2021.10.19.
4./
Fontolgatsok, rszleges megrtsek
Megrtst segt kp:
A „rgi hzban vagyok” [ez itt a Rgi TR-ALAPRA, a Rgi (mg az T-VEZETSI-TRBEN lv) Anyagi-Testre utal(hat)], a hz krl egy nem tl nagy (kertssel gondosan krbevett s zrhat kapuval rendelkez) udvar / kert van [ez a Szemlyes let-Tr].
A hzon bell vagyok (termszetesen, hiszen ez az Anyagi-Testem), s valami furcsasgot rzkelek „kvlrl”.
Kinzek az ajtn / ablakon, s azt ltom, hogy tbben bejttek az udvaromba [mintha egy sok-gyermekes csald lenne] [mr „bent” vannak a Szemlyes let-Trben (?)(!)], s ott sszevissza mszklnak. Nem rtem, hogy a bezrt kapun s a kertsen hogyan jutottak be.
Ltom, hogy tbben kzlk a kertsen msznak (ki s be?). Szlok nekik, hogy azonnal menjenek innen el, nem engedtem be ide ket. Mintha nem is hallank (vagy nem figyelnek r), tovbb mozognak az udvaron, s rzkelem, hogy majd a ’hzba’ is bejnnnek. Ellenrzm az ajtmon a zrat s a biztonsgi zrat is, igyekszem pontosan / teljesen bezrni az ajtt. Amikor rzkelem, hogy taln az ajt (fal?) sem lehet kpes „meglltani” a kint lvket, segtsget is krek [’telefonon’ (?), bels-ton, ami lehetsges].
rzetre olyan volt ez a helyzet, mintha „ez a csald” („sokasg”) „elkezdte volna sztbontani [„felfalni, megenni” (?)] az lethez tartoz ’teret’ s ’ramlsokat’, s amint „kint” „mindent tnkre tettek / sztszedtek”, „tovbb akartak haladni”, hogy magt az Anyagi-Testet is „sztbontsk / megsemmistsk”.
Lehet ez a „npes csald” egy „programozott (akr let nlkli) minta”, amely mint egy „fegyver” „megbetegti / sztbontja” az lethez tartoz szemlyes tereket.
Utlag rnzve a helyzetre most inkbb olyan rtelme volt az rzkelsnek, hogy ezek a „mozg” s „furcsn tevkeny” „lnyek” olyan l [Anyag-Testben is l (?)] teremtk, akik „resnek” ltszanak amiatt, mert a tudatossguk valahova be van zrva s/vagy el van altatva. Ha szltam hozzjuk, olyan volt, mintha nem is hallottk volna, mintha nem lennnek kpesek a termszetes kommunikcira. Hogyan lehetne [a „takarsok” alatt] ’felbreszteni’ ket, hogy ezt az [ rszkrl] „akaratlan / tudattalan” [„zombi”-szer, „programozott”, „program-szeren irnytott”, „alvajrshoz” hasonlt] „sztbont / EL-Vltoztat „Tevkenysget” abbahagyjk?
A Fggsg-Knyszerben lk „tudatosan” s mgis „tudattalanul” a kpben is rzkeltetett mdon folyamatosan „beviszik” a Szemlyes let-Terkbe, majd pedig tovbb az Anyagi-Testkbe is azokat a „pusztt, mrgez” „mintkat / anyagg megformlt fegyvereket”, amelyek folyamatosan puszttjk az letkhz tartoz teret.
Felttelezsem, hogy ez a kp azt (is) mutathatta, hogy az LET-TERNKBEN lv „EL-Vltoztat ramls” hogyan hatott sok itt l teremtre: felttelezsem szerint fjdalmak okozsval olyan mrtkben bizalom-vesztett vltak az itt l teremtk, hogy [mivel ms eszkzk nem volt] a „tlls” rdekben a tudatuk / tudatossguk egyre nagyobb rszt „mlyen bezrtk” / „egyre mlyebbre eltakartk”. A „szlk” „tovbbadtk” ezt a „tllsi” (?) mintt az utdjaiknak… [egytt vezettk egymst egyre tvolabb a szabadsgtl / tudatossgtl].
Azok, akiknek „alszik” a tudatos let-rsze, a feljk ’kvlrl’ [kommunikci formjban] rkez segtsget nem kpesek ebben az llapotukban befogadni, a „tllsi zemmdban dolgoz tudatuk / tudatossguk” nem kpes olyan Megrtseket megformlni, amely visszafordthatn ket a bezrva / takarva lv Tudatossgukhoz azrt, hogy ’felbredjen’.
