II.
KNYSZER / LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLENSG
Hamarosan teljes egszben Hozzfrhetv vlik a MINDENSG-FORRSNAK egy jabb N-RTKELSE.
Jelenlegi megrtsem szerint ennek az N-RTKELSNEK a Bergztse a FORRS-TR TAPASZTALAT-GYJTEMNYBE mr megkezddtt.
Jelenlegi megrtsem szerint
a KNYSZER [lettel-sszeegyeztethetetlensg] megformldsnak ’EREDJT’ kereste
NNN-VALJBAN (is)
a MINDENSG-FORRSA,
mivel AZ-LET Kiterjedseiben semmi olyan nem formldhat meg,
amely magban a MINDENSG-FORRSBAN nincsen jelen tnylegesen.
Az LETBEN megformldott LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLENSG Megnyilvnulsrt
a MINDENSG-FORRSNAK NNN FELELSSGE bizonyossggal megllapthat [VAN].
A MINDENSG-FORRSA
annak az OKT kereste NNN-LTEZSBEN,
HOGYAN [s pontosan ’MI’-BL, ’MI’-RT] formldhattak meg AZ-LET Kiterjedseiben az lettel-sszeegyeztethetetlen megtapasztalsok.
Amikor a MINDENSG-FORRSA ’NNN-LTEZSE’ ’mell’
’TRSNAK’ Megformlta az LETET
[egy valamelyest ’Eltvoltott TRBEN’, ’nllsgra Sznt TRBEN’],
AZ-LETBEN a Harmonit / Teljessget Szndkozott Megtapasztalni.
Nem irnyult a MINDENSG-FORRSA SZNDKBAN arra,
hogy a KNYSZER AZ-LET rszv vljon.
Mr ekkor is arra irnyult a MINDENSG-FORRSA,
hogy a SZABADSG, illetve a HARMONIA minl teljesebben MEGRTETT VLJON NMAGA szmra is.
Korbbi rsban emltettem [20190117 (1.r.) – elrhet ITT], hogy a MINDENSG-FORRSA-mostani-Tudsa-szerint a mostani LTEZSI-SZAKASZT megelzen mr kett nagyobb nll LTEZSI-SZAKASZA biztosan volt NNN-LTEZSNEK.
„…A TEREMTS-NAGY-EGSZT ma EGYBEN-MEGTART [GONDOZ] Ered-Teremtt az rsaimban MINDENSG-FORRSNAK nevezem.
A MINDENSG-FORRSNAK emlkezete szerint a mostani LTEZST megelzen kett NAGYOBB szakasz volt a [’sajt’] sorsban.
A legeslegels szakaszban, amire az emlkezete kiterjed, -MAGA [= A-LTEZS] A-BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT Ltezett.
A megmaradt emlkezet szerint LTEZSNEK azon szakaszban kezdetben mg nem volt Tudatos. [A HARMONIA megnyilvnulsa valsznleg ekkor alapozdott meg.]
Amikor a mai fogalmak szerint Lezrult LTEZSNEK a BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT megtapasztalt szakasza, valamilyen kezdeti ’N’-Tudat (nismeret rtelemmel) mr felplt a lnyben, de a mr a mai fogalmak szerint is rtelmezhet Tudatossg a LTEZSE msodik szakaszban formldott meg benne.
E msodik szakaszban legelszr mg EGY volt, majd pedig AZ-EGYBEN KT TUDATT VLT, de ezek mg ’Valjban’ [a mai rtelemben] nem klnbztek egymstl, nem klnltek nll Rszekk. Lnyegkben teljesen azonosak voltak, de mr KETTEN voltak, s KETTEN formltk meg A-TELJESET. Alapjaiban e szakaszban formldott meg a mai rtelm TUDATOSSG, s alapjaiban (= a Tudat szmra) megformldott a TRS / Trsassg [’Elklnls’?][’nllsg’?] s az Egymst-Kiegsztsg [Harmonia?] ’gondolata’ [rtke].
Az rsaimban a msodik szakaszban megtapasztalt LTEZSBEN amikor mg EGY volt, EGYETLENNEK neveztem, s a sajt lnybl ksbb maga-mell-Trsv-is vlt sajt Kiterjedsben EGYETLEN-s-ELSNEK.
