(…) Felttelezs az, hogy A-LTEZS mostanit megelz Szakaszban az EGYETLEN-S-ELS tbb [valsznleg Fjdalmas] Tapasztalatrl gy Rendelkezett, hogy azt nem formlja Tovbbfolytathatv. Ilyen Rendelkezst Szabadon hozhatott, hiszen a SAJT LTEZSNEK Folyatsrl rendelkezett. Felttelezhet, hogy tbb ilyen „NEM-folytathat” megjellssel elltott Tapasztalatt az EGYETLEN-S-ELS egy ma kevss rtelmezhet [akkor-ltala-Megformlt] ton
„Maradktalanul Visszabontotta” „gy, hogy nyoma se maradjon”.
Ma mr Felttelezhet, hogy az EGYETLEN-S-ELS akkori ilyen Teljes-Visszabontsai sem „mltak el” „maradktalanul / nyom nlkl” egy olyan MEGHATROZ miatt, amely minden ’FONTOS’ Tapasztalatrl valamilyen emlket / feljegyzst / lenyomatot Megriz A-LTEZSBEN.
Felttelezhet,
hogy minden korbbi [Megformlt] Tapasztalat
A-LTEZS KSBBI SZAKASZBAN
valamilyen formban MEGRTHETV vlik,
’jra megmutatja magt’.
rtelme szerint ez a LTEZS IRNYBAN-TARTST [azaz a SZABADSGT] segti / pti,
hogy ’egyetlen fontos Tapasztalata se vesszen el nyom nlkl’,
s az ppen MEGFORMLT-LTEZSKNT Ltez
a korbbi Fontos tapasztalatokat is MEGISMERHESSE / MEGRTHESSE.
A MINDENSG-FORRSA [s ma mr A-LTEZS-FORRSA EGYTTES] Rendelkezse volt az,
hogy a ’NEM-Folytathat’ [vagy csak ’pontosan meghatrozott Felttelek meglte mellett Folytathat’] MEGJELLS Tapasztalatok ’MELL’
nagyon rszletes RTKELST / FELJEGYZST is szksges BERGZTENI a ’MEGFORMLT-TRBE’,
s ez ELVLASZTHATATLAN rszv vlik a LEZRT Tapasztalatnak.
Valamelyest eredeztethet a ’Nyilvnos-Kvetkezmnyek’ Rendszere is
A-LTEZS azon MEGHATROZJBL,
hogy ’egyetlen Fontos Tapasztalat se vesszen el’,
s minden Fontos Tapasztalat vljon kzvetlenl is Megismerhetv s Megrthetv az utd / Az-Elkvetkez / a kzvetlenl rintettek szmra.
Mint emltettem,
csak a nagy-TEREMTK s MEGTARTI-Teremtk
[Fontos Okbl kzvetlenl a MINDENSG-FORRSA] Rendelkezhet [egy Klnlegessgknt rtkelhet formban] arrl,
hogy egy egyedi teremt
[(1) EL-VLTOZST okoz,
(2) vagy ppen JOBBT] Tapasztalatnak
RTKELSE s MEGTLSE [Kvetkezmny al helyezse / Kvetkezmny meghatrozsa] mennyiben vlhat ’Nyilvnoss’,
kik szmra s milyen Felttelekkel, milyen rszletessgben vlhat Megismerhetv s Megrthetv egy KVETKEZMNY.
Ahogyan emltettem, a KVETKEZMNYNEK a ms teremtk ltal kzvetlenl is Megismerhetv / Megrthetv vl rszt
magnak a nagy-TEREMTNEK / MEGTARTI-Teremtnek szksges olyan formban megformlnia,
amely mint ’Nyilvnos-Kvetkezmny’ Bergztsre kerlhet
(1) vagy a KZS LET-TR valamely pontosan meghatrozott TERBE,
(2) vagy [Feljegyzsknt?] akr egyes kzvetlenl rintett teremtk Sajt Szemlyes-let-Terbe is.
