„…Figyelni kell, hogy mit br a test. Mikor kell pihentetni, s mikor lehet megint bontani, talaktani… Ez egy sszetett folyamat… Nagyon nem mindegy mikor mi van megmozdtva…”
Sokakban akr nagyon ers „ellenlls” lehet [Megrtsi-Nehzsgbl ereden] kezdetben a SZERETET / a Kzvetlen GONDOSKODS ERSEBBEN IRNYBAN-TART tjaival szemben. Jelez bennk ennek a „bekorltoz” (knyszernek rzkelhet) jellege, mg nem ismerik fel a SZERETET Irnyban-Tart s letet v Gondoskodst benne. A Tapasztalat mutatja majd meg a szmukra is azt, hogy ez a SZERETET [Kzvetlen Gondoskods] nem beszkti a Lehetsgeiket, hanem ppen elkezdi jra egyre tgabb formlni.

Klnlegessg az, hogy
(1)
nem csupn egy bizonyos Tudatossgi szintet [megrtsi kpessget] visszaptett teremtk
kpesek
’ELFOGADNI’
az Irnyban-Tartst a SZERETETTL,
(2)
hanem vannak olyan (akr nagyon) kevss Tudatos teremtk,
akikben a Szeretet egy bennk felplt formja is kpes ELFOGADNI (!)
mg az ERSEBB Irnyban-Tartst is.
Kevss ’megrthet’ mdon
’valahogyan a bennk lv (l) szeretet kzvetlenl sszecseng / sszerezeg’ ezekben a teremtkben a feljk rad Gondoskodssal,
s kpesek teljes ’bkessgben / nyugalomban’ [rtelme szerint bizalommal] ELFOGADNI a Gondoskodst.
Ez valamilyen ’Azonossg’ ’tudatos tudattalan’ Felismersbl eredhet.
A kpre kattintva elrhet (NOX: bredj fel!)
(3)
Vannak nhnyan, akikben kzvetlenl (?)(!) a BIZALOM plt fel az Anyagi-Testkben
(1) vagy egy olyan bels-trbl kiindulan
s/vagy (2) egy olyan egyedi formban,
amely ugyancsak ’magtl rtetden’ s kzvetlenl kpess teszi ket a SZERETET (!) alap Kzvetlen Gondoskods ELFOGADSRA [gy befogadsra] annak ellenre,
hogy a Tudatossguk a mai fogalmak szerint ’gyermeki’ [mg pl].
Lehet ezeknek az egyes teremtkben Felismerhetv vlt egyedi klnleges jellegeknek kapcsolata ahhoz, hogy a FLDANYA Kzssge visszaigazodott a YOSGBA. Felttelezsek szerint a YOSGBL ered teremtkben elkezdett megformldni egy olyan bels ’Bizonyossg’ [vagy ms rtelmezs szerint taln ’elkezdett felbredni’ egy olyan ’eredend szeretet-minta’], amely az ’otthon melegbl’ / az ’otthon melegnek kzvetlen rzkelsbl’ eredhet.
Ehhez hasonlan felttelezhet, hogy egyes SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtkben az ALZAT [az Eredend N-Jellegk] is kpess vlhat ’olyan formjv megformldni’ [’most’?], amely ugyancsak KZVETLENL ’sszecsenghet’ a FLDANYA Kzvetlen [SZERETET alap] GONDOSKODSVAL.
Ezek miatt az ’egyedi jellegek’ miatt
elszr nehezebb lehet pontosan beazonostani azt,
hogy a Sors-Rendezs tjn
melyik bels n-er [vagy let-Alap-Rsz] megerstse lehet kpes ELINDTANI a teremtket.
Sokan lehetnek, akik ’Alapoz Tuds’ tjn [a Megrtsek, a Tudatossg jjptse folytn (kzvetlenl alapulva (!) a SZEMLLDSRE)]
lesznek kpesek tudatosan elkezdeni a Sajt Harmonijuk visszaptst.
Msokban a SZERETET [esetleg a Bizalomban (Alzatban?) val megersds] valamely formja lesz az,
amely a ’Sajt Kzppontjhoz’ jra kzvetlen kapcsolja a bels-tereit s ramlsait.