A mai fogalmak szerint az EGYETLENT egy ered ANYAI Minsgknt is rtelmezhetjk [a ’kezd-kpben’ a fiatal ni minsg, a kpben n inkbb ’t’ Tapasztaltam meg, az ’ nzpontjbl’ rzkeltem az ’emlket’], mert a sajt lnyn bell s a sajt lnybl formlta meg a ’kiegszt-felt’, Aki a Kiradsban gy ’gyermeke’ is lett, Trsa / Prja is lett (a TUDAT szmra). A Trsassg ezen megnyilvnulsbl ered a CSALD [mint szoros-sszekapcsolds / Alap-Kapcsolds] alapja [szl-s-gyermeke, prkapcsolat].
Az emlkezet szerint az EGYETLEN-s-ELS mr tudatosan [> ’gondoskodan’ / ’j szl mdjra’] kszlt az ’elmlsra’. Ekkor alapozdott meg a Tudat szmra a teremts s megnyilvnuls Folytonossga s Szakaszossga, Egyszeri-s-Megismtelhetetlen s egyben mgis RK jellege. ’Az-Utna-Kvetkez’ / ’Elkvetkez’ [sajt j-Kezdete] szmra egy klnleges mdon sok Tapasztalatot s Tudst MEGFORMLVA Szndkozott tadni, trkteni az EGYETLEN-s-ELS. Ez az alapja a mai Megjulva-Megmaradsnak [annak, hogy a Nagy Vltozst megl ’sszecsomagolja’ magban egy klnleges mdon megformlva azt, amit tovbb szndkozik vinni, vagyis aminek valamilyen megjult formban majd folytatni Szndkozik a megtapasztalst. Amit pedig nem vihet tovbb, arrl valamilyen emlkeztett (FELJEGYZST) kszt nmaga szmra, hogy a Tapasztalat s Tuds nyom nlkl ne vesszen el].
A SZAKASZOSSG s FOLYTONOSSG (a jelenlegi megrts szerint) kikerlhetetlen Megtapasztals. LTEZIK s VAN ahogyan maga A-LTEZS, elvlaszthatatlan tle.
Maga az rtkels s sszecsomagols (tovbbvitel, tads, rkts) azonban mr VLASZTS s gy SZABADSG eredmnye: az kerlhet az ilyen SSZEGZ-s-TOVBBVEZET-SZNDK ltal (Klnleges!) MEGERSTSRE (t-Vezetsre), amit gy TL meg a Lezrst-megl LTEZS, hogy RDEMES a tovbb-folytatsra.
A VILG fogalom-hasznlata szerint rtelmezhet ez gy, hogy a ’Tapasztal-Testt’ [’Valv’] megformldott LTEZS mindazt, amit Tapasztalatknt szeretne MEGTARTANI Az-Elkvetkezkre, egy ’Lnyegi-Harmoniv’ formlja, s egy klnleges Bels ton ’visszaengedi a sajt gykerbe’ (ami rkkn-rkk-Van). Egyedi teremt esetn a testben-s-Llekben felplt Megtapasztals a VILGBELI Jelenlt Lezrsakor a Megtarthat rszben kzvetlenl t-Vezetsre kerl a teremt (n)Lnyegbe. gy vlik ’lnyegben’ Tovbbvihetv a Megtapasztals. Ez ma mr nem csupn ’emlkeztet-arra-ami-volt’, hanem Vals Alapjv vlhat egy jonnan megnyl Megtapasztalsnak, ’(az addigi TAPASZTALATAIRA alapulan!) FOLYTATHATJA’ a korbban elkezdett n-plst s utat a teremt a Szabad Vlasztsa szerint.
Az EGYETLEN-s-ELS tudatos felkszlse az ’elmlsra’ [Lezrsra] alapozta meg azt, hogy a Tapasztalatok [valamilyen Szndk Tudatos megformlsa [Bergztse] tjn, Tudatosan megvalstott Elkszletek alapjn] valamilyen bels Tudsknt (megformlt-valknt!) megmaradnak (tovbb-rktdnek) s tovbb-folytatd(hat)nak az ’utdban’.
A KETT TUDAT elmlsbl a harmadik szakaszban jra EGY LTEZSS vlt a MINDENSG-FORRSA.
