2021.07.17.
Eddig a SZOLGLAT Birodalmbl ered MAGJAINAK a FLDANYA ’nem ajnlotta’, hogy az T-VEZETS sorn ’teljesen-kssz’ formljk meg az Elindt Szemlyes-Alap-Harmonit [azaz hogy azt Tarts jelleggel is bergztsk az J Anyagi-Testkbe], mert nem volt mg arra vonatkoz Tapasztalat, hogy az j Anyagi-Testben amennyiben bergzlne a mr ’egybe-forrt’ Szemlyes Alap-Harmonia, az okozna-e esetleg Feszlst vagy akr Zavart / rtelmezhetetlensget a Rgi Anyagi-Testhez kapcsold letben.
Az IRGALOM Birodalmbl ered MAGBAN amikor az Elindt Szemlyes Alap-Harmonia a Kssz-Megformlst kveten az j Anyagi-Testben nem olyan rgen bergzlt, ez elszr Feszlsben jelzett a Rgi Anyagi-Testben, s ezrt Irgalmi-tvezetssel bergztsre kerlt a Rgi Anyagi-Test SPECILIS Tr-rszbe is a Kssz-Megformlt Elindt Szemlyes Alap-Harmonia. A YOSGON bell ez volt ez els SZEMLYES Alap-Harmonia bergztse egy egyedi teremt Anyagi-Testben.
nmagban nem szksgszer, hogy Feszlsben Jelezzen a Rgi Anyagi-Testben az j Anyagi-Testben bergztett Elindt Szemlyes Alap-Harmonia, a Tapasztalat mgis Feszlst [valamilyen rtelmezhetetlensget] Jelzett.
Az egyik oka ennek valsznleg az lehet, hogy az Elindt Szemlyes Alap-Harmonia ma mg SPECILIS n-pls tjn pthet fel, s a Rgi Anyagi-Testben a SPECILIS Bels-Terek ms rendszerek [s rszben mg formldak, ezrt rzkenyebbek], mint az j Anyagi-Testben [az j Anyagi-Test ALAP-RENDSZERT a FLDANYA gy alapozta meg (mr az J TR-ALAPON), hogy abban mr a SPECILIS n-pls is Vlaszthat s Megalapozhat]. Az T-VEZETS sorn a Rgi Anyagi-Test habr sokfle ’Rugalmassgot’ befogadhatott, ezek tbbsge azonban csak hosszabb tartam alatt lenne kpes TARTS Harmoniv megformldni a Rgi Anyagi-Testben. A FLDANYA a MAGJAIVAL az T-VEZETS sorn azokat a TOVBB-PLSI Lehetsgeket alapozta meg / formlta Ksz-(Alap-)Harmoniv, amelyek az j Teremt-Szakasz biztonsgos Elindtsa rdekben felttlenl szksgesek. Mivel a FLDANYA nem csak a VILGBELI Klnleges Befogadst zrta le teljesen, hanem sikerlt az T-VEZETS sorn a FLDANYNAK a YOSGHOZ tartoz MEGTARTI ALAP-JELLEGT is Kssz megformlnia, ezrt a FLD Kzssge NEM egy [YOSGHOZ tartoz] GONDOSKODSI-TRBEN kezdi meg az j Teremt-Szakaszt, hanem a YOSGON bell TARTS jelleggel megformlt J TR-ALAP LET-TRBEN. Ez utbbi [T-VEZETS sorn megnyilvnult] Vltozsra figyelemmel nagyon sok ELKSZLETET volt szksges a FLDANYNAK Beillesztenie az T-VEZETS ALAP-HARMONIJBA, s emiatt kevesebb lehetsg van arra, hogy ezek a Megformlt j Megnyilvnulsi-Alapok magban a RGI (!) Anyagi-Testben is Tartss tudjanak megformldni.
Nem volt eddig Tapasztalat arra sem, hogy a YOSGON bell az Elindt Szemlyes Alap-Harmonia JELENHEZ-IGAZTSA hogyan nyilvnulhat meg.
