4.
2022.09.25.
A ’teljessg kedvrt’ megemltek egy nagyjbl kett-hrom hete rzkelt (megrtst segt) kpet.
Az ’rzi’ [Megterhel / Nehz] Szolglatok Lezrsa kapcsn [(852-853.r.) 241. pont (2) – elrhet ITT] rzkeltem egy olyan kpet, amely azt mutatta, hogy
YOSGBL ered nagyobb Klnleges Tapasztalattal rendelkez teremtk (?)
valsznleg Egytt (?)(!) SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtkkel
olyan „kiszakadt” (?) [srlt] ’mintkat’ riztek,
amelyek egy ’mly kt’ [egy az rzs Cljval megformlt egyedi IRGALMI Jrs / Vd-Tr] ’mlyn’ voltak bergztve.
Jelenlegi megrtsem szerint
ez a ’mly kthoz’ hasonl [kzvetlenl (!) IRGALMI alap (?)] ’Kisebb’ [’egy-szemlyes’] VD-Tr
a FLDANYA Kzssgnek LET-TERBEN volt megformlva / bergztve ahhoz hasonlan,
mint az LET-TRBEN bergztett [Nagyobb (!)] VILGI RSZ-RAMLSOK.
(1)
A [Nagyobb] VILGI RSZ-RAMLSBAN
jellemzen TBB ’mintt’ GONDOZOTT a VILG
[vagy esetleg egy nagyobb Tr-Rszt],
(2)
a ’mly-kthoz’ hasonl IRGALMI alap VD-TRBEN pedig
mindig csak egy ’minta / tredk’ kerlt bergztsre
[egy srlt ’minta’ SPECILIS Gondozsa folyt itt
> valamilyen ’megmaradt tredk’ / ’tredkesen megmaradt fontos minta’ Gondozsa folyt azrt,
hogy ne srljn tovbb,
s a lehet legteljesebben megmaradjon a benne bergzlt alap-harmonia / tartalom azrt,
hogy ksbb VISSZAPTHET lehessen az, ami „majdnem maradktalanul semmiv vlt”].
A jelenlegi megrtsem szerint
habr a FLDANYA NEM GONDOZHATTA KZVETENL
(1)
sem a VILGI RSZ-RAMLSBAN ’rztt’ [nem a YOSG Birodalmhoz tartoz (!)] leteket / mintkat / tr-rszeket,
(2)
sem a ’mly kt mlyn’ ’rztt’ leteket / mintkat / tr-rszeket
[mert mg maga a FLDANYA nem volt kpes a SPECILIS GONDOSKODSRA],
a ’mly kthoz’ hasonl VD-TRBEN olyan ’mintk’ voltak bergztve,
amelyek eredenden a YOSG Birodalmnak ALAP-JELLEGN alapulva formldtak meg.
Rszleges megrtsem szerint
majdnem kivtel nlkl olyan ’tredkek’ [fontos ’maradvnyok’, tr-rszek, ’let-alapok’, korbban megformlt tredkes Alap-Harmonia-Rszek] kerltek ide a ’mly-kutakba’ bergztsre,
amelyek eredenden NEM a FLDANYA Kzssghez tartoztak,
hanem a YOSG valamelyik msik Kzssgben formldtak meg,
esetleg maga a YO (a nagy-TEREMT) formlta meg.
Mivel a ’mly-kutakban’ ’rztt’ ’mintk’ legtbbjt eredenden nem kzvetlenl a FLDANYA formlta meg,
ezrt azokat a FLDANYA KZVETLENL (!) nem volt jogosult GONDOZNI.
Ugyanakkor mivel a YOSG Birodalmhoz tartoz „kiszakadt” ’mintk’ voltak,
a VILGON bell a YOSGBL „kiszakadt” FLDANYA GONZOZSA Cljval megformlt GONDOSKODSI-TR alkalmas volt arra,
hogy egy kisebb elklntett Rsz-ramlsban
a VILG-EGYTT-az-IRGALOMMAL ezeket
(1) Kzvetlenl GONDOZZA
s (2) Hazavezesse.
