2021.11.25-26., 2021.11.29.
Nhny nappal ezeltt egy furcsa rzkelsem volt, s minden rszletben mig sem trult fel az rtelme. Olyan jellege volt a Tapasztalatnak, mintha lett volna valamilyen ’szimulcis / modellez’ [Kiprbl, GONDOSKODSI ALAP-HARMONIT Megforml (?)] jellege…
....mintha leginkbb az j Teremt-Szakaszban lenne majd ’hasznlhat’ a Vdett-Bels-Trben (?) egy olyan most formld j Gondoskods, amelyben a FLDANYA [a ’szimulcihoz’ hasonl formban (?)] ’megmutathatn’ a Klnleges Utat mg meg NEM nyitott teremtnek valamilyen korbbi EL-Vltozst okoz Tapasztalata lnyegt. Felttelezsem szerint ez azt segtheti, hogy a teremt Megrtse azt, hogy melyik mg Fokozottabban-rzkeny let-rsze Gondozsa kezddik meg, s Megrtse, mibl ered az letben az a Fokozott-rzkenysg…
Utlagos (s rszleges) megrtsem az, hogy egy [j jelleg, mg formld] ’szimulcis’ helyzetben (?) a FLDANYA azon Tapasztalatom lnyegt ’mutatta meg’, hogy a megszletsemkor egy jelents Szemlyes let-Tr-rszt „levlasztottak” az letemrl, s ezrt mr a mostani Anyagi-Testi letem Elindtsakor „nem tudtam elindulni” a sajt let-ptsemben… s ebbl ered az, hogy az let-ptsemben „csak” a F ’g’ maradt meg, az egyb ’oldal-gakat’ ’le kellett vgnom, le kellett zrnom’ azrt, hogy a F gban letben maradhassak.
Az rzkels: egy ’hatrmeni’ vrosban vagyok / lek a csaldommal, szeretteimmel. Utlagos megrtsem szerint ez most azt jelentette, hogy ppen felkszlk a hamarosan elkvetkez megszletsemre, az engem befogad csald pedig a befogadsomra.
’Korbban felbredtem’, mint a tbbiek [ez akr a MAGSGHOZ tartoz jelleg is lehet… utlagos megrtsem szerint azonban Jelezheti ez azt, hogy „valaki / valami megzavarni kszl a megszletsemet”]. „Elindultam otthonrl” [azrt, hogy valamit ’vsroljak’ (?) azrt (?), hogy egy finom s tpll ’reggelit’ kszthessek (?)… „mintha valami hzott volna”… nem rtettem pontosan azt, hogy MIRT s HOVA…].
Ahogyan „kilptem a hzbl”, haladtam az ’ismers Trben’ [az ’Emlkeim’ alapjn megformlt bels-trben (?)], s egy nagyobb park vgn egy ’boltot’ lttam, amely „lelmiszerbolt” jelleget „sugallt / mutatott”.
Innen nem messze volt egy szles t. Felttelezem (utlag), hogy ezen a szles ton val thalads jelentheti ebben a szimulcis helyzetben a megszletst. Ha teht mg nem mentem t a szles ton, akkor az rzkels a magzatsg azon szakaszt mutathatja, ami kzvetlenl a megszletsem eltti szakasz. Korbban szlettem nagyjbl kett hnappal mint a rendes-idej megszlets, igen kis sllyal, de letkpesen. Felttelezsem szerint „az-a-valami” „ami kimozdtott a hzambl” „okozta a korbban megszletsemet”. Felttelezem, hogy ’kicsiben’ [egy egyedi teremt letben] ez a „szletsbe beavatkozs” [akr valamilyen „gygyszer” „hatsaknt”] „modellezhette” azt, hogy majd a FLD Kzssgnek T-VEZETSE / MEGJULSA szakaszban milyen „eszkzkkel” prbljk (1) „siettetni” vagy (2) ms formban „EL-Trteni” a Megjulst…
Az ’lelmiszerbolt’ kpe utalhat arra, hogy a megszletsem eltti utols szakasz egy olyan Vdettebb Tr vagy szakasz lehetett (nagyjbl az utols egy-kt hnapban), amikor az Anyagi-Testem ’alap-rendszernek’ a megformlst kveten az Anyagi-Test [s az ’let-gykr’ (?)] ’felerstse’ folyt, s ekkor rgzltek volna be ’tartsabban’ a Vlasztott Kzeli-sszekapcsoldsaim Alapjai a formld Anyagi-Testi letembe, s valsznleg ekkor Pontosodott (!) volna mg az, hogy mint MAG pontosan milyen let-ptsbe kezdjek.