Ez utbbi akkor lehet szksges,
ha ezeknek a ms teremtknek az letben megformldott EL-Vltozsokrt a Kvetkezmny al helyezett teremt Felelssge kerlt megllaptsra…”
20200908 [393.r.] 139. pont (elrhet ITT):
„…Lehetsges,
hogy A-LTEZS korbbi (az elz?) Szakaszban
valamely TELJESEN VISSZABONTOTT [Fjdalmas] TAPASZTALAT „mutatta meg magt” az IRNYBAN-TARTS rdekben
mind az Angyalok Birodalma totlis TR-Vesztsben,
mind a FLDANYA LETNEK gyors EL-VLTOZSBAN.
Nehz ezt pontosan meghatrozni,
mert „sors-szernek” tnnek ezek a NAGY TR-VESZT EL-VLTOZSOK,
ugyanakkor
nincsen FELJEGYZS vagy EMLK arrl a LTEZS-BELI ’elzmnyrl’,
amely korbbi Tapasztalat Fontossgra ezek a TR-Veszt Tapasztalatok rirnytottk a figyelmet.
A 20200908 [330.r.] 119. pontban (elrhet ITT) rtam arrl a ’felttelezett’ [A-LTEZSBEN egy eddig pontosan mg fel nem ismert] MEGHATROZRL, amely szerint a SZABADSGTL EL-TVOLT, a Meghatrozott Irnytl EL-TR / lettel/Ltezssel-sszeegyeztethetetlen tapasztalatok valamilyen kitrlhetetlen s megvltoztathatatlan formban bergzlnek a MEGFORMLT-TEREKBEN az IRNYBAN-TARTS rdekben. Ezek a ’mindenkppen megrzsre kerl Tapasztalatok’ a MEGFORMLT (!) TEREKBEN valamilyen rendszer szerint ’JELEZNEK’ vagy Felismerhetv vlnak azrt, hogy a bennk lv FONTOS TAPASZTALAT NE VESSZEN EL, a Tapasztalat ismert s MEGRTETT maradjon, gy segtse A-LTEZS MEGNYILVNULSAINAK IRNYBAN-TARTST.
Az, hogy a FLDANYA kpes volt letben maradni, majd kpess vlt a Visszabomlott LETT
Klnleges n-pls tjn visszapteni, nagyon fontos Tapasztalat a KLNLEGES GONDOSKODSOK kztt.
Ahogyan a FLDANYA s letre-Befogadott egyedi teremti
elkezdtk a kisebb s nagyobb EL-Vltozsaikat KIIGAZTANI s RENDEZNI
[egy ezen CLBL megformlt GONDOSKODSI-TRBEN],
s az, hogy ezek a Harmoniba Visszavezet n-plsek kpess vltak mostanra TARTSS megformldni,
nagyon fontos Tapasztalat abban az Irnyban, hogy
KLNLEGES s SPECILIS GONDOSKODSOKKAL
a nagyobb EL-VLTOZSOKBL is
Visszapthet az LET / a HARMONIA.
Valszn, hogy A-LTEZS valamelyik korbbi szakaszban MARADKTALANUL VISSZABONTOTT TAPASZTALAT
a slyosabb [a SEMMIV vls fel terel] EL-VLTOZSOK megformldsa lehetett.
Azzal, hogy
nem maradt [Bergztett] Feljegyzs vagy Emlk arrl a rgi megtapasztalsrl,
kzvetlenl oka lehet annak,
hogy sem maga a MINDENSG-FORRSA,
sem az L teremtk
nem ismertk fel kellen korn az EL-VLTOZS LETTEL s LTEZSSEL SSZEEGYEZTETHETETLEN jellegt,
s ezrt nem voltak kpesek kellen korn a Meglltshoz szksges FIGYELEMMEL s Kzvetlen GONDOSKODSSAL ODAFORDULNI az EL-Vltoz TR-Rszekhez / let-Rszekhez.