A ’Nehz’ Szolglat Lezrsrl kszlt rs krli napokban rzkeltem elszr azt, hogy volt egy olyan csald, amelyikben kett ilyen [’mly-kthoz’ kapcsoldan] ’Nehz’ Szolglatot vgz teremt is elkezdte a ’Nehz’ [rzi] Szolglatt Lezrni. Emltettem, hogy az ilyen ’Nehz’ Szolglatot vgz teremtvel brmikor csaldi kapcsoldsban (vagy prkapcsoldsban, szorosabb s tartsabb bartsgban) lv teremtkre is azonnal TELJES-ELLENRZSEK kezddnek akkor (!), amikor LEZRJA a Szolglatot vgz a ’Nehz’ Szolglatt.
Azt rzkeltem, hogy ehhez a kett [egy csaldban l] ’rzi’ Szolglatot vgz teremthz
tbb ilyen ’mly kthoz hasonl’ VD-TR / IRGALMI-Jrs is ’tartozott’. Az egyik ’mlyn’ egy [’tojshoz hasonl’] ’SOK RTEG VASTAG (= Teljes) TAKARSBAN’ lv ’minta’ volt. A vastag vd-burok levlasztst s kinyitst kveten egy nagyon apr ’kis-majomhoz’ hasonl [vagy ilyen rzetet kelt] ’let’ [let-alap (?)] kerlt el. Valsznnek tartom, hogy egy IRGALOM Birodalmbl ered teremt ’nyitotta fel’ a VD-Teret. A ’kis-majomhoz’ hasonl ’minta’ ’nagyon riadt’ volt, majd az t ’karjba vev gondoznl’ ’gyorsan megnyugodott’. Az rzkelt kp szmomra azt mutatta, hogy ’sikerlt lve megrizni’ ezt a ’mintt’, gy a Hazavezetse folytatdhat / megkezddhet. Felttelezem, hogy a ’minta’ ezt kveten az OLTALOM-TRBEN kerlt Bergztsre. Mivel nem a FLDANYA Kzssghez tartozik eredenden ez a ’minta’, a tovbbi Hazavezetsrl a YO EGYEZTET [s az rintett YOSGHOZ tartoz MEGTARTI-Teremt].
Megemltem azt, hogy az ezen csaldhoz tartoz MAG-Trsam emltette korbban, hogy tbbszr rzkelt olyan bels kpeket (rgebben is), amelyekben ’majom’ formban lket ltott. Legtbbszr gorilla vagy csimpnz formt rzkelt, s ’egyms szembe nztek’.
Ugyancsak ennek a MAG-Trsamnak volt az az rzkelse egy eredenden a FLDANYA Kzssghez tartoz teremtrl, hogy a „kiszakadsa” eltt egy ’antilophoz’ hasonl ngy-lb teremti-formban (?) lt. Valsznleg hamarosan pontosan megismerjk s megrtjk azt, hogy a „kiszakads” eltt milyen teremti formban ltek a teremtk a FLDANYA Kzssgben.
Amikor azt emltettem, hogy a „kiszakadt” ’kistest kutyt’ elszr egy nagyobb s tbb nll szobbl ll hzban vezette a VILG [IRGALOM?], ez a nagyobb hz a FLDANYA Kzssge szmra megformlt LET-TR lehetett.
A tbb ’nll’ szoba utalhat arra,
hogy az LET-TREN bell ekkorra
(1)
mr nem csak az a TR-RSZ volt,
amelyben a FLDANYA GONDOZTA az ltala Befogadott egyedi teremtket,
(2)
hanem mr megformlt a VILG is olyan [Nagyobb] RSZ-RAMLSOKAT,
amelyekben NEM a YOSGHOZ tartoz olyan ’mintk’ rgzltek be a FLDANYA elzetes engedlye nlkl,
akiket a VILG az ’Oltalmba’ vont,
(3)
s olyan [’mly kthoz’ hasonl] Kisebb Rsz-ramlsokat is megformlt az IRGALOM,
amelyekben olyan ’mintkat’ ’rztt’ rszben a FLDANYA, rszben a VILG / IRGALOM,
amelyeknek a YOSG msik Kzssghez val tartozst hatroztk meg a TELJES-ELLENRZSEK.
