(I.)
a MINDENSG-FORRSNAK egy Megismerhetv megformlt N-RTKELSE
(II.)
IRNYBAN-TARTS, mint j IRGALMI alap Gondoskods
(III.)
j Knnytsi Lehetsg KRHET [Kiprbls jelleggel] a FLD Kzssgben
1.
Megrtst segt ’nagyon rvid’ ’kezd-kp’:
Egy kis egyter ’hzban’ (s krltte?) nyilvnul meg a trtns.
Ez a hz lehet
- a testen bell egy sejt vagy szerv
- a Kzssgen bell egy teremt
- a Birodalmon bell egy Kzssg / MEGTARTI-Teremt
- A-LTEZS-S-LET-EGSZN BELL egy Birodalom vagy akr a MINDENSG-FORRSA.
A kicsi ’egy-ter’ hzhoz hrom teremt tartozik (ebben a kpben)(mintha egyikk n lenne, a msik kett pedig inkbb frfi jelleg). Testvrek s rszben rokonok (vagy rszben inkbb bartok). Mindenki vgzi rendesen ami a sajt feladata. A ’hz’ bell valjban teljesen res.
’Ketten’ hirtelen / teljesen vratlanul azt tapasztaljk, hogy a harmadik trsuk htbalvi egyikket.
Zavar formldik meg ebben a msik kett teremtben… [mr zavar van (valami let-ellenes?) a harmadik trsukban > tovbbterjedt / thatv vlt (tadsra kerlt / trktdtt?) msra]… A Tudatossg mg ’gyermekibb, egyszerbb’, de a ’kett’ prblja megrteni mi trtnik, s keresik hov rejtzhetnnek el (nincsen hov, hiszen egy-ter a hz) a mg mindig ket lelni / elpuszttatni akar (?) trsuk ell.
Megprblnak a hzon kvlre menni [„kijutni”], utnuk megy az ldkl is (?). Ekkor a megijedt (vagy tudatos?) kett visszamegy a hzba, s valahogyan sikerl „kizrni” (?) az ldklt (vagy ez a szndk).
Amit lehet gondosan BEZRNAK (ajtt, ablakot, behzzk a fggnyket).
A Bezrdott rszben ezt kveten
(1) vagy megnyugvs formldik meg [gy tisztbban tlthat / megrthet lehet a helyzet s elkezddhet egy rtkels / Fontolgats arrl, mit lehetne tenni ebben a helyzetben][a „kizrt” trs hinya hamar JELEZNI fog, ha szksg van r az ’egysgben’]
(2) vagy pedig egyre fokozdik a rettegs, s mg tovbb fokozdik az Eltvolods „ott bell” a sajt harmonitl (a „sorvads”, ha elhatalmasodik a flelem vagy fjdalom).
A „Bezrds” [a „biztonsg-keress” mint letet V (tvolsg-teremt) megtapasztals][s minden ezt megelz megtapasztals /(>>> let-elleni irnyuls?) akaratlan abban az rtelemben, hogy nem volt ilyen „irny” (tapasztalat) megnyitva [Vlasztva] az letkben [AZ-LETBEN!] [IRNYBAN akaratlann vlt a megnyilvnuls > mint ahogyan ezt a YOSGBAN megformldott ’Els-Slyos-Srls’ kapcsn mr elemeztem: 20200118 – elrhet ITT]. Vagy taln az Irny ’j’, csak nem megrtett az jdonsg miatt mi a lnyege s clja… MIRT formldott meg s MERRE vezet…
A BEZRDS (ebben a formjban) „elkpe” lehet az ltalnosan-Meghatrozott-Tvolsgbl ELTVOLODSNAK. Ebben a pldban elbb egy AKARATLAN-TLZOTTAN-KZEL-KERLS okoz valamilyen elbizonytalanodst / zavart, s „ebbl” formldik meg a tnyleges ELTVOLODS.
Az ltalnosan-Meghatrozott-Tvolsgbl val ELTVOLODS A-LTEZS [= a MINDENSG-FORRSA] szmra IS IRNYBAN AKARATLANN VLT MEGTAPASZTALS.