Ezrt ’mindegyik’ [Elindulst segthet] Megerst Gondoskodst (kzvetlenl) megnyilvntja a FLDANYA
a Tudatossga visszaptst mg majd csak most megkezd teremtk fel.
A Klnleges Utat megnyitott teremtket a FLDANYA pontosan vezeti abban,
hogy melyik teremt fel mikor s milyen Gondoskodssal nyilvnuljanak meg
[(1) akr mg csak annak a meghatrozsa / Ellenrzse rdekben, hogy milyen irnybl kezdje a FLDANYA a Megerst Gondoskodst, melyik Irnybl kpes Elfogadni / befogadni Megerst Kzvetlen Gondoskodst,
(2) akr mr amiatt, mert tnylegesen elindult a Tudatos n-ptsben].
„…Hasonl hosszadalmas oldsokon s OK-Keressen megyek n is vgig tbb trsammal egytt / egymst-segtve, csaldon bell vagy karnyjtsnyi tvolsgon bell jelz helyzetekbl keressk az okokat s a kivezet / tovbbvezet lehetsgeket. n magamon is mrem / rtkelem, hogy ’mit brunk el’, s mi elviselhet mg msok szmra.
Most valsznleg a fjdalom-oldsok / fjdalmak enyhtsnek lehetsgei formldnak azrt, hogy elkezddhessen az letbe-visszavezetse [TELJES-Rendezse (!)] (mr szksgtelen fjdalmak s jabb EL-Vltozsok megtapasztalsa nlkl) azoknak a fontos tapasztalatoknak, amelyekben
lettel-sszeegyeztethetetlen fjdalmak is vannak.
Ezzel kapcsolatban az a tapasztalatom, hogy az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg fjdalmaknak mg a kis rszletekben val oldsa is nagy fjdalmakkal jr [a rgi Anyagi-Testben], tudatossggal is nehz nha elviselni. Az elmlt napokban azt jeleztem, hogy ha ilyen fjdalom-oldson megyek ppen vgig, akkor ’kibrom’, ne lljunk meg, haladjunk rajta vgig minl elbb, s ha lehet, akkor enyhtsk a fjdalmat.
Az elmlt vek tapasztalata az, hogy az ilyen fjdalmakat sajnos sem gygyszerrel, sem kenccsel, de mg bels munkval sem lehetett (jelentsen) enyhteni (megsznteti). ltalban egy-kt hnap alatt elmltak, most is ebben bzom, hogy megsznik lassan a fjdalom... s htha van nhny jabb mdszer, amivel mr lehetne enyhteni.
n magam krtem nmagam szmra korbban azt, hogy ha a fjdalomnak fontos (!) JELZ szerepe van [mert segt Irnyban-Tartani, megrtem belle-ltala hogy mitl tartzkodjak, mire figyeljek] akkor ebben az Irnyban-Tartsban segtsen a fjdalom (elfogadom)(a lehet legkisebb fjdalom formjban, teht CSAK JELZ fjdalomknt, szksgtelenl ne akadlyozzon, ne neheztse meg az letem). Sajnos hajlamos vagyok nem figyelembe venni azt, ha kmlnem kell magam (akkor, ha ez valamilyen enyhe fjdalomban nem jelez)…”
20200908 [7.r.] 4. pont (elrhet ITT):
„…Ma mr ELV,
hogy a Fjdalom tjn val Jelzs / Figyelmeztets / Vezets
csak akkor nyilvnulhat meg,
ha ms mdon nem tarthat tvol a teremt
- az jabb EL-Tvolodstl
- a msok Sorsra kzvetlen mdon gyengten hat Megnyilvnulstl…”
EGYEZTETS arrl, hogy az j Teremt-Szakasz elejn a SZEMLLDSNEK nagyobb teret kell adni:
20200908 [336.r.] 121. pont – elrhet ITT
A gyermekek / fiatalok fokozottabb Vdelembe helyezse szksges (generci-vlts van a rtelepedst mkdtetknl, j bbokat / szolgkat akarnak megformlni):
20200908 [403.r.] 144. pont 2. alpont – elrhet ITT
20200908 [408.r.] 145. pont – elrhet ITT
A gyermek-testben lk helyzetnek RTKELSE, szmukra EGYEZTETSI lehetsg nylhat:
20200908 [479.r.] 168. pont 1. alpont – elrhet ITT
Az T-VEZETSI-TRBEN a ’lbunk alatt’ bergzlt egy j SPECILIS-TR a GONDOSKODSOK PTLSA rdekben:
20200908 [457.r.] 160. pont – elrhet ITT
20200908 [458.r.] 160. pont [TR-KIBVTS els kiprblsa AZ-LET TEREIBEN] – elrhet ITT
20200908 [463.r.] 161. pont II. alpont [az T-VEZETSI-TRRL levlasztsra kerlt valamilyen rgebbi „illeszkeds”, hozzrgzltnk egy j zsilippel az J LET-TRHEZ?] – elrhet ITT
20200908 [463.r.] 161. pont III. alpont [az T-VEZETSI-TRBE bergztett SPECILIS TR-RSZ az J LET-TRBE val bergztst kszti el; kp-sorozat] – elrhet ITT
2021.10.20.
