Kapcsold rs-rsz a [396.r. s 398.r.] 140. pontbl (elrhet ITT):
„…A 20200908 [374.r.] 137. pontban rtam (elrhet ITT):
„…Nem olyan rgen volt egy EGYEZTETS.
Ez inkbb csak egy JELZSE volt mg annak,
hogy majd hamarosan lesz egy EGYEZTETS arrl,
hogy a NAGYOBB GONDOSKODSI TAPASZTALATTAL rendelkez KLNLEGES Birodalombl ered teremtk
VLASZTHATNAK olyan j irnyt is az letkben,
hogy Lezrjk az letket abban a Kzssgben ahol lnek,
s valamelyik GONDOSKODSI-Trben
vagy Klnleges Tapasztalattal mg csak kevss rendelkez Kzssgben
folytatjk az letket azrt,
hogy segtsk ott is Felpteni a Klnleges Tudatosodst,
illetve segtsk az ottani GONDOSKODKAT a Megerstsek / j-Harmonik Megformlsban s Megnyilvntsban.
A FLD Kzssgben l Nagyobb Klnleges Tapasztalattal rendelkez [illetve mr a SPECILIS Tudatosodst megkezdett] egyedi teremtk is ’megkaptk’ a ’meghvst’ ezekre az EGYEZTETSEKRE. Ez nem azt jelenti, hogy az EGYEZTETS utn ezeknek a teremtknek [ha azt Vlasztjk] azonnal le kellene zrniuk a FLD Kzssgben lt letket [habr akr ez is Vlaszthat]. Inkbb arrl van sz, hogy amikor a FLDANYA Kzssgben rendben Elindulnak a Rend-Ttelek s az egyb eltervezett teremt-folyamatok, akkor azok, akiknek a TAPASZTALATRA ms Kzssgekben ’nagyobb szksg van’, elkezdik Lezrni a Fldi letket [termszetesen csak akkor, ha errl mr sszecsendlst formltak meg (!)]. Vltoz, hogy ez [a mostani mrtk szerint] 10 v, 20 v, vagy 50 v Fldi letet jelent-e… A majd hamarosan elkezdd EGYEZTETSEK sorn pontosodhatnak a felttelek.
’Most’ teht ilyen irny EGYEZTETSEK mg NINCSENEK folyamatban. Mindezt azrt emltem csak meg, hogy a Nagyobb Klnleges Gondoskodsi Tapasztalattal rendelkez teremtk ezt az ’informcit’ is helyezzk el a ksbbi Lehetsgek kz…”
(…) Vagy Betekints-jelleggel, vagy mr Kiprbl jelleggel a FLDANYA s nhny MAGJA (?) kzelebb hzdhatott a MEGRTSEK-TEREINEK nhny Kiprbl-Terhez.
Jelenlegi megrtsem szerint nhny olyan [egyedi teremtk szmra mr Vlaszthat] Tr-formls kerlt itt ’bemutatsra’ [egyes rszeiben (?) Kiprblsra (?)], amelyek pldul a GONDOSKODSI-TEREKBE Befogadott [a Hazavezetsket mr megkezdett, de az Eredend Kzssgkhz mg kzvetlenl vissza nem kapcsoldott] teremtk Gondozshoz szksgesek.
A 20200908 [249.r.] 95. pontban (elrhet ITT) rtam egy MAG-Trsam azon Tapasztalatrl, amikor Kiprbl jelleggel legelszr kzel hzdhatott az IRGALOM-MAG-TERHEZ, s ott egy ramls hasznlathoz (?) kapcsold j lehetsget prblhatott ki [mg csak a megrts rdekben] [ebben a tapasztalsban egy VILGBAN l ’nagyon gyorsan mozg’ teremt segtette]. Jelenlegi megrtsem szerint az ltalam rzkelt hrom helyzet [’kp’] az azon MAG-Trsam ltal megtapasztalthoz hasonl ’kzvetlen rtekints’ lehetsge volt inkbb, mint valdi Kiprblsa egyes j Tr-Formlsi Lehetsgeknek.