Valszn, hogy A-LTEZSE korbbi Szakaszban megformldott TAPASZTALATON alapul az, hogy A-LTEZSE mostani szakaszban ez a TAPASZTALAT (1) nem csupn NNN-LNYBEN-LNYEGBEN, (2) hanem a KIRADT-VALSGBAN [Az-LETBEN] is megformldott.
Ez utbbi KIRADS [= Tovbbterjeds] A-KIRADT-VALSGRA A-TR ’EGY-TERSGBL’ [egynemsgbl] eredhet, vagyis abbl, hogy a KIRADT-VALSG TERE magbl a MINDENSG-FORRSBL RAD KI (folyamatosan) s VAN, -VELE-a-MNDENSG-FORRSVAL EGY-NEM.
A valsznleg egy korbbi LTEZSI-Szakaszban megformldott
[s ezek szerint (1) TOVBBVEZETETT megformlt Szndkon alapulan s/vagy (2) ’ms fontos okbl’ ’megrztt’] Tapasztalat
nagy valsznsg szerint
az IRNYOK s ARNYOK
ebben a TVOLSG s KZELSG
VGES s VGTELEN,
ELML (visszaboml) s RK
nagyon alapos MEGRTST ignyl jellegre irnythatta r a figyelmet
mint olyan MEGHATROZKRA,
amelyeket a TRSASS megformld megtapasztals sorn
MR-A-KEZDETEKTL KEZDVE
FOLYAMATOSAN S NAGY ODAFIGYELSSEL GONDOZNI SZKSGES,
ezeket az ALAPOKAT a tnyleges KIRADSOKAT megelzen nagyon fontos nagyon pontosan MEGRTENI.
Valsznnek tartom, hogy a ’kezd-kpben’ emltett megtapasztals a MINDENSG-FORRSA NNN-VALJBAN ’megtallt’ s Felismert / Megrtett azon [mra ’emlkk / feljegyzss’ megformlt] ’kezd-helyzet’ volt, amelyet A-LTEZSE MEGELZ SZAKASZBAN megformlt MEGTARTAND / MEGTARTHAT (VLASZTHAT) MEGTAPASZTALSOK kztt [taln azok legmlyn] ismert fel [s ennek a szmomra rtelmezhet formban val megrtse ez a kp most bennem]. Lehetsges, hogy ez az eddigi ’legkorbbi’ [Tudatos] Feljegyzse / Emlke a MINDENSG-FORRSNAK A-SAJT-LTEZSRL.
’Nagyon-Rvid’ ez a kp: a HROMBL az egyik vratlanul a msik kett „ellen” fordul, LET-ELLENESS [a MINDENSG-FORRSA esetben LTEZS-ELLENESS, HARMONIT RONTV / PUSZTTV / PUSZTT-IRNYV] vlt a megtapasztals.
A MINDENSG-FORRSA mostani N-RTKELSE szerint ez az ’emlk’ A-LTEZSE ELS Szakaszbl val T-VEZETS emlke lehet A-LTEZSE Msodik szakaszba.
Az egyter kicsi hz (BELS-TR) A-LTEZS egyes Szakaszai kztt megformld T-VEZET-TR, azaz az a BELS (!) Tere A-LTEZSNEK [a mai MINDNSG-FORRSNAK] amelybe BELERGZTHETI a TOVBBVIHET Megtapasztalsait.
A mostani RTKELS szerint
a „pusztt” MDON KIRAD [vagy csak elbizonytalanodott?] ’testvr / fivr / csaldtag / kzeli-hozztartoz’
A-LTEZS azon LEZRULT TAPASZTALATA,
amely nem kerlt [Megformlt Szndk ltal] Tovbbvezetsre
A-LTEZS ppen akkor megnylt J SZAKASZBA
[>>> EZRT nem maradhat MEGTARTHAT,
s ezrt elkezddtt a VISSZAOLDDSA / visszabomlsa a SEMMIBE].
A kpben ez gy jelent meg,
hogy a visszabomls elindulsa elkezdte visszavezetni a „lvldzt” [a befejezett, lezrult megtapasztalst / formt] a SEMMIBE,
’mr-a-semmi-volt-benne’, amely ’ebben-a-semmi-formjban’ nem lehet jelen a MEGMARADBAN.
