20070609 - Én, MI - Tanítjuk Népünket II.
2013.01.31. 13:47
2007. június 9., szombat
Én, MI – Tanítjuk Népünket – II. fejezet
Mások érzései és gondolatai Hat-hatnak rátok kedvezőtlenül, ha megengeditek nékik, vagy pedig „túl”, felül is emelkedhettek rajtuk azzal, hogy ami jogos kérés vagy igény, azt a Jó-szomszédság jegyében figyelembe veszitek és teljesítitek.
Jó-Szomszédság az, hogy
nem tesztek, vagy nem mondotok másnak olyat,
amit Ti magatok nem szeretnétek elszenvedni vagy hallani.
A Jó-szomszédság nagyon fontos együtt-élési Törvény és Szabály. A Jó szomszédok
nem tesznek olyat, amivel másnak ártanak,
vagy másokat mértéktelenül vagy feleslegesen zavarnak.
Jó szomszédnak azokat nevezzük, akik ismerik és tisztelik is egymást.
A Jó szomszédok gyakran
megsegítik a másikat anélkül is, hogy ezért viszonzást várnának,
vagyis AD-nak akkor, amikor a másiknak olyan Támogatásra vagy segítségre Van szüksége,
amire Ők – jelentős terhek vállalása nélkül – képesek.
A Jó-szomszédság Törvénye és Szabálya az Élet és Lét és Akarat Szentsége mellett az egyik legfontosabb együttélési Törvény és Szabály. Mindenkinek Tudnia és Élnie kell:
csak akkor számít-Hat Égi Segítségre és támogatásra,
ha Ő Maga is megtesz mindent a támogatásra szorulók megsegítésére.
Égi Támogatásaitok célja egyrészt ÖnMagatok Kiteljesítése, másrészt ezen keresztül Mások, az Égiek és földiek megsegítése.
Az, Akinek már Van Hatalma vagy Képessége, mellyel másokat segíthet,
Köteles
RENDeltetése szerint
használni azokat.
A Jó-Szomszédság Törvénye az egyik legfontosabb együttélési Törvény és Szabály
az EGÉSZ Földön.
Aki akadályozza vagy sérti, az VÉT az Isteni Törvények és Szabályok ellen. Mit is takar MA a Jó-Szomszédság Törvénye? Elsősorban a Nem Korlátozást és Nem Ártást, vagyis
Tilos Minden Olyan Cselekedet és Tett,
amely korlátozza vagy sérti
mások Szabadságát, Létét vagy Érdekeit.
Mit jelent az, hogy korlátozza mások szabadságát vagy érdekeit? És miben más (több, vagy kevesebb) ez, mint az Akarat Törvénye? Mindjárt megértitek.
Az Akarat sokkal átfogóbb, az Élet és Lét minden Részletére és szegmentjére kiterjedő, ráadásul Léteket Összefogó és Átívelő Törvény és Szabály. Bár a Jó-Szomszédság Követelménye is áthatja ezeket, azonban földi körülményeitek között ennek az Általánosabb Törvénynek a „lebontása” ez az emberi kapcsolatokra.
Jó szomszéd az, Akivel Jó Együtt Élni, vagyis Akinek nem korlátozzuk a szabadságát és Ő sem korlátozza a miénket, továbbá Aki más módon sem korlátozza vagy zavarja a Létünket.
Az még csak elfogadható és érthető, hogy ne korlátozza a Szabadságunkat és az Akaratunkat, de vajon mit takar az, hogy ne is zavarja a Létünket. A Létet zavar-Hatja minden Be-Hatás, ami felőle érkezik.
Ha szomszédunk nem szennyezi sem szóval, sem gondolattal, sem tettekkel, „anyaggal” a terünket, Létünket, akkor a szomszédság jó. Ha szennyez negatív érzésekkel és gondolatokkal, annak Hatása nagyon hamar testet ölt fizikai szennyezésben vagy zavarásban, valamint ha fizikailag szennyezi a Létünket, akkor előbb-utóbb megjelenik a lelki és szellemi szennyezettség (szennyezés) is.
Őseitek úgy fogalmazták ezt meg, hogy ne élj olyan ember közelében, aki nem tiszteli a Létet. Aki nem tiszteli és szereti azt, ami az övé és néki Rendeltetett, az még kevésbé fogja tisztelni azt, ami Másnak Rendeltetett.
