20070531 - n, a MindenHat TeremT EgyIsten Tantom Npemet IX. (I. rsz)
2013.01.31. 14:13
2007. mjus 30., szerda
n, a MindenHat s TeremT EgyIsten Tantom Npemet – IX. fejezet
n Aki Vagyok a Rend s a Fny s a Szeretet s OmMt R Erd Kszntm Ltnket.
Csakis Tisztn s Igazat Szl-Hatok, s megnevezem Magunkat, s a Magokat is a Mindenhat s Teremt Egy Szent Isten Nevvel s Nevben is.
n, Aki Vagyok a Fny s a Rend s a Szeretet, OmMt R Szent Erd Egysge s Egsze, Szltom Ltnket.
Csakis Tisztn s Igazan Szl-Hatok.
n Is Megnevezem Magunkat Szentsges Szent Nevnkkel.
Isteni njeiden t n, Mi a MindenHat (mert Mr ITT IS Hat!) s TeremT-Terem-Het- EgyIsten Szltjuk s Tantjuk Npnket.
Nagyon sok Trvny Van mg, de most az
Akarat Trvnyrl
beszlek.
TUDNOTOK, kell, hogy mit is takar az Akarat Szentsge s Trvnye.
Ugyangy, ahogyan a Lt s let is – az Akarat Trvnye, Valamint az Akarat MaGa is Srthetetlen s Szent.
A srthetetlensggel kapcsolatosan emltettk, hogy a „srtettsget” nem csak
- a teljes pusztts, hanem
- a rszleges,
- netn az akadlyoz, vagyis a kiteljesedst gtl pusztts is megvalstja.
Teht:
Srtetlen az, ami
1.- P, vagyis semmilyen mdon nem srlt, s ezzel egyidejleg s egytt
2.- aminek a Kiteljesedse nincsen gtolva.
Vagyis:
Srtett mindaz, ami
1.- nem p, teht brmilyen mrtkben s mdon srlt vagy pusztult,
2.- s srtett az is, ami br nMagban Mg P (br nem teljesen, mert az p-sgben az nmagt kiteljest s megjt kpessg is benne foglaltatik), m kiterjedse, kiteljesedse vagy Hatsa azonban korltozott.
Ahogyan az Akarat Trvnyvel kapcsolatosan mr emltettk, nlatok ezt volt az „ALAP”-Vet-en srlt Trvny s Szably, s ennek volt kihatsa (Ki-Vet-l-se) a tbbi srlse.
A Trvny olyan megfogalmazsa kerlt kidolgozsra a Vg-Idkre, hogy
SOHA
SENKI
S SEMMILYEN KRLMNYEK KZTT
S SEMMILYEN MRTKBEN,
SEM KZVETLENL,
SEM KZVETVE,
NEM KORLTOZHATJA,
NEM SRTHETI,
S SEMMILYEN MS MDON NEM AKADLYOZHATJA
SZABAD VLASZTSBAN
A MSIK LELKET, EMBERT vagy LNYT.
Nzzk most, hogy mit is takar ez a rvid megfogalmazs.
Az, hogy „Soha”, taln nem ignyel klnsebb magyarzatot, de mgis kezdjk ezzel.
„Soha”, vagyis Sehol s Semmikor, vagyis
MINDEN TRBEN S IDBEN l Trvny s Szably.
Azrt Lnyeges ez, mert Itt s Most Jelen-leg tbb Dimenzi s Lt is, vagyis „tbb” Id s Tr Is Megtallhat a Ltetekben.
Sajnos mg sokan nem tudjk, hogy akkor, amikor pldul egy meditciban „kilpve” a testetekbl „utaztok”, vagy pedig ms mdon utaztok Trben s Idben, akkor nem mindig vagytok olyan „helyen s idben”, aminek a Szablyai Szer-Int litek a Ltetek.