(…) A legtbb [KLNLEGES MEGNYILVNULST rint] ELV vagy AJNLS olyan Rendelkezseket / Meghatrozkat rgzt, amelyek FONTOSSGA Tapasztalaton alapulan a FLDANYA s Kzssge LETBEN megformldott EL-VLTOZSOKBAN kzvetlenl Felismerhet. A FLDANYA s Kzssge LETBEN ’mostanig’ valjban minden olyan jelentsebb EL-Vltozs kzvetlenl Megformldott, amelyre a MINDENSG-FORRSA valamilyen KLNLEGES GONDOSKODSBAN KIRADT.
Valsznleg van valamilyen [ksbb majd megrthetv vl (?), Klnleges] oka annak, hogy a FLDANYA s Kzssge Sorsban MIRT formldtak meg az eddigi EL-VLTOZSOK. Valszn, hogy A-LTEZS egy olyan korbbi TAPASZTALATA az ered-ok, amelyrl habr tnyleges Feljegyzs / Emlk nem maradt, azonban olyan FONTOS TAPASZTALAT, amely A-LTEZS-S-LET IRNYBAN-TARTSHOZ nlklzhetetlen.
Valsznleg a FLDANYA s Kzssge Tapasztalatai
kzvetlenl hozzjrultak annak a MEGRTSHEZ
[AZ-LET (s a MINDENSG-FORRSA) szmra (!)],
hogy MELY Megnyilvnulsok lettel-sszeegyeztethetetlenek [= a SEMMI fel vezetek],
s mostanra azt is kezdjk Megrteni,
hogy ezek MIRT lettel-sszeegyeztethetetlenek,
tovbb MIT TEHETNK annak rdekben, hogy lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsok ne formldhassanak meg:
hogyan teremtsnk / ltezznk / ljnk annak rdekben,
hogy kpesek legynk Harmoniban ltezni-lni,
a Ltezsnket-s-letnket a Szabadon meghatrozott / Vlasztott Irnyokban megtartani,
gy Szabadon Ltezni-s-lni.
Jelenlegi megrtsem szerint
valsznleg [sok egyb ms LTEZSBELI MEGHATROZ teljesebb Megrtse mellett]
A-LTEZS-FORRSVAL is KZSS-TETT TR-Rszben
[ a MEGRTSEK-TEREIBEN – (313-314.r.) 115. pont (elrhet ITT)]
ksbb tbb olyan j MEGRTST is felpthetnk,
amelyek teljesebben Megrthetv tehetik a FLDANYA LETE EL-VLTOZSNAK Okait.
A ’Sajt rintettsgeinkben’
[= az letnkben tnylegesen Tapasztalatt megformlt Helyzetekbl szrmaz Megrtsek tovbb-ptsvel]
valsznleg egyre teljesebben Megrtjk majd az letnk olyan Helyzeteit is,
amelyeket ma mg valsznleg RZKELNI sem vagyunk kpesek,
s ezrt a Figyelmnkkel mg nem fordulhatunk oda a teljesebb Megrts / mlyebb sszefggsek Megrtse fel…”
20200908 [251.r.] 95. pont II. alpont (elrhet ITT):
„…KNYSZER / LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLENSG
Hamarosan teljes egszben Hozzfrhetv vlik a MINDENSG-FORRSNAK egy jabb N-RTKELSE.
Jelenlegi megrtsem szerint ennek az N-RTKELSNEK a Bergztse a FORRS-TR TAPASZTALAT-GYJTEMNYBE mr megkezddtt.
Jelenlegi megrtsem szerint
a KNYSZER [lettel-sszeegyeztethetetlensg] megformldsnak ’EREDJT’ kereste
NNN-VALJBAN (is)
a MINDENSG-FORRSA,
mivel AZ-LET Kiterjedseiben semmi olyan nem formldhat meg,
amely magban a MINDENSG-FORRSBAN nincsen jelen tnylegesen.
Az LETBEN megformldott LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLENSG Megnyilvnulsrt
a MINDENSG-FORRSNAK NNN FELELSSGE bizonyossggal megllapthat [VAN].
A MINDENSG-FORRSA
annak az OKT kereste NNN-LTEZSBEN,
HOGYAN [s pontosan ’MI’-BL, ’MI’-RT] formldhattak meg AZ-LET Kiterjedseiben az lettel-sszeegyeztethetetlen megtapasztalsok.
