20080403 - Vonz(d)sok
2013.01.26. 20:37
2008. prilis 1., kedd, prilis 2., szerda
Vonz(d)sok
I.
Azt rzem, hogy elindult a Jelen-Fldn (Jelen Fld-bl kiindulva!) egy J t, egy j Tanul-folyamat.
Ez a folyaMAAT tulajdonkppen a Fld Eredend, vagy Eredeti Tanul-folyaMAATa vagy tja, a (szinte majdnem) „Totlis” elzrtsg megtapasztalsval, mint „kezdettel”.
Azt rzem, hogy a „marad-Fld”, mely egy harmadik dimenzis tanul-bolyg, a „legals”, pontosabban
„legels”
lpcsfoka lesz (lett) egy, a Rszben a Krisztusi thoz is kapcsold,
a BELS s a KLS KiTeljest utakat sszekapcsol
tanul-folyaMAATnak.
Sokan kszlnk ennek a tanul-tnak – az ltalunk megrajzoland, vagy megteremend
„msodik”
szakaszba vagy llomsra, amikor kilpve az „id” harmadik dimenzis hljbl, belpnk, pontosabban elkezdnk belpni a MOST Teremt Valsgba. Megismerjk az Ernket, s megtanulunk Tudatosan Egytt Teremteni Msokkal, Illetve a VILG-gal. (Vissza-illeszkednk a Tudatos-Teremts Vilgba – nagyon sok rtkes megtapasztalssal gyarapodva!!!)
Ez a „msodik” lpcsfok MagGa is egy
„Teljes Vilg”,
mghozz egy olyan Sajtos Vilg, melyen tjutva, vagy melyet megtapasztalva, rendkvl sok vlasztsi lehetsggel tallja majd szembe magt az ide rkez. Vlaszthatja ezeket az utakat egyms-utni megtapasztalsknt is, vagy pedig „ugr-deszkaknt” a MaGosabb Vilg(ok)ba.
Ahogyan teht emltettem, egy Teljes Vilg pl most ki a rszvtelnkkel a „msodik szakaszban”, nagyon komoly s sokfle tanult indul majd innen, vagy csatlakozik ide kzvetlenl, teht ez a Teljes Vilg (vagy ennek egy Rszlete) tulajdonkppen egy „t-jr” is lehet majd sok Vilg szmra.
A „Tervek” szerint ki-P-l itt egy (nagyon sokfle Ert sszefog s egyest) SAJT, Klnleges tanul-t vagy tanul-FolyaMAAT, s ugyanakkor Rendkvl szoros lesz majd a kapcsolata Ms Kiteljest Utakkal is. „sszernek” majd bizonyos fzisaiban vagy llomsain bizonyos „Kls” s „Bels” utak, ami nagyon mozgalmass s szness is teheti ezt a tapasztalsi utat.
Lesznek bizonyos „llomsai”, amik „kzvetlen” kapcsolatban is lesznek (vagy lehetnek!!!) a „marad-Fld” bizonyos „iskolival”, s ezeken t e tanul-t vilgai majd egymssal is kapcsolatba lphetnek, illetve a „Megrtek” szmra gyorsabb, vagy azonnali tlpseket is eredmnyezhetnek (mindez azt is jelenti, hogy a „marad-Fldre” rkezknek nem kell felttlenl kivrniuk, vagy vgig-jrniuk egy-egy Fld-ciklust vagy szakaszt, hanem egy-egy specilis korszakra is rkezhetnek (csatlakozhatnak be) tapasztal (vagy segt) letre a Lelkek.
II.
rzs vagy Gondolat:
„Akik meglik a sajt Egysgket, azok nha kevsb hatkonynak tnhetnek abban a vilgban, amelyben a KiTeljest Er alap-veten a frfi-ni Szeretet-Teljes-vonzdsra s egyttmkdsre pl.