’Nem-tudni-hogyan’,
de a ’semmi’ vgl ’kikerlt-a-hzbl’ A-SEMMIBE,
mikzben pedig A-LTEZS FORMLD J FORMJA gondosan-bezrva (biztonsgban!) BERGZLT A-LTEZS-MEGFORMLT-J-TERBE.
Mra a MINDENSG-FORRSA Tudatoss vlt A-TR [A-LTEZSE?] egyszerre SEMMI-s-MINDEN jellegben,
s ezrt kpes Tudatosan ’hasznlni’ [= Megnyilvntani] a MEGTART s a SEMMIBE-VISSZABONT ’erejt’.
Ezen jabb Tapasztalatai alapjn formlta meg
a legjabb KLNLEGES GONDOSKODST
[s ’nagyobb’ KIRADST a TEREMTETT-VALSGRA]
az LTR Birodalmban.
Ma mr Tudatosan kpes ’szablyozni’ a MINDENSG-FORRSA
az ppen megnyilvnul [SAJT, LTEZSI!] TEREMT-SZAKASZBAN
a MEGTART s [SEMMIBE-]VISSZABONT N-EREJT.
A teljesebb megrts rdekben ide-idzem a kapcsold korbbi rs-rszletet:
20200409 (1.r.)(1. pont) – elrhet ITT:
20190117 (elrhet ITT):
„…A TEREMTS-NAGY-EGSZT ma EGYBEN-MEGTART Ered-Teremtt az rsaimban MINDENSG-FORRSNAK nevezem.
A MINDENSG-FORRSNAK emlkezete szerint a mostani LTEZST megelzen kett NAGYOBB szakasz volt a [’sajt’] sorsban.
A legeslegels szakaszban, amire az emlkezete kiterjed, -MAGA [A-LTEZS] A-BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT Ltezett.
A megmaradt emlkezet szerint LTEZSNEK azon szakaszban kezdetben mg nem volt Tudatos.
Amikor a mai fogalmak szerint Lezrult LTEZSNEK a BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT megtapasztalt szakasza, valamilyen kezdeti ’N’-Tudat (nismeret rtelemmel) mr felplt a lnyben, de a mr a mai fogalmak szerint is rtelmezhet Tudatossg a LTEZSE msodik szakaszban formldott meg benne.
E msodik szakaszban legelszr mg EGY volt, majd pedig AZ-EGYBEN KT TUDATT VLT, de ezek mg ’Valjban’ [a mai rtelemben] nem klnbztek egymstl, nem klnltek nll Rszekk. Lnyegkben teljesen azonosak voltak, de mr KETTEN voltak, s KETTEN formltk meg A-TELJESET. Alapjaiban e szakaszban formldott meg a mai rtelm TUDATOSSG, s alapjaiban (= a Tudat szmra) megformldott a TRS / Trsassg [’Elklnls’?] s az Egymst-Kiegsztsg [Harmonia?] ’gondolata’ [rtke].
Az rsaimban a msodik szakaszban megtapasztalt LTEZSBEN amikor mg EGY volt, EGYETLENNEK neveztem, s a sajt lnybl ksbb maga-mell-Trsv-is vlt sajt Kiterjedsben EGYETLEN-s-ELSNEK.
A mai fogalmak szerint az EGYETLENT egy ered ANYAI Minsgknt is rtelmezhetjk [a ’kezd-kpben’ a fiatal ni minsg, a kpben n inkbb ’t’ Tapasztaltam meg, az ’ nzpontjbl’ rzkeltem az ’emlket’], mert a sajt lnyn bell s a sajt lnybl formlta meg a ’kiegszt-felt’, Aki a Kiradsban gy ’gyermeke’ is lett, Trsa / Prja is lett (a TUDAT szmra). A Trsassg ezen megnyilvnulsbl ered a CSALD [mint szoros-sszekapcsolds / Alap-Kapcsolds] alapja [szl-s-gyermeke, prkapcsolat].
