III.
2019.11.27.
Sok munkban megjelenik feladatknt a frfi s ni forma
harmonikus sszekapcsoldsnak jbli megformlsa. Nem csak az ppen meglt prkapcsolat szintjn, hanem ’A-Kzssg-Egszben’.
Jelenlegi megrtsem szerint ’nem rtelmezhet’ s nem is Rendezhet „kln-kln” ez az eredenden ’pross’ megformlt n-jelleg (a frfi s ni t / forma).
Mivel a Fldn a FRFI S NI FORMA EGYMSHOZ KAPCSOLDSNAK valsznleg MS az ALAPJA / CLJA (alap-harmonija) mint ms Kzssgekben,
itt a Fldn
A FLDRE JELLEMZ HARMONIA SZERINT TUDUNK RSZT VENNI ENNEK AZ ALAP-KAPCSOLDSNAK A RENDEZSBEN.
Azt tudjuk itt megtapasztalni s megrteni, hogy
EBBEN A KZSSGBEN
hogyan lehet a frfi s ni formban lknek „egymssal is” harmoniban lnie.
Leginkbb a PRKAPCSOLATBAN s EGYES TEVKENYSGEK sorn van nagyobb (meghatroz!) jelentsge a vlasztott nemisgnek. letnk EZEN RSZEIBEN fontos, hogy megtalljuk a harmonit a prunkkal. A tbbi kapcsoldsunkban inkbb ’Az-letnkkel’ s egyb megtapasztalsra-vlasztott n-jellegnkkel vagyunk jelen, kevsb fontos a nemi jelleg.
Sokszor visszakszn gondolat az, hogy a prkapcsolatban [ez taln a vlaszhat egyik legszorosabb sszekapcsolds a Kzssgekben a gyermek-s-szl kapcsolat mellett] a nisg akkor tud igazn kibomlani / lv vlni, ha ’ott van’ a trs frfiknt (s termszetesen megfordtva is igaz ez). Valjban ekkor van ’rtelme’, s ekkor tud megnyilvnulni ez a nemi jelleg.
Ha a pr tagjai kzl valamelyik nincs a helyn, a msik is inkbb csak „takark-lngon” tud a vlasztott nemi jellegben megnyilvnulni.
Itt a Fldn a frfi jelleg elg hosszan egy „vrakoz” jellegbe „zrdott be” [20190720(1.r.) – elrhet ITT]. Nemrgen elkezddtt ebbl a kioldds, s ez remnyt ad arra, hogy a frfi s ni alap-kapcsolds rendezdse vgre az egyedi teremtk letben is elkezddtt.
Valszn, hogy a klnbz Kzssgekben
-
nem csak a frfi s ni sszekapcsolds ’alap-harmonija’ ms [milyen okokbl / clokrt, milyen formban, mennyire szorosan / mennyire tartsan kapcsoldhatnak egymshoz]
-
hanem klnbz az az ’ered-ok’ is, ami miatt egymstl eltvolodtak.
Ezrt minden Kzssgben elszr azt kell nagyon pontosan meghatrozni, hogy hol volt az a ’pont’ a Kzssg letben, amikor az ’alap-harmonia’ „megbomlott”. Az akkori (tudatos vagy tudattalan) „elvltozst” kell nagyon alaposan rtkelni. [20100513 - elrhet ITT]
-
Lehetsges, hogy magba az ’alap-harmoniba’ lesz szksges valamilyen jabb Egyetrtst (szablyt?) belefoglalni a Rendezs rdekben [azrt, hogy a ni s frfi forma egyttlse harmonikuss lehessen].
-
Ha „csak” valamilyen „idegen” rsz zavar behatsa nehezti a harmonikus pr-kapcsolds megnyilvntst (de nem szksges vltoztatni az ’alap-harmonin’), akkor meg kell ersteni a meggyenglt n-rszeket.
Zavar az, hogy a Fldn „idegen” (ms Kzssgekbl ered / ms Kzssgekre jellemz) nehzsgekkel is megterheldtt („keveredett”?) az itt l frfiakban s nkben megformldott sajt [a FLD Kzssgbl ered] srls. Ezt rtam gy, hogy „idegen szerepek” is neheztik annak a Felismerst, milyen a Fldn meglhet harmonia a frfi s n kztt.
„Kvlrl” („Kint”) olyan sok egymsnak is ellentmond vlemny van arrl, hogy milyennek is kellene lennie egy nnek s egy frfinak, hogy ha brki is megprblna ezeknek megfelelni, az rvid idn bell ertlenn vlna (valsznleg valamely rsze tl-formlsa miatt, ami miatt egy msik fontos n-rszt elhanyagolja), vagy akr zavarodottsg is megformldhatna benne.