A FLDANYA IRGALOM Birodalmbl ered MAGJA ’Teret Krt’ a Szemlyes Elindt Alap-Harmonija JELENHEZ-IGAZTSHOZ nem sokkal azt kveten, hogy a YO a Birodalma ALAP-JELLEGT JELENHEZ-IGAZTOTTA [(339.r.) 124. pont – elrhet ITT].
A[z IRGALOM Birodalmbl ered] MAG a Szemlyes Alap-Harmonija JELENHEZ-IGAZTSA sorn
- nem csupn a YOSG ALAP-JELLEGBEN bekvetkezett JELENHEZ-IGAZTST kezdte bergzteni a Szemlyes Alap-Harmonijba,
- hanem a SZERETET Megnyilvnulshoz tartoz [mr maradktalanul (!) a YOSG ALAP-JELLEGN alapul] KLNLEGES [nzetlen] s SPECILIS [Megfontolt] J Meghatrozkhoz tartoz j Megrtseit is [(351-353.r.) 129. pont – elrhet ITT].
- Ezek mellett az (n)Lnyegben [az Ered Birodalmn bell (!) / az Ered-n-Jellegben] is Megformldtak mostanban olyan j Jellegek, amelyekhez kapcsold Megrtseit a FLDANYA EGYETRTSVEL belefoglalhatta a Szemlyes Alap-Harmonijba.
Nem volt biztos, hogy az Elindt Szemlyes Alap-Harmoniba bergztend j Meghatrozkhoz kapcsold MEGRTSEK mikor formldnak olyan Teljess a MAGBAN, hogy a MINDENSG-FORRSA a JELENHEZ-IGAZTST bergztheti a Szemlyes Alap-Harmoniba.
Nem sokkal ezeltt a MAG SZKSGES MEGRTSEI olyan Teljess formldtak, hogy a MINDENSG-FORRSA az Elindt Szemlyes Alap-Harmonija JELENHEZ-IGAZTST Bergztette az j Anyagi-Testbe, majd abbl tovbbvezetve a Rgi Anyagi-Test Specilis [VDETT] Bels-Terben egy jonnan megformlt olyan belsbb-trben, amelyhez a MAGNAK csak a FLDANYA MEGERSTSBEN nylhat Kzvetlen hozzfrse. Ez a bergztsi-md a Rgi Anyagi-Testben mr nem okozott Feszlst a MAGBAN.
A Tapasztalat alapjn a FLDANYA egy olyan ideiglenes Szablyozst formlt meg, hogy
az Elindt Szemlyes Alap-Harmonia
(1)
MEGFORMLSAKOR
(2)
vagy JELENHEZ-IGAZTSAKOR
ha a MINDENSG-FORRSA Bergzti a Szemlyes Alap-Harmonit a teremt letben,
a MAGOK ’legalbb egy teljes napig’ a MINDENSG-FORRSNAK TELJES-ELLENRZSBEN maradnak.
A Tapasztalatok alapjn ksbb majd teljesebben megrthetjk ennek az ’vintzkedsnek’ (?) az okt. Lehetnek a MAGBAN olyan addig mg nem felismert Fokozott-rzkenysgek, amelyek a MINDENSG-FORRSNAK SPECILIS KZELSGBEN Jelezhetnek [’megmozdulhatnak’].
Az vintzkeds Elremutat / Megelz jelleggel azrt szksges,
hogy ez a ’nagyon szemlyes’ s Specilis Kzelsg a MINDENSG-FORRSHOZ
(1) sem az rintett teremt letben,
(2) sem a Kzssg LETBEN ne okozhasson EL-VLTOZST
[akr ennek a ’legenyhbb’ fokozatt, azaz EL-Fordulst > (318-319.r.) 117. pont – elrhet ITT].
Ezen MAG Tapasztalata azrt fontos, mert gy mr
a YOSGON bell [= a YOSG ALAP-JELLEGRE alapozva] van Tapasztalat abban az irnyban is,
hogy akr az T-VEZETS sorn is megformlhatjk s Bergzthetik az letkbe
[az erteljesebb Irnyban-Tarts rdekben (!!!)]
a SPECILIS Tudatosodst mr megnyitott egyedi teremtk az Elindt Szemlyes Alap-Harmonijukat
[vagy Fontos Okbl akr a Jelenhez is Igazthatjk azt].
