20070508 - n, a Mindenhat Teremt EgyIsten Szltom npemet IX.
2013.01.31. 17:57
2007. mjus 8., kedd
n, a Mindenhat Teremt EgyIsten Szltom npemet – IX. fejezet
Isteni OmMt R neden t n, Mi, a Mindenhat Teremt EgyIsten Szltom npemet, s szltom-hvom Kzs Termsre s Teremtsre.
Isteni njeitek teht nagyon sokfle ton s mdon igyekeznek elrni a szveiteken s lelkeiteken t a lnyetek (vagyis azt, hogy megnyisstok szveiteket a Fny s Szeretet, Rend Erinek), s ennek egyik, ma egy kiss felersdtt vltozatrl meslek. Meslek, mert termszetesen mindenkinl msok az Erk s Lehetsgek, de taln segt majd jobban szrevenni, s jobban rtelmezni is ezeket a jeleket.
Az, amirl elmlt napjaitokban oly sokat beszltnk s tantottunk, vagyis az, hogy figyeljtek a bels s kls jeleiteket, az taln mg fontosabb lesz az elkvetkez napokban, s nagyon fontos az is, hogy ezek rtelmezsnl mr ne csak a „tanultakat”, hanem a Bels s Fels vezetseitek zeneteit s jeleit is igyekezzetek figyelembe venni.
Mindez persze megint egy pldabeszd lesz, de pldabeszdjeink jobban megmaradnak kapaszkodknt bennetek, s knnyebb is visszautalni rejuk, ahogyan ezt utlag tettk a Sehol-sincsi, vagy korbbi ms mesink esetben.
Bevezetsknt ismteljnk egy keveset: Trbe s Idbe krseitek s engedlyeitek, valamint Felajnlsaitok s Imitok hatsra lp be minden Isteni Terv. Krseitek azok a „bevon”, „hz” energik, amik nlkl Trbe s Idbe, vagyis a Ti-teremtette Valsgotokba Isteni Erk nem trhetnek be, hisz a Vgs Fokon Tl Ti Teremtitek s Ti formljtok (tetteitekkel s Teremtseitekkel) az Itteni valsgot.
Isteni njeitek igyekeznek Titeket elvezetni rmeiteken s fjdalmaitokon ltal Feladataitokhoz, s nagyon fontos „vlaszts” minden (szinte!) rm-, vagy fjdalom-reakcitok, mert Isteni njeitek – mg ha nem is mondjtok ki – ezeken ltal rteslnek Hajlamaitokrl s „rlatok”.
Isteni njeitek a fjdalmakat s rmeket kivlt rzseken s gondolatokon t „kommuniklnak” mindaddig veletek, amg „ki nem ptitek”, s ssze nem ptitek utatok.
Sajnos ma mg nagyon kevesen, a Fld npessghez kpest viszonylag kevesen vannak azok, akik Tudatosan lnk s keresnk kapcsolataikat az gi, Isteni njeikkel. Egyik legfbb akadlyozja ennek a kapcsolat-ltrejttnek az, hogy az emberek tbbsge nem is sejti, nem is tudja, hogy van Egy Fels, Isteni nje, hisz nagyon jl tudjtok, hogy mg a „Llek” is tabu, s sokan nem „hisznek” benne. Elfelejtette a „modern, civilizlt” emberek tbbsge, hogy a testket a Termszet Eri, mg Lnyket (emberi s lelki, s szellemi szinten is egyarnt) a „Teremt” Teremtette, s ma mindenfle elmteket gyrtanak az „let” kialakulsra s keletkezsre, csak ppen azt felejtik el, hogy az „let” nem keletkezik, hanem „VAN”. Formja, amit vizsglhatnak, az vltozik, s vltozni, „keletkezni” fog ezutn is, de Maga az let, a forma mgtti Tartalom az se nem keletkezik s se nem vltozik, mert Egy-Szer-en Van.
Isteni njeitek, Akik e Forma mgtti „Tartalom” szmotokra elrhet s meglhet Egysgei s Rszei, mr hossz ideje figyelik fldi formikat, vagyis a Ti fejldseteket, s szmtalan utat s mdot dolgoztak ki Lnyeik felbresztsre s elrsre.
s most kezdjnk bele e mai mesbe, minek a cme: Vizivros.
