178.
2021.11.25.
Részleges megértésem szerint egyik részében a Tér-Használat Szabályaihoz kapcsolódhat az egyik érzékelt [’modellező’ jellegű (?)] ÁtVilágító helyzet.
Egy [’jó nevű’] ’szállodába’ érkeztem [régebben (?) a ’legjobb’ ’szállodák’ közé tartozott, de mostanra mintha már ’a fénye megfogyatkozott volna’].
A ’szálloda’ [mint ideiglenes szállás] jelenthet egy GONDOSKODÁSI-TERET [vagyis egy olyan Különleges KÖZÖSSÉGET, amelyben Anyagi-Testben is megtestesülhetnek (már?) az egyedi teremtők (?)].
A ’szálloda’ egy kissé régebbinek látszó [vagy éppen Megújuló (?)] ’állapota’ utalhat arra, hogy
az ÚJABB GONDOSKODÁSI TEREK
(1)
’Alapulnak’ (közvetlenül alapulnak (!)]
az eddigi [VILÁGON belüli] GONDOSKODÁSI-TEREKBEN megformálódott Tapasztalatokra
[a Kipróbált és bevált, jól használható ALAPOK és ESZKÖZÖK ’beépítésre’ kerülnek az ÚJ GONDOSKODÁSI-TEREKBEN is]…
(2)
ugyanakkor ezekbe a Különleges és Speciális Gondoskodásokban már Tapasztalattal rendelkező [nagy-TEREMTŐI / MEGTARTÓI-Teremtői / egyedi] teremtők ÚJABB JAVASLATAI is BEÉPÍTHETŐEK lehetnek.
Részleges az a megértésem, hogy ’mostantól’ a GONDOSKODÁSI-TEREK mindegyike ÚJ TÉR-ALAPÚ ÉLET-TÉR lesz [’jobb anyagból készül’].
Ez azt is jelenti, hogy azok a teremtők kerül(het)nek a GONDOSKODÁSI-TEREKBE Befogadásra, akiknek az (Ön)Lényegi-Teste Teljesen-Megújult.
Ez azt jelenti [a mostani megértésem szerint], hogy
(1) nem csak a Gondoskodási Feladatokat teljesítő [leginkább a VILÁGBÓL és a KÜLÖNLEGES Birodalmakból eredő] egyedi teremtők lesznek itt jelen Teljesen Megújult (Ön)Lényegi-Testben [amely jelentősen könnyebbé teszi például a SPECIÁLIS Közvetlen Gondoskodások megnyilvánítását],
(2) hanem amikor a Hazavezetésüket megkezdő [vagy más okból ott Gondoskodásban részesülő] teremtők Befogadása megkezdődik egy GONDOSKODÁSI-TÉRBE, akkor az Eredő-nagy-TEREMTŐNEK az érintett teremtő (Ön)Lényegi-Testét Teljesen meg kell újítania. Ez azt is jelenti, hogy az ilyen teremtők Életére [minden megformált Testére] a MINDENSÉG-FORRÁSA Kiterjeszti a TELJES-ELLENŐRZÉSÉT, a teremtő MINDEN ADDIGI TAPASZTALATA ÉRTÉKELÉSRE kerül az Életét GONDOZÓK által, és Meghatározásra kerül mindazon Tapasztalat is, amely valamilyen Rendezést igényel [és emiatt általában Alvó-Kóddá is válik]. Ez ma már jelentősen könnyebbé teszi a Hazavezetését megkezdő teremtő számára az Élete Rendezését / Újjá-Építését, mert a Rendezést igénylő Tapasztalatai „már nem ömlenek rá egyszerre és értelmezhetetlenül”, hanem a teremtő és az Életét Közvetlenül GONDOZÓK Összecsendülései határozzák meg azt, mikor és milyen formában ’emelkedjenek be’ a Rendezést igénylő Tapasztalatok a teremtő Életébe, mikor és milyen KÖNNYÍTÉSEK segítsék az Élet Újjá-Építését.
Részleges az a megértésem, hogy ’mostantól’ kettő fő formája lesz a GONDOSKODÁSI-TEREKNEK.
