20121026 - Lpsek mr az j Szakaszban (II. rsz)
2012.10.26. 14:12
Az rs I. rsze elrhet ITT.
III.
Kapcsolds vagy Egyttmkds lezrsakor ltalban szksges a FLDN a „kristlyosts”, vagyis a kzss lett „pont” vagy kiterjedtebb let-terlet tvizsglsa / tvilgtsa s rendezse [a meglt tapasztalatok (az nLnyegben elllt vltozsok) sszegzse s „nRendbe-hozsa”, majd ezt kveten annak meghatrozsa, hogy mi maradjon meg, mi kerljn elengedsre, mely let-terlet kerljn ezt kveten a tovbbpts szmra megnyitsra].
A Lelkek a FLDN az egyszer Kapcsoldsok sorn is (!) gazdagodnak tapasztalatokkal, s ezeket nMagukban (nMaguk szmra) akkor is „rendezik”, ha a Kapcsolds nem mlylt tovbb tnyleges Egyttmkdss.
Sztvls a KAPCSOLDSBL:

Sztvls az EGYTTMKDSBL:

Egy „jdonsgrl” (vagy egy termszetes mkds Megerstsrl):
A Kapcsolds [vagy Egyttmkds] felbomlsakor (lezrsakor) egy Llek olyan dntst is hozhat, hogy a kapcsoldott-majd-elengedett ltezhz vagy minthoz (bizonyos mintkat magukban hordoz ltezkhz) „adottan” nem kvn ksbb Kapcsoldni. Ha egy Llek ilyen dntst hoz, ennek megfelelen (tmenetileg vagy a vglegessg szndkval) lezr(hat)ja bizonyos jelleg kapcsoldsi minsgeit/lehetsgeit.
[Hiszen mindenki maga dnti el, hogy milyen mlysgben/kiterjedsben nyitja meg nMagt.]
Ilyenkor a Llek/ltez Termszetes Testben [s a maga Llek-n-Rszben (nMagban!)] olyan „lasstkat” vagy „fkezket” vagy akr „eltvoltkat” [’figyelmeztetket’] is felpthet, amelyek a Lelket/ltezt [a maga szabad s TRVNYES vlasztsnak megfelelen] „nem engedi kapcsoldni” vagy bizonyos tpus kapcsoldsi helyzetekben Klnleges / Ers TVOLSGOT [ma mg akr „Idegensget”] jelez.
Ma mg a FLDN Szksg lehet ilyen Megtartst Megerst mkdsre / nptsre,
-
rszben azon ltezk kzelsge miatt, akik nmaguk nem lik a TISZTELETET,
-
msfell pedig a FLD Termszetes Lteziben ma mg megjelenhet klnleges Bizonytalansg s egyb Fjdalmassgok (emlkei) is zavaran hathatnak a Kapcsoldsok s EgyttHatsok sorn.
Fontos, hogy
a FLD Termszetes Ltezi
nMagukban
csak olyan ’tvolt / eltvolt’ s/vagy ’fkez, lasst’ stb Megtartst Megerst Mintkat pthetnek fel s mkdtethetnek a maguk Termszetes Kapcsoldsai s Egyttmkdsei sorn,
amelyek Termszetes s Eredend FLDI Mintk,
s amelyek Termszetes mdon elenysznek, ha mr nincsen rjuk Szksge a Lleknek/lteznek.
A ma mg Szksges (hasznossgot felmutat) ’vdelmek’ (azaz a Termszetes Megtarts Megerstse) nem vlhat egy Llek/ltez nLnyegben s/vagy Termszetes Testben „megkvlt minsgg”, mivel csakis az adott Llek/ltez tnylegesen meglv Szksgnek megfelelen kerlhet Megformlsra s Megtartsra a Llek-s-a-FLDANYA-Egyttes-Teremtse sorn a FLD TRVNYES Mintinak felhasznlsval, a Fldanya MAGA ’YO’-sgbl, s gy ha a felptett ’vdelem’ / Megtarts Megersts adott formjra mr nem lesz Szksge a Lleknek/lteznek, a Hasznossg/Szksgessg vals elenyszse a szksgtelenn vlt Megtartst Megerst „formt” is „lebontja”.