Szval a „vz”, a Fel-Szn al megynk, s igyeksznk minl tbbet Fel-Szn-re hozni Belletek.
A Vzi Vrosban, mely a Vz alatt s a Fld alatt tallhat, egy klns ember-faj l, akik vmillikkal ezeltt rejtztek el a Vz s a Fld, vagyis a „folykony” s „szilrd” rtegek al. Elrejtzsk clja egy „ks-rlet” volt, csak elfeledkeztek errl, s vszzadokon s vezredeken t a mlyben maradtak, mikzben fnti trsaik a Fldrl rgen eltvoztak.
A Vz Vrosban igen Egy-Szer volt az let. A Vrosban volt egy idszak, amikor csakis nk s gyermekek ltek. Szmtalan frfi is tartozott korbban e kzssghez, de e frfiak rend-re eltnedeztek s megjelentek, egy-szval valahol mshol lnek.
A nk s gyermekek tbbszr megprbltk elhagyni a Vzi s Fld alatti vrost, de ksrleteik sorra kudarcot vallottak, s a vrost krbevev vdelmen tl mg soha nem jutottak – s ezrt is volt talny, hogy a frfiak ebbl a vrosbl ki hogyan jutottak.
A frfiak a vroson kvl egy „erdben”, s igen zord krlmnyek kztt ltek, s nagyon szerettek volna visszajutni a vrosba, azonban ezt csak a gondolataik segtsgvel tehettk meg. Egyszer elindultak, hogy elhagyjk a vrost, s valahogyan (k maguk sem tudtk hogyan) ttrtk a vdelmet, s ezt kveten vissza a vrosba mr (fizikai formjukban) nem trhettek.
A nk s gyermekeik teht a vrosban, mg a frfiak a vroson kvl, egy erd-szer trben s idben ltek. A nk is kutattk a „gondolatban”, vagyis megfoghatatlan anyagban nha megjelen frfiakhoz vezet utat, s a frfiak is kerestk visszatjukat.
Trtnt egy napon, hogy az egyik kicsiny gyermek „beszdbe” elegyedett egy gondolatban megjelen frfivel, s a frfi elpanaszolta a kicsi gyermeknek, hogy nagyon keser az letk, s nagyon szeretnk, hogyha visszatrhetnnek, mert egy alkalommal vletlenl feltrtk a „burkot” s kijutottak, majd eltnt ellk az egsz vros, s azta is csak bolyonganak s keresik az t-, a bejrt.
A kicsiny gyermek elmondta desanyjnak a trtnetet, aki rgtn elmondta a tbbieknek.
Tbben voltak, akik csak „kpzelgsnek”, mg voltak olyanok is, akik kitalcinak, st egyenesen hazugsgnak blyegeztk meg a trtnteket. Volt azonban nhny asszony, aki megerstette, hogy gyermekknt vagy korbban k is szleltek hasonl eseteket, viszont nem rtettk, hogy hogyan s miknt trhettek vissza nha egy-egy pillanatra a frfi-emberek.
Tancskozs vette kezdett, s a npessg kt prtra szakadt, mert voltak olyanok, akik szerettk volna valahogyan felvenni a kapcsolatot az eltntekkel, mg voltak olyanok, akik nem akartk jra tlni a fjdalmaikat, s nem akartk keresni szvkben eltemetett prjukat vagy apjukat.
A gyermek azonban tudott mg mst is, amit sem desanyjnak, sem msnak nem mondott el, vagyis tudta, hogy hogyan lphet kapcsolatba gondolati ton brmikor az ket kereskkel. szrevette ugyanis, hogy amikor a szvbe nz, akkor olyan, mintha egy alagton t megltn azokat, akikre ppen gondol vagy figyel.
desanyja gyakran magra hagyta e gyermeket kicsiny korban, s hogy „ne legyen egyedl”, a gyermek magban kitallta, hogy gondolataival kveti mindenhov az desanyjt, s gy soha sincs egyedl, majd szrevette, hogy msok fel fordtva figyelmt msok mozgst s trtnseit, de mg az rzseit s gondolatait is rzi.