Rszleges az a megrtsem, hogy ezeknek a ’mly kthoz’ hasonl Rsz-ramlsoknak mostanban a ’vge’ mr valamelyik olyan IRGALMI GONDOSKODSI-TRBEN volt bergztve, amelyekben az Alv-Kdok Gondozsa nyilvnul meg.
A ’kutys’ kpben az ELLENRZSEK valsznleg azt hatroztk meg, hogy egyik [LET-TREN belli] TR-RSZHEZ sem Illeszked a ’kutya’ Alap-Jellege [ha esetleg a YOSGHOZ tartoz ’mintrl’ is van sz, a szmra egy jabb TR-Rszt {Rsz-ramlst (?)} szksges megformlni].
Eszembe jutott egy korbbi rs-rsz, taln ide is kapcsoldat [(396.r. s 398.r.) 140. pont – elrhet ITT].
MAGOKNAK s nagyobb Szolglati Tapasztalattal rendelkez teremtknek ajnlom ismt tolvasni ezt a rszletet. Hasznos lehet tismtelni a Specilis Gondoskodsra kpes teremtk Lehetsgeit AZRT is, mert a FLDANYA egyedileg kszt fel minden olyan teremtt, aki az T-VEZETS mg elttnk lv rszben rszt vesz valamilyen msok fel irnyul [ltalnos, Klnleges, Specilis] Gondoskodsban. Ezeknek a teremtknek ’Teret Adott’ az ilyen [mg elttnk lv] Gondoskodshoz a FLDANYA az utbbi napokban bergztett ’Nagyon’ Specilis Garancia Bergztsvel. ’lmodshoz’ hasonl helyzetekben Felismerhetv / Megrthetv vlhat az, hogy milyen Gondoskodsi Lehetsgek nylnak meg hamarosan [felttelezheten a KISEBB Szakasz-Vlts sorn].

„…Egy ’szlloda / ideiglenes szlls’ jelleg olyan [Kzvetlen GONDOSKODST lehetv tev] TERET rzkeltem, amelyben a teremtk letre-Befogadsa rzkelheten ideiglenes volt [csak a felttlenl szksges tartamban lehetsges ott a Jelenltk].
A ’szlloda’ [nem pedig egy ’stor-tbor’] egy ’llandbb’ GONDOSKODSI-Teret jelzett. Nem volt ez a TR stt vagy homlyos, s nem volt ’nappali fnyessg’ sem. rzetre inkbb olyan volt, mint egy tlagosan kivilgtott szllodai bels-tr. A ’berendezs’ / A-Tr nem keltett ’luxus-rzetet’, az volt itt, ami ’szksges’, s ami egy ’egyszer knyelmet’ biztost. A ’szobkat’ [vagy akr a kzs tr-rszt] az itt lk a maguk szndka szerint rendezhetik be / ’szpthetik’.
Az itt-lakk
addig vannak itt a szmukra [kln-kln] biztostott ’lak-rszekben’
[Anyagi-Testben s Szemlyes let-Trben],
ameddig bergztik a Megformlt-Testkbe / letkbe azokat a Meghatrozkat / Tapasztalatokat / Tudst,
amelyek mr kpess teszik ket arra,
hogy a Termszetes Kzssgkbe [a MEGTARTI-Teremtjk Kzvetlen (!) GONDOSKODSBA] visszaigazodhassanak.
[2022.09.25.: ’Ma jszaka’ olyan bels kpeket rzkeltem, amelyekrl utlag azt felttelezem, hogy a KISEBB Szakasz-Lezrs Megtapasztalsa Cljval megformlt GONDOSKODSI-TR-Rsz nhny rszre lehetett rvid rltsom [(859-861.r.) 243. pont - elrhet ITT]. rzkeltem ms MAGOK Jelenltt is. Felttelezsem szerint a Javaslatainkkal / Krseinkkel hozzjrulhattunk ahhoz, hogy ’otthonosabb’ rzet legyen ez a TR-Rsz, knnyebben Felismerhet legyen az ott Felajnlott KNNYTS vagy Rendezsi Lehetsg.

