Mint emltettem, az j IRNYBAN-TARTS (1) nem csupn a MEGTARTI-Teremtk szmra nyit meg jabb Megerstsi Lehetsgeket, (2) hanem az (n)Lnyeg szmra is.
A FLD Kzssgbe letre Befogadott egyedi teremtivel
a FLDANYA megformlt mostanban egy olyan jabb sszecsendlst is,
amely Hatalmat [s gy Felelssget] adott az (n)Lnyeg szmra ahhoz,
hogy
’kzvetlen’ (klnleges) Jelzsekkel lhessen a FLDANYA fel akkor,
ha FONTOSNAK tli meg azt,
hogy egyes Tovbbvitt Tapasztalatai az anyagi-formban l Tudatba a lehet leghamarabb beemelsre kerljenek.
Ez valjban az (n)Lnyeg egyik jabb Irnyban-Tartsi lehetsge,
amelyet az lett kzvetlenl Gondoz MEGTARTI fel nyilvnthat meg.
Ez valjban egy Krs vagy Jelzs arra,
hogy a SAJT Harmonija szerint megnyilvnul n-plse egy fontos rszlete kerljn a MEGTARTI-Teremt ’fokozott figyelmbe’:
vegye figyelembe az anyagi testben tapasztal lethez tartoz ramlsok s j-Harmonik megformlsnl,
mert az fontos alapja valamilyen hamarosan megnyl jabb Teremtsi-Irnynak vagy mr elkezdett Sors-Rendezsnek.
Maga az (n)Lnyeg is lhet Knnyts Befogadsa irnti Kezdemnyezssel / Krssel,
ezt ugyancsak az j IRNYBAN-TARTSI FELELSSGE rszeknt teheti meg.
Sokfle jabb Szablyozsrl rtam mostanban, ezek majd aprnknt szpen beplnek (Tudsknt s Tapasztalatknt) az letnkbe. Taln nem minden eddig Megrtett rszlet kerl azonnal a Tudatunkba az j Testnkben, de ami a Tapasztalataink rtkelshez s rtelmezshez szksges lesz, azt a FLDANYA segti a lehet leghamarabb beemelni a Tudatba / bergzteni az j Testbe. Ahogyan ezt eddig is megtapasztaltuk, Bizalommal / Trelemmel / Ers befel-figyelssel nagyon hamar a Tudatba emelkednek ma mr a Megrtsek. Ez elrelthatan gy lesz majd az j Testnkben is.
Ezeknek az jabban megformlt sszecsendlseknek, valamint az SSZETETT Bels-Klnleges-Trben s Ered-n-Jellegben jonnan megformlt [Tudatba-Beemelst segt] ramlsoknak a MEGALAPOZSA (a megalapozsa befejezdse) arra is utalhat (taln), hogy a Megjul-anyagi-test most mr olyan mrtkben Hozzigazodott az let j Tr-Alapjhoz, hogy hamarosan megkezdheti a ’teljesen nll’ lett… (?)
rdemes lehet most
Tudatosan sszekapcsoldva a FLDANYVAL
TNZNI a TOVBBVITELRE sszeksztett [LTALNOS s KLNLEGES] Megtapasztalsokat
[ezek kztt a Folytatsra elksztett KZELI SSZEKAPCSOLDSKAT is!],
s egy olyan SZABAD SZNDKON alapul MEGERSTST Tudatosan ezekhez hozzkapcsolni,
hogy amikor arra szksg van,
egyszeren s harmonikusan emelkedjenek be az j Anyagi-Test let Tudatba a megrztt Tapasztalatok,
s azok harmonikusan bergzljenek a Testbe.
A FLDANYA
a Bels Terek [ELVEKKEL szablyozott] ELLENRZSEI sorn
Fokozott Figyelmet fordt arra is,
hogy ’zavaran’ / ’akaratlanul’ s ’szksgtelenl’, ’zsfoltan feltdulan’ ne emelkedhessen a Tudatba a Tovbbvitelre sszelltott Tapasztalat-csomag,
illetve „ne akadjon el / ne akadozzon” annak a Tudatba emelkedse, aminek Tapasztalatknt val Bergztse az j testbe halaszthatatlanul szksges.
