20120818 - Tpller s Tisztts - sszefoglal a MEGTARTSHOZ (I. rsz)
2012.09.21. 15:08
2012. augusztus 15-18.
20120810 - MAGOKNAK - SZP ER s Mindensg-ER VI.:
„…a FLD „TON” Halad, UTAT PT s jr be,
s gy mindaz [’MINDEN’], amit a FLD mint LET-UTAT bejrt,
az „elrhet s L ER s TUDS”,
brki („Yogossgban” lv) szmra brmikor elrhet s megismerhet megtapasztals.
Olyan ez, mint amikor egy kis papr-darabkra rajzoltok valamit,
s amikor a papr-darabka mr megtelt a rajzokkal, akkor leteszitek,
mell tesztek egy msik lapot s arra folytatjtok a rajzolst s gy tovbb ---
s minden papr-darabkt szpen sorban egyms mell tesztek.
Ha egy rgebben rajzolt rszletrl „elfeledkeztek” vagy azt valami miatt pontosabban szemgyre akarjtok venni, hogy azt egy rszletesebb/nagyobb rajzon is elkszthesstek,
brmikor visszanzhettek a korbbi rajzok meghatrozott kpre/rszre,
brmikor felidzhetitek, hogy hogyan, milyen mozdulattal rajzolttok meg a vonalat, milyen szneket hasznltatok, hogyan kszltek el azok a sznek, milyen rzs volt megrajzolni a vonalakat, milyen gondolatok futottak t akkor ppen a szveteken/elmteken stb,
vagyis
a „TELJES [=’MINDEN’] KORBBI MEGTAPASZTALS
L TUDSKNT S ERKNT ELRHET MINDAZOK SZMRA,
AKIK TRVNYES „Yogossgban” VANNAK JELEN A FLDN.
A „mr megtapasztalt” nem „elrhetetlen mlt”,
hanem tnylegesen jelenlv L s ELRHET, MEGISMERHET TUDS s ER,
s a Fldanya minden TRVNYESEN hozzkapcsold Lleknek/Gyermeknek
„n-MAGA Lnybl” „tadja” egy SZABAD KAPCSOLDS keretben
azokat az „let-Alapokat” s „Erket”,
amikkel a „Yogossgban” jelenlv Llek
„elolvasni”, „megismerni”, „megtanulni” tudja
ezt a MR LETT/TT LETT FLDI LETET.
Mikzben a Llek/ltez „tanul, tapasztal” a FLDN
(a Fldanya ltal tadott let-Alapja ’kzvettsvel’, azzal „Egyben”),
szabadon eldntheti,
hogy a megismert minsgek kzl mit kvn tnylegesen is bepteni a Maga Lnybe/Szvbe,
s mit nem kvn a Szabad Megtapasztalsa ltal megtanulni s/vagy tovbbvinni.
Ezen szabad vlaszts a Lelkeket s ltezket
(1) nem csak a teljes FLDI Jelenltk sorn illeti meg,
hanem (2) amikor a FLDRL val vgleges Kilpst lik meg a Rendes (vagy Klnleges) LET-Lezrsaik sorn…”
Emltettem az elz rsban, hogy egyfajta „gyakorlatban is yol hasznosthat irnyuls” az, ami az elz b egy hnap rsaiban „megalapozsra/kibontsra” kerlt, ugyanis minden „TERMSZETES SSZEFGGS” azrt vlik felismerhetv s megrthetv, hogy
- az egyfell tudatosan hasznlt/mkdtetett rszv vljon a mindennapi egyni s szakrlis let-vitelnek,
- msfell pedig hogy ezek tudatos meglse ltal rmteljes s Boldog, testi-s-lelki-s-szellemi [vagyis ’teljessges’] gazdagods s gyarapods jelenhessen meg mind a vilg [= megtesteslten l ltez/Llek], mind pedig a klnbz Csaldi Kzssgek s a Vilg MAGA [= a FLD MAGA] LETBEN.
A Fldanya MAGA „nagy”, Klnlegesen Nagy hangslyt helyez jelenleg arra, hogy
a FLD MAGA LETE LET-ALAPJNAK (s gy a Lelkek/ltezk let-Alapjnak) legfontosabb jellemzi
ismt tudottak/ismertek legyenek
a FLDN l Lelkek s ms TRVNYES „Yogossgban” jelenlv ltezk ltal,
mert ez a tuds/ismeret
„Biztos alapot” nyjt
az „Egszsges Kapcsoldsok” kialaktshoz,
melyek pedig alapjai az Egszsgesen s YOL [vagyis pten-s-Szpten-Gyaraptan (=„BOLDOGAN”) hat s] mkd Egyttmkdseknek,
s ezltal magnak a „Boldog(sgos) letnek/LETNEK” [mely a FLD „Termszetes letvitele”].

