’Tegnap’ rzkeltem azt, hogy helyezkedjek bele tudatosan a lehet legersebb [SPECILIS] Vdelmekbe. Azt is rzkeltem, hogy ’most’ oldhatom fel a korbbi N-BEKORLTOZST. Felttelezsem szerint ekkorra megformlta a FLDANYA az (n)Lnyegemmel azt az sszecsendlst, hogyan [s mely rszben-rszeiben] kerljn ez az eddigi „bezrt” Tapasztalatom Teljes-Rendezsre.
Kinyilvntottam, hogy a korbbi N-Bekorltozsomat megszntetem, s krtem az letemet GONDOZKAT, hogy a szksges Tr-Kiigaztsokat / Tr-Visszabontsokat nyilvntsk meg.
Krtem, hogy a Visszafogadott Tapasztalatom NEM-FOLYTATHAT rszeirl kszljn nagyon rszletes RTKELS, a Tapasztalat ebben a rszben kerljn Lezrsra, s az ehhez tartoz FELJEGYZS [NAGYON-FONTOS-FELJEGYZSKNT] kerljn Bergztsre a Megformlt-Testemben.
Felttelezem, hogy a FLDANYA [a „rrakdott” „csapdk” teljes visszabontst kveten] ekkor bontotta vissza a korbbi N-Bekorltozsomat.
rzkeltem ’bal oldalon’ a korbbi ’stt szobt a benne fekv idsebb let-rszemmel’, s ettl egy kiss jobbra egy srbb (nem tltsz, azaz Teljes Takarst ad) (vdelmi) ’masszt’. rzkeltem, hogy nagyon vatosan a ’massza’ ’kzepben’ egy ’jrat’ (?) nylt, s egy egszen apr kisgyermek [’jszltt’?] kerlt kiemelsre onnan. Az aprcska gyermek [az utlagos megrtsem szerint] az akkor-rgen megnyitott let-ptsemnek az Anyagi-Testemben bergztett alapja / alap-harmonija volt, amely [az (’idejben’ megtett) N-Bekorltozs miatt] psgben megmaradt, s ezrt LEHETSG van az azon Alap-Harmonin alapul let-pts FOLYTATSRA.
Az egszen pici l babt mintha a ’karjra ltette volna’ a FLDANYA (?) [IRGALOM?], s elkezdett a ’gyermek’ ’nvekedni’. Taln ’kis-iskols’ szintre nvekedett… rzetre az jelez, hogy ’mg mindig a FLDANYA ’karjn l’ [mg ’egszen kzelrl’ (specilisan) vja a FLDANYA (?)].
Amikor a ’gyermek’ ’nvekedse’ ’megllt’, rzkeltem, hogy a korbbi „stt szoba” a benne lv [MR MOZDULATLAN (Lezrt)] ’felptettsggel’ egytt [mint Tr] ’sszehajtogatsra’ kerlt. rtelme szerint ez azt jelenthette, hogy ezt a rgrl megmaradt (szemlyes) tr-rszt a FLDANYA Teljesen Visszabontotta, s mg egy utols Ellenrzsre bergztsre kerlt az OLTALOM-TRBEN.
Utlagos megrtsem az, hogy mivel a ’pici jszltt’ [a Tapasztalat eredeti Alap-Harmonija] pen megmaradt, ’Most’ FOLYTATHATOM a korbban megszakadt let-ptsemet [miutn az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegeitl KNNYTSSEL (s a kapcsold REND-TTELEKKEL) TELJESEN (!) feltiszttsra kerlt az eddigi Alv-Kdom (a „megszakadt” Tapasztalatom)].