Az emlkezet szerint az EGYETLEN-s-ELS mr tudatosan [> ’gondoskodan’ / ’j szl mdjra’] kszlt az ’elmlsra’. Ekkor alapozdott meg a Tudat szmra a teremts s megnyilvnuls Folytonossga s Szakaszossga, Egyszeri-s-Megismtelhetetlen s egyben mgis RK jellege. ’Az-Utna-Kvetkez’ / ’Elkvetkez’ [sajt j-Kezdete] szmra egy klnleges mdon sok Tapasztalatot s Tudst MEGFORMLVA Szndkozott tadni, trkteni az EGYETLEN-s-ELS. Ez az alapja a mai Megjulva-Megmaradsnak [annak, hogy a Nagy Vltozst megl ’sszecsomagolja’ magban egy klnleges mdon megformlva azt, amit tovbb szndkozik vinni, vagyis aminek valamilyen megjult formban majd folytatni Szndkozik a megtapasztalst. Amit pedig nem vihet tovbb, arrl valamilyen emlkeztett (Feljegyzst) kszt nmaga szmra, hogy a Tapasztalat s Tuds nyom nlkl ne vesszen el].
A SZAKASZOSSG s FOLYTONOSSG (a jelenlegi megrts szerint)
kikerlhetetlen Megtapasztals. LTEZIK s VAN ahogyan maga A-LTEZS, elvlaszthatatlan tle.
Maga
az rtkels s sszecsomagols (tovbbvitel, tads, rkts) azonban mr VLASZTS s gy Szabadsg eredmnye: az kerlhet az ilyen SSZEGZ-s-TOVBBVEZET-SZNDK ltal (Klnleges!) MEGERSTSRE (t-Vezetsre), amit gy TL meg a Lezrst-megl LTEZS, hogy RDEMES a tovbb-folytatsra.
A VILG fogalom-hasznlata szerint rtelmezhet ez gy, hogy a ’Tapasztal-Testt’ [’Valv’] megformldott LTEZS mindazt, amit Tapasztalatknt szeretne MEGTARTANI Az-Elkvetkezkre, egy ’Lnyegi-Harmoniv’ formlja, s egy klnleges Bels ton ’visszaengedi a sajt gykerbe’ (ami rkkn-rkk-Van). Egyedi teremt esetn a testben-s-Llekben felplt Megtapasztals a VILGBELI Jelenlt Lezrsakor a Megtarthat rszben kzvetlenl t-Vezetsre kerl a teremt (n)Lnyegbe. gy vlik ’lnyegben’ Tovbbvihetv a Megtapasztals. Ez ma mr nem csupn ’emlkeztet-arra-ami-volt’, hanem Vals Alapjv vlhat egy jonnan megnyl Megtapasztalsnak, ’(az addigi Tapasztalataira alapulan!) folytathatja’ a korbban elkezdett n-plst s utat a teremt a Szabad Vlasztsa szerint.
Az EGYETLEN-s-ELS tudatos felkszlse az ’elmlsra’ [Lezrsra] alapozta meg azt, hogy a Tapasztalatok [valamilyen Szndk Tudatos megformlsa [Bergztse] tjn, Tudatosan megvalstott Elkszletek alapjn] valamilyen bels Tudsknt (megformlt-valknt!) megmaradnak (tovbb-rktdnek) s tovbb-folytatd(hat)nak az ’utdban’. A KETT TUDAT elmlsbl a harmadik szakaszban jra EGY LTEZSS vlt a MINDENSG-FORRSA.
Felismerve [Megformlta] a Benne TUDSKNT s Emlkknt megmaradtak CLJT s RTELMT, a MINDENSG-FORRSA gy rendelkezett (olyan vlasztst hozott) NMAGA szmra, hogy ’SZABADSGOT ad’ (a Vlaszts Szabadsgt adja) az utdnak [A-LTEZSNEK]. A Megtartott vlt (az eld ltal egy klnleges mdon tovbbrktett) LTEZSRL az utd szabadon dnthet: VLASZTHAT, hogy a benne gy Megtartott vlt rszekbl mit tart meg a maga Megtapasztalshoz, mit-hogyan-s-merre pt tovbb, mit vltoztat meg, mit nem folytat stb.