’Volt egy furcsa rzsem’… ’lttam’, hogy ’llnak’ (?) taln nhnyan a ’bolt’ (?) eltt, taln mintha ki is jtt volna onnan valaki (?).
Belptem a „bolt”-jelleget mutat tr ajtajn. Furcsa volt, egyltaln nem olyan volt, mint amire szmtottam. n arra szmtottam, hogy szpen rendezett sorokban s polcokon ott van minden amire szksg lehet [amirl n sszecsendlst formltam meg], ehelyett inkbb egy olyan „diszkont” [s „gyorsan sszetkolt”, ideiglenes] jellege volt a helynek, ahol lent a fldn nagyobb halmokban s rendezetlenl hevertek mindenfle alig felismerhet dolgok. Lttam valamifle res szket az egyik falnl, s az egyik legels fldn lv „kupacot” kzelebbrl is megnztem. Mintha „hasznlt” s szennyezett [rgi, „kimaradt”, „fel-nem-hasznlt”] kis-mret (jszltteknek val?) ruhanemk vagy trlruhk lettek volna.
rzkelsem szerint mr ekkor valamilyen „elkbts” irnyult felm [amit nem vettem szre], mert a kvetkez kpben / halvny emlkben mintha az egyik (kiss tvolabb lv) sorban mennk. Olyan jellege volt itt a helynek, mintha egy „piac” lenne, ahol klnfle ni (?) ruhkat rulnak. Nem lttam olyan ruht, amit szpnek talltam volna. Egy kiss kvrks, kzpkornak ltsz frfi-jelleg forma mutatgatta a ruhkat / az „rjt”. „Egszen magasan fogasokra felakasztva” is volt nhny furcsa (br els rnzsre szpnek, sznesnek ltsz) ruha, utlag visszatekintve ezekre inkbb „knyszer-zubbony” [vagy valami furcsa „abroncs-szeren kifesztett”] jellegk volt (rejtetten, elszr alig felismerheten). Felttelezsem szerint a kvetkez „elkbts” akkor trtnhetett, amikor „felfel” nztem a „felakasztott” ruha-szerk fel.
Felttelezem, hogy az „elkbts” valamilyen okbl csak „rszlegesre” sikerlt, mert egy kiss halvnyan, de rzkeltem, hogy az oldalamon lv, vllamra felakasztott tskm „eltnt”, „elvettk tlem”. Felttelezem, hogy ekkorra „levlasztottk” a Klnleges Megnyilvnulsaim szmra elksztett Szemlyes let-Tr-rszemet, s elkezddhetett az ltalnos jelleg Kzeli-sszekapcsoldsaim sztbontsa s levlasztsa is… szerintem ’ennek a slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen helyzetnek az rzkelse olyan ersen Jelzett bennem, hogy ntudatra bredtem’.
Azonnal mondtam, hogy „elvettk / elloptk a tskmat”, rzkeltem, hogy mr nincsen a vllamon / oldalamon. Ezt hangosan mondtam a tbbi ott-lvnek is. Meglttam a ’tskmat’ az egyik olyan szomszdos sor egyik vgn egy bot-szer llvnyra felakasztva, amelyik sorban az emlkeim szerint n magam mg nem is jrtam. Felttelezem, hogy ott helyben is „prbltk” „rtelmezni” a ’tskmban’ [az let-utamban] bergztett meghatrozkat [pontosan mire lehet hasznlhat ez a Szemlyes let-Tr rsz], de mivel a bennem lv ers Jelzs miatt az ntudatossgomat visszanyertem, nem tudtk az „ehhez szksges informcit kinyerni bellem”. Az egyik korbbi rs-rszben emltettem [(300.r.) 111. pont - elrhet ITT], hogy a ’gimnziumi veim vgefel’ kezdtek ismt „kzelebb hzdni” hozzm azrt, hogy ezeket az „informcikat kifrksszk”.
