Arra, hogy ezen IRGALMI GONDOSKODS sorn maguk az Alv-Kdd vlt let-rszek pontosan milyen ’IRGALMI Gondoskodsban’ rszeslnek, kevss lehet rltsunk. A ’mentaut’, amely az ’v-Helyre viszi [Rgzti be] a ’mozgs-kptelen’, Megjulsra akkor-ppen-nem-kpes let-rszeket, nyilvnvalan JELZI, hogy
mr az IRGALMI GONDOSKODS sorn
bizonyos ’elksztsek / el-gygytsok’ is megnyilvnulhatnak,
de az ezen IRGALMI Gondoskods F lnyege az,
hogy az ezen GONDOSKODSBA bergztett let-rszek / Tapasztalatok
’nem halvnyodnak el / nem srlnek tovbb / nem fogy bellk tovbb az let,
s amikor a teremt kpess vlik ezeknek a tapasztalatainak a [MEGTARTI-Teremtje Kzvetlen GONDOSKODSA mellett] az letbe val Visszavezetsre,
a teremtben-magban s a FLDANYBAN is Bergztett FELJEGYZS alapjn
knnyebben meg fogja rteni, hogy MILYEN Tapasztalatt MIRT Vlasztotta Tovbbfolytathatnak…
Tapasztalat, hogy amg az egyedi teremt Anyagi-Testben egy EL-VLTOZOTT let-rsz IRGALMI Gondoskodsba vtel nlkl Van, ez a ’beteg s mozgs-kptelen’ [akr a megnyilvnulsaival folyamatosan zavart okoz] let-rsz is a teremt ’Sajt Erejbl l’.
IRGALMI VDETTSG nlkl [a megrtst segt kp szerint] egy
- beteg [mozgskptelen][bezrt, elzrt]
- l
- gyermek
van a teremtben, akit ’folyamatosan neki kell tpllnia’ ’kzvetlenl’ (!) a sajt ’forrsbl’.
Nincsenek meg a Felttelei annak
[(1) vagy a teremtben magban s/vagy (2) a Kzssgben vagy (3) AZ-LETBEN],
hogy Teljesen lv / Jobb tudja tenni ezt a srlt n-rszt,
ugyanakkor nagyon sok ert ignyel az ’letben-megtartsa’ s (a sokszor tudattalan) ’gondozsa’, Az-let ’egyenslyban-tartsa’…
Amikor ez a ’beteg’ [mozgskptelen] let-rsz IRGALMI Alap VDETTSGBE kerl,
az ’letben-tartsa’ mr nem a teremttl vonja el kzvetlenl az ert,
s az Anyagi-Testben / letben ettl kezdve mr nem JELEZ kzvetlenl egy akkor-ppen rendezhetetlen Helyzet.
Ez azt eredmnyezi,
hogy az Anyagi-Testben l let-rsz ’lete’ ’Harmonikusabb’ [s Knnyebb] vlik,
az letben arra sszpontosthatja a Figyelmt s Erejt,
amivel kpes Harmonikusan teremteni,
s gy a LEHETSGEIT [amit akkor-s-ott valsan megtehet a Helyzete Jobbtsrt] knnyebben s teljesebben Megrtheti.
jdonsg az,
hogy magnak az egyedi teremtnek a MEGJULSI-TRBEN Bergztett j Anyagi-Testben is bergztsre kerl FELJEGYZSBEN az,
hogy milyen Alv-Kdd vlt let-rszei vannak.
Ezt a Feljegyzst a teremt csak a FLDANYVAL-EGYTT kpes megnyitni,
a
FLDANYVAL-EGYTT Ellenrizheti ilyen alkalommal maga is,
hogy milyen mg Rendezst ignyl Tapasztalatai vannak,
s ilyenkor [ha erre mr kpes] maga is rendelkezhet egy-egy Alv-Kdd vlt Vdett let-rsze letbe-Visszavezetsrl.
Az Alv-Kdd Megformlt [FOKOZOTTAN VDETT] Tapasztalatok / let-rszek
immr nem csupn az IRGALOM nagy-TEREMTJBEN kerlnek ’Nyilvntartsra’.
Az IRGALOM Birodalmn bell
ezen jabb GONDOSKODS szmra
a MINDENSG-FORRSA egy nagy jabb TR-Rszt formlt meg,
amelyben immr Birodalmanknt s Kzssgenknt is kln-kln
[jl ttekintheten, Ellenrizheten]
kerlnek bergztsre a FOKOZOTTAN-VDETT let-rszek.