Van Tapasztalat arra vonatkozan, hogy a Rgi Anyagi-Testben [a mg a RGI TR-ALAPON megformldott Anyagi-Testben] a VDETT-Bels-Tr mely rszben lehetsges olyan Specilis-Tr-Rszben bergzteni a Szemlyes Alap-Harmonit, hogy az ne okozhasson EL-Vltozst a teremt [s Kzssge] letben.
Habr a Szemlyes Alap-Harmonia bergzl abba a Megformlt-Testbe, amely szmra MEGHATROZV vlik (ha a FLD Kzssgn belli lethez tartozik, akkor az Anyagi-Testben (!)], mgis ’rzetre’ olyan, hogy ’kzvetlenl’ ’Az-letbe’ rgzl be.
Tapasztalat az, hogy
a Szemlyes Alap-Harmonia bergztse az letbe
valamennyire ’megvltoztatja’ az let RZKELST
[s ebbl ereden az RTELMEZST].
Rszlegesek ma mg a megrtseim ebben az irnyban, s valsznleg az let RZKELSE s RTELMEZSE mg inkbb megvltozik majd akkor, amikor az letnk kiolddik ebbl a knyszerrel ersen thatott Rgi T-VEZETSI-TRBL.
Az ’EGYSG’-rzkels A-LTEZSSEL ’egyszerbb s termszetesebb’ vlik. Korbban pldul meditci sorn [vagy a Hla / Boldogsg llapotban] lehetett megtapasztalni rvidebb tartamokra ezt A-LTEZSSEL [fontos: magval az let FORRSVAL, a MINDENSG-FORRSVAL val] Elvlaszthatatlan-RK-Egysget. Sokszor olyan rzet ez, mint az egyszer-s-tiszta lebegs [a ’VAN’].
Maradktalanul s TARTSAN nem olddhatunk EGY a MINDENSG-FORRSVAL [= A-LTEZSSEL],
mert amikor lv vltunk,
egy ’nllsg’ rgzlt be az let-Alapunkba.
Amikor korbban tudatosan hozzkapcsoldtam az letemen (Megformlt-Testeimen) belli Klnleges Terekhez, a hozzhangoldsnak volt egy olyan rsze, amikor azt mondtam [s ezzel egytt azt ltem meg tudatosan], hogy
„EGY-VAGYOK,
s nmagam vagyok”.
Taln a FLDANYA ’tantja’ gy a MAGJAIT, taln az (n)Lnyegemmel formltam meg a hozzhangolds ezen formjt [bvebben ITT]…
a lnyege az volt,
hogy [’gyakoroljam’] ’ljem’ Tudatosan azt,
hogy A-LTEZS is elvlaszthatatlan bennem [n magam is ltezs is vagyok]
[ez az ’EGY-VAGYOK’ szavakkal fejezdtt ki, amelyhez egy ’kitguls’ megtapasztalsa trsult],
s ugyanakkor L is vagyok,
vagyis gy vagyok ELVLASZTHATATLAN rsze A-LTEZSNEK,
hogy ’nmagam vagyok’
[nllsgom is van, amely ’nem enged’ maradktalanul-s-tartsan visszaolddni A-LTEZSBE. Ilyenkor a Jelenltet tudatosan ’visszahztam / beigaztottam a ’sajt-letemre’].
’n-mint-let’ ’gy vagyok Teljes’,
hogy ’ltezs is vagyok’s ’let is vagyok’
>>> ennek a HARMONIJT kell megtallnom nmagamban, hogy
(1) Teljes lehessek,
s (2) a Vlasztsaim szerint [Szabadon] nyilvnulhassak meg az letemmel A-TRBEN.
Amikor mostanban a SPECILIS ramlsokhoz val Hozzkapcsolds ’zsilipein’ haladtam vgig [vagy jabban mr egy tudatosan megformlt kzvetlenebb / rvidebb bels-ton kapcsoldtam], a ’ltezsem’ s az ’letem’ ’egysge’ egy kiss mshogyan rzkelhet.
