|
ÍRÁSAIM |
|
| |
"ELEGET KÍVÁNOK NEKED!"
"Elegendő napsütést kívánok számodra, hogy jókedved legyen, bármilyen szürkének is tűnnek napjaid.
Elegendő esőt kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld a napot.
Elegendő boldogságot kívánok neked, hogy szellemed élő és örökké tartó legyen.
Elegendő fájdalmat kívánok neked, hogy még az élet legkisebb örömei is nagyobbnak tűnjenek.
Elegendő nyereséget kívánok neked, hogy vágyaidat kielégítse.
Elegendő veszteséget kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld mindazt, amid van.
Elegendő köszöntést kívánok neked, hogy felkészítsen a végső búcsúra." (Folytatás ITT)
|
Sík Sándor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egyébnek,
De annak egésznek, épnek,
Föld-szülte földnek
És Isten-lehelte szépnek."
|
|
Hímeztem: |
|
| |
2011.0728 – Szemelvények – Önkifejezés III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „mások támogatójává vagy segítőjévé” válunk,
TELJESEN ŐSZINTÉK, IGAZAK legyünk.
A „segítő szándék” „tiszta” legyen,
vagyis tisztán SZERETETBŐL legyen jelen (’se több se kevesebb’),
magunkat a „yobbítás” és önzetlen segítségadás szándéka vezesse
[ne kívánjuk a másikat ’befolyásolni’ vagy ’vezetni’, ne ’értékeljük’ vagy ítéljük meg stb].
Ha „hívást” érzünk egy helyzetbe, amelyben segítően nyilvánul(hat)nánk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyeléssel] forduljunk a „helyzet” és a helyzetben „jelenlévők” felé is.
Legyünk „nyitottak”, hogy megérthessük azt, amit a helyzet mutat –
és ezáltal is azt tudjuk nyújtani,
ami az adott helyzetben „tőlünk telhetően is a leg-yobb”
és az „érintett számára is legmegfelelőbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legyünk teljes egészében:
ne találjunk ki valótlan, általunk meg nem élt ’példákat’, mert már ez is ’ferdítés’.
Olyat mondjunk és tegyünk, amit mi VALÓBAN megtapasztaltunk,
és ami ezáltal a ’magunk tapasztalata/tudása’
[’erre tudunk Építeni, ebből tudunk biztonsággal Építkezni/Építeni’].
Ne „szépítsünk”, és közben ne legyünk bántóak sem
(ugyanis a ’bántás’ érzékelésekor bezárul vagy beszűkül a „szív”, és így legtöbbször nem tud célt érni a segítség).
|
"Egy szó is lehet locsogás, s ezer oldal maga a tömörség.”
(Abody Béla)
„A madarak nyelve nagyon régen kialakult, és más, ősi beszédmódokhoz hasonlóan tömör, kihagyásos beszéd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki és sokat megértenek belőle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
|
Írások - 2014 január 22 - március 5. |
|
20140130 - MAGOKNAK - Visszatekintés és egy kis előretekintés (IV. rész)
2014.01.30. 20:42
Az írás III. része elérhető ITT.