rzkeltem egy olyan ’szlesebb utat’, ahol kett egyms melletti svban nagyon sokan haladtak ’kerkprral’ ’egy irnyban’. A baloldalon lv szles ton mindenki a maga tempjban (nagyobb nllsggal) haladt, s akik arra mr kpesek voltak, azok ’egy tempban (gyorsabban)’ is haladhattak. Taln azok ’haladtak itt’, akik mr megnyitottk a Klnleges let-ptst is (?). A msik (kis fves terlettel elvlasztott) (jobb oldalon lv) svban a kerkprral haladk eltt egy ’busz’ is haladt [felttelezsem szerint a ’buszban’ azok lehettek bergztve, akik valamilyen jelentsebb KNNYTST tapasztalhattak meg, a ’busz’ mgtt pedig azok, akik mr megkezdtk megtanulni az ’nll’ haladst, a sajt temp felismerst]. Utlagos megrtsem szerint az ’egy irnyba halads’ jelen esetben a Tisztelet (kihagyhatatlan) felptst mutatta [s ebben azt is, hogy mindenki ’egyedl’ ’halad’, m mgis ’figyelemmel kell lennie a hozz kzelebb haladkra’ (ez gy is megmutatta magt, hogy amikor a ’busz’ ’fkezett’, a ’busz’ mgtt haladknak is fkeznie kellett, figyelnik kellett az elttk s kzelkben haladkra)].
rzkeltem ’kulccsal hasznlhat’ ’mosd /wc’ bergztettsgt is, amelyben valamilyen ’egynhez igaztott’ (KNNYTETT?) Elengedsek lehetsgesek (?). Utbb ehhez a kp-rszhez egy nem teljesen ismeretlen tr-hasznlati md kapcsoldott. A ’mosd’ eltt tbben is sorban lltak. Legfeljebb nhny percig volt itt bent mindenki. ’Bell’ a ’mosdban’ azonban akr olyan rzete is lehetett a bent tartzkodnak, hogy rkon vagy napokon keresztl volt ott [gygytst kapott]. ’Bent’ ebben a VD-Trben ’lassbb’ (?) volt a tr-hasznlat. Ami ’bent’ ’egy htig tartott’, azt a ’kint’ lvk legfeljebb nhny percnek rzkeltk.
rzkeltem olyan KML krnyezetet, amelyben slyosabb testi betegsggel kszkdk egszsgnek / anyagi-testnek a megerstse / gygytsa volt folyamatban [Teljes vagy Rszleges Takars mellett].
rzkeltem olyan kisebb ’klub-helyisghez’ hasonl tr-rszt, amelyben ’kisebb asztalok mellett’ akr prok, akr egsz csaldok is bergzlhettek, s j (sszecsendlssel mr megalapozott) KZELEDSI Helyzeteket is megformlhat a FLDANYA. Itt a ’sznjtszshoz’ hasonl ’tants / tanuls’ is lehetsges. Azt rzkeltem, hogy az itt Szolglatot teljest ’gygyt’ (1) pldkat s (2) helyzeteket mutathat meg / magyarzhat meg az ide bergzlknek. Ezzel segtheti a teremtknek Felismerni s Megrteni (1) mind a sajt helyzetket, (2) mind a trsuk egy-egy jellemzjt (nehzsgt vagy pp erssgt), (3) mind a Kzssgi let egy-egy fontos rszlett.
A TR egszben ’nyugalmat’ rzkeltem. Voltak olyan Tr-rszek, ahol tbben is voltak s ezrt vrakozni kellett, de itt is nyugodtan vrt a sorra mindenki.