Az „alv n-jk” ugyangy a bellrl [a FLDANYA s a sajt (n)Lnyegk fell] rkez Irnymutatsokat sem rzkeli.
Egyes rtkelsek szerint
a Tevkenysgben is megnyilvnul [de a Tudatossgban „alv”] Jelenltk
mgis ’rtk’ annyiban,
hogy a Tevkenysgket
az letket Kzvetlenl GONDOZK
kpesek lehetnek ’olyan irnyba fordtani / vezetni’,
amely ’elvezeti ket olyan Vdett-Terekbe’ (helyzetekhez),
amelyekben a GONDOZK ’elkezdhetik felbreszteni a Tudatossgukat’.
Rszleges megrtsem szerint
mi egyedi teremtk ebben a ’felbresztsi’ szakaszban csak kevss lehetnk egyms segtsgre.
Amg „alszik” a Tudatossg,
nem kpes az Anyagi-Testben l let-rsz ’befogadni’ a kzelben lv trstl
sem a Jobbts fel vezet informcikat, sem ms kzvetlen Irnyban-Tart gondoskodst.
Ilyenkor a szeretettel vgzett [Szksghez igazod (!)] gondoskods
[pldul akkor, ha a teremtk egymssal Kzeli-sszekapcsoldsban vannak]
legfeljebb abban segthet, hogy valamennyire lasstsa / akadlyozza az jabb EL-Vltozsok megformlst.
A felttelezsem szerint ez itt a FLD Kzssgben
az LET-TERET EL-Vltoztat ramls hatsa volt kzvetlenl.
Majd a Tapasztalatok alapjn rtjk meg,
hogy a „csapdkrl” Levlaszts
[s az LET-TR „csapda” jellegnek megszntetse,
az „EL-Vltoztat TR-Rsz” ’hatstalantsa’/ megsznse s visszabontsa]
milyen mdon [s mennyire gyorsan] segtheti
(1)
az „alv” Tudatossg ’felbresztst’,
s (2)
a TEVKENYSGBEN is megnyilvnul Jelenlt [GONDOSKODK ltali] ’Irnyba belltst’.
A Tapasztalatok szerint
egy teljesen magba-zrkzott s a „tevkenysgeiben mr megllt” teremt ’Elindtsa’
[a Tevkenysg jbli elindtsa]
ltalban nehezebb [akr hosszadalmasabb] feladat,
mint egy egybknt Tevkenyen is megnyilvnul [de „alv”] teremt Tevkeny Megnyilvnulst a szmra N-Megerstst is jelent Irnyba belltani.
Felttelezsem szerint ez [az rtkels?] lehet az egyik oka annak, hogy ’eddig’ a FLDANYA (?) [s a tbbi GONDOSKOD] nem rgztette be a Jogos Tr-Hasznlatba a teremtket [mert akkor sokakban ez a Tevkeny megnyilvnuls megsznt volna, s ha „meglltak” volna, abbl nehezebb lenne ket IRNYBA belltani (?)].
Megrtst segt kppel ez utbbi ahhoz hasonl, mintha a teremt egy „stt erdben” vagy homlyban / sr kdben menne, teszi egyik lpst a msik utn, mikzben nem lt s nem rzkel semmit. Mg „nem fradt el annyira” [vagy nem trt meg a bizalma annyira], hogy „feladja az lett s meglljon”, gy teszi egyik lpst a msik utn.
Ilyenkor a teremt lett GONDOZK a Tudatossgt „Takar” „rtegeket” elkezdik visszabontani [ma mr ez a SPECILIS (Kzvetlen!) GONDOSKODSSAL lehetsges]: (1) mind a Kzs LET-TRBEN visszabontsra kerlnek az „EL-Vltoztat ramlsok”, (2) mind pedig a teremt Anyagi-Testnek bels-tereiben (esetleg a Szemlyes let-Terben, ha ott is van EL-Vltozs) elkezdik az let-Alap helyrelltst [az let-Alaprl: (432-433.r.) 150. pont I. alpont – elrhet ITT].
A kpre kattintva elrhet (NOX: Csak jtssz!)
