20080312 - A SzeR Cs-r-ja, cserje
2013.01.26. 23:58
2008. mrcius 3., htf
A SzeR Cs-r-ja, cserje
NMI Aki Vagyunk s Vagyok Kszntnk Titeket. Csakis Tisztn s Igazan Szlunk s Hatunk.
Az lmokhoz visszakanyarodva mg egy gondolat erjig: az lom Vilga a Teremt/Teremts Klns „Gondolati s rzelmi” „Most”-Vilga.
Az lomban (rzsben - V-gy-ban - Gondolatban) megjelen tantsok s Kpek: SEGTSGek, hogy a Krlttetek s Veletek, Bennetek l, s Trtn Rendet yobban megrtstek.
Fontos a Tudatos Jelenlt, a Jelen Tudatos s Teljes tlse s meglse, s ezrt vissza kell, hogy hozzuk (s megjtsuk a jelen Kornak s Vllalsoknak s Feladatoknak MeG-Fel-El-en) a szimblumokat vagy „K-P”-eket.
SOKFLE Segtsg rkezik, s sokfle segtsg rkezett eddig is, hiszen (a kzs „s”-Eredeten tl) igencsak msok a „gykerek”, s ennek megfelelen a „MaGatokkal hozott kpessgek” s „Utak”, „Vgyak” s „Lehetsgek”. Ennek is betudhat az, hogy amg bizonyos lnyeknek-lelkeknek tkletesen elg egyetlen rzs vagy Gondolat, addig msokat inkbb a szmok, formk, kpek vagy hangok, mozdulatok „irny-tanak” vagy „nyitnak”.
Sokfle tants, s sokfle „Jel” s „Kp” kavarog a szvekben, Trben s Idben, s ezek „koronknt”, s Npenknt, csoportonknt is vltoznak/vltoztak. Ezt fontos TUDNOTOK, s fontos RTENETEK.
Vannak ppen keletkez, „fel-szll” g-ban lv, s vannak „elmenetelre kszl” feladatukat teljestett csoportok s Lelkek --- egyikek „rkeznek” s hozzk az j, Hozzjuk, Vllalsukhoz s Feladatukhoz kapcsold (rgzt) Jeleket, Kpeket, mg a Msikok, a Beteljestettek „csomagolnak”, s Tudsukat tadva elmenni kszlnek.
Az elmenni kszl kzssgekben (ppen a Tuds tRKtse miatt!) mindig s mindenhol megjelennek, „beszletnek” az „j”-ak, s ezrt mindig s mindenhol – a vltsok idejn – egy-egy csoportban vagy npen bell is egy-Szerre VANNAK JELEN a „tvozk” s az „jak”.
Viszonylag ritka az, amikor egy csoport vagy np „gy, ahogy van”, szrstl-brstl elmegy, s viszi magval kincst s tudst. Leggyakrabban egyfajta „vltst” l meg az „elmen” s „rkez”, s gy az tad tadja Tudsa Legjavt, mg az rkez tveszi ezt Gyaraptsra s Hasznlatra s tovbb-rktsre, hozztve (mintegy „beoltva”) a Sajt MAGval hozott „J”-t.
Sajtos Helyzetben Van Ma a VILG.
Sajtos annyiban, hogy nem csak egy egyszer „Korszak-vltst” l meg Most Minden „Marad” vagy „Elmen” Llek, hanem „VILG-” s LT-forma-vltst is. Nem pusztn arrl van sz, hogy egyesek rkeznek s msok meg mennek, helyet-cserlnek egy „Ltez Vilgban”, hanem arrl is, hogy e Forrong, talakul, Szlet VILG-ban egyesek „vgleg” (feladatukat teljestve) e VILG-ot (Galaxist s LT-formt) elhagyjk, mg helykre olyanok is rkeznek, akik sem ilyen jelleg fldi tapasztalsban vagy testben soha nem lteztek, sem pedig ilyen vltsban mg nem Lteztek, s kezdenek teljesen „jszlttknt” az „j Fldn” egy Teljesen Ms Minsg letet --- mely Valahogyan Mgis csak SzeRves Folytatsa Lesz a Mostani letnek s LT-nek, vagyis Nagy Szksge Van az J-aknak az tmenetben s a Kezdsben a „Rgiek” Tudsra s Blcsessgre.
Mintha Egyszerre lenne Jelen Mindenkiben, j-ban s Rgiben is a Szlets s Hall, az elmls s az j kezdete, csakhogy az jakbl Hinyzik Ma Mg a Rgiek Tudsa, Tapasztalata s Blcsessge.
s itt Van a Rgi „Nagyok”, a MaGukban EGGY lett rjsok, a Rendet ltek s ismerk Feladata s Felelssge, a Tuds-rzk risi Feladata s Felelssge, hisz itt Van az a Pillanat vagy Feladat, Melyre „Isten”, az n-MAG ket Ide-Rendelte.
Elrkezett az Id a Tudsok Meglsre, lett Ttelre, elrkezett az Id az elmenetelt-megelz „Tantvny”-keressre, Kiknek (rdekldseikre s Kpessgeikre tekintettel) L vagy „MAG”-formban tadHat a Tuds.
sszeRENDeztk Mr az „giek”, az gi N-ek a („rgi” s „j”) Tudst, s eljtt, hamarosan eljn a(z jak s Rgiek) „Vizsginak” ideje:
MI marad(t) meg Ln s SzeRvesen,
mely Tudsok Vihetk t Hasznosknt s HasznlHatkknt
az J-bl a Rgibe,
s a Rgibl az J-ba.