Egy ’szlloda / ideiglenes szlls’ jelleg olyan [Kzvetlen Gondoskodst lehetv tev] TERET rzkeltem, amelyben a teremtk letre-Befogadsa rzkelheten ideiglenes volt [csak a felttlenl szksges tartamban lehetsges ott a Jelenltk].
A ’szlloda’ [nem pedig egy ’stor-tbor’] egy ’llandbb’ Gondoskodsi-Teret jelzett. Nem volt ez a TR stt vagy homlyos, s nem volt ’nappali fnyessg’ sem. rzetre inkbb olyan volt, mint egy tlagosan kivilgtott szllodai bels-tr. A ’berendezs’ / A-Tr nem keltett ’luxus-rzetet’, az volt itt, ami ’szksges’, s ami egy ’egyszer knyelmet’ biztost. A ’szobkat’ [vagy akr a kzs tr-rszt] az itt lk a maguk szndka szerint rendezhetik be / ’szpthetik’.
Az itt-lakk addig vannak itt a szmukra [kln-kln] biztostott ’lak-rszekben’ [Anyagi-Testben s Szemlyes let-Trben], ameddig bergztik a Megformlt-Testkbe / letkbe azokat a Meghatrozkat / Tapasztalatokat / Tudst, amelyek mr kpess teszik ket arra, hogy a Termszetes Kzssgkbe [a MEGTARTI-Teremtjk Kzvetlen (!) GONDOSKODSBA] visszaigazodhassanak.
Az egyik ’szobban’ egy ’kzpkor’ ’frfi’-formt rzkeltem. Lehetett ez az Anyagi-Testben l let rzkelse, de lehetett egy teremt valamely jonnan Elrhetv vlt bels-ternek az Ellenrzse is.
A ’frfi’ a nem tl nagy, de nem is szk [res] szobban egyedl volt, nem mozdult, nem kommuniklt. Nem volt [’rnzsre’] megllapthat, hogy azrt nem mozdul-e, mert erre nem kpes, vagy pedig habr kpes a mozgsra [s kommunikcira], bizalmatlansg vagy ms ok miatt nem akar ’megnyilvnulni’. A ’test’ ltal ’mutatott’ ’letkor’ alapjn kpes lehet a Tevkenysgre. Lehetsgesnek tartom, hogy a [GONDOSKODSI-TRBE val Befogadshoz szksges (?)] TELJES-ELLENRZSRE val Elksztse kezddtt meg [ennek sorn annak a meghatrozsa kiemelkeden fontos, hogy (1) van-e az letben / a Megformlt-Testeiben olyan rsz, amely „idegen” (teht nem N-Azonos), s (2) van-e benne lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozs].
Az ’res [j, frissen festett, tiszta] szoba’ felttelezsem szerint azt jelentette, hogy most kezddtt meg ezen teremt letnek a Befogadsa / Bergztse ebbe a GONDOSKODSI-TRBE. Jelenlegi megrtsem szerint az ilyen Ellenrzsekben ma mr kihagyhatatlanul rszt vesznek Specilis Tudatosodst megnyitott egyedi teremtk is.
Veszly-Jelzs volt rzkelhet [valamilyen „kiszmthatatlansg” (dacossg?) vagy lettel-sszeegyeztethetetlensg veszlye Jelzett (a TELJES-ELLENRZS megkezdsekor?)].
Ezen okbl ’Clzott / Cl-irnyos’ ’Megfigyels’ irnyult a ’frfire’ ebben a zrt [VDETT] trben egy olyan irny Fokozott-Figyelemmel, hogy amennyiben elkezdene Kiradni [megnyilvnulni] valamilyen lettel-sszeegyeztethetetlen [nmagt s/vagy A-Teret EL-VLTOZTAT] mdon, azonnal kirad r a MEGLLTS. A MEGLLTS ma mr SPECILIS GONDOSKODS.
