20120122 - Tndrkertbl - s egy rgebbi lejegyzs rszlete
2012.01.22. 13:50
http://www.tunderkert.eoldal.hu/cikkek/uzenetek-egy-masik-vilagbol/2012.01.21..html
2012.01.21
Ez vben elrtnk a 4. dimenzi azon oktvjra, ahol mindenki mg egyszer szembekerl sajt rnyoldalaival. Mintha egy fekete lyukba lpne be, s tkrknt ltn maga eltt sajt flelmeit, korltait, s mindehhez nem lt segtsget. Nem lt, pedig rjhetne, hogy egsz eddigi lete mindehhez szolglt megtapasztalsokat. nmaga vlasztja szt nmagban a bzt s az ocst. Addig nem engedi ki a fekete lyuk, amg nehzsg l a testben, amely srba hzza. Ez a fekete lyuk a 4. dimenzi egy magasabb oktvjnak tere, s minsgben megfelel a hall utni llekvizsglatnak. Ezzel kivlasztja magnak azt a fejldsi fokozatot, amelyet t kvn lni az elkvetkezend idszakban. Ugyanakkor eldnti, hogy milyen munkt vgez a tovbbiakban. A mostani idszak szorosan kapcsoldik egy 1992-es dntsi idszakhoz, ahol egy gyors vltozsi folyamat indult el azoknl, akik most a fekete lyuk tkr termeiben fedik fel s mrik meg erejket. 1992-ben kivlasztsra kerltek emberek, akiknek a teste s a lelke gyors s hirtelen vltozsoknak volt kitve, 5. dimenzis impulzusok rtk a fnytesteiket, s fizikai testket s ltaluk lett felmrve, hogy milyen fejldsi ritmust br el az emberisg. Ez akkoriban igen nagy fjdalmakkal jrt, sokuk kilpett nknt adva lett, mert nem brta az idegrendszerk a prbatteleket. Akik lltk a sarat, rajtuk kezddtt el a felemelkedsi hullmok ritmusnak ki ksrletezse is. k mr kilphettek a fekete lyukbl, hogy elmondhassk az ket kvetknek, hogy minden lethelyzeti nehzsg megoldsa egy egy lpcsfok. Nem jr megvilgosods lmnnyel, hatalmas ltvnyos kpessggel. Minden fizikai fjdalom egy egy blokk feloldsa, egy egy fal lebomlst jelli. A hatalmas fejfjsok a jobb agyflteke emlkezetnek bredst jelli, s az rads rzet beindtst. A gyomorfjdalmak azt jellik, hogy a test kiveti a negatv energikat. A td problmi azt jellik, hogy a llek mr nem elgszik meg a beszklt lttel, alkotni vgyik. Megvltozott tkezsi szoksok, kialvatlansg mind mind a „nem szeretett” test reakcija, s azoknl jelenik meg, akik belpnek a felemelkedsi hullmba. Megntt a teleptia, gy a hazug gondolatokat s szavakat meghalljk az rintettek. Az tlkezst nem lehet mr bntetlenl megtenni, mert mindenki rtesl az tlkez kicsinyessgrl.
A manifesztci felgyorsult, a negatv gondolat lthat formt lt pillanatok alatt. Ez mr a 4. dimenzi alkot tere, amely ms gondolkodst ignyel, s a szabad alkots erejt. A fejldst most leginkbb a „mindennek s mindenkinek a pozitv oldalt megltni s rteni” gondolkods segtheti el. A kritika, a megosztottsg, a gyllkds beragasztja a fekete lyukba az elkvett, s addig nem enged, amg t nem formlja a gondolatait. A Bknek mindenre van egyszer megoldsa.
Sokan mg jtszanak a megosztottsg tereiben, mert ket mg nem rte el az indt hullm, gy alszanak a tkr terem valtlan vilgaiban. Sokan mr dntttek, s nem hagyjk el hatalmi tereiket, mert flnek, hogy nincs sajt magukbl fakad hitelessgk. Vannak, akik keresik nmaguk helyt az trendezd sznpadon, s vannak, akik mr tltjk a jtktr egy rszt.
