24.
	
		2020.11.05.
	
		 
	
		            A mostani rs 1. pontjban rtam arrl (elrhet ITT), hogy
	
		jelenleg
	
		a MEGTARTI-Teremt s a KLNLEGES-nagy-TEREMTK
	
		’Fokozott-Figyelemmel’ Figyelik / Ellenrzik / rtkelik a gondolatok „cikzv” vlst.
	
		 
	
		Ha a gondolatok [vagy akr rzelmi megnyilvnulsok vagy ms jelleg ’Kirads’]
	
		HIRTELEN-VRATLANUL NAGY-MRTKBEN megvltozik,
	
		azonnal ’FOKOZOTT-GONDOSKODSSAL’ nyilvnulnak meg az rintett teremt [akr rintett Helyzet] fel,
	
		s  azonnal rtkelsre kerl,
 azonnal rtkelsre kerl,
	
		 hogy ez a Vltozs olyan jelleg-e, amely kifejezetten ER-VESZT / Fokozottan-Er-Veszt / EL-Terel irnyba „terel(het)(ne)-e”.
	
		 
	
		            A FLD Kzssgben a [„Hatalmi alap”] „Szvevny” jelleg a legtbbszr felismerhet (beazonosthat) az egyedi teremt nmaga ltal is egy kis ’gyakorls’ utn. Ha a gondolat kifejezetten mindig a „lehet legrosszabb forgatknyv / vgkifejlet fel terelget” (erteljesen vagy akr alig-szreveheten), ha egyre „nyomasztbb” (akr flelmetess) kezd vlni a gondolkods [s „hozzadott rzelem”] ltal „szni kezdett” „t”, TUDATOS ODAFORDULSSAL a „Szvevny” szvse azonnal lellthat.
	
		 
	
		20200723 (3.r.) (2. pont) – elrhet ITT:
	
		
 „…Fontos:
„…Fontos:
	
		amivel nincs dolgunk, 
	
		annak legfeljebb a felsznt vagyunk kpesek rzkelni / tudatostani, 
	
		a valsgt / teljes-valjt (’mlysgeit’) nem.
	
		 
	
		       „Szvevnyek” „elindtsa” s „tpllsa”
	
		     A „szvevny” egy klns „megragads”, a figyelem s let-er olyan klns (EL)terelsnek mdja, amely kzvetlen s lehetsg szerint gyors s jelents meggyenglshez vezethet (akr csak egy rvid tartamra, akr hosszabb tartamra is). Hasonl lehet az lmodshoz, de ber llapotban is szvdhet.
	
		       A „szvevnyt” gyakran egy klns pulzl bevetts hatsra kezdtk el megformzni a ltezk. Nha „kpek”, nha „hangulatok”, nha „rzelmek” stb megzavars / befolysols szndkval val klns kirasztsa indtotta el a „szvst”, ha ezek alkalmasak voltak egy adott ltezben egy-egy mg gyengbb [vagy ppen megnyl / rzkenyebb] let-terlet [hasonlsgon alapul?] „megragadsra”.
	
		      A „megragadott” rszbl [mint egy alaphelyzetbl] elkezddtt a ltez lnyben egy klns „behlzs” „megformlsa”, egy lehetsg szerint tovaterjed „szvevny” megformlsa.
	
		      A „megragadott” rsz vagy rzkenysg a „szvevny” „alap-helyzetv” vlt, s ebbl indult el egy homlyos s nyomaszt „tra” a ltez.
	
		      rzkelhette azt, hogy pldul ppen tvol van az otthontl, s ekkor olyan jelzst kap, hogy otthon valami baj van, s azonnal haza kell mennie. Szndka a „hazatrs” volt, s ennek rdekben elkezdett „maga krl” „eszkzket /segtket keresni” ahhoz, hogy hazajuthasson. Keresett-s-keresett a homlyban, amely nha itt-ott kicsit kivilgosodott, hogy arra terelje a figyelmt, de vgl ott sem tallt eszkzket s segtket, gy egyre nyomasztbb vlt szmra a helyzet. Tudatossgtl fggen akr flelem, dh vagy ms fjdalmak is felersdhettek, s ez a „nyomott llapot” ltalban gyors ervesztsekhez (kifradshoz, az n-kontroll meglazulshoz) is vezethetett.
	