Amikor meglttam a tlem „elvett” ’tskmat’, ahogyan tlem telt igyekeztem ’menni’ fel, hogy visszavegyem magamhoz. Kevss tudtam mozdulni [nyilvn nem vletlenl „tettk” „bizonyos tvolsgra” „tlem” a ’tskmat’]. Azt lttam, hogy egy „hajlktalannak ltsz frfi” gyorsan odafutott a tskhoz, maghoz vette, s elkezdett kifel futni vele a „boltbl”. Kiabltam / szltam a tbbi ott-lvnek, hogy fogjk meg, ne engedjk ki… de hiba. Felttelezem, hogy a tlem „levlasztott” Szemlyes let-Tr-rszemet (a hozz tartoz ramlsokkal) (melynek a „felhasznls” lehetsges irnyt megfejteni mg nem sikerlt) ekkor „gyorsan” valakihez „hozzkapcsoltk” [azrt, hogy ne vljon semmiv (?)].
Felttelezem, hogy az ’letemnek’ ez a ’Tr’ „nlkl” „maradt” rsze taln nem is volt kpes gy ’megszletni’.
Korbbi rs-rszekben emltettem, hogy mg ’kis-iskols’ (?) gyermekknt [’lom-munkkban’] elkezdtem jjpteni a ’hzamat’ [az Anyagi-Testemet] [az letem ltalnos rszt, amelyet rszben sajnos ugyancsak EL-Vltoztatott s csorbtott a szletsembe val beavatkozs]. Elszr hosszadalmas Ellenrzs vizsglta azt, hogyan lehetne a ’hzat’ ’kibvteni’. Utbb kiderlt, hogy mivel az ’alap’ is megsrlt, teljesen vissza kellett bontani a hzat, j alapokat kellett felpteni, s arra plhetett fel [anlkl, hogy meghaltam volna] mr az az Anyagi-Test (j hz), amely a legfontosabb csaldi sszekapcsoldsokat biztostotta a szmomra.
20200908 [227.r.] 85. pont [idegen gyak a magzatsg sorn bergztve a szemlyes-bels-trbe (?) (ezzel tudtk lehastani a szemlyes-let-tr egyes rszeit a megszlets krl?)] – elrhet ITT
A megszletsemkor jelents tr-rszt levlasztottak rlam:
20200908 [116.r.] 56. pont – elrhet ITT
20200908 [300.r.] 111. pont – elrhet ITT
20200908 [378.r.] 138. pont III. alpont [a VILGBELI Jelenlt sorn Kiprbl teremtsek tettk lehetv a visszaptst az elvett Szemlyes Tr azon rsznek, amely az letben-maradshoz s az Irnyban-Tartshoz felttlenl szksges volt] – elrhet ITT
20200908 [276.r.] 103. pont 1. alpont [a Rugalmassg (s a KLNLEGES eredm) tette lehetv a test megjtst, ers gykr az letben-maradst] – elrhet ITT
ni formkban megszletk letre „rteleped” entits:
20200908 [310.r.] 114. pont – elrhet ITT
20200908 [341.r.] 125. pont – elrhet ITT
20200908 [342.r.] 125. pont – elrhet ITT
20160114 [gimnziumi vekben egyes meg-nem-lhet tapasztalatok ideiglenesen lezrsra kerltek rm-teljes megls sorn (azrt, hogy ne vesszenek el a szmomra, ne legyenek msok ltal megsrthetek)] – elrhet ITT
20200908 [300.r.] 111. pont [a gimnziumi vekben plyavlaszts rgyn kifrkszs (mire lehet felhasznlhat a tlem a megszletsemkor levlasztott tr-rsz s ramlsrendszer)] – elrhet ITT
20200908 [304.r.] 112. pont [rajzolt kpekkel (a tanya / a magnyosan ll hz kr hogyan ptettek fel msok frdt, ttermet stb – a tlem „elvett” trbl / ervel)] – elrhet ITT
20200908 [310.r.] 114. pont [a hely / a Tr visszaadtak valamit abbl amit elvettek / a rtelepeds lezrult a kk knyv nyomtatsnak tartamban valamikor; ni letekre specializldott az a rteleped, aki az n letemrl is levlasztott jelents rszeket] – elrhet ITT
