20080808 - A BSG - Kezdetek
2013.01.26. 17:55
2008. augusztus 8., pntek
A „BSG”
Kezdetek
NMI Aki Vagyunk s Vagyok Kszntnk Titeket. Csakis Tisztn s Igazan Szlunk s Hatunk.
*****
2008. augusztus 6., szerda
Nagyon Egy-SzeR, s mgis Sarkalatos, Komoly Krdse/Krse a fldi emberi letnek s LT-nek a „felkldtt” BSG-hez kapcsold Krdse-Krse.
A BSG legegyszerbben gy hatrozhat meg mint fogalom, hogy BSG az, amikor Minden, Amire a Kiterjedshez s kiTeljesedshez az embernek/LT-nek szksge van, az ott van, Rendelkezhet, Jelen Van.
A BSG egy „llapot”; egy ADOTT llapota ltalban Minden letnek s LT-nek, vagyis GY Van MegTeremtve/Elindtva Mindegyik VILG s LT/let, hogy abban BENNE VAN a BSG, s annak Minden (Formban is megjelenhet) Megnyilvnulsnak a Lehetsge.
Egyik Klnleges s ALAP Vgya Volt s Van a TeremTnek (s Minden Teremtettjnek is) a BSG/Y-lt s a BOLDOGSG megtapasztalsa (mely mint „llapot” Adott!!!).
A BOLDOGSG az az RZS s LLAPOT, amely a Minden Teremtettben meglv (a MaG-ban l), jelenlv s-emlkezet, a Teremts Megbontatlan Nyugalmnak s Egysgnek ma is vgyott Emlkezete.
Akkor, amikor boldogsgrl beszl – tnylegesen s tvitt rtelmben is az Isten s az ember is – akkor egy Klnleges, „S” Egysg-emlkezet jelenik meg, a Megbontatlansg s a Teljessg, az EGY-ben-Lt Vgya s Emlkezete. s Ennek az EGY-ben-ltnek az Egyik Vgya volt maga a Teljessg megismerse, s annak ADOTT, s-Eredend llapotn „tli” megismerse is.
A BOLDOGSG teht egy Olyan s-Eredend LLAPOT – S – EGYSZERRE – VGY, melyben JELEN VAN a TELJESSG (Megbontatlansg) RZSE/TLSE, s jelen van benne a VGY is ennek a Teljessgnek s Mg-megbontatlan-Egysgnek a megismersre.
Egy „MaGosabb” Szintje pedig a BOLDOGSGnak – ami termszetesen egy „nonszensz” vagy paradox(on) – az, A-MI FEL- ez a Teremts (is) halad: vagyis a Majdan-elrend-J-EGYSG, s annak MINDEN RSZBEN s EGYSGBEN is megnyilvnul s l Ismeret s Szeretet/Tuds jelenlte --- vagyis az s-llapot, az s-Ismeret/s-Tuds „Kiegszl” a Rszek s az Egysg j Ismeretvel s Megszerzett Tudsval.
Hogyan lehet teht „Mg-Tkletesebb” s Boldogabb az, A-MI MAGa a Tkletessg s a Boldogsg? Azt „gondolta” vagy „rezte” a TeremT a Teremtse kezdetn, hogy a „Rszei”/Megnyilvnulsai sszessgnek a megtapasztalsval s megismersvel, s a Tapasztal Rszei Majdani J-bli Megjt sszessgvel/j-Egysgvel.
A Teremt-S ADOTT (=jelen) FolyaMAAT-nak teht az a „Klnlegessge”, hogy egy „Megbontatlan” s „s-Eredeti” BOLDOGSG s EGYSG, Y-LT llapotbl az N-MAG-ra, annak „rszeire” s (j) Egysgre, valamint a Rszek Kapcsoldsaira s sszessgre vonatkoz VALAMENNYI LEHETSGES tapasztals s ismeret sszegyjtse s EGGY-tevse utn MAGA a TeremT kerl egy J s MaGosabb, a RSZEKre s az EGSZre is vonatkoz/kiterjed megismertsGbe.
