20120318 - Beszlgets-rszlet Zsiann honlapjrl - nhny korbbi rs-rszlettel
2012.03.18. 15:07
http://www.zsiann.eoldal.hu/cikkek/beszelgetesek3.html
„jszaka
(kos, 2012.03.15 16:56)
Eddig ltalban gy volt, hogy minden egyn a sajt tapasztalatmennyisgbl tpllkozott, azt megosztotta msokkal s tanult is msoktl. Most vltozott a helyzet, az azonos gyn dolgozk olyan sszekttetsben llnak, hogy egyszerre s azonnal megkapjk minden trsuk aktulis tapasztalatt s annak tanulsgt. Mostantl nem egynknt tevkenykednek, hanem a kzssg egsznek tagjaknt, lland s vals-idej sszekttetsben.
Re: jszaka
(Klri, 2012.03.18 07:37)
Nem egszen rtem amit rsz. Ha pldval segtenl, az taln j lenne. Meg az is rdekel, hogy aki ilyeneket tud, az honnan tudja? Te pl. kos honnan tudod ezeket? Ha tapasztalod, akkor hogyan tapasztaltad meg? n sosem tudok ilyen megllaptsokra rjnni, azrt rdekel.
Re: Re: jszaka
(kos, 2012.03.18 09:49)
Valahogy gy trtnik, hogy folyamatos tants folyik. Ahogy jn az breds, foszlik szt a tapasztals s a lineris gondolkodsba nagyon nehezen jn t az, amit megltnk. Ezt mindenki ismeri. Ha valamit az itteni nappali tudatszintre t kell hozni, akkor egyfajta fordtsknt kln magyarzat is jr hozz, hogy knnyebb legyen ezen a szinten rtelmezni. Mert valamirt fontos, hogy ne csak gy legyen, hanem tudjunk is rla. A folyamat valahogy gy nz ki, hogy lmomban megltem, mg ott olyan magyarzat is jrult hozz, amit knnyebb ttranszformlni a jelen mkds gondolkodsmdba, reggel breds utn megfogalmazdott a mostani 'ber' (inkbb korltozott) llapotban is, utna emberekkel tallkozva flszavakbl rtettk egymst, msnap pedig azrt mg jtt ms, kls forrsbl is az informci, mintegy megerstsknt, hogy ezen az jszakn ez aktivizldott s mostantl gy mkdik. Mivel szksgnk lesz r, s megnyugtat is egyben, hogy gy mkdik mr, lertam a tbbiek szmra, amikor lttam 15-n, hogy 3 v utn ismt vannak emberek, akikkel egy fontos cselekvssorozatban nem kell sok krts s mkdik a kzs munka. Akkor gondoltam vgig, hogy mi a klnbsg a 3 vvel ezeltti s a mai mkds kztt s ppen ez, azazhogy nem magnyos harcosok egyeztetnek folyamatosan, hanem egyszerre mozdul aki benne van.
kieg: jszaka
(kos, 2012.03.18 10:24)
Kimentem a napstsre s a tovbbi gondolatok fogalmazdtak meg bennem, amiket kiegsztsknt mg ide kell rni. Taln ppen azrt, mert sokan magukra ismernek s megnyugtatlag hat, hogy mstl is halljk. A most aktivlt hlban val rszvtel nagy nyugalmat kvetel. Minden sallangtl meg kell szabadtani a vgyakat s a rszvtelt, azaz vge a zizegsnek s a vagdalkozsnak. Ha menni kell s vinni egy zenetet, akkor pedig menni kell s azt tadni. Ha rszt kell venni egy cselekvsben, akkor rszt kell venni. s a sajt szerepet be kell tlteni, szinte szenvtelenl, nem tlragozva, szernyen, de ersen. A szolglatban mindenkinek megvan a maga helye s szerepe. A vizsgk megtrtntek a szemlyes eddigi let sorn. A szernysg elfelttel, de nem jrhat mr bizonytalankodssal s kishitsggel. Tisztn kell rezni s tudni, mi a feladat s jelen lenni akkor, s megtenni. Ez a sok 'kell' zavar egy kicsit, ez nem parancs, hanem kicsit ersebb felszlts az nbizalomra. s trelem: ha ppen pihens a feladat, pihenni, ha figyels, figyelni, ha munka, akkor munka. sszehangoltan, ami mr mkdik. A fantzink jval szegnyebb, mint a vilg soksznsge, azaz: minden filozfit flretenni s a jelenben tudni. Valami ilyesmi volt a hl megjelensnek zenete, de ezt gyis mindenki tudja, itt csak megerstsknt lljon.”
