172.
	
		2021.10.27-28.
	
		Fontolgatsok, Rszleges megrtsek
	
		 
	
		1./
	
		            A most [a Cl-irnyos let-pts Alap-Harmonijnak megformlshoz kapcsoldan] folyamatban lv Kiprblsok eddigi Tapasztalata is az, hogy a rgi Anyagi-Testben az eddig ismert mdokon megnyilvnul GYORS Vltozsok fjdalommal jrnak. Nagy valsznsg szerint ennek a F oka [a FLD Kzssgn bell] az LET-TERNK [minden Teremt-Szakaszban egyre inkbb „csapdv”] EL-Vltozott jellege [(449.r.) 158. pont – elrhet ITT, (470.r.) 165. pont (2) – elrhet ITT, (484-485.r.) 170. pont (2) – elrhet ITT].
	
		 
	
		Felttelezhet,
	
		hogy amint az LET-TRBL [s gy az Anyagi-Testbl s Szemlyes let-Trbl]
	
		az „EL-Vltoztat” Tr-jelleg visszabontsra kerl,
	
		a JOBBT irny VLTOZSOK s a Sajt-Harmonia 
	
		egyre gyorsabban s egyre inkbb fjdalommentes formban rgzlnek be.
	
		 
	
		            Ha eddig egy teremt itt a FLD Kzssgben GYORS Vltozst [Sors-Rendezst, n-ptst, egy j t / j eszkz megtanulst] Vlasztott(a), az szinte kivtel nlkl nem csupn Igyekezetet ignyelt, hanem egy „erltetett menethez” volt hasonl. Ez a ’trs-hatrt’ nagyon gyakran tbbszrsen (!) meghalad Igyekezet sok teremtben oka lehetett akr jabb EL-Vltozsok megformldsnak is [pldul akkor, ha „kiesett” mellle egy olyan trs, akivel ezen a fokozott odafigyelst s igyekezetet ignyl ton egymst segtettk].
	
		 
	
		Az eddigi [VILGON belli, s a FLD Kzssgn belli Kiprbl] Tapasztalatokra alapul rszleges RTKELS az,
	
		 hogy ha a teremt egy-egy VLASZTOTT let-ptshez Cl-irnyos [rtelme szerint gyorsabb] vezetst kr,
	
		ez az let-ptse is ignyel igyekezetet s fokozott-odafigyelst, 
	
		de a Szabad-Trhez kapcsoldan eddig elvgzett munkkhoz / let-ptsekhez hasonlan
	
		’harmonikus(abb)an belesimul az letbe’, s nem ignyel „erltetett menetet”.
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy sok MAG mostanban rszben azrt sem krte az eddig ismert GYORSABB let-Rendezst, mert olyan mrtkben „tlterheldtek” a Klnleges Gondoskodsok megnyilvntsval [illetve a Sajt Sors-Rendezsk kapcsn], hogy „amell” mr „nem frt bele” az, hogy jabb fjdalmak terheljk s szktsk be az letket.
	
		’Nagyobb remnyekkel’ indulnak el most ezek a MAGOK is egy-egy Vlasztott Irnyban
	
		a Cl-irnyos let-pts Kiprblsban,
	
		elsdlegesen azrt, mert a jelents rszben a FLDANYA Kzvetlen (!) SPECILIS GONDOSKODSA mellett megnyilvnul let-ptsekhez [fleg a Sors-Rendezsekhez]
	
		most nagyon jelents KNNYTSEK is hozzkapcsoldnak,
	
		s gy olyan eddig rendezhetetlen let-rszek [akr Alv-Kdok] is gyorsabban [s jelentsen kisebb fjdalmak mellett] Rendezhetek,
	
		amelyeket eddig [akr tbbszr] hiba prbltak meg Rendezni.
	
		 
	
		 
	
		2./
	
		            Tbbszr rintettem mr azt, hogy tbb okbl is „Fokozottabb figyelem” irnyul az ifjak [s akr a gyermekek] fel.
	
		        Az egyik ok az, hogy a msok letre „rtelepedk”-nl is „folyamatban van” a „generci-vlts”, j „bbokat” s j „vezetket” is „keresnek” az ifjak kztt [(341-342.r.) 125. pont – elrhet ITT, (403.r.) 144. pont 2. alpont – elrhet ITT].
	