Az egyik GONDOSKODÁSI-TÉR hasonló lesz egy ’gyakorló iskolához’, amelyben
(1) ténylegesen Befogadásra kerülnek (kisebb számban) olyan egyedi teremtők is, akiknek Különleges vagy Speciális Közvetlen Gondoskodásra van szüksége,
(2) itt mégis inkább a Különleges és Speciális Utat már megnyitott és [kisebb vagy nagyobb] Gondoskodási-Tapasztalattal rendelkező egyedi teremtők KÉSZÜLNEK FEL ARRA, hogy majd egy olyan GONDOSKODÁSI-TÉRBE Kérhessék a Befogadásukat, amelyben a Hazavezetésüket megkezdett teremtők élnek [vagy olyan Közösségbe Kérhessék a Befogadásukat, ahol a MEGTARTÓI-Teremtőnek szüksége van Gondoskodási-Tapasztalattal rendelkező teremtőkre].
Ezekben a ’gyakorló iskolákban’ tanulják meg a gyakorlatban ezek a Különleges Szolgálatot / Gondoskodást Felvállaló teremtők azt, hogy
- milyen tényleges Gondoskodásra van szüksége a teremtőknek abban a GONDOSKODÁSI-TÉRBEN / Közösségben, amelybe majd kér(het)ik a Befogadásukat,
- illetve pontosan MILYEN további ön-épülésben / élet-építésben szükséges segíteni az ottani teremtőket,
- ehhez pontosan milyen Gondoskodásokat (eszközöket) használhatnak,
- milyen Meghatározókat szükséges az Életükbe berögzíteni [milyen Meghatározókra alapulóan nyilvánulhatnak meg a Követlen Különleges Gondoskodásukkal].
Részleges az a megértésem, hogy az ilyen ’gyakorló iskola’ jellegű GONDOSKODÁSI-TEREK
- ma még (szinte) mind a VILÁG Birodalmán belül kerülnek megformálásra [a VILÁG Birodalmán belül ADOTT ehhez TERET a MINDENSÉG-FORRÁSA, a VILÁG ezzel a FELAJÁNLÁSÁVAL is részt vesz most a KÜLÖNLEGES / SPECIÁLIS GONDOSKODÁSOKBAN],
- illetve van néhány olyan ’gyakorló iskola’ jellegű [GONDOSKODÁSI (jellegű)] TÉR, amely az IRGALOM Birodalmán belül van, és csak egy rövidebb tartamban ’tanulhatnak’ itt a Különleges Utat megnyitott teremtők [ma még leginkább talán a SPECIÁLIS Jellegű Gondoskodás Megalapozását és Megnyilvánítását (?)].
A GONDOSKODÁSI-TEREK másik fő formája maga a ’HAZAVEZETŐ’ GONDOSKODÁSI-TÉR.
Ma már ezek a GONDOSKODÁSI-TEREK közvetlenül azon Birodalmon belül kerülnek megformálásra, amelyből eredő teremtők Hazavezetése megkezdődött.
A korábbi [VILÁGON belül megformált] GONDOSKODÁSI-TEREKHEZ képest ezeknek az a nagy előnye, hogy ezekben a saját Életüktől EL-Távolodott teremtők AZONNAL az Eredő-nagy-TEREMTŐJÜK Közvetlen GONDOSKODÁSÁBA kerülnek, és ez az Eredő-Ön-Jellegükben való Tudatossá válásukat nagyon megkönnyíti.
Említettem, hogy ma még minden [HAZAVEZETÉSRE irányuló, illetve a ’gyakroló iskola jellegű’] GONDOSKODÁSI-TÉRBEN a Közvetlen [GONDOSKODÁST megnyilvánító] MEGTARTÓI-Teremtő az IRGALOM Birodalmához tartozó MEGTARTÓI-Teremtő. Ő a FŐ FELELŐSE az ezekben megnyilvánuló minden GONDOSKODÁSNAK.
20200908 [399-400.r.] 142. pont [a GONDOSKODÁSI-TÉRBEN az IRGALOM Birodalmából eredő MEGTARTÓI-Teremtő FELELŐSSÉGE az Élet-Rendszer Megformálása és Működtetése] – elérhető ITT
Amint az lehetséges, az IRGALOM Birodalmából eredő MEGTARTÓI-Teremtővel ’EGYÜTT’ nyilvánítja meg a Közvetlen GONDOSKODÁST az a MEGTARTÓI-Teremtő, akinek a Közösségébe Hazavezetésre kerülnek a GONDOSKODÁSI-TÉRBEN élő egyedi teremtők.