Amikor a MINDENSG-FORRSA ’NNN-LTEZSE’ ’mell’
’TRSNAK’ Megformlta az LETET
[egy valamelyest ’Eltvoltott TRBEN’, ’nllsgra Sznt TRBEN’],
AZ-LETBEN a Harmonit / Teljessget Szndkozott Megtapasztalni.
Nem irnyult a MINDENSG-FORRSA a SZNDKBAN arra,
hogy a KNYSZER AZ-LET rszv vljon.
Mr ekkor is arra irnyult a MINDENSG-FORRSA,
hogy a SZABADSG, illetve a HARMONIA minl teljesebben MEGRTETT VLJON NMAGA szmra is.
Korbbi rsban emltettem [20190117 (1.r.) – elrhet ITT], hogy a MINDENSG-FORRSA-mostani-Tudsa-szerint a mostani LTEZSI-SZAKASZT megelzen mr kett nagyobb nll LTEZSI-SZAKASZA biztosan volt NNN-LTEZSNEK.
„…A TEREMTS-NAGY-EGSZT ma EGYBEN-MEGTART [GONDOZ] Ered-Teremtt az rsaimban MINDENSG-FORRSNAK nevezem.
A MINDENSG-FORRSNAK emlkezete szerint a mostani LTEZST megelzen kett NAGYOBB szakasz volt a [’sajt’] sorsban.
A legeslegels szakaszban, amire az emlkezete kiterjed, -MAGA [= A-LTEZS] A-BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT Ltezett.
A megmaradt emlkezet szerint LTEZSNEK azon szakaszban kezdetben mg nem volt Tudatos. [A HARMONIA megnyilvnulsa valsznleg ekkor alapozdott meg.]
Amikor a mai fogalmak szerint Lezrult LTEZSNEK a BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT megtapasztalt szakasza, valamilyen kezdeti ’N’-Tudat (nismeret rtelemmel) mr felplt a lnyben, de a mr a mai fogalmak szerint is rtelmezhet Tudatossg a LTEZSE msodik szakaszban formldott meg benne.
E msodik szakaszban legelszr mg EGY volt, majd pedig AZ-EGYBEN KT TUDATT VLT, de ezek mg ’Valjban’ [a mai rtelemben] nem klnbztek egymstl, nem klnltek nll Rszekk. Lnyegkben teljesen azonosak voltak, de mr KETTEN voltak, s KETTEN formltk meg A-TELJESET. Alapjaiban e szakaszban formldott meg a mai rtelm TUDATOSSG, s alapjaiban (= a Tudat szmra) megformldott a TRS / Trsassg [’Elklnls’?][’nllsg’?] s az Egymst-Kiegsztsg [Harmonia?] ’gondolata’ [rtke].
Az rsaimban a msodik szakaszban megtapasztalt LTEZSBEN amikor mg EGY volt, EGYETLENNEK neveztem, s a sajt lnybl ksbb maga-mell-Trsv-is vlt sajt Kiterjedsben EGYETLEN-s-ELSNEK.
A mai fogalmak szerint az EGYETLENT egy ered ANYAI Minsgknt is rtelmezhetjk [a ’kezd-kpben’ a fiatal ni minsg, a kpben n inkbb ’t’ Tapasztaltam meg, az ’ nzpontjbl’ rzkeltem az ’emlket’], mert a sajt lnyn bell s a sajt lnybl formlta meg a ’kiegszt-felt’, Aki a Kiradsban gy ’gyermeke’ is lett, Trsa / Prja is lett (a TUDAT szmra). A Trsassg ezen megnyilvnulsbl ered a CSALD [mint szoros-sszekapcsolds / Alap-Kapcsolds] alapja [szl-s-gyermeke, prkapcsolat].