		 
	
		            Egy jabb Veszly-Jelzsre is figyelemmel
	
		Krs kerlt elterjesztsre,
	
		hogy a FLDANYA a gyermekek s ifjak [s egybknt az j-Kezdet-Jellegek] SPECILIS VDELMT erstse meg / erstse fel.
	
		 
	
		rzkelhetv vlt egy olyan Veszly,
	
		hogy az ifjak s gyermekek fel [ha a „szeldebb knyszer” nem vezet eredmnyre]
	
		olyan „knyszer-formt” is „bevetnnek”, 
	
		amely „megrntja / megrzza” a teremtk Szemlyes let-Tert / Anyagi-Testt.
	
		 
	
		Az egyik Clja lehet ennek a[z egybknt rgebbrl ismert] „knyszer-formnak” az,
	
		hogy tnylegesen [testi s egyb jelleg] FJDALMAK s FESZLSEK fokozsval 
	
		az ifjakat / gyermekeket „EL-TERELJK”
	
		(1)
	
		vagy egy pontosan meghatrozott Irnyba,
	
		(2)
	
		vagy csak „EL” Tereljk a Sajt Harmonitl
	
		[s emiatt vljanak gyengbb s sebezhetbb ksbb az ifjak s gyermekek].
	
		 
	
		            Jelenlegi megrtsem szerint a 4./ pontban ksbb rszletesebben ismertetsre kerl
	
		[ppen formld] jabb VD-Tereket
	
		a FLDANYA a Kssz-formlsuk utn AZONNAL Kirasztja majd az ifjakra s gyermekekre is.
	
		 
	
		Ezek olyan jabb VD-Terek [legalbb kett (egymshoz is kapcsold) j VD-Tr]
	
		a Szemlyes let-Tren bell
	
		amelyek kpesek megnyilvnulni
	
		
 ERSSGBEN FOKOZHAT Irnyban-Tartsban is.
 ERSSGBEN FOKOZHAT Irnyban-Tartsban is.
	
		 
	
		Ha ezek az jabb VD-Terek [a Szemlyes let-Tren bell] Veszlyt vagy EL-Vltozst Jeleznek,
	
		akr az N-Azonossg szksges mrtk Felerstsben is megnyilvnulhatnak,
	
		gy hrtva el a kifrkszst / rtelepedst / EL-vtelt stb.
	
		 
	
		Ha ezek a VD-Terek [a Szemlyes let-Tren bell] ’mkdsbe lpnek’,
	
		 azonnal (!) TELJES-ELLENRZS nylik meg 
	
		az rintett teremtre s helyzetre, 
	
		azonnal EGYEZTETS kezddik meg arrl, 
	
		milyen egyb Megersts lehet mg szksges.
	
		 
	
		 
	
		A FLDANYA akr kzvetlenl is Kezdemnyezhet A-LTEZS-FORRSNL IRNYBAN-TARTST:
	
		20200908 [305.r.] 112. pont – elrhet ITT
	
		 
	
		A FLDANYA is Kezdemnyezte, hogy A-FORRS ERSEBB IRNYBAN-TARTSSAL nyilvnuljon meg AZ-LET fel irnyulan a mostani NAGYOBB VLTOZSOK TELJES TARTAMBAN:
	
		20200908 [309.r.] 113. pont – elrhet ITT
	
		 
	
		A FLDANYA Krte az N-AZONOSSG Felerstst, Kiprbl teremtsek sorn kerl behangolsra:
	
		20200908 [304.r.] 112. pont [MAGOK is rszt vettek a Kiprblsban] – elrhet ITT
	
		20200908 [343.r.] 126. pont – elrhet ITT
	
		20200908 [385.r.] 138. pont V. alpont – elrhet ITT
	
		20200908 [386.r.] 139. pont – elrhet ITT
	
		20200908 [444.r.] 156. pont – elrhet ITT
	
		 
	
		            Krs hangzott el, hogy ez az j formld Vdelem az idsebb s/vagy jelentsen meggyenglt teremtkre is legyen kiterjeszthet minl hamarabb.
	
		 
	
		2021.10.28.: a ma esti hradban hallottam, hogy tudomnyos munkt vgz „reg dikok” kezdtek olyan iskola-ltogatsokba, amelyeknek clja a tudomnyos let-plya npszerstse, s emellett „a fiatalok felvrtezse az ltudomnyok elleni kzdelemben”.