A FLD MAGA LET-ALAPJBAN jelenlv „YO”-val kapcsolatban mr emltettem, hogy ez a SZERELEM-ER (!) a FLDI Teremsek valsgos „anyaga”, s egy olyan (let)„keret”, amelyben a Lelki-s-Szellemi Minsgek/jellemzk megismerhetv vlnak, megnyilvnulhatnak, megmutathatjk a sokszn szpsgket [azaz a „MINDEN”-t.]

Valsznleg az „rzs” vagy „megls” ugyanolyan lehet mindkt ER esetben, magam mgis inkbb a „YO”-ban rzkeltem egy „klnlegessget” [br taln ez nem is klnlegessg, hanem a SZERELEM nnn Termszete].
A „YO”-ban „Nagy Boldogsg” jelenik meg, amikor egy Tiszta Szellemi/Lelki Minsg ’kzelbe’-s-vele-’rintkezsbe’-kerl --- mgis TISZTELETTEL van, nem szndkozik „rtelepedni” vagy „befolysolni”, egyszeren BOLDOG s RL, hogy „megismerhette”.
„N” a „BOLDOGSG” a „YO”-ban, ha maga is rzkeli a „vonzdst”, a „kapcsolds vgyt” a msikban, s ha „egyeslnek” „Klnleges BOLDOGSG” „ramlik” ki vagy rad ki a „YO” NNN LNYBL, amely akr egyfajta „er” megjelenseknt is rzkelhet. A „YO” „NMAGBL” a „legszebbet, leg-yobbat” „adja” a „kzss lev teremtsbe”, ami valban nem ms, mint a „BOLDOGSG”, s gy a „kzs teremts” „megtelik Boldogsggal s rmmel”, vagyis a „YO”-val, hogy a „msik is mg szebb legyen, ha lehet mg teljesebb nnn Tisztasgban”.
[Ahogyan a fenti kt kis kpet ksztettem, vgig szinte ez kopogtatott bennem: „Ht nem szpek gy egytt, nem szebbek?” Mintha a „YO”-nak [s gy nyilvnvalan a MINDENHATI s KRISZTUSI YO-nak is] „az lenne a legnagyobb Vgya, hogy mindenki Boldog s Szp (nmaga) legyen”. Valsznleg ezrt „fogalmazhat” meg a FLD MAGA LET-ALAPJNAK elvlaszthatatlan elemt kpez TISZTELET gy, hogy az az „Alzatos-nzetlen-ldozat”, s a Fldanynak MAGNAK a „legnagyobb vgya” valsgosan is az lehet, hogy hozzsegthesse a BOLDOG s BSGES lethez a Hozz kapcsold Lelkeket/ltezket (mghozz gy, hogy a Lelkek s ltezk nMaguk Szpsgt ismerjk fel s azzal teremtsenek a kzss vlt/vl letben).

„Ht nem szpek gy egytt, nem szebbek?”
*****
A FLD MAGA LET-ALAPJBAN
[amelyet MAGA a „Mindensg-ER” (s a „Mindensg-ERBEN” megtesteslt „MINDEN” s „YO” mint egymstl elvlaszthatatlan s egyms nlkl rtelmezhetetlen FLDI „SZERELEM-GYERMEK” s SZERELEM-ER) testest meg]
egy olyan „TUDS” s „ER” Van jelen
[rszben „mr-megformltan”,
rszben pedig „mg-ezutn-megismerheten”],
amely „TUDS” s „ER” mindazoknak feltrja (’megmutatja’) magt
s mindazokban L/MEGNYILVNULT TUDSS S ERV vlhat s rhet,
akik TRVNYES „Yogossgban” val FLDN Jelenltk sorn
(1) egyfell egy hosszabb vagy rvidebb kiterjeds megismer-s-megtapasztal letet lnek
[teht azrt Vannak Jelen a FLDN, hogy bizonyos ltaluk kivlasztott „MINSGEIT” „megismerjk” a FLDNEK a FLD mr ADDIG lv lett MINSGEI kzl],
(2) vagy pedig [„s-vagy” pedig] azrt rkeztek s Vannak Jelen a FLD MAGA LETBEN,
hogy (a TRVNYESEN meghatrozott Irnyban) „J UTAKAT” nyissanak-s-jrjanak,
ezltal J SZNEKKEL-S-ERKKEL-S-TUDSSAL-S-MINSGEKKEL gyaraptsk MAGT A FLD LETT s ezltal a sajt letket is.