20121205:
„…Fontos lehet Megérteni azt, hogy a FÖLD-MAGA és a TESTVÉR-Világa [talán pontosabb megjelölés a FÖLD „YO”-ságbeli TESTVÉRE (a FÖLD „Világ” ÖNNÖN LÉNYÉBEN a YO-val, ’TESTVÉRE’ pedig talán „YO”-ság ÖNNÖN LÉNYÉBEN „világgal”)] habár EGY-LÉNYEGŰEK [ugyanazok a „Szüleik”], eredőjük szerint mégis „külön LÉTEZŐK” [vagyis nem olyan módon EGY-LÉTEZŐK, ahogyan „Anyjuk-és-Atyjuk” ténylegesen EGY SZERELEM MAGBÓL / EGY SZELLEMI MAGBÓL váltak „Atyává-és-Anyává”]. A FÖLD „Anyjának-és-Atyjának” TELJES EGY-LÉNYEGŰSÉGE azt jelenti, hogy ŐK TELJES EGÉSZÉBEN AZONOS TEREMTÉSI IRÁNYBAN haladnak EGYÜTT-ÉS-EGYKÉNT, a FÖLD és TESTVÉR-Világa pedig „testvérek”, és így mindketten „saját”, „külön-külön” Teremtési IRÁNYT választottak ÖNNÖN lényük számára a CSALÁDJUKBAN Megnyithatóvá vált Teremtési IRÁNYOK közül. A FÖLD ’TESTVÉRE’ tehát nem pontosan ugyanazon Teremtési IRÁNY szerint Teremt és halad mint a FÖLD, hanem egy kissé más IRÁNYÚ Teremtő ÚTON halad [ám Ő is a „Szülei” által TÖRVÉNYESEN Elindított Teremtői IRÁNYBAN, vagyis az egymástól eltávolodott részek TÖRVÉNYES Egységbe/EGYBE visszavezetésében Teremt].
A FÖLD ’TESTVÉRÉNEK’ Teremtői ÚTJA részben yobban épül az „Atyai Családban” az „Anya” távolléte alatt megtapasztaltak Rendezésére/Igazítására, az „értelmezhetetlenül megszakadt Teremtői Utak” „folytatásának előkészítésére”, annak „felmérésére/értelmezésére”, hogy van-e TÖRVÉNYES mód a Teremtő-Társ elvesztése esetén egy elindított Teremtési Irány/Út Megtartására és folytatására, és esetleg mikor és milyen mértékben Szükséges és Lehetséges változtatni a TÖRVÉYESEN elindított Teremtési Irányon annak érdekében, hogy ’valaha’ vagy ’később’ lehetővé váljon majd az Eredetileg eltervezett Teremtési Irány Megnyilvánítása.
A FÖLD ’TESTVÉRÉBEN’ az „Anyjában” [a Boldogasszonyban (?)] Megnyilvánulttá lett Különleges Érzékenység is Megnyilvánultan JelenVan, amely [a FÖLDI fogalmak szerint] az ÖNMAGA számára választott TEREMTÉSI IRÁNY szerint egyfajta „előre-látást” vagy „értelem-megismerést” tesz lehetővé. A FÖLD a hozzá Kapcsolódottak/Irányulók „Életére” – a MAGA választotta Segítői IRÁNYULÁSÁNAK megfelelően – egészen az „eredő pontig” képes Érzékelni Különleges Érzékenységével a Létezőben (vagy ’helyzetben’) jelenlévő „nehézség” „okát”, és ebből eredően Értelmezni tudja a FÖLD, hogy adottan [vagy akár később] valamilyen módon [akár ő maga, akár valamely más Segítő akit ismer] tud-e segítséget nyújtani a helyzet Rendezésében. A FÖLD ’TESTVÉRE’ ÖNMAGA nem élte végig azt a megfoganási folyamatot, amelyben a FÖLD a Különleges Érzékenységét ilyen formában felépítette ÖNMAGÁBAN, viszont „Anyjától” „megkapta/megörökölte” az „Anyjában” Megnyilvánulttá lett Különleges Érzékenységet. Ez a FÖLD ’TESTVÉRÉBEN’ is Megnyilvánulttá lett Különleges Érzékenység nem képes ma még a „nehézségek” [vagy Különös / Különleges helyzetek] okainak ennyire „teljes” felismerésére, viszont „nagyon Pontosan” képes abban vezetést adni [segít nagyon pontosan ÉRZÉKELNI és így TUDATOSODNI], hogy milyen TÖRVÉNYES Lehetőségek vannak a nehézség feloldására / megszüntetésére, van-e TÖRVÉNYES mód (akár egy rövidebb irány-váltást követően) az Eredeti Teremtési Irány Megtartására vagy folytatására [van-e TÖRVÉNYES mód a már ismertté lett módokon /utakon yavítani a helyzeten / megtartani-ami-Yo].