		         Kell tudatossggal felismerhet a „szvevny” klns [megvezet, megtveszt, fojtogat] jellege, s ilyenkor  a kilps szndkval ltalban egyszer kilpni a „szvevnybl”. A ’kilps’ a „szvevnybl” a leggyakrabban magnak a „szvevnynek” az elenyszsvel / semmiv vlsval jr, hiszen azt nem ’tpllja’ tovbb mr a „megragadott” ltez figyelme / teremt-ereje.
 a kilps szndkval ltalban egyszer kilpni a „szvevnybl”. A ’kilps’ a „szvevnybl” a leggyakrabban magnak a „szvevnynek” az elenyszsvel / semmiv vlsval jr, hiszen azt nem ’tpllja’ tovbb mr a „megragadott” ltez figyelme / teremt-ereje.
	
		            A „szvevny” teht leggyakrabban egy klns / homlyos trtnet (s tr) megszvse a ltez sajt nerejbl, amelyben egyre jabb kedveztlen helyzetek formldnak, s mindig a „legrosszabb” lehetsgek fel tolnak --- ez az aggdsbl a flelem jelleg llapotba vezethet, akr pnikok sorozatt is elidzheti. A csalds [s a lelkifurdals] kapcsn korbban rintettem, hogy egy vals maggal nem rendelkez  [NEM A SAJT SORSHOZ TARTOZ] helyzet „gygytsa / megfigyelse / elemezgetse” sok ert kpes elemszteni [NEM KPES VALDI RMT ADNI / NYITNI], s az ilyen krelt helyzetbl val kilps ltalban nagyobb tudatossgot ignyel. A sajt-er „besztt” jelenlte miatt sokszor nem knny felismerni a krelt helyzet valtlansgt. Korbban rintettem (20140204 - elrhet ITT), hogy az IRGALOM immr az ilyen bevetts jelleg (valtlansg) ’megklnbztetsben’ is megnyilvnul, emellett a FLD-Vilgban a (Tisztelet-s-)Megklnbztets (n)erejben is megnyilvnul olyan er, amely alkalmas az ilyen valtlansgok kzvetlen tudatostsra. [2020.07.21.: ma mr csak megfelelen VDETT-TEREKBEN lehetsges a „jogosulatlansgok” Kitiszttsa azrt, hogy ez a vltozs ms teremtk lett se zavarhassa meg.]
 [NEM A SAJT SORSHOZ TARTOZ] helyzet „gygytsa / megfigyelse / elemezgetse” sok ert kpes elemszteni [NEM KPES VALDI RMT ADNI / NYITNI], s az ilyen krelt helyzetbl val kilps ltalban nagyobb tudatossgot ignyel. A sajt-er „besztt” jelenlte miatt sokszor nem knny felismerni a krelt helyzet valtlansgt. Korbban rintettem (20140204 - elrhet ITT), hogy az IRGALOM immr az ilyen bevetts jelleg (valtlansg) ’megklnbztetsben’ is megnyilvnul, emellett a FLD-Vilgban a (Tisztelet-s-)Megklnbztets (n)erejben is megnyilvnul olyan er, amely alkalmas az ilyen valtlansgok kzvetlen tudatostsra. [2020.07.21.: ma mr csak megfelelen VDETT-TEREKBEN lehetsges a „jogosulatlansgok” Kitiszttsa azrt, hogy ez a vltozs ms teremtk lett se zavarhassa meg.]
	
		            A „szvevnyben” val jelenlt [a „szvevny” fenntartsa s szvse] nagyon sok ert kt le [akr emszt el]. Klns mdon „emlkeztet”, s kpes lehet egy „lland aggdsban tartani”.
	
		 
	
		Ha a kifejezetten sorsot-nehezt irnyba „terel” [pldul vratlanul felersdtt / cikzv vlt] gondolati s egyb megnyilvnulst
	
		a teremt nmaga nem kpes ’meglltani’ 
	
		(1) az (n)Lnyege erteljesebb / specilis IRNYBAN-TARTSVAL,
	
		(2) az anyagi-testben-l rszben a megfelelen erteljes ’nmaga-fel-tudatos-oda-fordulssal / a tudatossg megfelel irnytsval,
	
		elsdlegesen a Kzvetlen MEGTARTI-Teremt [a FLD Kzssgben a FLDANYA]
	
		s az Ered-nagy-TEREMT rad ki a teremt fel [immr a SPECILIS ramlson is!] erteljesebben IRNYBAN-TART MEGERSTSBEN.
	
