20200908 [389.r.] 139. pont [FELELSSG a FLD Kzssge LETNEK IRNYBAN-TARTSBAN; kvlrl nem kpesek befogadni a FLDANYA Kzvetlen Gondoskodst; bels t visszaptse megkezddtt bennk] – elrhet ITT
20200908 [390.r.] 139. pont [FELELSSG a FLD Kzssge LETNEK IRNYBAN-TARTSBAN; Irgalmi-Szl; Emberi-t vlaszthatsga megnylt] – elrhet ITT
20200908 [415.r.] 146. pont [a YOSGBL ered teremtkben lettel-sszeegyeztethetetlensgknt Jelzett ez a MEGEMELT Felelssg az Anyagi-Testben, ezrt mindaddig, amg meg nem nyitjk a Klnleges Tudatosodst, az ezen Felelssget megalapoz sszecsendls TELJES-Takarsba kerl az letkben] – elrhet ITT
20200908 [420.r.] 147. pont [a Kzssg LETNEK IRNYBAN-TARTSI Felelssge] – elrhet ITT
20200908 [427.r.] 148. pont [Srgets (mint rtelmezhetetlensg, nyoms) a „kiszakads” eltti letben; az eredenden a FLD Kzssghez tartoz teremtkben FOKOZOTT-RZKENYSG formldott meg a SRGETSHEZ kapcsoldan] – elrhet ITT
20200908 [481.r.] 169. pont (1) [’Specilisan ERS’ Szndkkal krhettk csak a FLDANYTL az letre-befogadst eredenden, ebbl ered az ’erssgk’, ez ALAPOZTA MEG bennk a Klnleges t megnyitst; TELJES-ELLENRZSEK a YOSGBL ered eredenden is a FLDANYA Kzssghez tartoz teremtkre; Kiprbl teremtsek: hogyan formldhatna meg az letk ltalnos rszben is a szeretet-alap Kzeli-sszekapcsolds] – elrhet ITT
20200908 [495.r.] 173. pont (3) [ma mg nem kpesek teljesteni a Kzssg LETNEK IRNYBAN-TARTSRT val Felelsgvllalst] – elrhet ITT
20200908 [500.r.] 173. pont (6) [a YOSGBL ered eredenden is a FLDANYA Kzssghez tartoz teremtk szmra Elkszti a FLDANYA a SPECILIS Rszleges jraTeremts Vlaszthatsgt az T-VEZETS Lezrsnak Pillanatban] – elrhet ITT
20200908 [502-503.r.] 173. pont (9) [a YO megformlta azt a SPECILIS GONDOSKODST, amellyel az (n)Lnyegben lv lettel-sszeegyeztethetetlen EL-Vltozsok TELJES-Rendezsre irnyul; „megszakadsos / trs” jelleg (= jelentsebb tr-vesztsben megnyilvnult) EL-Vltozsok; akkor clszer az ilyen Rendezs, amikor nincsen Anyagi-Testben megtesteslve a teremt; Clszer krnie a SPECILIS Rszleges jraTeremtst az rintett YOSGBL ered eredenden a FLDANYA Kzssghez tartoz teremtknek, mert gy az (n)Lnyegk Rend-Ttele nem okozna elviselhetetlen fjdalmakat az Anyagi-Testben; ’ELALTATHATJA’ ideiglenesen a MINDENSG-FORRSA az ALAP-RAMLSON bell a FokozottABB / Klnleges / Specilis rzkelst lehetv tev bels ramlst [SSZETETT-Garancival, Sablyozhat sszetett-Garancival, amely a TOMPT / rszleges Elaltatst is lehetv teszi] – elrhet ITT
20200908 [509.r.] 176. pont (1) [YOSGBL ered eredenden a FLDANYA Kzssgbl ered teremtk Cl-Irnyos let-ptsnek vlasztottk azt, hogy mielbb MAGG vljanak a FLD Kzssgben] – elrhet ITT
gy rtettem meg, hogy ilyen kismrtk ’elforduls / elhajls’ mellett valsznleg a „dacossg” egyre kevsb lesz jellemz rjuk (habr fel kell kszlni arra, hogy ha a „dacossg” jelez bennk, akkor segteni kell ket ennek a megszntetsben).
Az ilyen kis mrtk ’elforduls / elhajls’ mr nem jelent semmilyen nehzsget a vlasztott nemi jelleg megtapasztalsban [ez fontos ezen teremtk szmra (is)].