Aki nem tiszteli a másikat, az nem tiszteli az ÖnMagjában lakó, a mindig és mindenben jelen Lévő Istent. Ilyen emberrel rend-kívül nehéz együtt élni, hisz rend-szerint csakis a földi gyarapodás és birtoklás, kielégülés iránti soha véget nem érő vágya hajtja.
A Jó-Szomszédság Törvényének és Szabályának egyik r-Égi megfogalmazása szerint „ne tégy mással olyat, amit Magad nem szeretnél.”
Pontos megfogalmazás az is, hogy „csakis azt várd másoktól, amit te is megteszel, vagyis ne várj többet, mint amire Magad is képes és kész vagy.”
A „Ne Bánts, Ne Árts, Istápolj, Segíts” (Yotengrit) már azt is tartalmazza, hogy egy jó szomszéd
nem hagyja bajban a szomszédját.
Tőle telhetően (saját létét, épségét nem sértve és veszélyeztetve) mindenki köteles segíteni a bajba jutottakat, függetlenül attól, hogy mi idézte elő az adott helyzetet.
Vagyis akkor is segítenetek kell szomszédaitokat, hogyha azt a helyzetet, amiben segítségre szorulnak, ők maguk idézték elő akár szándékos, akár gondatlan magatartásukkal.
Azonban még egyszer megemlítem: senki sem köteles Élete vagy Épsége veszélyeztetése árán segítséget nyújtani. Ez utóbbira csakis a „Barátság Törvénye” Kötelez-Het.
A Szomszédság, a Jó-Szomszédság arra kötelez, hogy
„tőletek” elvárható segítséget nyújtsatok Létetek és Életetek kockáztatása nélkül.
Nagyon fontos ez a kitétel: Életetek és Létetek kockáztatása és veszélyeztetése nélkül. Nézzük ezeket meg egy kissé részletesebben.
Élete és Léte kockáztatásával KELL mentenie a szülőnek a gyermeket, valamint a férjnek a feleséget.
Minden más esetben az Élet árán való menekítés és segítség Lehetőség, hisz Létével és Életével legjobb belátása Szer-int mindenki Maga Rendelkezhet.
Mint említettem, a Barátság Törvénye hoz-Hat még bizonyos ilyen Kötelezettséget FELVÁLLALÁS esetén.
A Barátság Törvénye alapján régen vagy „Test-vérséget”, vagy „Atyafiságot” Fogadtak az emberek. Ezekben az esetekben szinte Testvéri, illetve Szülő-Gyermek kapcsolat keletkezett. A szülők a gyermekeiket minden áron (ha csak nem volt a gyermek halálos beteg) menteni voltak kötelesek. Testvér és testvér vonatkozásában ilyen kötelezettség nem volt.
Testvérek, vagy „fogadott” testvérek azonban köthettek egymással Barátkozási Szövetséget, vagyis megfogad-Hatták egymás és az Isten előtt, hogy ha bármelyiküket valamilyen veszély éri, akkor a másiknak Létük és Életük kockáztatásával is a segítségére sietnek.
Ennek akkor volt különösen nagy a Jelentősége, amikor éppen valamilyen komoly, az egész nép vagy nemzet, nemzetség érdekét, létét fenyegető veszély volt készülőben. Ilyenkor – éppen egymásnak Isteni Erővel és Segítséggel való megerősítése érdekében gyakoriak voltak az ilyen Baráttá, Test-vérré fogadások.
Már az Eskük és Fogadalmak kapcsán beszéltünk arról, hogy ezek „Hivatalos” Formájukban a JóIsten Színe előtt és Közreműködésével kötettek, illetve erősítettek meg. Minden, a JóIsten Színe előtt és Jóváhagyásával megkötött Eskü és Fogadalom esetében a JóIsten azokat „nyilvántartásba vette”, és a szükséges Erőkkel MEGERŐSÍTETTE, vagyis Isteni Erőket kapcsolat az azokat Betartókhoz.
A Barátság Törvénye alapján Segítséget nyújtót tehát a JóIsten Ereje IS nyomatékosan segítette, és ezért volt ÁLTALÁNOS az, hogy egy-egy nagyobb csata és harc, vagy valamilyen más fontos Küldetés vagy Feladat előtt Testvérséget, Barátságot Fogadtak/Esküdtek Egymásnak az Egymást egyébként „csak” a Jó-Szomszédság keretei között megsegíteni kötelesek.
Az, Aki egy ilyen Esküt vagy Fogadalmat megszegett, az Rend-Szerint esküszegéséért (mint további életre „Méltatlan”) Létével vagy Életével (az Eskü szövege Szer-int) fizetett.