*****
Ide-is-kapcsoldnak rzem a kvetkez rs-rszleteket:
20120317 – Ami benne van…:
II/A.
Ami ’benne van’ az LETben
[a VILGBAN, a FLD MAGA LETBEN/HARMONIJBAN]
s egy adott Llek Maga Harmnijban
[a maga ’let-Lehetsgben’, a ’maga vlasztotta tjban’],
az ’rtelmezhet’
s gy megrthet/meglhet (s emiatt ’tovbbvihet’) a Llek ltal.
II/B.
Eladdhatnak olyan „csaldi” helyzetek,
amikor akr „egy csaldtag valamely hibjnak kiyavtsa” rdekben,
akr pedig egy ’sajtos j minsg megrtse s lv ttele rdekben’
tnylegesen tbb Szellem-s-Llek is ’sajtos egyttmkdsbe kezd’.
(…)
Ahogyan bizonyos „mltbl hozott” srlsek [’torzulsok’] felismersnek/megrtsnek/Rendezsnek teljessge egyes esetekben tnylegesen is tbb csaldtag (akr tbb emberlt) kzs tevkenysgt is ignyelheti, gy nhny felplt vagy felpl „j Minsg” maga teljessgben val megrtse/megismerse is ignyelhet sajtos (’egymsra pl’) egyttmkdst. gy lehetnek olyan helyzetek, amikor egy-egy „kor-csoport” egy „j ptmny” rtelmezsekor/kialaktsakor annak „csak” egy (maga vllalta) rszlett kpes rtelmezni s felpteni, s a „teljesebb” megrts s/vagy „tovbbpts” mr az „utdok” feladata (vagy a teljesebb megrts az utdok/trsak ltal megvalstottakkal egytt pthet fel).
(…)
Kezdetben egyltaln ’nincsenek fogalmak-s-szavak’ az ’j minsg’, az j tpus Jelenlt/let meghatrozsra --- hiszen a „tudat” [a tudatos-n] „addig” mg nem tapasztalt „vilgba/Vilgba” igaztja t magt, a ’tudat’ pedig maga csak azt kpes [l]tudsknt megjelenti, amit nmaga tnyleges megtapasztalsknt mr bergztett a maga ’emlk’/tuds-terbe.
*****
20110702 – RENDEZSEK – Csaldisg – Szemelvnyek:
Valahogyan most a „Hajnal” s „Szz” „hatrn” „vajdunk”, vagy taln sokan „nem akarjk szrevenni, hogy a vajds ideje vget rt s
mr kezkben/szvkben/lnykben
OTT VAN AZ J
letre-kelten”…
mintha valami [taln nem teljesen SzeRves][vagy mgis a SzeRves] „rnyk” takarn mg [taln az „j let” vdelmben --- hogy ezt az j letet ’ne rntsa vissza’ a mg sokakban mkd rgi/srlt „beidegzds” a rgibe, „koszba/mocsokba”]…
A „Szz” „idejben” [tljutva a „Hajnal”-nak az „j” ’anyagi alapjait/kereteit’/eszkzeit megforml s jellemzen a Belsben, rejtetten zajl (de mgis Yl rezheten zajl s egyre jobban lthatv tev) idszakn] az j Kezdet, az j let „mindenki szmra lthat s felismerhet mdon” jelenik meg. A „Gyermek” – kikerlve az j megtapasztalshoz megfelelen MEGFORMZ ’anyamhbl’ – elkezdi NLL, TELJES [Teljes Hatalommal, TELJES JELENLTTEL br] lett.