Egy-re tbben kaptok engedlyt klnbz Idkbe s Helyekre Val elltogatsra, sok helyen ott trtn gygytsokra vagy tanulsokra, s ezrt rdekes a Trvny ilyen megfogalmazsa a szmotokra.
Vagyis: az ellen akkor sem tmadhat (Ltetek) s Szabad Akaratotok ellen, amikor ppen „TL”-Lpitek Id s Tr-Kereteteteket.
Sokan vagytok, Akik mr njeitekkel szinte „Galaktikus” Mretekben is tevkenykedtek, vagyis nem csak a Lelkeitek, hanem a „fizikai Tudatotok s rszeitek” is kpesek thatolni Magosabb, Felsbb Dimenzikba.
Taln mr rtitek, hogy ezrt fontos ez a „Soha” megfogalmazs.
A „Soha” EGY-Szer-re jelent Idt s Teret is.
SENKI
Senki, vagyis a „minden s mindenki” rtend alatta.
Sem a „Teremt Isten”, sem a Fny Fel-Szentelt Kldttei, sem az llatok vagy emberek (esetleg el nem tvozott) Lelkei, senki ms Ltez, vagyis: senki.
Termszetesen ezekbe a krkbe beletartoznak mindazon „l”, vagyis lettel, Lt-tel, SzeR-rel telt Formk s rszek, melyek felsorolsa (ppen a folyaMAATban lv vltozsok miatt) teljessggel lehetetlen.
Senki, vagyis mindenki, Aki a Fldn Brmilyen Mrtkben s Formban is a SzeR ltal t-jrt vagy t-Hatott.
Beszltnk arrl, hogy a SzeR Mindenben, Ami s Aki l s Ltezik, megtallhat.
Nincs senki s semmi, Ami s Aki (mert hogy a „Ltezs felttele” ez) nlklzhetn a SzeR-t.
Vagyis Mindenki, Aki (vagy Ami) Brmilyen formban Ltezik s l („Van”), arra a Trvny Hatlya kiterjed.
SEMMILYEN KRLMNYEK KZTT
Taln ez a legrdekesebb mind kzl.
Elfordulhat, hogy valaki gy akarja korltozni vagy srteni a msik Akaratt, hogy ezzel tulajdonkppen a javt akarja szolglni.
Vagyis ott a klasszikus eset, a gyermekt az ttestrl visszarnt szl.
Mr ms knyvekben is kifejtettk, hogy ebben az esetben tulajdonkppen nem kerl korltozsra az „Akarat”, mert a legfbb Minden Akarat kzl az, hogy a Lt s let Srthetetlen s p Maradjon, vagyis itt mind a gyermek, mind a szl „Legfelsbb” Akarata Egy.
Ellenben akkor, amikor egy szl gy akar „jt” a gyermeknek, hogy pldul iskolai foglalkozsokra knyszerti akarata ellenre, itt mr igen vitathat ez a szli „j” szndk.
Itt meg kell nzni, hogy a szl vgya sajt meg nem valsult vgyainak gyermekben val ptlsa-e, vagy pedig valban a gyermek rdekt szolgl Kiteljestsi folyamat.
Olyannyira bonyolult tma ez, hogy igen nagy vitkat vltott ki ez gben s Fldn is Egy-arnt, s ezrt kell mg beszlnnk a KITELJESEDS fogalmrl is.
Kiteljeseds alatt
a MaGunkkal hozott kpessgeink kibontsa,
valamint az azok ltali nMagunk s Msok t-, jobb-formlsa
rtend.
A Kiteljeseds teht felttelez egy „kiindulsi”, rkezsi, valamint egy „tvozsi”, vagyis elmeneteli llapotot.
Az, hogy e kett kztt ki hogyan l kpessgeivel, s azokbl mennyit sikerl magban „kibontania”, vagyis Felismernie s Tudatostania, valamint Meglnie s megValstania, az nagyon sok tnyeztl fgg.