Ugyancsak a teljessg kedvrt emltem meg, hogy egy ’rvid szakaszon’ ’egytt’ s ’egy irnyban’ ’kerkproztam’ azzal a (YOSGBL ered) ’volt csaldtagommal’, akinek a ’meggyenglsrl’ a (829.r.) 236. pont (1) alpontban rtam (elrhet ITT). Az egyik ’pihennl’ ’nhny dolgot sszecsomagoltam’, s a ’volt csaldtagom’ felajnlotta, hogy a ’kerkprja’ ’hts kereke mell’ bergztett (szokatlanul nagy) ’oldal-dobozba’ nyugodtan betehetem ezeket a dolgokat azrt, hogy ne nekem kelljen cipelnem. A ’szokatlanul nagy’ (= klnlegesen / specilisan nagy, ’lenyithat oldallal is rendelkez’) ’szllt-doboz’ ’felajnlsval’ a jelenlegi megrtsem szerint ez a volt csaldtagom azt mutatta meg, hogy mostanra (1) nem csak a tr-vesztsben megnyilvnul EL-Vltozsai kerltek Rendezsre, (2) hanem azokat a bels-tereket is bergztette az Anyagi-Testben, amelyek lehetv teszik a szmra azt, hogy TBBLET-Erket / Tbblet-teret is bergzthessen az lethez; (3) emellett folytathatv formlta {?} azt a Szolglatt, amely lehetv teszi azt, hogy ideiglenes jelleggel a Szemlyes let-Ternek a Klnleges / Specilis trr megformlt rszvel kzvetlenl gondoskodan nyilvnulhasson meg msok fel.]
[Folytatom a korbbi rs-rszt:] Az egyik ’szobban’ egy ’kzpkor’ ’frfi’-formt rzkeltem. Lehetett ez az Anyagi-Testben l let rzkelse, de lehetett egy teremt valamely jonnan Elrhetv vlt bels-ternek az Ellenrzse is.
A ’frfi’ a nem tl nagy, de nem is szk [res] szobban egyedl volt, nem mozdult, nem kommuniklt. Nem volt [’rnzsre’] megllapthat, hogy azrt nem mozdul-e, mert erre nem kpes, vagy pedig habr kpes a mozgsra [s kommunikcira], bizalmatlansg vagy ms ok miatt nem akar ’megnyilvnulni’. A ’test’ ltal ’mutatott’ ’letkor’ alapjn kpes lehet a Tevkenysgre. Lehetsgesnek tartom, hogy a [(1) GONDOSKODSI-TRBE val Befogadshoz szksges (?), (2) esetleg egy Alv-Kd letbe-Visszavezetshez szksges] TELJES-ELLENRZSRE val Elksztse kezddtt meg [ennek sorn annak a meghatrozsa kiemelkeden fontos, hogy (1) van-e az letben / a Megformlt-Testeiben olyan rsz, amely „idegen” (teht nem N-Azonos), s (2) van-e benne lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozs].
Az ’res [j, frissen festett, tiszta] szoba’ felttelezsem szerint azt jelentette, hogy most kezddtt meg ezen teremt letnek a Befogadsa / Bergztse ebbe a GONDOSKODSI-TRBE. Jelenlegi megrtsem szerint az ilyen Ellenrzsekben [Ok-Keressben (!)] ma mr kihagyhatatlanul rszt vesznek Specilis Tudatosodst megnyitott [specilis kzelebb-hzdsra kpes] egyedi teremtk is.
Veszly-Jelzs volt rzkelhet [valamilyen „kiszmthatatlansg” (dacossg?) vagy lettel-sszeegyeztethetetlensg veszlye Jelzett (a TELJES-ELLENRZS megkezdsekor?)].
Ezen okbl ’Clzott / Cl-irnyos’ ’Megfigyels’ irnyult a ’frfire’ ebben a zrt [(Specilis) VDETT] trben egy olyan irny Fokozott-Figyelemmel, hogy amennyiben elkezdene Kiradni [megnyilvnulni] valamilyen lettel-sszeegyeztethetetlen [nmagt s/vagy A-Teret EL-VLTOZTAT] mdon, azonnal kirad r a MEGLLTS. A MEGLLTS ma mr SPECILIS GONDOSKODS.
