20080328 - M-g-Egy-SzeR - A Megbocsts Ereje
2013.01.26. 23:54
2008. mrcius 21., Nagypntek, mrcius 24., Hsvt Htf
M-g(EGY)SzeR: – a Megbocsts Ereje
NMI Aki Vagyunk s Vagyok Kszntnk Titeket. Csakis Tisztn s Igazan Szlunk s Hatunk.
Hatni nem csak szavakkal/szkkal s a jelen-lttel s tettekkel tudunk --- hanem Hatnak rzseink s Gondolataink.
A Gondolatokon s rzseken t „sugallunk”, vagyis „vzolunk” s megmutatunk Lehetsgeket vagy Vlasztsokat, llomsokat.
Hatsaink, mr A-MI az gi s a Fldi N Egyttes Hatsait illeti, sokatoknl egyre Tisztbbak s Pontosabbak, s Egyre „rvidebb” Id telik el a Sugallat s a Megnyls-Megnyilvnuls, a Megrts s a MegVALst Tettek-Megnyilvnulsok kztt.
Most pedig TRjnk R a mai tmnkra, a MEGBOCSTS TMjra.
Sokan s sokat, sokflt gondolnak s mondanak a Megbocsts Erejrl.
Sokan s sokflekppen rtettk s rtelmeztk az elmlt egyms utni korokban, illetve egy-egy koron bell is sokszor igencsak sokfle rtelmezse volt s van.
Krisztus idejben (is) ms volt az rtelme s Jelentse, mint volt/lett Krisztus Keresztre fesztse, vagyis Knhalla utn --- s Napjainkban ismt TRTKELDTT, t-rtelmezdtt a Mkdse s a jelentse.
Tlzottan „mly” rtelmezseibe nem megynk – az elmltakat illeten – bele, ellenben szeretnnk R-Vilgtani a MAI RTELMRE s Jelentsre-Jelentsgre, mert hogy (ahogyan sok ms „ki-Igaztott” Energia vagy Fogalom) ez is A HELYRE KERLT.
Krisztus egy j Kort, az ldozattal megsegtett Aranykort nyitotta meg. Hvjk ezt sokan mshogyan s sokflekppen, a Jelentse azonban egy: egy „Fel”- s „Meg”-VILG-osodott, nMaGra eszml-ismer emberisg megterem(td)se, s az emberisg Teremtv rsnek e Kor a Kezdett jelentette.
A Kezdett – hiszen mg majd csak ezutn bontakoz-Hat ki az Emberisg IGAZI Teremt Ereje…
A Teremtv rt Ember s Emberisg eltt FEL-trulnak az addig elrhetetlennek „tn” (Teremti!!!) Tvlatok, s a kiszolgltatott, vagy „sodrd” Ember s Emberisg LEHETSGET kap a BEKAPCSOLDSBA, a Teremti Folyamatok Irnynak s Mdjnak megHATrozsba.
gy tnik, hogy a Fldn Ma Teremtv r s rt Emberek egy Sajtos s Klnleges Teremti Utat indtottak s indtanak, s a „FLD”, az „j” s a „marad” egy Sajtos Krisztusi t Els Lpcsfokaiv vltak!
Krisztus, a Kristly-fi – s a „prja”, a MAGAnya vagy MAGdalna, ahogyan mr korbban is utaltunk erre, EGY-Fajta Teremtsi tra Hvta Meg az Embert s Emberisget, a BKE s a SZERETET (Megvilgosult, pt, Kiteljest Szeretet) Vilgba, melynek MAGA a „Kirlya” vagy Meglmodja (~ a „Teremti Vgy” vagy „Szikra” MEGNYILVNULSA”, ennek az tnak a „Fel-El-se”, Megteremtje vagy Megrajzolja).
A Krisztusi-Kristlyos Szeretet-tnak sokfle fajtja s vltozata (megnyilvnulsa) van.
Az Ember s Emberisg egy olyan „Meghvst” Krt s Kapott Erre a Krisztusi-Kristlyos Szeretet-tra (mint az Ember s Emberisg ltal „Vlaszthat” t-ra), mely bizonyos elksztst-elkszletet ignyelt.
Krisztus s „Eldei”, Kveti, Segti „megnztk”, „felmrtk” az Embert s Emberisget, felmrtk a (kapcsoldsi) Lehetsgeket, s a „Hvsok” Hatsra Tantknt rkeztek.
Itt-Ltknek a clja az volt, hogy tantsk, felksztsk az Embert s Emberisget A-(k)Korra, mikor majd ez az „t-Tallkozs”, csatlakozs vagy sszekapcsolds (= j Kzs Kezdet) lehetv lesz.
Ez persze (ennek elksztse s lett ttele) (emberi szempontbl is) „idt” vett ignybe, s a „Vilg” s „r” Arnyainak s Trvnyeinek a figyelembe vtelvel s betartsval trtnhetett minden.
Hogy hogy s mint trtnt ennek a kzeledsi s sszekapcsoldsi folyamatnak az elksztse s kezdete, ez egy rdekes trtnet, azonban sokkal fontosabb az, hogy mindezekbl MI ma a L-N-yeges.
Krisztus egy Klns-Klnleges Eszkzt s Utat hozott (Sajt MEGLT Pldjval kttte be e Fldre!) az Ember-Emberisg szmra, EGY-fajta „Gyorsabb”, rszben az ldozatisghoz is ktd formban, s ez tulajdonkppen az addig szinte teljesen „ismeretlen” Megbocsts fogalma-Lehetsge volt. Megjegyezzk azonban, hogy a Megbocstsnak nMaGban Nincsen szoros kapcsolata vagy sszekttetse az ldozati Szereppel!!!