A „trsadalmi elvrsok” mra teljesen flrevezetek, leginkbb taln azt „tantjk”, hogyan legyen a frfi s n „munkaer, adfizet” s felels „szavaz”-„polgr”, s „csald-fenntart” a munkaer utnptls s „fizetkpes kereslet” biztostsa rdekben.
Csak „bellrl” lehet rltsunk arra, hogy ott-ahol-vagyunk-ppen (akr a csaldban, akr bartknt, trsknt) mit tudunk tenni a ni s frfi jelleg gygyulsrt. A csaldban megtanultakat, a ms pldjbl megtanultakat jl kell hasznlni: megtartani s tovbbadni ami rtk, s kijavtani a sajt (!) letnkben azt, amit jobb kell vagy lehet tenni.
Fontos, hogy egy Kzssgben mi a prkapcsolat Clja s Alapja.
A Fldn (s valsznleg a YOSGBAN) a prkapcsolat CLJA a teljesebb / mlyebb n-megismers s megismers. Ennek rdekben kerlnk (sok meglhet fokozatban) ’egymshoz kzelebb’. A kzelebb kerls ALAPJA a Megbecsls [20190926 – elrhet ITT](ennek formja a Fldn a Tisztelet) s a Szeretet. A Bizalom minden harmonikus megnyilvnuls alapja.
Taln elszr ezeket az ’alapokat’ szksges magukban a helyre tenni (a tartalmukat, lnyegket pontosan megrteni), hogy (itt a Fldn)(s a YOSGBAN?) elkezddjn a prossg Rendezse.
Ms Birodalmakban egszen biztosan ms a frfi-ni (vagy egyb) pr-kapcsolds megformlsnak az Alapja s Clja [a Birodalom / Kzssg sajt N-JELLEGRE alapulan!]. Ott is valsznleg ennek az eredeti Alapnak s Clnak, valamint az ’Eltrls Pontjnak’ a Felismerse s Megrtse vezethet vissza a harmoniba. [A Srknyoknl a „Szolgasg” ok-forrsrl: 20191018(1.r.)(II. pont) – elrhet ITT].
Csak pldaknt arra, hogy milyen jelleg „fertzsek” neheztik a prkapcsolatok Rendezst. Prkapcsolatnak vagy bartsgnak lczva olyanok is kzelednek a msik nem tagjaihoz, akik vagy csupn a meglv javaitl / hatalmtl akarjk megfosztani a msikat, vagy a megformlt tudst akarjk „megszerezni”, vagy tudatosan ki akarjk szaktani a csaldi s barti kzssgeibl / helyzeteibl… vagy csupn „hasznlni” akarjk a sajt cljaik elrse rdekben…
Amikor ezt utbb felismeri a megtvesztett / „hasznlt” trs, az akr jelentsen is meggyengtheti a bizalmt a trsas-kapcsoldsokban, s meggyengtheti az n-bizalmt is.
Ilyenkor (1) a SRLSEKET is el kell kezdeni gygytani… (2) s valahogyan az ALAPOKAT is fontos megersteni… A tapasztalatok szerint mindkett szksges.
Az is fontos lehet, hogy nem szabad a sajt Valnk teljessgt azonostani a frfi vagy ni (megtapasztal) jelleggel. Mert akkor az letnknek csupn egy kis (termszetesen fontos) rszvel azonostjuk magunkat. Ha „csak” erre a rszre (ezen rsznk Rendezsre) irnyul a figyelmnk, „zskutcba” kerlnk.
Tegnap (megint sta kzben) ez a kvetkez kpben mutatta meg magt (ez minden n-plsre vonatkozik / vonatkozhat).
Elszr ahhoz hasonltott a kp, mint a „tnyr-prgets”. Egy hossz plca tetejre egy kerek tnyr illeszkedik a kzepvel. Ahogyan egyre inkbb ’lnek’ mutatta magt a kp, inkbb egy virghoz kezdett el hasonltani a szmomra (n gy tudtam elkezdeni az rtelmezst).
Kpzeljnk el egy „virgot” (taln rdemes egy tulipnt, mert annak egy szra van, s azon egy virg). Az ers szra magasra n, s kinylik rajta a virg (megformljuk azt, amit szeretnnk megtapasztalni).