Felismerve [Megformlta] a Benne TUDSKNT s Emlkknt megmaradtak CLJT s RTELMT, a MINDENSG-FORRSA gy rendelkezett (olyan vlasztst hozott) NMAGA szmra, hogy ’SZABADSGOT ad’ (a Vlaszts Szabadsgt adja) az utdnak [A-LTEZSNEK]. A Megtartott vlt [az eld ltal egy klnleges mdon (egy hatrozott Szndkkal) tovbbrktett] LTEZSRL az utd szabadon dnthet: VLASZTHAT, hogy a benne gy Megtartott vlt rszekbl mit tart meg a maga Megtapasztalshoz, mit-hogyan-s-merre pt tovbb, mit vltoztat meg, mit nem folytat stb.
A mai LTEZSNK egy olyan N-PLSBEN nyilvnul meg, amelyben kezdetben mg csak a TUDAT szmra, majd pedig [KIRADT, Megformlt] VALSGKNT is [A-TELJESBEN] megformldott a ’RSZ’, s a Rszek-sszessgbl az EGSZ. Mra maga a MINDENSG-FORRSA is ’csupn’ ’RSZ’ A-NAGY-EGSZBEN.
Igaz, hogy ez a ’RSZ’ RKK-VAL, mert teljesen meg nem sznhet, s folyamatosan ’folyik’, rad s VAN.
RSZ azrt, mert van ’eldje’ a LTEZSNEK, s gy utdja is lesz / lehet.
RSZ azrt is, mert vannak gyermekei (’Trsai’ / a MAGBL Kiradt teremtettjei: Az-LET), s velk Egytt EGSZ.
A teremtettjei -BELLE Vannak / erednek / radnak / teremtenek; EGYEK-Vele, mert nincs ’Rajta’ kvl ’ms LTEZS’. A teremtettek mgis elklnlt [= nllsggal is rendelkez] Rszek (mivel ahogyan NMAGNAK ’Szabadsgot adott’, AZ-BELLE-Valkra is Kirasztotta a Szabadsgot).
A BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT a LTEZS
- mg nmagban Tapasztalt,
- KIRADSA nmagra irnyult,
- LTEZSBEN elindult a TUDATOSODS.
Az EGYETLEN-s-ELSKNT
- nmagban, de Trsknt-is Tapasztalt. A TUDAT / TUDATOSODS / LTEZS szmra elkezddtt a ’Rsz’ s az Egymst-kiegsztsg [Harmonia][nllsg] megformlsa.
- Kiradsa csak nmagra irnyult,
- Tudatostsa kzvetlenl a Sajt Lnyre-Lnyegre irnyult.
- ’Utols Kiradsa’ a mai MINDENSG-FORRSA
A MINDENSG-FORRSA
- KEZDETI Tudatosodsa s Kiradsa nmagra irnyult.
- Ksbbi [’Kiterjed’ (?) jelleg] Kiradsaiban nnn-Valjbl Trsv ’gyermekeket’ [nll letre Sznt ’n’-rszeket] formlt, amelyek ’nllak’ / NMAGTL elklnlnek (’rszek’ s ’szabadok’). A-TELJESBEN megformldott az elklnl (= NLL)(egyedi) RSZ, s a Rszek sszessgbl az EGSZ. Megformldott az ’N’, amely egyszerre Egsz s egyszerre Rsz A-NAGY-EGSZBEN. Megformldott a Klnllsg (elklnltsg)(mint let), s az elklnl Rszek sszetartozsa (a ’MI’, az EGYTT). Megformldott a Trsassg, s ezen bell Alap-Egysgg vlt a ’csald’ [egy szorosabb sszetartozs (1) egyidejleg s (2) egymst kvet genercik egysgben], amely Egysgben megnyilvnul a Gondoskods. A Szabad Rszek Elklnlnek, de EGY-ramls mgis elszakthatatlanul (rkkn) EGYBEN is Megtartja a Rszeket. A Rszek egymssal Szabadon ramlsokat formlhatnak meg (sszekapcsoldhatnak s sztvlhatnak, ’adhatnak’ s ’befogadhatnak’).