ltalban teht mindig vannak olyan Lelkek/ltezk a FLDN,
-
akik a mr Megismert s gy Valsgosan is lv lett FLDI TUDSBL s ERBL szeretnnek megismerni/megtanulni valamit, s csak addig vannak jelen a FLD MAGA LETBEN, amg egy ltaluk meghatrozott sznben/szinten s minsgben megismerik/elsajttjk s nnn Lnykbe TRVNYESEN beptenek egy adott MINSGET,
-
msok pedig ’kifejezetten’ azrt Vannak Jelen a FLDN, hogy valamely mr korbban „elindtott ERT s TUDST” „elmlytsenek/tovbbi-kibomlsban-egyttmkdjenek” [vagyis hogy egy rgebben megrajzolt „kp-rszletet” „jra elvegyenek” s azt „rszletesebben kibontsk/megrajzoljk”].
A „gyakorlatban is yol hasznlhat Irnyuls” tulajdonkppen olyan egyszer s termszetes letviteli „szablyok” vagy „tancsok”, amelyek a „szablyokban” vagy „tancsokban” megjelentett Termszetes sszefggsekre irnytjk r a figyelmet s ezltal knnyebb tehetik ezen Termszetes sszefggsek megrtst s a mindennapi Egyni s Szakrlis letvitelbe val tudatos beptst.
Az elz rs folytatsaknt nhny Termszetes sszefggst rintek a Tpllshoz s n-let-fenntartshoz kapcsoldan.
A FLDN megtestesl Lelkeknek ahhoz,
hogy ms TRVNYES „Yogossgban” megtesteslt Lelkekkel/ltezkkel
TRVNYESEN Kapcsoldni tudjanak (azaz a FLD MAGA L N-RENDJNEK megfelelen, vagyis HARMONIKUSAN Kapcsoldjanak),
nMagukban (!)
egy sajtosan a FLDRE MAGRA [a FLD NNN LETRE] jellemz „elsdleges let-testet” [=megtesteslt anyagi let-formt, egyfajta sajtos, a FLD MAGA „anyagbl” s „Mintjbl” felplt/„Megnyilvnult-let-Alapot”] szksges kialaktaniuk a maguk szmra.
[„Megnyilvnult-let-Alap” = „Termszetes (Anyagi) Test”]
A FLD MAGA ’anyagbl/mintjbl’ („YO-s-MINDEN”) val test-felpts azt szolglja/segti,
hogy a Llek a FLD minden ms „anyagi” [megnyilvnult] minsgvel
TRVNYES [azaz Rendes s Harmonikusan mkdtethet] Kapcsoldsba s Egyttmkdsbe lphessen,
s minden a FLDN (gy termszetesen az nMagban) megjelen termszetes vltozst rzkelni s helyesen rtelmezni legyen kpes a Llek/ltez.
Ahogyan a Fldanya MAGA „anyagi” megtesteslsknt (azaz „anyagban megjelen vltozsknt”) rzkel minden a Lelkek ltali megnyilvnulst (amely brmilyen kis mrtkben is rzkelhetv vlhat/vlt/vlik ms ltezk ltal), gy
a Lelkek/ltezk is
az egy adott letkre nLnyegkk vlt „FLDI Termszetes Test (let-anyag)” rvn/kzvettsvel vlnak kpess
a FLDN rzkelhetv vl megnyilvnulsok/teremtsek s Termszetes Vltozsok rzkelsre s azok ’helyes’, ’vilgos’ [a FLD MAGA LETRE jellemz, a FLD MAGA LETNEK megfelel] megrtsre,
s termszetesen maga az „anyagiasult test” teszi lehetv a Llek/ltez szmra azt,
hogy nnn megnyilvnulsait/teremtseit
ms megnyilvnult formban l ltezk is rzkelni s megrteni legyenek kpesek.