A 3. pontban emltettem a VDELMI-TAKARSOK azon jabb formjt, amikor a teremt
’letben’ TAKARSOK [vagy egyb bels Vdelmek] megformlsval is segthetik a Fjdalmak kioldst, illetve azt, hogy (egy rvidebb tartamban / a felttlenl szksges tartamban) ne legyen kzvetlen hozzfrse a teremtnek olyan Tapasztalathoz / let-Rszhez, amelyben ppen egy KNNYTS vgez Rend-Ttelt [pldul Levlasztsra kerl egy olyan EL-Vltozs az letrl, amelynek a megformlsban NINCSEN Sajt Felelssge, s gy a Sajt Felelssg HINYA OKN maga tevkenyen s tudatosan nem vehet rszt a Rend-Ttelben / nem kpes tudatosan rszt venni a Jobbtsban]. Ezt a gmb formj (a Szemlyes let-Trre is kiterjed) szemlyes-tren belli Vdelmi-Takarsok megformlsnak kpvel rzkeltettem. Ebben ’a ltmezn kvlre’ (’htra’) ’rgzlnek be Vdelmi-Takarsok ’al’ azok a Tapasztalatok, amelyekhez a teremtnek akkor-ppen nem nylhat kzvetlen hozzfrse. A Vdelmi-Takarsok NEM EMELIK KI ezeket a Tapasztalatokat a teremt letbl, Fontos Okbl ezekhez is brmikor kzvetlen hozzfrse nylhat, a Vdelmi-Takars csak addig ’takarja’ ezeket a Tapasztalatokat, ameddig valamilyen Rend-Ttel megnyilvnulsa rdekben felttlenl szksges.
Egy msik megrtst segt kpet is rzkeltem, ez magn az
Anyagi-Testen ’belli’ Vdelmi-Takarsokhoz kapcsold Alap-Harmonia [Kiprbls?] lehetett.
’A hzam’ ’egyik (nagyobb) szobjban’ vagyok [ez lehet az letemhez tartoz LTALNOS alap megtapasztalsaim bels-tere (akr a Szemlyes Bels Szently)(vagy valamelyik Kzeli-sszekapcsoldshoz tartoz bels-tr)].
’Valaki rkezni fog’ a ’hzamba’. Ami „mg rendezetlen”, azt egy olyan kisebb (Vdettebb?)(belsbb) ’szobba’ viszem t (n magam)(vagy a FLDANYA), amelyik kzvetlenl ebbl a nagyobb szobmbl nylik.
A kp utalhat arra is, hogy rtkelem a bels-trhez tartoz addigi Tapasztalataimat, s amit ’most’ nem vagyok mg kpes Rendezni, azt ebbe az ideiglenesen megformlt ’belsbb szobba’ azrt viszem t, hogy azok kerljenek Alv-Kdd tformlsra [az Alv-Kdd megformlsrl: (161.r.) 67. pont – elrhet ITT].
Az is lehet, hogy a ’szobmban’ lv [’tskba’ becsomagolt, vagy ms mdon ’betakart’] Tapasztalatokban mg Fokozott-rzkenysg van [ezrt vannak egy Vdelmi-Takarsban ebben a szobban], s most egy olyan Rend-Ttelre vagy Knnytsre kszlk el, amely mg nem Rendezi Kzvetlenl ezeket a Fokozottan-rzkeny let-rszeimet, s ezrt kerlt ideiglenesen megformlsra a most TELJES-ELLENRZSRE kerl bels tr-rszem mell egy ERSEBBEN [vagy akr TELJESEN] TAKART Vdett ’belsbb-szoba’ [vagy a szobn bell egy Ersebben-Vdett ’beptett-szekrny’], s ebben rgzlnek be ezek a Fokozottan-rzkeny let-rszeim addig, ameddig a Rendezsbe vont bels-trben tnylegesen megnyilvnul a Rend-Ttel.
Mint emltettem, mr a szobn bell is ’becsomagolva’ [’tskban’, illetve ’tbb pldbe / takarba / csomagolpaprba becsavarva’, vdelembe helyezve] voltak ezek a Tapasztalatok, ami azt jelenti, hogy ezek a Fokozottan-rzkeny rszek mr korbban pontosan beazonostsra kerltek, egy ’Alap-Vdelem’ megformldott (s folyamatosan megnyilvnul) ezekre. Az, hogy ezek a ’gondosan becsomagolt’ [Vdett] Tapasztalatok ebben a szobban vannak, azt is jelzi, hogy ezek most nem vlnak (valsznleg) Alv-Kdd, a Rendezsket mr tnylegesen megkezdte a teremt. Ha valamilyen okbl ennl az ’Alap-Vdelemnl’ ERSEBB TAKARSBA szksges helyezni ezeket az let-rszeket, akkor ’nylik meg’ a szoba ’mellett’ egy msik kisebb ERSEN VDETT tr, s oda rgzlnek be ezek abban a rvidebb tartamban, ameddig a szobban lv tbbi Tapasztalathoz kapcsold TELJES-ELLENRZS s Rend-Ttel megnyilvnul.