Az, hogy a ’FLDANYA Karjra Illeszkedett’ ’pici jszltt’ [a Megtapasztals eredend Alap-Harmonija] ’gyorsan s harmonikusan nvekedett’, azt jelentheti, hogy ’MOST IS FOLYTATHAT’ a Tapasztalat. Felttelezsem szerint az, hogy a FLDANYA a ’pici jszlttet’ a ’Karjra Illesztette’, azt is Jelzi, hogy [ha az szksges volt] a Jelenhez-Igaztotta a korbbi Megtapasztalsi Alap-Harmonit [felttelezsem szerint ’EGYBE-Igaztotta’ az JABBAN Megformlt Vlasztsaimmal / sszecsendlseimmel]. A ’nvekedse’ kzben nagyon figyelmesen (’tbb irnybl is’) ’figyeltk’ a ’gyermeket’ s a Vltozsait.
Az, hogy a ’gyermek’ pontosan ’meddig nvekedett’, azt is Jelzi, hogy a korbban megszakadt let-ptsemet nem szksges teljesen elrl elkezdenem, a Tapasztalatnak a NEM SRLT (!) rsze kzvetlenl beilleszkedhet az Anyagi-Testemben, s a korbban megformlt [MEGTARTHAT] Tapasztalataimra alapulan FOLYTATHATOM majd az let-ptsem ezen rszt.
Az, hogy a ’gyermek’ ’meddig nvekedett’ a FLDANYA [elszr az IRGALOM (?)] ’karjn’ [Vd-Terben], azt is pontosan megmutatta, hogy ’HOL’ trtnt az EL-Vltozs [’MEDDIG P’ a Tapasztalat].
Utlagos megrtsem az, hogy a TELJES-ELLENRZSEK alapjn
(1) VLASZTHAT volt az a lehetsg, hogy a „stt szobban fekv’ (teljesen felplt) Tapasztalat-rszemet is Rendezhetem,
(2) s Vlaszthat volt az is, hogy kerljn a korbbi Tapasztalat [Alv-Kd] Teljesen Visszabontsra a megsrlt rszben, s a teljesen pen megmaradt rszbl ptsem jj.
Utlagos megrtsem az, hogy olyan sszecsendls kerlt vgl megformlsra, hogy a SLYOSAN MEGSRLT [a „stt szobban fekv” srlt] rszben CLSZER TELJESEN-Lezrni a Tapasztalatot [nem lehet pontosan meghatrozni, hogy milyen Fokozottan-rzkeny rszek formldtak meg benne, s gy mikor lenne kpes ’megmozdulni’, gy mikor kezdhetnk neki a Tapasztalat Teljes-Rendezsnek]. Felttelezem, hogy mivel ’szmomra is fontos’, hogy minl hamarabb jj-pthessem ezt a Tapasztalatomat [s van olyan pen megmaradt rsze a Tapasztalatnak, ’ahonnan’ FOLYTATHAT az let-pts], most az volt a megfelel / clszer, hogy az pen megmaradt rszen tl [az EL-Vltozott Tapasztalat] kerljn teljesen Lezrsra, s az pen megmaradt rszbl kezdjem jj-pteni az rzkelst / Tudatostsi Utat.
Amikor a ’gyermek nvekedse befejezdtt’ s ’rnzhettem’, rzkeltem a Harmonit [azt, hogy visszafogadom s nem szeretnk egyetlen pillanatot sem nlkle lni]. rzkeltem a Hlt, s ez [az eddigi Tapasztalataim alapjn] azt jelenti, hogy a korbbi Alv-Kd kzvetlenl bergzl az Anyagi-Testbe [teht mr nem rzkelem azt, hogy ’vagyok n’ s ’van a gyermek’, hanem ’mr csak n vagyok egyben’]. Felttelezem, hogy ez azt is jelenti, hogy ez az let-rszem [a FOLYTATHAT / Rendezhet rszvel] pontosan bergzlt abban az J bels (rugalmasabb) tr-rszben, amelyet most jonnan formlt meg a „megszakadt” Tapasztalat FOLYTATSA [Teljes-Rendezse] szmra a FLDANYA.
