2021.02.15.
A SZERETET Fontossga az Alv-Kdok letbe-visszavezetse sorn
A [161.r.] 67. pontban (elrhet ITT) emltettem, hogy a FLD Kzssgben az ELLENRZSEK-EREJE j Hatalmat kapott: az Alv-Kdd vl let-rszek / Tapasztalatok RTKELSBEN immr kihagyhatatlanul rszt vesz, s Benne-Magban is bergztsre kerl az Alv-Kdd vlshoz kapcsold rszletes Feljegyzs. Annak a Meghatrozsban is rszt vesz, hogy az Alv-Kdd vl Tapasztalat ’nll’ Alv-Kdd vljon-e, vagy ms Alv-Kdokkal egy ’nagyobb Rendezsi csomagba kerljn’, amelyben az is meghatrozsra kerl, hogy ezek letbe-Visszavezetse milyen sorrendben nyilvnuljon majd meg.
Egy Alv-Kdd vlt let-rszre vonatkozan a FLDANYA, az ELLENRZSK-EREJE, az IRGALOM [st, akr az rintett egyedi teremt is] Kezdemnyezhet arra irnyul Ellenrzst, hogy megformldtak-e annak a Felttelei, hogy az Alv-Kd letbe-visszavezetse megkezddhessen.
Megrtst segt tvilgt-kp:
Egy ’gyermekotthonba’ rkeztem, tudatosan jttem ide, hogy megltogassam egy ide ’beadott’ gyermekemet. Mintha nem sokkal a szletse utn ide az otthonba ’beadtam volna’ a gyermekemet… nem emlkszem pontosan az okra, hogy mirt ’adtam’ ’gondozsba’ a mg egszen kicsi gyermeket… mert egybknt ez nem jellemz rm, szeretem a gyermekeimet… mostanra vannak mr nagyobb sajt gyermekeim, s taln egy egszen kicsi gyermekem is, akiket n magam nevelek…
Az otthonban jl gondjt viselik a gyermeknek. Mintha szinte egszen ’j-szltt’ lett volna akkor, amikor a kzvetlen gondoskodsombl kikerlt, mostanra pedig olyan, mintha kett-hrom ves lenne. A gondozk oda-hozzk hozzm a gyermeket, felveszem, a karomra ltetem, megrintem-megnzem, s szeretet van bennem… s az a szndk, hogy n most azonnal hazaviszem magammal… Krem, hogy elvihessem magammal, hogy visszafogadhassam. Elveszem az ’igazolvnyaimat’, tadom a velem szemben l gondoznak… kzben a gyermeket visszavettk tlem. Elmondom, hogy mr kpes vagyok gondozni a gyermeket… hogy van ’munkm’, van hol laknom… egyre hatrozottabban rzem magamban, hogy most azonnal szeretnm magammal vinni a gyermeket, nem szeretnm, ha egyetlen napot is nlkle kellene lnem (vagy neki nlklem kellene lnie). A gondozk nem beszlnek velem, nem bartsgosak velem, de nem rzkelek semmifle rosszallst vagy megtlst az irnyomban… ’ott vannak’, s szinte sztlanul teszik a dolgukat.
Megllaptottam magamban, hogy szpen gondoskodtak a gyermekrl, a gyermek szp s a kornak megfelelen fejlett… azt mg nem tudtam megtlni, hogy ’rtelmileg’ a gyermek mennyire fejlett (amikor a karjaimba vettem, inkbb n magamban rzkeltem a fel irnyul szeretetemet, sztlan volt… taln ahhoz hasonlan, mint a gondozk…)
Ami ’furcsa’ volt: a gyermek egy olyan kezes-lbas tiszta ruhcskban volt, amit a pici babkra szoktak adni…
Az ’asztal’ mell [amelyiknl az adataimat egyeztettk / ellenriztk] nhny [taln hrom] ’dobozban’ mindazt odatettk, amivel a gyermek oda hozzjuk rkezett. Nhny rgi jtk volt bennk… minden, ami a gyermek volt.
Nem tudtam, hogy most ideadjk-e nekem a gyermeket [utlag az egsz helyzet olyan volt, mintha nagyon aprlkosan (’minden irnybl’) Ellenriztek volna, hogy valban (1) Szndkomban van-e a gyermeket magamhoz venni, s (2) van-e bennem Szeretet [hogy letben megtarthassam]…
A gyermeket visszahoztk hozzm. A gondozk most sem nagyon ’beszltek’ hozzm, de a helyzetbl egyrtelmv vlt a szmomra, hogy magammal vihetem.
