211.
1.
2022.05.23.
A tegnapi napon [reggel, taln ugyanabban az rban] egy MAG-Trsammal nagyon hasonl ’Jelzst’ rzkeltnk: a figyelmnket ’nagyon erteljesen’ rirnytotta egy kzelben lv [legalbb rszben zavart] trs a „pnzre” [az „EL-zletesed” megnyilvnulsra].
Ma mg nem tudom meghatrozni, hogy a figyelem ’egyik’ fkusznak az ilyen irnyba-lltsa pontosan milyen Megrts [s Jobbt irny Megersts (j GONDOSKODS?)] megformlsa fel vezet [s/vagy esetleg egy Veszly-Jelzs Megrtst segtheti (?)]…
Az eddigi megrtsem szerint nem arrl van sz, hogy a [„csapda” jelleg TRBEN] mostanban „ismert” [pnz-alap, a KZS LET-TRBL s/vagy ms teremtktl „EL-vett” Tren / (jogosulatlan) Tr-Hasznlaton alapul] „b”-sget hogyan lehetne megteremteni… felttelezsem szerint ugyanakkor a ’valdi’ s tnylegesen harmoniaknt megnyilvnul ’j-lt’ ’mibenltnek’ Megrtse [Megrtsnek elsegtse] rsze lehet annak, aminek a Megrtse fel vezet (?) a FLDANYA…
Felttelezem, hogy lehet mr [akr mg formldik, akr mr kssz megformlva] olyan J jelleget is hordoz GONDOSKODSA a FLDANYNAK, amellyel segthet valamilyen KZVETLEN TON minden itt l szmra ’megteremteni’ a ’j-ltet’… n ezt ma mg csak a Jogos Tr-Hasznlatba val bergzts formjban vagyok kpes ’elkpzelni’…
A „pnz” nem „nmagban” „baj”, mert lehetne egy olyan eszkz, amely kzvett mdon segthetne elakadsokat / nehzsgeket ’thidalni’. A „pnzzel” „az a baj”, „ahogyan” a „csapda”-jelleg LET-TRBEN „alapjv” / fontos „eszkzv” vlt a „jogosulatlan tr-szerzsnek”, a „knyszeren alapul hatalom-gyakorlsnak” [a kzsen hasznlhat LET-TR EL-Vltoztatsnak s „ncl” (= a kzssg rdekeit nem szolgl) „kisajttsnak”, s ugyangy a teremtk lethez tartoz Szemlyes-Terek (akr az Anyagi-Test) „megcsonktsnak”]. A „pnz” „hinya” vagy „b”-sge „utat nyithat” a jogosulatlan tr-hasznlatnak, vagy „gtat szabhat” ma mr „kzvetlenl” (!) is az let kiteljesedsnek. A ’kzvett’ / egymshoz kzelebb vezet (lehetsges) clja helyett a „pnz” egyre inkbb „jabb (rtelmezhetetlen, sokszor thatolhatatlannak ltsz) tvolsgokat teremt”.
A „pnz”-„alap” [valjban a jogosulatlan tr-hasznlaton / tr-szerzsen alapul] „vagyon” fontos „alapja” annak, hogy magt az letet / magt a Jelenltet [a kiteljesedst…] egyre tbben „zletnek” „tekintik” „csupn”.
Nem knny ’mrtket tartani’ a pnz-hasznlat [a tr-hasznlat] tern… olyannyira [knyszerrel elfogadtatott] „rszv” vlt az letnek az, hogy „adznunk kell” [lehetleg „nknt s dalolva”] „olyan clokra”, amelyek sszeegyeztethetetlenek az lettel [fegyverek gyrtsa, hbork finanszrozsa, rkutats (akkor, amikor az itt helyben lv nehzsgek megszntetsre lenne szksges felhasznlni a meglv tudst / ert / javakat / eszkzket), olyan „hatalom” „finanszrozsa” „helyben is, valamint tvolabb”, amelynek a clja nem a ’j-lt’ megteremtse (illetve csak „kevesek” „szemlyes” „b”-sgnek a megteremtse „msok ellenben” a „kevesek ltal meghatrozott trvnyek s rendeletek felhasznlsval”… „ellensg-kpek gyrtsa” stb)…].