Akkor, ha rvnyesl a Szabad Akarat Trvnye s Szentsge, Rend-Szerint nem okoz nagyobb gondot mg a szlk esetben sem ennek a krdsnek a megoldsa, hiszen szl s gyermek – az let s Lt minden fzisban – Egymst tantva tanul s nevel.
Ahol azonban srlt az let s Lt Szentsge, s Klnsen az Akarat Szabadsga s Szentsge, ott nagyon nehz megtlni, hogy „j”, vagy „rt” szndk vezet-e egy szlt akkor, amikor gyermekt sajt kpre, vagy sajt vgyai szerint igyekszik formlni.
Sok szl maga sincs „sz-l”, vagyis Megllapodott llapotban, mikor mr gyermekt neveli, s ez nagyon megnehezti mind a szlk, mind a gyermekek lett.
Sokszor beszltnk mr arrl, hogy ilyen esetekben teljesen termszetes volt az, hogy idsebb szlk szljenek gyermeket, vagy pedig ha fiatalok a szlk, akkor bekapcsoldjanak a csaldban lv idsebbek is a gyermekek nevelsbe.
Nem vrhat el, hogy az, Aki Mg Maga is Keresi az tjt, az mutasson utat msoknak.
Mutathatja sajt tvedseit s buksait, de amg Nincs Megrett Tapasztalata s Tudsa, vagyis amg zmben Maga is tkeres, addig igen nehezen tud biztos tbaigaztssal szolglni az utna jvknek.
Vissza kell lltani a R-gi Rendet.
Vissza kell lltani azt, hogy
a szlk szljenek,
s az idsebbek, ha arra rdemesek,
vagy idsebb kor nlkl is az arra rdemesek pedig Neveljenek.
Vissza kell lltani az Ids Kor – RDEMESSG rtelm s SzeR-inti – Becslett,
s Tisztelni kell azokat, Akik mr a Sajt tjukra rtalltak.
Nagyon fontos kittele az Trvnynek s Szablynak, hogy
VISSZA KELL ADNI AZ LET S LT,
VALAMINT A TUDS S TISZTESSG BECSLETT.
Ezek azok a „sarkallatos” pontjai az letnek s Ltnek, amik nlkl elkpzelhetetlen „EGSZ-sges” let.
Mindaddig, amg nem lesz meg a „kor”, az „rdemessg”, a
MEGRT s BERT TUDS S TAPASZTALAT
rtelmben (teht nem pusztn a kor alapjn, ez nagyon fontos!!!), lv megbecslse, vagyis
a Msokat Segt Tuds s Tapasztalat
Tiszta s Igaz Becslete, Megbecslse,
addig nem lesz rvnyesthet (maradktalanul) az Akarat Szabadsga. Ennek ellenre Trvny s Szably, mely mr j let s REND SZeR-int L s HAT, s megsrtivel szemben a Trvny s Szably KMLETLENL (4) Hat.
Hogyan is rtem n ezt?
Hogyan is rtjk Mi ezt?
Addig, amg nem RZI s LTJA az Ifjsg, hogy RTKE s BECSLETE VAN a Tiszta s Igaz, msokat segt Munknak s letnek, addig igen nehz neki megmagyarzni, hogy hogyan Hatnak s lnek az Isteni Trvnyek. Ennek ellenre EZ Mgis Feladata Minden Embernek s Szlnek.
Ha azt ltja a gyermek, hogy jobban keres egy orvos vagy menedzser, mint az, aki gyermekeket nevel vagy nevel fel, addig igen nehz lesz elmagyarzni, hogy az egyik legnehezebb s legnagyobb felelssggel jr, s pp ezrt a legmegbecslendbb s legmegbecsltebb munkja is a Lt-nek a kvetkez generci felksztse az letre.
Ma a szlk tbbsge tadta nevelsi feladatait az iskolknak, ahol csorda-szellemben, s az Egy-n-i kpessgek legtbbszri teljes figyelmen kvl hagysval folyik valamifle nvelse a Lleknek s testnek.