Mi most a Fldn mindannyian egy olyan vltozst ltnk s lnk meg, amelyben egyszerre vagyunk SZLJE s MEGSZLETJE is az J-nak. „Magunkbl” indult el a vltozs, s mi magunk vagyunk akik az j [vlasztott] tartalmakat [Irnyt s Arnyt, Utakat, UTAT] megformzzk MINDABBL s MINDARRA PTVE, ami elri az letnkben az „rk M-rtket”.
Mintha a rgi srlsekbl ereden mg „zavarodottak” lennnk nha --- s ezrt „nem ltjuk” a mr MEGSZLETETT vltozsokat s a Magunk megszletett j lett [s a magunk megszletett j letbl formlt s formld j „Kzssgi” [Egyttes] lett].
A Szvek s szemek NYLnak s brednek,
s csak ’id’ krdse az,
hogy a MEGSZLETETT mindenki szmra felismert s gy lthat is,
azaz Teljes Hatalommal meglhet legyen.
Az ’id’ jelentsen lervidlhet azltal,
ha mindenki a „maga mdjn” a „sajt kezbe” visszaveszi az lete feletti Hatalmat,
vagyis tudatosan keresi s li meg a MAGA Belsjbl jv vezetst,
mely a „legmegfelelbb” segtsget tudja nyjtani abban,
hogy a Ltez rismerjen nmagra,
s EZLTAL arra,
hogy „hol” s „miben, milyen mdon” vllalt/vlasztott szerepet AZ ELINTULT J [Vilgi] LETBEN.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. jlius 31., 09.57.
*****
20110316 II – Kt kp:
A mai kt kp:
I.
Egymst kveten sok „llkp”-szer emlkkp jelent meg a mostani letembl. Utlag visszaidzve a megjelensket, olyanok voltak, mint egy-egy „tjelz tbla” az t mentn [valamilyen linearitsban]: ’mozdulatlanok’. ’Emlkeztettek’ egy-egy let-helyzetemre, valamelyest fel tudtam idzni hogy hol/kikkel ltem meg. ’Mlyebben’ ltalban nem tudtam ’rnzni’ az adott helyzetekre (mintha nem lett volna ott bennk az igazi tartalom/lnyeg). Nhny halvny szn volt rzkelhet.
Egy kis ’pihen’ utn jra elkezdtek az ’emlkkpek’ megjelenni [’ramlani’] bennem:
II.
Mg az elz rszben ’egyenknt’ nztem r a kpekre, addig itt valami megvltozott. Br a tudatommal/elmmmel itt is ’egyenknt’ rzkeltem a kpeket, azok mgis valahogyan egy ’folyamatban’ is jelen voltak, SZNESEK voltak, LTEK, lettel-teltek voltak. Klnsebb erlkds nlkl (szinte magtl) ’belelttam’ a helyzetbe (ha akartam), azonnal eszembe jutottak mg a trsak ’(pontos) nevei’ is… Ha mlyebben bele kvntam ltni az adott helyzetbe, az elg knnyen ment…
Nagyon gyorsan jtt is a megrts a kt kp kapcsn: a msodik (II.) esetben a Szv-ton t elrhet emlk-krbe/emlk-tr-idbe helyezkedtem [ez ’sznes, lktet, pulzl, raml, l’], mg az els (I.) [’tjelz-tbla’-szer kpeknl] a Szv-ttl elvlasztottan lt idszak [Szv-thoz kzvetlenl nem kapcsold] mentlis emlk-kpei vltak elrhetv. Az els (I.) esetben ’rgztett’ kpek az elme/tudat szmra segtsget adtak az ’nazonossg’ ’valamelyest val’ ’megtartshoz’, de a valdi nfelismerst [’statikussguk’, szerkezetk miatt] tulajdonkppen nem tettk lehetv (vagy csak nagyon szk mrtkben). [Korbban is utaltunk arra, hogy amikor a SzeRves Szv-utak nem mkdtek, akkor az let klnfle mentlis hlk kialaktsval igyekezett ’egyms kzelben tartani a csaldtagokat’.]