Krtem ELLENRIZNI, hogy szksges-e vltoztatni akr az let-er ramoltatott mennyisgn [(600.r.) 191. pont (8) - elrhet ITT], akr a nemrgen megformlt IRNY-BELLTSON. Az a bels tmutats rkezett, hogy nem szksges ezeken vltoztatni, a legutbbi Vltoztatsok mr ’figyelembe vettk’ ennek a korbbi Tapasztalatnak is a Teljes-Rendezst [jj-ptst] [ppen ezrt rgzlt be ezen Tapasztalathoz is olyan j rugalmassg bels-tr, amely els alkalommal az IRNY-BELTS Jelenhez-Igaztsa sorn rgzlt be az Anyagi-Testemben] [(737-740.r.] 212. pont (1)-(2) - elrhet ITT].
Tapasztalatom az, hogy amikor egy ilyen NAGYOBB Vltozs Bergzl az Anyagi-Testemben, ’van egy pontosan meghatrozott tartam’ [a leggyakrabban huszonngy ra], ameddig fontos, hogy ne menjek msok kzelbe [ne menjek trsasgba]. Felttelezem, hogy ilyenkor mg egy kiss ’nyitottabb’ (?) / rzkenyebb lehet a[z letemhez tartoz] Szemlyes-Tr, s ezrt kzvetlenebb a FLDANYA Ellenrzse. [Hasonl ahhoz ez a megls, mint amikor egy szls utn az anya teste elkezd visszaigazodni a sajt harmonijba. Azt sem lehet siettetni, trelemmel s fokozott odafigyelssel szksges ilyenkor vni a testet.]
Nem sokkal a ’huszonngy ra’ elteltt kveten rzkeltem, hogy az Anyagi-Testemen bell elkezddtt a GYORS Visszabontsa annak a Specilis Vd-Trnek, amelyben az emltett Ellenrzsek s egyb Elkszletek megnyilvnultak. Korbban is rzkeltem, hogy a Visszavezetst megkezdett Alv-Kd egy zsilippel is zrhat Specilis Vd-Trben rgzlt be bennem [ennek a SZKSGESSGT Jelezte utbb az, hogy amikor ’elszr’ kzvetlenl kzel hzdhattam a Tapasztalatomhoz, ers fjdalomban (meglksben, indulatossgban) jelzett bennem].
Mivel mr tbb ’szimulcis tr’ [specilis kiprbl-tr] Visszabontsban vettem rszt tudatosan, ezt a mostani gyors tr-visszabontst nagyban hasonlnak rzkelem, mint a ’szimulcis terek’ jabban lehetsges KNNYTETT Visszabontst.
Megemltem mg azt, hogy nagyjbl az elmlt egy htben az elszr jelz fjdalom mellett a testem tbb kisebb pontjn klnbz kisebb fjdalmakat rzkeltem. Tbbszr Jelzett bennem Elfrads-Jelleg is, ezekre mindig Krtem Teljes-Ellenrzst s Megerstst [az Elfrads-jellegekrl: (662.r.) 199. pont (2) - elrhet ITT]. Felttelezem utlag azt, hogy az Elfrads-rzetek a Visszaigazodst megkezdett let-rszem llapott jeleztk.
Az a rszleges megrtsem, hogy ezek az ’jabb’ fjdalom-jelzsek most nem tovbbi Alv-Kdok letbe-visszavezetsnek Elindtst jeleztk, hanem ennek a most Visszafogadott Tapasztalatomnak a TELJES-ELLENRZSHEZ tartoznak. Fjdalmak jeleztek a bokmban / trdemben / cspmben s a kezemben (az egyik ujjamnl). Rszleges megrtsem az, hogy ezek a fjdalmak valahogyan ’azt mutattk’, hogy a „stt szobban fekv” s a ’kzeledst’ [a GONDOSKODST (?)] „elutast” Tapasztalat-rszben milyen jelleg „megakads” van. Szmomra elfogadhat lett volna az is, hogy ezeket az „elakadsokat” valamelyik Rend-Ttellel Rendezzk [teht szmomra elfogadhat lett volna egy akr hosszabb Rendez-t is]. Felttelezem, hogy a FLDANYA s az IRGALOM (?) EGYTT rtkeltk azt, hogy a jelenleg meglv sszecsendlseimre [a Vlasztott s megalapozott let-ptsemre] figyelemmel MELYIK RENDEZ-UTAT CLSZER Vlasztani.