Ebben az rs-rszben most a „b”-sg szt abban az rtelemben hasznlom, amely „vagyonnak, tulajdonnak” tekinti a „msoktl EL-vont, a sajt rendelkezsbe bevont javakat” [a termszetes ramlsokrl „levlasztott” s „kisajttott” javakat], s azokat jogosulatlanul felhasznlva jabb EL-Vltozsok megformlsnak cljval hasznlja [akarva / akaratlanul minden kiterjedsben jabb EL-Vltozsokat / EL-Terelseket / „akadlyozkat” forml meg].
Az ilyen „(jogosulatlan) tr-hasznlat” (ebben ramoltats) (1) nem csak a kzsen hasznlhat LET-TRBEN s (2) „msok” letben okoz EL-Vltozst, hanem azok letben is, akik akr (3) bbknt / az „irnytk” ltal „felhasznlt-eszkzknt / kzvettknt”, (4) akr az „irnyti pozcibl” „csinljk az zletet”.
A ’j-lt’ kifejezs [ebben az rs-rszben] a harmonin alapul s harmoniaknt megnyilvnul tr-hasznlatot [a valdi bsget] jelenti.
Mint emltettem, ma mg nem rtem, hogy pontosan milyen (j) Megrts [jonnan megformlt GONDOSKODSON alapul (?), vagy egy rgi, de mostanban mkdskptelen GONDOSKODS visszaptsn (?) alapul Megrts] / J LEHETSG fel vezet majd a ’j-ltrl’ megformld Megrtssel a FLDANYA. Az eddigi Tapasztalatomra alapul Felttelezsem az, hogy
a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ megtapasztalhat Helyzetek rtkelseibl formldik majd meg a Megrts [mire s mirt figyeljnk (?)…]… teht a sajt tapasztalataink vezetnek majd valamilyen j Irny / j Lehetsg Megrtshez… (?) … amely valsznleg nem csak a sajt let-vezetsben segthet, hanem abban is, hogy msok fel irnyulva hogyan lehet ’illeszkedbb’ [a msik teremt lett Irnyban-Tartbb / vbb] a [szeretet-alap] kzvetlen Gondoskods…
Mg csak annyi megrts-rsz jelzett, hogy
„ zleti alapon” rtkelni / lni az letet / Jelenltet
„TVT”…
a „pnzt” [„zletet”] „kzppontba tve” „tervezni” vagy lni az letet
[ebben a ma mg „csapda”-jellegeket is mkdtet LET-TRBEN]
„nagyon veszlyes” / lettel-sszeegyeztethetetlen irny
[biztos n-megtarts s nagy tudatossg szksges minden pillanatban ahhoz,
hogy a „pnz / vagyon” „ne vigyen tvtra”,
s csupn olyan „eszkz” maradhasson,
amely az Irnyban-Tartst s a szksges mrtk n-gondoskodst s msok fel irnyul gondoskodst segti / ersti…].
2.
2022.05.23.
A [711.r.] 209. pont (3) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy az IRGALOM Birodalmnak nagy-TEREMTJE egy FELAJNLST tett a SZOLGLAT Birodalma fel egy j SZOLGLATI alap olyan GONDOSKODS megalapozsa / megnyitsa rdekben, amely a SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk szmra Vlaszthatv tenn az
EGYSZERBB ILLESZKEDSEK megformlsnak megtanulst.
Eddig azt rtettem meg, hogy olyan ’EGYSZERBB’ Illeszkedsek [SZOLGLATI alap (!)] GONDOSKODSS val felptse van folyamatban jelenleg, amely Illeszkedseket a SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk a KZVETTSEK sorn (!) maguk is kpesek voltak (lehettek) ’hasznlni’. Csak a Kzssgen BELLI Kzvetts sorn eddig ’felptett’ Illeszkedsek vlnak / vlhatnak az j SZOLGLATI alap GONDOSKODS sorn megtanulhatv [az ezt Vlaszt, szabad vlasztsukkal az (n)Lnyegi-Testkben ezt az j Teremtsi-Irnyt megalapoz] SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk szmra.