Jelenlegi megrtsem szerint ez mr egy Kssz megformlt ALAP-HARMONIA a FLD Kzssgben az Anyagi-Testen belli ERSEBB VDELEMBE HELYEZSHEZ, a MAGOKBAN egszen bizonyosan Kiprblsok Ellenrzik azt, hogyan kpes befogadni az Anyagi-Test az ilyen (ltalban csak rvid tartamra megformlsra kerl) ideiglenes [legalbb ERSEN] Vdett [ma mg SPECILIS] bels-tereket.
Jelenlegi megrtsem szerint ennek a Kiprblsnak a Tapasztalatai azrt vlhattak Megrthetv a szmunkra, mert olyan formjak / jellegek ezek az ERSEBB Takarst / Vdettsget [magban az Anyagi-Testben (!)] biztost Vdett-Terek, amelyeket nem csak a SPECILIS vagy Klnleges n-plst megkezdett teremtk Anyagi-Teste kpes befogadni s bergzteni, hanem [ma mr akr a Megbocstshoz kapcsoldan megformlt Vdett-Tr-’BEN’ (arra alapulva?)] a Klnleges utat meg NEM nyitott teremtk Anyagi-Teste is [a FLDANYA Kzvetlen Gondoskodsaknt].
Levl-rszletek:
„…Sok fjdalommal veszdk testi s lelki szinten… Fradt vagyok nagyon… De megvagyok…”
„… bennem mostanban a testi fjdalmak ersdtek, amiknek csak rszben sikerl(t) megrtenem az okait.
A lelki jelleg fradtsgon s fjdalmakon sikerlt taln tljutni... most jobb, mint pr hete. Felttelezem azt, hogy valamilyen rgi nagyon fjdalmas tapasztalatom Rendezdik, s a hozz tartoz fjdalom gyorsan olddik ki rszletekben (hogy kibrhat legyen).
rzkelek olyan Kiprblsokat, hogyan lehet jabb (ideiglenes) ’Takarsokkal / Vdett-Terekkel’ segteni a fjdalom-oldsokat, illetve hogyan lehetne azt segteni (Takarssal vagy ms mdon), hogy a figyelmet oda irnytsuk, aminek a MEGTTELE vagy MEGRTSE elvezethet a kvetkez olyan lpshez, amelyik megersthet a sajt harmoniban [pldul segthet gyorsan tllpni a fggsgi knyszereken, kilpni a magra-hagyottsgbl / bizalmatlansgbl].
Az is egy fontos munka most, hogyan lehet harmoniaknt sszekapcsoldni olyan teremtknek, akik klnbz Birodalmakbl erednek (klnbz a ’gykerk’) s/vagy klnbz teremti-formban lnek.
Tvlatilag az is egy rdekes feladat, hogyan lehet majd segteni abban, hogy a Klnleges n-plst megnyissk a teremtk, mert van sok olyan srls / EL-Vltozs, amik csak akkor Rendezhetek a teremtkben, ha tudatosan s ersebb Vdelem mellett kezdenek neki a Rendezsnek.
Nagyon bzom abban, hogy mr vget rt az letnkben [s most mr a felsznen is megsznik] az a „jtk” („idegensg”), amelyikben a fny / a vilgossg megersdse az „ellen-oldal” „megersdst is tpllta”. Bzom abban, hogy most mr gyorsan vissza tudunk rendezdni abba a sajt Harmoniba, amikor a fny / a tudatossg / a harmonia megersdse / jjplse nem „j ellenoldalt” hoz ltre, hanem olyan TOVBBI J LEHETSGEKET [mint mg rszlegesen rnykban lv (azaz csupn mg FORMLD, VLASZTHAT) j lehetsgeket], amelyekbl csak jabb harmonia nylhat meg. A megrtseim szerint a TRBL mr elkezddtt azoknak a TR-Rszeknek a visszabontsa, amelyek „csapdkat” „formltak”, s minden lehetsges mdon akadlyoztk a Vlasztsaink harmoniv megformlst.
Sokan taln mr olyan rgta lnek ilyen EL-Vltozott Trben, hogy „mr nem bznak abban, hogy most vgleg maguk mgtt hagyhatjk a csapdkat”. ’Szp feladat’ ilyen krlmnyek kztt megtallni azokat az utakat, amelyek segthetnek mgis elindulni a Tudatos sors-rendezs fel...