Az emlkezet szerint az EGYETLEN-s-ELS mr tudatosan [> ’gondoskodan’ / ’j szl mdjra’] kszlt az ’elmlsra’. Ekkor alapozdott meg a Tudat szmra a teremts s megnyilvnuls Folytonossga s Szakaszossga, Egyszeri-s-Megismtelhetetlen s egyben mgis RK jellege. ’Az-Utna-Kvetkez’ / ’Elkvetkez’ [sajt j-Kezdete] szmra egy klnleges mdon sok Tapasztalatot s Tudst MEGFORMLVA Szndkozott tadni, trkteni az EGYETLEN-s-ELS. Ez az alapja a mai Megjulva-Megmaradsnak [annak, hogy a Nagy Vltozst megl ’sszecsomagolja’ magban egy klnleges mdon megformlva azt, amit tovbb szndkozik vinni, vagyis aminek valamilyen megjult formban majd folytatni Szndkozik a megtapasztalst. Amit pedig nem vihet tovbb, arrl valamilyen emlkeztett (FELJEGYZST) kszt nmaga szmra, hogy a Tapasztalat s Tuds nyom nlkl ne vesszen el].
A SZAKASZOSSG s FOLYTONOSSG (a jelenlegi megrts szerint) kikerlhetetlen Megtapasztals. LTEZIK s VAN ahogyan maga A-LTEZS, elvlaszthatatlan tle.
Maga az rtkels s sszecsomagols (tovbbvitel, tads, rkts) azonban mr VLASZTS s gy SZABADSG eredmnye: az kerlhet az ilyen SSZEGZ-s-TOVBBVEZET-SZNDK ltal (Klnleges!) MEGERSTSRE (t-Vezetsre), amit gy TL meg a Lezrst-megl LTEZS, hogy RDEMES a tovbb-folytatsra.
A VILG fogalom-hasznlata szerint rtelmezhet ez gy, hogy a ’Tapasztal-Testt’ [’Valv’] megformldott LTEZS mindazt, amit Tapasztalatknt szeretne MEGTARTANI Az-Elkvetkezkre, egy ’Lnyegi-Harmoniv’ formlja, s egy klnleges Bels ton ’visszaengedi a sajt gykerbe’ (ami rkkn-rkk-Van). Egyedi teremt esetn a testben-s-Llekben felplt Megtapasztals a VILGBELI Jelenlt Lezrsakor a Megtarthat rszben kzvetlenl t-Vezetsre kerl a teremt (n)Lnyegbe. gy vlik ’lnyegben’ Tovbbvihetv a Megtapasztals. Ez ma mr nem csupn ’emlkeztet-arra-ami-volt’, hanem Vals Alapjv vlhat egy jonnan megnyl Megtapasztalsnak, ’(az addigi TAPASZTALATAIRA alapulan!) FOLYTATHATJA’ a korbban elkezdett n-plst s utat a teremt a Szabad Vlasztsa szerint.
Az EGYETLEN-s-ELS tudatos felkszlse az ’elmlsra’ [Lezrsra] alapozta meg azt, hogy a Tapasztalatok [valamilyen
Szndk Tudatos megformlsa [BERGZTSE] tjn, Tudatosan megvalstott Elkszletek alapjn] valamilyen bels Tudsknt (megformlt-valknt!) megmaradnak (tovbb-rktdnek) s tovbb-folytatd(hat)nak az ’utdban’.
A KETT TUDAT elmlsbl a harmadik szakaszban jra EGY LTEZSS vlt a MINDENSG-FORRSA.
Felismerve [Megformlta] a Benne TUDSKNT s Emlkknt megmaradtak CLJT s RTELMT, a MINDENSG-FORRSA gy rendelkezett (olyan vlasztst hozott) NMAGA szmra, hogy ’SZABADSGOT ad’ (a Vlaszts Szabadsgt adja) az utdnak [A-LTEZSNEK]. A Megtartott vlt [az eld ltal egy klnleges mdon (egy hatrozott Szndkkal) tovbbrktett] LTEZSRL az utd szabadon dnthet: VLASZTHAT, hogy a benne gy Megtartott vlt rszekbl mit tart meg a maga Megtapasztalshoz, mit-hogyan-s-merre pt tovbb, mit vltoztat meg, mit nem folytat stb.