Ez a kicsiny gyermek teht rzkenny vlt msok rzseire s gondolataira, s ezrt tudtk vele felvenni a kapcsolatot a hazautat keres frfiak annak ellenre, hogy e gyermek mg sohase ltta ket.
„Isteni nje” ennek a gyermeknek megszletse eltt (ms mdon szaporodtak frjeik eltnse utn az asszonyok) gy gondolta, hogy megprblja visszahozni a frfiakat vagy kijuttatni az asszonyokat, hogy ez a bezrt csoport j s teljes letet kezdhessen, s ezrt tervezte el, hogy kipt magban egy kpessget, amivel gondolati ton felveheti majd a kapcsolatot a kt elzrt csoport kztt.
Isteni nje tudta azt is, hogy ezt mg egszen kicsiny gyermekkorban, amikor mg a „szve nyitott” meg kell, hogy valstsa, mert klnben ksbb taln bolondnak tartva kikzstenk, mg gyermekknt egy ilyen kpessggel a kzssget jobban, s taln hosszabb ideig is szolglhatja.
desanyja ezrt olyan helyzetbe kerlt, hogy gyermekt gyakran legyen knytelen magra hagynia, s mivel j termszet s szeld volt gyermeke, ezt gy meg is tette, meg is tehette.
Csodjra jrtak mr megszletse utn is e gyermeknek a Vros laki, mert a gyermeket bizonyos idnknt „fnyek” vettk krbe, s ezekkel jtszadozott, ezeket kergette.
Ksbb a Fnyek „elmentek” mellle, s ekkor kezdte el gondolataival anyjt s az ismersket kvetni.
Ennek a trtnetnek az is lehetne a cme, hogy hogyan rleljk meg kpessgeinket, de errl majd egy msik alkalommal beszlnk.
Visszatrve a meshez: miutn kt „prtra”, vagyis ellenzkre s kereskre oszlott a kzssg, azok, akik hittk a gyermek szavait, egyre inkbb azon gondolkodtak, hogy vajon hogyan tallhatnk meg azt az tjrt, amin a frjek a tl-partra jutottak, illetve az is fontos tma volt, hogy mi lenne a jobb: itt-maradni s ide ket visszavezetni, vagy pedig velk egytt ezt a Vrost vgleg elhagyni.
Termszetesen itt is megoszlottak a vlemnyek, br abban mindenki egyet rtett, hogy valahogyan j lenne visszavezetni az eltvozott szeretteket.
A gyermek gyakran „beszlt” az jra remnyked frjekkel, akik tancsokkal lttk el keres asszonyaikat, br sajnos elbbre egyik oldalon sem jutottak.
Mghozz azrt nem jutottak elre, mert a keres frjek egy „kztes”, lebeg llapotba jutottak, ami lehetv tette a szmukra, hogy sokfel kutassanak, mg a nk s gyermekek egy krbezrt trben s idben maradtak.
vekkel ksbb testvre szletett e gyermeknek, s amg anyja dolgozott, vigyzott a testvrre, illetve mg nhny msik kicsire, mert minden gyermek nagyon szerette e gyermeket. Nevezzk e hall-ltt Ferencnek, mg a kicsi testvrt Imrnek.
Imrnek is voltak termszetesen lt s hall, st mg egyb kpessgei is, ugyanis Ferenc „megtantotta” jtk kzben minden re bzott kicsinek, hogy hogyan kvethetik a szleiket, vagy msokat is.
Ferenc teht kicsi gyermekknt is tantotta a trsait, akik kzl voltak olyanok, akiket otthon eltiltottak az ilyen jtkoktl, mg voltak olyanok is, ahol az anyk rltek e kpessgnek, mert gy a gyermekeiken ltal k is kzvetlenl beszlhettek a kereskkel.
Ferencnek, ahogyan nvekedett, eljtt egy msik, a felnttek szemt is felnyit kpessge.
Egyre tbb anya tapasztalta a kzelben, hogy is hallja s ltja azt, amit e gyermek mondott, s ksbb azt is szrevettk, hogy bizonyos gyakorlatok utn k maguk is rzkelnek s ltnak bizonyos, „kvncsisguknak” megfelel dolgokat.