Ez az ’Együttes’ GONDOSKODÁS azért nagyon fontos, mert
- a HAZAFOGADÓ MEGTARTÓI-Teremtő is ’megtanulja’, hogy milyen Közvetlen GONDOZÁSA SZÜKSÉGES ezeknek a teremtőknek (1) a Hazavezetés során és (2) a Hazavezetés során és a Hazavezetést követően az Életük IRÁNYBAN-TARTÁSÁHOZ.
- Az IRGALOM Birodalmából eredő MEGTARTÓI-Teremtő a HAZAFOGADÓ MEGTARTÓI-Teremtővel való ilyen ’Együttes’ GONDOSKODÁS során a HAZAFOGADÓ MEGTARTÓI-Teremtő Kérésére vagy Javaslatára figyelemmel maga is folyamatosan ’hangolhatja’ / pontosíthatja a Közvetlen GONDOSKODÁSÁT [még teljesebben hozzáigazíthatja az egyedi teremtők (1) SZÜKSÉGLETEIHEZ és (2) Az-Elkövetkezőre meghozott Választásaihoz a Közvetlen GONDOSKODÁSÁT].
- Az ilyen ’Együttes’ (Közvetlen!) GONDOSKODÁS során (1) mind a GONDOSKODÁSI-TÉRBEN, (2) mind a HAZAFOGADÓ Közösségben ’párhuzamosan’ formálhatnak meg olyan ’KÖRNYZETET’ [Tér-rendszert, Áramlásokat, Szabályozást] az IRGALOM Birodalmából eredő MEGTARTÓI-Teremtő és a HAZAFOGDÓ MEGTARTÓI-Teremtő, amely nagyban könnyebbé teszi majd a Hazafogadó Közösségbe való tényleges Visszaigazodását / Beilleszkedését a teremtőknek.
Részleges az a megértésem, hogy a HAZAVEZETŐNEK megjelölt GONDOSKODÁSI-TEREKBEN nem csak olyan teremtők Közvetlen Gondozása nyilvánulhat meg, (1) akik valamilyen okból még nem képesek közvetlenül visszaigazodni az Anyagi-Testi életüket megalapozott Közösségbe, (2) hanem egy rövidebb tartamra [akár egy pontosan meghatározott Alvó-Kód Visszafogadásának és Teljes-Rendezésének a tartamára] olyan Anyagi-Testben élő teremtők is, akiknek a Közösségében még nincsen megformálva az a[z akár SPECIÁLIS] GONDOSKODÁS, amely szükséges lenne az éppen soron következő rendezendő Tapasztalat Teljes-Rendezéséhez.
Ilyenkor ha az egyedi teremtő számára fontos, hogy egy Tapasztalatát mielőbb Rendezhesse, ennek érdekében EGYEZTETÉST Kezdeményezhet olyan GONDOSKODÁSI-TÉRBE való Befogadásáról, amelyben ezt a Választott Irányú Sors-Rendezését megnyilváníthatja. Ilyenkor is természetesen csak Összecsendülés lehet az alapja a teremtő GONDOSKODÁSI-TÉRBE való Befogadásának, és ez a Befogadás csak a pontosan meghatározott Tapasztalat megformálásának a tartamában lehetséges.
Visszatérve az általam érzékelt ÁtVilágító helyzethez: ’több család’ érkezett ide a ’szállodába’, szülők a gyermekeikkel. A gyermekek ’életkora’ (fejlettsége) leginkább az általános iskola alsó tagozatának felelt meg.
A ’több család’ jelentheti azt is, hogy több Birodalomból eredő teremtő is élhet itt egymás mellett [azon Birodalomból eredő (a Saját Közösségüktől valamilyen okból EL-Távolodott) teremtők mellé a KÜLÖNLEGES Birodalmak egyedi teremtői is Befogadásra kerülhetnek a Különleges Közösségben]. A ’több család’ jelentheti azt is, hogy az egy Birodalomhoz tartozó, de a Birodalmon belül különböző Közösségekben élő [különböző MEGTARTÓI-Teremtők közvetlen GONDOSKODÁSÁBAN élő] teremtők számára formálódott meg ez a GONDOSKODÁSI-TÉR.
