| 
 20071108 - J-ra Hvs  2013.01.29. 08:27 
	2007. november 8., cstrtk                                                (2 + 0 + 0 + 7 + 1 + 1 + 8 = 19)         
	  
	  
	J-ra Hvs 
	  
	Dalolunk – s Boldog a Dalunk! 
	  
	Dalolunk, s Dalunkkal VILGot Hoz-Hatunk, s ez gy igaz. 
	  
	Daloltunk jjel s Nappal, 
	  
	s Dalolni is Fogunk, 
	  
	Amg j VILGunkat Megformzzuk s Megalkotjuk – ADDIG Szl Dalunk. 
	  
	Daloltunk-Dalolunk, s az g Oly Kegyes Volt! 
	  
	Dalolunk, s az G Oly Kegyes MOST! 
	  
	Kegyes s Kegyelmes, 
	  
	Sz-P s SZERelmetes!!! 
	  
	ISTENbl LTezni Oly Gynyrsges! 
	  
	  
	            ~~~ „Kedveseim!, 
	                     Eljvk jra s J-ra Hozztok, s 
	  
	Krdezem: 
	  
	MERRE Indulntok?, Melyik Utat Vlasztjtok?, - s az Id bizony srget, mr nem s-Ok-szor Krdezem, Mr nem S-Ok-szor Krdez-Hetem Meg. 
	  
	            Idtk, a R-gi, Vget rt, s J Vette Kezdett. 
	            Az J-nak Mg Nem Ltjtok, Mg (sem szvetekkel, sem elmtekkel) Nem rtitek LNYegt, s ezrt Mindig, ha Jvk/Jvnk Segtjk a Megrtst. 
	  
	            A „Vz” Korszakbl a „Tz” s „Leveg”, az L/G/Lobog/Lebeg* (Hat Erknt l s Ltez!!!) SzeR(etet) Korszaka Vette Kezdett. 
	            Kezdett Vette az J, FIAM Kirlysgnak Korszaka, s ha „megksve”is, de „tretlen”, FolyaMAATos Igaztsokkal E Jelen Korhoz Igaztva Kezdett vette a VILG Kirlysga. 
	  
	            Ennyi Volt E Mai zenet, s Kszntjk, Ksznjk E/A Ltet/letet.” 
	  
	Lejegyezte OmMt R Isteni s Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre – Mert Valban Dicssg -rte lni s Ltezni, Tervnek/Tervnknek RSZei, „fogas-kerekei”, Klli lenni, a TEREMTSbl Rszt Vllalni s Vinni. 
	  
	            Dicssg EGGY Lenni, nMaGunkra Lelni! 
	            Dicssg az EGGYEL s MINDENnel EGGY, J-Ra EGGY Lenni, rmet s Fnyt/Rendet J-Ra EGGY, Lv tenni. 
	  
	            Dicssg, mely nem csak fldi s mland. 
	            Dicssg, amit csak az Igazn „Nagy”-ok (=EGYek) R-Hetnek el s rthetnek meg. 
	            Dicssg, mely Tl-Mutat az „Id” jelenn, MegragADva s MegVALstva az rk Jelent a jelenben. 
	  
	            Dicssg, melyet nem mos el tnkeny pillanat. 
	            Dicssg, melyben az Igaz let Fogan. 
	            Dicssg, mely Igaz s MLT ALAPja lehet a Ki-Teljest J-nak. 
	  
	            rk Clok, s rk Dicssg! 
	            s Most Az Ember(ben Egy lett Isten) Is F-El-R-Heti! 
	  
	            Az rk Cl az „AD”-s, a Szeretet. 
	            Az rk Cl Szebb s Yobb Tehet. 
	            TEREM(t)HET. 
	  
	Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre 
	  
	            ~~~ „MI Mar-Ad Utnunk/Utnatok Emberek? 
	            Mirl Reg-L-nek majd a Mai Gyermekek? 
	            Lesz-e Ter(e)m(t) Fld s Tiszta Vizetek? 
	            Lesznek-e si Blcsessgek, Dics nekek? 
	            Lesznek-e Tant Filmek, Fel-Nv Gyermekek? 
	            Vagy Tz, Lng Pusztt el Mindent, Mit nem Hat t Szeretet? 
	            Ki Gyjtja Meg Majd e Meg-Mret Tzet? 
	            Ti MaGatok Vagytok, Csak Ti tlkeztek - 
	            tl a Tett. 
	            Titek a Dnts: ELG-tek – NVEL-tek. 
	            Dntseitekrt Csak Ti, 
	  
	Csak Ti FELEL-Het-tek”. 
	  
	Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a Mindenhat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre 
	  
	            Tudjuk, hogy Nem Mindenki Szmra rthetek (s tet(t)szetsek) Ma Mg e Szk/szavak. 
	            Vannak „rgebbiek”, s vannak Hasznos jak. 
	            MINDENKIHEZ Szlunk – Itt is s Mshol is. 
	            MINDENKIHEZ Szltunk – Itt, s Ms-Kor is. 
	            Mindenkihez eljut, eljutott (!) Vala-MI-lyen formban Hvsunk-Szzatunk. 
	            MINDENKIT Hvunk-Vrunk-Szltunk, Mindenki Szmra Segt Keze(KE)t (!!!) Nyjtunk. 
	            MINDEN-t elmondottunk. 
	            