A Vzi Vros laki ekkor gy hatroztak, hogy megprblnak valahonnan, a „Szellemi”-nek nevezett Vilgbl segtsget krni, mert „rgi knyveikben” szerepelt az, hogy k nem mindig ltek itt, s seik valami vllals vagy feladat miatt pteni rkeztek, s valamifle szellemi erkkel visszautat is riztek, amirl ksbb elfeledkeztek.
A frfiak eltnse, s a gondolataikon t rkez zenetek is azt sejtettk, hogy van valami kit, amit valahogy a frfiak meggondolatlanul kinyitottak s az elnyelte ket, teht kell, hogy legyen legalbb egy „kijrat”.
Kezdetben csak az eltntekkel beszlgettek az asszonyok, de ksbb mr egymssal is tudtak a gondolataik tjn is rintkezni, s egyre ersebbek s tisztbbak lettek bennk bizonyos megrzsek. Elre reztek vltozsokat vagy baleseteket, s egyre inkbb megreztk azt is, hogy „valami vltozs”, valami egyszerre j s rossz is kzeleg.
A Vrosban mr egyre kevesebben voltak azok, akik semmilyen kpessggel sem rendelkeztek, mg azok szma, akik „reztk” a kzelg vltozst, egyre nagyobb lett.
Ferenc testvre, vagyis Imre volt az els, aki „megltta” vagy „megrezte”, hogy az „gondolati apja” vagy Isteni Lnye ott van Benne. Azt is rezte, hogy rajta ltal ez a „Lny” figyelmeztetni, s tancsot adni is szeretne, mert pontosan ismeri azt az elkvetkez vltozst, ami a vros lakit hol flelemmel, hol pedig megnyugvssal tlttte el. Isteni Lnye, teht valami addig rzkelteken kvli szokatlan, de ktsgkvl ltez s Szeret „lny” teht elkezdte tantani Imrt, a gyermeket, akinek a lelkre kttte, hogy mg ne beszljen a tantsairl senkinek mindaddig, amg engedlyt nem ad erre.
Imre, aki rezte a „lny” szeretett, nem beszlt rla senkinek, s szorgalmasan tanulta a „skokat” s „idket” s „tjrkat” s „tereket”, s egy csom minden mst, amikrl mg soha nem hallottak az ottani emberek. Imre kzben cseperedett, s br mg mindig kerestk az asszonyok az elkborolt frjeket, s a gondolati ton val kommunikciban is sokat fejldtek, a ki- vagy bevezet utat mgsem leltk meg.
Trtnt egy napon, hogy a Vz-zr rteg megmozdult, s a Vrosba a „falakon” t vz s sr tdult, majd hirtelen abbamaradt. Riadalmat okozott, s mindenki rezte, hogy „kezdett vette” az a valami, aminek bekvetkezsrl hol flelemmel, hol pedig nyugalommal beszltek.
Az eltnt frfiakat is izgatta e vratlan esemny, s igencsak tanakodtak, hogy mitvk legyenek. Prbltk megkeresni a fld-csuszamls helyt, hogy htha azon ltal visszajuthatnnak, de nem talltak semmi jelet, ami eligazthatta volna ket.
Ezek a frfiak, ahogyan emltettem, egy „kztes” trbe s idbe kerltek, s br rzkeltk s „ltk” is „fizikai” formjukat, tulajdonkppeni fizikai formjuk mr nem ltezett, mert az „tjr”, amit egyik „ksrletk” eredmnyezett, elnyelte anyagi rszket. Ennek ellenre k ezt kveten is a „fizikai” tjrt, s a fizikai skon lv lehetsgeket kerestk.
Imrnek kzben segtsge rkezett, egy asszony, akivel megoszthatta a tanultakat. Isteni nje vlasztotta szmra, mert mint mondotta, az asszonyban olyannyira ers s tiszta volt a vgy a Vros megmentsre, hogy akr az lett is ldozta volna rte, s ezrt t Imre (a Vros megsegtsre) segtsgl krte.
Imrnek nem volt nehz tadni tudst ez tiszta asszonynak, aki gyorsan megrtette, hogy szmra e gyermek „kapukat”, tjrkat nyitogat, ami segtheti majd mind az elveszett frjeket, mind pedig a Vrost fenyeget Vg vagy pusztuls elleni kzdelmket.