Az Egysg-s-Teljessg nMaGban meglsnek vgya, s az erre irnyul munka tulajdonkppen mr elkezd bennnket tvezetni egy msik, ltalunk megrzett vagy vgyott Vilgba, egy Ms-Minsg Vonzs-(LT, Tapasztals)-Vilgba.
Mindez nem azt jelenti, hogy az ilyen Egysgket lk ne lennnek, vagy ne lehetnnek Hatkonyak egy ideig „csoportos”, msokhoz kapcsold (vagy nha MaGnyos) munkikban! St! Mivel Egysgkkel „kapcsoldni” kpesek egy msik (segtsget nyjt vagy felajnl) Valsghoz, gy nagyon sok jdonsg vagy Er rkezhet ltaluk msok szmra is elrhet formban.”
Ebben a Vilgban, ebben a „harmadik dimenzis”, t-hat-ht-rzkszerves Vilgban Igencsak Nagy Kihvs az Emberi let s LT.
Ebben a (jelen-fldi) Vilgban az Ember s a Llek az elklnltsget s a klnbzsget s klnllsgot tapasztalja meg elsdlegesen, s vlasztott vagy vllalt tapasztalsainak fggvnyben, vagy ezeket befejezve veszi majd „vissza” az irnyt az Egysg s Egyesls fel.
Ebben a vilgban teht az rzs s rzkels elsdlegesen az „elklnltsg” megtapasztalsra van fkuszlva vagy irnytva. Elszr az „elklnltsg” megtapasztalsa, majd pedig az „elklnltsgben jelen lv Egysg” felismerse a jelen-fldi tanul-FolyaMAAT.
Ahogyan a Yotengrit knyve is lerja: Iker-rvnyek, egymst tmogat s szeret-vonz Iker-rvnyek tja ez a tanul-folyaMAAT.
Az Atya s az Anya, a Frfi s a N VONZZA, KVNJA, AKARJA a Msikat, Akar Yobb Lenni nMaGa s a Msik rmre. (Tudat-talanul „tudja”, hogy a „msik” az „ Rsze”.)
A Frfi s a Ni Forma „vgletesen” sztvlt minsgeit tapasztal(hat)ja meg a Llek s a Szellem a jelen-fldi-vilgban.
A vonzdsoknak ms formi is megtapasztalhatak a fldi kapcsolatokban (szl-gyerek, bartsg, kzs munkk vagy rdekldsek), s ezek mindegyikhez msfajta tanulsi s KiTeljest lehetsg kapcsoldik. Az „Egysg-Teremt” mintt vagy formt azonban a Leg-Teljesebben a Frfi-Ni Termszetes Vonzds (kzvetti s) hordozza.
Ebben a Vilgban teht, melyben
-
a (formailag is sztvlt, gyakorlatilag „fizikai sszeolvadsra kptelen”) elklnltsg megtapasztalsa a tanul-folyaMAAT,
-
s aztn ebbl a Visszat megtallsa az nMaGhoz s az Egysgbe (a klnbz Vonzdsokat megtapasztalva, azok segtsgvel)
--- nagyon fontos a sztvlasztottsg „tarts” jelenlte.
Ahhoz, hogy egy „forma” klnllsga „lland”, vagy rzkelhet vagy megtapasztalhat legyen, ahhoz szksg van a „vonzs” s „taszts” megfelel „arnyaira”, vagyis
-
a formt (s a tapasztal LT-et) MaGt „egybentart” vonzsra,
-
s a klvilgtl (vagy „tbbiektl”) val klnllst biztost bizonyos „tasztsra”.
Ebben a Vilgban a kt „f” forma az Atya s az Anya, illetve a Frfi s a N formja. Vonzzk egymst, ez a Vilgunk F Mozgatja vagy „dinamikja”.
Minden Vilgban ms s ms ennek a „vonzsnak” s „tasztsnak” a „minsge” s a „mrtke”, „sszettele”.
