5.
Ide-idzem az elmlt nhny nap FONTOSNAK jellt Figyelem-felhvsait:
NE „rutinbl” vgezzk a feladatainkat
Fotos, hogy a bennnk MR MEGLV Tapasztalatra / Tudsra / n-erre / Megformltsgokra ’alapozzuk’ a megnyilvnulsainkat,
mert a Felismert / Megrtett j Lehetsgek / Helyzetek / jellegek ezekre plnek r
Ha KNNYTSEKET fogadunk be, az ne tegyen „knnyelmv”,
tovbbra is tudatos figyelemmel legynk jelen,
a Tudatos figyelem befel s kifel is fontos, hogy megnyilvnuljon
Kapcsold rs-rszek
„…Ma olyan ’figyelmeztetst / figyelem-felhvst’ rzkeltem,
hogy ne „rutinbl” vgezzk a feladatainkat,
figyeljnk jobban (nzznk jobban szt, nzzk meg azt amit ppen csinlunk),
mert bizonyos rszek j helyre kerltek / mshol vannak
(1) bennnk
s/vagy (2) kint (az LET-TRBEN) is.
Egy msik fontos figyelem-felhvs:
HASZNLJUK (!) Tudatosan
azt a (sajt) Tudst / Tapasztalatot s n-ert
(ebben a Megformlt-Testet s Szemlyes let-Teret),
amely ’bennnk mr megvan’
mert ’arra pl’(het) (tovbb)
az jonnan elrhetv vl Terek / eszkzk / Harmonik hasznlata.
Ha gy harmonikusan ssze tud kapcsoldni a ’mr-meglv’ s az ’j lehetsg’,
akkor a Vltozsainkat nagyobb sietsg s nagyobb erfeszts nlkl is kpesek lehetnk meglni
[lesz elg tr s er bennnk az letnk Irnyban-Tartshoz
s a Vlasztott Irny Megtapasztalsainkhoz].
2022.01.10.: Egy MAG-Trsam szmra rkezett ma ez a Figyelem-felhvs (?) ebben a megfogalmazsban:
’A Mlt ALAPJN gondolja t, hogy mit szeretne.’
Fontos: „NE RUTINBL” tegyk a dolgainkat!
Ez nem csak amiatt fontos, mert esetleg
I.
(1) bennnk
s/vagy (2) a Kzs LET-TRBEN
’mshov’ kerltek bergztsre terek / ramlsok / let-rszek / tapasztalatok,
II.
hanem amiatt is nagyon fontos,
mert EDDIG ELRHETETLEN [akr megformlatlan] Terek / ramlsok / let-rszek elrhetv vltak,
rszv vltak a Jelenltnek / ramlsoknak
[azaz olyan terek / let-rszek is rzkelhetv, Megismerhetv / Megtapasztalhatv vlnak a szmunkra,
amelyeket eddig nem rzkeltnk / nem ismerhettnk meg / nem tapasztalhattunk meg,
„nem is tudtunk rluk”
(j eszkz / j er jelent meg elrhetknt / felhasznlhatknt)].
Lehetnek olyan eddig alv-kdknt gondozott (eddig bezrt / hinyz) Tapasztalataink (akr bels-tereink), amelyek jra elrhetv vltak a szmunkra, s gy az abban lv Tapasztalat / Tuds / Tr / let-Alap ismt rszv vlt az letnknek / Jelenltnknek.
A KLNLEGES Birodalombl ered teremtkben az ALAP-RAMLSUKON bell megformlsra kerlt / kerl j ramls egy olyan J Tr Megnyitsa az letkben, amely ’tehermentestheti’ bennk az eddig „tlterhelt” rszeiket.
Olyan bels trendezdsek nyilvnulnak meg egy-egy j let-Tr-Rsz bergztsekor, amelyek nem csak j Irnyok Megnyitst eredmnyezik az l teremt szmra, hanem az addig „sszezsfolt” (tr-veszts miatt nehezen megvalsthat) teremtsekhez jra ’hozzadja’ a megvalstshoz szksges teret s ert.