Az T-Menethez, a „Rgi” tRKtshez, tovbb-vitelhez (ahogyan a csaldokban is gy van ez) SZKSG VAN AZ J-ra, vagyis az tvevre, a Befogadra.
Mindenki Mellett, Aki Tudst t Szeretn Adni, t Szeretn RKteni Az jba, Azok Mellett MR Ott Vannak a „Tantvnyai” (j Energij s j Tuds Befogadi).
s Itt Van a Rgiek Nagy-Egy Felelssge s egyben dicssge: „Ki tudom-e bontani?”, „t Tudom-e Adni, Amit rem Bztak az Eldk-sk s az giek?” „Felismerem-e az tadshoz a Leg-Meg-Fel-Elbbet, vagy pedig Hagyom, hogy a Tudst MaGammal elvigyem?” „Elfoglal-e sebeim nyalogatsa, vagy pedig felismerem a Kldetsemet?” „Elfoglalom-e MaGam haszontalansgokkal, vagy pedig Felllok s sztnzek s Tantvnyt keresek, hogy Tudsomnak L Gykere, j Hajtsok Nevelje legyek?”
NAGY Krdsek ezek – gy a Vgbl Kezdv rt Idkre.
Nagy Krds, hogy Mennyi Tuds s tapasztalat s Szpsg lesz L, teht „azonnal” Hasznlhat Mdon tvihet az j letre, s hogy Mindebbl, mi a Fld Most l SzeRves Tudsa MI FoganHat Meg az J-ban, az J VILG-ban nyomban s azonnal…
Nem fogtok tvinni „trgyakat” vagy „trgyi emlkeket” TI, Akik a „rgit” mr nem folytatjtok, vagy az J-ba mentek --- mert csakis a Tudson s Szven t, a MEGLT Tudson s a Szv Vgyn s Szeretetn t kerlhet minden az J-ba t.
T-lnk s T-letek, a „rgi gykerektl” s az „j hajtsoktl” fgg, hogy MI KerlHet t, s MI Lehet az J-ban „Eredenden”, a Rgibl (is) megmaradan Szeretettel-Telten, teht SZENT-knt SzeRves-let.
Lejegyezte OmMtR Isteni s gi-Fldi N-je TeremT Trsai Megsegtsre, valamint MindenHat s Egy Szent TeremT Istennk, AKI Bennnk L, Tiszteletre
„Fggelk” --- rszlet a Hov megynk Mi Magyarok cm knyvbl:
Ebben az orszgban, akrcsak a Fldn, nagy erk munklkodtak azon, hogy a ltet sztszaktsk, megtrjk. Kezdetben elvettk tle mltjt, gykert, mely gy mr nem tudta tpllni a trzset. A trzs j gakat hozott, de mr nem tudta tpllni ket. Mindez oda vezetett, hogy a fa j gykeret keresett, mert msklnben nem ltezhetett tovbb. Ez a gykr azonban mr nem tpllta az egsz ft. Azt mondta: „Csak akkor tplllak, ha az n akaratom szerint nsz. Megmondom, hogy merre nj.” s a fa elfogadta, hisz lte volt a tt. j gakat hozott az j gykere tpllsra. gai hajlkonyak, trkenyek voltak, s minden vihar megtpzta ket. j s j hajtsokat hozott, de mr nem az si kdjai, hanem az t ltet gykerek haja szerint.
A fa beltta, hogy kptelen j hajtsokat hozni az j gykere haja szerint, ezrt ms utat akart keresni. Elszakadt a fldtl, s ms gykeret keresett. Az j gykr tbb s jobb tpllkot grt, s a fa megtelepedett. Ez a fa mr ersebb volt, j gakat nvesztett, melyek ellenlltak a szlnek. m ekkor az j gykr azt mondta, hogy csak akkor ad tovbbi telt, ha a fa nknt, hozott gait neki adja tpllkul. s a fa megtette, amit a gykr kvnt, felldozta j hajtsait. gy ment ez vrl vre. A fa ntt s tereblyesedett, de a gykr minden vben elvette j termseit. A tl emiatt mindig nehz s fjdalmas volt, s a fa alig vrta a tavasz bimbz rgyeit.
Egyszer favgk jttek, akik elkezdtk a ft kivgni. Megijedt a fa: mi lesz vele, mi lesz j hajtsaival. Az embereket nem rdekelte a fban lev let, a fban lev blcsessg. Blcsessge azonban utat tallt: felajnlotta az embereknek, hogy vegyk el az lett, de hajtsait kmljk meg. ltessk el ket j talajba, hogy majd azok szp, rnyat ad fkk njenek. A favgkkal volt egy gyermek, aki megrtette a fa zenett. A gyermek sszeszedte az gakat, s elltette a hzuk krl. ntzte, polta ket, mg a kis gak gykeret vertek. Az gakbl j let lett, sok rnyat ad let. Ezek a fk a gyermek kedves fi lettek, s ksbb az gyermekei is rnyat leltek alatta.
E gyermek, Jzus, ksbb „felntt”. Gyermeksgben megsznta a ft, megsznta a benne lev blcsessget. Azok az emberek, akik a ft annak idejn kivgtk s elhasznltk, csodlkozva lttk a fk gyors nvekedst. Mikor a fk mr elg nagyok lettek, ismt nekilttak volna, hogy kivgjk ket. Kerestk az alkalmat, hogy bejussanak a kertbe, de a kert kapuja mindig zrva volt. A fk sok ers gat adtak, s azokbl ers kerts plt. s mivel a fk riss nttek, a kivgsuk sem ment volna egyik pillanatrl a msikra. A kert teht ers volt, s tpllta mindazokat, akik j szndkkal ltogattk.
Ez az n mesm.”
|