	Lejegyezte OmMt R Isteni s gi/Fldi N-je a MindenHat TeremT Egy Szent Istennk Tiszteletre s Dicssgre 
	  
	                                                                                                                                    www.omah.extra.hu 
	  
	*”A Halak-korszaka, mely isteni, kozmikus trvnyszersggel elhozta Jzust s a krisztusi hitet az emberisgnek, ezid szerint vgefel jr, nmelyek szerint mr vget is rt, s eljtt a Vznt korszaka, risi vltozsokat idzve fel a fldi letben, a Vznt ismert hatsainak rtelmben felforgatva, feje tetejre lltva mindent, hogy a rgi vilgbl megszlethessen az j.”  (Baktay Ervin: A csillagfejts knyve, 1942.) 
	  
	„VZNT: A kvetkez jegy megint a leglesebb ellentte az elznek (a Baknak): a Vznt fokozatban a llek ismt pozitv irnyba fordul, eri kifel s szerteszt radnak. Ennek megfelelen, s a lgies elem hatsa alatt, a Vznt-tpus rtelmi-szellemi tren tallja meg legmegfelelbb megnyilatkozst. Az elz fokozatban elrt anyagi uralom s az ehhez szksges kitarts felolddik: a j eredmny megmarad s szilrdsgot, szvs ert d a szilrd(lgies)-minsghez tartoz Vzntnek, de az anyagi vilg nem rtk tbb a szemben. Megismerte a trekvst, hogy szembeszlljon az akadlyokkal a clrt, de pozitv-lgies mivoltban most mr nem is trdik az akadlyokkal, egyszeren szttri a gtakat, hogy ereje korltlanul radhasson elre. Az anyagvilg azonban elvlaszthatatlan a nehzsgektl s akadlyoktl; amikor a Vznt sztrobbantja a gtlsokat, magt az anyagot is mintegy megsemmisti, ez nem jelenthet tbb kvnatos clt szmra. Erejnek tudatban egyenesen rl a ktetlensgnek, a gtlsok hinynak, s ahol akadlyt tall, sztfeszti a korltokat. A szabad tr, a hatrtalansg felel meg termszetnek, de ezt mg el kell rnie, nem kszen kapja. Ezrt irnytja erit arra, hogy lerombolja a gtakat, az tjba ll sorompkat. nll s fggetlen, nem tr ktelkeket s bilincseket. Szertelen s mersz, mert j utakon szeret jrni, eredeti s klns is. Szellemi-rtelmi adottsgaival a gondolat terletn is szabad teret kvetel: a hagyomnyok, a fennll s kiegyenslyozott rend az  szmra csak nygt jelentenek; mindez rtk lehetett egy elz fokozatban, de most mr csupn teherttel, amely a szrnyalst, a messzesgek fel nz elretrst gtolja. Gyanakvssal nz mindent, ami mr megvan, amit az emberek megszoktak s ezrt mrlegels nlkl elfogadnak; neki csak az az rtk, ami valban megll minden prbt, minden egyb csak idejtmlta lom. Az j tbbet jelent, hiszen tele van lehetsggel, nem is sejtett tartalommal. gy lesz a Vznt-ember forradalmrr, de mert cljaibl hinyzik az anyagiassg s az ezzel jr alacsony nzs, mindig eszmnyi, magasztos, nemes feladatokrt kzd. A Bak rideg magbazrkzsnak ellenhatsakppen a Vzntben nagy ember-szeretet l, de ellenttben a vele polrisan kapcsold Oroszln elgedett, ders, ns s testies bkezsgvel, a Vznt a vilg minden javban szeretn rszesteni embertrsait, s a jt mindenekeltt szellemi rtelemben vve, az embert az embertl elvlaszt korltokat akarja lerombolni, hogy az emberisg szabadon lhessen s rtelmi-szellemi beltssal igazsgosan osztozzk meg a javakon. A trsadalmat nagy, tfog egysgbe forml gondolatrendszerek Vznt-jellegek: a francia forradalom eszmnyei, aztn a szocilis forradalom mg tfogbb trekvsei is ide tartoznak. De a Vznt annyira megveti az anyagot, a gyakorlatias realitst, hogy a szellemisgbl ered rendszerek is csak nehezen valsulhatnak meg, st eredeti formjukban s egszkben meg sem tudnak valsulni. Ehhez mg kell valami: a keresztlvitel, a megvalsts hatalmas ereje, teht marsi elem, amelyet a legjabb vilgmozgalmak, a nagy npi sszefogsok, a „totlis” irnyzatok adtak tbbletknt a Vznt eszmeisghez. De a Vznt ttr szerepe is fontos: meglaztja a mozdthatatlannak vlt korltokat s a szellemet risi, mersz erfesztsre sztnzi. Ez a feladata. Ezrt keresi a meglepen jat s veti meg mindazt, ami elavult s sdi. Mint a Skorpi, bizonyos rtelemben a Vznt is fordulpont: a llek itt szakt az anyagi ktelkekkel s emelkedik a tiszta szellemisgbe. A relisnak nevezett, fldies s korltozott meggondolsok nem lljk tjt: a vgtelensgbe emelkedik s az rzkfltti vilgban tallja meg az annyira keresett hatrtalansgot s eszmnyi beteljeslst. De itt mr nincs bels kzdelem s nmarcangol vvds: a llek szrnyal s a magasba tr. A korltlansg s ktetlensg azonban knnyen vgletbe csap: szertelensg s a lehetsgestl elrugaszkod excentricits jr ezzel, az rtelem bukfencet vet, hogy fggetlensgt s eredetisgt bizonytsa. Az igazi inspirlt lngelemtl a kacagtat, valszntlen fintorokban megnyilvnul eszelssgig terjed a Vznt tja.” 
	  |