Egy kicsit mg a gyermeket letettem a sznyegre, jtszott egy kicsit (mintha megmutatta volna, hogy mit szeret)(ezt megfigyeltem aprlkosan)(egyre mozgkonyabb vlt a gyermek, mr egy kicsit ’j-kedvbb’ is volt)… Ekkor mr rzkeltem, hogy a gyermek ’rtelmes’, rtelmben is nvekedett… Megnztem a dobozokba sszeksztett nhny kis jtkot, de csak azt vettem magamhoz, amellyel a gyermek akkor ppen szvesen jtszott, a tbbit ’ott hagytam’. Ismt a karomba vettem a gyermeket, s ’boldog voltam’, reztem a szeretetemet fel irnyulan, srtam, s krtem, hogy bocssson meg nekem. Megkszntem a gondozknak, hogy ilyen jl gondjt viseltk a gyermeknek. Mint emltettem: ekkor mr azt is rzkeltem, hogy a gyermek ’rtelmes’, figyelmes a krnyezetre s valsznleg megtantottk mindarra, ami… hozz tartozik…
Amikor mr a karomban volt a gyermek, a ’gondoz-otthon’ ’kijrata’ fel haladtam, mg ekkor is Ellenriztek az ott dolgozk, hogy minden rendben van-e. Az otthonon kvl egy ’taxi’ vrt [egy Vdettsg (?)], s az vitt haza a gyermekkel. A gyermek kzben jtszott a magval hozott jtkkal… figyeltem t, ’kzelebb-hzdtam hozz’…
Valsznnek tartom, hogy ebben a helyzetben az vlt rzkelhetv, hogy az OLTALOM-TRBEN [vagy az IRGALOM Birodalmnak ms Gondoskodsi-Tereiben] a FLD Kzssghez tartoz Tr-Rszbl hogyan [milyen Ellenrzseken vgighaladva, milyen SZABLYOZSSAL] kezddik meg egy Alv-Kd letbe-visszavezetse.
Az N-AZONOSSGOT nagyon gondosan ellenriztk (tbbszr is), s immr valsznleg kzvetlenl Ellenrzsre kerl az Alv-Kdd vlskor bergztett ’Szemlyes-Feljegyzs’ is. Ennek lehetett rsze az, hogy a gyermek ’csomagjt’ [a magval vitt jtkait] is elm-trtk [taln azrt, hogy teljesebben megrtsem (a szksges rszben megrtsem) mikor / mirt rendelkeztem a Tapasztalat / let-rszem Alv-Kdd vlsrl]. Lehet jelzs-rtke annak is, hogy azt is igyekeztem megllaptani, hogy a gyermek ’mennyire rtelmes’. Taln arra utalhat ez, hogy a ’gyermekben’ [bennem] elindult j-Kezdet rtelmt nem voltam kpes teljesen megrteni [vagy valamilyen nehzsg formldott meg az ramoltatsban (s ez Bezrdst eredmnyezhetett?)], s ez volt az oka annak, hogy ez a Tapasztalatom ’akkor’ Alv-Kdd vlt.
A FLD Kzssghez [valsznleg a YOSGHOZ] tartoz klnlegessg lehet, hogy a BENNEM-LV-SZERETET llapott / milyensgt kln (rszletesen) Ellenriztk / rtkeltk a ’gondozk’. Utlagos megrtsem szerint valsznleg maga az ELLENRZSEK-EREJE is ’elksrt’ a ’gyermek-otthonba’, a Jelenltt [mint egy (biztonsgot nyjt) kzeli csaldtagomt] rzkeltem egszen addig a ’kzveten kzelemben’, amg az Ellenrzs [’adat-egyeztets’] folyamatban volt.
gy rzkelem, hogy
a YOSGBL ered teremtknl
az Alv-Kdok letbe-visszavezetsi LEHETSGNEK az ELLENRZSEKOR
(1)
az egyb SZKSGES FELTTELEK meglte mellett
(2)
fontos rsze az ELLENRZSNEK
a SZERETET l minsgnek az Ellenrzse is.
Ahogyan ebben a pontban korbban mr rtam:
a KZELI sszekapcsoldsokban RAMOLTATOTT Szeretetnek
FONTOS szerepe van abban,
hogy az Anyagi-Test [az Anyagi-Test-s-benne-az-let-sszekapcsoldsa] ’Tartss’ formldhasson,
Az-let az Anyagi-Testben kpes legyen Tartsan [azaz Harmoniaknt] Bergzlni-s-Megmaradni.
(1)
Igaz ez akkor is, ha valaki ltalnos-ton szletik be egy kisebb csaldba,
(2)
s az eddigi Tapasztalatok szerint igaz ez akkor is,
ha valaki [egy T-VEZETSI Szakaszban] Klnleges formban testeslhet meg.