A Megbocstsban – a LEGMAGOSABB szinten – Egy-fajta Totlis Olds s Megtisztuls Megy Vgbe a Kapcsolatokban, s az adott Lt Minden Ms Vonatkozsban.
A Megbocsts nem pusztn Tettek vagy Szavak alkalmazsa-kinyilvntsa.
A Megbocstsban – Egy HLA-SzeR llapotban – a Tudatos Jelen-Ltben s Tudatos Szeretetben olyan biolgiai s kmiai s rzelmi s egyb (~MINDEN-fle) talakulsokon megy t a Llek s a Test, melynek Hatsra nem csak a „Lthat” Kapcsolati viszonyokban, hanem a bels-s-kls pszichs s egyb megnyilvnulsokban vagy mintkban is bekvetkezik egy „gykeres”, a gykereket IS rint Vltozs s talakuls, mely a Sz Szoros rtelmben is a Teremt „El”, a Mennyekbe emel.
A Megbocsts nem sz, nem kimondott szavak, vagy gy-gy vgzett tettek, vagy ezek „eredmnye”.
A Megbocsts egy „Nemesedsi” FolyaMAAT, vagy annak a „vge”, vgeredmnye.
A Megbocstsban, a VALdiban, Olyan Mlyen (=Teljesen) Van Jelen a Megbocsts s tls s Elengeds, Tudatos Jelenlt s Szeretet, mely a Sz Szoros rtelmben MEGVILGOSODST, Egy Ms(ik) VILG-ba jutst eredmnyez. Ez a „Msik” VILG egyszerre VALsgos s Kpletes. Egyszerre Van Jelen Benne a Sors-Vlts s Sors-Vltoztats tja s lehetsge, s Egyszerre Van Jelen Benne a TEREMTV rs Megzlelse.
Krisztus, amikor a kereszten Megbocstott, azt nem csak kimondott szavaival, hanem EGSZ LNYVEL, Egsz Emberi s Isteni Lnyvel Egytt s Egyben tette, s tette lehetv innentl kezdve
M I N D E N
Ember szmra, hogy ezt az „llapotot” vagy Utat elrje-meglje.
A Megbocsts egy KLNLEGES, Klns Megsegti t, melyben sszekapcsoldik s Eggy lesz Isten s Ember.
A Megbocsts az EGYSGBE-OLVADS s Megrts egyik Klnleges (Krisztusi) tja.
A Megbocstsban Nincsen „szmts” vagy „rdek”, nem vlogat, nem mricskl --- csak „VAN” --- s ez vezet el, visz el a „VAN” llapotba, a Ltezs, a Bkessg s Megbkls, Megrts (Teljes) llapotba.
Az az Ember, Aki K-P-es GY, EGSZ Lnyvel tlten-Meglten s tlkezs-s-Vlogats-Mentesen, Tudatos Jelen-ltben s Szeretetben lve a Megbocsts, a „Totlis” Rhagyatkozs, Befogads-s-Elengeds llapotba Jutni,
Az KILP az addigi Sors-Krbl,
s a Vlasztsa Szerint J-ba l-P-Het.
A Megbocstssal (mint fogalommal vagy szval) ugyanaz a helyzet, mint sok ms SZENT fogalommal s szval --- tudatosan trtek „rtelme” s „Lte” ellen.
A Megbocsts – voltak (s vannak???) kzssgek, „korok”, mi-kor – „megvsrolhat” formalitss, penitenciv vlthatv lett, s ez maga a Krisztussg s Krisztusi t s ldozat megcsfolsa, az ldozat nemessgnek (anyagi, fldi rdekekre val) lesilnytsa.
A Lelkisg itt is, ebben a Szent tban is sok esetben mellztt, kirekesztett lett – s ezzel az t az adott formjban „rtelmt-veszett”, „hatstalan” lett.
„Megbocstok”- hrdetik, hogy ezt mondja Isten, s Isten Valban IRGALMAS s KEGYELMES. Egy Valamit azonban elfelejtenek ezek az Irgalmat (vagyonrt, pnzrt RUL) elemek: Isten IGAZSGOS is, s ez az egyik Legfbb Jellemzje. Mert Isten MAGA A TRVNY S A REND.
Isten IGAZSGA s IRGALMASSGA igencsak yl megfr egymssal a Krisztusi jelleg vilgokban, s nem merl fel kztk tkzs vagy problma --- ellenben a jelen fldi vilgokban s vallsokban ennek a „kettnek” a megnyilvnulsa-megnyilvntsa, s a kztk lv „ellentmondsoknak” a feloldsa, kezelse mindenhol egy klnleges, sokszor a „legfbb” „problma”. s hogy mirt is van ez gy? Mirt „tkzik” Irgalom s Igazsgossg? Mert a (kis) fldi hatalmak s kzssgek, „egyhzak” „sajt” igazsgokat, sajt, az istenitl „fggetlen” trvnyeket s szablyokat alkotnak --- elfelejtve, hogy „Istentl” soha s semmi nem lehet (mert Isten Maga a LT s LET!) Fggetlen!!!
Addig, amg Istenre – mint „tletek” klnll s fggetlen (vagy esetleg „nem-ltez”) VALA-MI-re tekintetek, addig nem rthetitek meg ISTEN-t s az LET-et.
Addig, amg Isten a „felhk fltt” s a „Mennyekben” sz-k-el s lakik, addig a SZV-ben l Isten meg (szinte) nem nyilvnulhatik. s mi ennek a sztszaktottsgnak a „kvetkezmnye”? Totlis Zrzavar az emberi szvekben s elmkben, letben.