Ha a tulipn kpnl maradunk, a tulipnnak hat szirma van (bell kzpen a porzk s a term). A hat szirom az ppen (!) megtapasztalsra vlasztott letnk hat alapja, s ezek kiegyenslyozottan plnek (ekkor marad meg harmoniban az letnk). Legyen az egyik szirom a vlasztott nemi jelleg, mondjuk ppen a ni formnk. [Teht a hatbl csak az egyik fontos n-jellegnk a nisg ebben a pldban.] Ha a ni jelleggel (vagy brmelyik msik szirommal) „azonostjuk” teljesen vagy tlzottan nmagunkat, akkor ez a szirom gyorsan nvekedik (hiszen az ert s figyelmet ehhez sszpontostjuk), mg a tbbi szirom lemarad a nvekedsben, egyesek taln el is sorvadnak.
Nyilvnvalan mg nagyobb figyelmet szksges fordtaniuk a vlasztott n-jellegeik kiegyenslyozott ptsre azoknak, akik pldul megnyitnak valamilyen Klnleges megtapasztalst is… s gy mg tbb (s Klnleges jelleg) ’Meghatrozra’ is figyelemmel szksges lennik…

Mindig „van egy olyan pont”,
ameddig visszafordthat az (el)vltozs,
amg mg SAJT ERBL jra kiegyenslyozott tudjuk tenni az letnket
[folyamatosan figyelmeztet is ennek rdekben a MEGTART s az (n)Lnyeg/Llek].
A figyelmnket az addig elhanyagolt rszeink fel fordtva jra lettel tudjuk feltlteni a ’szirmokat’,
S
EKKOR KERLNK ABBA A HELYZETBE,
HOGY FELISMERJK HOGYAN ILLESZKEDNEK EGYMSHOZ / EGYMSBA AZ LETNK FONTOS (MEGTAPASZTALSRA VLASZTOTT!) ALAP-PILLREI.
Ekkor tudjuk jra a sajt harmoninkba visszaigaztani az letnket.
Ha ezt az (N)Igazodst nem tesszk meg, a ’virg’ ’feje’ a „tlslyos irnyba” elkezd „elhajlani”. Mg nyilvnvalbb (magt mg jobban megmutatv) vlik a veszly, a torzuls. Ilyenkor
-
vagy egy „nagy szheztrs” (feleszmls), nagyon tudatos visszaforduls a harmonia fel segthet,
-
vagy egy tudatos egytt-dolgozs a MEGTARTVAL a Rendezs rdekben.
Ilyenkor ha kvetjk a belsbl rkez (sajt s/vagy MEGTARTI) vezetst, mg Rendezhet s Kiigazthat az „eltrls” [s gy a virgbl megformldhat a ’tovbbvezet mag’]. [A formld rtkel Tudatostsi n-errl: 20191111(1.r.((I. pont) – elrhet ITT].
Ha nem kezddik el az „ELHAJLS” Rendezse,
s az ELTVOLODS a sajt vlasztsainktl elri azt a bizonyos „pontot”,
VISSZAFORDTHATATLANN VLIK az elvltozs:
a megbillent egyensly virg-rsz (akr csak egy szirom, akr az sszes) LETRIK, LESZAKAD.
Akr a virg szra is [’alapja’, akr az (n)Lnyeg rtelemben is!] megtrhet.
Ilyenkor a teremt
(1) vagy vgleg elengedi (Lezrja) ezt a megtapasztalst,
(2) vagy n-Rendezst kveten jbl elkezdi felpteni.
A „LE”-trt n-rszt mr nem lehet ’vissza-igaztani’.
A teremtkben lv bels Megtrsek
nagyon sok esetben csupn rszleges ’levlsok’
(flig levlt fagak)(mg idben Irgalmi gondoskodsba kerltek),
s ezeket a teremtk (ha azt vlasztjk) visszaigazthatjk,
s harmoniba Rendezhetik az letkben.
Ha eltlozzuk a nisg jelentsgt, ha „kiemeljk” az letnk egyb fontos rszei kzl s „csak ezt” akarjuk rendbe hozni, az valsznleg nem fog menni, mert a nemi jelleg a testi valnkban megtapasztalhat olyan rsznk, amely a prkapcsolatban tud a maga teljessgben felplni s kiteljesedni. A tbbi fontos meghatroz rsznkkel (a tbbi szirommal) egytt tudjuk ezt is ’egszsgess’ megformlni.
Valsznleg a ’prunk’ szmra is nehz, ha „eltlzott” vagy pp „nagyon gyenge” az a nemi n-jellegnk, ami a prkapcsoldsunk egyik meghatroz alapja. De a prkapcsolatban sem a nemisg az egyetlen kapocs, valamilyen (kzelebbi) megismersi cllal formltuk meg a prkapcsolatot.
Az is lehetsges, hogy egy prkapcsolatban l frfi s n „befejeztk” azt a Megismerst, ami miatt egy prr vltak. Ilyenkor vagy felbontjk (Lezrjk) a pros (szorosabb) sszekapcsoldst, vagy ma mr arra is lehetsg van, hogy valamilyen jabb ’kzs clt’ vlasszanak, s gy prknt ne egy kiresedett kapcsoldsban ljenek, hanem valami „j tartalom s rm” nyljon meg az letkben.
Ha pldul a ni formt nzzk, sok ’bels tartalma’ is van. Megljk azt, hogy kislnya vagyunk a szleinknek, felesge a frjnek, desanyja a gyermeknknek, nagymamja az unokknak, bartnje a bartainknak, a ni utat megismer Llek is (n)Lnyeg… A ni t tapasztalatait sokflekppen hasznlhatjuk akr a krnyezet / nvnyek / llatok gondozsa sorn, a sportban, tudomnyban… mgis az letnknek csupn az egyik olyan rsze, amelyet meg kell tanulnunk harmonikus rszknt beilleszteni a megtapasztalsra vlasztott tbbi n-jellegnk mell…
Fontos Megrteni, hogy az ppen lt letnkben mirt vlasztottuk a frfi vagy ni formt, melyik tartalmt / jellegt ptjk / tapasztaljuk (javtjuk?) ppen. Ha a ’jelenben’ [s az adott Jelenltben] tnylegesen megtapasztalhat / felpthet n-jellegre fordtjuk tudatosan a figyelmet, ’rtelemmel tltdik fel’ a Jelenlt, s rm-teljess vlik.