Lehetsges, hogy a szksgtelenn vl Megtarts Megersts a Llek/ltez kln kzremkdse nlkl is elenyszik egyszeren a Szksg elmltval, de az is lehetsges, hogy a Lleknek/lteznek az „elengedsben” s „lebontsban” nMagnak is tevkenyen rszt kell vennie. Ebben mindenkit pontosan fog vezetni nMaga-s-a-Fldanya.
[Ha egy Llek meg kvnja tanulni, hogy jelenleg milyen Megtartst Megerst formk / mkdsek pthetek fel s Mkdtethetek a FLDN, akkor az ilyen megtapasztalsi Irnyt vlaszt Llek szmra a FLD MEGTARTSNAK MEGERSTSBEN kzremkd SZERELEM ERK [TELJESSG-ER (MEGBOCSTS-ER s SZP-ER), TISZTELET-S-MEGKLNBZTETS-ER, CL-S-RTELEM-ER, FLDI LET-HATR] segtenek a TUDATOSODSBAN [rzkels, Felismers, Megrts, a Termszetes Megtarts rszv ttele].

Minden Llek/ltez nMaga hatrozza meg azt, hogy „milyen mlysgben” nylik meg egy Kapcsolds vagy EgyttHats sorn.
Ismt csak a ’legszksgesebb’ mrtkben rintem azt, hogy a Fldanya [mint Vilgi ’let-Ad’] MAGA meghatrozott mdokon gondoskodni kteles azon Termszetes FLDI Ltezkrl, akik ’Akarat-kptelen’ vagy ’Vlaszts-/Vlasz-kptelen’ helyzetben vannak s nincs a segtsgkre ebben a helyzetkben ket megfelel mdon Megtart trs.
Ha a Fldanya MAGA gondoskodni ktelezett egy akarat-kptelen stb helyzetben lv ’des Gyermekrl’, akkor a tnyleges segtsgads mdjt mindig a tnylegesen elllt helyzet s a helyzet ltal rintettek lehetsgei s szksgei egyttesen hatrozzk meg. A Szksgbe kerlt Lleknek/lteznek (figyelembe vve a kialakult helyzet ltal rintett minden ms ltezt is) Klnleges ERIVEL is segtsget nyjthat a Fldanya. Ilyen esetekben a leggyakrabban a Fldanya a MINDENSG-ERN vagy a TELJESSG-ERN [MEGBOCSTS-ER s SZP-ER] t nyjt segtsget, illetve ha az valamilyen Klns vagy Klnleges ok miatt szksges vagy „clszerbb”, akkor az IRGALOM-ER s a KEGYELEM-ER is bekapcsoldhat a meggyengltt vlt Megtarts Megerstsbe.
A Fldanya a most elkezddtt FLDI LET-T-SZAKASZ sorn „szeretn”, ha sok des Gyermeke ptene fel nMagban olyan ’klnleges’ [Megtartst is Megerst] Minsgeket s Erket, amelyeket a Lelkek a TISZTELET-S-MEGKLNBZTETS-ERVEL valamint a CL-S-RTELEM-ERVEL val [tudatosan felvllalt] Egyttmkdsek sorn pthetnek fel.

A Fldanya ezen „jonnan” teremtett SZERELEM ERI/MINSGEI nagyon sok olyan j rzkenysg s er s kpessg felptsben tudjk segteni / vezetni a FLDI Lelkeket, amelyek mg ’klns’ vagy ’klnleges’ helyzetek elllta esetn is Biztonsgoss tehetik a FLDI letvitelt anlkl, hogy a Termszetes Szabadsg korltozdna vagy torzulna.
IV.
Gondolatok
Elengedni a rgit, amire nincsen mr szksg:
Megltsom szerint a rgi tpus meditcikat valsznleg hamarosan el fogjuk hagyni teljes egszben. Rgen (tbb ms mellett) ezzel a mdszerrel prbltuk ’ptolni’ a hinyz kzvetlen szv-kapcsoldsokat. Ma mr a FLDN elrhetek s mkdtethetek jra a Vilgi Szv-utak, s gy minden pillanatunkban jra lhetjk a ’Teljes Jelenltet’, amelyben mindennel s mindenkivel (’termszetes’) egyben vagy egysgben lehetnk, amivel/akivel kzs ton jrunk. Ma mr nem a meditci tjn juthatunk fontos megltsokhoz, hanem a ’teljessgesen Megtartott Jelenltben’ (s magt a ’teremter teljessgt’ is ebben ismerhetjk fel s nyilvnthatjuk meg).