Mivel sztvlasztatik „kt” (vagy tbb) szervesen sszefgg s sztvlaszthatatlan rsz s egsz, gy (szinte) felfoghatatlann lesz az emberi rtelem szmra a Megbocsts s Irgalom s Igazsgossg Mlyen Egy-Msban Gykerez LTe s fogalma.
A „Csaldokat” hozza fel pldabeszdeiben a Krisztusi N, hogy Istent s Embert Egymshoz kzelebb hozza.
A Csaldokban Isten az „Atya” s az „Anya”, vagyis a „Gyermek” (=az eljvend) megformzja, megalkotja, elindtja, nevelje s tmogatja. NEM (!) „Ura” s „Parancsolja”, hanem „engedi”, hogy (vlasztott) tjt jrja Gyermeke, mg akkor is, ha ezzel (ltszlag) „tvolabb” is kerl mindattl, Ami s Aki MAGA.
Isten „Szerves” rsze (mint Atya s Anya) a Csaldoknak, s tudjuk, hogy a csaldok is – ahogyan Isten megnyilvnulsai is – sokflk lehetnek: a pusztttl a mlyen s igazan szeretig, az egyms ellen harcolktl az egymst tmogatig igencsak sokflk lehetnek, ahogyan sokfle tanulsi s megnyilvnulsi-megnyilvntsi t s lehetsg ll (ma is) az Emberek eltt.
A „Szabad Akarattal” br tanul-utakon „nincsen”, vagyis csak nagyon „ritkn”, a Sors-fordulk idejn, vagy a „korszakok” vgein vannak „kny-szerek” --- s ezek is tbbnyire csak „ltszlagosak”, hiszen az utak elindtsakor ezek is szabad akaratbl kerltek (ppen a „bent lk” vdelmre) beptsre.
Kny-szer alatt a „Sors” (ltszlag „befolysolhatatlan”) tjt rtem, mely nha „megjt”, nha pedig „trl” --- mr a „formkat” illeten.
A „trlsek” esetben ltalban nincsen (a trls mdjt illeten) vlasztsa a Bent lvknek, ezek tbbnyire a Bent lk sors-tjainak s eredend vlasztsainak az eredmnyei (tbbnyire „tapasztalsi” utak, nem pedig „fejldsi” utak. Ilyenek is vannak.) m a Fld s a fldi let nem ilyen uta(ka)t jr. A Fld nem pusztn „tapasztalsra”, hanem FEJLDSRE, NEMESEDSRE Rendeltetett t (Utak) Rsze!!!, vagyis ide (itt s most, krseiteknek s vlasztsaitoknak megfelelen) nem „trl”, hanem MEGJT Erk rkeznek/rkeztek.
Ennek a Megjti-Segt tnak volt s Van az Egyik Kldtte-Kvete-Kpviselje a Krisztusi Jzus s sok-sok Kvetje.
Az ltaluk hozott t a Megbocsts s a Szeretet tja, a Szeretetben s Szeretet ltal Meglt TELJESSG tja --- melyet nagyon sok ember vlasztott Szerte E Vilgban.
Krisztussal kapcsolatosan emltettk azt is, hogy MaGa az Isteni Igazsgnak is Egyik Megtesteslse vagy „Sugara”.
Nagyon sokan kszlnek – ha nem is mindenki – a „Krisztusi” Megrajzolt, Meglmodott, MEGTEREMTETT VILG-ba.
Nagyon sok ember Kszl, s KSZ is t-L-P-ni ebbe a Krisztusi, Szeretet VILGBA, mert Ezt Vlasztotta --- nem csak a szavaival, hanem az LETE, TETTEI, MEGNYILVNULSAI ltal is ezt NYL-vntja.
Krisztus (Szeretet-)tja – mr ami a Felemelkeds tjt, tjait illeti – nem az egyetlen, viszont egy olyan Lehetsg s t, mely tulajdonkppen minden, ezt az Utat komolyan Vlaszt szmra (a Szeretet termszetnek, mindenhol s mindenben Jelen-lvsgnek ksznheten) viszonylag „knnyen” elrhet s meglhet.
gy kerlt „kidolgozsra” s begykereztetsre j kt-hrom vezreddel ezeltt, hogy az akkori emberisg llapott figyelembe vve elrhet legyen mindenki szmra az j Vilg Lehetsges Kezd Idejre.
Nagyon sokat ntt az elmlt nhny szz s ezer vben az emberek Tudatossgi s Szeretet-Szintje, s ugyanakkor sajnos nagyon sokat rtottak, tettek ez-ellen az egyhzak s titkos trsasgok Vilg-szerte.
Nha „csak” Irigysg, mskor ennl sttebb rzelem vagy Jelenlt vezette az elleneket, pedig a Szeretet soha nem „tmad”, hanem csak „Van” --- mindig s mindenben Jelen Van, s pp ezrt nem „elvenn” vagy „csorbtan” a Msik, a „fltett” Utakat. pp ellenkezleg: a Szeretet Jelen-Lte s Ereje Segthette (s Segtette) volna a Msik, a Tbbi Felemelkedsi Utat --- mint ahogyan nhny t esetben ez be is bizonyosodott (voltak olyan msik Szent svnyek s Utak, Akik/A-MI-k „MaGukba ptettk” a Megbocsts s Szeretet Erejt, s ezzel Felgyorstottk Sajt Eredend tjukat --- mg azok, akik (nyltan) a „Szeretet ellen trtek”, a Szeretet Sajtos, Mindenben s mindenkiben Jelenlv minsgre tekintettel – a SAJT Erejk, Sajt Ltk ellen is trtek.)