Rszleges megrtsem az, hogy miutn PEN MEGMARADT olyan [Felptett (!)] Tapasztalat-rsz, amelyre alapulva ’Most’ is FOLYTATHAT a korbban „megszakadt” let-pts [teht nem szksges ELRL KEZDENI a Tapasztalat Felptst], az letemet GONDOZK RTKELSE az volt, hogy az EL-Vltozott rszben kerljn TELJESEN-Lezrsra a tapasztalat, s az pen Megmaradt rszbl FOLYTASSAM a Tapasztalat jj-ptst. Ezt az AJNLSUKAT [a ’karon l gyermek bemutatsa’] Elfogadtam, s a TELJES-Rendezs folyamata gy meghatrozsra kerlt sszecsendlssel.
Mivel mg csak most telt el a ’huszonngy ra’ a korbbi p Tapasztalat-rszem Anyagi-Testbe Beilleszkedse ta, mg nincsen tapasztalatom arrl, hogyan nyilvnul meg ez a TELJES-Rendezs [ebben az esetben egy Tudatostsi t jj-ptse].
Nem megrtett mg az sem, hogy itt az T-VEZETSI-TRBEN is megkezddik-e [akr csak egy-kt kisebb rszben] a Tapasztalat Folytatsa, vagy majd az J LET-TRBEN nylik meg [mr az Anyagi-Testben RENDEZETT ALAPRL] ez az let-ptsem.
Nagyon sok olyan REND-TTEL nyilvnul meg
most
itt az T-VEZETSI-TRBEN
minden (!) Anyagi-Testben l teremtre,
amelyeknek a CLJA [a jelenlegi rszleges megrtsem szerint] az,
hogy az J LET-TRBEN / az j Anyagi-Testben
RENDEZETT Alaprl KEZDHESSK MEG / FOLYTATHASSK a teremtk
a korbban „megakadt” Tapasztalataikat.
Rszleges megrtsem szerint
minden olyan REND-TTELT Elindtott a FLDANYA
a ma mg Anyagi-Testben l teremtkben,
amelyek KNNYTSSEL Megszntethetik
legalbb az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget is bergztett tapasztalatokban az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget.
Ennek az az rtelme,
hogy az J LET-TRBEN / az j Anyagi-Testben
amikor egy teremt Elkezdi egy Alv-Kdja [korbban „megszakadt” / EL-Vltozott Tapasztalata] Teljes-Rendezst,
GY kezdhesse meg,
hogy mr nem szksges a Tapasztalat lettel-sszeegyeztethetetlen jellegnek a Feltiszttsval is foglalatoskodnia az letet GONDOZKNAK
[s gy a teremt mr akr teljesen fjdalommentesen is belekezdhet a Tapasztalat Teljes-Rendezsbe].
Nagyon sok olyan EL-Vltozs van az Anyagi-Testben l teremtkben, amelyek a FLD Kzssgben Befogadott letk sorn gy formldtak meg, hogy a teremtknek maguknak nincsen kzvetlen Felelssgk az EL-Vltozs megformldsban.
Ez a RENDEZSRE vonatkoz ELVEK s SZABLYOK alapjn azt jelenti, hogy
a teremtnek magnak NINCSEN ’kzvetlen tja’ az EL-Vltozsa TELJES-Rendezshez,
EZRT
az letet GONDOZK FELELSSGE
az EL-Vltozs megszntetse az illeszked REND-TTELLEL,
mghozz KNNYTS formjban.