(Hasonlan a legtbb meditcis mdszerhez) A Teljes Jelenltben megsznik a „gondolat” s „rzs” „kettssge” / elvlasztottsga, megsznik a „kln rszenknt” val rzkels, s termszetess vlik az, hogy ’pontosan s tisztn’ rzkeljk azt, amivel adottan ppen foglalkoznunk lehet vagy kell (amivel ppen ’dolgunk van’), s a „Teljes Lnynkkel” egy vlunk azzal aki-magunk-vagyunk s amit-s-ahogyan Megnyilvnulunk / tesznk.
[Emiatt taln egyes meditlsban jratos Lelkeknek knnyebb is lesz megrteni a Teljes Jelenlt „termszett” --- ha kpess vlnak elengedni a Megtartsukbl azt, amire maguknak mr valsan nincsen szksge (vagyis ha „nem erltetik” a meditlst akkor, amikor a maguk ’feladata’ vagy „megtanulni valja” mr a „minden pillanatukat betlt” Teljes Jelenltben val Megnyilvnuls).]
A „Tudatos Jelenltet” [amikor ’szz-szzalkosan’, ’tejesen’ ’jelen vagyok’ s ’egy vagyok nMagammal s azzal amit ppen csinlok’] kezdetben tudatos figyelemmel gyakorolni szksges (ahogyan minden ms kpessg s er vagy minsg megtanulsnak kezdetn) --- ksbb azonban „egyes rszeiben” mr „magtl mkdteti” a Llek a Tudatos Jelenltt.
[A „begyakorolt Megtartsban” ltalban az „nMagunk Megtartsra” mr kevesebb figyelmet szksges fordtani, s gy teljesebb vlhat a „magval a megnyilvnulssal/tevkenysggel” val „egy”-sg/azonossg, ezltal pedig „gyorsabb” s teljesebb is lehet maga a Megismers/Elsajtts/npts/pts.]
A Tudatos Jelenltben a korbban ’gondolatoknak’ [ma mr inkbb ’Felismersnek’ s ’Megrtsnek’ (biztosan pontosodik mg az elnevezs)] nevezett rtelmi s elmebeli rzkelsek s irnyulsok s megnyilvnulsok mr nincsenek ’kvl’ a Lelken, nem vlnak el s nem tvolodnak el a Llektl, nem cikznak ide-oda zavarosan s szinte kvethetetlenl, hanem a Llekben
az „rzkels” „egysges”,
magn a Lelken „bell” VAN [„a Llekkel-Egy”],
s rzkelse s Szndka alapjn a Llek „kzelebbrl” vagy „tvolabbrl” megtekinthet, megismerhet a sajt tjn szmra elrhet minden Minsget.
Nagyon fontos Felismernie a FLDI Lelkeknek azt, hogy a Termszetes RZKELSBEN [s magban a „TUDATOSODS”-ban (20120904 - RZKELS - TRELEM VGE a TISZTELETET-BE-NEM-FOGADOTTAKRA)] a korbbi ’gondolat’ s ’rzs’ s ’rzelmek’ nem elklnlt ’rsz’-minsgek vagy ’mkdsek’ s nem az „energia-rendszer” „klnbz rtegei” [ahogyan a FLDN nincsen „elklnlt” test s „kln” llek s „kln” szellem], hanem a Termszetes Test [a Termszetes Jelenlt] egytt-s-egyknt mkd s mkdtethet (megismerhet, ’megtanulhat’) minsgei s eri. Tudatos gyakorlssal knnyen felismerheti a Llek, hogy az egyes nMinsgeit (a rgebbi ’gondolatait’ s ’rzseit’) nem szksges „magn kvl helyeznie” ahhoz, hogy azokkal ’teremtsen’ vagy azok ’msok szmra is rzkelhetv vljanak’ --- s hogy a „Teljes Jelenlt” [a Megtartott Tudatos Jelenlt s Termszetes letvitel] az, amiben a FLDN (is) a „teremter teljessge” meg tud nyilvnulni.
Egy Llek amikor RZKEL s amikor nMagt brmilyen formban is Megnyilvntja ---
maga is RZKELHETV vlik a teremt trsai [’titrsai’] szmra,
s hogy trsai milyen kiterjedsben s mlysgben kpesek Felismerni s Megrteni [rzkelni] a vltozsait s megnyilvnulsait,
az attl fgg,
hogy maga a Llek „mennyire nyitja meg nMagt nMaga s a Trsai szmra.