A jelzett korbbi rs-rszben ezt gy is megfogalmaztam, hogy amikor egy Kzssgen bell [= egy MEGTARTI-Teremt ltal letre-Befogadva] Anyagi-Testben lnek, a MEGTARTI-Teremt ltal mr kssz megformlt, s a Kzssgen bell / a Kzssg LET-TERN BELL hasznlhat Harmonikat [eszkzket, utakat] hasznlhatnak fel J MDON Illeszkedsek megformlsa rdekben.
Majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg egyre teljesebben, hogy ez pontosan mit jelent.
Egy olyan megrtst segt kpet rzkeltem tegnap, amely az egyik Cljt rzkeltette (?) ennek az j Gondoskodsnak.
Van a ’mostani helyzetem’ [ezt most ’A’-nak jellm], s ebbl ’B’ helyzetbe szeretnk eljutni [ha lehet, akkor valamilyen kzvetlen ton].

A ’B’ [a legkzelebbi ’cllloms’] valamilyen olyan ’helyzetem’, amely Harmonia az letemben [a sajt vlasztsomon alapul, s ltalam megformlt sszecsendls hatrozta meg].
Az ’A’ [a kiindulsi helyzetem] lehet egyszeren csak a ’jelen-helyzetem’ [mint Harmonia], de akr lehet az EL-Vltozott llapotom is [amikor „letrtem” valamilyen okbl az sszecsendlssel meghatrozott let-ptsrl], ez utbbi eseten a ’B’ / a ’cl’ a visszatrs a magam vlasztotta tra / harmoniba].
Azon SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk, akik megnyitjk majd az letkben az ’EGYSZERBB’ Illeszkedsek megtanulst, azokat [itt a FLD Kzssgben] a FLDANYA megtantja arra, hogy Felismerjk s Megrtsk, hogy a bennk mr
Tapasztalatt [Tudss, sajt erv] megformlt eszkzeik kzl melyeket hasznlva milyen kzvetlen lehetsgeik vannak ’A’-bl eljutni ’B’-be (?). Van nmi hasonlsg a mr ismert ’tvonal-tervezshez’: ha megadjuk a kiindulsi helyzetet s a clllomst, bizonyos ’programok’ kpesek felvzolni nhny lehetsget, s ezek kzl a magunk meghatrozta felttelek szerint vlaszthatunk [a leggyorsabb elrsi utat szeretnnk-e, vagy a legrvidebbet, vagy amelyik a legtbb ltnivalt knlja stb].
Ennek az j [fontos: mr SZOLGLATI (!) alap] GONDOSKODSNAK a megtanulst vlasztk szmra a FLDANYA ’megtantja’ [majd egy-egy helyzetben Megrthetv teszi (kzvetlenl megmutatja)] a LEHETSGES (’EGYSZER’) Illeszkedseket [a Vlaszthat (harmonit megtart, akr Harmonit Megerst) Lehetsgeket].
Egy olyan megrtst segt kpet rzkeltem, amelyben az ’A’-bl ’B’-be vezet klnbz utak gy vltak rzkelhetv, hogy (1) volt olyan t, amely kzvetlenl / egyszerre kpes elvezetni ’A’-bl ’B’-be [lehetsges, hogy ez egy kis mrtk igyekezetet ignyel], (2) vagy akr szakaszokban is megformlhat a teljes-t. Ez a Lehetsg gy mutatta magt, hogy egy-egy ’fnyes pont’ volt ’A’-ban is s ’B’-ben is [ez jelezte, hogy a kett fnyes pont kztt van egy ’egyenes elrst biztost kzvetlen t’ (Illeszkeds)].


Volt olyan Lehetsg ’A’-bl eljutni ’B’-be, amely kett szakaszban tehet meg [kett egymsra pl tuds / t / eszkz (egytt vagy egyms mellett val hasznlata) vezethet el a clhoz]. Ez a kpben gy mutatta magt, hogy nem csak ’A’-ban s ’B’-ben volt egy-egy fnyes pont, hanem valahol ’kzttk’ is jelzett egy fnyes pont.


Ha tbb lehetsg is megnylhat azonnal eljutni a clhoz (figyelembe vve a sajt Tudsunkat / Tapasztalatunkat s a vlasztott clt), ez a tbb lehetsg is felismerhetv vlhat.