Minden [Termszetes, TRVNYES ton] megtestesl Llek
letnek a legels „let-negyedben” [a „HAJNAL” let-Szakaszban]
a Fldanya-s-testi-desanyja segtsgnyjtsa mellett felpti
[a „Mindensg”-ER ltal a Llek-s-testi-Szvbe elhelyezett „elsdleges-let-Alap” mintja (=Yogossg) szerint]
a „Megnyilvnult-let-Alapot”,
vagyis azt az anyagilag is megtesteslt Termszetes let-Mintt/let-formt (Termszetes anyagi Testet),
amelyben a Llek az adottan megformld letben megtapasztalni/haladni/tanulni fog.
Ennek a „ Testi ” megnyilvnulss is vl Szemlyes let-Alapnak van egy olyan rsze, amely a fizikai s anyagi rzkels szmra (az adott Llek ltal s ltalban ms Lelkek ltal) nem vlik lthatv, s van olyan rsze is, amely „tnylegesen is lthatv s kzzel foghatv” is lesz.
A „kzzel foghatv” vl anyagi megnyilvnuls „felptshez” s tovbb-ptshez Yogosult a Llek – egy szksges mrtkben – megtesteslten (anyagilag is megnyilvnult formban) jelenlv Tpll minsgek „anyagiasult rsznek” nMaga szmra val ’felhasznlsra’, vagyis bizonyos megnyilvnult (s ’kzzel foghat’) mdon jelenlv „Tpller” „magba fogadsra”/„maghoz-vonsra” s a maga megtesteslt anyagi lnyben egy meghatrozott mrtk „Megtartsra”.
ltalban az ilyen „anyagiasult formban” a Llek ltal nMaghoz vont s a maga megtesteslten-anyagi-lnyben Yogosan Megtartott „anyagi” Minsgek abban nyjtanak segtsget [a Llek anyagi minsg testhez val hozzkapcsolds sorn], hogy a Llek megismerjen, elsajttson bizonyos Tudst/Ert/Minsgeket, amelyeket az adott anyagi mintt hordoz megnyilvnuls megtestest.
Megrtst segt plda: amikor egy Llek ismerkedik a „formkkal” s „illatokkal” s „sznekkel”, „fldi testi rzkelssel” stb, akkor olyan – az anyagi Testbe tmenetileg beplt – „segt/vezet” vagy „leolvas-s-rtelmez” „minsgek” vannak ezen tanulsban (s gy „nptsben”) a segtsgre, amiket olyan „anyagilag is megformldott” LET-MINSGEK „magba hvsa” [rgi kifejezssel „elfogyasztsa”, „megevse”] ltal pt be az adott letbe, amelyek tnylegesen is rendelkeznek azokkal a minsgekkel, amelyeket a Llek megtapasztalni/megismerni szeretne. Egy „megevett alma” pldul rendelkezik azokkal a minsgekkel, mint a „forma” s „szn” s „illat” s „kereksg/gmblysg”, a „bels-s-kls”, a „hj/burok-s-a-mag”, az „rs”, a „tplls”, az „dessg”, a „fa”, a „gymlcs”, a „napfny”, az „es, vz”, a „leveg” s gy tovbb, vagyis egyetlen „alma” „elfogyasztsval” egy Llek nagyon sok olyan „leolvas/rtelmez s vezet minsget bept” egy maghatrozott tartssggal az letbe, amely segtsgvel mindazon Minsgek RZKELSRE s HELYES [TRVNYES s YOGOS] MEGRTSRE kpess vlik, amit maga az a megtesteslt forma-s-minsg nMagban-s-nmaga-ltal megjelent.
Ha valaki pldul „tanulni” (vagyis megtapasztalni) szeretne a FLDN olyan mr megnyilvnultan jelenlv Minsgekrl/ERKRL, amelyekrl addig mg nem tanult /nem tapasztalt, akkor ltalban meghatrozott Tpllerkhz elkezd termszetesen „vonzdni”: olyan Tpll Minsgek „ajnljk fel szmra az Egyttmkdst” a Tapasztals/Tuds elindtshoz s megszerzshez, amelyek Magukban (megnyilvnult anyagi valjukban s/vagy az anyagi megnyilvnuls ’mgtti’ valjukban) hordozzk azt a Kpessget s ERT/Minsget, amit a Llek meg szeretne tanulni/tapasztalni, vagy pedig a Llek adott irny Tanulshoz s Megtapasztalshoz (hogy felpthesse a Megtapasztalshoz szksges ’Klnleges’ nMinsget) „szksge” van az adott Erre/Minsgre, amelyet maga a Tpller is megjelent.
