20071108 - J-ra Hvs
2013.01.29. 08:27
2007. november 8., cstrtk (2 + 0 + 0 + 7 + 1 + 1 + 8 = 19)
J-ra Hvs
Dalolunk – s Boldog a Dalunk!
Dalolunk, s Dalunkkal VILGot Hoz-Hatunk, s ez gy igaz.
Daloltunk jjel s Nappal,
s Dalolni is Fogunk,
Amg j VILGunkat Megformzzuk s Megalkotjuk – ADDIG Szl Dalunk.
Daloltunk-Dalolunk, s az g Oly Kegyes Volt!
Dalolunk, s az G Oly Kegyes MOST!
Kegyes s Kegyelmes,
Sz-P s SZERelmetes!!!
ISTENbl LTezni Oly Gynyrsges!
~~~ „Kedveseim!,
Eljvk jra s J-ra Hozztok, s
Krdezem:
MERRE Indulntok?, Melyik Utat Vlasztjtok?, - s az Id bizony srget, mr nem s-Ok-szor Krdezem, Mr nem S-Ok-szor Krdez-Hetem Meg.
Idtk, a R-gi, Vget rt, s J Vette Kezdett.
Az J-nak Mg Nem Ltjtok, Mg (sem szvetekkel, sem elmtekkel) Nem rtitek LNYegt, s ezrt Mindig, ha Jvk/Jvnk Segtjk a Megrtst.
A „Vz” Korszakbl a „Tz” s „Leveg”, az L/G/Lobog/Lebeg* (Hat Erknt l s Ltez!!!) SzeR(etet) Korszaka Vette Kezdett.
Kezdett Vette az J, FIAM Kirlysgnak Korszaka, s ha „megksve”is, de „tretlen”, FolyaMAATos Igaztsokkal E Jelen Korhoz Igaztva Kezdett vette a VILG Kirlysga.
Ennyi Volt E Mai zenet, s Kszntjk, Ksznjk E/A Ltet/letet.”
Lejegyezte OmMt R Isteni s Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre – Mert Valban Dicssg -rte lni s Ltezni, Tervnek/Tervnknek RSZei, „fogas-kerekei”, Klli lenni, a TEREMTSbl Rszt Vllalni s Vinni.
Dicssg EGGY Lenni, nMaGunkra Lelni!
Dicssg az EGGYEL s MINDENnel EGGY, J-Ra EGGY Lenni, rmet s Fnyt/Rendet J-Ra EGGY, Lv tenni.
Dicssg, mely nem csak fldi s mland.
Dicssg, amit csak az Igazn „Nagy”-ok (=EGYek) R-Hetnek el s rthetnek meg.
Dicssg, mely Tl-Mutat az „Id” jelenn, MegragADva s MegVALstva az rk Jelent a jelenben.
Dicssg, melyet nem mos el tnkeny pillanat.
Dicssg, melyben az Igaz let Fogan.
Dicssg, mely Igaz s MLT ALAPja lehet a Ki-Teljest J-nak.
rk Clok, s rk Dicssg!
s Most Az Ember(ben Egy lett Isten) Is F-El-R-Heti!
Az rk Cl az „AD”-s, a Szeretet.
Az rk Cl Szebb s Yobb Tehet.
TEREM(t)HET.
Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
~~~ „MI Mar-Ad Utnunk/Utnatok Emberek?
Mirl Reg-L-nek majd a Mai Gyermekek?
Lesz-e Ter(e)m(t) Fld s Tiszta Vizetek?
Lesznek-e si Blcsessgek, Dics nekek?
Lesznek-e Tant Filmek, Fel-Nv Gyermekek?
Vagy Tz, Lng Pusztt el Mindent, Mit nem Hat t Szeretet?
Ki Gyjtja Meg Majd e Meg-Mret Tzet?
Ti MaGatok Vagytok, Csak Ti tlkeztek -
tl a Tett.
Titek a Dnts: ELG-tek – NVEL-tek.
Dntseitekrt Csak Ti,
Csak Ti FELEL-Het-tek”.
Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a Mindenhat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
Tudjuk, hogy Nem Mindenki Szmra rthetek (s tet(t)szetsek) Ma Mg e Szk/szavak.
Vannak „rgebbiek”, s vannak Hasznos jak.
MINDENKIHEZ Szlunk – Itt is s Mshol is.
MINDENKIHEZ Szltunk – Itt, s Ms-Kor is.
Mindenkihez eljut, eljutott (!) Vala-MI-lyen formban Hvsunk-Szzatunk.
MINDENKIT Hvunk-Vrunk-Szltunk, Mindenki Szmra Segt Keze(KE)t (!!!) Nyjtunk.
MINDEN-t elmondottunk.
Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre
www.omah.extra.hu
*”A Halak-korszaka, mely isteni, kozmikus trvnyszersggel elhozta Jzust s a krisztusi hitet az emberisgnek, ezid szerint vgefel jr, nmelyek szerint mr vget is rt, s eljtt a Vznt korszaka, risi vltozsokat idzve fel a fldi letben, a Vznt ismert hatsainak rtelmben felforgatva, feje tetejre lltva mindent, hogy a rgi vilgbl megszlethessen az j.” (Baktay Ervin: A csillagfejts knyve, 1942.)