Klnleges a mostani megtapasztalsunk annyiban, hogy gy tapasztaljuk meg mindezt, hogy kzben Anyagi-Testben is lnk. Eddig az ilyen nagyobb [trendez] bels vltozsok jellemzen csak akkor voltak ’beilleszthetek’ egy teremt letbe, amikor ppen nem lt Anyagi-Testben / amikor ppen felkszlt egy j Anyagi-Testi letre.
Habr a Rgi Anyagi-Testnk [amely az T-VEZETSI-TRBEN van bergztve] kevss ’Rugalmas’, s a bels tr-vesztettsg Kiigaztsa ezrt eddig alig volt megvalsthat, ’most’ mgis valamilyen jabb (!) [eddig ebben a formjban mg nem tapasztalhat] ’Rugalmassgot’ is ’kapott’ / ’befogadhatott’ a Rgi Anyagi-Test [sokan tnylegesen ’befogadtk’ ezt az j Rugalmassgot a Rgi Anyagi-Testkbe is].
Majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg teljesebben, hogy (1) az Anyagi-Testen bell s (2) a Szemlyes let-Tren bell ez az j Rugalmassg hogyan nyilvnul meg, hogyan teszi lehetv egyfell j tr-rszek (harmonikus) beillesztst, msfell pedig a bels Rendezdseket.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLD Kzssgben l KLNLEGES Birodalombl ered teremtk MINDEGYIKBEN
folyamatban van az ALAP-RAMLSON belli j ramls megformlsa.
Rszleges megrtsem szerint
ez az j bels ramls (az eddig megtapasztalhathoz kpest)
jelentsen nagyobb Rugalmassgot is ’Adhat’ az Anyagi-Test szmra.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLDANYA KRTE a YO-t,
hogy a FLD Kzssgben l YOSGBL ered teremtk szmra
a YO Engedlyezze az ALAP-RAMLSON belli j ramls Kiprbl jelleg megformlst.
(…) Rszleges az a megrtsem, hogy
a YO mr tnylegesen Fontolgatja
ennek az j bes ramlsnak a megformlst abban az rtelemben,
hogy meghozta azt a Rendelkezst,
hogy KRI a YOSGBL ered teremtkben is ennek az j (hamarosan F ramlss vl) bels ramlsnak a Megformlst,
s most a YO s a MINDENSG-FORRSA az ehhez tartoz SZABLYOZSRL EGYEZTET.
Rszleges megrtsem szerint
a YO elszr a FLD Kzssgben l YOSGBL ered teremtk szmra fogja Engedlyezni az j bels ramls KIPRBL jelleg megformlst,
gy az a Felttelezsem,
hogy a FLD Kzssgben l YOSGBL ered teremtk
’nagyon hamar utol fogjk rni’ a KLNLEGES Birodalombl ered trsaikat abbl a szempontbl,
hogy ez az j ramls az ALAP-RAMLSUKON bell
egy ideiglenes szl formjban
megformlsra kerl egszen az Anyagi-Testkig.
Lehetsgesnek tartom, hogy ’eddig’ a Jogos Tr-Hasznlatba val bergztsnek [itt az T-VEZETSI-TRBEN] az volt az „akadlya”, hogy a SPECILIS GONDOSKODS, illetve A-LTEZS-FORRSNAK az ersebben IRNYBAN-TART s LETET-V Megnyilvnulsa elsdlegesen a Specilis Tudatosodst mr megnyitott teremtk [a FLDANYA s a MAGJAI] fel volt megnyilvnthat KZVETLENL (bels ramlson).
Ha ez az j bels ramls
(akr csak egy ideiglenes ramls formjban)
tnylegesen bergzl az ALAP-RAMLSBAN [s gy a Megformlt-Testekben],
ezek a ERSEBBEN IRNYBAN-TART s LETET-V GONDOSKODSOK
azon teremtkre is kiterjedhetnek,
akik mg NEM nyitottk meg a Klnleges / Specilis let-ptst.
