2.
Fjdalom
A fjdalom els nyomt a MINDENSG-FORRSA egy ’emlkben’ tallta meg, amelyrl a ’nagyon rvid kezd kpknt’ rtam.
20200627 (1-2-r.) 1. pont – elrhet ITT:
„…A kicsi ’egy-ter’ hzhoz hrom teremt tartozik (ebben a kpben)(mintha egyikk n lenne, a msik kett pedig inkbb frfi jelleg). Testvrek s rszben rokonok (vagy rszben inkbb bartok). Mindenki vgzi rendesen ami a sajt feladata. A ’hz’ bell valjban teljesen res.
’Ketten’ hirtelen / teljesen vratlanul azt tapasztaljk, hogy a harmadik trsuk htbalvi (htulrl megtasztja) egyikket.
Zavar [nem-rts] formldik meg ebben a msik kett teremtben… [mr zavar van (valami let-ellenes?) a harmadik trsukban > tovbbterjedt / thatv vlt (tadsra kerlt / trktdtt?) msra]… A Tudatossg mg ’gyermekibb, egyszerbb’, de a ’kett’ prblja megrteni mi trtnik, s keresik hov rejtzhetnnek el (nincsen hov, hiszen egy-ter a hz) a mg mindig ket lelni / elpuszttatni akar (?) trsuk ell.
Megprblnak a hzon kvlre menni [„kijutni”], utnuk megy az ldkl is (?). Ekkor a megijedt (vagy tudatos?) kett visszamegy a hzba, s valahogyan sikerl „kizrni” (?) az ldklt (vagy ez a szndk).
Amit lehet gondosan (tudatosan) BEZRNAK (ajtt, ablakot, behzzk a fggnyket).
A Bezrdott rszben ezt kveten
(1) vagy megnyugvs formldik meg [gy tisztbban tlthat / megrthet lehet a helyzet s elkezddhet egy rtkels / Fontolgats arrl, mit lehetne tenni ebben a helyzetben][a „kizrt” trs hinya hamar JELEZNI fog, ha szksg van r az ’egysgben’]
(2) vagy pedig egyre fokozdik a rettegs, s mg tovbb fokozdik az Eltvolods „ott bell” a sajt harmonitl (a „sorvads”, ha elhatalmasodik a flelem vagy fjdalom).
A „Bezrds” [a „biztonsg-keress” mint letet V (tvolsg-teremt) megtapasztals][s minden ezt megelz megtapasztals /(>>> let-elleni irnyuls?) akaratlan abban az rtelemben, hogy nem volt ilyen „irny” (tapasztalat) megnyitva [Vlasztva] az letkben [AZ-LETBEN!] [ez mg itt kzvetlenl a LTEZS rtelemmel] [IRNYBAN akaratlann vlt a megnyilvnuls > mint ahogyan ezt a YOSGBAN megformldott ’Els-SLYOS-Srls’ kapcsn mr elemeztem: 20200118 – elrhet ITT]. Vagy taln az Irny ’j’, csak nem megrtett az jdonsg miatt mi a lnyege s clja… MIRT formldott meg s MERRE vezet…
(…) Valsznnek tartom, hogy a ’kezd-kpben’ emltett megtapasztals a MINDENSG-FORRSA NNN-VALJBAN ’megtallt’ s Felismert / Megrtett azon [mra ’emlkk / feljegyzss’ megformlt] ’kezd-helyzet’ volt, amelyet A-LTEZSE MEGELZ SZAKASZBAN megformlt MEGTARTAND / MEGTARTHAT (VLASZTHAT) MEGTAPASZTALSOK kztt [taln azok legmlyn] ismert fel [s ennek a szmomra rtelmezhet formban val megrtse ez a kp most bennem]. Lehetsges, hogy ez az eddigi ’legkorbbi’ [Tudatos] Feljegyzse / Emlke a MINDENSG-FORRSNAK A-SAJT-LTEZSRL.