A mai LTEZSNK egy olyan N-PLSBEN nyilvnul meg, amelyben kezdetben mg csak a TUDAT szmra, majd pedig [KIRADT, Megformlt] VALSGKNT is [A-TELJESBEN] megformldott a ’RSZ’, s a Rszek-sszessgbl az EGSZ. Mra maga a MINDENSG-FORRSA is ’csupn’ ’RSZ’ A-NAGY-EGSZBEN.
Igaz, hogy ez a ’RSZ’ RKK-VAL, mert teljesen meg nem sznhet, s folyamatosan ’folyik’, rad s VAN.
RSZ azrt, mert van ’eldje’ a LTEZSNEK, s gy utdja is lesz / lehet.
RSZ azrt is, mert vannak gyermekei (’Trsai’ / a MAGBL Kiradt teremtettjei: Az-LET), s velk Egytt EGSZ.
A teremtettjei -BELLE Vannak / erednek / radnak / teremtenek; EGYEK-Vele, mert nincs ’Rajta’ kvl ’ms LTEZS’. A teremtettek mgis elklnlt [= nllsggal is rendelkez] Rszek (mivel ahogyan NMAGNAK ’Szabadsgot adott’, AZ-BELLE-Valkra is Kirasztotta a Szabadsgot).
A BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT a LTEZS
- mg nmagban Tapasztalt,
- KIRADSA nmagra irnyult,
- LTEZSBEN elindult a TUDATOSODS.
Az EGYETLEN-s-ELSKNT
- nmagban, de Trsknt-is Tapasztalt. A TUDAT / TUDATOSODS / LTEZS szmra elkezddtt a ’Rsz’ s az Egymst-kiegsztsg [Harmonia] megformlsa.
- Kiradsa csak nmagra irnyult,
- Tudatostsa kzvetlenl a Sajt Lnyre-Lnyegre irnyult.
- ’Utols Kiradsa’ a mai MINDENSG-FORRSA
A MINDENSG-FORRSA
- KEZDETI Tudatosodsa s Kiradsa nmagra irnyult.
- Ksbbi [’Kiterjed’ (?) jelleg] Kiradsaiban nnn-Valjbl Trsv ’gyermekeket’ formlt, amelyek ’nllak’ / NMAGTL elklnlnek (’rszek’ s ’szabadok’). A-TELJESBEN megformldott az elklnl (= NLL)(egyedi) RSZ, s a Rszek sszessgbl az EGSZ. Megformldott az ’N’, amely egyszerre Egsz s egyszerre Rsz A-NAGY-EGSZBEN. Megformldott a Klnllsg (mint let), s az elklnl Rszek sszetartozsa (a ’MI’, az EGYTT). Megformldott a Trsassg, s ezen bell Alap-Egysgg vlt a ’csald’ [egy szorosabb sszetartozs (1) egyidejleg s (2) egymst kvet genercik egysgben], amely Egysgben megnyilvnul a Gondoskods. A Szabad Rszek Elklnlnek, de EGY-ramls mgis elszakthatatlanul (rkkn) EGYBEN is Megtartja a Rszeket. A Rszek egymssal Szabadon ramlsokat formlhatnak meg (sszekapcsoldhatnak s sztvlhatnak, ’adhatnak’ s ’befogadhatnak’).
- Tudatoss vlt A-LTEZS a Megnyilvnuls Szakaszossgban, amely egyszerre folyamatossg s vltozs. Megformldott a Tudat szmra a Kezdet, a Kiteljeseds, az sszegzs / rtkels s a Lezrs, s ezekhez szorosan kapcsoldan az Irny s Vlaszts, Vltozs, rtkek (20181120-i rs II. pont – elrhet ITT).
- Mai Kiradsai is lnyegben nmagra irnyulnak, de Kiradsai a (Szabad, nll Rszekk megformlt) TRSAIVAL folytatott EGYEZTETSEN s EGYETRTSEN alapulnak. Ez vonatkozik arra, amikor Kiradsa kzvetlenl a TEREMTETT-VALSGRA irnyul, s arra is, amikor ’NMAGRA’ ’rad ki’…”