Szmunkra taln inkbb Tapasztalatknt rtkelhet az ide Alv-Kdknt bergztett let-rsz,
de let-rszknt is nevezhet,
mert a teremt Vlasztsa szerint ’let’ van benne,
amelyet FOLYTATHATV formlhat majd a ksbbiekben.
Megrtst segt kppel taln inkbb egy nvny (let) ’magjaknt’ tekinthetnk r,
amelyben a Tovbbfolytathatv vlasztott tapasztalatok minden fontos / lnyegi eszencija bergztsre kerlt,
s az IRGALOM ’VDI’ ezeket a ’magokat’ a SEMMIBE-VISSZAOLDDSTL.
Ma mr ezen az IRGALOM Birodalmn belli jabb BELSBB-TRBEN kln TR-Rsz kerlt megformlsra, amelybe a FLD Kzssgben letre-Befogadott egyedi teremtk Alv-Kdd megformlt Tovbbfolytathat Tapasztalatai kerlnek bergztsre.
Maguk a Tapasztalatok [’l magok’] N-AZONOSSGHOZ rgztetten kerlnek itt bergztsre, teht ha egy teremtnek tbb Alv-Kdd megformlt Tapasztalata is van, azok az N-AZONOSSGHOZ rendelve ’Egytt’ kerlnek VDETTSGBE bergztsre.
Mint emltettem,
ma mr az is megllapthat a VDETTSGBE bergzts mdjbl,
hogy ezeknek a Tapasztalatoknak
(1)
SZKSGES-E az EGYMSRA-PL letbe-Visszavezetse,
(2)
vagy SORRENDISG betartsa nlkl brmelyik letbe-Visszavezethet,
ha annak a FELTTELEI Megformldtak s/vagy a teremt maga VLASZTOTTA az letbe-Visszavezetst.
Meghatrozott tartamonknt [egy ’ELLENRZSI-TERVBEN’ Szablyozottan]
a FLDANYA immr az ELLENRZSEK-EREJBEN
rendszeresen Ellenrzi majd maga is,
hogy vannak-e az Alv-Kdok kztt olyanok,
amelyek letbe-Visszavezetsnek a FELTTELEI mr adottak
(1) a FLD Kzssgben
s (2) az adott teremt letben.
[2021.09.10.: Azt is kpes kzvetlenl (!) Ellenrizni a FLDANYA, hogy van-e a teremtk Alv-Kdjai kztt olyan, amelynek a TELJES-Rendezshez KNNYTST Krt.
Ha van olyan Alv-Kd a teremtkben, amelyhez kapcsoldan folyamatban van egy KNNYTS Befogadsa a FLDANYA ltal, a FLDANYA EGYEZTETST Kezdemnyez az rintett teremtkkel, hogy rszt vesznek-e a KNNYTS ltali TELJES-Rendezsben, krik-e, hogy a FLDANYA Elksztse az Alv-Kjaikat a KNNYTS ltali TELJES-Rendezsre.
Ha a teremt Kri a KNNYTS ltali Teljes-Rendezst, errl sszecsendlst forml meg a FLDANYVAL, s erre az sszecsendlsre alapulan a FLDANYA a teremt ezen let-rszt elkezdi Felkszteni a KNNYTS ltali Tejes-Rendezsre.]
Ilyenkor a FLDANYA maga is Kezdemnyezhet EGYEZTETST az rintett teremtvel az Alv-Kd letbe-Visszavezetse rdekben.
Maga az IRGALOM is rendszeresen vgez ilyen ELLENRZSEKET,
s ha letbe-Visszavezethet Alv-Kdot Azonost,
ezt JELZI a FLDANYNAK.
Ilyenkor a FLDANYA az ELLENRZSEK-EREJBEN EGYTTES ELLENRZST is vgez a megjellt Alv-Kdra.
Mint emltettem,
maga az ELLENRZSEK-EREJE is KEZDEMNYEZHET ilyen irny ELLENRZSEKET
akr a FLDANYNL,
akr az IRGALOM fel irnyulan.
Az Alv-Kdok ELLENRZSE sorn immr Figyelemmel kell lenni arra is, hogy
(1)
az egyedi teremtnek milyen mr sszecsendlsen alapul Teremt (n-pt) Folyamatai indultak el (vagy vannak mr elksztve),
(2)
milyen Trsakkal formlt meg Kzeli-sszekapcsoldst.
Ha egy teremt egy Alv-Kdja letbe-Visszavezetsrl rendelkezik,
akkor a FLDANYNAK ezt a Visszavezet megtapasztalst olyann szksges megformlnia,
hogy az az egyb mr sszecsendlsen (!) alapul teremtsekhez is illeszked legyen.