’Nagyon-Rvid’ ez a kp: a HROMBL az egyik vratlanul a msik kett „ellen” fordul, LET-ELLENESS [a MINDENSG-FORRSA esetben LTEZS-ELLENESS, HARMONIT RONTV / PUSZTTV / PUSZTT-IRNYV][Veszlyeztetv (?)] vlt a megtapasztals.
A MINDENSG-FORRSA mostani N-RTKELSE szerint ez az ’emlk’ A-LTEZSE ELS Szakaszbl val T-VEZETS emlke lehet A-LTEZSE Msodik szakaszba.
Az egyter kicsi hz (BELS-TR) A-LTEZS egyes Szakaszai kztt megformld T-VEZET-TR, azaz az a BELS (!) Tere A-LTEZSNEK [a mai MINDENSG-FORRSNAK] amelybe BELERGZTHETI a TOVBBVIHET Megtapasztalsait.
A mostani RTKELS szerint
a „pusztt” MDON KIRAD [vagy csak elbizonytalanodott?] ’testvr / fivr / csaldtag / kzeli-hozztartoz’
A-LTEZS azon LEZRULT TAPASZTALATA,
amely nem kerlt [Megformlt Szndk ltal] Tovbbvezetsre
A-LTEZS ppen akkor megnylt J SZAKASZBA
[>>> EZRT nem maradhat MEGTARTHAT,
s ezrt elkezddtt a VISSZAOLDDSA / visszabomlsa a SEMMIBE].
A kpben ez gy jelent meg,
hogy a visszabomls elindulsa elkezdte visszavezetni a „lvldzt” [a befejezett, lezrult megtapasztalst / formt] a SEMMIBE,
’mr-a-semmi-volt-benne’, amely ’ebben-a-semmi-formjban’ nem lehet jelen a MEGMARADBAN.
’Nem-tudni-hogyan’,
de a ’semmi’ vgl ’kikerlt-a-hzbl’ A-SEMMIBE,
mikzben pedig A-LTEZS FORMLD J FORMJA gondosan-bezrva (biztonsgban!) BERGZLT A-LTEZS-MEGFORMLT-J-TERBE.
[Az IRNYBAN-TARTS legels (megerst?) megnyilvnulsa?]
Mra a MINDENSG-FORRSA Tudatoss vlt A-TR [A-LTEZSE?] egyszerre SEMMI-s-MINDEN jellegben,
s ezrt kpes Tudatosan ’hasznlni’ [= Megnyilvntani] a MEGTART s a SEMMIBE-VISSZABONT ’erejt’.
Ezen jabb Tapasztalatai alapjn formlta meg
a legjabb KLNLEGES GONDOSKODST
[s ’nagyobb’ KIRADST a TEREMTETT-VALSGRA]
az LTR Birodalmban.
Ma mr Tudatosan kpes ’szablyozni’ a MINDENSG-FORRSA
az ppen megnyilvnul [SAJT, LTEZSI!] TEREMT-SZAKASZBAN
a MEGTART s [SEMMIBE-]VISSZABONT N-EREJT.
(…) A mostani fogalmakkal az ’egy-ter’ kis hz A-LTEZS ELS Szakaszbl a MSODIK Szakaszba T-VEZET-TR lehetett.