Ma mr egyre tbb ellen-lbas vagy ellen, Er is kezdi felismerni ezt a TrvnySzeRsget, vagyis azt, hogy a Szeretet nem akadlya, hanem segtje MINDEGYIK – alapveten – nem puszttson s elnyomson, megtvesztsen alapul tnak, vagyis Mindazon Erknek s Utaknak Segtje s Tmogatja (is lehet), Akik az EGY Trvnyei SzeRint Kiteljestknt s Megismerknt, nem pedig korltozknt vagy megtvesztknt, illetve brmilyen minsgben s mennyisgben megosztknt Hatnak. (Eddig, ahogyan tapasztalhatttok, a Megbocsts s a Szeretet Ereje ltal azok is Ersdhettek s gyarapodhattak, akik a megoszts s sztvlaszts tjn haladtak --- no de trjnk vissza a Megbocsts Erejre s Mai Hatsra). Miben „vltozott”? Miben TRt vagy KERlt vissza a „Sajt” helyre, SzeRepre? Mind-Jrt Meg-rt-itek --- mert mr Meg-rtetek sokan ennek a Megrtsre.
A Megbocsts s az tlet/tlkezs-nlklisg a SzeR s a Szeretet „ALAP”-Minsge, vagyis MaGa az Elvrs-mentessg, ami ugye a szabad-akarat LTekben s letekben (szintn) Alap-kvetelmny.
A Megbocstsban, annak a meglsben – ahogyan mr utaltunk is erre – a Tapasztals s a LT/let a „VAN”-sg, a Ltezs egy nagyon MaGos llapotba kerl(het), melyben EGGY LESZ A GONDOLAT S RZS S TLS/LTEZS, vagyis Eggy lesz a LT/Ltezs, s ezzel MEGVALSUL egy TLT Isten-Kzelisg vagy Isteni-EGYSG, melyben Egy lesz a sztvlt Teremt s Teremtett, s ez a „Legmlyebb, Legsibb Kz-s Vgy s Akarat”.
A Megbocstsban teht, annak a legmlyebb s legTeljesebb Vltozatban olyan Isteni (Megvilgost), az Egsz Testet s Lnyt that llapot vagy rzs Jelenik meg (lt ”Testet”), melyben TELJESEN EGY Lesz Atya-Anya-Gyermek, Vges s Vgtelen.
A Megbocstsnak ebben a „Vgtelensgi” llapotban olyan („egybknt”, vagy „ms mdon” elrhetetlen) „Kapuk” Trulnak Fel a Szven (=az s-Eredn t), mely (egyni, vagy csoportos megnyits utn – egynileg vagy csoportosan is!!!) a „Mennyekbe”, a Teremts/Teremt „Mhbe”, Szvbe, Kebelbe emel. „Innen” pedig „Lthat” s „Megrthet” a MINDEN s Minden, vagyis az, hogy Minden a MINDEN-bl, mint s-Anybl vagy s-Eredbl Ered, s hogy minden tapasztals/megtapasztals mgtt ott Van a Szabad-Akarat, Szabad-Vlaszts, s a Tuds s Megtapasztals, KiTeljeseds Utni Vgy.
Ti, MI, Emberek, mg csak most kezdjk-kezditek feltrni ennek a „Kozmikus”, Mindeneket that, s Mindeneket ltet s Mozgat sszefggsnek az rtelmt s Ltt, s ennek a Megtanulsa s lett Ttele az egyni s kzssgi, csoportos leteitekben sokszor okoz szinte a tudat-hasadshoz hasonlatos llapotot. Emberi fogalmaitok s tapasztalsaitok, korltozottsgotok sokszor SZGes ellentte annak a Vgtelensgnek s llapotnak, amely Valemennyitk, Valamennyink Rsze! Nha gy rzitek, hogy „nem mkdnek”, vagy csak korltozottan rvnyeslnek bizonyos Erk vagy trekvsek, s ebbl sokszor azt a kvetkeztetst von(hat)jtok le, hogy ezen Vges Trben s Idben Nincsen jelen az Isteni s az Isten --- pedig csak arrl van sz, hogy Istent az adott Pillanatban vagy Idben nem a „y” helyen keresitek. (Persze ez a fogalmazs is tves, hiszen Isten Mindig megtallhat Minden(Ltez)ben, st: a LT-ben s „Nem-Lt”-ben.) Akkor mgis mit jelent az, hogy „nem a y helyen keresitek”, vagyis nem ott, ahol azt a „legknnyebben” s „LegTeljesebben” megtallhatntok Ti, „mostani” llapot Emberek?
Isten a LegTeljesebben a SzeRben, s annak MEGNYILVNULT llapotban/Formjban, a Megbocstsban s Szeretetben Van jelen – klnsen ebben a Jelen Tr-ben s Id-ben. Isten ms-ms megnyilvnulsokban IS Jelen Van „szinte-Teljessgben”, de a Jelen-Fldi-Valban ebben a kt minsgben, a (Hlval telt) Szeretetben, s a Megbocsts Teljessgben VAN JELEN a mindannyitok szmra „legknnyebben elrhet” „formjban”.
Ezek olyan „KAPUK” is egyben, a-MI-k a Szven t (mindig s mindenkor s mindenhol!!!) MegNYL-Hatnak, s „kzvetlen”, „Sajt-Yog” Kapuknt, mindenkihez „Alanyi-jogon”, a SzeR-l-Yogn” kapcsoldnak.