Ha ebbl a nzpontbl (is) nzem a helyzetnket, ’kivtelesen klnleges helyzetben lnk’, szerintem most sikerl kivezetni az letnket a „csapda-Trbl”, s ezek az EL-Vltozott TEREK teljesen visszabontsra kerlnek [vagyis mr nem lesz ami „tpllja” az EL-Vltoztatst]…”
„…Tudom, hogy hatalmas kegyelem ez a kirendezds, csak nehz vgigszni a fizikai ltben. Sokat tanulok, sok megltsom van. Prblom tadni ezeket a mentlis trben. Lerni mr nincs erm s idm. Csak teszem amit ltok s tovbb grdtem az energit…”
„…Mg az egyedi ember sorshoz val energiaeloszts rendezse nagy kihvs. Nem jl mkdik mg mindig az energiaeloszt…”
Ehhez kapcsoldan most rtam arrl, hogy igen, mg mindig keresik az letnket GONDOZK, hogyan lehetne legalbb egy alap-szintre visszaigaztani az energiaszintet mindenkiben gy, hogy ez mr semmilyen formban ne tpllhassa jabb nehzsgek megformlst [sem a tudatos teremtkben, sem a tudatossgukban „mg alvkban”].
A Klnleges Utat megnyitott teremtk egy rvid tartamban kpesek csak „a htukon vinni” a nehz helyzetben lvket, a „tlterhelds” az letkben mr rgta mutatja magt. Lassan mr nincs olyan let-rsz / tevkenysg, „amit mg le lehetne adni ideiglenesen”, mert akkor mr nem tudnak maguk letben maradni. Nagyon fontos lenne mielbb visszasegteni az itt lket abba az alap-llapotukba, hogy tudatosan vgezzk az N-Gondoskodsukat…”
A nagyon magas arnyban Klnleges Munkt vgz teremt N-Gondoskodst (szablyozottan) rszben ptolhatja a FLDANYA, Knnytseket s Kedvezmnyeket, TBBLET-Gondoskodst adhat:
20200908 [104.r.] 52. pont – elrhet ITT
20200908 [176.r.] 70. pont [fontos, hogy a nagyon magas arnyban Klnleges Munkt vgz teremtnek kiegyenslyozott ltalnos Kzeli-sszekapcsoldsai legyenek; hasznos, ha legalbb rszben olyan trsakkal forml meg ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldst, akikkel azonos vagy nagyban hasonl Klnleges teremtsi Irnyokat nyitottak meg] – elrhet ITT
20200908 [255.r.] 96.p. II. alpont [EL-Vltozsokat okozhat az Anyagi-Testben a hosszabb tartamban nagyon magas arnyban vgzett Klnleges Munka] – elrhet ITT
20200908 [256.r.] 96.p. II. alpont [teljes szabadsgot kap a MEGTARTI-Teremt annak meghatrozsban, milyen Knnytst stb alkalmaz] – elrhet ITT
20200908 [276.r.] 103. pont I. alpont [a MAGOK Krtk, hogy a Szabad-Tr Kiegyenslyozdsra is legyen felhasznlhat] – elrhet ITT
20200908 [295.r.] 110. pont [nagyon leterheldtek a Klnleges Munkt vgzk] – elrhet ITT
20200908 [302.r.] 111. pont – elrhet ITT
20200908 [422.r.] 148. pont – elrhet ITT
„…Tl sok a "frfi" energia. Az ANYAI pedig elfojtott, br sokat ersdtt…”
„…Taln nem is a „frfi” energia a tl sok, hanem a „knyszert” erhatsok.
A Szeretet alap Gondoskodsokat szksges visszapteni, s azon bell a frfiasabb s niesebb megnyilvnulsokat is (?)…”
Rgebben volt olyan rzsem, hogy itt a FLDN eredenden ’nagyon szp’ a ’frfi er’, a frfi formhoz tartoz megnyilvnuls is. Taln erre utalhat tbb emlkezet is, amelyben az rzdtt meg, hogy „idegeneknek” is „megakadt a szeme” a [szp s jszv, szeret] frfin, ezrt elaltattk / elkbtottk, hogy elvlaszthassk a termszetes prjtl. Az gy „megszerzett” [megmrgezett] frfit aztn „hasznlat utn” „magra hagyta” az t a sajt letrl „levlaszt”… s most az az egyik feladat, hogy ezt a megmrgezett, bizalmban / szeretetben / tudatossgban sszetrt frfit is segtsk vissza a sajt harmonijba… Bizonyos vagyok benne, hogy ez sikerl, s gy a SZERETET ni s frfi [egymst-segt / egymst-kiegszt (?)] ramlsai jra lv vlnak…