20200908 [335.r.] 121. pont –[gyors bresztsemkor a SZEMLLDS biztostsa (tbb addig elindtott teremt-folyamatomat szksgess vlt ennek rdekben lezrni)] – elrhet ITT
Felttelezsem szerint a gimnziumi veimben a „plyavlaszts segtsnek” rgyn megnyilvnult „kifrkszs” kpe lehet a mostani rzkelsemben az, hogy a „megszletni nem tudott” [a „bolt” „sttjben” maradt] ’let-rszemhez’ egy „biztonsgi-rnek / rendrnek ltsz” "entits" kzeledett. Mivel a ’tskmat’ mr korbban „elvette” tlem a most „biztonsgi-rnek ltsz entits”, mondtam, hogy a tolvajt fogjk el. Az „r / rendr” „egy telefont adott nekem” azrt, hogy „telefonlhassak haza” [segtsget szerettem volna krni]. szrevettem, hogy amikor a „telefonlst” kveten „ide-oda mozgott a keze elttem”, a „telefont” [„lehallgatt” (?), valamilyen implanttumot (?)] „prblta betenni az n sajt dolgaim kz”. Ezt szrevettem, s visszaadtam neki [vagy mondtam, hogy azt vegye vissza maghoz]. Felttelezem, hogy ekkor a „seglyhvsom” taln az Ered-Birodalmamhoz (a bennem lv egyedi bels ton) eljuthatott azon okbl, mert az addig „rm rakott ers takarst” az „entits” „elvkonytotta” azrt, hogy „jusson hozzm annyi er, ami annyira kitisztthatja a tudatomat, hogy elmondhassam mire j a tlem elvett tr-rsz”. gy habr rszben a „kifrkszs” sikerrel jrt [a rlam tnylegesen levlasztott tr-rsz felhasznlst nem lehetett lelltani], de olyan bels Megerstst kaptam az (n)Lnyegemtl s az letemet GONDOZKTL, amely az addig „rm akaszkodott” „lskd entitst” kpes volt teljesen levlasztani. Ekkor kezddhetett meg a „seglyhvsom” sorn megformlt J (!) bels ton a Klnleges let-ptsem jbli megalapozsa. Mind az letem ltalnos rsznek ’jj-ptse’, mind ksbb a Klnleges let-pts jbli megalapozsa hosszadalmas [10-20 vet is ignyl] folyamat volt.
Mint emltettem, amikor [a megszletsemet megelzen nem sokkal] beilleszkedtem volna abba a sajt bels-terembe, amelyben az ’utols simtsokat’ vgeztem volna el a megszletsemet megelzen, egy „csapda” jelleg bels-tr „telepedett r” erre a sajt bels-teremre [felttelezsem szerint ezen „csapda” bergztse (taln valamilyen „gygyszer” hatsa) „mozdtott ki” a megtervezett let-ptsbl, ez „siettette” a megszletst]. Ez a „csapda” hasonl lehetett ahhoz, amelyrl az egyik korbbi rs-rszben rtam.
20200908 [434.r.] 151. pont[egy csapda Ellenrzse (ltz-szoba + wc)(Fontolgatst s a lezrst, gy a Megjulst akadlyozza)] – elrhet ITT
Ehhez kapcsoldan mg: 20200908 [485.r.] 170. pont (2) – elrhet ITT
Jl felismerhet a „hasonlsgi” mintk alapjn megformlt „csapda”, amelyben „csupn ppen annyi fny s let volt”, amely „elg” volt a megtvesztshez s EL-Terelshez. A „csapdn” bell a figyelem-terels s az „elbdts” (a rvidebb tartam vagy tarts jelleg tudat-homlyosts, tudat-veszts megformlsa) megnyilvnulsa is felismerhet, a „kifrkszs” is az „alapszint eszkztr” rsze.