Nha mg „j” szndk is vezeti s lelkeseds ezeket a nvelket, de a legtbbszr nem lphetnek tl az Egyen-Tan-Terveken.
Egy gyermek „rtkelst” osztlyzatai adjk, vagyis beosztlyozzk ket nhny, s igencsak tallomra sszelltott, s a legkevsb sem lt-fontossg szem-pont alapjn, s ugyanakkor teljesen kvl esik az rtkels krn kvl pldul az olyan fontos gyermeki s emberi tulajdonsg, mint az Igazmonds vagy szintesg, a nyltsg s Szeretet-kpessg.
Ha egy gyermek nem „tapasztalja” meg maga krl ezeknek az emberi rtkeknek az RTKELST, vagy ppen azt tapasztalja, hogy ezekkel htrnyba kerl msokkal szemben, akkor „tllsre” trekedve „elzrja” magban ezeket az rtkeket.
Marad a fizika s matematika osztlyzat, amibl br tudjuk, hogy mennyire volt kpes elsajttani egy adott tananyagot, de nem tudjuk meg, hogy MILYEN EMBER is Valjban.
Sok helyen szveges rtkelst krnek, s ezekben mr fel-fel tnik nha emberi rtk is.
Ezek is azonban kategrik kzl, vagyis sablonok kzl vlaszthatnak.
EMBERI RTKEITEK MAJDNEM KIHALTAK.
Nagyon sok breszt rkezett kztek a kt hbor eltt s kztt, illetve az azokat kvet idszakokban.
Magyarorszg messze a vilg-lvonalban szerepelt mind a hallozsi, mind az ngyilkossgi, mint a szlets-szm cskkensi statisztikkban.
Kutattk ezek okt, s termszetesen akik kutattk, azok meg is talltk:
Mg tbb „fny” s „ragyogs”, ami elcsbt, elterel az Igazitl.
Ugyanis mr Maga a hbor is bezemelt egy tllsi technikt, vagyis a „szvek bezrst”.
Hborkban oly nagy (akr a kzvetlen, akr a kzvetett – pldul a Llekre s Fldre is t-Hat) pusztts, hogy nagyon sok llek „fordul” vissza, Aki leszletsre vr, s inkbb „ki-vr”.
A mr leszletettek kzl is igyekeznek „bezrdni”, vagyis szvket, „lnyket” becsukni azok, Akik gy tlik meg, hogy ha nem is most, de majd lesz eslyk feladatuk megvalstsra.
Akiknek Feladata rtelem-szeren elpusztult a hbors puszttsok kzepette, azok igen gyorsan elhagyjk, elhagytk e ltet (hacsak nem szorultak valamifle csapdba).
Szval egy hbor azon tl, hogy ppen a „nemz-kpes” s nemz-korban jr frfiak s nk kztt vgzi a legnagyobb testi s lelki puszttst, s ezzel akadlyozza az Isteni Tervek Szer-inti leszletst s szaporodst, az letben maradk kztt is hatalmas krokat okoz.
Jval nehezebb egy hbor utni gygyts, mint brmely ms pusztts utni gygyts.
A hborkban (mind a front-vonalon, mind a ht-orszgban) nagyon sok, s akr vekig is hzd-Hat a bizonytalansg-rzs s a fj-Dal-OM.
A fjdalom egy nagyon jelents – rszben vdekezst is szolgl – eszkz, amivel a Llek arra figyelmezteti a testet, s a test a lelket, hogy rejtse el kpessgeit.
A fjdalom esetben a Llek s a test is elssorban a Tl-ls-RE sszpontostja az erit, s ENNEK RDEKBEN sszpontostja az erit.