Mozgalmas v kezddik, rengeteg lehetsggel s cselekvsi motivcival. Elszr fel kell ismerni, mi rejlik bennnk, s mivel tudunk vltoztatni a vilgunkon, s ha a dnts megszletett, a lehetsgek akkor jnnek el. Nem kapjuk kszen, biztosra. Magunkban kell bznunk, ismernnk kell nmagunkat, hogy a kapuk megnyljanak. Nem fog rdek fzdni hozz, csak felismers.
http://www.tunderkert.eoldal.hu/cikkek/tortenetek/egy-megoldasi-lehetoseg-a-mostani-idoszakra.html
Egy megoldsi lehetsg a mostani idszakra
2012.01.22
Egy msfajta gondolkodsra ksztet mechanizmus, ami felgyorstja a nehz folyamatokat. Trtnik valami, s megjelenik a fjdalmas rzelmi minta.
„n olyan magnyos vagyok”. „nem rt meg engem senki”.
„mr megint cserben hagytak”. „nekem senki nem segt”. ”nem figyelnek rm”. ”senki nem szeret”.
Mihelyst megjn az rzs, amely elindtja az rvnyt, s mlyre rnt, keressed a kivlt helyzetbl kivezet fnyt. Mindig mindennek van pozitv s negatv aspektusa. Mg a hall esetnek is. A hallnak is lehet rtelmet adni, s elvesztegetni. Mint ahogy mindennek.
Tudunk e rtelmet adni, a mlyebb jelentst meglelni, s fnybe vezetni a nehz helyzeteket, vagy pedig megadjuk magunkat az ldozati rvny mlysgeinek, s ezzel megadjuk magunkat az rnyaknak, s nem ltjuk a labirintus kivezet szakaszt.
A megolds az, hogy megkeresni Ariadne fonalt, a trtns fnytartalmt, s abba megkapaszkodva elsprni az rnyakat, s a kivezet svnyt meglelni.
Nagyon nehz a fnyre koncentrlni, amikor elindulnak fjdalom rvnyek, hiszen a vonzs trvnye rvn a klvilg mg r is jtszik. A hatalmi vnt erstket vonzza az ldozati mechanizmus.
Meglljt mondani s fordtani a helyzeten mindig lehet. Ez lelltja a folyamatot, s j lapokat dob fel. A mostani idszakban pedig gyorsan fordul a kocka, ha az ember rbred a tants lnyegre. Ami rgebben vekben volt szmolhat, az mostanban napokk, percekk srsdtt ssze.
Egy megtapasztals pldaknt. Sok ve mr, hogy az idegrendszeremben megjelent egy olyan betegsg, ami teljes bnulshoz vezetett volna. Az orvosok csak ennyit fztek hozz: „tanuljak meg vele egytt lni”. Ami azt jelentette az n olvasatomban, hogy mosolyogjak, s adjam t magam pusztulsnak. Abban a helyzetben a megment fonl a kt fiam volt. Rjuk nztem s azt mondtam „sz sem lehet rla, hogy beletrdjek”. A betegsget prbltam elfelejteni s dacolni vele, nem rtam bele az letem rszeknknt a sorsomba. Rjttem, hogy felfokozott mozgssal, erszakot tve nem mozdul izmaimon, tudom uralni a helyzetet. A fnyszl az volt, hogy „minden mozdulat egy ptk ahhoz, hogy sose legyek mozgskorltozott”. vekbe tellett, de igazam volt. Makacssgom sokat segtett, s az, hogy csak azt figyeltem, hogyan javthatok a helyzetemen. Eszembe sem jutott, hogy van ms lehetsg is azon kvl, hogy jrhatok szabadon. Annyi maradt belle vissza, hogy dupla annyi energimba kerl a mozgs, mint msoknak, de ez szemmel nem lthat. Remlem.
*****
Kosztich va lejegyzseihez kapcsoldan ide-idzek egy rgebbi rs-rszletet:
20100217 II - MegVilgt Kpek
2010. februr 17., szerda
MegVilgt/MaGVilgt Kpek
Nhny „tVilgt” munknak/kpnek lehettem rszese az elmlt nhny napban/rban, s ezek kzl nhnyat (fontossguknl fogva) szeretnm ha megismerntek.
I.
„Amit keresek az megjelenik elttem”
Klns, lom-szer TLSBEN volt rszem, amelynek a vge-fel „eszembe jutott” egy korbban ltott „lomkp” s az abbl levont megtapasztals/kvetkeztets.
A mostani „[lom]vilgban” „egy msik ORSZGBA KLTZTEM a csaldommal”. [Ez a kp termszetesen vonatkozik az EGYN megtapasztalsi szintjre, a NEMZET/NP, tovbb a BOLYG-Valsg tapasztalsi szintjeire is.]