A Fldn ez az t, ez a „Sajt-Yog” t Krisztus eltt egy kiss „ms-formban”, nem ennyire Hatrozottan s nem ennyire „kzvetlenl” – br elrhet formban ltezett, azonban a szvet s Tudatot elsttt s bezr manipulcik kvetkeztben ezek az utak szinte bezrdtak, „blokkoldtak”, ellehetetlenltek. A flelmek, a ms, mestersgesen gerjesztett rzelmek s flelmek hatsra sokaknl olyan mly „let”- s Szv-srlsek keletkeztek, melyek ezeknek a „Sajt yog” Utaknak az elrst (teht minden ms ttl s lehetsgtl fggetlen, brmikor elrhet kapuk elrst) lehetetlenn tettk.
A Krisztusi ldozat – br a VALban „csak” Egyszer kerlt r sor a Fld Terben s Idejben – Mg Ma Is Hat.
HAT --- br nem abban a „formban”, s nem azzal a „tartalommal”, ahogyan azt sokan „tudjtok” vagy „hiszitek”.
A „Tuds” s a „Hit” is Jelents Vltozsokon ment t az elmlt nhny ezer vben, „Kivltsgosok” Tudsbl s Hitbl „Mindenki” szmra elrhet (s hasznlhat) Tudsokk s Hitekk lettek a segt utak --- de mg sem egysgesen.
Sokan elfeledik, hogy „Msok” ma mr a viszonyok, mint a „rgiek” vagy „A(k)Koriak”, s sok t esetben elfordult az is, hogy hordozik s rzik „elmulasztottk” „aktualizlni”, megjtani Tudsukat s MAGukat, s ezltal „Erejt-vesztett” tettk bizonyos rtelemben vagy vonatkozsokban a Hitket vagy Tudsukat.
Taln (itt) a legismertebb az egyhzaitok pldja. Mrhetetlenl sok Hit- s Tuds-Er gylt ssze „falaik” kztt, m ezeket sokszor elzrtk s nem ramoltattk, nem „jtottk”, s tettk ezzel sokszor „sttt”, elavultt tjaikat.
Csak az L HIT S TUDS KPES A MEGJULSRA, s ezrt is van ma kiss (msokhoz kpest is!) „nehezebb”, vagy „kevsb-irigylsre-mlt”, de korntsem remnytelen helyzetben NPETEK.
A SzeR s a Szeretet L formjban ebben a Npben Ma Is Jelen VAN s L, --- st: (Tiszta formjban) LNI AKAR. Tudsa pedig led!!!
Ma sem tr ez a np msok „lete” vagy „rdeke”, akarata ellen, egyszeren LNI AKARJA a SzeRves, Szeretet-Teljes letet.
Sokak szmra, a kzeli s tvoli szomszdok s rokonok szmra is „rthetetlen” egyrszt ez az LNI-AKARS, msrszt az a SZVSSG S KITARTS, amivel ez a Np, Aki a VILGrt a Keresztet (Tudatosan) Felvllalta s Hordozta, mg ma is l. s hogy tulajdonkppen nem is akar mst, mint LNI, s az LETET (si Kdjai Szerint – ezekben megjulva!) segteni --- br ma mg sokan kptelenek ennek a megfogalmazsra s meglsre szemlyes letkben.
rthetetlen e np bizonyos terleteken val szvssga s talpraesettsge, jelenlte, mg ms terleteken az elfordulsa vagy lhetetlensge --- s ez a „Gykereibl” ered, vagyis a Szve Mlyn Rgztett tjnak a Kvetkezmnye.
Hiba mondjk azt egy tantnak vagy dalnoknak, hogy remek kfejt is lehetne belle --- elmennek kvet is fejteni, ha muszj --- de a szvk mlybl mgis csak tantannak s dalolnnak, MERT EZ VAN A SZVBE, A GNEKBE KDOLVA. Ennek a Npnek a Kdja AZ LET, A SZER S REND, SZERETET TMOGATSA S MEGSEGTSE, s a pusztts (nagyon mlyrl jv vgyknt, parancsknt!) elkerlse. Nem akar „elvenni”, hanem ADNI akar, mg akkor is, ha mr magnak is alig van --- s ppen ezt hasznltk ki mindig a „megszllk” vagy „szvetsgesek”. Ez utbbiak csak vettek, vettek, elvettek --- mg Ti, az let s SzeR s Szeretet Vdelme rdekben, amg csak lehetett, szvetek-szerint-Tettetek.
lhetetlensg az, ha nem puszttotok? Ez a legnehezebb krds s vlasz volt mindig ennek a npnek a szmra. Hogyan lehet letben maradni ott, ahol a pusztts dl? Hogyan lehet vdeni a SzeRt, Szeretetet, Tudst s letet ott, ahol valami klnlegesen zavart szv vagy elme uralma van --- s hogyan s meddig lehet „trni”, s mit lehet s kell „elviselni” a SzeR s Szeretet, let VDELME (s megsegtse!) rdekben?
Szmtalan plda van arra, mikor rtatlanokat, papokat s szerzeteseket, lnyokat, asszonyokat s gyermekeket, s frfiakat knoztak vagy ltek (tnylegesen, vagy „csak” lelkkben) halomba’ --- mert k sokszor mg csak nem is vdekezhettek. „Legyen meg Isten Akarata” – s ldozatt, „mltt”, idnknt kvetend pldv lettek. De meddig trhet el a pusztts, s meddig vihet az ldozatisg?