’Én’ a családokkal együtt érkeztem, de nem vagyok ezen családok tagja. ’Meghívtak’, ’nem vagyok az alkalmazottjuk’ [valamilyen Megbecsülést is jelent az, hogy itt lehetek velük, bíznak bennem (?)]. Úgy érzékelem, hogy ’feladataim’ is vannak [vagy inkább ’lehetnek’ feladataim, ’ha úgy alakul a helyzet / ha azt Választom] [leginkább talán a gyermekek felügyeletéhez / kisebb gondozásához kapcsolódó kisebb gondoskodásokra készültem fel (?)] [vagy a gyermekek Befogadásához szükséges TELJES-ELLENŐRZÉS során lehetnek feladataim?].
Tehát nem tartozom a ’szálloda’ [’állandó’ (?)] ’személyzetéhez’ [talán a VILÁGBÓL eredő teremtők lehetnek most itt leginkább az ’állandó’ (tartósabb) jellegű Felvállalásukra figyelemmel (?), és mellettük azok a KÜLÖNLEGES Birodalomból eredő teremtők, akik itt vállaltak fel Közvetlen Gondoskodási Feladatokat].
Talán ’nekem’ most az a Lehetőségem nyílhat meg, hogy akár ebben a GONDOSKODÁSI-Térben is Felvállalhatok tartósabb Jelenlétet, akár pedig olyan másik GONDOSKODÁSI-TÉRBE való Befogadásomat is megalapozhatom, amelybe az itt lévő ’gyermekek’ Hazavezetése megkezdődik hamarosan.
Nem tartozom közvetlenül az ide érkezett családokhoz sem, a családok ’hívtak magukkal’, a családok biztosítják a szállásomat is.
A ’családoknak’ lehet olyan értelme is, hogy egy-egy HAZAFOGADÓ MEGTARTÓI-Teremtő lehet egy-egy családban a ’szülő’, a ’gyermekeik’ pedig azok az egyedi teremtők, akiknek a Hazafogadása már megkezdődik.
Amikor a ’szállásomra’ mentem [az egyik szobába], azt tapasztaltam, hogy a szoba nincsen kitakarítva [mintha a személyzet (akiknek ez a feladata)(?) nem takarította volna ki a szobát (Teret) az ’előző lakók után’] [egy Új Teremtő-Szakasz Elindításakor / Elindítását követően nem sokkal (szemét jellegű?) (rendezetlen, Rendezést igénylő) „maradványok” vannak az Új Térben (?)].
Furcsa volt ez, csodálkoztam, hogyan lehetséges ez. Mintha toll-maradványok [szolgálathoz kapcsolódó rendezetlenül maradt tapasztalat-részek (?)] lennének a padlón mindenhol (!) „porcica” jellegben. A szobában találtam egy nagyobb méretű ’porszívót’ (Könnyítés?). Nem voltam biztos benne, hogy működőképes-e, illetve mennyire lehet tele a ’porzsák”. Be tudtam kapcsolni a porszívót, és több részletben ki tudtam vele takarítani a szobát.
Feltételezésem szerint a ’szobám’ ’állapota’ a Közösség MEGTARTÓI-Teremtőjének a ’FELAJÁNLÁSÁT’ mutathatta a ’számomra’. A ’szoba’ ’állapota’ azt mutathatta, hogy milyen jellegű élet-építésben SZÜKSÉGES (most hamarosan) segíteni az itt élő [még ’gyermeki’ jellegű Tér-Használatra jogosult, az életük önálló Irányban-Tartására még nem képes] teremtőket.
A ’szoba’ ’állapota’ és ’berendezettsége’ ’modellezte’ az itt élő teremtők Anyagi-Testének és Személyes Élet-Terének ’alap-rendszerét’, és azt is ’megmutatta’, hogy az élet-építésüknek melyik szakasza kezdődik most.