Amikor [akr ZAVAR megformldsa miatt, akr egy benne bergzlt EL-VLTOZS miatt] valamilyen „tmad” jelleg / irny Kiradst kezdett volna meg ez a ’frfi’ [vagy esetleg egy „n-bezrs” indult volna el (?)], ’krz mozdulatokkal’ a kzvetlenl mellette lv SPECLIS-Gondoskod valamilyen ’lelasst’ [majd ’megkt’] [Vdelmi] tr-formt rgztett hozz [ez valsznleg egy KML Gondoskods / Vdelem lehet]. Olyan volt ez, mint egy lthatatlan [teljesen tltsz] ’rugalmas plya’, amely KORLTOZTA [’lasstotta’ (?)] a mozgst / megnyilvnulst / kiradst, de azt nem szntette mg meg teljesen. Az ’tltszsg’ rtelme szerint azt segtette, hogy a ’frfi’ is pontosan rzkelhesse azt, hogy mi trtnik vele / krltte [nem irnyul semmifle bnts fel]. Mivel ez nem volt elg a bels-zavar [s ebbl ered (?) lettel-sszeegyeztethetetlen kiradsa (?)] Meglltshoz, a ’krz mozdulatokkal’ egy erteljesebb Megllt-Vdettsg formldott meg, amely arra irnyult, hogy (1) sem a krnyezetre ne radhasson ki EL-Vltoztatan ez az let, (2) sem nmagban ne okozhasson ezzel tovbbi EL-Vltozsokat. A ’teljesen tltsz’ Vdettsg rzetre olyan volt, mint egy ’teljes szarkofg’, amely ’szilrdan-s-ervel’ ’lefogta’ a Megnyilvnulst.
20200908 [790.r.] 229. pont [mr nem csupn Kiprbls sorn hasznlta a FLDANYA azt az j VD-TR-Formt, amely a
SLYOSABBAN lettel-sszeegyeztethetetlen mintk TELJES-RENDEZSE sorn ’bent tarja’ a mintkat a Rendezett Tr-rszben (~ ’mindent-bent-tart-VD-TR’)] – elrhet ITT
20200908 [811.r.] 232. pont (5) [J VDELMI TR-FORMA; az EGSZ-letet (vagy csak egyes rszeit) krbeveheti NAGYON SZOROSAN az n-Azonoss tett VD-Trrel; teret tud adni a szksges vltoztatshoz; ’TAPINTATOS VD-TR’] – elrhet ITT
Felttelezem, hogy ennek a ’frfi’ ’testben’ s ’teste krl’ megformldott teljesen tltsz Vdelem megformlsnak az egyik Clja az volt, hogy azonnal TELJES-ELLENRZSBE vonja ezt az letet [maga a VD-TR ’Teret Adott’ (1) az ELLENRZSHEZ s (2) az let Megvshoz szksges Kzvetlen GONDOSKODSHOZ]. Nem bntotta meg ez a Vdelem a teremtt, de megakadlyozta a tovbbi EL-Vltoztat megnyilvnulst, s valsznleg fokozatosan ’megnyugodott’ ebben a Vdettsgben a teremt. A Tudatossgt megtarthatja benne az let, de az is lehetsges, hogy ha tlzottan ers fjdalom jelez benne, akkor az ELLENRZS tartamban inkbb ’aludjon, pihenjen’ [’zsibbaszts’, Teljes vagy Rszleges Takars].
Egy msik trben ’gyermekeket’ rzkeltem. Kis-iskolsok voltak, ami a Tudatossg szintjt jelezhette bennk. Mr megnylt annak a lehetsge a szmukra, hogy egymshoz kzelebb hzdhassanak [mint amikor az iskola udvarn / kzs-tereiben a gyerekek a ’sznetben’ egymssal is tallkozhatnak].
Azt rzkeltem, hogy kett / hrom ’gyermek’ [inkbb ’kislny’ jellegnek rzkeltem ket] korbban mr [akaratlanul, tudatosan?] „beszennyezte egymst”, akkor ’tiszta ruht kaptak’, s most ismt „beszennyeztk egymst”. Ha a YOSG ALAP-JELLEGE irnybl nzzk ezt a helyzetet, akkor bennk a MEGBECSLS / TISZTELET [s Tudatossg, Szndk-Hasznlathoz s Tr-Hasznlathoz tartoz Tuds] mg nem formldott meg olyan llapotv, amely lehetv tehetn azt, hogy egymshoz kzelebb kerljenek, egymssal [vagy msokkal] kzvetlen Kzeli-sszekapcsoldsokat formljanak meg.