Jelenlegi megrtsem szerint az EGYEZTETSI folyamat ’rendben zajlott / rendben zajlik’, most nem jelzett a YOSGBL ered teremtkben [illetve a YO-ban] sem a FLDANYA FELAJNLSHOZ kapcsoldan Megrtsi-Nehzsg, mindannyian megrtettk a FLDANYA javaslatban foglaltak fontossgt (szksgessgt).
A rszleges megrtsem szerint jelenleg mg arrl foly(hat)nak EGYEZTETSEK a FLDANYA s az rintett YOSGBL ered egyedi teremtk kztt, hogy a [KNNYTSSEL tmogatott] RENDEZ t melyik formjt vlasszk [rdemes-e egy ’Gyorsabb’ Rendez t sorn tbb rtk / Megrts ’alap-szint feletti’ felptst is vlasztani?... Ekkor milyen KNNYTSEK Befogadsa segtheti a Rendez-folyamatot… stb].
Levl-rszlet (2021.12.25.):
„…Valamikor rgen (ki tudja milyen okbl) letrtnk arrl az trl, amit meglmodtunk / elterveztnk / elindtottunk. „MEGTRT (s ELVESZETT) bennnk valami”… sokakban tbbszr is… ahogy tvelyegtnk, vagy ppen kerestk (s jrtuk) a hazavezet utat.
Mikzben megtrtek s bezrdtak bennnk az elksztett utak (mint az letnkhz / megtapasztalsunkhoz adott TR), egyre fogyott bennnk az let-tr (s az let-er).
Amikor tnyleg [komoly szndkkal (!)] mr a HAZAFEL VEZET TON haladunk (s a felsznre emelked nehzsgeket Rendezzk / megszntetjk az letnkben), jra megnylnak szmunkra a korbban megtrt (ideiglenesen bezrdott) utak. Neknk magunknak is el kell kszlnnk az ezekhez val visszakapcsoldsra [ha nem vlasztjuk azt, hogy teljesen lezrjuk a korbban megszakadt utakat].
Amikor a megszakadt (vagy akr most jonnan vlasztott) utakhoz (tapasztalatokhoz) ’TR’ ’Adatik’ a szmunkra, az let-ptshez szksges bels ER is megformldik bennnk.
A tojsokban lv kett [srgja, mint] ’let’ jelentheti annak a ’tbblet’ (1) TRNEK s (2) ERNEK a bergzlst / tnyleges megformldst az letnkben, amely nem csak a megkezdett (vlasztott) tjainkhoz vezet vissza, hanem ami emellett ahhoz is szksges, hogy RENDEZZK [= TOVBBFOLYTATHATV MEGFORMLJUK] azokat a tapasztalatainkat, amelyek ahhoz szksgesek, hogy az elkvetkezben (n-erbl is) Irnyban tudjuk tartani az letnket [ne szakadhassanak meg a vlasztsainkon alapul megtapasztalsaink].
A Sors-Rendezshez ’tbblet’-er szksges. Nagyon sok korbban elindtott sors-rendezs „azon bukott el”, hogy a teremt nem tudta befogadni a Rendezshez szksges ’j ert / j teret / tbblet-ert’.
rdemes tudatban lenni annak, hogy a SORS-RENDEZSHEZ [vagy akr egy J-KEZDET ELINDTSHOZ] ltalban ’tbb’ erre van szksg. A nvnyek az j-Kezdetk elindtshoz szksges bels-ert a rgyben vagy a magban ’tartalkoljk / ksztik el’.
rdemes tudatos lgzseket vgezni olyan formban, hogy a figyelem terjedjen ki a teljes testre [s az letnkhz tartoz minden megformltsgra, gy a szellemi (n-lnyegi) testre is, az letnkhz tartoz bels ramlsainkra is]. Ha a nyugalom llapotban vagyunk, rdemes a szvre sszpontostani a figyelmet [a fizikai szv kzepre, nem pedig a csakrra!], s a szven t (vagy akinek gy megfelelbb, annak a „gykereken” keresztl) tudatosan befogadni / beilleszteni a testbe azt a tbblet let-ert [s Teret (!) is], ami a vlasztsainkon alapul megtapasztalshoz s az letnk Irnyban-Tartshoz / Megvshoz szksges.