Felttelezsem szerint
ezt kveten nem lesz akadlya az T-VEZETSI-TRBEN sem a Jogos Tr-hasznlatba val Bergztsnek
[vagy pedig az T-VEZETS Teljes Lezrsnak,
mivel az j Anyagi-Testben ez az ERSEBB IRNYBAN-TARTST lehetv tev ramls mr bergztsre kerl
--- nem csak a KLNLEGES Birodalombl ered teremtkben,
hanem a YOSGBL ered (!) teremtkben is].
n ’tegnap reggel’ rzkeltem egy rvid tartam kzepesen ers melygst / rosszulltet. Az elz napokban krtem a FLDANYTL bizonyos irny Knnytseket. Tegnap reggel nem rtettem elszr, hogy az melygs azt jelenti-e, hogy amit krtem az most nem lehetsges (maradjak mg tvol attl az irnytl), vagy pedig ms jelentse van.
Ersen figyeltem befel, hogy tmutatst kapjak. Nem sokkal az melygst kveten azt ’reztem’, hogy a krt irnyokban megkaptam a Knnytst, s ennek a ’Knnytsnek’ [’Rugalmassgnak’] a Bergztse [a gyors (?) bergztse] eredmnyezte a rvid tartam rosszulltet addig, ameddig pontosan bergzlt az Anyagi-Testemben.
A ’Rugalmassg’ valamilyen J formj jelenlte jelzett bennem mr tagnap is.
A „ne rutinbl” tegyk a dolgainkat figyelemfelhvs mindenkppen arra utal,
hogy ms utak / ms lehetsgek szerint rhetjk el ma mr a ’kitztt cljainkat’,
ezrt
(1)
hasznljuk a mr meglv tudsunkat,
(2)
de SOKKAL FIGYELMESEBBEN figyeljnk BEFEL s KIFEL is,
mert J ESZKZK [Harmonik, ramlsok stb] segtenek bennnket
(amiket eddig nem ismertnk, nem hasznltunk,
s ezrt esetleg elszr nehezebben vesszk szre, hogy abban van az j er / lehetsg).
(…) Egy olyan jabb ’Figyelem-felhvst’ rzkeltem, hogy a KNNYTSEK befogadsa ne tegyen „knnyelmv” bennnket.
Amikor KNNYTST fogadhatunk be,
akkor is fontos TUDATOSAN
[s mostanban akr fokozott (bels s kifel is irnyul)] figyelemmel lenni
a Jelenlt megtartsra.
Ez amiatt is nagyon fontos, mert [akr a folyamatban lv Sors-Rendezsek / Teljes-Rendezsek folyamn] ’Vratlan jelleg’ helyzeteket is megtapasztalhatunk. Ezek leginkbb csak Vratlan ’jellegek’ [nem tnyleges Vratlansgok (!)], amelyek abbl erednek, hogy
j Terek / j Lehetsgek ’kapcsoldhatnak’ hozz az lethez,
s ezekrl ’mg’ a teremtknek nincsen kzvetlen Tapasztalata.
Sokakban J RZKELSEK nylnak fel mostanban.
(1) Ezek egy rsze abbl ered, hogy a korbban megsrlt / Bezrult / EL-Vltozott RZKELSI-s-MEGRTSI bels tjaik Kiigaztsra / Rendezsre kerltek, gy ismt elrhetv / mkdtethetv vlnak az let szmra.
(2) Vannak ugyanakkor olyan [hamarosan mindenkiben ’felnyl’] Teljesen j RZKELSI-s-MEGRTSI Utak, amelyeket abban a formjban mg nem tapasztaltak meg a teremtk.
Amikor most Tudatosan ’belehelyezkednk’
a (sajt) let szmra megformlt / elksztett ’j rendszerbe’,
a Megformlt [(n)Lnyegi-, Kzps-, Anyagi-] Testnk
elkezd ’hozzigazodni [hozzhangoldni]
az RZKELS szmra megnyitott j Lehetsgekhez.
Tudatos befel-figyelssel bels tmutatsokat kaphatunk a FLDANYTL s/vagy a Sajt (n)Lnyegtl arrl,
’MERRE s MIRT’ ’figyeljnk,
’HOL / HONNAN’ s ’MILYEN CLLAL’ nylt meg / nylik meg valamilyen J RZKELS.