(…) A ’Furcsasg’ kapcsn tbbszr felhvtam a figyelmet arra, hogy
a FLDANYA s/vagy az (n)Lnyeg [itt a FLD Kzssgben]
a FONTOS rszekre
gyakran valamilyen ’Furcsasg-Jelzsben’ irnytja r a figyelmet.
A megrtst segt kpben: amikor a ’beteg gyermeket’ elkezdtk az addigi Helyrl-Helyzetbl a VDETT-Trbe thelyezni, gyorsan (’az utols pillanatban’) egy
szp lnk sznekbl sszelltott ’cskos kis zoknit’ ’hztam a lbra’, ’mert azt nagyon szerette’. Ezutn ’rtam fel a magam szmra egy papr-lapra’ a ’gyermekek neveit’, hogy majd ’megtalljam ket’.
Klnbzek vagyunk itt az Anyagi-Testi letnkben.
Habr a FLDANYA az letre-Befogadott teremti szmra
az RZKELS / FELISMERS / MEGRTS s Tevkeny-MEGNYILVNULS minden [Vlasztott] formjt Felpthetv teszi,
mgis klnbz,
hogy mi az, ami igazn ’kedvess’ vlik a teremt szmra.
Van, aki a szneket, ms a formkat / kpeket / szimblumokat / geometriai formkat / a szmokat, a szmok s formk sszekapcsoldst ’szereti’. Van, akikben a hangok [s ritmus / ismtlds (?)] egy bizonyos rendszere ’mutat r egy harmonira’, mg msok gondolatknt / gondolat-formaknt, vagy egy mozdulat-sorknt azonostanak Harmonikat stb. Van, akik szmra a tapints kpes azonostani a Harmonit, ismt msok szmra az ’illatok’ tjn jelez a bels-vezets…
A megrtst segt kpben a ’szp sznes zokni’ tbb harmonia egymshoz illeszkedst is Jelezheti, s emellett valami ’olyan SZEMLYESET’, amely ’szeretetbl eredt’, ’szeretetbl formldott meg’.
(1)
[A megrtst segt kpben] Mind a VDETTSGBE kerlt ’Tapasztalat-magban’,
(2)
mind a ’bennem bergzlt Feljegyzsben’ [a FLDANYBAN bergzlt Feljegyzsben]
megjellsre kerlt valami ’olyan SZEMLYES’ [Szeretet-megnyilvnuls],
amelynek az letbe-Visszavezetst megalapoz Helyzetbe val ’beptsvel’
KNNYEBB s RMTELJESEBB tehet majd ennek az let-rsznek a Visszavezetse…
Ez valamilyen olyan ’harmonia-rsz’, amely tnylegesen megformldott az Alv-Kdd vlt Tapasztalatban [gy a Sajt letben].
A Harmonia mindig KNYSZERTL MENTES,
gy ez az ’EMLKEZTET’ Harmonia-Rsz
knnyebb teheti majd az addig ’Alv’ let-rsz jbli felptst / beillesztst Az-letbe…”
20200908 [168.r.] 68. pont (elrhet ITT):
„…A SZERETET Fontossga az Alv-Kdok letbe-visszavezetse sorn
A [161.r.] 67. pontban (elrhet ITT) emltettem, hogy a FLD Kzssgben az ELLENRZSEK-EREJE j Hatalmat kapott: az Alv-Kdd vl let-rszek / Tapasztalatok RTKELSBEN immr kihagyhatatlanul rszt vesz, s Benne-Magban is bergztsre kerl az Alv-Kdd vlshoz kapcsold rszletes Feljegyzs. Annak a Meghatrozsban is rszt vesz, hogy az Alv-Kdd vl Tapasztalat ’nll’ Alv-Kdd vljon-e, vagy ms Alv-Kdokkal egy ’nagyobb Rendezsi csomagba kerljn’, amelyben az is meghatrozsra kerl, hogy ezek letbe-Visszavezetse milyen sorrendben nyilvnuljon majd meg.
Egy Alv-Kdd vlt let-rszre vonatkozan a FLDANYA, az ELLENRZSK-EREJE, az IRGALOM [st, akr az rintett egyedi teremt is] KEZDEMNYEZHET arra irnyul Ellenrzst, hogy megformldtak-e annak a Felttelei, hogy az Alv-Kd letbe-visszavezetse megkezddhessen.