A Szv-utaktl elvlasztottan kialakult ’mentlis’ [emlk-]hlzatok a ’valdi’ emlkezst ltalban nem tettk lehetv, viszont ’egy srlt korszakban lehetsget adtak bizonyos eligazodsra, s egyes vdelmi technikk megismersre s felptsre, az nazonossg egy bizonyos megtartsra/felismersre’.
A ’valdi, l emlkezet’ s nfelismers a Szven/Szv-ton t rhet el minden Llek s testben-l-Llek szmra a Fldn-mint-Vilgban.
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. mrcius 16., 08.55.
*****
20110825 II – VAN II. – Szemelvnyek:
Ami egy Vilg SAJT HARMONIJBA tartozik,
az az adott Vilgban l Lelkek ltal
a maguk Szvn t SZABADON elrhet,
ha az szmukra ’szksges’,
vagyis a sajt tjuk Harmnija szerinti”.
Ilyen „Rendes LET/Mkds” esetn fel sem merl a „titok”…
……………………………………………………………………be sem tudom fejezni a mondatot, mert „egyszeren nincs titok”, rtelmezhetetlen ez a mkds vagy fogalom…
Termszetes [Magbl add] mkds az,
hogy akinek „nincsen szksge” valamire,
az nem fog kapcsoldni a „szmra szksgtelen” dolgokhoz/minsgekhez,
hiszen ami „szksgtelen”
az „nincsen Harmniban” az letvel.
„Rendes esetben” teht a kapcsolds nem azrt nem alakul ki,
mert az (a mai szhasznlattal lve valakik ltal meghatrozottan) „tiltott” vagy titkos lenne,
hanem „termszetes mdon” azrt,
mert az a Maga tjnak nem rsze
[’nem tallhat meg’ a ’sajt’ ’let’ vagyis ’VAN’ minsgben].
*****
20110702 – RENDEZSEK, Csaldisg – Szemelvnyek:
2011. jnius 27., htf
Kp (akr a MAG s MagTancs egyes mkdseire is vonatkozhat, de ms FLDI „Csaldi” Tancskozs/Egyeztets ’ltalnos’ kpe is lehet):
„Kzel a Fldanyai SZV-hez” rzem azokat a MAG vagy ms Csaldokhoz/Nemzetsgekhez tartoz (taln [SZV]rzi) minsgeket, akik „krben” [a Fldanya SZVE krl] Vannak. Mintha valamilyen kzsen elhatrozott cl megvalstsa rdekben mr korbban elterjesztettk volna Yavaslataikat illetve Ignyeiket egyms s a Fldanya fel – s most megnylt az a SZV-t, amelyen t a ’krt’ Minsgek elrhetv lettek a Fldn. ’Innen’, e megnylt SZV-tbl a Jelenlvk „kiveszik” mindazt, amit maguk krtek. Tulajdonkppen nem is ’szemly szerint’ maguk ’veszik ki’ a SZV-tbl a krt minsgeket, hanem a ’Krseik’ ’odairnytjk’ ezeket a Fldanyai SZV meghatrozott terleteihez, ahol azokat a Fldanya nyomban tvizsglja. A Fldanya ltal yvhagyott minsgek egy-egy mozaik-darabkaknt ’gylnek’ egy „csak-a-Fldanya-ltal-rinthet-LET-terleten vagy SZV-terleten”. A korbban kzsen eltervezett cl megvalstsa rdekben a Csaldtagok ltal krt illetve hozott [a megvalstsokat elkszt vagy lehetv tev] „Er”-darabkk „keresik a helyket, mozognak” --- a Csaldtagok ’mozdulataikkal’ ’mutatjk’, hogy k azt hov/hogyan helyeznk el, s a Fldanya megmutatja e vltozsokat. Egy kis ’id’ mlva kialakul egy olyan „Harmnia” a behozott minsgekbl, amelyet „minden Csaldtag elfogad”. Kialakult egy ’kp’ [egy „szp” (!) kp”], amelybl mr csak nhny apr darab hinyzik. Ezen a kpen most [amely most szimbolikus jelents is lehet, de utalhat magra az ppen vgzett tnyleges munkra is] egy fiatal szp anyt vlek felismerni karjban egy kicsiny gyermekkel.