„VZNT: A kvetkez jegy megint a leglesebb ellentte az elznek (a Baknak): a Vznt fokozatban a llek ismt pozitv irnyba fordul, eri kifel s szerteszt radnak. Ennek megfelelen, s a lgies elem hatsa alatt, a Vznt-tpus rtelmi-szellemi tren tallja meg legmegfelelbb megnyilatkozst. Az elz fokozatban elrt anyagi uralom s az ehhez szksges kitarts felolddik: a j eredmny megmarad s szilrdsgot, szvs ert d a szilrd(lgies)-minsghez tartoz Vzntnek, de az anyagi vilg nem rtk tbb a szemben. Megismerte a trekvst, hogy szembeszlljon az akadlyokkal a clrt, de pozitv-lgies mivoltban most mr nem is trdik az akadlyokkal, egyszeren szttri a gtakat, hogy ereje korltlanul radhasson elre. Az anyagvilg azonban elvlaszthatatlan a nehzsgektl s akadlyoktl; amikor a Vznt sztrobbantja a gtlsokat, magt az anyagot is mintegy megsemmisti, ez nem jelenthet tbb kvnatos clt szmra. Erejnek tudatban egyenesen rl a ktetlensgnek, a gtlsok hinynak, s ahol akadlyt tall, sztfeszti a korltokat. A szabad tr, a hatrtalansg felel meg termszetnek, de ezt mg el kell rnie, nem kszen kapja. Ezrt irnytja erit arra, hogy lerombolja a gtakat, az tjba ll sorompkat. nll s fggetlen, nem tr ktelkeket s bilincseket. Szertelen s mersz, mert j utakon szeret jrni, eredeti s klns is. Szellemi-rtelmi adottsgaival a gondolat terletn is szabad teret kvetel: a hagyomnyok, a fennll s kiegyenslyozott rend az szmra csak nygt jelentenek; mindez rtk lehetett egy elz fokozatban, de most mr csupn teherttel, amely a szrnyalst, a messzesgek fel nz elretrst gtolja. Gyanakvssal nz mindent, ami mr megvan, amit az emberek megszoktak s ezrt mrlegels nlkl elfogadnak; neki csak az az rtk, ami valban megll minden prbt, minden egyb csak idejtmlta lom. Az j tbbet jelent, hiszen tele van lehetsggel, nem is sejtett tartalommal. gy lesz a Vznt-ember forradalmrr, de mert cljaibl hinyzik az anyagiassg s az ezzel jr alacsony nzs, mindig eszmnyi, magasztos, nemes feladatokrt kzd. A Bak rideg magbazrkzsnak ellenhatsakppen a Vzntben nagy ember-szeretet l, de ellenttben a vele polrisan kapcsold Oroszln elgedett, ders, ns s testies bkezsgvel, a Vznt a vilg minden javban szeretn rszesteni embertrsait, s a jt mindenekeltt szellemi rtelemben vve, az embert az embertl elvlaszt korltokat akarja lerombolni, hogy az emberisg szabadon lhessen s rtelmi-szellemi beltssal igazsgosan osztozzk meg a javakon. A trsadalmat nagy, tfog egysgbe forml gondolatrendszerek Vznt-jellegek: a francia forradalom eszmnyei, aztn a szocilis forradalom mg tfogbb trekvsei is ide tartoznak. De a Vznt annyira megveti az anyagot, a gyakorlatias realitst, hogy a szellemisgbl ered rendszerek is csak nehezen valsulhatnak meg, st eredeti formjukban s egszkben meg sem tudnak valsulni. Ehhez mg kell valami: a keresztlvitel, a megvalsts hatalmas ereje, teht marsi elem, amelyet a legjabb vilgmozgalmak, a nagy npi sszefogsok, a „totlis” irnyzatok adtak tbbletknt a Vznt eszmeisghez. De a Vznt ttr szerepe is fontos: meglaztja a mozdthatatlannak vlt korltokat s a szellemet risi, mersz erfesztsre sztnzi. Ez a feladata. Ezrt keresi a meglepen jat s veti meg mindazt, ami elavult s sdi. Mint a Skorpi, bizonyos rtelemben a Vznt is fordulpont: a llek itt szakt az anyagi ktelkekkel s emelkedik a tiszta szellemisgbe. A relisnak nevezett, fldies s korltozott meggondolsok nem lljk tjt: a vgtelensgbe emelkedik s az rzkfltti vilgban tallja meg az annyira keresett hatrtalansgot s eszmnyi beteljeslst. De itt mr nincs bels kzdelem s nmarcangol vvds: a llek szrnyal s a magasba tr. A korltlansg s ktetlensg azonban knnyen vgletbe csap: szertelensg s a lehetsgestl elrugaszkod excentricits jr ezzel, az rtelem bukfencet vet, hogy fggetlensgt s eredetisgt bizonytsa. Az igazi inspirlt lngelemtl a kacagtat, valszntlen fintorokban megnyilvnul eszelssgig terjed a Vznt tja.”
|