Ma mr nem tudunk annyi tbblet-ert behvni a testnkbe, ami zavart okozna. Ha mgis „soknak” rzkeljk, azt azonnal jelezni kell, s krni a tbblet-er befogadsnak lelasstst (vagy annak az Ellenrzst, mi okozhatja a nehzsg-rzetet / „rosszulltet”)…”
(…) Levl-rszlet (2022.01.01.):
„…Az ’egyedi sors’ szmotokra teljesebben rtelmezhet ’mostani zenete’ mellett az lomrl nekem ms is eszembe jutott.
A kezd kpben a hz eltt lelkez pr annak a HARMONIKUS ALAP-LLAPOTNAK (eltervezett let-tnak) a kpe is lehet, amellyel korbban belenylt egy ppen elindul j teremt-szakaszba. Ez akr olyan j Irny is lehetett akkor rgen, hogy a teremtk az egymshoz val kzelebb-kerlsnek (s gy a Szeretetnek) egyre jabb formit pthessk fel gy, hogy az egyni let-utak ilyen jabb sszekapcsoldsa az ’Egysgben’ jabb Harmonikat eredmnyezzen. Minden kszen van egy j let-szakasz elindtshoz:
(1) kszen van az (letet GONDOZK ltal Adott -s-Megformlt) j LET-TR,
(2) az ott l teremtk is felkszltek [az letkben bergzltek az j Vlasztsaik (sszecsendlseik), az letkhz hozzkapcsoldott a Szemlyes let-Terk (a hz)].
[2022.10.02.: Ha a YOSG Birodalmra s a FLD Kzssgre vettve nzzk ezt a kpet, a hz eltt lelkez pr kpe azt is mutatja, hogy a ’ni’ (YOSGBL ered) s ’frfi’ (KLNLEGES Birodalombl ered) teremtk s utak Harmonikus Egymshoz-Kapcsoldsnak az Elksztse megkezddtt.
A MAG-Trsam ma rzkelt bels-kpben a ’hrom emelet magas (szp) (de mg zavart / vlt) ’frfi’ a SZOLGLATI t beilleszkedsi nehzsgt jelezheti abbl ereden, hogy a FLDANYA LET-ALAPJBAN az ehhez szksges LET-ALAP-RSZ / ALAP-HARMONIA rszlegesen megsrlt.]
NEM BENNNK-itt-l-teremtkben ERED OKOKBL a Fld eddig egy olyan Kzssg volt, amelynek az LET-TERE „srlkeny” volt. (Mra ezek a srlkenysget eredmnyez [OK-FORRSI (!)} okok megszntetsre kerltek.)
Amint elkezddtt egy-egy j let-Szakasz, a hozz tartoz [jonnan megformlt] (1) KZS LET-TR s (2) a Szemlyes let-Terek „nem tudtk megakadlyozni” azt, hogy „idegen” („hasonl”) mintk is megrintsk (gy megfertzzk az j LET-TERET).
Akik ezt felismertk, elkezdtk „jtsztrnek / kiprbl-trnek” „hasznlni” ennek a Kzssgnek az LET-TERT. „Feleltlenl” a sajt „terveik” „kiprblsra” kezdtk „felhasznlni” az ilyen „idegen” (= a Fld Kzssghez nem tartoz) teremtk a Fldn l teremtk lethez Adott LET-TERET s Szemlyes-Tereket, nem trdve azzal, hogy az ltaluk gy (1) idegensggel megfertztt, vagy (2) tnylegesen elpuszttott („elvett”) LET-TR „ELVESZI” AZ LET (A SAJT ELKSZTETT VLASZTSOK) MEGTAPASZTALST AZ ITT LKTL [tnylegesen megfosztjk a Szabadsguktl (s sokszor az letktl is) az itt l teremtket].
Lehet az anya s lnya kpe egy BELS ELTVOLODS (vagy akr a tr-veszts kvetkeztben MEGHASADT LET) kpe is. A Kzsen hasznlhat LET-TR ELVltozott (vagy akr rszben el is pusztulhatott) a „feleltlen” (mg a puszttsa utn is humorizl s „angolosan tvoz”, a felelssg all „kihtrl”) „ksrletezs” kvetkeztben.
Az „idegen (elromlott replgpvel lezuhant) pilta” puszttst s szemetet (roncsot) hagyott maga utn, elvette az elksztett let lehetsgt az ott l teremtktl.