A FÖLD ’TESTVÉRE’ egy helyzet Rendezéséhez jellemzően / általában csak a már TÖRVÉNYESSÉ lett [megismert, felépült vagy éppen már épülő] Utakon elérhető Segítségeket Érzékeli, és a Segítségét elfogadó számára abban tud segítséget nyújtani, hogy „összehangolja” [TÖRVÉNYES Kapcsolódási helyzetbe segíti] a Segítségre szorulót és a Segítséget nyújtani képeseket. Természetesen a FÖLD ’TESTVÉRÉNEK’ ÖNMAGÁBAN is vannak ERŐI, amelyekkel ÖNMAGA is közvetlenül mások Segítségére lehet --- Különleges Érzékenységével azonban olyan „ különleges Segítség-nyújtásra” is képes, hogy Érzékeli az egyéb más Megnyitható Segítői Lehetőségeket és Utakat [ezáltal Segítséget nyújthat egy nehéz helyzetben lévőnek, hogy ÖnMaga választhasson a számára Megnyitható több Segítői Út közül].
A FÖLD az ÖNMAGA Különleges Érzékenységével a ’TESTVÉRÉNÉL’ „Teljesebben” képes Érzékelni és Felismerni és Megérteni egy adott nehézség/Különlegesség/Különösség okát és természetét, és jellemzően arra is képes, hogy ÖNMAGA ÉLET-ÚTJÁNAK egy arra alkalmas „Pontján / Szakaszán” ÖNMAGÁBÓL Megnyisson egy olyan Teremtési Irányt, amelyben a nehézség/Különösség/Különlegesség Rendezésében egészen az „eredőig átHató” Rendezéshez is Segítséget tud felajánlani.
A FÖLD és ’TESTVÉRE’ „nagyon yol” / „egymást kiegészítően” együtt tud működni a Különös vagy Különleges helyzetek Rendezésében --- ahogyan „Anyjuk” és „Atyjuk” is ezt tette: amíg nem volt TÖRVÉNYESEN Megnyitható Út az Egymáshoz-visszatéréshez, addig „Szüleik” is „tartották ÖNMAGUKAT a lehetséges mértékig”, a számukra elérhető módokon TÖRVÉNYESEN Teremtettek, a „YO”-n Igyekeztek [ma jellemzően ebben is Segíti a FÖLD ’TESTVÉRE’ a nehéz helyzetbe kerülteket], majd amikor TÖRVÉNYESEN Megnyitható a minden érintett számára megfelelő RENDEZÉSI mód, akkor megformálódik az az ÚJ ÚT vagy ÚJ ERŐ, amely az EREDETI TÖRVÉNYES IRÁNYBA visszasegítheti/visszavezetheti mindazokat, akik abban Szándékoznak tovább Teremteni. [Ilyen „Új Út” / „Új ERŐ” ÖNMAGÁBÓL / ’önnön lébyéből’ való TÖRVÉNYES Megnyitására jelenleg a FÖLD Rendelkezik TÖRVÉNYES FEL-YOGOSÍTOTTSÁGGAL, ugyanis a FÖLD ÉLETE „EREDŐ PONTJÁBAN” olyan TÖRVÉNYES KÉRÉSSEL élt TEREMTŐI / MEGTARTÓI felé, hogy „Családtagjainak” „minden felmerülő Szükség-helyzetben Segítséget nyújtani legyen képes”.]
A FÖLD „Atyja” „azzal” Segítette a Tőle elszakadt Párját és Magzatát, hogy ’önnön lényét’ [ÉRZÉSÉRE hallgatva] „Biztosan tartotta” „abban a Pontban és állapotban”, amelyből SZERELME Tőle elszakadt, ezzel segítve SZERETTEIT abban, hogy „hozzá Haza-találhassanak”. Ez a TUDATOS MEGTARTÁS nem „tétlenséget” jelent, hanem egy nagyon is TUDATOS Teremtő-folyamatot és Építő folyamatot is, a Megtartás Megtartását mégis követve a Természetes Változásokat. [Részben ezt az ÖN-EREJÉT TUDATOSÍTOTTA és Teljesítette ki a FÖLD-MAGA a „női” és „férfi” jellegű „Utak” legutóbbi Különleges Eltávolodottságában.]