Krisztus (Tnylegesen!!!) EGYSZER halt meg az Emberrt, hogy Kiutat mutatva Hazavezesse ket a VILGba, s nem ktezer-szer --- ahogyan ezt sokan hittk, vagy (mg mgijukat is bevetve e cl rdekben) hinni szerettk volna. EGYSZER – br voltak, akik azt gondoltk, gy „hittk”, hogy Krisztus jra s jra, vrl s vrl „meghal” (s viszi magval a bnket) a kereszten. (Az ms krds, hogy a Krisztus Mindig Segtette a Keresztet-vivket!!!)
Krisztus EGYSZER halt meg EMBERKNT, Isten-Emberknt, Megbocst s Szeret Istenknt-s-Emberknt – PLDT HAGYVA, PLDT MUTATVA ezzel --- s egy j Utat is, j LEHETSGET nyitva mindazoknak, akik lik e fldi letet. „Hallval” sokakat megsegtett, m a PLDA mgis az „LETE” --- s ezt kellene vgre MEGRTENIE Mindenkinek!
Kiutat mutatott, Kiutat hagyott, egy „plusz” kiutat „bnsnek” s „bntelennek” --- a Megbocsts, a Megbocstson ltali gbe-Emelkeds tjt. s ezt nem pusztn „hallval”, hanem az ltala lv tett LETVEL TANTOTTA MEG!!!
Sokan flre-rtettk az ldozatot, s azt hittk-hirdettk vezredeken t: „nem baj, ha elkvetitek a bnt, Jzus majd ’kzbenjr’, Megbocst, s eltnteti a bnket” --- csakhogy ez NEM a Szeretet-s-Megbocsts-szerinti Jzus ltal felmutatott t vagy let! Ez egy torz jtk vagy jtszma, amit azok kezdtek el, akik az ldozst s ldozatot flre-rtelmeztk s ki-fordtottk. gy gondoltk, hogy a Vilg innentl kezdve feloszthat j-flekppen: ldozatokra s ldoztatkra, s az ldozatok (Krisztus ltal „ktelezen” elrt) Megbocstsa majd feloldja, semmiss teszi az „ldoztatk” Felelssgt.
Milyen nagyon tvedtek, s mily sokszor, hny „frumon” s „hangon” Hangot adtak ennek Kldttek!!! A Megbocsts gbe emel – s nem pedig „levezet-szelepe” a bnknek, vagy pedig kibjsi lehetsg a tnyleges karma vagy felelssg all --- s mindazok, akik kifordtva ltek a Hatalommal s a Megbocstssal, azok mostanban igencsak csodlkoznak. Szeretnk, ha ez mskppen lenne, az Igazsg s a Valsg azonban – Teljes sszhangban az Isteni Keggyel/Kegy-Elemmel ez: FELELSSG-OLDS NINCSEN, s a „Ki-emelkeds” sem lehet mshogyan, csakis a (bellrl jven) TELJESS TETT MEGBOCSTS ltal. (Nem „trldnek” a „lajstromok” sem a „pnzrt-vett-kegyelem” ltal, sem pedig a „Teljes Megbocstssal”.)
A papron, pnzrt, knyszerrel vagy fenyegetssel, csalssal, megtvesztssel vett „megbocstsok” csak „pap-r-ok” s megtapasztalsok – nem pedig Isteni (Oldsos vagy Szabaduls) Utak. Csak Az, Aki Tiszta Szvbl s Tiszta Szvvel (!!!), megtisztultan Kpes Isten El Jutva nMaGban a MEGBOCSTSS LENNI, az nyer „Oldst” vagy „Irgalmat” (=Megbocsts-ltali-(Szemlyes)-Kiutat). (Esetleges Felelssge azonban – mint „hiny”, vagy tanul-t megmarad.)
A Megbocsts s a Szeretet Rend-Kvl „Szemlyes”, „Sajt Yog”, Sajt tlst-Meglst, Szemlyes Er-Fesztseket (de nem erlkdst!!!) Felttelez Utak.
„B-Els”-t-Lnyegt Utak --- s erre az T-ra s KITRA nagy szksge volt s Van a „szrnya-szegett lett”, vagyis a Bels Felismersek s megtapasztalsok fel Terel(dt)t Emberisgnek.
A Megbocsts nem kimondott sz vagy rzs, rzelem --- a Megbocsts LLAPOT, ahogyan a Szeretet sem rzs csupn, hanem llapot.
A Megbocstssal a Csoport vagy Np vagy Egy-n KIEMELI MAGT egy adott Sors-Krbl vagy Ciklusbl, s egy AKARATA-SZERINTI Vlasztott Msikba helyezi t magt.
A Megbocsts nem mricskl – az egy ms er szoksa. A Megbocsts a VAN, a LTEZS Szabad, s Korltlan Lehetsgeket biztost llapota.
Mit jelent a „gyakorlatban” mindez – pldul a Npetekre vonatkoztatva?
Azt jelenti ez, hogy „trni kell” a puszttst-pusztulst, az let s az Akarat elleni „tmadst” (ahogyan azt egy „rendes” ldozat teszi)? Nem – hacsak valaki nem akar Tudatosan s Szabad Akaratbl, Bels Vezetst kvetve Ily Mdon Segteni Msokat. Ez VLASZTS krdse, s ahogyan mr utaltam is erre: a Megbocsts NINCS szoros sszefggsben vagy sszekttetsben az ldozatisggal!!!