Amikor [akr ZAVAR megformldsa miatt, akr egy benne bergzlt EL-VLTOZS miatt] valamilyen „tmad” jelleg / irny Kiradst kezdett volna meg ez a ’frfi’ [vagy esetleg egy „n-bezrs” indult volna el (?)], ’krz mozdulatokkal’ a kzvetlenl mellette lv SPECLIS-Gondoskod valamilyen ’lelasst’ [majd ’megkt’] [Vdelmi] tr-formt rgztett hozz [ez valsznleg egy KML Gondoskods / Vdelem lehet]. Olyan volt ez, mint egy lthatatlan [teljesen tltsz] ’rugalmas plya’, amely KORLTOZTA [’lasstotta’ (?)] a mozgst / megnyilvnulst / kiradst, de azt nem szntette mg meg teljesen. Az ’tltszsg’ rtelme szerint azt segtette, hogy a ’frfi’ is pontosan rzkelhesse azt, hogy mi trtnik vele / krltte [nem irnyul semmifle bnts fel]. Mivel ez nem volt elg a bels-zavar [s ebbl ered (?) lettel-sszeegyeztethetetlen kiradsa (?)] Meglltshoz, a ’krz mozdulatokkal’ egy erteljesebb Megllt-Vdettsg formldott meg, amely arra irnyult, hogy (1) sem a krnyezetre ne radhasson ki EL-Vltoztatan ez az let, (2) sem nmagban ne okozhasson ezzel tovbbi EL-Vltozsokat. A ’teljesen tltsz’ Vdettsg rzetre olyan volt, mint egy ’teljes szarkofg’, amely ’szilrdan-s-ervel’ ’lefogta’ a Megnyilvnulst.
Felttelezem, hogy ennek a ’frfi’ ’testben’ s ’teste krl’ megformldott teljesen tltsz Vdelem megformlsnak az egyik Clja az volt, hogy azonnal TELJES-ELLENRZSBE vonja ezt az letet. Nem bntotta meg ez a Vdelem a teremtt, de megakadlyozta a tovbbi EL-Vltoztat megnyilvnulst, s valsznleg fokozatosan ’megnyugodott’ ebben a Vdettsgben a teremt. A Tudatossgt megtarthatja benne a teremt, de az is lehetsges, hogy ha tlzottan ers fjdalom jelez benne, akkor az ELLENRZS tartamban inkbb ’aludjon, pihenjen’.
Egy msik trben ’gyermekeket’ rzkeltem. Kis-iskolsok voltak, ami a Tudatossg szintjt jelezhette bennk. Mr megnylt annak a lehetsge a szmukra, hogy egymshoz kzelebb hzdhassanak [mint amikor az iskola udvarn / kzs-tereiben a gyerekek a ’sznetben’ egymssal is tallkozhatnak].
Azt rzkeltem, hogy kett / hrom ’gyermek’ [inkbb ’kislny’ jellegnek rzkeltem ket] korbban mr [akaratlanul, tudatosan?] „beszennyezte egymst”, akkor ’tiszta ruht kaptak’, s most ismt „beszennyeztk egymst”. Ha a YOSG ALAP-JELLEGE irnybl nzzk ezt a helyzetet, akkor bennk a MEGBECSLS / TISZTELET [s Tudatossg, Szndk-Hasznlathoz s Tr-Hasznlathoz tartoz Tuds] mg nem formldott meg olyan llapotv, amely lehetv tehetn azt, hogy egymshoz kzelebb kerljenek, egymssal [vagy msokkal] kzvetlen Kzeli-sszekapcsoldsokat formljanak meg.
’Gyermekekrl’ van sz ebben a helyzetben, gy a rluk Gondoskodk [Klnleges Utat megnyitott teremtk] ’Eltvoltottk’ egymstl ezeket a gyermekeket [akik teht mg nem tanultk meg a Megbecsls (s erre alapul SZERETET) megnyilvntst], s a „beszennyezet” ruhik megtiszttst ismt elvgeztk.