A-LTEZSBE ’Beleoldds’
[azaz a ’sajt’ (?)(!) ’ltezsem’ ’kzvetlen megtapasztalsa’]
ma mg ’figyelmeztet’,
hogy ’mikor / hol’ ’helyezzem bele ebben az EGY-Ltben’ Tudatosan Az-letemet,
s hogy ezt a [TARTSS megformlhat (!)] HARMONIT
(= a ltezsem s az letem egymshoz val sokkal kzvetlenebb / teljesebb sszekapcsoldst)
’rzkeljem / szokjam meg / tanuljam meg’.
Ez a gyakorls valsznleg az Anyagi-Testbeli megnyilvnulsaim sorn is hamar kpes lesz tartss megformlni a JELENLT azon j [az Anyagi-Testemben j] megnyilvnulst, amikor ’egyszerre’ [Teljesen] vagyok jelen ltezsknt s letknt is.
Valsznnek tartom, hogy amikor biztoss felpl bennnk a ltezs-s-let [N-AZONOS] ezen j [Szabad (!)] ’egysge’, az nagyon jelentsen biztosabb teszi az N-Megtartst [msok Kzelsgben (pldul azok kzelben is, akik ppen zavarodottak) valsznleg nem mozdulunk ki a kzppontunkbl / a sajt harmoninkbl; kpesek lehetnk pldul az OLTALOM-TR egyes Tr-Rszeihez egyes lettel-sszeegyeztethetetlen jellegek MEGRTSE rdekben akr tartsabban is Kzelebb-Hzdni azrt, hogy rszt vehessnk egy azt megszntet j GONDOSKODS Megformlsban…]
„…2014. oktber 27.

Amikor…
… mint ’vilg’ [= Llek] emberr lettem
megnylt n-mag-am szmra annak a lehetsge hogy megismerjem s megljem ’a ltezst-letet’ s ’Az-Embersget’
Amikor…
… nknt szlettem
megnylt elttem a lehetsge a ’ni tnak’ / a ’ni jelenlt’ megismerhetsgnek
Amikor…
… gyermeket fogadtam / fogadtunk a csaldunkba
a gyermeket nem ’tulajdonba' kaptam
hanem ltala / vele annak a lehetsge nylt meg a szmomra hogy megismerjem s megtapasztaljam a ’szli’ jelenltet minden rmvel s felelssgvel
Amikor…
… a VILGBA s a FLDI-Vilgba rkeztem / szlettem
TRVNYES t nylt a szmomra
Tudatosodni ’e Vilg teremtsben’
annak minden ’kiterjedsben’
gy amikor ’vagyonom van’
amikor ’javak segtik (gazdagtjk, sznestik) az letem’
amikor ’javak jelenlte szolglja (ersti) utam s letem / Jelenltem kiteljesedst
akkor ’javaim’ nem a ’tulajdonom’
hanem [a ’kiegyenslyozott (’egszsges’) ramoltatsukon s Megtartsukon keresztl] ltaluk / bennk / ’velk’ ismerhetem meg a ’befogads / elfogads’, az ’ads / kirads / ramoltats’ s ’Megtarts’ ’legegyszerbb’ [’alap-vet’] Megnyilvnulsait
Amikor ’lelki s szellemi erimet / javaimat’ [mr meglv / ’megrt’ tudsomat / tapasztalataimat] osztom meg msokkal szavakkal s tettekkel
akkor az ’nnn lnyembl / nnn valmbl’ / ’mag-ombl / magambl’ elhozottat [megismertet / felismertet] ’ramoltatom-s-adom’
s ’nem pusztn az szmt’ ’mennyi ms emberhez s lnyhez jut el s hogy k mindebbl mennyit rtenek s ismernek meg’
hanem az a ’fontos’ a szmomra [vilgom, letem s ltezsem szmra] hogy ’megtapasztaltam / megtanultam’ ’kifejezni / megmutatni’ ’ki vagyok s honnan jttem s merre tartok s mit adhatok’
’Mi Vagyok’
s ebben ’n Vagyok’ s ’n mi Vagyok’
’Boldog (Teljes) Vagyok’…”