’Gyermekekrl’ van sz ebben a helyzetben, gy a rluk Gondoskodk [Klnleges Utat megnyitott teremtk] ’Eltvoltottk’ egymstl ezeket a gyermekeket [akik teht mg nem tanultk meg a Megbecsls / Tisztelet (s erre alapul SZERETET) megnyilvntst], s a „beszennyezett” ruhik megtiszttst ismt elvgeztk.
Jelenlegi megrtsem szerint a ’gyermeksg’ [Tudatossg] olyan llapotban voltak ezek a teremtk, amikor maguk mg nem kpesek az okozott „kr” megszntetsre. A Gondoskodknak tvolabb szksges tartania ezeket a teremtket egymstl, folytatni kell a Megbecsls / Tisztelet [s a kzvetlen sszekapcsoldsokat megalapoz Szeretet] rtkeinek ’megtantst’ [Tapasztalatok, Megrtsek megformlst s bergztst a testekbe], s KERESNI szksges annak az OKT, mi indtotta el bennk a kzelben lv trs fel „doblzst”, mirt nem kpesek mg Megbecslssel „bnni” a szmukra ’adott’ ’tellel’ [Trrel, ervel], mirt „fordtjk” a tudst s er-hasznlatot olyan irnyv, amellyel nmagukat s msokat is beszennyez(het)nek / bnt(hat)nak. Klnfle ’Bels’ [SPECILIS (!)] Ellenrzsekre is szksg lehet, ha a Megnyilvnulsokbl az OK nem llapthat meg.
Az
OK-Keress ezen formjhoz [a jelenlegi megrtsem szerint] mr SPECILIS Tapasztalat szksges [mert itt is (mint a ’felntt frfinl’) lettel-sszeegyeztethetetlensg Jelez.
Az ’iskols gyermekek” [„tellel” (?)] „doblzsa” sorn „beszennyezdtt” egy kzelben lv egszen kicsi gyermek is. Inkbb ’blcsds’ kornak ltszott ez a gyermek, de komolysga s bels-tudsa rzkelheten sokkal nagyobb volt, mint az iskols lny-gyermekek.
Ennek az egszen kicsi gyermeknek nem rzkeltem a ’nemisgt’ [ksbb a ’tisztba tevsnl’ lny-gyermeknek ’lttam’].
Mivel beszennyezdtt az ruhja is, a Gondoskod [Klnleges Utat megnyitott] teremt visszavitte a gyermeket a ’szobjba’. A gyermek taln inkbb bels kommunikcival, de az is lehet, hogy a kommunikci valamilyen ms formjban segtette a Gondoskodt abban, hogy a ’szobban’ mit hol tall meg. A szobban [a gyermek bels-terben (?)] szp rend volt, kln fikokban szpen rendben voltak a szksges [rgebbi, hasznlt-llapot, tiszta] ruhk s a megtiszttshoz szksges eszkzk. Utlag olyan rzetet keltett a gyermek s a ’szobja’ / bels-terei, hogy szpen rendbe tette a korbbi tapasztalatait, bels-rend van benne. A gyermek a „tisztba tevs” s felltztets sorn ’kommuniklta’, hogy az desanyja meghalt, az desapja gondozza, de most ppen a munkja miatt tvol van. Valsznleg azt jelenthette ez, hogy ez a teremt „kiszakadt” a Kzvetlen MEGTARTI-Teremtje [’desanyja’] GONDOSKODSBL [akr olyan formban, mint ahogyan a FLDANYA GONDOSKODSBL kiszakadtak az eredenden hozz tartoz YOSGBL ered teremtk]. A Kzvetlen GONDOSKODS megsznse okozhatta azt, hogy ezen l teremt addig megformlt Anyagi-Teste korbban szinte maradktalanul visszabomolhatott, valsznleg ezt jelenti az, hogy csak mostanban kezdhette meg jra visszapteni az lett az Anyagi-Testben [ezrt ’blcsds’ let-kor / testi-fejlettsg]. Ugyanakkor [az iskols testi-fejlettsg gyermekekhez kpest] ez a gyermek kifejezetten komoly s tudatos volt, Tudsa ’magasan tbb volt’, mint ami a testi-fejlettsge alapjn felttelezhet lenne. nll ’mozgsra’ / Tevkenysgre [n-Gondoskodsra] a ’testi-fejlettsge’ miatt mg nem kpes, mg msok Kzvetlen Gondoskodsra szorul, de pontosan tudja, hogy a bels-tereiben milyen Tapasztalatai vannak, azok ’mire hasznlhatak’ [Harmoniaknt (!)].