A BSG-gel ugyanez a helyzet. Vagyis: a BSG a Megbontatlan Egysg s Teljessg llapotban Maga a Minden-Semmi Jelenlt paradoxona: GY VAN JELEN LEHET--S-G-knt MINDEN a Megbontatlan Egysg-s-Teljessg llapotban, hogy abbl majd TNYLEGESS is lesz Minden.
A TNYLEGESS LEVST a VGYAK SSZESSGE s S-EREDJE eredmnyezi, a TeremT-nek az n-MaGa Megismersre vonatkoz elmlhatatlan s rk vgya.
Beszljnk egy „pr” szt errl a „VGY”-rl, mint a Megismerst s Teremtst tulajdonkppen elindt s mozgat Errl.
„ADDIG”, amg „VGY” van, addig MOZGS s VLTOZS van.
„Addig”, amg „VGY” van, addig „IRNYA” Van a Mozgsnak-Vltozsnak, „KERETE” Van, s ez utbbi MAGA a MT, a TeremT REND-je s Szve-vgya.
Addig, amg „VGY” van, addig valaminek a „HINYA” (is) Van, melynek betltsre/megismersre Irnyul a „VGY”.
Mi ez a Mindeneket mozgat, szin-te „KNZ”, s ugyanakkor mgis „DES”, Eredend „VGY”? A MINDEN(T)-TUDS, a MINDEN(T)-MEGISMERS VGYA, mely ELINDT, S-EREDEND VGYA ENNEK a Teremtett VILG-nak, a Fny-s-Rend Jelen-Vilgnak.
Minden Ltezt (is) ez „hajt”, mert ez az -s, a Megismersre Irnyul Eredend Hajter vagy Vgy, mely Minden Teremtettjben ENNEK a VILG-nak jelen Van, l s Hat. Ez az, ami rksen mozgsra, aktivitsra s cselekedetekre, tettekre hajt. „KNZ” is emiatt ez a VGY, s a NYUGALOM fel – mely szintn s-Eredeti llapot – hajt.
Ha nagyon „szem-gyre” vesszk, akkor az Egsz Teremts egy furcsa, paradox, meghasadt, nha kiss meghasonlottnak „tn” llapot: a Teljessg Teljess lenni vgyik, s ezrt „Rszekre” bontja magt, hogy megismerhesse Rszeit s azok sszessgt. GY vgyik az EGYSGRE s TELJESSGRE, hogy kzben megosztja, felosztja, feldarabolja magt, amely tulajdonkppen „nem lehetsges” s mgis „lehetsges”. „Rszei” gy lnek „Sajt” letet, hogy kzben – tudottan vagy kevsb tudottan – lik az Egysget is.
Egy „meghasonlott” s lehetetlen mozgs s vgy hajtja, lkteti ezt a vltozst, amelynek megnyilvnulsai s rszei sokszor kaotikusnak s taln rtelmetlennek is tnnek, holott Mindennek megvan a „Maga” rtelme s Rendje is.
A TeremT „Alap”-Vgya nem mindig rthet meg (Teljessgben) egy-egy adott Rszben-Vilgban, s ez a Jelen Teremtett Vilgunk mgis TUDNI, Ismerni akarja a Teremt-S Titkait. Y is ez, a „baj” (mr ha van ilyen) csak az, hogy az ERRE irnyul (hajt) Vgya nem teljesen nMaGbl E Vilgbl (Bellrl SzeRvesen) Ered --- s ez okozza a „flre”-rtseket.
Az a fajta VGY, mely a „BSG” fel hajt titeket, nem a Teremts/Fld adott SzeRves Vgybl-Rendjbl Ered, hanem egy olyan vgybl, mely ismeri a „SZK”-sget, a HINY egy klns fajtjt --- s ez EBBEN (!) a formjban NEM (!) a Fldrl eredt.
A Fldn is volt s van, lesz „Eredend” „Hiny”, mely adja, biztostja a Megismers Lehetsgt s Irnyt --- azonban ez a „Hiny” Eredetileg nem „anyagi termszet” volt! A LLEK s a SZELLEM ebben (!) a Vilgban nem az anyagi szk-sget s hinyt kvnta megtapasztalni, hanem az elzrtsgot, sztszaktottsgot (ami ugye szintn egy paradox) a Szellemtl/Istentl/TeremTtl.