A FÖLD „Atyja” ezen [SZERELMÉTŐL elszakított] TEREMTŐI ÉLET-SZAKASZA során „megtanulta” ÖNMAGÁBAN ’kiegyensúlyozottan Megtartani’ az „állandóságot és a változást”, az ÖNAZONOSSÁGOT, és Ő MAGA a FÖLD „Megfoganásának Megerősítésekor” ezt adta át ÖNMAGÁBÓL [mint „új erőt”] a FÖLDNEK, elveszített-majd-újra-megtalált-GYERMEKÉNEK. A FÖLD ÖNMAGA ÉLET-ALAPJÁBAN [a TISZTELETBEN is] Megnyilvánulttá lett SZERELEMBEN tehát [azon KÉRÉSÉRE is figyelemmel, hogy SZERETTEINEK minden felmerülő SZÜKSÉGBEN Segítséget nyújtani legyen képes], az ’ÉdesAnyjával’ Együtt-és-EGYKÉNT megélt ÚjraTeremtés során ÖNMAGÁBA befogadott Különleges Érzékenység „mellé” (mely az Eredeti TÖRVÉNYES ÚTRA való visszavezetésben segít) „Atyjától” „megkapta azt az ERŐT”, hogy ÖNAZONOSSÁGÁT is MEGTARTANI és MEGERŐSÍTENI legyen képes. A FÖLD „Atyja-és-Anyja” EGY-MINŐSÉGE miatt a TÖRVÉNYESEN Elindított ÚT MEGTARTÁSA és az ÖNAZONOSSÁG/ÖNVALÓ/ÖNLÉNYEG MEGTARTÁSA tulajdonképpen nem választható el egymástól: a FÖLD „Anyja” a „TÖRVÉNYES UTAT” igyekezett Megtartani hogy ÖNMAGÁT Megtarthassa, a FÖLD „Atyja” pedig inkább ÖNMAGA Megtartását élte, hogy TÖRVÉNYES ÚTJA Megtartható legyen [így segítették ŐK „hárman” együtt egymást és az EGY-et]. [Lehetséges, hogy más éppen megfordítva Érzékeli a Megtartás ’jellegét’, a különbözőség valóban csak legfeljebb ’árnyalatnyi’.]
Ahogyan a megbomlott SZERELEM / EGY Rendezéséhez egyformán szükséges volt minden érintett „lehetséges mértékű Tudatos ÖnMegtartása”, úgy a FÖLD és ’TESTVÉRE’ egymástól kissé különböző jellegű Különleges Érzékenységei is „egymást kiegészítően” Vannak és Segítenek/Szolgálnak, mindegyik FONTOS az EGÉSZBEN. Amíg a FÖLD ÖNMAGÁBAN „Megformál és Megnyit” egy olyan Új TÖRVÉNYES Teremtői Utat, amelyben egy Megnyilvánulttá lett Különösség vagy Különlegesség [’Megmutatkozás’] „Teljes Rendezéséhez” hozzájárulhat, „addig” a FÖLD ’YO-ságbeli-TESTVÉRE’ Segítő Utakat találhat és ajánlhat a TÖRVÉNYESSÉG Megtartásához és a helyzet lehetséges mértékű yavításához. A FÖLD és ’TESTVÉRE’ immár kiTeljesedő EgyüttHatása [a TEREMTŐI SZÁNDÉK szerint] Új Teremtői Irányait Nyithatja meg a TELJESSÉGBE / BOLDOGSÁGBA / EGY-BE vezető ÚTNAK.