Ismét felhívjuk figyelmeteket arra, hogy csakis nagyon pontos és gondos előkészületek után, és nagyon pontosan, gondosan megfogalmazott Fogadalmakat vagy Esküket tegyetek. (Mint Egy-Én és Nép is!) Mindaddig, amíg nem ismeritek Teljes Egészében a Küldetéseiteket, addig legfeljebb csak „Felajánlásokkal” és Segítség-Kéréssel éljetek. Eskübe és Fogadalomba csakis olyat fogalmazzatok és vegyetek, amit (Nagyon nagy valószínűséggel!) Teljesíteni is tudtok és AKARTOK. Nagyon szigorú feltételei Vannak Ma Már az Eskük oldásának. (Az előző Hold-hónapban több alkalommal is beszéltünk az Eskükről.)
Aki tehát Esküvel fogadta Barátjává vagy Testvérévé társát, annak Kötelezettsége volt őt Élete és Léte árán is Megsegíteni. Egyebekben, a Jó-Szomszédság Törvénye alapján csakis olyan segítséget várhatnak el a Jó Szomszédok, amik nem veszélyeztették a segítséget adó Életét és létét.
Ma is ez a helyzet. Segíteni KELL – a tőle telhető módon – a bajba jutottat mindenkinek. DE NEM AZ ÉLETE KOCKÁZTATÁSÁVAL VAGY VESZÉLYEZTETÉSÉVEL!
Ti, annak ellenére, hogy utóbbi éveitekben nem voltatok tisztában ezzel, Létetek és Életetek kockáztatásával is segítettétek a körülöttetek Élőket. Halottaitokból ébredéseteket segítették más népek is, de nincsenek köztük olyanok – pedig kellene, hogy legyenek! – Akik Létük és Életük kockáztatásával is kellett volna, hogy segítsenek.
Monarchiátok régi feje például régebben – mikor Testvérséget Fogadott az EgyIsten előtt! – EZT ígérte. Megígérte, hogy „Testvérévé” lett népét Élete kockáztatásával is megvédi. Természetesen mindig kölcsönös egy ilyen Eskü vagy Fogadalom. Nézzük csak: Ti kockáztattátok-e Léteteket „testvér”-népetekért? Volt ilyen alkalom. Mária Terézia idején minden volt szövetségese az osztrákoknak ellenük fordult. Egy nép volt, egy mostoha-testvére, Aki Életével és Létével is védte. És volt még utána és előtte is néhány, értük általatok elszenvedett csapás.
És most nézzük váraitok sorát. Van-e olyan (ősi, vagy újabb) váratok, amit ez a kedves testvér nem robbantott fel, s hirdeti ma is Dicsőségeteket? Van néhány, amelynek ma saját országa ad otthont. És van-e olyan nemzetközi szervezet, ahol érdekeiteket képviselte volna, mint „gyarmatának” vagy testvérének? Mit tett elferdített, és jelentős részében általuk is eltüntetet Igaz múltatok felfedésére? Mit tesz ma folyóitok szennyezése ellen?
Nem köt már Eskütök feléje.
Feloldattatott.
Mostoha lett, mint a Ti Volt Sorsotok.
Jó Szomszéd lett, Aki sokkal adósotok.
Van még egy másik nép is, Aki sokkal, nagyon sokkal adósotok, és éppen most készül kijátszani Testvérségeteket.
A Kötés az Ő Vonatkozásukban is Feloldattatott.
SENKI
VONATKOZÁSÁBAN
NEM KÖTI MÁS A
MAGYAR NÉPET ÉS NEMZETET,
CSAKIS A JÓ SZOMSZÉDI VISZONY!
Senkit nem vagytok Kötelesek semmilyen R-Égi Kötés, Eskü vagy FogadalOm alapján
Létetek és Életetek kockáztatásával
megsegíteni és Támogatni.
Ezek alapján nagyon jól gondolja meg szavait és tetteit
Mindegyik vezető,
Aki Titeket Újra Háborúba,
vagy Valós Érdekeitek és Akaratotok ellenére
Új Kötésekbe sorolna!
Így RENDeltem, és Kihirdettettem.
Ennyi volt e Mai Tör-én-et és Mese, vagyis Mása, Annak, Ami Van.
Lejegyezte OmMáát Ré Isteni és Földi Énje a MindenHató és Teremtő Szent EgyIsten Tiszteletére és Dicsőségére
2007. június 10., vasárnap 01.15
www.omah.extra.hu
|