Ez is egy „megismerend” s „hiny”, de nem hiny abban a formjban, ahogyan az ma itt a kollektv s egy-n-i Ltekben ltezik.
„Furcsa” ez a Teremts:
Ahhoz, hogy megismerhesd az EGYSG-et, ki kell szakadnod belle.
Ahhoz, hogy megismerhesd a TELJESSG-et, ki kell szakadnod belle.
Ahhoz, hogy BRMIT is megismerhess, ki kell vlnod belle, egy kiss el kell tvolodnod tle --- ami ugye teljessgben szintn lehetetlen.
Hogyan tudnm N is tadni Nektek a BSG Lnyegt? gy, hogy egy kiss el kell, hogy tvolodjak tle --- de a vgre, miutn „krbe-jrtuk”, visszatrnk a BSG-be.
Beszltnk teht a Teremts s-Eredend (Elindt-mozgat) Vgyrl, mely (a Megismersnek irnyt szabva) Minden Ltezjben E (!) Teremtett Vilgnak EREDENDEN (!) Benne van. Ettl eltrni, ebbl kiszakadni nem lehet --- s ugyanakkor mgsem lehetetlen, ahogyan ez a Kiszakads s Vgy-nlkliv vls a TeremTnek s teremtettjeinek is Hatalmban ll.
*****
2008. augusztus 8.
Hatalmas a Jelentsge s a Lehetsge ennek a napnak, hnapnak s vnek, vszzadnak s vezrednek – a Jelen Pillanatnak, a MOST TeremT Erejnek. Nem pusztn ezen a „napon” trtnik mindaz, ami MEGHATROZZA a Mostani s az elkvetkez letet/veket, viszont a halogats veinek mr vge, a halogats ideje le-jr-t, vagyis
kezbe vve a sorsa fonalt
a szvbe kell nzni Minden Lteznek:
merre tovbb.
Minden (!) Ltez Szvben OTT VAN Megldott j let-Lehetsge/let-T-ja!
Vannak, akik bcsznak, mennek --- elhagyjk a fizikai testkkel a fldi letet; k Szellemi Segts-g-knt mg itt-maradhatnak, vagy „ksbb”, egy bizonyos rezgsben mg visszatr(het)nek.
Vannak, akik itt-s-most MEGERSTIK (Fel-Fnyestik) a FLD-hz kt szlaikat, s az letk ITT „j rtelmet s Irnyt” kap.
„Vge” – brmennyire hihetetlennek is tnik – a megosztottsg eddig tapasztalt vgletess, szenvedv tett Vilgnak.
j VILG jn (jtt) el,
amelynek
„alap-rezgse”,
„alap-szintje”
az RM s SZERETET.
Ezek azok az „alap-rezgsek”, „alap-rzsek”, melyek „Illeszkedv” tehetik az (adott) letet a FLD REND-jbe (termszetesen az adott LT Rendjnek elfogadsa s meglse mellett!!!).
Az RM s a SZERETETTEL LT LET Egy-fajta Klns „BSGET” Terem(t).
Olyan BSGET, amelyben
-
LEHETSGEK vannak,
-
JAVAK vannak, amelyek felhasznlhatak vagy tovbbadhatak,
-
s amelyben „Dicssgek”, azaz (szemlyenknt, illetve a kzssgeket illeten)
- vlaszthat Feladatok,
- s Elismersek s Yutalmak is vannak.
A „BSG” fogalma (s lehetsgei is) mindegyik vilgban egy kicsit msknt rtelmezettek. Ms a „Bsg” egy olyan vilgban, ahol a ltez s megtermelt, ellltott Yavak nem a tllst vagy a lt fenntartst szolgljk, s megint ms egy olyan valsgban, ahol az ellltott (anyagi s szellemi) Yavak bizony magt az let fenntartst is szolgljk.