[E kp ’szimbolikus’ jelentse lehet az, hogy az gy megformlt ’kp’/Feladat/Er ’Y’ a FLD (~anya) s ’Y’ a FLD ’gyermekei’, Csaldjai s Csaldtagjai (~gyermek) szmra, gy ’Y’ az EGSZ CSALD szmra is.]
Miutn a Csaldtagok Egyetrtsben elfogadtk az sszellt kpet, kvetkezik a [Fldanyai] Rendezs s a [KRISZTUSI, esetleg MindenHati] RENDEZS: a SZV-Minsgek [Fldanyai, KRISZTUSI/MindenHati SZV] EGY-SZV-be RENDEZDNEK, s egy olyan folyaMAAT veszi kezdett, amelyben a „hinyz rszekben” a Fldanya s KRISZTUS (esetleg a MindenHat) „kiEgsztik” egy Harmonikus Kpp/Egysgg/EGY a CSALD ltal megtervezett Kpet/Utat [gy, hogy az teljes Harmniban legyen a FLD MAGA T-jval, illetve a KRISZTUSI VILG MAGA Mintival is]. Ezen RENDEZDSI folyaMA(A)T [lds, Megersts] sorn a „hiny-helyeket” betlti az, ami „oda Val”, s ezltal L-v lesz „e Kp”. A „kp” Valban LV lett: „mozgott benne anya-s-gyermeke”, „BOLDOGG lett”.
Ez utbbi [’LV tteli’] folyaMA(A)T sorn azok a „Csaldtagok”/MAGOK, Akik korbban mozdulataikkal mozgattk a kp-darabkkat, most ’kiss htrbb’ hzdva valamifle ’felelssg-teljes hitatban/mozdulatlansgban/Egysgben/EGYKNT’ ksrtk figyelemmel (’vigyztk’) az esemnyeket. Amikor a „kp” „LV” lett, „rmmel/megelgedettsggel” nyugtztk ezt mindannyian, taln mg „fel is llegeztek” a „yl vgzett munka utn”.
Ezt kveten azt rzkeltem, hogy az egyes Csaldokhoz/Nemzetsgekhez tartoz MAG-Minsgek „visszahzdtak” a [SZV meghatrozott kzelsgben maradva a szmukra Rendelt] helykre, s ott visszaigazodva a „Maguk” Csaldi Minsgbe elkezdtk „megrteni s/vagy magukhoz vonni” mindazt, ami e „kp” valv ttele rdekben a Maguk Csaldja Feladata/Vllalsa [mi az, ami a „kpbl” a Maguk Csaldjhoz tartoz Harmnia-rsz]. [Amit korbban a „Csaldtagok” „vllalsknt”, a „maguk krseknt” „belehelyeztek a „formld kpbe”/Feladatba/Erbe --- „azokat” mint a maguk ltal megvalsthat/megvalstand Feladat-rszeket „magukhoz vonjk”, „MaGukba Rendezik” a Fldanya vezetsvel/Megerstsvel.]
Ha a Csaldok „SZV-rzi” a Fldanya ltal Megerstetten „beRendeztk” „MaGukban” a maguk Csaldjnak Feladatt [a kzs/EGY cl/kp valv ttelben felvllalhat/felvllaland Feladat-rszeket], „onnantl” kezdve vlik Lehetv az adott Csaldokba tartoz Ltezk/Lelkek szmra egyfell a „Csaldi Feladat”-ra val tiszta s pontos rlts, msfell pedig annak tudsa, hogy a Csaldon bell az egyes Ltezk/Lelkek Maguk milyen rszfeladatokat vllalhatnak/vllaljanak fel.