Egy MOST-FORMLD ’bels szablyozs’ is bergztsre kerlt ennek rdekben
a Tovbbvitelre sszeksztett Tapasztalat-csomag ’kr’
[illetve magukba a Tapasztalat-rszekbe is],
amelyek a „feltolul” vagy ms okbl „zavar jelleg” [akr „akadoz”] megnyilvnulst
(1) JELZIK minden letet kzvetlenl Gondoz MEGTARTKNAK [az IRGALOMNAK is],
s (2) vagy egy ’Megllts’ jelleggel, vagy pedig valamilyen ’tvolsg-szablyozssal’ ’lelasstjk’ [vagy ms mdon ’harmoniba igaztjk’] a Tapasztalatok ’kiradst’.
Ha szksges,
az IRGALOM Kzvetlenl segti a FLDANYT az IRNYBAN-TARTSHOZ szksges J-HARMONIK megformlsban.
Fokozott odafigyelssel irnyul a FLDANYA s IRGALOM arra,
hogy ’egyszerre’ mindig csupn egy [s a megfelel / szksges] Tapasztalat emelkedhessen a Tudatba,
s azt legyen lehetsge kellen megfontolni / megrtenie a teremtnek.
Vagy a FLDANYA,
vagy az IRGALOM
Ellenrzi
a FLD Kzssgbe Befogadott teremtkben a Tudatba beemelked korbbi Tapasztalatokat:
(1)
azt, hogy ’egyszerre csak’ egy Tapasztalat emelkedhessen be a Tudatba,
s (2) azt is, hogy pontosan az a Tapasztalat legyen ez, amelyre akkor a Harmonikus let-vezets rdekben szksg van.
Az IRGALMAT a FLDANYA azrt KRTE fel erre a Gondoskodsi Feladatra
a FLD Kzssge MEGJULSI-TERBEN,
mert az IRNYBAN-TARTS ma mr [Alapjban] az IRGALOMHOZ rendelt Gondoskods.
gy az IRGALOM az j Gondoskodsval maga is kzvetlenl Tapasztalatot szerez
az J TR-ALAP TRBE val T-VEZETSI / MEGJULSI [IRNYBAN-TART] Gondoskodsrl,
msfell pedig a FLDANYA szmra is nagy knnyebbsg lesz az,
ha a teremti bels-tereit EGYTT Ellenrizheti az IRNYBAN-TARTSRT Felels KLNLEGES-nagy-TEREMTVEL.
3.
Emltettem korbban, hogy az IRNYBAN-TARTSNAK vannak mr olyan megformlt elemei / Gondoskods-rszei,
- amelyek ’Megformlt-Tr-Alapak’,
- s van egy olyan jonnan formld rsze, amely kzvetlenl A-SEMMIN [FORRSON?] ’alapul’.
A MINDENSG-FORRSA a SAJT LTEZSNEK (!) eddig Felismert s Megrtett TR-Rszeit Tudatosan hasznlva egyre teljesebben Megrti A-LTEZSE [s ebben A-TR] Lnyegt-Cljt-rtelmt.
(1)
A-TR lnyege / EREDJE szerint AZRT VAN,
hogy ’ABBAN’ a Tapasztalatok / A-Vltozs
Megnyilvnuljanak
[ma mr rzkelhetv s Felismertt / Megrtett vljanak].
(2)
’Utbb’ megformldott SZNDK [VLASZTS] AZON IRNYBAN,
hogy ’ne mljon el nyom nlkl a Tapasztalat’,
’maradjon meg valamilyen rk formban’,
habr tudott,
hogy a megformlt-valja nem maradhat meg.