Ebben a „msik orszgban” egy „vrosban” klnleges pts J hzak voltak. A hzak tbbnyire tbb-emeletesek voltak (utalhat arra is, hogy egy-egy „hz”-ba egy csald kltztt, s a szintek a csaldtagok szmt jelltk --- vagy arra is utalhat, hogy a valamilyen szempontbl kzs Feladathoz kapcsoldk kerltek egy-egy hzba vagy egy-egy hztmbbe).
Mindenfell rkeztek az „j lakk”: gyerekekkel, idsebbekkel egytt (vagyis tbbnyire csaldokknt rkeztek). Mindennek „j” jellege volt, J PTS volt az egsz vros vagy akr az orszg is.
Egy nagyon tgas s szp laksba/otthonba kltztnk be --- TUDTUK/tudtam, hogy ez a „Mi Otthonunk”. Nem pusztn „tmeneti” szlls, br idvel nyilvn mindenki tovbb-ptheti majd a maga elkpzelsei szerint, vagy akr mshov is el lehet kltzni. Ezt kveten valsznleg az „otthon beRendezse” kvetkezett, errl most rszletesebb kpekre nem emlkszem. A most ltott „lomkp” lnyege ezutn kvetkezett:
Nagyon szp s tgas volt az otthon, ahol magamat talltam. Minden tiszta volt s j, minden „szksges” dologgal fel volt szerelve, ami a „biztonsgot” jelenthette a szmomra. A „magunkkal hozott” „trgyainkat”/emlkeinket is kicsomagoltuk, hogy otthonosabb tegyk az amgy ezek nlkl is nagyon szp s teljes lakteret.
„szrevettem” [biztosan a „tisztasgrl” jutott eszembe], hogy „mkdik a mosgp”. Valsznleg az utazs sorn „hasznlt” „dolgainkat” tisztthatta. Ekkor ESZEMBE JUTOTT, hogy „hoho, nem is ellenriztem, hogy a mosgp kifolyvezetke hol lehet”. ELKEZDTEM KERESNI a „mosgp kifoly-csvt”, s mivel TUDTAM, hogy ha az nincsen a megfelel helyre illesztve, akkor a ’vz’ elraszthat mindent, gy MEG IS TALLTAM a helyre nem illesztett kifoly-csvet, s TAPASZTALTAM, hogy bizony tbb ’sznyeg al’ (!) is befolyt a vz.
[Ennek termszetesen olyan rtelme is van, hogy a ’tudatom/tudatalattim’ mkdsnek a „hinyossgra” mutatott r e vizess lev nhny ’sznyeg’, olyan tudati terletre, amely mg NINCSEN KELLEN KIEGYENSLYOZVA AZ J VILG MKDSHEZ.]
Ha mr [a tiszttshoz kapcsoldan] „vizesek” lettek ezek a „sznyegek”, akkor KI KELLETT TENNI KET A FNYRE. m mivel a „tudati mkdsem ezen terlete” ppen tisztts/kiegyenslyozs alatt llt, gy bizonyos RGI MINTK megmutattk a mkdsket: el kezdtem KERESNI valami alkalmas helyet a vizes holmik megszrtsra. Kimentem az j otthonbl, s valaki egy id utn mellm szegdtt segtnek. Tulajdonkppen „csaldtagnak” reztem ezt a segtt, valamilyen kicsit „tvolabbi” csaldtagomnak, aki taln (lehet, hogy csak tmenetileg, a beilleszkedsig) szintn „velem egytt” lakhatott. ISMERTE ezt az j Vilgot, n pedig mg csak most rkeztem. Nekem nem volt „trkpem” sem, de mgis valahogyan biztonsgban reztem magam. Tudtam, hogy brmerre is megyek, ha az irnyt nagyjbl megjegyzem, akkor „haza fogok tallni”. A trsamnl volt az „otthonunk kulcsa”, egy pici kis kulcsocska.
Mentnk a vrosba, „sztnztnk” --- „majd aprnknt megismerem rszletesebben is” – gondoltam. Kzben talltunk megfelelen napos, meleg helyet a sznyegeknek is: kitertettk valamilyen kerts-flesgre.