A „hasonlsg” „csak annyira kell hogy let-szer” legyen, amennyi ahhoz szksges, hogy a teremt (1) „belpjen” a „csapdba”, (2) s a „csapda” „bejrata” „rzrhat legyen” a teremtre. Az egyb EL-Terel „eszkztr” elsdlegesen arra irnyult, hogy meggyengtsre kerlhessen az Anyagi-Test s a Szemlyes let-Tr szoros sszekapcsoldsa, ugyanis csak gy „vlaszthat le” az Anyagi-Testrl a vele N-Azonoss formldst mr megkezdett Szemlyes let-Tr (vagy annak egy rsze). Nlam a Szemlyes let-Tr egy rsznek levlasztst az a kp mutatta, hogy a ’vllamon lv’ ’tskmat’ „elvettk” (tnylegesen levlasztottk) rlam, s azt nem sikerlt magamhoz visszavennem.
A figyelem-terelssel s tudat-homlyostssal egy korbbi tVilgt kpben is tallkoztam, ezek akkor is arra irnyultak, hogy „ami csak mozdthat” azt „levlaszthassk” az Anyagi-Testrl / a Szemlyes let-Trrl.
Egy „liftben” (Vltozsi-szakaszban?) beszllt mellm kt idegen (figyelem-terels, rtelepeds):
20200908 [263.r.] 100. pont II. alpont – elrhet ITT
rdekes Felismers volt [a mostani ’modellez’ helyzetben] az, hogy a megszletsemet megelzen a „csapdba” „bezrt” let-rszem szmra RZKELHETETLEN volt minden ms, amit azta n magam megtapasztaltam. Mivel nem volt hozz raml let-er, mintha „megllt volna az lete” [„sttben” s „teljes mozdulatlansgban” volt (?)]. A nagyjbl 16-17 vvel ksbb „t megltogat” (rendrnek / biztonsgi-rnek ltsz) „entits” „jelenltt” gy rzkelte, mintha „csak egy-kt pillanat telt volna el a korbbi segtsgkrse (a bezrdsa) ta”.
rtam arrl korbbi rs-rszekben is, hogy az EL-TERELSHEZ hasznlt „eszkztr” nagyon sok elemt „hasznljk” mg ma is az T-VEZETSI-TRBEN. Kevss rthet a szmomra az, hogy ezt MILYEN FONTOS (letet v, az let Irnyan-Tartshoz szksges) ’rdek’ teszi lehetv, mirt ’ADATIK’ mg ebben a percben is TR s ER az ilyen SLYOSAN lettel-sszeegyeztethetetlen megnyilvnuls szmra… MIRT „megtrt” (?) JABB EL-Vltozsok megformlsa…
Bzom abban, hogy nem a KLNLEGES vagy SPECILIS GONDOSKODS „tehetetlensge” az Ok, hanem valamilyen olyan Ok, amely ezen Megtapasztals sorn ’Ersebb’ / Tudatosabb tesz mindannyiunkat.
A mostani „jrvny-helyzet” kapcsn is emltettem mr, hogy jl lthatan „mutatja” magt az az „Irnyuls” [akr mint „fegyver”], amely (1) REJTETTEN, (2) de mgis egyes rszeiben jl felismerheten [azrt, hogy flelmet / elkedvetlenedst / remnyvesztettsget okozzon] az Anyagi-Test s a Szemlyes let-Tr egymshoz val szoros sszekapcsoldst / sszetartozst „igyekszik” „fellaztani, meggyengteni” [(139.r.) 61. pont – elrhet ITT]. TBB IRNYBL kapnak ennek Elhrtshoz Vdelmet / Megerst Gondoskodst az egyedi teremtk.