Ebben a jelen-fldi Ltben mkd (Frfi s N kzti) Vonzsban – amely a LTezs mindegyik (!!!) szintjt t-hatja – egy KiTeljest Er vagy energia Van jelen, mely az ilyen Klcsns Vonzson-vonzdson alapul Teremtseket „sikeress” s rmteljess teszi, s gy vezet (y esetben) az egymst egyre MaGosabb szinten tmogat megtapasztalsok irnyba.
nMaGban nem baj, ha ebben a frfi-s-ni-formk jtkra pl Vilgban jelen van a „Teljes” (=EGY) vagy a „Nemtelen” --- a baj abbl addik, ha a „Teljes (=EGY) vagy „Nemtelen” valamifle „beavatkozssal” l, vagyis ha
-
a kt fl kz ket verni igyekszik, vagy a kt fl kz jut (tovbbi sztvlst erltetve),
-
ha a kt felet valami ms mdon (szorosabban, nem-termszetesen) ktn egybe,
-
illetve ha a felek „fl” Magosodnnak.
Segtknt Minden Vilgban jelen van a Teremt Prok mellett a „Teljes” (=EGY) vagy a „Nemtelen”, m ez utbbiak nem lehetnek a „jtk” „rsztvev” szerepli, hanem csak bizonyos szinteken s esetekben lehetnek Segtknt (vagy „megfigyelknt”) jelen.
A Fld „kimozdult” plyjt vagy tjt az Eredendre visszaterelend – sok Segt rkezett e Vilgba s Fldre, Akik – hogy e Vilgban s Fldn Hatni legyenek kpesek – (tbbnyire) „Frfi” vagy „Ni” „ruht”, Ltet s letet ltttek. Feladatuk nem kifejezetten a Frfi-s-Ni-Kiteljest Jtk Megtapasztalsra irnyult, hanem a Fld s LT megsegtsre, az „eredeti mederbe” val vissza-terelsre --- ez pedig nem trtnhet (hivatalosan) mshogyan, csakis az „Anya-szlte-SzeRvesen-t megtesteslve”, a jelen-lv formkBAN, s azoknak meg-fel-elen.
Teht a Segtknek (is), hogy valamilyen „marad”-t LT-re hoz, SzeRves („engedlyezet”) mdon Hathassanak, be kellett, hogy a Fld letbe kapcsoldjanak --- s lehetleg gy, hogy ezzel „mg tbb” „bajt”, eltrst ne okozzanak. Ezrt ht MaGukra vettk a SzeRves Fldi-vonzdsokat, s ugyanakkor hoztk (a Kldtti, Segti Ltket jellemz) Ers EGYSG utni, Egysghez kt Vgyukat.
(Szent Margit jutott eszembe e sorok rsa kzben. Margitrl az Arvisrk is lejegyzik, hogy mly szerelembe esett egy jgurfldi herceggel, hsget is eskdtek egymsnak. A kirlyi szlk ksbb mshoz szerettk volna felesgl adni Margitot, azonban ebbe Margit nem egyezett bele. Vagyis ha a „Termszetesen fellobbant” vgyt nem lhette meg, akkor „eltrbe lpett” a „Kldetst hordoz” Isten-irnti-Vgya – ezen t segtette npt s a vilgot kzelebb a VILG-ba.
Krisztus tantvnyait is egy Ms-fajta Vgy Rendezte a Mester kr Egysgbe – az „Isten-irnti-Szerelem”, a „Mindenben”-jelen-lv-Isten Szeretete.)
Mindez azt is jelenti, hogy azok szmra, akik KIFEJEZETTEN Segti lettel s Lttel rkeztek e Vilgba s Fldre --- akkor, amikor Vllalt Kldetsket TELJESTETTK, vagy a Kldets Teljestse LEHETETLENN LETT (amennyiben nem vllalnak, vagy nem kpesek j Kldetst felvenni), ELJN A HAZATRS IDEJE.