Az egsz vros olyan jelleg volt, mint egy „dl-vros”: leginkbb „szolgltat-helyeket” s nagy zld-terleteket/parkokat lttam. Nagy volt a nyzsgs, sokan voltak az utckon, mindenfel nzeldk. Sokan beszltek ’magyarul’. Bks, vilgos, napos, bartsgos volt ez a hely a nagy nyzsgs ellenre is, „biztonsgban” reztem magam. Sok volt a fiatal, akik a maguk mdjn csoportokban voltak/szrakoztak/beszlgettek…
Miutn megnztk a vrost, a segt csaldtagommal visszatrtnk a mi otthonunkhoz. Most „kvlrl” is jobban meg tudtam nzni a hzakat. Egymstl kell tvolsgra voltak a hzak. Volt olyan, amelyiknek a teraszn/erklyn mg fa is ntt… Nekem ESZEMBE JUTOTT, hogy haza kellene hozni a sznyegeket, nehogy valaki elvigye ket. „Nagyjbl emlkeztem”, hogy merre tettk le ket. A segt csaldtag most (ltszlag) nem jtt velem, de az otthonom „kulcst” ideadta. A kicsi kis kulcsot a szvem tjkn tztem fel a fehr blzomra.
[Az eddigi kpek nagyjbl azt jelentik, hogy „kpes vagyok megtartani” ennek a Vilgnak/vilgnak az ALAP-rezgst, vagyis „kaphatok itt letet/otthont” (ezt jelzi a kulcs tadsa). Hogy ezek utn majd magam meg tudom-e tartani az LET-hez szksges rezgst, az elvlik ezutn.]
Teht az emlkezetemben ott volt, hogy merre hagyhattam a keresett sznyegeket --- valami miatt mgis gy dntttem, hogy ha egy msik irnybl kzeltem meg a keresett helyet, akkor nem kell taln „annyit menni”, hamarabb odarhetek. „Lgvonalban” gondolkodtam: ha nem teszem meg azt a „nagy kerlt”, amit a segtmmel jrtam be, akkor „hamarabb” megtallhatom a „sznyegeket” --- nehogy valaki elvigye. [Teht megint a „rgi” „lineris” minta szerint kezdtem el gondolkodni, s a rgi minta szerint TARTOTTAM ATTL, hogy elviheti valaki azt, „ami az enym”. Ezzel teht ismt rajzoltam magamnak egy megtapasztalsi irnyt, s elkezdtem mkdtetni a rgi mintkat.]
Az elmm vezetse alapjn egy rgi mintj s mkds, zsfolt, kaotikus nagyvrosban TALLTAM MAGAM, tlekeds, szrkesg… Haladtam azon az ton, amelyrl AZT GONDOLTAM, hogy „j irny”. Nhol felfedezni vltem „ismers” helyet, s akkor AZT GONDOLTAM, hogy mindjrt megtallom amit keresek --- de AMINT ELBIZONYTALANODTAM, mr megint nem ott voltam, ahol akartam… Ezt kb kt-hrom alkalommal vgig-ltem. Itt-ott „magyar szt” hallottam, s tbaigaztst prbltam krni, de mivel A GONDOLATOMBAN AZ VOLT, hogy itt a legtbben mg turistk s/vagy jak mint n, nyilvn nem kaphattam megfelel felvilgostst. tkzben gyakran „ellenriztem”, hogy az otthonom kulcsa a helyn, a szvem fltt van-e. Tbbnyire megfogtam, ellenriztem, hogy a helyn van-e.
Valahonnan ismt „magyar szt” hallottam [illeszkeds lehetsge]. Egy szk utccskban egy „ttermet” lttam, ahol a „pincr” vagy tulajdonos „magyar lehetett”, RTETTE A SZT, s n is az vt. tbaigaztst krtem, de a vlasza csak annyi volt: „nem rt ez semmit/nem rtenek ezek semmit”.
Klnsebb felhborods nlkl „ELFOGADTAM”, hogy „nem segt” (vagy nem akar valamirt segteni), s elindultam tovbb az ELMM rajzolta ton. Mivel nem jelent meg bennem dh vagy rosszalls a legutbb kapott vlasz kapcsn, a vlasz RTELMT kezdtem el KERESNI nem nagyon erlkdve (!), egyszeren RTENI AKARTAM, hogy mi lehet az rtelme annak, hogy „nem rtek semmit”. s AZONNAL ESZEMBE JUTOTT egy korbbi kp s megtapasztals:
„AMIT KERESEL AZ MEGJELENIK ELTTED”.
[Abban a rgebben ltott kpben is egy J OTTHONBA/Vilgba/vilgba kerltem a gyermekeimmel. A rgi mintim szerint egy kiss izgatott az, hogy mit adok majd ENNI [az elbb: „tterem”] a gyerekeimnek --- s gy azonnal az j Otthon „konyhjban” talltam magam. EL KEZDTEM KERESNI az eveszkzket, s mivel „tudtam”, hogy azok „szekrnyben” szoktak lenni, azonnal MEGLTTAM a szekrnyt, amiben MEGTALLTAM a keresett ESZKZKET. El kezdtem KERESNI a „kiflit”, s azonnal MEGLTTAM a kiflit stb. Ennek a tapasztalsnak volt az sszegzse az, hogy „amit keresel, az megjelenik eltted”.