Az Imre ltal felksztett asszony felkereste a Vneket, s tadta nekik is az ismereteket.
Hittk is, nem is a Vnek, mert elttk eddig mg senki sem beszlt „prhuzamos”, de mg csak Idegen vilgokrl sem, hisz a frfiak is csak valami bartsgtalan „erdig” jutottak.
Mindazonltal „logikus” volt a trtnet, s magyarzatot adott nhny korbbi trtnsre, s ez elgondolkodtatta a Vrosi vezetket. Imre (Isteni nje krsre) mg tovbbi magyarzatokat is adott, s mivel a „gondolati kommunikci” a vrosban mr ltalnos volt, gy ezt kveten a „tuds”, az „informci” a vros-lakk kztt gyorsan ramolt.
Imre s a gyermekek ezutn mg tbb informcihoz jutottak sajt jvjket s vrosuk jvjt illeten, s mivel „Terveikben” a Vros elhagysa szerepelt, ezrt kicsi gyermek-koruktl kezdve ebben a tervben ltek.
Teljesen nyilvnval volt az idnknt betr vz s sr hatsra, hogy elbb-utbb a Vrosnak s minden vroslaknak is „menni” kell, azonban mg nem voltak konkrt tervek s lehetsgek.
Egyre tbben voltak, akik a „tanultak” s hallottak alapjn sajt „Isteni”, Szellemi vezetjket hvtk s kutattk. Egyre tbben voltak, akik kapcsolatba is lptek Szellemi njkkel, s rajtuk ltal olyan ismeretekhez s tudsokhoz is jutottak, amik hatsra egyrszt j technikai berendezseket, msrszt j tanulsi formkat s rendszereket alkottak. Mr a „pnik-rohamok” is egyre kevsb jellemeztk ket a sr-betrs idejn, mert voltak olyan eszkzeik, amikkel elre meg lehetett (rzseiken tl is) pontosan jellni az idpontokat, msrszt lehetett cskkenteni a hatsokat.
Az egyik reggel Imrt arra figyelmeztette Isteni nje – s tettk ezt Imrn kvl a tbbi gyermekkel is Isteni njeik -, hogy nagyon kzel van az az id, amikor el kell, hogy hagyjk majd a vrost, s ezrt ksztsk fel a szleiket s mindenkit, hogy lljanak majd kszen, hogyha „rkezik a jel”. Imre s a gyermekek rtestettk a szlket, akik sszecsomagoltk a legszksgesebbeket, majd ezt kveten vrtak s figyeltek.
Nhny rval ksbb nyikorogva s csikorogva megnylt a vz fltti terlet, s klnleges fnyessg tlttte be a teret. A vz mindekzben nyugodtan „lengedezett”. Lent, a vz alatti vrosban feszlt volt a hangulat, br a gyermekeken t rkez zenet azt mondta, hogy legyenek nyugodtak. Feszltsg volt mindenkiben s vrakozs, s a gyermekek „tudsa” s „hite” volt az, ami vgl mg a ktkedket is meggyzte.
A „Szellemi vezetk” fokozatosan, s mindig elre jeleztk a trtnseket, s ez is megerstette a frfiakat, asszonyokat s gyermekeket, hogy „hamarosan itt a szabaduls ideje”.
Nem telt el sok id, mire szemk megszokta e fnyt, s jra elkezdtk ltni a krvonalaikat, illetve olyan dolgokat is, amiket korbban nem is vettek szre – mint pldul azt, hogy sznes fny-gmbk cikztak szerte-szjjel, akik idnknt meglltak s „gygytottak”. gy lttk ezt, hogy bizonyos ktelyeket eloszlattak vagy flelmeket szntettek meg, mert voltak olyanok, s fleg az regek, akik nem akartk hinni a trtnseket.
Lassan, az elrejelzseknek megfelelen rzkdni kezdett a fld, s ott, ahol korbban a vz s a sr mltt be, megnylt egy „fny”-kapu. Lngok csaptak ki belle, s flelmetes hangja volt, majd elmlt a dbrgs. A gyermekek „ismertk” ezt az tjrt, mert emlkeztek r, hogy ezen t rkeztek, s mg nhny szlnek is ismertsnek tetszett.