A Segtk nagy rsze „kszldik” „Haza”, mert „rzik”, hogy eljtt, illetve hamarosan eljn a „tvozs” ideje. Kt „F” csoport tvozsnak az ideje kzeleg:
- az egyik csoport a „nem-teljesen-SzeRvesen-itt-levk” tbora, akik (letk s vlasztsuk szerint) nem akarnak, vagy nem kpesek a „beilleszkedsre”, a Szervess levsre.
- Eljtt tovbb az eddigi „Segtk” tbbsgnek is a Hazatrs ideje (beteljestettk, amirt rkeztek: energia-fldels, talaktsok, Tuds-lehozsok, bresztsek stb) --- hogy a Fld visszatrhessen a Sajt (Vlasztott Tapasztalsi) tjra.
A Jelen Vilgnak a „Normlis”, a KiTeljesedst Minden Itt-lev szmra biztost Rendje a Frfi s a N Egyms Irnti Vonzdsa s Szeretete --- EZ a Jelen-Fld Termszetes Rendjnek alapja, s ennek megfelelen kerltek kialaktsra/megteremtsre az egymst kiegszt s egymst tmogat „formk”.
A Frfi s a N Kztti („gnekbe”, vagy „mg-mlyebbre” Kdolt) Vonzds s Vgy a Jelen-Fldi Tanul-FolyaMAAT meghatroz alapja, ezen alapul minden tanulsi s tapasztalsi, KiTeljesedsi t.
Mindez azt is jelenti, hogy Mindegyik (tapasztalsi) T-nak van egy Frfi, s van egy Ni „ga”, s ezek az gak SzeRvesen ILLESZKEDNEK egymshoz, egymsba…
Ha egy (tanul vagy tapasztalsi) T-nak „elnyomsra” kerlt az egyik ga vagy „iskolja”, az automatikusan s szinte azonnal magval vonta a msik g eltnst vagy megsemmislst is – de legalbb is komoly srlst, s ez nagyon yl krlrhatan megmutatkozik az egyes (a nemek egyenlsgt megsrt) vallsokban, s az ilyen trsadalmak torzulsaiban.
Ahol nem megbecslt a Frfi vagy a N, ott hamarosan a msik nem is „becs-telenn” lesz --- de ebbe most rszletesebben ne is menjnk bele. Sokkal fontosabb az, hogy megrtse vgre az ember, hogy a Harmadik dimenzis Vilg(ok)ban sikeres, gazdag s boldog let s Lt csakis a Frfi s N Szeret s Egymst tmogat, Egyttes teremtsei ltal lehetsges --- vagyis a Formknak („Feleknek”) EGY-be, ssze kell llniuk, ssze kell kapcsoldniuk, hogy Teremtseik Hathatsak s Tartsak legyenek.
Lehetnek ezek az sszekapcsoldsok ltszlag teljesen egyenrangak, vagy pedig a feladatok egyms kzt megosztottak (vagyis lehetsges, hogy nagyjbl mindkt fl ugyangy tevkenykedik a kapcsoldsban, mg ms esetben az egyik elkszti a msik munkjt, vagy megteremti a msik nyugodt munkavgzsnek a feltteleit s krlmnyeit) --- a lnyeg az, hogy a Gnekbe vagy sejtekbe kdolt (Frfi s N kzti) VONZS s Szeretet-Teljes sszekapcsolds hoz mkdsbe KiTeljest Erket s FolyaMAATokat.