A hz ’bels ressge’ arra utalhat, hogy A-LTEZS ELS Szakaszbl [magn A-LTEZS ’megformltsgn’ / a MEGFORMLDOTT TREN kvl [ebben A-HARMONIA Megformlsnak Alapjain / A-MEGTARTHATSG ALAP-HARMONIJN (?) kvl] mg nem kerlt Tapasztalat t-Vezetsre a MEGJULT-TRBE. Ez utalhat arra, hogy a BOLDOGSG-FORRS-EREJE mg nem volt abban az rtelemben Tudatos [s Szabad], ami megalapozta volna a TOVBB-VEZET Szndk megformlst. [Ugyanakkor a ’Tovbbvezetst’ (A-MEGTARTHATSGOT) ’Alapjaiban’ valsan megformlta…]
Ebben a [mai ismeretek szerint ’legels’ (gy ’MINTA-AD’)] T-VEZET-TRBEN
(ugyangy, ahogyan ezt most a FLD Kzssgbe Befogadottak is megtapasztaljk az T-VEZETSI-TRBEN]
a rgebbrl megformlt testen bell [’mellette’]
mr ott van MEGFORMLTAN az j anyagi-val is,
s
egszen a MEGJULSI-TRBE val maradktalan bergzlsig
[azaz az T-VEZETS Tartamban!]
’egyms mellett l’ [EGYTT ltezik] a rgi test s az j test is.
[Ma mr a rgi test ’gondozza’, elkszti az j-Kezdetre az j-Valt.]
A rgi test semmibe-visszaolddsig valjban ’harmoniban’ nyilvnulnak meg
[ez a MEGTARTOTTSG alapja],
SZKSGESZER az eddigi tapasztalatok szerint az ’egyms mellettisgk’,
egy klnleges mdon ’EGYMST segti / TARTJA az T-VEZETSBEN a rgi s az j’:
>>> a ’rgi trbl’ n ki az j Tapasztals ’bels-magja’
[ez az alapja a Tapasztalatok Tovbbvihetsgnek],
s a ’rgi’ ’ADDIG TARTJA’ az j-Valt,
amg az ’j mag / formld j val’ olyan mrtkben hozzigazodik az J-TRHEZ,
hogy abba bergzlve kpes az nll Ltezsre / letre.
Ez az NLL Ltezsre / letre ’ksz’ llapot ’Jelzi’ [ez egy ’bels Jelzs’ ’bels sajt mrtkre alapulva],
hogy a rgi s j sszetartozsa tbb mr NEM HARMONIA,
s ezrt megkezddik a rgi-tr TELJES Visszabontsa.
A ’kezd-kpben’ a trsai / bartai / csaldtagjai [’utdja’] ’ellen’ irnyul rsz a BOLDOGSG-FORRS-EREJNEK a visszabomlst mr megkezdett Valja lehetett, a ’msik kett’ pedig az akkor mg Egyben-lv, de mr kett Tudatt formld EGYETLEN-S-ELS.
Amikor A-LTEZS azon szakaszban az T-VEZETS a vghez kzeledett, az egyikk [a Visszabomlst mr megkezdett Val (a rgi test / Tr)] ’zavarv’ VLSA [pusztt / akadlyoz jellegv vlt ’KZELSGE’ a trshoz / utdjhoz] a mai ismeretek szerint
az ELTVOLODS (mint LEZRS, ELENGEDS)
SZKSGSZER JELLEGT MUTATHATTA:
a RGI MARADKTALAN LEZRSNAK [’visszabontsnak’] a SZKSGESSGT
ANNAK RDEKBEN [Lnyeg-Cl-rtelem!],
HOGY AZ-J-KEZDET ELINDULHASSON.
Ez mutatkozhat meg abban,
hogy vgl ’KINYLT A BRKA’,
s abbl TELJESEN KIVEZETSRE KERLT A RGI [a Tovbb-nem-vihet-(Trs)-Val],
majd ezt kveten
’AZ-J(-KEZDET)’ biztosan, ELMOZDTHATATLANUL BERGZLT a MEGJUL-TRBE.
A ’Bezrdott’ ’kett’ (akkor-mg-az-Egyben) vgl ’elcsendesedett’, ’megnyugodott’ [a mai fogalmakkal taln egy rvid ’lomba merlt’ addig, amg az Elengeds (ezek szerint FJDALMAS megtapasztalss vlt rsze) befejezdtt, vagyis addig, amg MARADKTALANUL VISSZABOMLOTT BELLE (BELLE!) a (SAJT) rgi LTEZSI-Szakasza Tovbb-nem-vihet Megtapasztalsa s Valja.