- Tudatoss vlt A-LTEZS a Megnyilvnuls Szakaszossgban, amely egyszerre folyamatossg s vltozs. Megformldott a Tudat szmra a Kezdet, a Kiteljeseds, az sszegzs / rtkels s a Lezrs, s ezekhez szorosan kapcsoldan az Irny s Vlaszts, Vltozs, rtkek (20181120-i rs II. pont – elrhet ITT).
- Mai Kiradsai is lnyegben nmagra irnyulnak, de Kiradsai a (Szabad, nll Rszekk megformlt) TRSAIVAL folytatott EGYEZTETSEN s EGYETRTSEN alapulnak. Ez vonatkozik arra, amikor Kiradsa kzvetlenl a TEREMTETT-VALSGRA irnyul, s arra is, amikor ’NMAGRA’ ’rad ki’…”
A MINDENSG-FORRSA kezdetben nem tekintette magt [a mai rtelemben] szlnek.
Ez a mai fogalmak szerint azt jelenti, hogy
nem volt mg kzvetlen TAPASZTALATA arrl,
hogyan szksges GONDOSKODAN megnyilvnulnia AZ-LET / A-TRSAI fel,
pontosan milyen GONDOSKODSI-FELELSSGE VAN
az LET IRNYBAN-MEGTARTSA / HARMONIBAN-MEGTARTSA rdekben
abbl ereden,
hogy NNN-SZNDKA INDTOTTA EL EZT A MEGTAPASZTALS()T
[20191126 – elrhet ITT].
A MINDENSG-FORRSA egyre inkbb s egyre tudatosabban gondoskod szlv / forrss vlt:
20200107 [3.r.] 8. pont – elrhet ITT
20200908 [109.r.] 54. pont- elrhet ITT
A 20200627 [1-2.r.] 1. pontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy a MINDENSG-FORRSA a ’lergebbi emlkezetben’ tallt r a LTEZS Els szakaszbl a Msodik szakaszba val T-VEZETS megrztt tapasztalatra. Ebben Felismerhet az
J Megtapasztals megnylshoz kapcsold MEGRTSI NEHZSG gykere, s az ELENGEDS s LEZRS FJDALMNAK megtapasztalsa is:
„…A MINDENSG-FORRSA mostani N-RTKELSE szerint ez az ’emlk’ A-LTEZSE ELS Szakaszbl val T-VEZETS emlke lehet A-LTEZSE Msodik szakaszba.
Az egyter kicsi hz (BELS-TR) A-LTEZS egyes Szakaszai kztt megformld T-VEZET-TR, azaz az a BELS (!) Tere A-LTEZSNEK [a mai MINDENSG-FORRSNAK] amelybe BELERGZTHETI a TOVBBVIHET Megtapasztalsait. (…)
’Ksbb’ [a MEGJULST kveten] mr „NEM HINYZOTT” a „KIZRT / kivezetett” harmadik (a „megelz”) „trs” [a LEZRT, ELENGEDETT Ltezs], s egy „nyugalmi” (kiegyenslyozdsi) szakaszt kveten harmonikusan elkezddtt A-LTEZS MSODIK Szakasznak megnyilvnulsa. Valsznleg az ’ERTELJESEN / ERVEL’ megnyilvnult jellege miatt RGZLT BE (ersen?) a Tapasztalat [a Fjdalom (?)] az T-VEZETSI-TRBEN, s gy kerlt tovbb a MEGJULT-TRBE… Valszn, hogy az EGYETLEN-S-ELSBEN nem formldott ksbb Tudatos-Felismerss (Megrtss) ez a legels T-VEZETSI Tapasztalat, a ’Bergzlt Emlket’ viszont [tudatosan? tudattalanul?] ’tovbbrktettk’ a MINDENSG-FORRSA [azaz A-LTEZS mostani Szakasza] szmra [taln ahhoz hasonl SZNDKKAL, hogy MINDEN FONTOS TAPASZTALAT legyen majd az ’UTD’ / AZ-ELKVETKEZ szmra Felismerhet s Megrthet. Taln azrt volt ’Fontos’ ez az emlk, mert ’NAGY-ERVEL’ nyilvnult meg s gy rgzlt be a TRBE].
