiknek rezgése teljes egészében EGY lett a Föld Új Életével… és akiket az ÉLŐ (=Áldott) Rend megkötött…
Vajon ez az, ami a mi írásainkban így nyert megfogalmazást: „MINDEN hamis, és a Szabad Akarat és Isteni Rend működését korlátozó vagy kizáró Illúziót lesöpörnek.”
A „megsegítés” lehetőségei és módjai:
Az Earth Song-ban, a Föld dalában az énekes „egyedül” van a letarolt őserdőben --- az Őrzők a többi helyen viszont közösségben, csoportban, CSALÁD-ként vannak jelen. CSALÁDI Minőségüket élik… Az „énekes” viszont végig „MaGányos” marad ebben a kisfilmben… (Utalás személyes sorsára is)
Az Én-ekes egy kicsit olyan, mintha az Őrzők kérésére érkezett „segítő” lenne, aki (talán az Őrzők kései ébredése miatt) egy kissé elkésett, és mintha a „Földre érkezés” közben kissé bepiszkolódott és elszakadt volna a „ruhája” --- nem pont erre volt felkészülve… De ha már itt van, akkor erre a helyzetre kell hozni Gyógyírt és Segítséget --- összekapcsolódva a Még Élő Őrzői Szívekkel és Erővel…
Talán az Őrzők (a filmben felmutatott arcok) arcán kezdetben megjelenő értetlenség és fájdalom arra is utalhat: „Mit nem vettem észre?”… „Talán késeiek voltak a kérések?”… „Valamit nem jól értettem?”…
A „letérdelés”, az Istenhez fordulás és Földhöz-kapcsolódás után azonban az Őrzők azonnal (!) ugyanazt teszik, amit az „ÉN-eKes”… EGY szív, EGY Akarat --- és így EGY a Tett… (a következőkben említett [B] pontos Párosság esete, amikor ISTEN behívása és bekapcsolása történik a fizikai síkú teremtésekbe --- ehhez EGY szív – EGY Akarat – EGY Tett szükséges! --- Isten/Isteni befogadása történik a Teremtésbe, hiszen megtörtént annak a felismerése: „Egy Család Vagyunk”)
„MaGányosan” van jelen a Küldött vagy Segítő a fáraós történetben is, de ott „közvetlenül lép kapcsolatba” az ottani létezőkkel, egy rövid idejű megtestesülésen át példát ad, egy lehetséges utat mutat…
A Billei Jean-ben a Segítő vagy Lélek „láthatatlan” módon Van jelen, jár-kel az emberek között --- és csak egy erre kihegyezett érzékű, árnyékban járó lesi-fotós veszi észre a jeleit… Talán egy Ön-tudatlan ember „tudatos” ÉN-je ez a sötétben járkáló Fény-lény… éjjelenként felszabaduló lélek…
Az írás folytatódik a III. részben, elérhető ITT