Jelenlegi megrtsem szerint a ’gyermeksg’ [Tudatossg] [s N-Gondoskods] olyan llapotban voltak ezek a teremtk, amikor maguk mg nem kpesek az okozott „kr” [Felismersre (?)] megszntetsre. A Gondoskodknak tvolabb szksges tartania ezeket a teremtket egymstl, folytatni kell a Megbecsls [s a kzvetlen sszekapcsoldsokat megalapoz Szeretet] rtkeinek ’megtantst’ [Tapasztalatok, Megrtsek megformlst s bergztst a testekbe], s KERESNI szksges annak az OKT, mi indtotta el bennk a kzelben lv trs fel „doblzst”, mirt nem kpesek mg Megbecslssel „bnni” a szmukra ’adott’ ’tellel’ [Trrel, ervel], mirt „fordtjk” a tudst s er-hasznlatot olyan irnyv, amellyel nmagukat s msokat is beszennyez(het)nek / bnt(hat)nak. Klnfle ’Bels’ [SPECILIS (!)] Ellenrzsekre is szksg lehet, ha a Megnyilvnulsokbl az OK nem llapthat meg.
Az OK-Keress ezen formjhoz [a jelenlegi megrtsem szerint] mr SPECILIS Tapasztalat szksges [mert itt is (mint a ’felntt frfinl’) lettel-sszeegyeztethetetlensg Jelez.
Az ’iskols gyermekek” [„tellel” (?)] „doblzsa” sorn „beszennyezdtt” egy kzelben lv egszen kicsi gyermek is. Inkbb ’blcsds’ kornak ltszott ez a gyermek, de komolysga s bels-tudsa rzkelheten sokkal nagyobb volt, mint az iskols lny-gyermekek.
Ennek az egszen kicsi gyermeknek nem rzkeltem a ’nemisgt’ [ksbb a ’tisztba tevsnl’ lny-gyermeknek ’lttam’].
Mivel beszennyezdtt az ruhja is, a Gondoskod [Klnleges Utat megnyitott] teremt visszavitte a gyermeket a ’szobjba’. A gyermek taln inkbb bels kommunikcival, de az is lehet, hogy a kommunikci valamilyen ms formjban segtette a Gondoskodt abban, hogy a ’szobban’ mit hol tall meg. A szobban [a gyermek bels-terben (?)] szp rend volt, kln fikokban szpen rendben voltak a szksges [rgebbi, hasznlt-llapot, tiszta] ruhk s a megtiszttshoz szksges eszkzk. Utlag olyan rzetet keltett a gyermek s a ’szobja’ / bels-terei, hogy szpen rendbe tette a korbbi tapasztalatait, bels-rend van benne. A gyermek a „tisztba tevs” s felltztets sorn ’kommuniklta’, hogy az desanyja meghalt, az desapja gondozza, de most ppen a munkja miatt tvol van. Valsznleg azt jelenthette ez, hogy ez a teremt „kiszakadt” a Kzvetlen MEGTARTI-Teremtje [’desanyja’] GONDOSKODSBL [akr olyan formban, mint ahogyan a FLDANYA GONDOSKODSBL kiszakadtak az eredenden hozz tartoz YOSGBL ered teremtk]. A Kzvetlen GONDOSKODS megsznse okozhatta azt, hogy ezen l teremt addig megformlt Anyagi-Teste korbban szinte maradktalanul visszabomolhatott, valsznleg ezt jelenti az, hogy csak mostanban kezdhette meg jra visszapteni az lett az Anyagi-Testben [ezrt ’blcsds’ let-kor / testi-fejlettsg]. Ugyanakkor [az iskols testi-fejlettsg gyermekekhez kpest] ez a gyermek kifejezetten komoly s tudatos volt, Tudsa ’magasan tbb volt’, mint ami a testi-fejlettsge alapjn felttelezhet lenne. nll ’mozgsra’ / Tevkenysgre a ’testi-fejlettsge’ miatt mg nem kpes, mg msok Kzvetlen Gondoskodsra szorul, de pontosan tudja, hogy a bels-tereiben milyen Tapasztalatai vannak, azok ’mire hasznlhatak’ [Harmoniaknt (!)].