Ennek a rgebbi lom-kpnek volt folytatsa is: volt minden otthonban egy olyan (elg nagynak TN) „terem”, ahol a lakk „gyakoroltk” a „teremtseket”. Amikor az egyik ilyen terembe bementnk, nagyon sok ’gyerekjtk’ s ms rgi mintj „trgy” volt, amit elkezdtnk „visszabontani elemi rszecskire”, s erre tantgattuk az ott lakkat is. Ez is segtette a „teremtsrt val felelssg” megrtst/megtapasztalst.
Minden „jat” szokni kell, s meg kell tanulni a teremts ott mkd formjt. Mivel minden „J-ba rkez” „gyermek-minsg” is a legtbb ilyen vlts esetben, ezrt minden Vilgban MINDEN RKEZ kap maga mell megfelel Segtket, akik AZ ALAPOKRA megtantjk ket.]
Amikor a mostani ’lom’-kpben tudatosodott bennem ismt ez a felismers, mr TUDTAM, hogy csak „gondolnom” kell a „sznyegre”, s mr ott is vagyok, majd gondolnom kell az „otthonra”, s mr ott is vagyok [„rvidebb t”]. Megsznt A KERESS [rgi tpus] KNYSZERE, s visszatrt a tapasztals rme.
Az J-ba val megfelel BEILLESZKEDST jelentsen megknnythetik
- bizonyos ALAPOK ismeretei,
- tovbb a megfelel EL-TISZTTSOK [s El-Hangolsok] elvgzsei.
A fentebb ismertetett kpekben nem jelent meg bennem flelem --- mg a kiss rgi-mdi tapasztalsokban is BIZALOM volt bennem: nem eshet bajom, ha a szablyok szerint haladok.
Mivel nem volt bennem flelem (s tlzottan nagy ktsg sem),
gy idrl-idre „tallkoztam” „magyarul beszlkkel”, akiktl tbaigaztst krhettem ---
s amikor a tudatommal nem teremtettem meg elre azt,
hogy gy sem tud segteni a megkrdezett
(vagyis KELLEN BZTAM abban,
hogy ha szksgem van segtsgre, akkor meg is tallom/kapom a megfelel segtsget),
akkor meg is rkezett a megfelel segtsg,
mg ha els hallsra nem is tnt segtsgnek a kapott segt mondat.
[A korbbi tapasztalataimra s mr meglv tudsomra figyelemmel azonban MEGFELEL volt ez a segtsg, hiszen nagyon gyorsan – a meglv tudsom hasznlatval (!) – rtelmezni s alkalmazni is tudtam a kapott segtsget.]
Ha valakiben mg kellen ki nem oldott fjdalmak lennnek az j Vilgba val tkerlsekor, azok felteheten „nagyobb” tiszttst tesznek majd szksgess (nem csak tzik egy sznyeg, hanem akr egy-egy „szoba” megtiszttsa/kifestse, valamilyen eldugult vezetk kitiszttsa, sztszakadt ramkr sszekapcsolsa/megjavtsa is szksgess lehet). Elkpzelhetnek tartom, hogy rgi mly srlsek MR MA IS gy gygyulnak a TEST-LLEK-SZELLEM egysgre kihatan, hiszen a legtbb Irgalmi s KegyElemi [SZERELEMI] Gygyts sorn ma mr nem szksges a srls oknak „minden rszletben” val feltrsa,
elgsges
az ADOTT LTEZ s ADOTT LET vonatkozsban meglv okok felismerse,
s azoknak a VLASZTOTT TOVBBI T fggvnyben val meggygytsa/kiegyenslyozsa.