Bevezetsknt hadd idzzek nhny pldt ennek megrtshez:
Az Angyali Vilg bizonyos Lnyei a „Hangjukkal” Gygytanak. k tulajdonkppen magukat is „feltltik” „Munkjuk” sorn a tllskhz s a fejldskhz szksges Erkkel/Lehetsgekkel, s ezrt szmukra MAGA A MUNKA, a Msokat segt let NMAGBAN biztostja a tllsket s kiterjedsket/kiTeljesedsket is. Minl „tbbet” vagy „yobban” Hatnak s Segtenek, Maguk is annl Teljesebb s „Ersebb” lesznek.
Ms a helyzet egy olyan vilgban, ahol a Yavak felhasznlsa s beforgatsa az letbe-elosztsba nem ilyen „szemlyre szabott” s kzvetlen. Mint ahogyan a Fldn is tapasztalhat, VGLETESEN elvltak egymstl
-
a MUNKA,
-
s annak kiTeljest rme,
-
valamint a Munka produktuma, eredmnye.
A javak ellltsa sokszor llekl s keserves, vagyis a MUNKA MAGA (!) apasztja az letert s Lehetsgeket („fogy” a kiTeljest-Er s let-Er a munka sorn!), s a Munka visszaramlott „ellen”-rtke sokszor mg ennek az elhasznlt/elvesztett Ernek a ptlsra sem elg (vagyis a kiTeljest rm szinte teljes egszben elapadt!).
Ebben az utbbi pldban/esetben a kiesett leter tbbfle rtelemben is ptlsra, kiegsztsre szorul. Ptolni kell magt az „letert”, s ptolni kell az „rmt” is, mert ez utbbi nlkl bizony mg az elz is „mit-sem-r”. Vissza kell teht lltani a munka let-Ert s kiTeljest-Ert is biztost, rmben Ltez Egysgt.
Az „rm” az az „eszencia”, amely kpess teszi az embert az „Embersge” meglsre (az llatot az „llat”-sga, a nvnyeket a nvnyi lt meglsre stb).
Az rm egyfajta
-
RAMOLTAT Er
-
s ER-BEKT (Tpll) Er is.
„Paradox”, ahogy az LET-ben minden ms is az: vonzs s taszts, vgessg s vgtelensg, let s elmls.
-
Az RM „Mozgat”, s ugyanakkor „nyugalmat is ad”.
-
Az RM j Utak fel sztnz, s ugyanakkor mlyen rtkeli a jelen utat.
-
Az RM megtant GY lni a Pillanatot, a Jelent, hogy mgis elrevett bizonyos dolgokat: a „M-g nagyobb Y-ltet s rmet.
Paradox egy „rzs” vagy forma (LT-llapot) az RM --- ahogyan Minden ms is az ebben, s szinte minden ms Teremtett Vilgban. Mindennek van egy SSZETART/MEGTART jelenlte s ereje, s ugyanakkor van egy MOZGAT/LENDT/j-fel-sztnz „lnyege”. Van egy „Nyugalmat” raszt, s van egy „nyugtalant”, „j fel indt” rsze.
A Teremtett Vilg(ok) Minden Egyes Ltezjben OTT VAN a TeremT „s-Vgya”, amely nem ms, mint az „n-MaG” minl teljesebb megismerse (a megtapasztals ltal) --- s ez bizonyos „elklnltsget” ignyel. Ahhoz, hogy a „Megismer” megismerhesse n-Magt, „szksge” van bizonyos „Megismerhetre”, s valami „Md”-ra is, ahogyan ezt megteheti/meglheti. Az „nMaGban-Egysg-s-Teljessg” teht „felosztja” MaGt „Megismerre” s „Megismerhetre”, s „kettejk” kapcsolatt valahogyan „elnevezi” (=megteremti, nevet ad a „gyermeknek”), majd ezen „elnevezs” (T) „mentn” megli a vgyait (tapasztals).
Mindez LT-re hoz egy (sok) LT-SZ-lag „kln-ll” vilgot (megismersi utat), melye(ke)t a „Kezdeti Sz” vagy „Hang”, „Ige” indtott tjra. Ezek „sohasem” (!) azonosak, B-Els Lnyegk azonban mindig EGY (mert hogy az EGY-etlenbl erednek).