Ahogyan most ’visszaemlkezem’ az ltalam rzkelt kpre, amikor „htbaltt” a trs, nem rzkeltem a maihoz hasonl „fjdalmat”, taln csak egy ts volt…
…taln a semmi fel mr elindult rgi-val „megkapaszkodsa” volt ez azrt, hogy „ne mljon el”… s ebben a semmi fel sodrd rgiben formldott meg egy olyan jelleg / tapasztalat, amely olyan erteljes formban nyilvnult meg, hogy az akaratlanul [a TR ’egynemsge’ miatt] „taddott” az j-Kezdett mr forml ’utdnak’…
…taln ksbb ebbl a ’tapasztalatbl’ formldott meg a fjdalom / az elmls fjdalma / az Elvls fjdalma… a Lezrs fjdalma, majd mra az, hogy a Megjuls is a legtbb esetben fjdalmass vlt.
A Tudat(ossg) mg gyermekibb / formldbb jellegben volt, kevss volt kpes RTELMEZNI [s valsznleg mg RZKELNI is] ami ebben a vratlan / J helyzetben megnyilvnult.
A ’ht’ ’megtasztsnak’ rzkelse valsznleg a „mr elmlt” ’levlasztsnak’ [htra-hagysnak] megkezddst jelenthette.
Az rzkelsben a ’Vratlansg’ [tapasztalatlansg, jdonsg, Megrtsi-Nehzsg] valsznleg legels olyan megnyilvnulsa maradt meg bergzlt [fontos] ’emlkknt’, amelyet A-LTEZS (mr mai rtelm) kibontakozsnak-indult TUDATOSSGA rzkelni-s-Felismerni volt kpes. Valsznleg ez a ’legels’ ’Tudatos emlk’ A-LTEZSBEN [ebben a ’legels’ T-VEZETSBEN nylt fel A-TRBEN s A-LTEZSBEN a Tapasztalatok olyan jelleg BERGZLSE A-TRBE, amely utat nyitott a TUDATOSSG megformlsnak][s a Tapasztalatok Tovbbfolytathatv megformlsnak].
Az EGYETLEN-S-ELS [taln a legels T-VEZETS sorn megtapasztalt ’rtelmezhetetlensg’ miatt (akkor kezdett el felnylni / formldni a Tudatossga, ezrt nem volt mg kpes minden jdonsgot bergzteni a Tudatba)] a sajt LTEZSI Szakasza LEZRSRA val Felkszls sorn valsznleg mg nem rtkelte kell rszletessggel azt, hogy a LEZRT Megnyilvnulst MARADKTALANUL vissza kell bontani a MEGFORMLDOTT (!) Valjban [a Tudatos-N-nek erre mg nem volt elgsges Tapasztalata][ez volt az els olyan alkalom, amikor A-LTEZS mr TUDATOSAN kszlt az Elmlsra s Megjulsra]. Ezen Megrts hinya lehetett az oka annak, hogy az LET korai megformlsi ksrletei kzl nhny LEZRT Tapasztalatbl „maradvnyok” rzdtek meg a MINDENSG-FORRSBAN, s ez ksbb alapjv vlhatott a „bekelds / jogosulatlan-jelenlt” Nehzsge s a Fjdalom (ersen Jelz) megformldsnak [a MINDENSG-FORRSA ehhez kapcsold N-RTKELSE bvebben: 20181126 – elrhet ITT].