		 
	
		 
	
		
 Mostanban
Mostanban
	
		egyre gyakrabban megtapasztaljk majd a Klnleges Utat megnyitott teremtk
	
		a ’gondolati cikzsnak’ egy msik formjt is.
	
		Ez kifejezetten MEGERST irny, 
	
		s egy gyors N-ELLENRZSKNT rtelmezhet a leginkbb.
	
		 
	
		            A FLD Kzssgben a MAGOK rgebb ta ismerik az nEllenrzsnek ezt a formjt. Tbb alkalommal rtam mr arrl, hogy
	
		mind a FLDANYA,
	
		mind a MAGJAI
	
		amikor elbizonytalanodst tapasztalnak meg, 
	
		a lehet leghamarabb
	
		egy ’nagyon tudatosan irnytott befel-fordulssal’, a sajt-kzppont / let-ered fel oda-fordulssal
	
		a ’tudatba idzik’ (tismtlik magukban) az letk MEGHATROZIT.
	
		 
	
		       Nha ehhez a gyors [~ ’kellen alapos’] nEllenrzshez elg, ha egy-egy ’gondolati felvillanssal’ a Tudatba-Emelik a Vlasztsaikat [s azt, hogy mi ezek pontos Lnyege-Clja-rtelme]. Ez olyan, mint amikor egy utazs eltt mg utoljra gyorsan vgignzzk mit hova csomagoltunk ssze, s hogy otthon mindent bezrtunk-e / minden a helyn van-e.
	
		            Az nEllenrzst szksgess tev Helyzettl is fgg, mennyire rszletesen szksges ’tudatosan rnzni’ egy-egy Meghatrozra [vagy akr az sszesre]. Ha mr ’rgebben dolgoztunk’ egyes erinkkel [rgebben hasznltuk egy-egy tudsunkat] szksg lehet alaposabban is felidzni a Tapasztalathoz tartoz Meghatrozkat.
	
		            A FLDANYA ’mr a kezdetektl’ alkalmazza azt a MEGTARTI-Gondoskodst, hogy bizonyos tartamonknt ’Emlkeztet Megtapasztsokba’ vezeti az egyedi teremtket [20190805[1.r.] – elrhet ITT]:
	
		      „…Bizonyos rtelemben ’egyedi’ [ms Kzssgekben kevss ismert] mdon a FLDANYA a  Klnleges Utakban megnylt teremtit [nem csak a MAGJAIT] [kln-kln] meghatrozott tartamonknt ’Emlkezteti’ (1) egyfell a teremt sajt Meghatrozira / n-Jellegre (ebben pldul a vlasztott Klnleges Teremts Meghatroz Alap-jellegeire) s (2) amikor a teremt felkszl egy ’Feladatra’, akkor mindazon fontos szablyokra is, amelyekre a feladat megnyilvntsa sorn majd fokozott figyelemmel szksges lennie.
	
		        Ezek az ’Emlkeztet Jelzsek’ jellemzen a mindennapi megtapasztalsokba beptve nyilvnulnak meg (pldul egy mozdulat hatsra megjelenik egy korbbi Felismers, s az abbl felplt tuds). Az ilyen ’Emlkeztets’ rirnythatja arra a figyelmet (mr a feladat megnylsa eltt napokkal / hetekkel), hogy nagyon fontos lesz ’csak arra sszpontostani a figyelmet amit ppen tesz’ (nem kalandozhat el a figyelme egyetlen pillanatra sem), illetve a Tudatba idzdhetnek olyan korbbi megtapasztalsok, amelyekbl felplt Tuds a megvalsts sorn meghatrozan fontos lesz (gy azt a teremt tbbszr jra ttekintheti) stb. Egyre gyakrabban l a FLDANYA az ilyen ’ismteltet’, ’emlkeztet’, ’tudatba beemel’ Jelzseivel (’emlkeztet meglsekkel’) olyankor is, amikor nem egy adott feladatra kszti fel ezzel a teremtt. Ilyenkor ezek az ’emlkeztetsek’ kifejezetten arra irnyulnak, hogy az addig felplt Tapasztalat ne halvnyuljon el egy fontos rszben sem…”
	
		 
	
		A mostanban [valsznleg sokakban] egyre gyakrabban megjelen MEGERST Irny ’gondolati cikzst’
	
		knny MEGKLNBZTETNI a „szvevny” jelleg [folyamatosan egyre nyomasztbb llapot fel terel] gondolati cikzstl.
	