Ekkor formldott meg a TRBEN A-TR [s gy A-LTEZS] azon N-JELLEGE,
amely a Tapasztalatok ’lnyegt’
[a benne Felismertek Lnyegt-Cljt-rtelmt / a Tudst, Megrtst]
kpess vlhat VLASZTSRA ALAPULAN
[teht ez mr Szabadsg]
egy ezen clbl megformlt ’Belsbb’ s ’TARTSAN Megformlt’ TRBE Bergzteni.
Ennek az els [ma ismert] Megnyilvnulsa lehetett a ’kezd-kpben’ emltett ’Legels T-VEZETS’,
s valsznleg mig ez az akkor megformldott s TARTSS megformlt BELS-TR az alapja
a MINDENSG-FORRSA [= A-LTEZS] minden Megtapasztalsa lnyegt / cljt / rtelmt ’visszakereshet’, utlag is megismerhet [az ppen Megformlt-Val Tudatossgba Beemelhet] TUDS formjban val MEGTARTSNAK.
gy ez az ’Alap-Mintja’ annak is,
hogy az egyedi lett vlt [MEGTARTI s egyedi] teremtkben
(1) mind a MINDENSG-FORRSVAL ’KZS’ Ered-Kiradsi-Pontban,
(2) mind a teremt (n)Lnyegi [s minden ms megformlt (Kzps, anyagi)] Testben
mra megformlsra kerlt / kerl egy olyan ’rk’ jelleg Bels Tr-Rsz,
amelybe a Tapasztalatok lnyege (’eszencija’) mindaddig Bergzl,
amg az adott testi forma l.
(n)Lnyeg esetn ez a teremt TELJES LETE.
A Kzps-Test esetben ’addig l’ a Kzps-Test,
amg a teremt abban a Birodalomban l letre Befogadva,
amely Birodalom nagy-TEREMTJE szmra ’TERET ADOTT’ a Kzps-Test megformlsval.
Anyagi-Test esetben
nem csupn a szlets s Lezrs kztti tartamban rgzlnek be ’rk’ [= visszakereshet, brmikor a megformlt-test Tudatba beemelhet] formban a Tapasztalatok,
hanem mindaddig,
amg abban a Kzssgben Befogadva VAN a teremt, amelyben ezt az anyagi-testi formj Megtapasztalst megkezdte.
Amikor egy Birodalomban [ez ma mg elsdlegesen csak a KLNLEGES Birodalombl ered egyedi teremtkre jellemz] vagy Kzssgben
az egyedi teremt TELJESEN LEZRJA a Megtapasztalst,
a Tapasztalatai [Sajt Harmonija / a sajt Ered-n-Jellege Meghatrozi szerint felplt, s emiatt] MEGTARTHAT rszt
’Lnyegi-Harmoniv’ formlja
[ha azt ’TOVBBVINNI’ Szndkozik Megtartott-Tudsknt],
s az egy ’valamelyest elklnl’ Bels-Trben Bergzl az (n)Lnyeg ’Tapasztalatokat Megrz Bels-Terben’.
Ez a ’valamelyest klnllsg’ csupn azt jelenti,
hogy a Megmarad Tapasztalat pontosan JELZI, hogy melyik Birodalom melyik Kzssgben (= melyik nagy-TEREMT s MEGTARTI-Teremt Kzvetlen Gondoskodsa mellett) formldott lett a Tapasztalat azon rsze.
Ez nagyon fontos ezen Tapasztalatok ksbbi rtkelsnl
[pldul annak az rtkelsnl,
hogy az azon Birodalomban / Kzssgben megformldott ELTVOLODS a Sajt-Harmonitl
mennyiben Felelssge a teremtnek-magnak
(megfelel MEGTARTI Gondoskods mellett mi okozta benne az Eltvolodst),
s mennyiben Felelssge ez az letet Gondoz MEGTARTKNAK
(habr a teremt a tle telhet mdon mindent megtett a Sajt-Harmonija Megtartsrt,
ehhez nem kapott megfelelen elgsges Kzvetlen Gondoskodst az lett Gondoz MEGTARTITL)].