A gyermekek – egyenknt, ahogy az zenetben rkezett, belptek ebbe az tjrba, majd nyomtalanul eltntek. Kvettk ket a szlk s nagyszlk, majd vgl az tjr egy „kanyart” vett, s magn tengedte az odagylt (odavonzott) frjeket.
Ennyi volt e mai trtnet. A srbl s vzbl gyrt, por-formj emberek – amikor eljtt az ideje s felkszltek erre – meglttk a Fnyt, mely a stt s elzrt valsgbl ket kivezette. Hov vezette? Mindenkit oda, ahov Terve s szve vezette.
k is, a gyermekek zenete alapjn eldntttk, hogy egytt, vagy kln-kln kvnnak-e „szabadulsuk” utn lni, s voltak olyanok, akik a Fnyben ismt egy kzssget alkottak s indtottak, mg voltak olyanok, akik ms letformt, pldul „termszeti” vagy „angyali”, segt letformt vlasztottak.
Isteni njeitek szmotokra is, hogy ha megengeditek s kritek, „elmondjk”, megmutatjk a Terveiteket.
Isteni njeitek, hogyha megengeditek s kritek, akkor nagyon sok jellel – kzvetlenl (!) s kzvetve is – segthetnek.
Isteni njeitek ahhoz, hogy segthessenek, krik a krseiteket s engedlyeiteket.
Ennyi volt a mai mese, s krem mg a figyelmeteket egy rvid idre.
Ahogyan mr elmlt napjaitokban s heteitekben is – segteni szeretnk abban, hogy jobban megrtstek s „rgztstek” magatokban azt, hogy most milyen vllalsokkal s lehetsgekkel litek az letet. Nagyon sok „tuds” ledt mr bennetek, s ezek az „alapok”, amire ptkeztek.
Nem mechanikusan fogjtok alkalmazni ket, hanem az „j Idk j Kihvsainak megfelelen”, vagyis gy, ahogyan ez MA segthet benneteket.
A rgi tudsok is „ksrleteztek”, vagyis kerestk a legjobb s legrvidebb, a legtbbek, vagy csak a kivlasztottak ltal jrhat utakat, s ti is gy tesztek nap mint nap.
Nagyon fontos megrtenetek azt, hogy az „t” (= a vlaszts s dnts szabadsga, – br klnbz fokokon, de) mindenki szmra nyitott. Mindenki maga dntheti el, hogy L-E a szmra felknlt vlasztsi lehetsgekkel, vagy pedig elveti azokat. Mindenki szabadon dnti el – tudsnak s ismereti szintjnek megfelelen, hogy a szmra felknlt vlasztsi lehetsgeket Valsgknt, vagy pedig vgylomknt, esetleg elvetend valsgknt kezeli, s ettl fgg, hogy hogyan s milyen IRNYBAN nylnak meg szmra a SZEMLYES vlasztsi lehetsgei.
Ha valaki kptelen elfogadni a jobb s knnyebb letet, az vlasztsval elzrja maga ell a knnyebb s jobb lehetsgeket, mg ha valaki elzrja maga ell a „JIstent”, annak a Jisten sem segthet.
Ksznm a segtsget (krseiteket), s ksznm figyelmeteket.
Szeretlek Benneteket. Ennyi a „tanulsg”, ennyi a trtnet: HOGYHA NEM KRITEK – AZ ISTEN SEM SEGTHET.
lds Van Benned, s lds Van Veletek. Figyeljtek a „Jelet”, amely vezet Titeket. Figyeljtek a Bennetek nyl Kpessgeket s Erket! Az j, az r, az t – a TeremT EGYIsten Vezet Titeket.
Ksznm, hogy segtetek. Vezetem npetek – hogyha kritek.
lds Van Bennetek, s ldsom ksr Minden Igaz s Tiszta Szvet. gy ljtek Ltetek!
Lejegyezte OmMt R Isteni s fldi nje a Mindenhat Teremt EgyIsten Tiszteletre s Dicssgre
www.omah.extra.hu
|