A teremt az let-Alapjai ilyen [GONDOSKODK ltali] Teljes-Rendezsben
tudatosan nem kpes ma mg rszt venni,
legfeljebb tudatosan ’tadhatja’ magt a [KNNYTS formjban megnyilvnul] GONDOSKODSNAK.
Ha most itt az T-VEZETSI-TRBEN
a FLDANYA valamelyik REND-TTELLEL nem szntet meg a teremtben egy olyan EL-Vltozst,
amely a teremt Anyagi-Testi (!) lete sorn formldott meg
[s amelynek a Teljes-Rendezse a FLDANYA / a GONDOSKODK FELELSSGE (!)],
az azt jelenti,
hogy a teremt letben [letben (!)]
ennek a NEM-Rendezett Tapasztalatnak olyan „lenyomata / maradvnya” marad,
amely majd az j Anyagi-Testben valamilyen formban NEHZSGKNT [JELZSKNT] meg fog formldni AZRT, hogy ’Rendezst krjen’.
FELELSSG az EL-Vltozs KIJAVTSRT:
20200908 [404-412.r.] 145. pont – elrhet ITT [az rs-rsz vgn idei-idzek ebbl a lejegyzsbl nhny fontos rszletet]
Felttelezsem szerint az j LET-TRBEN mr az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegeitl Feltiszttott Tapasztalat nem egy kzvetlenl lettel-sszeegyeztethetetlen Tapasztalatknt ’emelkedne a felsznre’ a teremtben
[azrt, hogy Tudatoss vljon a teremt egy MEGERSTST / Fokozott Figyelmet ignyl let-rszben],
hanem ’csupn’ ’NEHZSGKNT’ [esetleg ms jelleg JELZSKNT].
Ha MOST itt az T-VEZETSI-TRBEN
a FLDANYA [valamelyik REND-TTEL rszeknt, KNNYTS formjban]
NEM RENDEZN a teremt azon EL-Vltozott Tapasztalatt
[az OKBL, a Szemlyes Ok-Forrsbl kiindulva (!)],
amely EL-Vltozs megformldsban a teremtnek magnak NINCSEN sajt Felelssge,
akkor az azt jelent,
hogy a Tapasztalat NEM RENDEZETT rsze
az j Anyagi-Testben ’krne Teljes-Rendezst’,
az j Anyagi-Testben lenne szksges a teremtnek OLYAN Tapasztalat Teljes-Rendezsvel ’foglalatoskodnia’
[mg ha Tudatosan nem is tudna rszt venni a Tapasztalata Teljes-Rendezsben],
amely NEM az Felelssgbl ereden formldott meg.
Az let-alap Teljes-Rendezsnek az ’ttevdse’ az J LET-TRRE valamelyes lassthatn a teremt let-ptst.
Rszleges megrtsem szerint
azrt is Fontos [CLSZER] mg itt az T-VEZETSI-TRBEN
’minl tbb’ olyan let-alap Kiigaztst [
a TR-RENDEZS rszeknt] megnyilvntania a FLDANYNAK,
amely TELJES-Rendezsek a FLDANYA GONDOSKODI FELELSSGE,
mert akkor mr itt az T-VEZETSI-TRBEN Teljes-Rendezsre kerl sok olyan EL-Vltozs a teremtkben,
amelyek a VILGBELI Klnleges Befogadottsg tartamban formldtak meg az Anyagi-Testben l [a FLDANYA Kzssgben l] teremtkben,
s gy a YOSG Birodalmn bell Bergzlt j Kzssgi LET-TRBEN
mr nem lenne szksges olyan Teljes-Rendezsekkel foglalkoznia a FLDANYNAK s a teremtknek,
amelyek egy msik Birodalom [a VILG] ALAP-JELLEGN is alapulva formldtak meg.