Taln az els segtsgkrs azok fel irnyult, akik ezt a bajt okoztk (mivel k okoztk a bajt, az EL-Vltozs kijavtsrt k felelssggel tartoznak). A felelssgk fel-NEM-vllalst mutathatja az, hogy nem foglalkoztak a krssel. A ’helyben lkre’ „hrtottk” a kijavts s romeltakarts felelssgt, akik nyilvnvalan nem voltak felkszlve a msok okozta krok (s Tr-Veszts / pusztts) megszntetsre.
Mivel az itt lk teremtseihez adott LET-TR jelentsebben megsrlt, ez azt jelentette, hogy az itt l teremtk NEM TUDTK ELKEZDENI A SAJT VLASZTSAIK SZERINTI MEGTAPASZTALST, vissza kellett hzdniuk a sajt testkbe (hzukba), s meg kellett prblniuk letben maradni (s az elindtott j-Kezdeteik alapjait megvni) addig, ameddig az letket GONDOZK kpess vlnak a megsrlt LET-TR [s az itt lk let-Alapjnak] kiigaztsra [Teljes-Rendezsre].
Az anya lehet a kpben egy olyan Vlasztott Tapasztalat kpe (vagy egy olyan Gondoskodsi tapasztalattal rendelkez sajt let-rsz), amelynek a megformlshoz / lv-vlshoz Adott let-Tr (Szemlyes-Tr) megsrlt, s ezrt nem tudott az az elindtott let-t-rsz megformldni. Azrt, hogy „ne bomoljon vissza teljesen” a benne megformlt j-Kezdet (harmonia), ’Alv-Kdd’ vlt [egy olyan bels takarsba / gondoskodsba kerlt ez az let-rsz, amely megakadlyozta a teljes visszabomlst, gy lehetsg maradt arra, hogy ksbb (az let-Alapok GONDOSKODK ltali kiigaztst kveten) ezt a Vlasztott Tapasztalatt felpthesse az let)].
Az alv-kdok mindannyiunkban azok a korbbi Vlasztsaink (vagy megakadt / megszakadt teremtseink), amelyeket Rendezhetnk az letnkben. Bizonyos tartamonknt mi magunk is ’rjuk nzhetnk’, ellenrizhetjk, hogy mikor tudjuk ezeket a Rendezseket beilleszteni az letnkbe.
A Rendezs mdja lehet az, hogy
(1) teljesen lezrjuk azt a korbbi Tapasztalatot (nem folytatjuk),
(2) vagy valamilyen Vlasztott Rendez-t sorn folytathatv megformljuk.
Bels utakon segtsget kap ma mr mindenki ahhoz, hogy MEGRTSE, milyen korbbi-Vlasztsa van a megszakadt tban, mi okozta a megakadst, s hogyan javthat ki. Ezek a MEGRTSEK az alapjai annak, hogy felelssggel rendelkezhessnk a megszakadt utak TOVBBI SORSRL.
A kp taln annak a megrtsben segthet, hogy egy korbbi Tapasztalat alv-kdd vlst „idegen behats” okozta (a teremtnek magnak nincs sajt felelssge abban, hogy nem tudta valv-formlni egy korbban szablyosan elindtott j-Kezdett) (ilyenkor nagyon sok ’KNNYTS’ is segti az alv-kd letbe-visszavezetst).
Az ’alvv’ vlt let-rsz ’visszavezethet’ az letbe (folytathatv megformlhat) (akr most, akr majd ksbb), vagy teljesen le is zrhat. Ez a sajt vlasztstl fgg most.
Az alv-kd leggyakrabban a szl-s-gyermeke, esetleg a jegyes-pr kpben vlt a szmomra rzkelhetv. Egyszer tallkoztam mr a testvr-pr kppel is. Azt rtettem meg, hogy akkor kezddhet meg bennnk egy-egy alv-kdunk letbe-visszavezetse [Rendezse, folytathatv megformlsa], ha nem rzkelnk mr bizonytalansgot ezen sajt let-rsznk (bels ’trsunk’) irnt, s ERSS FORMLDOTT AZ A SZNDK S SZERETET, HOGY ’EGYETLEN PILLANATOT SEM SZERETNNK MR NLKLE LNI’. A SZERETET [ELFOGADS] nagyon fontos, hogy Rendezni legynk kpesek egy addig elrhetetlen let-rsznket. Az eddigi megrtsem szerint az, hogy egy alv-kdunkat a gyermeknkknt / szlnkknt / jegyes-prunkknt vagy testvrnkknt ismerjk-e fel, azt is mutatja, hogy milyen gondoskod (!) szeretet-forma szksges bennnk ahhoz, hogy ’visszafogadhassuk’ (jra rszv vljon az letnk ramlsainak).