Mikzben a Gondozja tisztba tette s felltztette a sajt [rgebbi llapot, de tiszta s rendezett] ruhiba a gyermeket, az [’zvegy’] ’desapa’ is megrkezett, s vele volt egy msik Gondoz [az apa vagy anya ’testvre’ vagy valamilyen kzeli rokona]. k a ’szobban’ lv ’klyht’ egy kiss tlltottk, hogy melegebb legyen a szobban.
Felttelezem, hogy ez a gyermek ebben a GONDOSKODSI-TRBEN megfelelen Elkszlt arra, hogy a visszavezetse a Termszetes Kzssghez megkezddhessen, visszailleszkedjen az ’desanyja’ Kzvetlen Gondoskodsba. Ha YOSGBL ered teremtre vonatkozott ez a kp, a Megbecsls s Tisztelet jl rzkelhetn BIZTOSS felplt ebben a gyermekben, nem hibztatta azokat sem, akik t beszennyeztk, s segtette a Gondozjt, hol tallja azokat a megfelel sajt eszkzeit, amelyekkel ’tisztba teheti’. Mikzben a csaldja tagjairl beszlt, jl rzkelhet volt benne a szeretet, s az is, hogy Fjdalom benne a csaldjtl val tvollt. Mindezek egyrtelmen jeleztk a Gondoz szmra, hogy ez a gyermek felkszlt arra, hogy visszaigazodhasson a Termszetes Kzssgbe, oda beszlethessen, Kzeli-sszekapcsoldst formlhasson meg a befogad csaldtagjaival.
Van ennek az rzkelsnek nmi hasonlsga ahhoz a korbbi kphez, amikor egy Alv-Kd letbe-visszavezetse rdekben megnyilvntott TELJES-ELLENRZSRL rtam [egy gyermekotthonbl az oda beadott gyermek kivtelrl: 20200908 (168.r.) 68. pont – elrhet ITT]. Az Alv-Kdot is egy egszen kicsi gyermeknek rzkeltem, akit az IRGALOM Birodalmbl ered Gondoskodk a ’Befogadskori llapotban tartanak meg’ s nhny kisebb Gondoskodssal segthetik a visszafogadsra felkszlst.
Ebben a mostani kpben a [GONDOSKODSI-TRBEN lete-Befogadott] ’kisgyermekben’ a gyermekrl kzvetlenl Gondoskodk nem arra irnyultak, hogy a Befogadskori llapotban ’megtartsk’, hanem arra irnyult a Gondoskodsuk, hogy
mindazon let-alap visszapljn benne, amely lehetv teszi ezen l szmra azt, hogy kzvetlenl Visszafogadhassa t az ’desanyja’ [a Termszetes Kzssgnek MEGTARTI-Teremtje].
Felttelezem, hogy a [GONDOSKODSI-TRBEN Feladatot teljest] Gondoz ezen rtkelse alapozta meg, hogy a gyermek [YOSGON belli (?)] termszetes Kzssgbl az ott SZOLGLATOT teljestk is KZEL hzdhattak a gyermekhez… s gy elkezddhettek akr mr a CSALDBA-BEFOGADSRL is az EGYEZTETSEK.