2014. oktber 27.

Amikor…
… mint ’vilg’ [=Llek] emberr lettem
megnylt n-mag-am szmra annak a lehetsge hogy megismerjem s megljem ’a ltezst-letet” s „Az Embersget”
Amikor…
… nknt szlettem
megnylt elttem a lehetsge a „ni tnak” / a „ni jelenlt” megismerhetsgnek
Amikor…
… gyermeket fogadtam / fogadtunk a csaldunkba
a gyermeket nem ’tulajdonba' kaptam
hanem ltala / vele annak a lehetsge nylt meg a szmomra hogy megismerjem s megtapasztaljam a „szli” jelenltet minden rmvel s felelssgvel
Amikor…
… a VILGBA s a FLDI-Vilgba rkeztem / szlettem
TRVNYES t nylt a szmomra
Tudatosodni „e Vilg teremtsben”
annak minden ’kiterjedsben’
gy amikor ’vagyonom van’
amikor ’javak segtik (gazdagtjk, sznestik) az letem’
amikor ’javak jelenlte szolglja (ersti) utam s letem / Jelenltem kiteljesedst
akkor ’javaim’ nem a ’tulajdonom’
hanem [a ’kiegyenslyozott (’egszsges’) ramoltatsukon s Megtartsukon keresztl] ltaluk / bennk / ’velk’ ismerhetem meg a "befogads / elfogads", az „ads” / „kirads” / „ramoltats” s ’Megtarts’ „legegyszerbb” [„alap-vet”] Megnyilvnulsait
Amikor „lelki s szellemi erimet / javaimat” [mr meglv / ’megrt’ tudsomat / tapasztalataimat] osztom meg msokkal szavakkal s tettekkel
akkor az „nnn lnyembl” / „nnn valmbl” / „mag-ombl / magambl” elhozottat [megismertet / felismertet] ’ramoltatom-s-adom’
s „nem pusztn az szmt” „mennyi ms emberhez s lnyhez jut el s hogy k mindebbl mennyit rtenek s ismernek meg”
hanem az a ’fontos’ a szmomra [vilgom (letem) s ltezsem szmra] hogy ’megtapasztaltam / megtanultam’ „kifejezni / megmutatni” „ki vagyok s honnan jttem s merre tartok s mit adhatok”
„Mi Vagyok”
s ebben „n Vagyok” s „n mi Vagyok”
„Boldog Vagyok”

(
)
20100219:

A „csaldisg” rtelmben
A ’PIRAMIS’ [~oktader] mint ’N VAGYOK’ jelentse:
’Valahonnan rkeztem, s valahov tartok/haladok.
Csaldba, csaldtagknt trsaimhoz kapcsoldom.
Van eldm, s van utdom.’
’Valahonnan rkeztem s valahov tartok/haladok.

Csaldba, csaldtagknt trsaimhoz kapcsoldom.

Van eldm, s van utdom.’