Teht
az, hogy egy Llek „mennyire” s milyen mdon vlik rzkelhetv s Megismerhetv ms Lelkek/ltezk ltal,
az nem attl fgg, hogy a Llek „mennyire messzire nylik ki nMagbl”,
hanem az hatrozza meg, hogy a Llek/ltez
a Teljes Jelenltben nMagt Megtartva
mennyiben nylik meg nMaga s Trsai Irnyba,
mennyi „Mindent” akar megismerni nMagbl
s milyen EgyttHatsokat szeretne megtapasztalni a trsaival.
A FLD/Fldanya „nem tudja rtelmezni” a „gondolatok kikldst” ---
arra viszont lehetsget ad, hogy egy Llek/ltez a TRVNYES Jelenltben „megnyljon”
s gy nMaga bizonyos „minsgeivel” vagy „erivel” „bekapcsoldjon” [rsztvevjv vljon] TRVNYESEN megnyitott Irny Teremt / Tapasztal Utalnak.
A Fldanya/FLD „nem tudja rtelmezni” a „befolysol szndkok kirasztst” ---
abban viszont segtjv vlhat minden Termszetes FLDI Lteznek, hogy
megteremtdjenek a TRVNYES Felttelei annak, amit a Llek/ltez Megtapasztalni / Megismerni / Megtanulni szeretne a FLDN,
s egymshoz Kapcsoldhassanak azok, akik egyms szmra klcsnsen segtsget nyjthatnak a vlasztott megtapasztalsok megnyilvntshoz.
[Amely Irnyulst a FLD/Fldanya „nem tud rtelmezni”, az nem nyilvnulhat meg a FLDN s gy semmiv lesz.]
A „Tudatosan Megtartott Jelenlt” egyik nagy ’ajndka’ az, hogy egy rvidebb „gyakorls” utn (’mestersges eltompts nlkl’) teljesen megsznik a ’gondolatok’ ’klnll’ cikzsa/mkdse, s ezltal (is) a Llek/ltez yobban ltja/rzi/rti nMagt, s gy knnyebben ’felszabadulhat’ azoktl a korbbi ’fggsgeitl’ is, amelyek klnfle ’manipulatv’ / befolysol hatsokra alakultak ki (vagy torzultak el a tnyleges szksgekbl). Mindez azt is eredmnyezi, hogy a ’krnyezetbl’ a Llek [a Megtartott Tudatos Jelenltben] nem ’vonz’ s nem ’kt’ maghoz olyan minsgeket, amelyekre tnylegesen nincsen szksge --- s gy pldul a kifejezetten befolysol / eltrt minsg hatsok sem zavarjk mr meg a Lelket/ltezt.
Minden Llek/ltez nMaga hatrozza meg azt, hogy „milyen mlysgben” nylik meg [nMaga s Trsai irnyban] egy Kapcsolds vagy EgyttMkds sorn.
A „rgi elengedshez” hozztartozhat a szksgtelen „feszls” s „erlkds” abbahagysa is.
Amikor nMagunkat ptjk s a magunk tjt jrjuk, nha a TUDATOSSGON ’tl’ IGYEKEZNI, FOKOZOTTAN SSZPONTOSTANI, FOKOZOTT ERT KIFEJTENI is szksges lehet. Nha egy „t-szakasz” ELINDTSA is megkveteli a fokozott tudatossgot s sszpontostott erkifejtst, ez pedig megnyilvnulhat egy bizonyos fok „megfeszlsben” is.
Fontos Felismerni azt, hogy mit SZKSGES megtenni NMAGUNK plse rdekben, s mi az, amit szksgtelen s gy teljesen felesleges „erltetni”.

[A „tojsbl” kikels utn mindenki ms „gyakorlatozssal” kezd bele „izmai” s nmaga ptsbe s megerstsbe. Akinek keze s lba vagy szrnya is van, nyilvnvalan ms jelleg nptst vgez, mint az, akinek nincsenek vgtagjai…]
A „rgi elengedshez” hozztartozik a szksgtelen „feszls” s „erlkds” abbahagysa is.

Amikor mr rismertnk nmagunkra s felismertk az Irnyt is amit megtapasztalni vlasztottunk, magtl is megsznik a szksgtelen erlkds… az elterelni igyekvk is „munka” nlkl maradnak… aki ugyanis tudja hogy kicsoda s honnan s hov tart s mirt halad abba az irnyba amit nmaga szmra vlasztott, mr nem lesz (meg)vezethet…


V.