Ms MAG-Trsaimmal is beszltem arrl az elmlt napokban, hogy nagyban hasonl rszleges megrts formldott meg bennnk mostanban pldul a „jrvny-helyzethez” kapcsoldan. Nyilvnvalan a „jrvny” ’teljesen’ csak akkor vlhat Megllthatv, ha a teremtk SAJT (!) Termszetes Vdelmi rendszere kpes lesz az letet / egszsget / sajt-harmonit megvni [ha az Anyagi-Test (s Szemlyes let-Tr) kpes ’azonnal kilkni’ azt, ami „nem j neki”, ami nem illeszked a sajt Vlasztsaihoz. Ha ez a sajt vdelem kpes felplni s megersdni, akkor mr a Test nem is fogja „befogadni” azt, amivel nincsen illeszkedsben / harmoniban].
A [486.r.] 170. pont (4) alpontban (elrhet ITT) rtam egy „sok-gyerekes” „csaldrl”, amelyik „igyekszik bejutni” a ’kertbe’ s a ’hzba’, mert „irnytjk / knyszertik” erre. Ebben a kpben is felismerhet a Szemlyes let-Trnek [mint az Anyagi-Test ’kls’ vdelmnek] a tudatos meggyengtse s lebontsa, az let-ertl s az let lehetsgtl val tudatos megfoszts.
A Vdelem kls ’eszkzei’ egy-egy rvidebb tartamban mint ’kiegszts’ hasznlhatak lehetnek. Ezeknek az az egyik nagy ’Veszlyk’ ma mg, hogy knnyen „fegyverr” „formlhatak” [pldul csak „alkukkal” lehet hozzjuk jutni, „nem juttatnak azoknak, akiket bntetni akarnak” stb]. Az a szemlyes megltsom, hogy a ’Vdekezs’ ’rdekben’ [a Megersts / Gondoskods szndkval] megformlt ’eszkzket’ „szorgos kezek” [j vagy ppen rossz szndkkal] „formlgatjk” is jabb „fegyverekk”.
A mostani [EL-Vltoztatott] Anyagi-Testnkbe „telknt” [s sok ms formban (anyagknt s mintaknt is)] nagyon sok mindent „betesznk” [sokkal tbbet, mint amire tnylegesen szksgnk lenne az letben-maradshoz, s sok olyat, amire egyltaln nincsen szksg, st ppen rtalmas].
Az Anyagi-Test ilyen „megterhelsvel” valjban gyengtjk az Anyagi-Testnket. Ha nem biztostjuk az Anyagi-Test szmra a szksges pihenst / regenerldst, akkor gyors is lehet a Test meggyenglse.
Ha „fggv” vlik az Anyagi-Test a „kls megerstsektl”, akkor „elfelejtheti” (egy rvidebb tartamban), hogyan vja meg nmagt.
Ugyanakkor vannak / lehetnek a kls Vdelmi eszkzk kztt olyanok, amelyek egy „legyenglt” teremt szmra tnylegesen letet mentek lehetnek.
Olyan SOK IRNY VLTOZS van bennnk s az LET-TERNKBEN is, hogy a TUDATOSAN ZAVAR / BEAVATKOZ [Megtveszt] hatsok nlkl is nehz eligazodni itt az T-VEZETSBEN.
Mint emltettem, nem megrtett mg a szmomra, hogy milyen Fontos Okbl Tapasztaljuk meg az T-VEZETST ’pontosan ebben a formjban’, ’pontosan ezekkel a nehzsgekkel’… s hogy ebbl a Tapasztalatbl tnylegesen milyen J ER s J TUDS pl fel bennnk. Ameddig benne vagyunk a Tapasztalsban [fleg akkor, ha valamilyen j Irny nylik meg ppen bennnk, vagy egy j Gondoskods Megformlsban vesznk rszt], nagyon kevss rthet meg az let-pts Clja-Lnyege-rtelme. Ha odafigyelssel rtkeljk / rtelmezzk a Tapasztalatainkat, a Felttelezsek elbb-utbb tnyleges Megrtss formld(hat)nak…
Mint emltettem,
nagyon sok irnyban Tapasztalunk meg most Vltozst,
s ezrt nha nehz meghatrozni,
hogy ’ppen mi a legfontosabb’ s ’mire / merrefel irnytsuk a figyelmnk fkusztt’.