Valsznleg az ezen ’kezd-kpre’ alapul sajt tapasztalatai miatt formlta meg a MINDENSG-FORRSA a mostani T-VEZETSEK rendszert olyann, hogy a Megjul-val (test) s a visszabontsra-rendelt rgi test ’egymssal’ kzvetlenl nem rintkezhet, kzvetlenl nem radhatnak ki egymsra (se a rgi az jra, se az j a rgire). Habr a ’teljes sztvlsig’ (a rgi anyag maradktalan visszabomlsig) ’egy-harmoniban’ ’lnek’, mgis mindegyik rsz csak a sajt let-szakaszhoz rendelt Trben nyilvnulhat meg [olyan Tvolsg-Tarts nyilvnul meg ma mr kzttk, amely biztosan elhrt minden akaratlan vagy akr ers-szndk sszevegylst / tlzott-kzelsget].
Azrt lehetett nagyon fontos ezt a nagyon rgi ’emlket’ Felismernie a MINDENSG-FORRSNAK, mert a TRSASS-Vl-LTEZS[-s-LET] „gyermekbetegsgeinek” eredje nagyon jl Felismerhet benne. Az egymst kvet „genercik” „egymshoz feszlse” / az Elengedsi nehzsgek ugyangy A-MEGTAPASZTALS JDONSGBL s mg-nem-kell-megrtettsgbl ered, mint a kzelebbi vagy tvolabbi trsak kztt mra megformldott „egyms ellen forduls”. A „ms letnek elpuszttsa a sajt tlls rdekben” [a rgi szksgszer elmlsa a Megjuls rdekben], valamint a tudatos vagy akaratlan azon srts, amikor a teremt NMAGA ELLEN irnyul, szintn felismerhet ’alapjban’ e kpben. Az a nagyon fontos Felismers is eredeztethet innen, hogy amikor „egy msikat bntunk” az egyik megnyilvnulsunkkal, az valjban NMAGUNK ellen irnyul [„ne tegyl olyat, amit nem szeretnl, hogy veled tegyenek”].
’Ksbb’ [a MEGJULST kveten] mr „NEM HINYZOTT” a „KIZRT / kivezetett” harmadik (a „megelz”) „trs” [a LEZRT, ELENGEDETT], s egy „nyugalmi” (kiegyenslyozdsi) szakaszt kveten harmonikusan elkezddtt A-LTEZS MSODIK Szakasznak megnyilvnulsa. Valsznleg az ’ERTELJESEN / ERVEL’ megnyilvnult jellege miatt RGZLT BE (ersen?) a Tapasztalat az T-VEZETSI-TRBEN, s gy kerlt tovbb a MEGJULT-TRBE… Valszn, hogy az EGYETLEN-S-ELSBEN nem formldott ksbb Tudatos-Felismerss (Megrtss) ez a legels T-VEZETSI Tapasztalat, a ’Bergzlt Emlket’ viszont [tudatosan? tudattalanul?] ’tovbbrktettk’ a MINDENSG-FORRSA [azaz A-LTEZS mostani Szakasza] szmra [taln ahhoz hasonl SZNDKKAL, hogy MINDEN FONTOS TAPASZTALAT legyen majd az ’UTD’ / AZ-ELKVETKEZ szmra Felismerhet s Megrthet. Taln azrt volt ’Fontos’ ez az emlk, mert ’NAGY-ERVEL’ nyilvnult meg s gy rgzlt be a TRBE].