Mikzben a Gondozja tisztba tette s felltztette a sajt [rgebbi llapot, de tiszta s rendezett] ruhiba a gyermeket, az [’zvegy’] ’desapa’ is megrkezett, s vele volt egy msik Gondoz [az apa vagy anya ’testvre’ vagy valamilyen kzeli rokona]. k a ’szobban’ lv ’klyht’ egy kiss tlltottk, hogy melegebb legyen a szobban.
Felttelezem, hogy ez a gyermek ebben a GONDOSKODSI-TRBEN megfelelen Elkszlt arra, hogy a visszavezetse a Termszetes Kzssghez megkezddhessen, visszailleszkedjen az ’desanyja’ Kzvetlen Gondoskodsba. Ha YOSGBL ered teremtre vonatkozott ez a kp, a Megbecsls s Tisztelet jl rzkelhetn BIZTOSS felplt ebben a gyermekben, nem hibztatta azokat sem, akik t beszennyeztk, s segtette a Gondozjt, hol tallja azokat a megfelel sajt eszkzeit, amelyekkel ’tisztba teheti’. Mikzben a csaldja tagjairl beszlt, jl rzkelhet volt benne a szeretet, s az is, hogy Fjdalom benne a csaldjtl val tvollt. Mindezek egyrtelmen jeleztk a Gondoz szmra, hogy ez a gyermek felkszlt arra, hogy visszaigazodhasson a Termszetes Kzssgbe, oda beszlethessen, Kzeli-sszekapcsoldst formlhasson meg a befogad csaldtagjaival.
Van ennek az rzkelsnek nmi hasonlsga ahhoz a korbbi kphez, amikor egy Alv-Kd letbe-visszavezetse rdekben megnyilvntott TELJES-ELLENRZSRL rtam [egy gyermekotthonbl az oda beadott gyermek kivtelrl: 20200908 (168.r.) 68. pont – elrhet ITT]. Az Alv-Kdot is egy egszen kicsi gyermeknek rzkeltem, akit az IRGALOM Birodalmbl ered Gondoskodk a ’Befogadskori llapotban tartanak meg’ s nhny kisebb Gondoskodssal segthetik a visszafogadsra felkszlst.
Ebben a mostani kpben a [GONDOSKODSI-TRBEN lete-Befogadott] ’kisgyermekben’ a gyermekrl kzvetlenl Gondoskodk nem arra irnyultak, hogy a Befogadskori llapotban ’megtartsk’, hanem arra irnyult a Gondoskodsuk, hogy mindazon let-alap visszapljn benne, amely lehetv teszi ezen l szmra azt, hogy kzvetlenl Visszafogadhassa t az ’desanyja’ [a Termszetes Kzssgnek MEGTARTI-Teremtje].
Felttelezem, hogy a [GONDOSKODSI-TRBEN Feladatot teljest] Gondoz ezen rtkelse alapozta meg, hogy a gyermek [YOSGON belli (?)] termszetes Kzssgbl az ott SZOLGLATOT teljestk is KZEL hzdhattak a gyermekhez… s gy elkezddhettek akr mr a CSALDBA-BEFOGADSRL is az EGYEZTETSEK.
Ezekbl a kpekbl eddig azt rtettem meg, hogy a GONDOSKODSI-TEREKBEN (is) az ott Szolglatot teljest Klnleges Utat megnyitott teremtk tbbfle j Tr-Formlst is megtanulhatnak a Gondoskodsaik teljestse [s KNNYEBB teljestse (!)] rdekben. A ’Tvolsgot’ megforml s megnvel Tr-Formls lehetsge felismerhet a kpekben, illetve a Tr-Formls azon mdja is, amikor a megfelel Szndk-Hasznlatra mg nem kpes / az N-Gondoskodsra mg nem kpes teremtk kisebb EL-Vltozsainak a ’Feltiszttst / Kiigaztst’ is elvgezhetik ezek a Gondoskod teremtk (1) kzvetlenl s (2) j mdon. Ez utbbi Clja az, hogy a KZS LET-TRBEN s az Anyagi-Testben / Szemlyes let-Trben ne halmozdjanak fel EL-Vltozsok, a megformldott EL-Vltozsok NE TERJEDHESSENEK tovbb (1) sem a sajt letben, (2) sem msokra vagy az LET-TRBEN.