A SZERETET-’BEN’
van egy olyan ’rgzt / kt / megtart’ er [egyes rszben ’KZVETLEN (!) GONDOSKODS’],
amely nlkl az Anyagi-Test nem kpes [termszetes ton, a YOSG Eredend rendszere szerint] Tartss Megformldni.
Az eddigi megrtsem szerint, amg az ltalnos-ton megszletett kisgyermek Anyagi-Teste NVEKEDIK s FORMLDIK, kezdetben a KZELI csaldtagjai ’RAMOLTATJK’ ’fel / hozz / bel’ azt a SZERETETET [Kzvetlen Kzeli Gondoskodst], amelyet a gyermek [mint Anyagi-Testben megtesteslt Trsaitl] ’Befogad’ s ’Bept a Testbe’.
Egy ilyen gyermek viszonylag hamar kpess vlik arra,
hogy a Szeretet egyes formit maga is megtanulja ’ramoltatni’
(1) nnn-testn bell
s (2) a Kzeli-Trsai fel is irnyulan.
Amikor ’KLCSNSS’ Tud vlni a Szeretet ramoltatsa,
a gyermek Nvekedse / Fejldse ’felgyorsul’,
az rtelmi [rzelmi s egyb irny] fejldse ekkor tud igazn megindulni.
A gyermek a SZERETET ’ramoltatsval’ kezdi megtanulni
az Anyagi-Testi-letre jellemz RAMOLTATSI formkat,
s ekkor tudja megkezdeni a Kzssgen [pldul a FLD Kzssgn] belli ramlsok tnyleges Megismerst,
ekkor kezdi megformlni azokat a bels-kapcsoldsi-pontjait,
amelyekkel majd ksbb hozz tud kapcsoldni a Kzssg (ltala VLASZTOTT) ramlsaihoz / Tapasztalsi Lehetsgeihez.
Valsznleg hamarosan egyre teljesebben Megrtjk majd a YOSGON bell Megnyilvnul SZERETET ’F Jellegeit’ / ’F Irnyait’…
azrt (is), hogy TUDJUK Tudatosan is meglni ezt a nagyon fontos ’n-Megtart’ ernket,
s Tudatosan tudjuk ezzel segteni / megersteni a Kzeli sszekapcsoldsban lv Trsainkat is.
Az tvilgt kp egyik ’tanulsga’ az,
hogy a YOSGON bell
az Alv-Kdd vlt let-rszek letbe-visszavezetshez
(1)
nem elg nmagban a teremtben erre irnyulan mr megformldott Szndk,
vagy akr az, hogy az letbe-visszavezetshez szksges FELTTELEK a Kzssgen bell (s a teremt letben) mr megformldtak.
(2)
Az is fontos,
hogy az Alv-Kdd vlt let-rsz ’termszethez’ igazodan
a SZERETET ’Szksges’ formja is mr lv formldjon meg a teremtben.
Ha mg nem vlt a teremtben lv a Szeretetnek a Szksges Sors-Rendezshez ’illeszked’ formja,
akkor nincsen meg a teremtben az az ’n-er’,
amely kpes lehet ’Tartsan’ bergzteni az letbe a visszavezetst megkezdett Tapasztalatot.
Az tvilgt kpben a ’sajt gyermekemknt’ ismertem r az Alv-Kdd vlt let-rszemre, s ennek megfelelen a ’szli szeretet’ volt, amely ’illeszked’ volt a ’Helyzethez’ [erre alapulva kezddhet meg az letbe-visszavezetse]. Ha pldul egy korbban megtrt let-rsz kerlt volna Ellenrzsre, lehet, hogy az egy snta vagy valamely rszben mg eltorzult let-rsz kpben mutatta volna magt. Ekkor valsznleg a szeretet egy olyan formja szksges az letbe-visszavezets elkezdshez, amely kpes a mg magt torznak mutat let-rsz fel is szerettel s gondoskodan irnyulni…
Rszleges Megrtsem tovbb az, hogy
az OLTALOM-TREN bell
[vagy az IRGALOM Birodalmnak ms Bels Gondoskodsi-Tereiben]
az ott Kzvetlen (!) Gondoskodsi Feladatokat teljest [leginkbb taln IRGALOM Birodalmbl ered] egyedi teremtk
ma mr Birodalmanknt s Kzssgenknt is kln Gondozzk az Alv-Kdokat.
A Kzvetlen (!) Gondoskodsokat vgz egyedi teremtk
’olyan mdon’ [
a megfelel ALAP-JELLEGBE Beigazodva!] Gondozzk az Alv-Kdokat,
amely fontos alapja az letbe-visszavezetsnek.