Akkor, amikor valaki csodlatos festi kpessgekkel vagy hanggal szletett le, amikkel gygythatna majd ksbb embereket s lelkeket, akkor a hbor igen kevss teremt erre lehetsget. A csoport vagy np tllse rdekben lehet, hogy besorozzk a seregbe, s mialatt harcol vagy l, olyan mlyen srl a Llek vagy a test, hogy a Llek a testet inkbb megsemmisti.
Hbor utni idkben mindig „vatosabb” a Llek. „Ki-Vr”, hogy nehogy tl gyorsan, s esetleg tovbbi puszttsra bredjen. Kell egy idszak, amg a Llek s test is elhiszi, hogy elrkezett a Bke ideje.
Pldul Te is eredetileg hamarabb szlettl volna, azonban a Llek azt mondta, hogy tbb nem „akar” leszletni hborba.
rthet is, hisz legutols letben megltk egy hborban.
Abban az idszakban, az els s msodik vilg hborban nagyon sok Llek s test esett „csapdba”, s kimenektsk nagyon sok idt s ert vett ignybe.
Ott akkor, a hbork eltt, illetve a hbork kztti idszakban nagyon sok lelkes Lny rkezett Hatalmas breszti Feladatokkal.
Hemzsegtek a kvhzak az rktl s kltktl, s csodlatos festmnyek szlettek – s ezek a Lelkek s testek mind Id eltt elmentek.
Mr mondottuk a Kk knyvben is, hogy hbors idkben kptelen sokig megtartani a rezgst egy Magosabb rezgs, vagyis nyitottabb szv Llek, s ezrt
-
vagy csak nagyon rvid ideig lnek,
-
vagy pedig Kldetskhz hozz sem kezdenek – ms, „zrtabb” tra trnek.
Azrt rdekes ez, mert egy-egy ilyen „nagyobb” breszts Terve Hatalmas gi s Fldi Egyttes munka eredmnye. Rengeteg elkszlet s er vsz ht el egy-egy hbor kitrsnek a hrre, hisz az bresztk tbbsge azonnal elkezdi a Lte s lete lebontst.
Petfi, br igen-igen Lng-lelk klt volt, belehalt a puszttsba. Nyitott lelke nem brta el a borzalmakat s a kiltstalansgot.
Petfi mellett azonban ott van Babits s Jzsef Attila, vagy ngyilkoss lett s korn meghalt nekeseitek s sznszeitek sora. Nem brja el a Llek a Hbor borzalmait. Nlatok klnsen nem.
Mindezzel csak azt akartam rzkeltetni, hogy egy (vagy kt) hbor utn mr vatosabb a Llek, s nem nylik olyan hamar.
Persze ilyenkor tcsoportosul az rtk, s a TLLS lesz az elsdleges, s csak ezt kvetheti minden ms ”kiteljeseds”.
Npetek vonatkozsban is mondottuk, hogy tetsz-halott llapotban tle sem volt „elvrhat” a Teljes Megjuls, s ezrt kerlt kidolgozsra re ms, kevsb megterhel feladat. (tetszhalott: lellt a szvmkds s a llegzs.)
s hogy milyen feladat? Errl majd mg beszlek, de nzzk csak, hogy mi is a „baj” ezekkel a hbor utni bresztsekkel.
A hbork utn, ahogyan mondottuk, „vatosabb” a Llek, s nem nylik olyan hamar, vagyis ha egszen pontos akarok lenni, akkor nem „csrzik” olyan hamar. Kivr, hogy itt-e a megfelel alkalom, hisz az emberi tudatossg kiptse egy jszlttbl igen nehz s fradtsgos (gi s fldi) Feladat.
Amikor vgre elkezddtt a hbork utni bke, npetek vonatkozsban sajnos egy msik, mg a hborknl is nagyobb trauma rt benneteket. Elsszr megcsonktsotok, msodszor pedig megszllsotok.
Vagyis: ahelyett, hogy Fel-Szabadultatok volna, szinte halott llapotba kerltetek mindkt alkalommal.