Nem bonyoltom tovbb, de ezt yl kell, hogy rtstek: a Jelen-Fldi (harmadik dimenzis) Valsgban SZKSG VAN a Frfi s a N EGYTTES, KZS, Vonzson-Vonzdson, Klcsns Elismersen s Szereteten alapul EGYTTMKDSRE ahhoz, hogy ez a Vilg Kiegyenslyozott s Szp legyen. (Erre utalnak pldul a pros testrszek elnevezsei a nyelvnkben. Ha az embernek hinyzik az egyik karja, akkor „fl-kar”, ha a szeme, akkor „fl-szem” s gy tovbb. A Bibliai Teremtstrtnet szerint pedig Isten (a sajt kpmsra) Megteremti az EMBER-t --- s aztn Frfi meg N lesz Belle… Termszetesen a legszembetnbb megnyilvnulsa ennek a „kettv lett” EGY-nek a Gyermekek Nemzse, LT-re hozsa…)
A Jelen-Fldi Harmadik dimenzis Valsgban NEM LEHETSGES Kiteljest (vagy brmilyen ms) let a Frfi s a Ni Formk Kzti termszetes Vonzds s Egyttmkds (Szeretet) nlkl.
A (sztvlasztottsgot megtapasztal) tanul-idben a Frfi s a N az Egymst (nemisgben is) Tmogat, Kiegszt Szeretetben igyekszik megtapasztalni az EGYSGet, majd pedig a tanult kvetkez fzisban ezt az EGYSGet nMaGban is igyekszik majd megtallni, illetve „visszalltani” az Egy-Teljes-n. Ez utbbi trekvssel tulajdonkppen kezdett is veszi az elklnltsgbl a „Hazafel t”; elkezddik az Egysg Keresse a sajt LTben s letben, s amikor a Llek s a test megrett az „N VAGYOK” meglsre, akkor tulajdonkppen vget is r(het) (az elklnltsg megtapasztalst clz) harmadik dimenzis tanul-folyaMAAT.
Lthat, hogy azok a Mesterek, akik a Jelen-Fldi Vilgban elrik az Egysget-s-Teljessget, mr nem maradnak sok a fldi testeikben, vagy ha mgis ez a szndkuk, akkor igyekeznek minl „elvonultabb”, minl „zrkzottabb” letet lni, s Egysgkben „mr csak” Segtknt, nem pedig „rszt vevknt” vannak/lehetnek Jelen.
Az EGYSGben lnek mr „nincs meg” az a fajta „termszetes vonzsa-vonzdsa” (s ilyen ereje-kpessge), mely a harmadik dimenzis Vilgok Sajtja --- az Egysgben l Mr Egy Msik Tpus Vonzsban, egy Ms Vilgba vezet Vonzsban (is) l. Ezrt is fontos Most, a Korszak-vlts idejn, hogy a Segtk Egysgkbe jutva Haza-kerljenek, s a Fld MaGa visszallhasson a SAJT, beavatkozsoktl s behatsoktl mentes, ezektl megtiszttott tanul-tjra.
Az EGYSGket „szinte-teljesen” lk leggyakrabban nagyon intenzv s klnleges munkkra vagy alkotsra kpesek, azonban „lobogsuk” e Jelen-Fldi Valsgban rendszerint nem tarthat sok.
Mindez most azrt rdekes, mert fontos tudni, hogy a Vlasztsok idejn (is) figyelni kell s rdemes a Vonzsokat s Vonzdsokat --- vagyis az t-rajzolkat, t-mutatkat.
Akik szmra a Frfi-Ni kapcsolatban gykerez Termszetes Vonzdsok az rdekesek s vgyottak, azok szmra leginkbb mg a harmadik dimenzis tanul utak a nyitottak. (Ne feledjk, hogy EZ (!!!) a Jelen-FLD TERMSZETES RENDJE!!!)
Akik ellenben mr valamilyen MaGosabb Egysgre s Egysg-lmnyre vgynak, azok szmra mr a Magosabb Vilgokba vezet utak is megnyltak.
Akik a Harmadik dimenzis letre s tovbbi megtapasztalsokra vgynak, azokban nagyon fontos, hogy ezek az egszsges s termszetes, a msik nem irnti vgyak egsz-sgesen jelen legyenek s mkdjenek --- mert e marad Vilgban ez a „gyarapods” s KiTeljeseds alapja.