Az ÁtVilágító [vagy ’modellező’ (?)] helyzet alapján feltételezem, hogy az itt élőkben [a ’kis-iskolás fejlettségű gyermekekben’] az élet-építésük azon szakasza kezdődik el, amikor (1) Felépül bennük annak a Tudatossága, hogyan tarthatják rendben [ÖN-Gondoskodással] az Életüket, és (2) így hogyan alapozhatják meg azt, hogy majd más teremtőkkel (kölcsönös vonzódáson) alapulóan Közeledéseket kezdeményezhessenek, és később összecsendüléssel újabb közvetlen áramlásokat formálhassanak meg más teremtőkkel is.
Az Élet [és az Élethez tartozó Anyagi-Test és Személyes Élet-Tér] rendszeres [vagy a szükséghez igazodó] Ellenőrzése és Értékelése, a Lezárások (takarítás) és Fontolgatások megnyilvánításához tartozó Tudás felépítésének segítése lehet az egyik FELVÁLLALHATÓ [a MEGTARTÓI-Teremtő által FELAJÁNLOTT] GONDOSKODÁS azon teremtő számára, akinek ’szobát’ [Befogadott Életet] Ajánl fel a MEGTARTÓI-Teremtő.
A ’szobában’ (habár jobban még nem néztem szét) csak ezt a ’porszívót’ ismertem fel (Könnyítést) (mint olyan eszközt, amellyel a felhalmozódott rendezetlenség megszüntethető).
Lehetségesnek tartom, hogy ha IRGALOM Birodalmából eredő Különleges Utat megnyitott teremtő számára nyilvánult meg ’Gondoskodási irányú’ Befogadás FELAJÁNLÁSA, akkor az azt is jelentheti, hogy ennek az IRGALOM Birodalmából eredő egyedi teremtőnek abban lenne szükséges elsődlegesen segítenie a HAZAFOGADÓ MEGTARTÓI-Teremtőt, (1) hogyan alapozza meg / formálja meg az egyedi teremtők számára a Belső-Tereik Ellenőrzésének lehetőségét, a Fontolgatások és Lezárások új rendszerét, a társakhoz való Közeledés [EGYEZTETÉSEK, Fontolgatások, Összecsendülés megformálásának] rendszerét, (2) és hogy mindezeket a VÁLASZTÁSI Lehetőségeket az ott élő egyedi teremtők Anyagi-Testébe hogyan lehet Harmoniaként berögzíteni.
Feltételezésem szerint ebben az esetben a MEGTARTÓI-Teremtő FELAJÁNLÁSA kifejezetten Új GONDOSKODÁSOK ALAP-HARMONIÁJÁNAK a Megformálásában való közvetlen részvétel lehetőségére irányul [olyan ’eszközök’ megformálására, amelyekkel a még nagyrészt üres szoba ’berendezhető’], ezért van szüksége Irgalom-maggal rendelkező egyedi teremtőre. Az IRGALOM Birodalmából eredő teremtők Különleges Gondoskodása elsődlegesen a teremtők egymáshoz való Közeledésének és közvetlen összekapcsolódásának ’előkészítésére’, az Illeszkedések megformálásához szükséges Alap-Harmoniák Megformálására irányul [ennek során például arra, hogy egy újonnan megnyitásra kerülő Teremtési Irány (akár GONDOSKODÁS) hogyan Illeszkedhet Harmoniaként a többi Teremtési-Irányhoz (vagy a teremtőben addig már megnyitott Tudatosodáshoz)]. Ma már kifejezetten IRGALMI alapú Gondoskodás a KÖZVETÍTÉS is.
Részleges megértésem szerint emiatt egy EGYEZTETÉSI folyamat Elindulásának [Elindítása Előkészítésének (?)] képe lehet ez a ’modellezés’ [vagy ÁtVilágító helyzet]. Az EGYEZTETÉS során a MEGTARTÓI-Teremtő FELAJÁNLÁSA [az Életre-Befogadásra] irányulhat azon teremtők felé,
(1) akik ’gyermekként’ [gyermeki jellegű Tér-Használat biztosítása mellett] felépíthetik az ÖN-Gondoskodás ezen már ’iskolások’ számára Választható újabb szintjét,
(2) és irányulhat a FELAJÁNLÁS olyan Különleges Gondoskodásokban már Tapasztalattal rendelkező teremtők számára is, akik a Közvetlen Gondoskodásukkal segíthetik ebben a ’gyermekeket’.