Els alkalommal a „Llek” s a „test”, vagyis az orszg s np lelke s teste is sztszakadt, majd a msodik hbor utn erre a maradkra is rtelepedett az ellen.
Ezrt mondottuk, hogy az ppen tetsz-halott llapotban lvtl nemigen vrhat el kivirgzsa, de mg a csrzsa sem.
Az ide rkez ellenek szerettk volna felbreszteni npetek tudst (ha mr npetek nem pusztult el a hborkban), de a statisztikk nem mutattak tl kedvez kpet: mennek Haza, vagy le sem jnnek a Lelkek. Ennek ellenre mgis „lteztek s ltek”. Tenni kell ht valamit – mondotta az ellen -, hogy vagy Lejjjenek, vagy mind elmenjenek.
s tudjtok, hogy mit tallt ki az ellen?
Hogy hogyan igyekezett Titeket megfosztani mg utols eritektl is?
Taln el sem hiszitek, de elmondom nktek.
Azt tallta ki, hogy ha
elveszi a SZLETS mltsgt s szabadsgt,
azzal megtri a nk utols, Emberi ellenllst. Hisz
a Nk azok,
AKIK NMAGUKON KERESZTL
s SZERETETKN LTAL (!!!)
K-P-ESEK (!!!)
LEHOZNI,
S FEL-NEVELNI IS (!!!)
AZ LETET!!!
Kr-hzakat hoztak ltre s genetikai ksrleteket, s elhitettk a nkkel s asszonyokkal (s frjeikkel), hogy otthon szlni tbb nem lehet (nem „modern”, s veszlyes is!!!)! Ez m a csapda, emberek! Eddig, vezredeken t a magyar asszonyok otthon, s a bbkkal, a Szent asszonyokkal szltek. Szent (vagyis Szeretettel, SzeR Elemmel TELT!) volt a szlets, amibl mra orvosi mhiba s eset lett. Majdnem sikerlt is, azonban volt nhny orvos s asszony, Aki (vagy Akinek a lelke!) Felismerte ezt, s elkezdtk a harcot az „otthon-szls”, vagyis az Emberi, EMBER-szls visszalltsra.
Rgen TUDTK az asszonyok, mert Befel figyeltek, hogy
mikor,
hol,
s hogyan
szljenek.
Ma mr a j doktor r ad egy injekcit, hogy elinduljanak a „Fjsok” (tudjtok, mindig Tl-lsre sztnznek!), hogy mg a mszak lejrta eltt „meg-legyen” a baba. Nem szlethet
akkor
s ott,
azokkal az Erkkel
meg a Llek,
amikkel rkezni AKAR!
LTEN TLI BEAVATKOZS!!!!!!!
rtitek ezt? Mr a szletsnl eltrtik a Lelkeket! Ht csoda, ha amint lehet, Haza-mennek?! Vagy gy, hogy meg sem szletnek, vagy gy, hogy amint tudatosodik, hogy nem a feladatuk szer-int lnek, (mr ha Tudatosodik, mert hogy ezt is igyekeztek elkerlni az ellenek), majd nknt elmennek. De mg az is lehetsges, hogy a genetikai vagy ms beavatkozsok majd az ellennek tetsz eredmnyeket rnek el. s rtek is el eredmnyeket, mert a test s llek is SZENVEDI ezeket az eltrtseket.
A Szletsre trtek!
Az let ellen trtek!
A Megszlet LTE s Akarata, az Isten Akarata ellen trtek!
Addig, amg „csak” a Lten bell trtek a Lt s Szabad Akarat Trvnye ellen, addig nemigen volt a tantson kvl ms lehetsgnk, azonban itt mr a Lt Hatrain Tlra merszkedett az ellen.
Tl akart jutni a SzeR nvelse nlkl a Lten!
Tl Akart Hatni a SzeR nvelse nlkl,
s ppen annak kiiktatsval
a Lten!