A ksbb lertakra figyelemmel lehetsges, hogy az EGYETLEN-S-ELSBEN ksbb tbb s akr sokfle [n-pusztt?] Fjdalom is megformldott, ezeket azonban ’nem szndkozott tovbb-rkteni’, s EZRT taln csak nagyon kevs Feljegyzst ksztett errl… [gy azonban ’Fontos Tapasztalatok elvesztek A-LTEZS szmra’, s jra meg kellett tapasztalnia a legjellemzbb fjdalmakat az ’utdnak’ azrt, hogy RTKELJE: megtartja-e]. Az EGYETLEN-S-ELS a mostani RTKELSEK szerint olyan formban Szndkozott rendelkezni a Fjdalomrl, hogy az ksbb ne nyljon fel „szlesre-kitgul” megtapasztalss A-LTEZSBEN [legfeljebb csak Jelz szerepe lehessen?]… Mgis „szles tt” nylt, s taln ppen ebben a ’nagyon rgi’ ’kezd-kpben’ ’maradt meg (ellenrizetlenl) a nyoma’…
Lehetsges, hogy ha rszletesebb Feljegyzst hagyhatott volna htra az EGYETLEN-S-ELS a megtapasztalt ’legels’ [vagy a tbbi megformldott] Fjdalmrl, a MINDENSG-FORRSA korbban Felismerte volna benne azt a jelleget, amelyet az ’Eldje’ nem Szndkozott szlesre-nyl megtapasztalss megnyitni…
Taln ez az egyik fontos oka annak, hogy ma mr a TOVBBVEZET SZNDKOKBA nagyon rszletes rtkels kerl Bergztsre arrl is, ha a teremt LEZR egy megtapasztalst s azt nem folytatja. A lehet legrszletesebben rtkelsre kerl az, hogy MIRT nem folytatja az adott megtapasztalst.
Emltettem korbbi lejegyzsben, hogy ma mr egyes LEZRSRA kerl megtapasztalsok olyan JELZSSEL kerlnek bergztsre az rintettekben, hogy SOHA TBB NEM NYLHAT fel (mert let-ellenes).
Nagy valsznsg szerint teht a FJDALMAK nagyon szles kiterjedsben val megnyilvnulsa A-LTEZS mostani Szakaszban annak ksznhet, hogy kell (t-Vezetett) Tapasztalat hinyban a MINDENSG-FORRSA ksn ismerte fel a Fjdalmassg fontos JELZ szerepe mellett a Fjdalmassg VESZLYEIT s tnylegesen er-vesztst eredmnyez jellegt… s a TR ’egynemsge’ miatt kezdetben ’akadlytalanul’ KIRADTAK a TEREMTETT-VALSGRA a MINDENSG-FORRSA Bels-Fontolgatsai is…
Jelenlegi megrtsem szerint a MINDENSG-FORRSA a mostani sajt LTEZSI-SZAKASZT MEGALAPOZ T-VEZETS sorn [a Sajt j-Kezdetben] nem tapasztalt meg Fjdalmat >>> valsznleg az EGYETLEN-S-ELS Elkszt Gondoskodsa miatt, amit valsznleg gy alapozott meg, hogy inkbb ’aludja t’ azt A-LTEZS JJ FORMLD formja [legyen szmra egyszerbb a rgi ELENGEDSE].
A Gondoskods ezen [mai mrtkkel taln „tlzott”] formja ugyanakkor nagyon fontos SAJT TAPASZTALATAITL fosztotta meg a MINDENSG-FORRST: (a jelenlegi megrtsem szerint) „emlke sincs” a mostani LTEZSBE val T-VEZETSRL, s a mostani LTEZSE Elindtsrl…
A MINDENSG-FORRSA A-LTEZS s LET Szakaszossgt s Folytonossgt a sajt LTEZSNEK kisebb s nagyobb Szakaszai kztti T-VEZETSEK megformlsa sorn Tapasztalta meg, s mig formlja az T-VEZETSEK azon formjt, amelyet a MEGTARTHAT-MEGJUL-Val fjdalmak nlkl, Tudatossgt megtartva kpes meglni, kpes minden TOVBBVITELRE Tudatosan sszeksztett Tapasztalatt a Vlasztsa szerint FOLYTATHATKNT (lknt), vagy pedig Feljegyzs formjban tovbbvinni.