A TISZTELET kapcsn emltettem, hogy
a FLDRE brmely ltez csak akkor lphet be TRVNYESEN,
ha befogadja a Szvbe/Lnybe
a FLDI LETRE ltalnosan jellemz „(elsdleges)let-Alapot”,
amelyben egy olyan „gret, vllals” (=TISZTELET) van jelen,
hogy a TNYLEGES SZKSGESSG mrtkben
a Llek/ltez brmely (!) TRVNYES „Yogossgban” FLDN Jelenlv lteznek tle telhet segtsget nyjt nzetlensg s/vagy Szabad ldozat formjban.
A FLDRE TRVNYESEN BELPETT Llek/ltez
ezt kveten csak akkor tud megtesteslni,
ha a szmra a Szvbe/Lnybe tadott „(elsdleges)let-Alapbl”
nMagba (!) [Szabad Elhatrozsbl] befogadja
az „nzetlensg-s-Szabad-ldozat”[=TISZTELET] „alap-mintjt”,
s azt legksbb a megszletst megelz bizonyos let-szakaszig
TELJES mkdsv FELPTI nMagban,
ugyanis csak ezen a SAJT MAGBAN FELPTETT [TISZTELET]let-Mintn t tud
’teljessgesen’ hozzkapcsoldni egyfell a Termszetes desanyjhoz,
msfell pedig az anyagi Testnek felptsi folyamatba bekapcsold BRMELY (!) segt Minthoz/Erhz.
„nzetlensg” (mint Megnyilvnuls vagy akr let-t): az nzetlensg azt jelenti, hogy egy Llek ’lemond’ bizonyos nnn Lelki Ereje ltal megformlt „anyagiasult”/trgyi yavairl (pldul megszerzett tudst ’ellenszolgltats nlkl’ vagyis anyagi-yavak-visszaramoltatst-el-nem-vrva osztja meg msokkal, ’adja t’ msoknak) azrt, hogy azokkal segtse/tmogassa a nehezebb helyzetben lv vagy ms okbl klnleges figyelmet ignyl trsait.
„Szabad ldozat” [mint „a Kzssg ptse s Yo-lte Emelsrt” tett felvllals (akr egy adott Feladat sorn, akr ezt a Megtapasztalst vlasztva egy Teljes let-tra)]: azt jelenti meg, amikor valaki „testestl-lelkestl” elktelezdik a Szakrlis Kzssg-ptsben, s nem ’csak’ a megformltt lett „anyagi yavaival” (kzttk a tudsval s trgyiasult ms termszet teremtseivel/teremtmnyeivel) segti a Kzssg-(csald-)ptst, hanem „Magt a Lelkt” is „gy alaktja”, „gy pti”, hogy ’Valsgosan’ is EGY tudjon lenni a Kzssggel, amit pt s amit megersteni szndkozik, hogy a Kzssg (s tagjai) ’minden rezdlst’ rzkelni legyen kpes. Ez a Megtapasztals sokaknl az egyik els lpcsfok lehet az EGY llapotnak/Minsgnek a meglshez.
[Mindezekbl is kvetkezen (mivel ezek „elmlyltebb’ tanulsra is vlaszthat megtapasztalsok a FLDN) az „NZETLENSG” s a „SZABAD LDOZAT” a FLD MAGA „SZERELEM-GYERMEKEI”, „akik” szoros Egyttmkdsben Vannak Jelen pldul a „KEGYELEM EREJVEL”.]
A Termszetes Tpllerk kztt is vannak olyan Minsgek, amelyek
(1) „NZETLENSG” tjn segtik meg a ltezket/Lelkeket (a tnyleges Szksgessg mrtkben), vagyis amelyek „csak” az ltaluk [a FLD LET-EREJVEL Egyttmkdsben] megformlt/letre-keltett „anyagi yavakkal” segtenek, az azokban megnyilvnult „mintkat” adjk t/tovbb,
(2) vannak azonban a Tpllerk kztt is olyan Megformlt Jelenltek, amelyek „Szabad ldozat” tjn „mlyebben elktelezdtek” a Lelkek/ltezk (!) megsegtse mellett, s nem csak az „anyagiasult yavaikat” „adjk t” szksg esetn, hanem [tmenetileg, vagy ha azt vlasztja a Llek, akkor akr egy hosszabb tszakaszon is] mlyebb segti Kapcsoldst is felajnlhatnak [„magnak a Lleknek”!]