Emltettem, hogy ’eddig’ csak Irgalom-maggal rendelkez egyedi teremtk voltak kpesek a ’Szemlyes Alap-Harmoninak’ nevezett Bels-Mrtk Megformlsra. Jelenlegi megrtsem szerint az OLTALOM-TRBEN vagy ms IRGALMI Gondoskodsi-Terekben KZVETLEN Gondoskodsi Feladatokat teljest [IRGALOM Birodalmbl ered (!)] egyedi teremtk
a Gondoskods Tartamra annak a Birodalomnak s Kzssgnek a MEGHATROZIT ’rgztik be’ Az-letkbe Szemlyes Alap-Harmonia jelleggel, amilyen MEGHATROZJ Gondoskodst ignyel az Alv-Kdba bergztett let-rsz.
Mivel a YOSGON bell a Szeretet elhagyhatatlan alapja annak,
hogy Az-let az Anyagi-Testben kpes legyen tartsan ’bergzlni’ s ’megmaradni’,
a MEGBECSLS [TISZTELET a FLD rintettsgben] mellett
a Szeretetet is ’Megnyilvntjk’ a Gondozk az Alv-Kdok fel irnyulan.
Jelenlegi megrtsem szerint
csak az Alv-Kdokat KZVETLENL Gondoz [IRGALOM Birodalmbl ered] teremtk vgzik ezt a MEGBECSLSSEL s SZERETETTEL is Gondoskodst
[a kpben a gyermeket a karjn tart Gondozban rzkelhet volt a gyermek fel irnyulan a Megbecsls s Szeretet],
az EGYB Gondoskodsi Feladatokat [pldul az ’adat-egyeztetst’ s Ellenrzst] vgz teremtkben inkbb
(1) a JELENLT
s (2) az ELFOGADS volt szmomra rtelmezhet.
Utlagos megrtsem szerint
a Kzvetlen (!) Gondoskodst vgz teremtnek
az Alv-Kd fel irnyulan ugyanakkor nagyon gyelnie szksges arra, hogy
(1)
mindazzal a MEGBECSLSSEL / TISZTELETTEL s SZERETETTEL Gondozza az Alv-Kdot,
amely ahhoz szksges, hogy ’letben maradjon’
[s ha szksges, akkor ezeknek az Alap-rtkeknek egy alap-megnyilvnulsa megformldjon az Alv-Kdban],
(2)
ugyanakkor ne vljon a SZERETET olyan mrtkben Klcsnsen-ramlv,
amely jelentsebben EL-Tvolthatn az Alv-Kdot a Befogadsi-llapottl
[mert ez megnehezthetn az letbe-visszavezetst / letbe-visszafogadst].
Mint emltettem,
ugyanakkor formldik annak a Lehetsge,
hogy [Harmoniaknt] az Alv-Kdban azok a srlsek mr Kiigaztsra kerlhessenek,
amelyek Rendezse a nagy-TEREMT / MEGTARTI-Teremt (vagy a MINDENSG-FORRSA) FELELSSGBE tartozik.
Leginkbb ez ma a korbbi Tr-Veszts Kiigaztst jelentheti,
s egy ’ramoltatsi’ Alap-Kpessg Felptst.
A Szeretet KLCSNS RAMOLTATSA
csak az N-AZONOS let-rsszel kezddhet majd meg akkor,
ha az ELLENRZSEK azt llaptjk meg, hogy megkezddhet az Alv-Kd letbe-visszavezetse…
Jelenlegi megrtsem szerint az OLTALOM-TRBEN [s az IRGALOM egyes Belsbb Gondoskodsi-Tereiben] (majdnem?) kizrlagosan IRGALOM Birodalmbl ered [Gondoskodsi Feladatokra felkszlt] egyedi teremtk vgzik a Gondoskodsokat.
Ugyanakkor ezek a Terek alkalmasak arra, hogy
(1) akr ELLENRZSEK rdekben,
(2) akr nem az IRGALMI GONDOSKODSOK kz tartoz Gondoskodsi Feladatok Megnyilvntsa rdekben
JELEN LEHESSENEK a nagy-TEREMTK / MEGTARTI-Teremtk
s az rintett [vagy akr ms Klnleges vagy Specilis Utat megnyitott] egyedi teremtk is
egy rvid tartamban.
gy arra is Lehetsg nylhat,
hogy a SZOLGLAT / DES / LTR [vagy akr az Ered-nagy-TEREMT (!)]
maga is Jelen lehessen ezekben a Specilis-Terekben annak rdekben,
hogy KZVETLENL (!) ELLENRZSEKET vgezhessenek
[Gondoskodsi Tancsokat adjanak, a Gondoskodsi Formk bvtse rdekben EGYEZTETSEKET Kezdemnyezzenek],
vagy egy-egy Gondoskodsi Feladatot EGYTT [vagy Fontos Okbl NLLAN] is teljesthessenek az ott jelenlv gondozkkal…