		 
	
		Az nEllenrzs jelleg
	
		[vagy a FLDANYA ltal megformlt ’Emlkeztet Megtapasztalsi’] helyzetekben
	
		a gondolatok hirtelen felvillansa
	
		[egy-egy Fontos Helyzet / Meghatroz egy-egy pillanatra val Tudatba-Beemel(d)se]
	
		semmifle nyomaszt megtapasztalst nem eredmnyez.
	
		 
	
		[Kezdetben ugyanakkor eredmnyezhetnek elbizonytalanodst
	
		>>> ekkor a ’Sajt-Kzppont fel val mg tudatosabb odafordulssal az elbizonytalanods gyorsan megszntethet
	
		>>> Felismerhetv s Megrthetv vlik a Megtapasztals Lnyege-Clja-rtelme.]
	
		 
	
		       Leggyakrabban akkor tapasztalhat meg ilyen mostanban, amikor
	
		(1) a teremt ’elkezd felkszlni’ egy j Irny Megnyitsra az letben,
	
		(2) vagy pedig elkezd felkszlni egy hamarosan megnyl Klnleges-Munkra.
	
		 
	
		Ha egy ’Vratlanul’ bekvetkez Helyzetben
	
		GYORS ’klnleges reagls’ szksges,
	
		a FLDANYA s a Sajt (n)Lnyeg
	
		[esetleg ma mr a SPECILIS ramlson t maga az Ered-nagy-TEREMT]
	
		segt gyorsan Felidzni / a Tudatba Beemelni minden olyan MEGHATROZT, 
	
		amelyet majd a Klnleges-Munka sorn figyelembe venni szksges [vagy akr FOKOZOTT Figyelemmel kell lenni r]. 
	
		 
	
		        Olyan ez, mint amikor egy gygytt ’srgs esethez’ hvnak, s a Helyzet ’nagy vonalakban val megismerse utn’ a gygyt mindent sszekszt a ’tskjba’ amire elrelthatan szksge lesz.
	
		 
	
		Most az nEllenrzsek sorn a Tudatba Beemelsre kerl Vlasztsok / Tapasztalatok / rgebben hasznlt Tuds
	
		’elremutat’ abbl a szempontbl,
	
		hogy egy hamarosan Elkvetkez Helyzetben mire legynk Fokozott-Figyelemmel azrt, hogy
	
		(1)
	
		egy esetleg ’TELJESEN J HELYZETBEN’ [amivel addig mg nem tallkoztunk]
	
		hogyan tartsuk Irnyban a Sajt letnket,
	
		s (2)
	
		hogyan segthetnk a hozznk akkor ppen kzelebb lv Trsainknak abban, 
	
		hogy k maguk is [a tlk telhet tudatossggal] Irnyban tartsk a sajt letket…
	
		 
	
		Ha teht FELISMERJK,
	
		hogy a hirtelen Felvillan gondolataink nem a „lelltand” „szvevnyek”,
	
		hanem  a Meghatrozinkra / (korbbi s jabb) Vlasztsainkra irnytjk r a figyelmet,
 a Meghatrozinkra / (korbbi s jabb) Vlasztsainkra irnytjk r a figyelmet,
	
		rdemes TUDATOSAN A SAJT-KZPPONT FEL IRNYULVA
	
		legalbb rviden Felidzni a JELZ TAPASZTALATOKAT.
	
		rezhet / rzkelhet,
	
		hogy mely Tapasztalat-rszekre szksges / rdemes mlyebben is rnzni…
	
		s hogy MIRT szksges ezeket alaposabban rtkelni…
	
		 
	