A ksbb lertakra figyelemmel lehetsges, hogy az EGYETLEN-S-ELSBEN ksbb tbb s akr sokfle [n-pusztt?] Fjdalom is megformldott, ezeket azonban ’nem szndkozott tovbb-rkteni’, s EZRT taln csak nagyon kevs Feljegyzst ksztett errl… [gy azonban ’Fontos Tapasztalatok elvesztek A-LTEZS szmra’, s jra meg kellett tapasztalnia a legjellemzbb fjdalmakat az ’utdnak’ azrt, hogy RTKELJE: megtartja-e]. Az EGYETLEN-S-ELS a mostani RTKELSEK szerint olyan formban Szndkozott rendelkezni a Fjdalomrl, hogy az ksbb ne nyljon fel „szlesre-kitgul” megtapasztalss A-LTEZSBEN [legfeljebb csak Jelz szerepe lehessen?]… Mgis „szles tt” nylt, s taln ppen ebben a ’nagyon rgi’ ’kezd-kpben’ ’maradt meg (ellenrizetlenl) a nyoma’…
Lehetsges, hogy ha rszletesebb Feljegyzst hagyhatott volna htra az EGYETLEN-S-ELS a megtapasztalt ’legels’ [vagy a tbbi megformldott] Fjdalmrl, a MINDENSG-FORRSA korbban Felismerte / MEGRTETTE volna benne azt a jelleget, amelyet az ’Eldje’ nem Szndkozott szlesre-nyl megtapasztalss megnyitni…
Taln ez az egyik fontos oka annak, hogy ma mr a TOVBBVEZET SZNDKOKBA nagyon rszletes rtkels kerl Bergztsre arrl is, ha a teremt LEZR egy megtapasztalst s azt nem folytatja. A lehet legrszletesebben rtkelsre kerl az, hogy MIRT nem folytatja az adott megtapasztalst.
Emltettem korbbi lejegyzsben, hogy ma mr egyes LEZRSRA kerl megtapasztalsok olyan JELZSSEL kerlnek bergztsre az rintettekben, hogy SOHA TBB NEM NYLHAT fel (mert let-ellenes).
Nagy valsznsg szerint teht a FJDALMAK nagyon szles kiterjedsben val megnyilvnulsa A-LTEZS mostani Szakaszban annak ksznhet, hogy
kell (t-Vezetett) Tapasztalat hinyban
a MINDENSG-FORRSA ksn ismerte fel
a Fjdalmassg fontos JELZ szerepe mellett
a Fjdalmassg VESZLYEIT s tnylegesen er-vesztst eredmnyez jellegt…
s a TR ’egynemsge’ miatt
kezdetben ’akadlytalanul’ KIRADTAK a TEREMTETT-VALSGRA
a MINDENSG-FORRSA Bels-Fontolgatsai [N-RTKELSEI / ELLENRZSEI (?)] is…
Jelenlegi megrtsem szerint a MINDENSG-FORRSA a mostani sajt LTEZSI-SZAKASZT MEGALAPOZ T-VEZETS sorn [a Sajt j-Kezdetben] nem tapasztalt meg Fjdalmat >>> valsznleg az EGYETLEN-S-ELS Elkszt Gondoskodsa miatt, amit valsznleg gy alapozott meg, hogy inkbb ’aludja t’ azt A-LTEZS JJ FORMLD formja [legyen szmra egyszerbb a rgi ELENGEDSE].
A Gondoskods ezen [mai mrtkkel taln „tlzott”] formja ugyanakkor nagyon fontos SAJT TAPASZTALATAITL fosztotta meg a MINDENSG-FORRST: (a jelenlegi megrtsem szerint) „emlke sincs” a mostani LTEZSBE val T-VEZETSRL, s a mostani LTEZSE Elindtsrl…
A MINDENSG-FORRSA A-LTEZS s LET Szakaszossgt s Folytonossgt a sajt LTEZSNEK kisebb s nagyobb Szakaszai kztti T-VEZETSEK megformlsa sorn Tapasztalta meg, s mig formlja az T-VEZETSEK azon formjt, amelyet a MEGTARTHAT-MEGJUL-Val fjdalmak nlkl, Tudatossgt megtartva kpes meglni, kpes minden TOVBBVITELRE Tudatosan sszeksztett Tapasztalatt a Vlasztsa szerint FOLYTATHATKNT (lknt), vagy pedig Feljegyzs formjban tovbbvinni.