Az ’anya’ ’ruhjnak’ ’meggse’ taln utalhat azon let-rsz bezrdsnak formjra, s taln arra is, hogy egy kis mrtkben tnylegesen megsemmislt / visszabomlott azon Tapasztalat ’elksztett’ (?) ’gykere’ (?), ugyanakkor az EL-Vltozs kisebb mrtk, a megsrlt rsz visszapthet (hiszen a Tapasztalat csak ’alszik’, nem pusztult el). Valsznleg ezrt fontos most nagyobb figyelemmel fordulni a ’gykr-terlet’, illetve az ’eloszt-csakra’ fel…”
Ma mr a F Szably szerint egy korbban „Elrhetetlenn” vlt Tapasztalat [a TELJES Rendezs els lpseknt (ha ez szksges)] Alv-Kdd vlik.
20200908 [383-384.r.] 138. pont V. alpont [minden eddig elrhetetlen Tapasztalat Alv-Kdd vlik] – elrhet ITT
A 20200908 [274.r.] 102. pont 4. alpontban rtam arrl (elrhet ITT), hogy KETT F CSOPORTBA osztotta a MINDENSG-FORRSA az Alv-Kdokat:
(1) az egyszerbb EL-Vltozsokat (s fjdalmakat) tartalmazak a FORRS-TRHEZ kzel vannak bergztve az IRGALOM Birodalmban,
(2) az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget elvlaszthatatlanul tartalmaz Alv-Kdok pedig az OLTALOM-TRBEN [AZ-LET TEREITL TVOL] vannak bergztve, s csak SPECILIS ton Rendezhetek.
20200908 [384.r.] 138. pont V. alpont [az lettel-sszeegyeztethetetlensget elvlaszthatatlanul tartalmaz Alv-Kd letbe visszavezetsekor ltalban csak a Tapasztalat eszencija vezethet vissza (a Tapasztalathoz tartoz FELJEGYZSHEZ kzvetlen hozzfrse nylik a teremtnek)] – elrhet ITT
20200908 [295.r.] 110. pont [az Alv-Kd nem „szemt”, fontos tapasztalat van benne; TVOLABB helyeztk el az Av-Kdokat AZ-LET TEREITL] – elrhet ITT
20200908 [366.r.] 136. pont [Alv-Kd letbe visszavezetsnek j Szablyozsa] – elrhet ITT
20200908 [367.r.] 136. pont [j Szablyozs; minden meglv Alv-Kd szmra bergzti a FLDANYA az j Anyagi-Testben a Rendezshez szksges Bels-Teret vagy Tr-alapot] – elrhet ITT
Alv-Kd letbe-visszavezetse (’gyermekotthonbl’ az oda beadott gyermek kivtele):
20200908 [168.r.] 68. pont – elrhet ITT
20200908 [396.r.] 140. pont – elrhet ITT
20200908 [260.r.] 99. pont [Alv-Kd letbe-visszavezetse (menyasszony-vlegny)] – elrhet ITT
20200908 [259.r.] 99. pont –[Alv-Kd letbe visszavezetse (anya-gyerek, menyasszony-vlegny)] – elrhet ITT
eskvre-kszlds [bezrt (addig elrhetetlen) rsszel jra-egyesls]:
20190720 [9.r.] – elrhet ITT
20191119 [2.r.] III. pont – elrhet ITT
20200908 [125.r.] 58. pont – elrhet ITT
20200908 [168.r.] 68. pont [a SZERETET fontossga (!) az Alv-Kd letbe-visszavezetse sorn (a visszavezetst lehetv tev ELLENRZSEK sorn)] – elrhet ITT
20200908 [206.r.] 79. pont [alv-kdot letbe-visszavezet trssal megformlt Kzeli-sszekapcsolds valsznleg ’Vdettebb’ kapcsolds lesz] – elrhet ITT
20200908 [11.r.] 6. pont II. alpont [Alv-Kdd vlik az olyan EL-Vltozs, amelynek mg nem formldott meg / nincsen szablyozva a Rendezsi mdja] – elrhet ITT
20200908 [18.r.] 12. pont [ha a Rendezs tjai megformldnak, a FLDANYA elkezdheti az Egyeztetseket az Alv-Kd letbe-Visszavezetsrl] – elrhet ITT