„Slyosabb”, mlyebb fjdalmak esetben a Megbocsts Ereje nagyon nagy gygyulsok segtje ma. Ha a srlsnek „van valamilyen konkrt tnylsa az ppen foly letbe” (megtesteslt kapcsoldsban folyik a srls oldsa), akkor ltalban „azon rintettsgben” tudatosodik is a srls oka/gykere, amely a fizikai megtapasztals szintjn is szksges a teljes gygyulshoz/kiegyenslyozshoz. Az adott Llekhez s kapcsoldsaihoz szorosabban nem kapcsold srlsek kiegyenslyozsa azonban gy is megtrtnhet ma, hogy
- a tudat szmra ez egyltaln nem lesz rzkelhet,
- vagy pedig valamilyen k-P-letes gygytsban jelenik csak meg mlyebb beazonosthatsg nlkl, mint pldul a fenti kpekben a „sznyeg kimossa s megszrtsa” kpben. [A „sznyeg al” sok olyan dolog lett „besprve”, amelyek nem tartoztak szorosan „hozzm vagy a csaldtagjaimhoz”.] A ’sznyeget’ – ha az „hozzm tartozik” – utbb termszetesen tiszta llapotban „visszaviszem” az „otthonomba”. Ha nem tartozik szorosan hozzm, akkor valahov mshov fog majd kerlni.]
Teht az „LOM”-ban vgzett „laks-feljtsok, kert-rendezsek, kirndulsok, szanatriumi kezelsek, koncert-ltogatsok, terpik” stb nagyon fontos gygyt-folyamatok lehetnek --- amelyekre
ha „vissza tudtok emlkezni”,
az egy-kt szban/mondatban sszefoglalhat TANULSGOT
rdemes megkeresnetek s megjegyeznetek,
mert az „emlkezs” utalhat arra,
hogy KSBB MG SZKSGETEK LEHET/LESZ R.
Aminek HELYET ADTOK MAGATOKBAN, az hatrozza meg az leteteket.
Jl lthat a „lthat valsgban” is az, hogy vannak, akik mr
az EGYSG s SSZETARTS irnyba
indultak el, mg msok mg mindig
a SZTHZS s MEGOSZTS/MEGOSZTOTTSG jtkt
teremtik. Ez
a „kt” IRNY kt teljesen ELTR Valsg megtapasztalsa fel vezet.
Mind a kt [vlasztott] megtapasztalsi irny GYGYTSI SZAKASSZAL kezddik
Mind a kt „valsg” egy-egy „Vilg” [ezrt is beszlhetnk „kt”, vagy akr „tbb” Fldrl is, mert egy „tanult klnbz llomsait jelentik meg”]. Ezek a Vilg-ok KIEGYENSLYOZOTT ALAPOKRA plnek ma mr mindegyik esetben. Az, amelyeikben az „elvlasztottsg” mg teljesebben lesz (van) megtapasztalhat, az elvlasztottsghoz kapcsold torzulsok Gygytst li meg a kezdetekben, mg az „egy oktvval” fentebb l-P-ett Vilg az Egysg fel vezet kvetkez gygytsi szakaszt li meg, s sokkal gyorsabban s erteljesebben pti be a MaGosabb j Vilg Alap-Mintit.
[A mostani „lom-kp” „zr-gondolatai” mr az ISKOLRA vonatkoztak. Ezek a gondolatok mr azutn jelentek meg bennem, hogy ismt visszafel haladtam az j Otthonomba. „Hogyan fogom majd befejezni az iskolimat?” „Milyen ’nyelven’ folynak vajon itt a tantsok?” „Hogyan fogom befejezni a MEGKEZDETT TANULMNYAIMAT?” Ezeket a „krdseket” mr knnyebben a „helykre tettem magamban”…]
A vlasztott j Vilgba/vilgba val tlps a legtbb esetben TUDATOS VLASZTS eredmnye --- mely a legalacsonyabb tudatossgi szinten abban nyilvnul meg, hogy a testben l Llek az ELKLNLS megtapasztalsa helybe az SSZETARTS s EGYSG megtapasztalst vlasztja, s elkezdi ennek megfelelen lni a mindennapjait:
- tudatosan igyekszik nknt meglni a [KRISZTUSI] N p minsgeit, frfiknt a [KRISZTUSI] FRFI minsgeket s gy tovbb,
- tudatosan keresi az olyan kapcsoldsokat, amelyekben a KLCSNS ELNYK is egyre teljesebben jelen vannak stb.
Ezek a „vlasztsok” ELKEZDIK THANGOLNI a megtapasztal vilgt [test-llek-szellem] a megfelel FORMRA s a vlasztott irnynak/tnak megfelel MKDSEKRE, KAPCSOLDSI LEHETSGEKRE. Hiszen:
AMIT KERESTEK, AZ MEGJELENIK [Bennetek, Elttetek]
Folytatsa kvetkezik.
Lejegyezte OmMTR KJ
Ksznm, hogy rszese lehettem ennek a munknak/tantsnak.
www.omah.extra.hu
|