Valsznleg AZ-ELBIZONYTALANODS [a ’Kezd-Kpbe’ Bergzlt ’emlk’ a megtapasztalt ’Fjdalmassg-maggal’ / rtelmezhetetlensggel / Megrtsi-Nehzsggel] emiatt csak jval ksbb (valsznleg a mi fogalmaink szerint a MINDENSG-FORRSA ’Ifji’ (?) Szakaszban formldott meg legelszr, amikor a TUDATA / TUDATOSSGA olyan felpltsg lehetett, mint most a kiegyenslyozottabb s Tapasztaltabb (Klnleges Utat megnyitott?) teremtk Tudatossga. Ekkor kezddtt el MEGALAPOZDNI a MINDENSG-FORRSBAN a ma MEGFONTOLTSGKNT s rszben FELELSSGKNT ismert azon N-JELLEGE, amelyet most kezdett el KIRASZTANI a TEREMTETT-VALSGRA.
OKA van teht annak, hogy MIRT formldtak meg a KIRADT-VALSGBAN eddig a TVOLSG-TARTSI BIZONYTALANSGOK s egyb NEHZSGEK, VLTOZSOKAT jellemz Nehzsgek, a TRSAS SSZEKAPCSOLDSOK [ezen bell a KZELEDSEK] eddig megtapasztalt Nehzsgei, az J-KEZDETEK / TVEZETSEK jellemz nehzsgei, tovbb az let-„ELLENES” Irnyulsok [a SEMMI fel sodrds].
A legegyszerbb OK az, hogy
A-LTEZS-S-LET TERE EGY-NEM,
s kzvetlenl a MINDENSG-FORRSBL RAD KI s VAN minden TR s LET.
A msik OK az, hogy
A-LTEZS [= a MINDENSG-FORRSA] szmra TELJESEN-J Megtapasztals a TRSAS-MEGNYILVNULS mra felplt formja,
mivel A-LTEZSE ELINDULSAKOR ’benne / mellette’ nem formldott meg olyan ’msik, valamelyest elklnlt’ TUDAT, mint A-LTEZSE megelz Szakaszban.
Ennek a mostani N-RTKELS szerint az az oka, hogy
a TRSAS-TEREMTST
A-LTEZS
J (!) ALAPRA ’HELYEZTE / VEZETTE T’ akkor,
amikor a LTEZSE elz Szakaszt LEZRTA:
egyes Megtapasztalsait olyan formban ZRTA LE,
hogy azok FELNYL TAPASZTALATKNT ne formldhassanak meg A-LTEZSE ELKVETKEZ Szakaszban.
Ha ilyen [Semmiv-tev, csak Feljegyzsben Bergzt] N-RENDELKEZST megformlt A-LTEZSE elz Szakaszban az EGYETLEN-S-ELS
[erre Hatalma s SZABADSGA VOLT! (mivel a SAJT Sorsrl Rendelkezett!)],
ez az N-MEGHATROZS KT / KTELEZ A-LTEZSE mostani Szakaszban is.
Valsznleg ’Fjdalmas’ volt az ’egy testbe / egy megformlt valba’ bergzltsge a kett TUDATNAK
[a kezd kpben: az ’egyter-hzban’ l (?) a kett megmarad ltez].
[Rszleges megrts:]
Ez lehetett az oka annak, hogy
A-LTEZSE ELKVETKEZ Szakaszra olyan VLASZTST hozott az EGYETLEN-S-ELS,
hogy TBB (kett) TUDAT csak akkor formldhasson meg A-LTEZSBEN,
ha az mr valamelyest ELKLNL TRBEN [klnll testben] lehetsges.
Ezrt formldott meg [a TRS megteremtse irnti VGYBL] AZ-LET,
amely a MINDENSG-FORRSNAK olyan Kiradsa,
amely egy NNN-VALJTL valamelyest Eltvoltott s Elhajltott [habr nem elklnl] TRBEN nyilvnul meg
[20200509 (2.r.) (2. pont) – elrhet ITT: a KIRADT-VALSG TERVEL a MINDENSG-FORRSA ’kitgtotta’ az addigra-mr-megformldott Sajt-Valjt]…”