A ’szoba’ ’berendezése’ mutatja azt, hogy az itt élő teremtőkben milyen Tapasztalatok épülhetnek fel (1) kihagyhatatlanul és (2) Szabad Választásra alapulóan.
Részleges megértésem szerint a ’porszívó’ [bent a szobában] egy olyan KÜLÖNLEGES vagy SPECIÁLIS GONDOSKODÁSI Lehetőségre utalhat, hogy ha az itt élő teremtőknek [’gyermekeknek’] arra szüksége van, a MEGTARTÓI-Teremtő már KÖNNYÍTÉSEK útján is képes segíteni az Életük Teljes-Rendezésében [REND-TÉTELÉBEN] (?).
A ’modellező’ [vagy ÁtVilágító] helyzetnek a ’számomra’ [mint aki számára a MEGTARTÓI-Teremtő a Különleges vagy Speciális Gondoskodásban való részvétel VÁLASZTHATÓSÁGÁT (mindenféle kényszer és sürgetés nélkül) Felajánlotta] olyan értelme is volt, hogy ’ELLENŐRIZHETTEM, ÉRTÉKELHETTEM’ azt, hogy (1) a Közösségben már MEGFORMÁLT [megnyilvánítható] GONDOSKODÁSOKHOZ (2) a Saját Tapasztalataimra / Tudásomra alapulóan ’mit tudok én magam hozzátenni’… esetleg milyen Újabb olyan Javaslataim vannak, amelyek a már meglévő GONDOSKODÁSOK hatékonyabbá tételét vagy kibővítését eredményezhetik… és ’kipróbálhattam’, hogy én magam tudom-e használni (azonnal) ezeket a meglévő eszközöket (Gondoskodásokat)…
Fontos megemlíteni azt is, hogy a gyermekek [habár a felépült Tudatosságuk még különböző szintű volt] EGÉSZSÉGESEK voltak [nem voltak már betegek vagy torzultak (azaz az Élet-Alapjaikat a Közvetlen GONDOZÓIK már Kiigazították)].
Mint említettem, az ÚJ GONDOSKODÁSI-TEREKBE már Teljesen-Megújult (Ön)Lényegi-Testtel kerülnek a teremtők Befogadásra, ez pedig az Élet-Alapjuk Teljes Kiigazítását is magában foglalja, minden bennük addig megformálódott Tér-Vesztettség maradéktalanul megszüntetésre került.
Ezek a gyermekek kis-iskolás és kicsit nagyobb gyermekeknek látszottak, ez azt is mutatta, hogy [ha a FÖLD Közösségére vetítjük] a Tisztelet [a Közösség ALAP-JELLEGE (!)] Alapjait már megtanulták / felépítették az életükben, és a szeretet-áramoltatás valamilyen formájára is képesek már [legalább a szemlélődés formájában > ez elhagyhatatlan alapja annak, hogy a ’tudást / tapasztalatot’ felépítsék és BERÖGZÍTSÉK az Életükben].
Utólagos megértésem szerint tehát a ’szobám’ képe / állapota ’mutatta’ [’modellezte’] azt, hogy az ezen ’szállodában’ [GONDOSKODÁSI-TÉRBEN (?)] élők ÖN-Gondoskodási képessége és már felépült Tudatossága milyen állapotú.
Az, hogy a ’szobában’ [Személyes Élet-Térben] „nem volt kitakarítva”, azt mutathatta, hogy az itt élők még ’gyermeki’ jellegűek, még nem Tudatosak abban, hogyan tarthatják rendben-rendezetten az Életüket [az Anyagi-Testüket és a Személyes Élet-Terüket, a közvetlen áramlásaikat], és emiatt Közvetlen Gondoskodást igényelnek [az Életük Megóvása és Irányban-Tartása érdekében].
Attól is függően, hogy milyen „hiányosságaik” vannak, lehetnek, akiknek SPECIÁLIS IRÁNYBAN-TARTÁSRA is szüksége lehet, akikben pedig nincsen jelentősebb rendezni-való, azok számára a Különleges Gondoskodás is képes biztosítani az Életük Irányban-Tartását.