Valsznleg AZ-ELBIZONYTALANODS [a ’Kezd-Kpbe’ Bergzlt ’emlk’ a megtapasztalt ’Fjdalmassg-maggal’ / rtelmezhetetlensggel / Megrtsi-Nehzsggel] emiatt csak jval ksbb (valsznleg a mi fogalmaink szerint a MINDENSG-FORRSA ’Ifji’ (?) Szakaszban formldott meg legelszr, amikor a TUDATA / TUDATOSSGA olyan felpltsg lehetett, mint most a kiegyenslyozottabb s Tapasztaltabb (Klnleges Utat megnyitott?) teremtk Tudatossga. Ekkor kezddtt el MEGALAPOZDNI a MINDENSG-FORRSBAN a ma MEGFONTOLTSGKNT s rszben FELELSSGKNT ismert azon N-JELLEGE, amelyet most kezdett el KIRASZTANI a TEREMTETT-VALSGRA.
OKA van teht annak, hogy MIRT formldtak meg a KIRADT-VALSGBAN eddig a TVOLSG-TARTSI BIZONYTALANSGOK s egyb NEHZSGEK, VLTOZSOKAT jellemz Nehzsgek, a TRSAS SSZEKAPCSOLDSOK [ezen bell a KZELEDSEK] eddig megtapasztalt Nehzsgei, az J-KEZDETEK / TVEZETSEK jellemz nehzsgei, tovbb az let-„ELLENES” Irnyulsok [a SEMMI fel sodrds].
A legegyszerbb OK az, hogy
A-LTEZS-S-LET TERE EGY-NEM,
s kzvetlenl a MINDENSG-FORRSBL RAD KI s VAN minden TR s LET.
A msik OK az, hogy
A-LTEZS [= a MINDENSG-FORRSA] szmra
TELJESEN-J Megtapasztals a TRSAS-MEGNYILVNULS mra felplt formja,
mivel A-LTEZSE ELINDULSAKOR ’benne / mellette’ nem formldott meg olyan ’msik, valamelyest elklnlt’ TUDAT, mint A-LTEZSE megelz Szakaszban.
Ennek a mostani N-RTKELS szerint az az oka, hogy
a TRSAS-TEREMTST
A-LTEZS
J (!) ALAPRA ’HELYEZTE / VEZETTE T’ akkor,
amikor a LTEZSE elz Szakaszt LEZRTA:
egyes Megtapasztalsait olyan formban ZRTA LE,
hogy azok FELNYL TAPASZTALATKNT ne formldhassanak meg A-LTEZSE ELKVETKEZ Szakaszban.
Ha ilyen [Semmiv-tev, csak Feljegyzsben Bergzt] N-RENDELKEZST megformlt A-LTEZSE elz Szakaszban az EGYETLEN-S-ELS
[erre Hatalma s SZABADSGA VOLT! (mivel a SAJT Sorsrl Rendelkezett!)],
ez az N-MEGHATROZS KT / KTELEZ A-LTEZSE mostani Szakaszban is.
Valsznleg ’Fjdalmas’ volt az ’egy testbe / egy megformlt valba’ bergzltsge a kett TUDATNAK
[a kezd kpben: az ’egyter-hzban’ l (?) a kett megmarad ltez].
[Rszleges megrts:]
Ez lehetett az oka annak, hogy
A-LTEZSE-ELKVETKEZ Szakaszra olyan VLASZTST hozott az EGYETLEN-S-ELS,
hogy TBB (kett) TUDAT csak akkor formldhasson meg A-LTEZSBEN,
ha az mr valamelyest ELKLNL TRBEN [klnll testben] lehetsges.
Ezrt formldott meg [a TRS megteremtse irnti SZNDKBL] AZ-LET,
amely a MINDENSG-FORRSNAK olyan Kiradsa,
amely egy NNN-VALJTL valamelyest Eltvoltott s Elhajltott [habr nem elklnl] TRBEN nyilvnul meg
[20200509 (2.r.) (2. pont) – elrhet ITT: a KIRADT-VALSG TERVEL a MINDENSG-FORRSA ’kitgtotta’ az addigra-mr-megformldott Sajt-Valjt].