Egy msik rtelmezse annak a megrtst segt kpnek, amikor ’tskba becsomagolt’ vagy ms mdon ’gondosan beplyzott’ ’tapasztalatok’ ’thelyezsre kerlnek egy msik szobba’.
A nagyobb bels-tr (szoba), amelyben eddig ezek a ’becsomagolt’ (emiatt kzvetlenl kevss elrhet) Tapasztalatok be voltak rgztve,
lehet a Szemlyes Bels-Szently.
Lehetsges, hogy ezek a ’Vdelembe helyezett’ [s kzvetlenl csak nagyon kevss elrhet] Tapasztalatok a teremtben
korbban megsrlt [rszben vagy teljesen Lezrt, rszben vagy teljesen visszabomlott / elrhetetlenn vlt]
(1) ltalnos vagy (2) Klnleges bels-trhez tartoztak
[akr mint Megnyilvnulsi-Alap (amelybe a teremt Vlasztsai kerltek bergztsre),
akr mint tnylegesen megkezdett (de befejezhetetlenn vlt, lezratlan) Tapasztalatok].
Eddig nem volt lehetsg a teremt letben / Anyagi-Testn bell
ezeknek a megsrlt [vagy ms okbl elrhetetlenn vlt] bels-tereknek a visszaptsre [vagy jbli megnyitsra].
Most a TELJES-ELLENRZSEK / NAGY-GONDOSKODSOK
[s a MINDENSG-FORRSNAK SPECILIS Kzelsge]
lehetsget nyitott a FOLYTATHAT Tapasztalatok szmra szksges bels-terek [mint let-Alapok] Kiigaztsra.
A megrtst segt kpnek lehet olyan rtelme, hogy
a folyamatban lv Rend-Ttelek sorn
az eddig elrhetetlen (de Alv-Kdd nem vlt)(vagy letbe-visszavezetett Alv-Kd)
s FOLYTATHAT(v nyithat) Tapasztalatok szmra
a FLDANYA jra megforml s bergzt bels-tereket a teremt Rgi Anyagi-Testben is,
s amikor pontosan beilleszkedett ez az j bels-tr az Anyagi-Testben,
a FLDANYA ’tvezeti’ az jonnan megnyitsra kerl bels-trbe a hozz tartoz [addig a Szemlyes Bels-Szentlyben Vd-Takarsban rztt] Tapasztalatokat.
Lehetsges, hogy egy korbbi bels-tr nem srlt meg teljesen, csupn jelentsen kisebb trr ’zsugorodott’. Ilyen esetben a bels-tr ’vissza-tgtsa’ [a tr-vesztettsge kiigaztsa] is megnyilvnulhat. Ekkor ebben a bels-trben [a most meghatrozott mrtkv megnvelst kveten] a Tapasztalatok ’trendezdse’ nyilvnul meg, az addigi ideiglenes bergzltsgbl (sszezsfolt, akr Takart helyzetbl) egy ’tgasabb’ bels-trbe rgzlnek be a Tapasztalatok. Ez a Vltozs azzal is jr, hogy tbb let-er ramlik a teremthz az ide bergzlt Vlasztsai Tapasztalatt megformlshoz. Vannak olyan teremtk, akikben kezdetben ugyancsak Fjdalomknt jelez az Anyagi-Tesben a tbb let-er befogadsa / ramlsa.