A mai LTEZSNK egy olyan N-PLSBEN nyilvnul meg, amelyben kezdetben mg csak a TUDAT szmra, majd pedig [KIRADT, Megformlt] VALSGKNT is [A-TELJESBEN] megformldott a ’RSZ’, s a Rszek-sszessgbl az EGSZ. Mra maga a MINDENSG-FORRSA is ’csupn’ ’RSZ’ A-NAGY-EGSZBEN.
Igaz, hogy ez a ’RSZ’ RKK-VAL, mert teljesen meg nem sznhet, s folyamatosan ’folyik’, rad s VAN.
RSZ azrt, mert van ’eldje’ a LTEZSNEK, s gy utdja is lesz / lehet.
RSZ azrt is, mert vannak gyermekei (’Trsai’ / a MAGBL Kiradt teremtettjei: Az-LET), s velk Egytt EGSZ. [2022.09.03.: Ma mr Trsnak ismerte fel a MINDENSG-FORRSA NNN-LTEZSNEK FORRST is.]
A teremtettjei -BELLE Vannak / erednek / radnak / teremtenek; EGYEK-Vele, mert nincs ’Rajta’ kvl ’ms LTEZS’. A teremtettek mgis elklnlt [= nllsggal is rendelkez] Rszek (mivel ahogyan NMAGNAK ’Szabadsgot adott’, AZ-BELLE-Valkra is Kirasztotta a Szabadsgot).
A BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT a LTEZS
- mg nmagban Tapasztalt,
- KIRADSA nmagra irnyult,
- LTEZSBEN elindult a TUDATOSODS.
Az EGYETLEN-s-ELSKNT
- nmagban, de Trsknt-is Tapasztalt. A TUDAT / TUDATOSODS / LTEZS szmra elkezddtt a ’Rsz’ s az Egymst-kiegsztsg [Harmonia][nllsg] megformlsa.
- Kiradsa csak nmagra irnyult,
- Tudatostsa kzvetlenl a Sajt Lnyre-Lnyegre irnyult.
- ’Utols Kiradsa’ a mai MINDENSG-FORRSA
A MINDENSG-FORRSA
- KEZDETI Tudatosodsa s Kiradsa nmagra irnyult.
- Ksbbi [’Kiterjed’ (?) jelleg] Kiradsaiban nnn-Valjbl Trsv ’gyermekeket’ [nll letre Sznt ’n’-rszeket] formlt, amelyek ’nllak’ / NMAGTL elklnlnek (’rszek’ s ’szabadok’). A-TELJESBEN megformldott az elklnl (= NLL)(egyedi) RSZ, s a Rszek sszessgbl az EGSZ. Megformldott az ’N’, amely egyszerre Egsz s egyszerre Rsz A-NAGY-EGSZBEN. Megformldott a Klnllsg (elklnltsg)(mint let), s az elklnl Rszek sszetartozsa (a ’MI’, az EGYTT). Megformldott a Trsassg, s ezen bell Alap-Egysgg vlt a ’csald’ [egy szorosabb sszetartozs (1) egyidejleg s (2) egymst kvet genercik egysgben], amely Egysgben megnyilvnul a Gondoskods. A Szabad Rszek Elklnlnek, de EGY-ramls mgis elszakthatatlanul (rkkn) EGYBEN is Megtartja a Rszeket. A Rszek egymssal Szabadon ramlsokat formlhatnak meg (sszekapcsoldhatnak s sztvlhatnak, ’adhatnak’ s ’befogadhatnak’).
- Tudatoss vlt A-LTEZS a Megnyilvnuls Szakaszossgban, amely egyszerre llandsg s folyamatossg, vltozs. Megformldott a Tudat szmra a Kezdet, a Kiteljeseds, az sszegzs / rtkels s a Lezrs, s ezekhez szorosan kapcsoldan az Irny s Vlaszts, Vltozs, rtkek (20181120-i rs II. pont – elrhet ITT).