TR-jnk most vissza azonban a mai nap tmjhoz, a „BSG” j Minsgnek a megrtshez s beintegrlshoz.
Ebben a vilgban, amiben ljk/litek az letet, nagyon sokan a „BSG”-et „fl”-re rtelmezitek, s csak az anyagi letben, anyagi javakban litek --- az „rm”-rszrl elfeledkeztek. Elfelejtitek, hogy a „BSG” „clja” s „formja” nem elsdlegesen a tllsre, ptlsra rendeltetett, hanem egy MaGosabb Clja Van: az nMaG fel vezet.
Az rm (s Szeretet!) T-jn jrva
RTHET, s LHET meg Igazn a BSG Jelen-Vilgra-Rendelt „formja” s „mkdse”/„Szerepe”, ms mdon nem rthet (s lhet) meg annak VALDI Lnyege.
A „BSG” nem egyszeren „pnz” vagy anyagi javak, s nem is azok sszessge --- br ezek is rszei LEHETNEK (!), ha meg-fel-el-en ramolnak, s SEGT mdokon (= a REND-nek megfelelen) mkdnek. A „BSG” nem egyszeren – st, nem elsdlegesen! – az anyagi javakban mrhet s mrend, hanem inkbb az „rm-Faktorban”, vagyis abban, hogy mennyiben szolglja/segti az emberek lett (s gy ltalban az „let”-et) az ramls s a JELEN-LT.
Egy pldval segtem ennek a megrtst:
Van egy Palota, tele mindenfle fldi javakkal s kincsekkel, lelemmel --- vagyis minden „itt van” ahhoz, hogy boldogan s gondtalanul lhessen benne mindegyik lakja. Mgis a kapzsisg, fltkenysg, s ms alantas rzsek vezetnek sok ott-lakt (ami a tapasztalsnak nyilvn egyik lehetsges megnyilvnulsa), m a lnyeg mgis elvsz, mert a (valdi) rm nincsen jelen, s gy nem trhatja fel a kiTeljeseds s Szeretet j tjait.
Egy msik vilgban pedig jformn alig vannak javak s megoszthat lelem --- s mgis rm van minden ott l szvben. Nincsen fltkenysg, csak „EMBERI” jelenlt.
Valahol a „kett kztt” lenne az „EMBER”-nek SzeRepe --- hiszen „anyagi” (test-es) letet is l. Valahol ott, az „Arany-kzpben” lenne a Leg-kiTeljestbb, s (taln) leg-rmtelibb is az let, amikor a Kreatv rm s Jelen-lt meg is testeslhetne. A plda els felben a Valdi rm jelenltnek a hinya tlte ttlensgre a meglv anyagot, mg a msodik esetben az anyag szkssge szab hatrt a kreativits anyagi megjelensnek. Ahhoz, hogy ez az „Arany-kz-p” vagy „Arany-kor” eljhessen, szksges teht a mestersges gtakkal elzrt, a SzeRves ramlsokbl kivont „anyagi javak” felszabadtsa s az LET-be val visszaforgatsa --- msrszrl pedig fontos az LET Valdi rmnek ismtelt felfedezse s meglse. A Jelen Fldi let Legnagyobb rmt azok tapasztaljk meg, akik kpess lettek Szeretetk-s-rmk meglsre s ramoltatsra. Dcgve indult ez a FolyaMAAT, de elindult, s mr HAT. Hat az Egy-n letben, s ahol ez gy van, ott elbb-utbb megjelenik a kzssgi szinteken is…
Igyeksznk mg az elkvetkez napokban nhny megvilgtssal kzelebb hozni a TUDAT-hoz s az LET-hez is a BSG Valdi LNY-t s Lnyegt --- hogy tudatosan felismerve s lve jra sz-P VIRG-okat bonthasson ez a Fldi let s LT.
Lejegyezte OmMtR Isteni s gi-Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
www.omah.extra.hu
|