A Bels Vezetseket Kvetve, a Megbocsts s a HLA llapotaiban,
az Isteni Kzelsgben s Kzvetlensgben
MINDIG
megnylnak KIVEZET, Segt Utak
--- s ezrt lenne EGY-re G-etbben szksg arra, hogy megtisztult szvvel s lettel-Llekkel egyre tbben jussatok el ebbe a Tudatos s Mly Szeretet s HLA, Megbocsts, s az ezeken t rkez Szabad Vlasztst, „Tisztn ltst” jelent llapotokba.
Krisztus EGYSZER halt meg, EGYSZER ldozta fel magt a kereszten, s e Np ldozatisgnak ideje is a VG-hez rkezett.
Addig, a-MI-g e Np nem lp ki TUDATOSAN az ldozat Re TESTlt, s kezdetben Tudatosan felvllalt szerepbl, addig igencsak nagy nehzsgekbe tkzik annak a KIVEZET T-nak a Felismerse-Meg-Ltsa, mely pedig mr sokatok szvben s tetteiben ITT VAN, s HAT.
Az ldozatisg Keresztje Mr E Np Vonatkozsban is Lettetett --- NEM VISZI, NEM HORDOZZA (Nem Kell, hogy Vigye s Hordozza!!!) e Np „Msok helyett” a Keresztet/Terheket!!! Megbocsts nlkl azonban nagyon nehz ezt felismerni s lni… s ezrt lenne fontos s rdemes KRISZTUSI MEGBOCSTSSAL befejezni a megKezdett Utat --- s FELVENNI AZ JAT, az jonnan-FEL-vllaltat.
Ma mr nem „Krisztus szenvedseinek enyhtse”, vagy a szenveds-t jra-lse lenne (Van) a FEL-AD-at --- hanem a Fny s Szeretet/Rend MI-nl Teljesebb Befogadsa-Nvelse-Meglse-rasztsa, a Krisztusi Minsgek Plda-rtk Meglse s tovbbadsa!!! AD-sa annak, A-MI s A-KI az LET (Bennetek hordozott s l!!!) LNYEGE s MAGA. Vagyis a Fel-Ad-at ma mr nem a „szenveds”, hanem az let s az rm, a SzeR s Szeretet LETT TTELE, ramoltatsa s AD-sa. EZ a Legtisztbb s legnyilvnvalbb „megmutatsa” s „kinyilatkoztatsa” annak, hogy szmotokra is VGET RT AZ LDOZAT KORA, s hogy KSZEN LLTOK AZ J LET S J MINSGEK (=MEGJULS) (NPETEKET IS RINT!!!) BEFOGADSRA.
Amint „befogadjtok” s „litek” MEGJULT MINSGEITEKET, gy szorulnak ki a Jelen-Ltbl az J-at fel nem vllal, megjulni-nem-kpes-s-ksz elemek…
Csak a SAJT-ERbl-Befogadott-„FNY”-nek van az nMAG-ot is Megjt (= „Nemest”), s Mindeneket t-Hat Hatalma.
Csak a FNY-t GY, „Sajt Yogon” Befogadottaknak, s a „Sajt” FNY ltal Megjtottaknak Van „Jvt”-pt, s „Jelent-forml”, „Sajt-Yog” Hatalma.
Lejegyezte OmMtR Isteni s gi-Fldi N-je MindenHat Teremt EgyIstennk, s Krisztus-Urunk Krsre
2008. mrcius 26., szerda
Reggeli meditcis kp:
„EGY ANY-nak KT Gyermeke van – s a Kt Gyermeknek vittnk, adtunk egy-egy „szgumit”, amik kiss porosak voltak, s nem is voltak teljesen felfjva. Az „szgumik” kkes rnyalatak voltak valamilyen mintval krben – gy, hogy nem voltak teljesen felfjva, nem ltszdhatott a „minta” teljesen…”
A Meneklsre, megmeneklsre, Tllsre Rendelt Erk s Segt Eszkzk (mint a „Szeretet” s a „Megbocsts”) --- nem „j-keletek”, mr hossz ideje lhet vele az Emberisg s Ember. Teht a „porossg” azt jelenti, hogy mr rgta a Rendelkezsnkre llnak ezek a „Vgtelensg” elrshez segt „meneklsi” eszkzk.
Arra is hatrozottan emlkszem a KP-bl, hogy az szgumik nem voltak „teljesen”, nem voltak kemnyre felfjva --- vagyis LLEK-zettel, a SAJT LLEKzetvel, Lelke s teste egyttes munkjval teheti mindenki Teljess a Ment-fel-SzeRelst…
(A „Halak” „vizes” korszakban rkeztek ezek a „levegvel” mkd-kpess tehet „segt”-eszkzk.)
„EGY ANYnak KT Gyermeke” --- akr a „dualits” vilga is lehet(ne) --- de itt „tbbrl”, msrl is sz van: MINDEGYIK Gyermeknek adatott ez-eszkz --- LHETNEK VELE. SAJT Erejkbl, Sajt Erfesztseikbl!!! Sajt Akaratukbl – s a Sajt tjuk (tjaik) SzeRint (is).
Hasznlatuk „Lehetsg”, s nem knyszer.
Emlkeztek mg a rgi Igkre: „Gyertek, s n MaGamhoz emellek Titeket!”; majd nhny vvel ezeltt mr vltozott a hang: „Utolszor nyjtom feltek kezem, s mg elrhetitek; Gyertek, hogy MaGamhoz emeljelek Benneteket, hogy meggygytsam szvetek!”