„…az, hogy egy Llek „mennyire” s milyen mdon vlik rzkelhetv s Megismerhetv ms Lelkek/ltezk ltal,
az nem attl fgg, hogy a Llek „mennyire messzire nylik ki nMagbl”,
hanem az hatrozza meg, hogy a Llek/ltez
a Teljes Jelenltben nMagt Megtartva
mennyiben nylik meg nMaga s Trsai Irnyba,
mennyi „Mindent” akar megismerni nMagbl
s milyen EgyttHatsokat szeretne megtapasztalni a trsaival…”
A FLDN [s egy adottan ppen ’folyamatban’ / plben lv (’megnylt’) LET-T-SZAKASZON] „egyszerre” nagyon sokfle TAPASZTALS s gy (egyni s csoportos/kzssgi/csaldi) let-t-pts folyik. Mikzben a FLD ’des Gyermekei’ alaktjk/nvelik/ptik nMagukat, EGYTTAL ptenek egy j FLDI LET-T-SZAKASZT is, s ezen ’kiterjedt’ ptsben megjelennek mind az ’egyni’ ’fejldsek’/vltozsok, mind pedig a trsakkal s kzssgekben-egytt vgzett teremtsek is.
Amikor egy Llek a FLDN szeretne megtapasztalni / megtanulni vagy felpteni nMagban-s-nMaga-ltal valamit, akkor a Llek-s-a-Fldanya-[egyttesen] MEGTEREMTIK ENNEK A TRVNYES FELTTELEIT / KERETEIT. A kvetkez pontban ide-idzem egy korbbi rs nhny rszlett, amelyek arrl szlnak, hogy a Llek s a Fldanya hogyan alaktjk ki s formzzk meg egyttesen/kzsen minden elindul j LET-T-SZAKASZBAN [s egy Llek egy-egy let-t-szakasza, vagyis megtesteslse kezdetn] a TUDATOSODS [s a szabad teremt jelenlt] alapjt kpez termszetes RZKELSI kpessgeket s ’szerveket’.
Mivel jelenleg egy J LET-T-SZAKASZ indult el a FLDN, gy a FLDANYA-s-a-TRVNYES-Yogossgban-Jelenlv-FLDI-Ltezk KZSEN / EGYTTESEN kialaktottk s kialaktjk az J FLDI LET-T-SZAKASZBAN meglhet KAPCSOLDSI [s ebbl tovbbnhet EGYTTMKDSI] formkat/ mdokat. Ez azt is jelenti, hogy a FLD minden ’des Gyermeke’ nmagban s a maga felptett Termszetes Testben „jra formzta/formzza” a maga „kapcsoldsi” s „egytthatsi” „pontjait” s „terleteit”, majd pedig „megtanuljk” / elsajttjk (a maguk vlasztotta j Irnyban) ezek mkdtetst/hasznlatt.
A FLDI Lelkek ismt megtanuljk azt, hogy nMagukat s gy a maguk Termszetes letvitelt hogyan „alakthatjk”/formlhatjk, mi szksges ahhoz, hogy TRVNYESEN trsteremti egytthatsokat alaktsanak ki s mkdtessenek.
A legtbb Termszetes FLDI Ltez mr a „kezd lpseit” teszi a maga j FLDI let-tjn, s a legtbben hamarosan mr tisztn Felismerik az IRNYT amit nMaguk szmra Tapasztalsi s ptsi tknt meghatroztak. Ez vezeti majd el a Lelkeket ahhoz, hogy a velk [hosszabb vagy rvidebb let-t-szakaszon] kzs Irnyt vlasztott Trsaikat Felismerjk, s gy Megrthessk azt is, hogy EGYTTESEN / KZSEN milyen Lehetsgek nyltak vagy nylhatnak meg a szmukra.