[Pldul segtsgre lehetnek a Lleknek a „Tiszta Szabad ldozat lnyegnek s szintjeinek megrtsben s elsajttsban”, felajnlhatjk a Szabad ldozatban val „kzs elmlylst” „msok szolglata ltal”. Ilyen mlyebb egyttmkdsek sorn ezek a Tpllerk olyan minsgeiket is feltrhatjk az egyttmkdv lett Lelkeknek, amelyeket ms Lelkek a „szksgessghez igazod Szabad ldozat-nyjts” sorn nem kpesek felismerni/megismerni.]
Ahogyan a Lelkek feltisztulnak/megtisztulnak az nLnyegktl idegen terhektl/minsgektl, gy
(1)
egyre inkbb a sajt VALS s tnyleges szksgleteik
(2)
s Termszetes Vlasztott Irnyulsaik fogjk meghatrozni,
hogy milyen jelleg anyagilag is megformldott minsgeket vonnak Magukhoz Tpllerknt.
Ugyanis az anyagi formt is lttt „tel” nem elsdlegesen azt szolglja,
hogy egy Llek megfelelen „ers” legyen a FLDN
(habr egy klnleges ok miatt legyenglt/megsrlt Llek esetben ilyen megerst jelleggel is rendelkezhetnek),
hanem elsdlegesen azrt von Maghoz a Llek bizonyos anyagi megnyilvnulsban is megjelent Tpll-minsget,
hogy az abban megtesteslten (ritkbban „mgttesen”) jelenlv egyes Minsgek terltn tanulni/tapasztalni legyen kpes.
Termszetes krlmnyek kztt teht az anyagi telt nem azrt „eszi meg” egy Llek,
hogy „ert nyerjen” belle s ltala,
hanem azrt, hogy az adott „telben” [Tpllerben] mr megnyilvnultan (ritkbban mgttesen) jelenlv Minsgekrl s/vagy Minsgek ltal egy meghatrozott Tanuls s Megtapasztals rszv lehessen
[megismerkedjen az „telben” (Tpllerben) megtestestett/megjelentett MINSGEK s ERK egyes rszeivel (illat, z, harmnia stb)].
Az „anyagi telek” (Tpllerk) teht a Llekhez kapcsoldsuk ltal a leggyakrabban egy „leolvas”/„lefordt”, az rzkelst s megrtst segt Minsget kapcsolnak tmenetileg a Llekhez,
hogy a Llek bizonyos ltala vlasztott Irnyban s let-terleten megtapasztalhasson s tanulhasson.
A Llek az „tmenetileg” (egy meghatrozott tartssggal/Megtarthatsggal) hozz kapcsoldott Minsgeket
a sajt vlasztsa alapjn „megtanulhatja” s ezltal „felptheti/beptheti” a SAJT TERMSZETES MEGTARTSBA,
vagyis a Llek maga Szabadon dnti el,
hogy a Tpller ltal tmenetileg nMaghoz kapcsoldott Termszetes erk/minsgek kzl mit tart meg a Maga szmra
s mit enged gy el a Kapcsoldsbl, hogy azt nem pti be (mint tudst/ert vagy kpessget/rzkenysget) a sajt Megtartsba.
Vannak olyan (anyagi tpllk formjban) elfogyasztott Tpllerk,
amelyek ltalban csak egy nagyon rvid ideig maradnak tnyleges Kapcsoldsban egy Llekkel,
s vannak olyanok is, amelyek mr „egyszeri tallkozs/Rendes-Kapcsolds” („elfogyaszts”) ltal akr „tbb letre” is „nyomot” (Rendes kapcsolds-kpessget) alaktanak ki a Llekben.
Vannak tovbb olyan „anyagok”, amit azrt szksges „jra-s-jra”, ltalban ma mg „gyakrabban” maghoz-vonnia (=elfogyasztania) a Lleknek,
mert az a Minta, amit a Llek megtapasztal, ppen folyamatosan vltozik,
s az adott Minsg maga Termszetes Vltozsa/talakulsa yobban s gyorsabban s termszetesen kvethet s felismerhet a Llek ltal,
ha az adott Tpllerben lv „folyamatosan frissl/megjul” „leolvast s rtelmezt” „hasznlja” a Llek.
Az rs folytatdik a II. rszben. A II. rsz elrhet ITT.
|