Ha nem a sajt sorsunkra vettve nzzk ezt a helyzetet, hanem segtknt [egy Klnleges vagy Specilis Gondoskods megnyilvntsa cljbl] keressk [egytt (!) a FLDANYVAL] [s j esetben mr egytt azzal a trssal, aki fel a Gondoskods irnyul] azt, hogyan lehetne egy meglv EL-Tvolodottsgbl a Sajt Harmonija fel egyre kzelebb segteni egy trsunkat, a FLDANYA (1) [minden rintett szmra adott] bels tmutatsokkal, (2) valamint a megtapasztalshoz szksges Helyzetek megformlsval segthet [ezen j (SZOLGLATI alap) GONDOSKODSVAL] egyszerbben / kzvetlenl eljutni ’A’-bl ’B’-be. Az ezen Szolglatot vgz teremt szmra bels tmutatsokkal segti Felismerni s Megrteni a FLDANYA, hogy a benne [s a megsegtettben] meglv Tuds / er / jelenlti-llapot [a jelen-helyzet] milyen Kzvetlen Gondoskodsok megnyilvntst teszi lehetv… lehetsges-e ’egy lpsben’ kzvetlenl eljutni ’A’-bl ’B’-be, vagy pedig tbb egymsra pl szakaszban lehet segteni a trsnak… A Szolglatt vgz teremt rzkelheti a FLDANYA ilyen bels tmutatsait bels kpknt s ahhoz trsul Megrtsknt, vagy olyan ms formban, amely pontosan kpes eligaztani a teremtt a Gondoskodsa sorn [pldul felidzdik egy olyan korbbi Tapasztalat, amelyben a most is felhasznlhat Tuds / t nyilvnult meg…]
Van mr egy olyan j Kzvetlen GONDOSKODSA a FLDANYNAK, amellyel ezt az j (Szolglati) Gondoskodst (is) megalapozta [a pontosabb illeszkedsek megformlsra irnyul annak rdekben (is), hogy a Gondoskodsokat vgz teremtk munkjt grdlkenyebb tegye, ne legyenek szksgtelen vrakozsok. Ha egy Elksztett Gondoskodsnak akadlya van, fontos, hogy egyik rintett se vrakozzon ttlenl / szksgtelenl. Amg a Gondoskods megnyilvntsnak minden Felttele a helyre kerl, addig valamilyen ms fontos / szksges feladataikat is elvgezhetik az rintettek…]
j GONDOSKODST formlt meg a FLDANYA, amely segti jobban sszehangolni a GONDOSKODSOKAT [j kapcsoldsi-alap az Anyagi-Testben]:
20200908 [572.r.] 188. pont (1) [elkszt Ellenrzsek] – elrhet ITT
20200908 [587.r.] 190. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [612.r.] 192. pont (5) – elrhet ITT
20200908 [615.r.] 192. pont (8) – elrhet ITT
20200908 [645.r.] 197. pont (6) [azonnal levlaszthatja a FLDANYA a segt teremtt a Gondoskodsi-Helyzetrl akkor, ha a Gondoskods nem nyilvnulhat meg] – elrhet ITT
20200908 [646.r.] 197. pont (6) [ehhez a Kzvetts tbb j formjt is hasznlhatja a FLDANYA] – elrhet ITT
Szemlyes vlemnyem az, hogy a ’zsilippel zrhat’ Vdett-bels-Tr megformlsa is fontos rsze ennek az j Illesztsi tnak. A fontossga ennek az j Specilis bels-trnek jl rzkelhet abbl, hogy az ’O’ ramlsnak az Anyagi-Testbe bergztsekor egy ilyen ’zsilipes’ bels-trbe rgztette be a FLDANYA ezt az j [ALAP-RAMLSON belli] F ramlst: (636-638.r.) 197. pont (3) – elrhet ITT, (698.r.) 207. pont – elrhet ITT.
Tovbbi rszleges megrtsek az ’Egyszerbb’ Illeszkeds megformlsnak megtanulst vlasztott teremtk bels plsrl:
20200908 [788-789.r.] 228. pont (elrhet ITT).