„Igaz” az, hogy akik [egy hosszabb vagy rvidebb szakaszon] kzs utat vlasztottak, „hasonl” vagy kzel „azonos” „rezgsre” kerlnek --- pontosabb taln gy a megfogalmazs, hogy egy sajtos Kzs Harmnit alaktanak ki, vagy pedig nMagukat egy Kzs Harmniba igaztjk be. A Kzs Harmniba Igazods folyamatnak rsze az, hogy a Lelkek „MEGNYITJK” nMaguk bizonyos „rszeit” a kzss vl megtapasztalsokhoz… s valamelyest ezek a „megnyitott” vagy megnyithat rszek „egymshoz is igazodnak”… termszetes mdon eltvolodnak egymstl egyes Lelkek… msokhoz kzelebb kerlnek…
Szemlyes megltsom az, hogy sok Termszetes FLDI Ltez mostanban mg olyan „kzssgi esemnyek rsztvevje”, amelyekben kzvetlenl nem egy kzs j utat indtanak el. Megltsom szerint sok sszejvetel ma mg egy sajtos KRISTLYOSTS [a FLD s a Lelkek szempontjbl], mely sorn TUDATOSODNAK a Lelkek abban, hogy valamilyen korbbi / rgebbi Kapcsoldsuk vagy kzs teremtsk LEZRULT, „elbcsznak a rgi feladatban volt nLnyegktl s kapcsoldsaiktl” [rzsem szerint leginkbb azon Lelkek tartanak mostanban ilyen „bcsz / elvl” sszejveteleket, akik korbban a „mgia” bizonyos gainak mdszereivel „megerstett ktsekkel kapcsoldtak” egymshoz].
Ugyanakkor tudott az is, hogy egy-egy j let sokszor magbl a sztes rgibl n ki --- ezrt nem lehetetlen, hogy azok, akik ma mg rszben „bcszva” rszben „tapogatzva”/keresve-az-jat vesznek rszt sszejveteleken, magukban mr a „csrjt” is hordozzk egy j egyttes vllalsnak.
„rdekes” volt a szmomra a mostani rs „ltsmdja” a MEGNYLSHOZ kapcsoldan. Mivel mg bennem is most kerlnek a helykre az jonnan Felismert s Megrtett sszefggsek, tudom, hogy a Megrtsek mg sokat fognak „mlylni” az elkvetkezkben.
„Egyszer” Megrteni azt, hogy itt a megtesteslt FLDI letemben nMagambl s a FLD Vilgbl (s rtelemszeren a trsakrl) olyan mrtkben-s-minsgben juthatok megtapasztalshoz, amilyen mrtkben „n-magam” MEGNYITOM nMagam, vagyis amilyen mrtkben „megengedem magamnak a kapcsoldsokat s egytthatsokat” (ezltal amilyen mrtkben „befogadv” vlok). Minden Llek nmaga hozza meg a dntst arrl, hogy „milyen MRTKBEN” s „milyen IRNYBAN” s gy mely trsak s megtapasztalsok fel nyitja meg nMagt, s gy szabadsgban van minden Lleknek olyan dntst is meghozni, hogy az ppen meglt lete folyamn bizonyos Irnyokat vagy Mintkat s Kapcsoldsokat nem kvn kzelebbrl megismerni.
„rthet” az is, hogy „magam” olyan „ramlsoknak” vlhatok rsz(es)v, amelyeket kpes vagyok befogadni, amikhez „hozzigaztottam nmagam” (amit TRVNYESEN magam megtapasztalni vlasztottam) --- s amely „ramls rszv vltam” ahhoz az ramlshoz magam is hozzadhatok nMagambl (olyan minsget, ami azon ramls rszv lehet).
Ma mg – gy az J LET-T-SZAKASZ kezdetn – sokan a magunk bels igaztsait (is) vgezzk --- TUDVA azt, hogy valamilyen „kzs” / „csaldi” jelleg megtapasztalst is vlasztottunk nMagunk szmra, s TUDVA azt is, hogy amint egyre tbb „csaldtag” s leend „trs” Igaztja be nMagt a Kzs Harmniba, elkezddnek s kiterjednek a Kapcsoldsok s ms trsas teremtsek is. Taln azzal, ha a magunk napi lpseit s igazodsait megtesszk s „Tartjuk nMagunkat”, „segt(het)jk” azon leend trsaink Igazodsait is, akikkel (a kzs Irny vlasztsa miatt) mr „csaldtagok” vagyunk, csak ezt ma mg kevss rzkeljk, „alig ltjuk”. [Egy jszlttnek is „fel kell ptenie nmagt” egy bizonyos ’kapcsoldsi szintre’ szerettei segtsgvel ahhoz, hogy „tudatos” tagjv vljon az j csaldjnak…]
OmMTR~KJ
Az rs folytatdik a III. rszben. A III. rsz elrhet ITT.
|