Nhny hete-hnapja pedig: „Gyertek T-nam, elttetek jrok, s mutatom az Utat!” (Mr nem fogja Urunk vagy Asszonyunk a keznket, hanem Elttnk Halad, s ha AKARJUK s TESSZK, akkor „mutatja az Utat”.)
s Mg Mindig Itt a KEGY, a Kegy-„Elem”, amelyet a Jzuss lett Krisztusnak ksznhet Ember s Fld --- itt Van a „mentmellny”, a „rgi poros eszkz”, mely a legnagyobb mlysgbl is Isten Tenyerre, Isten Szvbe, letbe emelhet… Itt a Megbocsts, a Tiszta s Igaz HLA s Szeretet Ereje… a VALDI Megbocsts s HLA s Szeretet Mennyekbe emel Ereje.
Ez a „Kegy” nem azt jelenti, hogy „minden bn trltetik” --- br szorosan vve mg ez sem ll tvol az Igazsgtl --- ennl azonban tbbrl van sz. Arrl van sz, hogy a Tiszta s Igaz HLA vagy Megbocsts vagy Szeretet (rk) llapotban (Akik ezeket LIK, azok „Tudjk”, hogy szinte lehetetlen „megklnbztetni” ezeket, mint ahogyan minden mst is nehz „kln definilni” ebben a „Teljes-Egysg-llapotban”) – teht ebben a Klns Egysg-llapotban az Ember (vagy „lny”) KIEMELI MAGT egy adott kr-bl vagy llapotbl, az ADOTT LT (bizonyos meghatrozott) szintje FL emeli MaGt, s ezzel Lehetsget Teremt s Nyer egy j Megtapasztalsra vagy Vlasztsra.
Nem vsz el a Felelssg, nem trldik az addigi Tapasztals vagy t, viszont ez mgsem az emberi rtelemben vett vagy hasznlt „tlet”. A LNY-ben (Tanul-tjnak ksznheten, vagy ennek kvetkeztben) Jelen lehetnek „hinyok”, Hinyossgok --- melyek rszben a „Felelssgnek” (=addigi let-tnak) a kvetkezmnyei vagy lenyomatai --- s ezek a legtbb esetben meghatrozzk (bizonyos „Irnyokba terelik”!!!) a tovbbi utakat --- azonban ez mgsem TLET, hanem egy-fajta gyakorolt s meglt klnleges „Kegy”.
Taln a Szemlyes t Minden Lthat Elemt Figyelembe Vve „Igazsgtalannak” Tnhet Egy Ilyen Kegy --- azonban ha ennek a TELJES megnyilvnulst, a(z adott krlmnyek kztt lehetsges) Teljes (legalbb) Bels talakulst vesszk figyelembe, akkor mr MS Kpet ltunk: egy klnlegesen megLT s megRT „Teljes” Utat.
Ez az, amire az elmlt napokban szerettem volna felhvni a figyelmeteket. Sokan ismeritek s litek a (Sajt Meglt) Megbocstsotok Kegyelmt a Szemlyes letetekben, illetve ezek Ki-Hatst a FLD letre.
Sokan ltk s Tapasztaltk Meg a Megbocsts Sors-fordt, vagy P-pen Sors-Ki-Teljest Hatst Szemlyes letkben, vagy ppen szeretteik letben…
Ma Is L a Megbocsts „Minden Krlmnyek Kztti” (=Klnleges) Sors-Gygyt SzeRepe --- de ahogyan mr utaltunk is erre: csakis a TELJES BELS TALAKULSBL ERED, s ezeknek a Klsben is megjelen s visszatkrz Meglse esetn.
Munkt ignyel ez, szigor „Fel”-TTelekkel, nha mg yv-ttelekkel is --- melyek a Teljes Bels trtkelshez elvezetnek, s melyek majd a Teljes trtkelds Utn a Kls Megnyilvnulsokban vagy Tettekben is Kvetkezetesen meg kell, hogy jelenjenek…
„Fogy az id” --- a „Ment-mellny” „rajtatok” --- Van-e Bennetek Elg LLEKzet s Akarat, Elszntsg s Tett/Er, hogy M-kdv tegytek a(k)Korra, A-MI-Korra kell…
„Mit tegyek?”
Amint mondottuk, kiss mr „poros” is ez a mellny, hasznlatt oly rgta tantjuk…
Megbocsts…
Szeretet…
----------------------------
~ Napok ta kint van egy figyelmeztets a lpcshzunkban: „Rgcslirts --- vigyzat, mrgek kerltek kihelyezsre --- melyek emberre s llatra veszlyesek --- ellenszere a K vitamin…” (Emlkeztek mg a patknyos mesre? A Hrek s rdekessgek rovatban olvashat…)
Mindannyian tudjuk, hogy szmunkra mik a „mrgek”. Tudjuk, hogy „hogyan nznek ki” s „hol vannak”, s azt is, hogy ezektl jobb tvol-tartani magunkat, mert az nValtl Tvoltanak, s puszttjk a LT-et. Ezek a „mrgek” tbbek kztt a harag, gyllet, m-rtktelensg, fltkenysg, flelem… Vannak „nagyon” veszlyesek, s kevsb vszesek…
s ismert a „mrgezs” Ellen-SzeRe: a K-EGY-gyel rkezett; a Megjulshoz vezet Megbocsts s Szeretet. (Nagyon sok imban szerepel a Kegy-gyel lt Istenanya s Krisztus Kzben-jrsnak a krse --- Akik a Magukban Meglt EGY-sggel Utat nyitottak az Isteni K-EGY-nek…)
Vannak Ms Utak is --- de ezzel MINDENKI lhet!!!
Megbocsts
HLA
Szeretet
Teljess s Eggy lesz ltaluk a LT s let.
Lejegyezte OmMtR Isteni s gi-Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
www.omah.extra.hu
|