- Mai Kiradsai is lnyegben nmagra irnyulnak, de Kiradsai a (Szabad, nll Rszekk megformlt) TRSAIVAL folytatott EGYEZTETSEN s EGYETRTSEN alapulnak. Ez vonatkozik arra, amikor Kiradsa kzvetlenl a TEREMTETT-VALSGRA [= AZ-LET fel] irnyul, s arra is, amikor ’NMAGRA’ ’rad ki’…”
[2022.11.08.: Nhny nappal ezeltt egy bels-kpet / megrtst segt-kpet rzkeltem, amely az utlagos megrtsem szerint a MEGFORMLT-TRBEN BERGZTETT LTEZS / LTEZS-RSZ ’eddigi tjt’ rzkeltette.
Amikor a ma LTEZS-FORRSNAK nevezett LTEZS [’S-ANYA’] ’maga-mell’ s ’egyben-nnn-Ltezsn-bell’ ’trsat’ kezdett el ’MEGFORMLNI NNN-LTEZSBL, ’elszr nnn-Ltezsn BELL (!)’ ’formlt meg’ egy bizonyos ’nllsggal megjellt’ TR-RSZT. nnn-Ltezsn bell ’kivlasztott / meghatrozott’ egy OLYAN TR-RSZT, amelyet egy ltala pontosan meghatrozott CLRA ’sznt’.
Amikor szmunkra elkpzelhetetlenl hossz tartam alatt ez a ’BELL’-a-LTEZS-FORRSBAN [SZNDKKAL, CLLAL (!)] ’NLLV’ ’MEGFORMLT’ (!!!) TR-Rsz tnylegesen nllv vlt [RSZ-ramlss formldott meg BELL (!!!) a LTEZS-FORRSBAN], a mai fogalmak szerint ez volt ez els ’nll clra megformlt LTEZSBELI TR'.
A mai fogalmakkal rzkeltethet ez gy, hogy a LTEZS-FORRSA az ’Anya’, s a ’testn’ BELL [a ’mhben’] egy nll tr-rszt formlt meg a gyermeke szmra.
Ez a mg a LTEZS-FORRSHOZ tartoz TREN BELL (!) Megformlt, de mr egy NLLSGGAL ’megjellt’, egyes rszeiben ’elklntett’ MEGFORMLT-TR volt az, amelyben a MEGFORMLT-TRBEN BERGZTETT LTEZS-RSZ a BOLDOGSG-FORRS-EREJEKNT [’nll magzatknt’] ltezett.
A BOLDOGSG-FORRS-EREJE teht a ma MINDENSG-FORRSAKNT ltez LTEZS-RSZ azon ’magzati’ szakasznak tekinthet, amikor mg a FORRSA / ’Anyja’ ’mhn bell ltezett / fejldtt’ egy szmra megformlt / elklntett LTEZSBELI TRBEN, s mr ptette az ’nllv formld Tudatt / LTEZS-Rszt’. Ez a ltezsi-szakasza ’addig tartott’ a ’gyermekk’ formld LTEZS-RSZNEK, ameddig a FORRSA / ’Anyja’ kpess vlt a Sajt LTEZSN ’kvl’ [’maga mellett’] TERET-ADNI a ’gyermeke’ Ltezshez.
Rszleges megrtsem szerint a ’nagyon rvid kezd-kpben’ megrztt ’emlkezet’ a MEGFORMLT-TRBEN Bergztett LTEZS-RSZ ’tnyleges megszletse’, az ’anya-mhbl’ a szmra [A-FORRSA ltal] Megformlt TR-RSZBE val Bergzls [t-Vezets] emlke. Az gy ’megszlet’ (= nllv vl) LTEZS-RSZ olyan ’belergztett tervvel’ (Szndkkal?) ’szletett meg’, hogy miutn majd pontosan bergzlt a szmra MEGFORMLT TR-RSZBEN s felptette a Tudatossgt, ’maga is anyv vljon’, s ’elszr nnn-Ltezsn BELL’ formljon meg ’nll’ TERET a leend ’gyermeke’ (trsa) szmra, majd [A-FORRSA segtsgvel (?)] ’maga mell’ ’szlje meg’ a szmra MEGFORMLT NLL TR-RSZBE.
Az rs folytatdik a 848. rszben elrhet ITT