		            Tapasztalat / Fontolgats
	
		 
	
		Egyre gyakoribb,
	
		hogy a MEGBECSLS s TISZTELET elhagyhatatlan megnyilvntsa mellett
	
		mostanban
	
		az ERTELJESEBB IRNYBAN-TARTS rdekben
	
		a FLDANYA ltal megformlt Megerst-Helyzetben (teht Klnleges-Okon alapulan, Klnleges-Munka sorn)
	
		msok fel az eddig megszokotthoz kpest sokkal Hatrozottabban / sokkal Erteljesebben is szksges lehet megnyilvnulni
	
		[pldul ’Hangosabban’ s Hatrozottan, ’Cl-Irnyosan’ szksges figyelmeztetni egy kzelben lv trsat akkor,
	
		ha a mindenki szmra Meghatroz Alap-rtket (a Tiszteletet)
	
		vagy pedig valamely nmaga ltal az Egyttes-Teremts szmra vlasztott Meghatrozt nem tart be].
	
		 
	
		Valszn,
	
		hogy a FLDANYA ltal megformlt ilyen Megerst-Helyzetekben
	
		egy-egy fontos Meghatrozra val [egy Trstl ered] Figyelem-Rirnyts
	
		egyre gyakrabban elgsges lehet ahhoz, 
	
		hogy a teremt nEllenrzst nyisson meg,
	
		s gy  a TUDATOS NMAGA FEL FORDULS elgsges lehet ahhoz,
 a TUDATOS NMAGA FEL FORDULS elgsges lehet ahhoz,
	
		hogy a Sajt (n)Lnyege fell s a FLDANYA fell rkez bels-tmutatsokat Felismerje-Megrtse s kvesse…
	
		 
	
		            A Tapasztalatok mutatjk majd meg, mennyiben lesz ’hatsos’ az ilyen Klnleges-Munka [a trs fell is megnyilvnul Irnyban-Tart Megersts ~ mindig csakis a FLDANYA tmutatsa alapjn].
	
		 
	
		            Rszleges Megrts
	
		 
	
		A FLD Kzssgben
	
		a Klnleges Utat megnyitott teremtk legtbbjben
	
		mostanban megkezddik egy j jelleg bels ’kommunikci’ megformlsa (els lpsben) a FLDANYVAL.
	
		 
	
		Az eddigi Tapasztalatok szerint
	
		maga az j ’kommunikcis forma’ (kezdetben?) teljesen egyedi mdon kezdhet megformldni a teremtkben
	
		>>> mindenkiben arra a ’kommunikcis formra’ ’alapulan’,
	
		amelyben elszr (?) kpess vlik Felismerni s Megrteni ezt az j kommunikcis mdot.
	
		Nagy valsznsg szerint lesznek, akikben a bels-lts, msokban a bels-halls vagy akr az rzs vagy rzkels ms ’biztoss megformlt alapjn’ indul majd el ennek az j kommunikcis formnak a megformlsa…
	
		azonban valszn,
	
		hogy amikor ez majd a teremtkben ’teljess’ vlik, nagyban hasonl lesz a megnyilvnulsa.
	
		[Hasonl ez ahhoz, ahogyan egy baba megtanul jrni.
	
		Klnbz, hogy ’milyen sorrendben’ pl egymsra a kszs / mszs / fells / fellls stb…]
	
		 
	
		rdemes tudatosan figyelni a belsben megjelen vltozsokat.
	
		Kezdetben ezek MEGFIGYELSE a fontos
	
		>>> milyen helyzetekben milyen vltozs / j megnyilvnuls jelez…
	
		milyen Megrtsek plnek fel a Megfigyelsekhez kapcsoldan…
	
		mikor kezd(het)jk el tudatosan hasznlni / irnytani…
	
		pontosan milyen felismert cl rdekben formldik bennnk stb…
	
		 
	
		            Van ennek az j kommunikcis formnak kapcsolata a most formld j SPECILIS [Birodalmon belli, Kzssgen belli] ramlsokkal is, de az eddigi megrtsem szerint csak rszleges a kapcsoldsa a SPECILIS ramlsokkal.
	
		       Akit rint rt, rtse
	
		Az rs folytatdik a 37. rszben, elrhet ITT