Rszleges az a megrtsem, hogy
amikor sikerl a Tudatossgunkkal ’odairnyulni’,
’ahonnan / ahol’ az j RZKELS Megnylt,
a Tudatos odafordulst kveten az RZKELS s az abbl ered j MEGRTSEK
mr nagyobb akadlyok nlkl (gyorsan?)(ahogyan a teremt azt kpes az letbe beilleszteni) megformldnak.
Az J RZKELS ’Megnylsban’ kezdetben ’az a legnehezebb’,
hogy a teremt a FIGYELME ’FKUSZT’ ’oda-irnytsa’,
’AHOL-AHONNAN’ az RZKELSE Megformldik.
Tudatos befel-figyelssel ma mr jelentsen lervidthet egy-egy j RZKELSI t Felismerse [s az letbe val harmonikus beillesztse].
Tovbbi FIGYELEM-FELHVS: 20200908 [581.r.] 189. pont (4) - elrhet ITT
A ’nincsen kedvem semmihez’ rzetrl (amely az T-VEZETS LEZRSA fel kzeledve megnyilvnulhat a teremtkben):
20200908 [542.r.] 181. pont – elrhet ITT
2022.01.12.
Levl-rszlet:
„…Lehetsges, hogy vannak helyzetek, amikor hasznos lehet a mantrzs.
Lehetsges, hogy vannak olyanok, akiknek bizonyos ’kdok’ felismerse s megrtse SZKSGES lehet a tovbblpshez.
A szemlyes vlemnyem az, hogy ha valakinek egy-egy FELISMERSRE szksge van, az ltalban nem knyvekbl rhet el, hanem olyan HELYZETEK formldnak meg az letben, amelyeket MEGTAPASZTALVA fokozatosan felptheti a tovbbvezet MEGRTSEKET.
n a Hla llapotba elszr akkor jutottam, amikor nem az ismert imkat mondtam, hanem amikor BIZALOMMAL MEG TUDTAM ’NYLNI’ az letem FORRSA fel [abban krtem a segtsgt, hogy megrtsem, ki vagyok s mirt vagyok itt], s AZT MONDTAM-LTEM-REZTEM ’AMI A SZVEMBL JTT’.
Amikor valaki kpess vlik a Hlt megtapasztalni [akr egy ima / fohsz vagy ksznet-monds kzben, akr akkor, ha a szeretteit nzi vagy rjuk gondol, vagy ha arra gondol, hogy ismert s ismeretlen trsaktl mennyi segtsget s szeretetet kapott az letben … milyen szp s tkletes is egy virg vagy akr egy fszl…], az pontosan tudja, hogy egy olyan ajt / forrs nylt meg benne, amelybl olyan er rad, amelybl sajt magt jjptheti.
Fokozatosan megrti, hogy a MINDENNAPI TEVKENYSGEKBEN tudja a megbecslst, a tiszteletet, a szeretetet, az alzatot, a bizalmt [s ’mindazt-ami-aki--maga’] ’hozzadni’ az lethez, s ezen az ton gy ptheti TOVBB a sajt lett, hogy azzal msok letnek jobb vlst / gygyulst / rendezdst is segthesse (ha azt vlasztja).
A mindennapi kis lpsekbl pl az let, a tisztelet / szeretet (1) MEGTAPASZTALSBL s (2) ’KIRASZTSBL’ (nmagunk s msok fel val megnyilvntsbl).
Amit let-Trknt tapasztalunk ’magunk krl’, azt valban az eldeink s a most lk ’kiradsai’ teremtettk s teremtik. „Jl lthatn mutatja a krnyezet”, hol kell javtani / vltoztatni. A legtbben azrt lnek itt, mert azt vlasztottk, hogy rszt vesznek a meglv nehzsgek megszntetsben. Erre akkor kpesek, ha jra ’teljesen nmagukk vlnak’, ha visszaigazodnak a SAJT letkhz tartoz ramlsokba.
Az rs folytatdik az 566. rszben, elrhet ITT