OmMTR~KJ
„Amikortl a FLD embere (mint egyn) s emberisge (mint Csald vagy Nemzetsg)
elkezd tudatosan, L lnyknt (tudatos l-Lnyknt) tekinteni MAGRA a FLDRE/Fldanyra [~ lnek tekinti/tudja a Fldet/Fldanyt],
ezen tudatos Jelenlte Hatsra
a FLD s Fldanya is elkezd jra megtelni LETTEL ---
mely „let” „formjban” az jra felplt Tisztelet/Bizalom/Szeretet „szlain” t
„visszaramlik”
az ember s emberisg Jelenltbe is s jra lettel telti azt meg.
Ez a FLD/Fldanya szmra LETTEL teltds
s az ember/emberisg szmra val lettel teltds
megnyitja az LET s let MAGA „termszetes” mkdseit,
tbbek kztt az LETHEZ/lethez, Jelenhez/Valhoz Igazodst,
s elindtja/kiteljesti pldul az „nIgazods, ngygyts” termszetes folyamatait.
Ez azzal is jr, hogy az ilyen nIgazodst vgz LT s Ltez
„elengedi s lebontja (Rendezi) mindazt, ami nem NMAGA/nmaga” [TJA/tja],
s elkezdi kiteljesteni NMAGBL/nmagbl kiindulva
a „sajt lnyegt/LTT/Ltezst”.
Ez azt is jelenti,
hogy az LET/let ezt kveten „nem vonz be” maghoz
s nem kt/kapcsol (’nem enged MAGHOZ/Maghoz kapcsoldni’)
a MAGA/Maga LTHEZ/Ltezshez semmi olyat,
ami nem NMAGA/nmaga Szabad/Rendes/Szeret vlasztsa.”
OmMTR~KJ, Budapest, 2011. jnius 27., 09.55.
Kicsit olyan ez a lejegyzs, mintha „az a kp” lenne vagy annak egy darabja, amelynek „Lv vlsrl” az elbb rtam.
Mintha a FLD MAG-Minsge (taln a MagTancs Vdelmben vagy kzremkdsvel) „ttekintette s megerstette” volna az NMAGA LET-nek [’Boldogsgnak’] „lnyegt” s „mkdst” – taln feltrva azt, hogy „ITT-s-MOST” az LETe mely terletein milyen jelleg sajtossgokat szksges mg tzetesebben tvizsglnia azrt, hogy mihamar a Teljesen P LET-t/Mkdst lhesse meg mind MAGA mind pedig a CSALD tagjai.
Azt is reztem, hogy a fentebb lejegyzett „Lv lett” kpen br hatrozott formban „csak” az anya-s-gyermeke mutatta meg nekem magt, az lv tett/lett kp ugyanakkor (egyes rszeiben) kis „szgletes” [~ frfi minsg] darabkk „helyre kerlsn” alapulva alakult ki --- emiatt pedig e „kp” a frfi s ni minsg, valamint a csald harmnijt is hordozta s felmutatta.
A „frfi” minsgek maga Rendezett alapoz munkjnak elvgzse az egyik fontos alapja/felttele a csald kiegyenslyozott s boldog mkdsnek/Egysgnek, s tulajdonkppen magnak a csald ’ltezsnek’ is.
[’Alapozs’ ~ ’a felsznen ritkn lthat’, de megtart felttele minden tovbb-ptkezsnek]
[2011. jnius 27-n egy frfi-minsgtl:
A Frfi Szv feladata: meg kell tanulnia
- rhangoldni arra, amit szeretne tenni (rhangoldni arra, hogy mit szeretne tenni, majd ha mr krvonalazdott a „mit”, azt jobban megismerni)
- megfigyelni azt, hogy milyen lehetsgek vannak (ide tartozik az is, hogy megfelelen ismerje a teremt trsait)
- kivlasztani a ’legjobbat’ s (az elzekre is figyelemmel) eszerint dnteni majd megvalstani
- trelemmel lenni…]
www.omah.extra.hu
|