Ha lettel-sszeegyeztethetetlensg megformldik EL-VLTOZSKNT
vagy ennek a VESZLYE JELEZ
[pldul a YOSGON bell a msik beszennyezse,
amely sszeegyeztethetetlen a MEGBECSLSSEL (a Birodalom ALAP-JELLEGVEL)
> EZRT lettel-sszeegyeztethetetlen (!)],
akkor AZONNAL SPECILIS Tudatosodst megnyitott teremtknek IS szksges rszt vennie
(1)
a Kzvetlen-Gondoskodsban,
(2)
az azonnal [kihagyhatatlanul (!)] megkezdd
TELJES-ELLENRZSBEN
s OK-KERESSBEN.
A Specilis Tudatosodst megnyitott teremtk
a SPECILIS RAMLSOK [s a Specilis-Bels-Terk] hasznlatval
rszt vehetnek olyan TELJES-ELLENRZSEKBEN / Kzvetlen-Ellenrzsekben,
amelyek a bels-terekre / a teremt Anyagi-Testre / Szemlyes let-Terre s minden ltala hasznlt ramlsra s trre is kiterjedhetnek.
A Specilis Tudatosodsban mr megnylt egyedi teremtk
Felhatalmazott vlnak
olyan ramlsok Megformlsra
[az ramls Tr (!)],
amelyek letet-v s a Megformlt-Testet-s-letet Irnyban-Tart VDELEM / VDETTSG Kirasztsaknt / Kiterjesztseknt rtelmezhet.
A Specilis Gondoskodsban megnyilvnul teremtk Jogosultsgairl korbban mr rtam [20200908 (226.r.) 86. pont (elrhet ITT) [A kzvetlen-gondoskods csak nagyon szken lehetsges (ma mg), a Gondoskods Teljes Tartamban MEGEMELT FELELSSGE van a Specilis Utat megnyitott Gondoskodnak]:
„…Az eddig ismert KLNLEGES Megnyilvnulsok kapcsn is sokszor emltettem, hogy
a KLNLEGES [teht MEGERST] GONDOSKODSNAK
nagyon szigoran szksges igazodnia a VALSAN MEGLV SZKSGHEZ,
s a meglv Szksg maradktalan megszntetsre irnyul.
Ezzel VJA az letet, ezzel jrul hozz Az-LET IRNYBAN-TARTSHOZ.
A Klnleges Tudatosodst megnyit egyedi teremt
a Kzvetlen MEGTARTI-Teremtjvel [a Kzvetlen MEGTARTI-Teremtje bels tmutatsval]
(1)
a Megformlt-Testn bell j (klnleges) bels-tereket s ramlsokat forml meg,
(2)
s a MEGTARTI-Teremt ltal [a GONDOSKODS Megnyilvntsa rdekben] megformlt HELYZETEKBEN
a Klnleges (!) Kzvetlen / Kzeli-sszekapcsolds formjban
ms egyedi teremt [vagy Tr-rsz] fel MEGERST Gondoskodsban is megnyilvnulhat.
Fontos azt megrteni, hogy
a Klnleges [Gondoskod] Megnyilvnuls sorn
a Klnleges Utat megnyitott egyedi teremt
mindig a Kzvetlen MEGTARTI-Teremt bels tmutatsa szerint nyilvnulhat csak meg,
mert a MEGTARTI-Teremt FELELSSGE ’Kzvetlenl’ (!) a Klnleges Gondoskods.
A Klnleges Gondoskodsban rszt vev egyedi teremt Felelssge arra terjed ki,
hogy pontosan kvesse a MEGTARTI-Teremt bels tmutatst [ha elvllalta a Gondoskodsban val rszvtelt],
s a mr meglv Gondoskodsi Tapasztalataira alapulan a tle telhet Tudatossggal nyilvnuljon meg a JOBBTS Cljval-rdekben.
A SPECILIS [a KML] GONDOSKODS
akkor nyilvnulhat meg,
ha Az-LET MEGVSA rdekben ERTELJESEBB (!)