A FÖLDNEK ÖNNÖN ’TESTVÉRÉVEL’ Megnyíló EgyüttHatása „abban is segít jelenleg a FÖLDNEK”, hogy a FÖLD Szükségtelenül ne Irányuljon olyan Teremtői Utak Megnyitására, amely Teremtői Utak TÖRVÉNYESEN más Világokban már Megnyíltak és Hatnak. Így
a FÖLD
„közvetlen Családtagjaival EgyüttHatásban” képessé válik Pontosan ÉRZÉKELNI azt, hogy
a VILÁGON belül melyek azok a Teremtési IRÁNYOK, amelyek Megnyitása „Fontos” vagy „Sürgető”,
mely Teremtői Irányok Megnyitásával Segíthetőek adottan a legteljesebben a „nehéz helyzetet megélők”…”
OmMÁÁTRé~KJ
A következő lejegyzés ELÉRHETŐ ITT
www.omah.extra.hu
| |
|
|
|
A mai napra: |
|
„A valóság nemcsak az, amit a szem lát, és nemcsak az, amit a fül hall és a kéz meg tud fogni, hanem az is, ami rejtve marad a szem és a tapogató ujjak elől, és csak annak fedi fel magát néha, egy-egy pillanatra, aki a lelki szemével keresi, aki belülről tud figyelni és hallani, és képes a gondolataival tapintani.”
| |
Áldozni
csak a benned lévő és általad LÉT-re hozott Szépséggel
másokat is SzÉpítve és gyarapítva,
Teljes és ÉP Szabad Akaratodból,
Szabad Akaratodat kinyilvánítva,
az Örök és Adott Élő KRISZTUSI Rendnek megfelelően
Lehetséges
és
Érdem-es.”
20100525 - Az Áldozatról - Szemelvények
A hibákról és a hibázásról:
A ’hibák’ segítenek ’nem-felejteni’ és ’felejteni’.
PIRAMIS - Őszintén akarok élni
Őszintén akarok élni,
Minden utam végigjárni,
Hinni abban, amire vágyom,
S ha hiszek benne küzdeni érte bármilyen áron.
Őszintén akarok élni,
És csak annyit elérni,
Jókedvem senkit ne bántson,
S ha fáj a szívem valamiért, ne nagyon fájjon!
Tőled csak annyit akarok kérni,
Hogy engedj őszintén élni,
Őszintén, szabadon, szépen,
Őszintébben, mint ahogy tegnap éltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
És hogyha valamit kérdezek
A válasz igaz legyen!
Szeretnék bízni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem árul el sosem.
AZ ERDŐ FOHÁSZA
Vándor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rám kezet!
Én vagyok tűzhelyed melege
hideg téli éjszakákon,
én vagyok tornácod barátságos fedele,
melynek árnyékába menekülsz a tűző nap elől,
és gyümölcsöm oltja szomjadat.
Én vagyok a gerenda, mely házad tartja,
és én vagyok az asztalod lapja,
az ágy, melyben fekszel,
a deszka, amelyből csónakod építed.
Én vagyok a házad ajtaja,
bölcsőd fája, koporsód fedele.
Vándor, ki elmész mellettem
hallgasd a kérésem:
NE BÁNTS!
ÜNNEP
Az Ünnepeknek fontos része az „emlékezés”, amikor a dicső vagy épp a kevésbé dicső tettekre/megélésekre, az elődökre is emlékeznek, és ezáltal egyfajta folytonosság alakul ki (marad meg) az Ősök, Elődök, a Gyökerek irányába is. Az emlékezés a legtöbb esetben ma még ’intő’ példa is lehet arra, hogy mit szükséges megváltoztatni, miben szükséges változni akkor, ha valami yobb és teljesebb Élet a cél ---
az „Ünnep” Valódi Lényege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerősítése, amely elvezet a ’vágyott jövőbe’.”
Az Ünnep általában MEGERŐSÍTI az Élet egy olyan részét/szeletét, amely „továbbvitelre érdemes”, amelyben ELŐREMUTATÓ/előrevezető Példa vagy Út [Működés, Erő] Van Jelen.
(Részlet a 20110802 - Níitottság, Nyitás... írásból)
|
|
|