Megrtst segt tvilgt-kp:
Egy ’gyermekotthonba’ rkeztem, tudatosan jttem ide, hogy megltogassam egy ide ’beadott’ gyermekemet. Mintha nem sokkal a szletse utn ide az otthonba ’beadtam volna’ a gyermekemet… nem emlkszem pontosan az okra, hogy mirt ’adtam’ ’gondozsba’ a mg egszen kicsi gyermeket… mert egybknt ez nem jellemz rm, szeretem a gyermekeimet… mostanra vannak mr nagyobb sajt gyermekeim, s taln egy egszen kicsi gyermekem is, akiket n magam nevelek…
Az otthonban jl gondjt viselik a gyermeknek. Mintha szinte egszen ’j-szltt’ lett volna akkor, amikor a kzvetlen gondoskodsombl kikerlt, mostanra pedig olyan, mintha kett-hrom ves lenne. A gondozk oda-hozzk hozzm a gyermeket, felveszem, a karomra ltetem, megrintem-megnzem, s szeretet van bennem… s az a szndk, hogy n most azonnal hazaviszem magammal… Krem, hogy elvihessem magammal, hogy visszafogadhassam. Elveszem az ’igazolvnyaimat’, tadom a velem szemben l gondoznak… kzben a gyermeket visszavettk tlem. Elmondom, hogy mr kpes vagyok gondozni a gyermeket… hogy van ’munkm’, van hol laknom… egyre hatrozottabban rzem magamban, hogy most azonnal szeretnm magammal vinni a gyermeket, nem szeretnm, ha egyetlen napot is nlkle kellene lnem (vagy neki nlklem kellene lnie). A gondozk nem beszlnek velem, nem bartsgosak velem, de nem rzkelek semmifle rosszallst vagy megtlst az irnyomban… ’ott vannak’, s szinte sztlanul teszik a dolgukat.
Megllaptottam magamban, hogy szpen gondoskodtak a gyermekrl, a gyermek szp s a kornak megfelelen fejlett… azt mg nem tudtam megtlni, hogy ’rtelmileg’ a gyermek mennyire fejlett (amikor a karjaimba vettem, inkbb n magamban rzkeltem a fel irnyul szeretetemet, sztlan volt… taln ahhoz hasonlan, mint a gondozk…)
Ami ’furcsa’ volt: a gyermek egy olyan kezes-lbas tiszta ruhcskban volt, amit a pici babkra szoktak adni…
Az ’asztal’ mell [amelyiknl az adataimat egyeztettk / ellenriztk] nhny [taln hrom] ’dobozban’ mindazt odatettk, amivel a gyermek oda hozzjuk rkezett. Nhny rgi jtk volt bennk… minden, ami a gyermek volt.
Nem tudtam, hogy most ideadjk-e nekem a gyermeket [utlag az egsz helyzet olyan volt, mintha nagyon aprlkosan (’minden irnybl’) Ellenriztek volna, hogy valban (1) Szndkomban van-e a gyermeket magamhoz venni, s (2) van-e bennem Szeretet [hogy letben megtarthassam]…
A gyermeket visszahoztk hozzm. A gondozk most sem nagyon ’beszltek’ hozzm, de a helyzetbl egyrtelmv vlt a szmomra, hogy magammal vihetem.
Egy kicsit mg a gyermeket letettem a sznyegre, jtszott egy kicsit (mintha megmutatta volna, hogy mit szeret)(ezt megfigyeltem aprlkosan)(egyre mozgkonyabb vlt a gyermek, mr egy kicsit ’j-kedvbb’ is volt)… Ekkor mr rzkeltem, hogy a gyermek ’rtelmes’, rtelmben is nvekedett… Megnztem a dobozokba sszeksztett nhny kis jtkot, de csak azt vettem magamhoz, amellyel a gyermek akkor ppen szvesen jtszott, a tbbit ’ott hagytam’. Ismt a karomba vettem a gyermeket, s ’boldog voltam’, reztem a szeretetemet fel irnyulan, srtam, s krtem, hogy bocssson meg nekem. Megkszntem a gondozknak, hogy ilyen jl gondjt viseltk a gyermeknek. Mint emltettem: ekkor mr azt is rzkeltem, hogy a gyermek ’rtelmes’, figyelmes a krnyezetre s valsznleg megtantottk mindarra, ami… hozz tartozik…
Amikor mr a karomban volt a gyermek, a ’gondoz-otthon’ ’kijrata’ fel haladtam, mg ekkor is Ellenriztek az ott dolgozk, hogy minden rendben van-e. Az otthonon kvl egy ’taxi’ vrt [egy Vdettsg (?)], s az vitt haza a gyermekkel. A gyermek kzben jtszott a magval hozott jtkkal… figyeltem t, ’kzelebb-hzdtam hozz’…
Valsznnek tartom, hogy ebben a helyzetben az vlt rzkelhetv, hogy az OLTALOM-TRBEN [vagy az IRGALOM Birodalmnak ms Gondoskodsi-Tereiben] a FLD Kzssghez tartoz Tr-Rszbl hogyan [milyen Ellenrzseken vgighaladva, milyen SZABLYOZSSAL] kezddik meg egy Alv-Kd letbe-visszavezetse.