Vagyis: Kzvetlenl trt a Lt-re, a gyermek Ltre! A gyermeknek MaGzatknt ugyanis nincs MG a LTEN BELLI Akarata, teht Akaratn keresztl nem, csakis KZVETLENL srthet a Lte!!!
Voltak persze olyan tletei s ksrletei (sajnos eredmnyesen is) az ellennek (taln szrevetttek, hogy mr nem hvjuk ket „er”-nek!!!), hogy az ilyen rkez lelkeket „kissk” a testbl, s oda „sajt”, bellk val lelkeket ltessenek be. Kivlasztottk ehhez a megfelel, lehetleg vagyonos vagy befolysos szlket, hogy „szlets jogn” vagyonokat, birodalmakat szerezzenek.
Ilyen helyzetben, ahogyan npetek vonatkozsban mr emltettem, nem vrhat el, hogy egyedl, segtsg nlkl talpra lljatok. Olyan slyos Trvny-srtsek ezek, amik KLN Intzkedseket Kvetelnek!
Ezrt kerlt beiktatsra a Trvnybe a Magzatt elvtet desanya kivtele s esete, mert ha egy (vagy kt, vagy tbb) let s Lt, valamint ezek Szabad Akarata ellen IS tr (Egy-SzeRre) egy lt, akkor elsdleges az
desanya
Lte
s
lete.
Az desanya kpes ksbb j Magot befogadni s adni, ellenben a gyermek Lte desanyja nlkl szinte remnytelen.
Ilyen esetben teht Trvny s Szably, hogy az desanyt kell elszr menteni.
Ha a Magzat elhal, az nem gyilkossg, vagyis ha a Magzat s desanya Ltre s letre is Egyidejleg trnek, akkor „szabad” felldozni a kisebb vesztesget.
Az desanyk jelents rsze nem volt Tudatban az Isteni Szablynak s Trvnynek.
Ismerhettk, hogy az „let Srthetetlen s Szent”, azonban
-
– vagy nem voltak tisztban a megsrtsnek kvetkezmnyeivel,
-
– vagy az esetek jelents rszben nem voltak tisztban szabad vlasztsi lehetsgeikkel.
Mondottuk, hogy a vlaszts vagy akarat akkor szabad – annak minden kvetkezmnyvel-, ha a vlaszt vagy dnts eltt ll (nem egy a kett, errl mg majd beszlek)
-
egyrszt ismeri a vlasztsa minden lehetsges kvetkezmnyt s kihatsait,
-
msrszt (s Egy-Idejleg!) tisztban Van a Szabad vlasztsi lehetsgvel is.
Melyik desanya volt tisztban azzal, hogy neki JOGA VAN ott s gy szlni, ahogyan akar?
Melyik desanya ismerte a Jv Ttel intzmnyt?
Melyik desanya mell llt oda a jog, amikor otthon akarta megszlni gyermekt?
s melyik orvos vllalta fel ezt a nemes kldetst?
Tudok EGY-et.
t fognak alakulni szlets-hzaitok, mert
AZ ISTEN NEM ENGEDI KORLTOZNI A SZL NK
NMAGUKRA VONATKOZ
LTK FELETTI,
s bizonyos esetekben
A GYERMEKK LTE FELETTI
SZABAD AKARATI
RENDELKEZSI JOGT!
Az az orvos vagy bba, Aki srti a N Szabad n-Rend-elkezsi s Vlasztsi jogt, az VT a Szabad Akarat Trvnye ellen.
rtstek ezt gy, hogy egy szl n dnthet szabadon gy is (pldul ha maga slyos, hallos beteg), hogy ne az , hanem a gyermek lett mentsk.
Sokfle kvetkezmnnyel jrhat ma ennek a Trvnynek a megsrtse, s errl mg majd bvebben beszlnk.
Az rs folytatdik a II. rszben. A II. rsz elrhet ITT.
|