(1) IRNYBAN-TARTS
s/vagy (2) VDETTSG Megnyilvntsa szksges.
A SPECILIS / KML GONDOSKODS sorn az letet GONDOZK
[azaz a Kzvetlen MEGTARTI-Teremt, a Befogad- s Ered-nagy-TEREMT,
a KLNLEGES-nagy-TEREMTK s a MINDENSG-FORRSA]
a most jonnan megformldott SPECILIS ramlsok hasznlatval,
a VDELMI-TEREK j formiban
olyan formban KZEL [Kzvetlen Kzel (!)] Hzdhatnak Az-LETHEZ,
amely lehetv teszi
(1) a Kzvetlen ELLENRZSEKET
s (2) Az-LET MEGVSA s IRNYBAN-TARTSA rdekben brmely let s TR MEGRINTST [Kzvetlen (Jobbt) Gondozst].
(1)
A legtbbszr a SPECILIS / KML GONDOSKODS Megformlsa / Megnyilvntsa
nagyon alapos / krltekint [’szlesre kiterjed’] ELKSZTST ignyel.
(2)
Ha Az-LET MEGVSA rdekben szksges,
akkor egy AZONNALI TELJES-ELLENRZST kveten
a GONDOSKODK AZONNAL is megnyilvnthatjk a felttlenl szksges Kzvetlen GONDOSKODST.
A [216-219.r.] 83. pontban (elrhet ITT) rszleteztem, hogy mirt tekinthet ’kmletesnek’ a SPECILIS / KML GONDOSKODS.
Az egyik nagyon fontos jellege a SPECILIS / KML GONDOSKODSNAK az, hogy
a nagyon krltekint ELKSZTSSEL arra is irnyul,
hogy a Gondoskodsba vont teremtnek
szksgtelenl NE kelljen olyan Rendezsi Feladatokban TEVKENYEN rszt vennie,
amely olyan Nehzsg Rendezst rinti,
amely megformldsrt [az letben] nincsen kzvetlen FELELSSGE.
Ha teht egy „idegen minta” „beltetse” vagy ms „jogosulatlanul rteleped knyszer” az eredje a teremt letben megformldott EL-Vltozsnak,
s a teremt maga nem FELELS ezrt, az ilyen
(1) „idegensgek” LEVLASZTSA az letrl,
s (2) az idegen behats okozta EL-VLTOZSOK megszntetse
a legtbbszr KNNYTS formjban nyilvnul meg.
Az ilyen KNNYTS ltali Rendezs / Kiigazts
valjban a MEGTARTI-Teremt / nagy-TEREMT / MINDENSG-FORRSA GONDOSKODSI-FELELSSGBE tartoz Sors-Rendezs,
s a lnyege szerint ltalban az let-Alapok rendbe ttelt jelenti.
Ha az let-Alapokat a GONDOSKODK FelTiszttottk s a Jelenhez-Igaztottk,
az egyedi teremtk szmra valjban csak ekkor kezddhet meg a mr TARTS JOBBULST eredmnyez Sors-Rendezs [> az „elvesztett / elvett let” visszaptse],
vagyis azoknak az EL-Vltozsoknak a Rendezse,
amelyek megformldsban a teremtnek SAJT FELELSSGE (is) van.
Fontos azt Megrteni, hogy
mind a KLNLEGES, mind a SPECILIS / KML GONDOSKODSNAK
vannak (lehetnek) olyan formi / rszei,
amelyek olyan formban nyilvnulnak meg,
hogy a teremtk tudatosan NEM vesznek rszt magban a KIIGAZTSI vagy RENDEZSI folyamatban.
Az „idegensg” (knyszer) LEVLASZTSA / az „idegensgrl LEVLASZTS”,
a megsrlt let-Alapok KIIGAZTSA
olyan GONDOSKODSOK,
amelyekben az egyedi teremtk tudatosan nem kpesek rszt venni
[a Tudatosabb teremtk is legfeljebb ’Megnylnak’ az ilyen Gondoskodsnak, s ’tadjk magukat bizalommal’ a Gondoskodsnak].