Ellenben azok, Akik a Magosabb Vilgok Fel Haladnnak, szmtsanak arra, hogy az ilyen tpus vgyaik – ha el nem is tnnek teljesen, de – talakulnak, s sokkal inkbb Egysg-lmnyre vgynak (ezeknek is klnbz formik vannak!!!).
A Vonzsokban s Vonzdsokban Mindig s Mindenhol a VILGot LT-re hoz s TeremT Er tapasztalhat meg klnbz formkban s megnyilvnulsokban, szinteken.
A jelen-fldi Valsgban is szmtalan szinten s formban lhet meg az „Alap-Vgy”, s gyakorlatilag ezeknek megfelelen alakultak ki a korbbi (Termszetes-Rend) Iskolk.
Ezek az Iskolk vagy Utak a Fldn Ismt letre kelnek Majd, s „keletkeznek” is majd ms KiTeljest utak.
Ahogyan emltettk is, az Alap-Vgyak „minden szintet” (testi, lelki, s szellemi) szintet t-Hatnak, s szmtalan tban s Formban is megnyilvnul-Hatnak. A „TeremTi” Vgy (a „Teremts Pillanatban” meglv TeremTi Vgy) Hatrozza meg az adott Vilgok Mkdst, Mkdsi REND-jt s „sszettelt”. Ez az „sszettel” hatrozza meg a Teremtsi tban rszt-vevk MINDEN-fle Lehetsgeit, a Megtapasztalandkat, a Rszt-vevket, s az sszekapcsoldsokat.
Mindennek ismerete vagy „tudsa” azrt fontos a szmotokra, mert most sokan (hamarosan) t-Lptek a Tudatos-Teremt „sttuszba” --- s TUDNI kell, hogy a Teremts IRNYT, s az abban megtapasztalhat, meglhet Lehetsgeket mindig a TEREMTK VGYA HATROZZA MEG.
VGYAITOKKAL MR MOST IS rajzoljtok a Teremts elkvetkez tjait --- akr a „marad”, akr a „MA-RA-AD” FLD vonatkozsban.
Sokan vagytok mr, Akik EGYSZERRE Vagytok Jelen „Mindkt” (=a jelen-fldi-Valsgban, illetve az ltalatok Vgyott Msik) Valsgban, s ezeket gyakorlatilag „MAGATOKON LTAL” Jelen Pillanatban SSZEKTITEK --- s ezzel a „tovbbi kapcsoldsi lehetsgeiket” is elksztitek.
(Mindkt Vilgban Val) Jelen-Ltetekkel MOST „Klnlegesen” l-Hettek: Mindkt Vilgot „Tapasztaljtok s litek”, s gy (Tudatossgotoknak s Szeretet-szinteteknek megfelelen) Mindegyik Vilgban HATsokkal is Rendelkeztek! Krseitekkel, Gondolataitokkal s (meg)rzseitekkel Mindegyik Vilgot Segthetitek…
Figyeljtek a Vgyaitokat, figyeljtek a Jeleket…
LJTEK E Klnleges Lehetsgeket…
Lejegyezte OmMtR Isteni s gi-Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
Meditcis kpben:
„Afrika” (~a „kezdet”) – egy asztalnl lnek krben tbbek, tbbnyire stt br frfiak – magasabb szint beszlgets folyik.
Behoznak egy „elhasznlt” stt br nt, s az egyik stt-br frfi „rmszik”, egyesl vele – de eltte mg krdezi, hogy mr meggygyult-e, nem kap-e el tle betegsget. A n leginkbb eltri, nincs igazn akarata.
Kzben bejn egy vilgosabb br n, aki szeretn ezt a kapcsoldst – s mintha rmszna e frfire, de csak az energijra van szksge.
-
Stt br frfi: utalhat a „Mlt”-ra, vagy utalhat a „sttebb” Erk behatsaira is (mindkettre utal).