Úgy érzékeltem, mintha a családokból a ’szülők’ [a MEGTARTÓI-Teremtők?, a már Tudatosabb teremtők?] ’külön foglalkozásokra járnának’. ’Én’ ezt követően leginkább a gyermekeket érzékeltem. A több család gyermekei [’napközben’] általában egy nagyobb Térben voltak együtt.
Az első ilyen ’közös együttlét’ során (?) azt tapasztaltam, hogy a gyermekek hangosan (és néha hevesen) „vitatkoztak”. Olyan érzésem volt, hogy leginkább mindenki csak mondta a saját véleményét [vagy azt, hogy ő mit szeretne tenni / kapni / elérni], nem figyeltek egymásra [a másik jelenléte talán néhányukban egyre inkább zavaróvá is vált (és emiatt elkezdtek „befelé fordulni”)]. ’Jól láthatóan és hallhatóan’ ’mutatta’ ez a helyzet, hogy habár az egymáshoz Közeledésük alapjai már berögzültek az életükben, de még nincsenek késszé formált ’eszközeik’ (útjaik) arra, hogyan ’figyeljenek’ ’egymásra’, hogyan ’Egyeztethetnek’, mit jelent a ’Fontolgatás, Értékelés’, hogyan Kezdeményezhetnek / Kérhetnek…
Valami olyasmit mondtam a gyermekeknek, hogy az első találkozás (az első benyomás) ’meghatározó lehet’ abban, hogy ki felé kezdenek el ’vonzódni’, de a ’Barátság’ [egy szorosabb, közvetlenebb összekapcsolódás] majd csak akkor tud megformálódni, ha már jobban megismerték egymást. A Tapasztalataik és a szabadon (kényszertől mentesen) megformált Választásuk lehet majd csak az alapja annak, hogy a társaikkal közelebbi összekapcsolódást is megformálhassanak. Senki nem sürgeti őket ebben. Ha valamit nem értenek, vagy ha valami bántja őket, akkor kérjenek segítséget ’az itt dolgozóktól’. Ez ’megnyugtatta’ (?) a gyermekeket.
Az érzékelésem szerint a különböző családokból származó gyermekek mindegyike ’értelmes’ volt, a tanítást ’szívesen fogadták’ [már képesek voltak a Szemlélődésre, és ebből eredően a Megértésre], a ’szabályok / Meghatározók’ Megismerése és Megértése ’eligazította’ [megnyugtatta] őket.
A gyermekek egy nagyobb (nagy terem jellegű) Közösen használható Térben ezt követően egymástól kisebb-nagyobb távolságban ’rendeződtek el’ (maguk, ahogyan jól érezték magukat), ebben nem vezették vagy befolyásolták őket a közelben lévő ’Gondoskodók’. A ’Gondoskodók’ is leginkább figyelték / szemlélték a gyermekeket, ha lehetőségük volt rá, akkor közelebb húzódtak hozzájuk, beszélgetést kezdeményeztek velük [azért, hogy Megértsék, hogy a gyermekek figyelmét mi kelti fel, mi okoz örömöt a számukra, esetleg mi bántja őket, mi hiányzik nekik…].
Érzékeltem azt, hogy a ’szálloda’ ’alkalmazottjai’ [vagy akár a ’szülők’ (a háttérből)] különféle olyan ’HASZNOS’ [érdekes, tanulságos] ’foglalkozásokat’ vagy ’elfoglaltságokat’ készítettek elő, amelyek megfelelőek voltak a gyermekekben már felismert ’vonzódásokhoz’. Amikor leültem az egyik (üres) ’kanapéra’ [itt egymás mellé is ülhetnének a gyermekek, de még erre nincsenek készen], észrevettem, hogy szép színes kristályok vannak az egyik szélénél. Észrevettem, hogy a kanapé mellett egy ’fotelben’ [egy ’biztonságot adó’, egyedül használható kis térben] egy gyermek volt, aki ilyen színes kristályokkal foglalatoskodott. Felajánlottam neki, hogy a mellettem lévő kristályokból is választhat. Örült ennek a lehetőségnek, és leginkább a zöld színű kristályokat fogadta el, azokat nézegette / tanulmányozta…