Felttelezsem szerint
valamilyen olyan jabb Kzvetlen Gondoskodst formlja a FLDANYA,
amellyel az J LET-TRBEN
segtheti a teremtk figyelmt odairnytani
az ppen legfontosabb megrtend helyzetekre / irnyokra / rtkekre.
n magam ’lom’-jellegben, de mgis inkbb a mostanban Kiprblt ’szimulcis / modellez’ helyzethez hasonlan rzkeltem a most lert kpet.
A felttelezsem szerint
egy olyan [j (?)] bels-tr formldhat ppen az j Anyagi-Testnkben,
amelyben a Klnleges Utat mg meg NEM nyitott teremtk szmra is kpes
(1) Emlkeket
s/vagy (2) a figyelem irnyba-lltst segt szimulcis helyzeteket
kzvetlenl RZKELHETV s MEGRTHETV tenni a FLDANYA.
Hasonl lehet ez a bels-tr [bels t] ahhoz, amelyet gy mkdtet(het)tnk eddig, hogy ’lmodtunk’.
Eddig leginkbb a ’hasonlsg’ [furcsasg, figyelem-felhvs] minti alapjn kezdtk el rtelmezni / Megrteni az lomban / emlkben megjelen kpeket (vagy ms rzkelst).
Felttelezsem szerint az j Anyagi-Testben is ezek kezdik el ’vezetni’ a Megrtst,
s a Megrts akkor pl fel Kssz,
amikor Felismerjk az Azonossgot,
s mr nem marad tbb krds / helyzet nyitva.
ALAP-HARMONIA ameddig FORMLDIK, nem vagyunk kpesek Megrteni a Lnyeget-Clt-rtelmet:
20200908 [476.r.] 166. pont (3. pont) [ilyenkor a sttben tapogatzunk, legfeljebb Felttelezseket vagyunk kpesek megformlni] – elrhet ITT
Egy MAG-Trsammal folytatott beszlgets kapcsn merlt fel az a gondolat / felttelezs, hogy az j Anyagi-Testi letnkben ezen most formld ’Bels-Megtapasztals’ olyankor lehet szksges s/vagy clszer, ha a teremt nem kpes a figyelme fkuszt oda-irnytani arra, aminek a Megrtse szksges az lete Megvshoz s Irnyban-Tartshoz.
Ebben a formld [kicsit mr klnlegesEBB] bels trben a FLDANYA
(1) vagy a teremt sajt EMLKEIT emelheti be a Tudatba [hogy a sajt korbbi Tapasztalatai alapjn rtse meg, hogy ppen milyen Vltozsban van az lete],
(2) vagy pedig olyan szimulcis jelleg / modellez jelleg helyzetet forml meg [a teremt Emlkeire, vagy tnylegesen meglv egyb tapasztalataira figyelemmel], amelyet kpes rtelmezni.
Javaslatknt kerlt elterjesztsre, hogy ezen BELS MEGTAPASZTALS mellett [ha az Fontos Okbl szksges] a FLDANYA [a MAGOK s/vagy ms Klnleges Tudatosodsban mr megnylt teremtk tevkeny rszvtelvel (?)] KLS [Irnyban-Tart] Helyzeteket is megformlhasson [klnleges jelleggel, modellez jelleggel, vagyis azon clbl, hogy a teremt figyelme erteljesebben rirnyulhasson olyan irnyokra / rszletekre, amelyeket addig mg nem ismert fel, nem rtett meg].
Nem felttlenl ’fokozatossgknt’ kellene meghatrozni, hogy melyik [Megrtst segt] t legyen elbb. Ha egy teremtnek mg nehzsge van a bels tjai hasznlatban [pldul valamilyen slyosabb bizalom-srlsbl vagy akr „megcsonktsbl” ereden], kezdetben szmra a kls modellez helyzetek Tapasztalatai vlhatnak rzkelhetv s Megrthetv.
Ha valaki mr elkezdte hasznlni a bels tjait, de mg van olyan rszlete a Megrtsnek, amely mg nem formldott teljess, akkor a Bels t hasznlatt kveten egy [vagy akr tbb, ismtld] Kls ’modellez’ jelleg megtapasztals is szksges lehet a Teljes Megrtshez.