20200908 [441-442.r.] 155. pont [azrt is Alv-Kdd vlhat most egy Rendezst ignyl let-rsz, mert a FLDANYA KNNYTST krt azon EL-Vltozs TELJES-Rendezshez] – elrhet ITT
20200908 [464.r.] 162. pont [a mostani NAGY-GONDOSKODS sorn a MAGOK Krtk az OLTALOM-TRBEN lv (teht lettel-sszeegyeztethetetlen jelleget elvlaszthatatlanul tartalmaz) Alv-Kdjaik TELJES-Rendezsnek Elindtst (Felelssg-Meghatrozs, Teljes-Visszabonts)] – elrhet ITT
Hzban mozgskptelen beteg gyerekek Irgalmi Gondoskodsba vtele (elviszi a mentaut ket)(Alv-Kdd rgzl egy tapasztalat):
20200908 [161.r.] 67. pont – elrhet ITT
20200908 [483.r.] 170. pont (1) [a „teljes-trlssel” jrl EL-Vltozsok Rend-Ttele megkezddtt; a Rend-Ttel els szakaszban az lettel-sszeegyeztethetetlen tapasztalatok Specilis Alv-Kdd kerlnek tformlsra (az OLTALOM-TRBEN rgzlnek be)] – elrhet ITT
20200908 [486.r.] 170. pont (4) [tviszem egy msik szobba a becsomagolt tapasztalataimat] – elrhet ITT
20200908 [489-490.r.] 171. pont (2) [lettel-sszeegyeztethetetlensgtl feltiszttott Alv-Kdok visszavezetse; lettel-sszeegyeztethetetlen jellegtl Feltiszttott Alv-Kdok egy rsze NEM FOLYTATHAT, egy msik rszk FOLYTATHATV is tformlhat] – elrhet ITT
20200908 [490.r.] 171. pont (2) [Alv-Kdbl az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg eltvoltsa tartamban TELJES-Takarsok teszik knnyebb az elengedseket / fjdalom-kioldsokat; Kiprblsok: hogyan vezethet vissza a FOLYTATHAT rszben az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegtl Feltiszttott Alv-Kd (lehet-e visszacsengse?); Alv-Kd letbe-visszavezetse-sorn a JELENHEZ-IGAZTSA is lehetsges] – elrhet ITT
20200908 [493.r.] 172. pont (3) – elrhet ITT
20200908 [497.r.] 173. pont (4) [a Tr-Veszts az let szmra rtelmezhetetlen s lettel-sszeegyeztethetetlen (a megsemmisls fjdalma is bergzl az ilyen tapasztalatba); a Tr-Veszts Kiigaztsa a GONDOSKODK FELELSSGE, SPECILIS GONDOSKODS sorn lehetsges; Alv-Kdd vlnak a Teljes-Rendezsig az ilyen tapasztalatok; lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg Alv-Kdok Teljes-Rendezse akkor kezddhet meg, (1) ha a teremt megnyitotta a Klnleges Tudatosodst (2) vagy kpess vlt Befogadni a GONDOSKODI SPECILIS Kzvetlen Gondoskodst] – elrhet ITT
20200908 [499.r.] 173. pont (6) [SPECILIS Rszleges jraTeremts sorn] – elrhet ITT
20200908 [521-522.r.] 177. pont (4) [(n)Lnyeghez tartoz Alv-Kd visszavezetse; kisllat formban mutatja magt az Alv-Kd, mst mutat magrl, mint a sajt valsga; (n)Lnyeghez tartoz Alv-Kdot az Ered-nagy-TEREMT az N-AZONOSSG alapjn ’kapcsolja vissza’ ha elkezddik a Rend-Ttele; a YOSGBAN a SZERETET valamilyen formja is szksges az Alv-Kd (n)Lnyeghez visszavezetshez; az (n)Lnyeg a Teljes-Rendezs sorn maga is elkszti az N-RTKELST, ez bergztsre kerl az (n)Lnyegben] – elrhet ITT
20200908 [538.r.] 180. pont [az Anyagi-Testben l let-rsz felksztse a bezrt rsze visszafogadsra] [az alv-kd mint ’tetvr’] – elrhet ITT
A MOZGS SZABADSGRL:
20200908 [439.r.] 153. pont – elrhet ITT