Rszleges megrtsem szerint
nem jelentene nagyobb nehzsget ma mr a VILGI Befogadottsg tartamban megformldott Tapasztalatok Teljes-Rendezse sem a YOSGON bell,
ha azonban
van LEHETSG ezek TELJES-Rendezsre mg itt az T-VEZETSI-TRBEN,
akkor CLSZER,
ha ezeket a TELJES-Rendezseket [a Szemlyes Ok-Forrs megszntetsvel (!)]
a FLDANYA Megnyilvntja mg az T-VEZETS sorn
[ez Biztosabb / Biztonsgosabb teszi az J-KEZDET Elindtst az J LET-TRBEN].
Habr nem tudom ma mg szavakk megformlni, de pontosan rzem s rzkelem, hogy a TR-RENDEZ REND-TTEL Elindtsnak kiemelkeden nagy jelentsge van itt az T-VEZETSI-TRBEN.
Jelenlegi megrtsem szerint
a TR-RENDEZ REND-TTEL Elindtsa nyitott utat nagyon sok teremtben ahhoz,
hogy az eddig mg Takarsban [vagy akr rejtettsgben] lv
minden Bels-Tr s hozzjuk tartoz ramls
Teljes-Rendezse megkezddhessen
[elsdlegesen az lettel-sszeegyeztethetetlen Tapasztalatok Anyagi-Testbl val kivezetse az,
ami amiatt nagyon fontos,
mert ez a Vltozs
BIZTONSGOSABB teszi a FLD Kzssgnek a MEGJULST].
Korbbi rs-rszben mr emltettem, hogy egyes lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg „csapda-alapok” Teljes Visszabontsval, valamint az ikerlng-megtapasztals ’alapjba / alap-harmonijba’ bergztett lettel-sszeegyeztethetetlen jellegek Anyagi-Testbl kivezetsvel Biztonsgi okbl ’Megvrta’ a FLDANYA a TR-RENDEZ REND-TTEL Elindtst [azrt, hogy ezeknek az eddig ERS TAKARSBAN lv bels-tereknek a ’Megmozdtsa’ NE okozhasson JABB EL-Vltozst az LET-TRBEN / az itt l teremtk letben] [(712.r.) 209. pont (4) - elrhet ITT, (741.r.) 212. pont (4) – elrhet ITT].
Ha van az T-VEZETS TELJES-Lezrsakor [illetve a Jogos-TrHasznlatba bergztskor] az Anyagi-Testben (mg) l teremtkben valamilyen lettel-sszeegyeztethetetlen bergzltsg, az a [VILGI (?)] Tapasztalatok alapjn a „kiszakads” Veszlyt is hordozza [(721.r.) 211. pont (3) – elrhet ITT]. Rszleges megrtsem szerint ugyanakkor az ilyen „kiszakadsi” Veszly valsznleg megsznt azzal, hogy az itt l egyedi teremtk mindegyiknek ALAP-RAMLSBAN bergztsre kerlt az ’O’-ramls, amelyben A-LTEZS-FORRSA is kpes valamilyen j SPECILIS ’Bels-Megtmasztst’ (= kiszakads elleni vdelmet?) Adni (?) [(562.r.) 185. pont (1) - elrhet ITT]. Mivel ezekkel a ’Megjtott, Megerstett’ let-Alapokkal elszr ljk meg a MEGJULST, jelenleg mg nincsen Tapasztalat arrl, hogyan nyilvnul meg az ERSEBB IRNYBAN-TARTS, s az let ERSEBB (SPECILIS) MEGVSA.