-
Stt br, betegsgbl lbadoz, igazbl akarat-nlkli n: mint a Fld rgi, Fny-nlkli llapota, pldul az Atlantisz utni llapot: amikor slyosan srlt, gyenge, akarata (lete is) alig – „megerszakolsa” utn gygytsra, tovbbi be-Hatsra szorul az lete megmentse rdekben is. gy aztn eltri az jabb behatsokat; nem nagyon rl neki, de nincs ms lehetsge… Szksge van valamifle j MaG-ra… a Termszetes Rend Szerint…
-
Vilgosabb br n: (most itt tekintsnk el az energia-elszvs lehetsgtl) a mr „gygyult”, akaratba visszatrt, akarattal br, akarata szerint eljr, jra termszetes „vgyat” RZ (L) Fld. Mr nincs szksge a „fizikai” aktusra vagy behatsra (a Segtk „fizikai” jelenltre) – visszallt az energia-csern alapul egsz-sges kapcsolat: a termszetes vonzdson alapul energia-csere s feltltds.
A Segtk sokfle segtsggel oltottk be a Fldet az elmlt vezredekben, volt, amelyik hasznlt, volt, amelyik nem lett SzeRvess. (Ezek „ksrletek” voltak, a Segtk rszrl segt szndkkal, s sajnos „klnbz Hatsfokokkal”. Voltak megkezdett utak, melyek ksbb nem fejezdhettek be ms erk kzrehatsai miatt, s voltak „eltrtett” Hatsok is, hiszen ms (nem Tiszta-Fny) erk is ksrletezgettek ms clbl ezekkel egyidben…)
Most, amikor a Segtk tvozni kszlnek, a Segtknek el kell „takartaniuk” (energetikailag mindenkppen, s a lehetsges mrtkig a fizikai szinteken is) a SzeRvess nem lett, a Fld Termszetes Rendje Szerinti KiTeljesedst nem tmogat maradvnyokat. (Mr egszen belejttnk az utbbi idkben a Tiszttsokba – gy ezekkel mr nem lesznek nehzsgeink.)
A „takarts” a FLD rdekben trtnik – s elsdlegesen mindenki a Sajt „Felelssgnek megfelelen, a Sajt tjn takart”. Mindez azt is eredmnyezi majd, hogy a „kisegt” Tudsok helybe visszalpnek a Megjult „R-gi”, a SzeRves Tudsok, hogy ezek ltessenek s ljenek, ezek fejldjenek… Ahogyan az a REND…
Ez a „takarts” nem fogja felmenteni azokat a ms erket a felelssgeik all, akik „nem yl ltek” a kapottakkal, esetleg visszaltek Tudsukkal.
A Fld mr nem agonizl – az letfunkcii Rendben vannak, innentl kezdve egy gyorsabb fel-P-ls vrhat. Vissza kellett t segteni a Sajt tjra. A Fld nagyjbl visszatrt a Sajt tjra, s (szabad akaratbl) elkezdi lni a SAJT RENDJE SZERINTI lett. Aki ezt elfogadja s vlasztja, azt MaGn MeGtartja, a tbbiek tvoznak. Mieltt a Segtk elmennek, a Segtknek lehetsg szerint el kell tvoltaniuk a mr felesleges (vagy egyenesen haszontalan) Hozott-Eriket, illetve „semlegesteni kell” a nem-kvnatos Hatsaikat. Tvozniuk kell a Feladatukat teljestett Segtknek, mert az tjuk MS, mint a Fld tovbbi tja. A Legfelsbb N-ek pontos segtsget nyjtanak ebben, s elksztik a (nem felttlenl „halllal jr”!) tvozsokat. Sok Segt Vlasztotta az tmenetben Val „fizikai” Jelen-Ltet s Segtsget, mint „befejez segt aktust” Jelen-LTnek.
www.omah.extra.hu
|