Az N-AZONOSSGOT nagyon gondosan ellenriztk (tbbszr is), s immr valsznleg kzvetlenl Ellenrzsre kerl az Alv-Kdd vlskor bergztett ’Szemlyes-Feljegyzs’ is. Ennek lehetett rsze az, hogy a gyermek ’csomagjt’ [a magval vitt jtkait] is elm-trtk [taln azrt, hogy teljesebben megrtsem (a szksges rszben megrtsem) mikor / mirt rendelkeztem a Tapasztalat / let-rszem Alv-Kdd vlsrl]. Lehet jelzs-rtke annak is, hogy azt is igyekeztem megllaptani, hogy a gyermek ’mennyire rtelmes’. Taln arra utalhat ez, hogy a ’gyermekben’ [bennem] elindult j-Kezdet rtelmt nem voltam kpes teljesen megrteni [vagy valamilyen nehzsg formldott meg az ramoltatsban (s ez Bezrdst eredmnyezhetett?)], s ez volt az oka annak, hogy ez a Tapasztalatom ’akkor’ Alv-Kdd vlt.
A FLD Kzssghez [valsznleg a YOSGHOZ] tartoz klnlegessg lehet, hogy a BENNEM-LV-SZERETET llapott / milyensgt kln (rszletesen) Ellenriztk / rtkeltk a ’gondozk’. Utlagos megrtsem szerint valsznleg maga az ELLENRZSEK-EREJE is ’elksrt’ a ’gyermek-otthonba’, a Jelenltt [mint egy (biztonsgot nyjt) kzeli csaldtagomt] rzkeltem egszen addig a ’kzveten kzelenben’, amg az Ellenrzs [’adat-egyeztets’] folyamatban volt.
gy rzkelem, hogy
a YOSGBL ered teremtknl
az Alv-Kdok letbe-visszavezetsi LEHETSGNEK az ELLENRZSEKOR
(1)
az egyb SZKSGES FELTTELEK meglte mellett
(2)
fontos rsze az ELLENRZSNEK
a SZERETET l minsgnek az Ellenrzse is.
(…) Az tvilgt kp egyik ’tanulsga’ az,
hogy a YOSGON bell
az Alv-Kdd vlt let-rszek letbe-visszavezetshez
(1)
nem elg nmagban a teremtben erre irnyulan mr megformldott Szndk,
vagy akr az, hogy az letbe-visszavezetshez szksges FELTTELEK a Kzssgen bell (s a teremt letben) mr megformldtak.
(2)
Az is fontos,
hogy az Alv-Kdd vlt let-rsz ’termszethez’ igazodan
a SZERETET ’Szksges’ formja is mr lv formldjon meg a teremtben.
Ha mg nem vlt a teremtben lv a Szeretetnek a Szksges Sors-Rendezshez ’illeszked’ formja,
akkor nincsen meg a teremtben az az ’n-er’,
amely kpes lehet ’Tartsan’ bergzteni az letbe a visszavezetst megkezdett Tapasztalatot.
Az tvilgt kpben a ’sajt gyermekemknt’ ismertem r az Alv-Kdd vlt let-rszemre, s ennek megfelelen a ’szli (gondoskod) szeretet’ volt, amely ’illeszked’ volt a ’Helyzethez’ [erre alapulva kezddhet meg az letbe-visszavezetse]. Ha pldul egy korbban megtrt let-rsz kerlt volna Ellenrzsre, lehet, hogy az egy snta vagy valamely rszben mg eltorzult let-rsz kpben mutatta volna magt. Ekkor valsznleg a szeretet egy olyan formja szksges az letbe-visszavezets elkezdshez, amely kpes a mg magt torznak mutat let-rsz fel is szeretettel s gondoskodan (a gygyt gondoskodssal?) irnyulni…
A 20200908 [260.r.] 99. pontban (elrhet ITT) egy olyan letbe-Visszavezetst megelz Ellenrzsrl rtam, amelyben menyasszony s vlegny formjban volt kpes egymshoz kapcsoldni az Alv-Kd s az azt Visszafogad let.