Rszleges az a megrtsem, hogy vannak csecsemknt (most) megszletett / megszlet olyan teremtk, akik csupn nhny rt vagy nhny napot lnek Anyagi-Testben. Rszleges megrtsem szerint a FLDANYA azrt Engedlyezte ezt a Megtapasztalst a szmukra, mert amikor [megszletve] nll Anyagi-Testben lnek, rjuk a FLDANYA Kiradhat a TR-RENDEZ REND-TTELLEL, s KNNYTSSEL Teljesen Rendezheti a FLDANYA egyes slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsaikat [Kiigazthatja a korbban slyosan megsrlt let-alapjukat, megszntetheti az letkben megformldott Szemlyes EL-Vltozsi Ok-Forrsokat], s ezrt amikor majd az J LET-TRBEN Elindtjk az letket, olyan SLYOS AKADLYOZK nlkl kezdhetik meg az let-ptsket, amelyek ha a rvidke mostani letkben nem kerltek volna a FLDANYA ltal Teljes-Rendezsre, valamilyen NEHZSG formjban megformldnnak az j Anyagi-Testkben is [’azrt, hogy Rendezst-krjenek’].
Rszleges az a megrtsem, hogy fiatalabb vagy idsebb Anyagi-Testben l teremtk kztt is vannak olyanok, akik ’most’ AZRT lnek mg Anyagi-Testben, hogy a FLDANYA ugyancsak KNNYTSSEL Rendezhesse azokat az EL-Vltozsaikat, amelyek NEM az sajt Felelssgkbl formldtak meg.
Azzal, hogy a FLDANYA mg itt a Rgi Anyagi-Testkben TELJESEN (!) Megszntet [KNNYTSSEL, REND-TTELLEL] nhny NAGYON SLYOS EL-Vltozst, k is olyan AKADLYOZK NLKL kezdhetik el az J LET-TRBEN az Anyagi-Testi letket, amelyek JELENTSEN KNNYEBB teszik az let-Kezdst az J [mg ismeretlen] LET-TRBEN.
Felttelezem, hogy sokan (?) vannak a ma mg Anyagi-Testben l teremtk kztt olyanok, akik AZONNAL LEZRJK a mostani Anyagi-Testi letket AKKOR, amikor a FLDANYA [az ltaluk KRT (?) / sszecsendlssel Meghatrozott] REND-TTELEKET / TR-RENDEZSEKET Megnyilvntja az letkben. Felttelezsem szerint k eddig is ’gy terveztk’ az letket, hogy a ’hagyomnyos’ mdon Igazodnak t az J LET-TRBE, nem pedig a Klnleges-Specilis Megtestesls formjban. Amikor ezek a teremtk most ’meghalnak’ [Lezrjk a Rgi Anyagi-Testi letket], ket a FLDANYA azonnal (?) bergzti az ’tjr-TRBEN’ az letket Megv SPECILIS VD-TRBE.
Lehetsgesnek tartom azt is, hogy van sok olyan teremt, akiket ’mostanban’ egy-egy ’Hall-Kapujuk’ ’mellett’ AZRT segtett ’lve elhaladni’ a FLDANYA [(737.r.) 212. pont (1) - elrhet ITT], hogy ’AMG MG ANYAGI-TESTBEN lnek’, Megnyilvnthasson a FLDANYA minden olyan TR-RENDEZST [az Elindtott REND-TTELLEL], amelyben valamilyen lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg Teljesen-Rendezhet. Mr tbbszr hangslyoztam a REND-TTELEK azon nagyon fontos jellemzjt, hogy a REND-TTELEKHEZ a MINDENSG-FORRSA mindig AJNL / ADHAT KNNYTSEKET [KNNYTSEKET a MINDENSG-FORRSA ma mg (nhny specilis kivteltl eltekintve) csak a REND-TTELEKHEZ ADHAT].
Rszleges megrtsem szerint ’nem szksgszer az, hogy meghaljanak itt az T-VEZETSI-TRBEN’ azok a teremtk, akik NEM a Klnleges-Specilis Megtesteslst vlasztottk. Rszleges megrtsem szerint
’kpesek lehetnek letben maradni a Rgi Anyagi-Testkben’ az T-VEZETS TELJES-Lezrsig azok, ’akik rmt tallnak az letben / letkben’ [s a Sajt Meghatrozik szerint nyilvnulnak meg].