Vannak olyan teremtk, akikben a korbbi EL-Vltozsaikbl ereden tbb bels-tr is megsrlt, s a megmaradt bels tereik eddig ahhoz hasonlan nztek ki, mint egy ’llvnyokkal’ s Vd-Takarsokkal krbevett ptmny. Amikor most a FOLYTATHAT (!) Tapasztalatokhoz visszaptsre kerlnek a hozzjuk tartoz bels-terek, a mr szksgtelen ’llvnyzat’ s rgi Vdelmi-Takarsok [mint mr szksgtelen Tr] Visszabontsra kerlnek. Ha GYORS ez a Vltozs, ez is rzkelhetv vlhat az Anyagi-Testben fjdalmak formjban [ebben az esetben leginkbb az Elengeds Fjdalmaknt].
A korbban ideiglenesen bezrt ramlsok jbli ’megnyitsa’ [vagy j ramlsok bergztse] az Anyagi-Testben ugyancsak rzkelhetv vlhat kezdetben Fjdalomknt.
Lehetsges, hogy korbban egy teremt elkezdte megalapozni / megformlni a Klnleges bels-tereit, azonban ksbb [pldul egy „csapda” mkdv vlsa miatt, vagy akr egy „beavats” sorn megtapasztalt „csonkts” okn] egy rszben (vagy teljesen) semmiv vlt ez a Klnleges n-pls. Ilyenkor is a Klnleges n-pls addigi Tapasztalatai [amelyek a bels-tr semmiv vlsa miatt mr nem voltak folytathatak] Vd-Takars mellett bergztsre kerlhettek ideiglenes jelleggel a Szemlyes Bels-Szentlybe [pldul egy ’zrt tskba bergztve’] addig, amg jra megnyithatja a teremt a Klnleges n-plst.
Sok olyan teremt van a FLD Kzssgben, akiknek a korbban MEGSZAKADT Klnleges n-plshez tartoz [eddig elrhetetlen] Tapasztalatai ERS TAKARSOKKAL most rgzlnek be az jra megalapozott Klnleges bels-terkbe.
Jelenlegi megrtsem szerint az ilyen bels tr-kiigaztsok [gyorsabb vltozs vlasztsa esetn] rvidebb tartam jelentsebb fjdalmakkal is jrhatnak a RGI Anyagi-Testben.
Megrtst segt kp ismt a Harry Potter c. filmbl: amikor Harry Potter egy meccsen megsrl, egy rosszul hasznlt mgival az egyik tanra „eltnteti a karjbl-kezbl a csontjait”. Ezt kveten (ugyancsak mgival, gyorsan) vissza kell nveszteni a csontokat, s az pol szerint ez igen fjdalmas folyamat.
Amikor egy magzat lassan nvekedve fejldik az desanyja mhben, az is jrhat (leginkbb csak kezdetben) enyhbb „tnetekkel” (leginkbb melygssel addig, amg jobban egymshoz hangoldik az anya s magzata Anyagi-Teste). A szls s megszlets sorn egy GYORS folyamatban zrul le az anya s magzata addigi ’specilis’ kzelsge s sszekapcsoldsa, s mindkettjkben gyorsan kerl levlasztsra a magzatsgot addig v bels tr [magzatburok, kldk-vezetk…]. Az ilyen gyors vltozsokban a ’grcss’ sszehzdsok s fjdalmak gyakran megformldnak ma mg az Anyagi-Testben.
Emltettem korbbi rs-rszekben, hogy a FLDANYNAK le kell zrnia egyes teremtkben olyan kzvetlen ramlsokat [eddig ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsknt rtelmezett kzvetlen ramlsokat], amelyeknek nincsen megtarthat alapja [Tisztelet, klcsns vonzdson alapul sszecsendls, szeretet].
Ezekben a teremtkben az ezen korbbi kzvetlen ramlshoz tartoz bels-terek is Lezrsra s Visszabontsra kerlnek. Jelenlegi megrtsem szerint a bels-terek Lezrst kveten a bels-terek tnyleges (szksges) visszabontst a FLDANYA akkor kezdi meg [akr rszletekben], ha olyan ERS [akr TELJES] TAKARST kpes bergzteni ezen teremtk Anyagi-Testben, amely miatt a Fokozottan-rzkeny n-rszeikben nem jelez fjdalom.

A kpre kattintva elrhet (NOX: Esk)
Az rs folytatdik a 488. rszben, elrhet ITT