20200908 [774.r.] 221. pont (2) [j rdemessgi rtkelsek bergztse az Ered-n-Jelleg mell] – elrhet ITT
„…Most olyan ’rtkelseket’ rgzt be a FLDANYA a teremtk [Rgi s j] Anyagi-Testbe, amelyek majd valsznleg az J LET-TRBEN lesznek fontosak akkor, amikor a teremtk egymshoz KZELEDNEK.
Ilyen ’rtkels’ pldul az [akr megnyitott a teremt Klnleges let-ptst, akr nem], hogy
- ’nzetlenl gondozott llatot’
- ’nzetlenl gondozott / nevelt ft’ [vagy ms nvnyeket]
- ’nzetlenl nevelt / gondozott gyermeket’ [csaldtagot, betegeket…]
- ’nzetlenl vgzett bizonyos irny tevkenysget’ stb.
Azt rtettem meg eddig, hogy az ilyen ’minstst’ akkor formlja meg s rgzti be a FLDANYA, ha ’legalbb egy teljes leten t tart ez az nzetlen gondoskods’.
A ’legalbb egy teljes leten t tart’ gondoskods rtelmezhet gy, (1) hogy pldul az emberi formban l teremt legalbb egy letn t vgzett ilyen gondoskodst, (2) s rtelmezhet gy is, hogy egy msik llnyrl gondoskodott nzetlenl azon msik llny teljes let-tartamban.
Fontos az ’nzetlensg’ a gondoskods sorn. Ez szeretetet jelent ’tiszta’ formjban. Azt is jelenti ez, hogy nem „ellenszolgltatsrt” vgezte ezt a tevkenysget vagy „munkaknt” / valamilyen „rdekbl”. Fontos megjegyezni, hogy ha valaki hivatsaknt vgez (teht fizetsrt) msok fel irnyul gondoskodst, lehet az is nzetlen (ha szeretetbl teszi).
Jelenlegi megrtsem szerint ’mr most is rzkelhet’ az, hogy akikben ezeket az ’rtkelseket’ a FLDANYA bergztette, azok fel kpesek Bizalommal odafordulni a ms teremti-formban lk.
Rszleges az a megrtsem, hogy
az J LET-TRBEN
bizonyos Teremtsi-Irnyok Megnyitshoz,
illetve nhny pontosan meghatrozott Kzeli-sszekapcsolds Megformlshoz
ALAP-FELTTEL lesz
valamilyen (meghatrozott irny) ’rdemessgi rtkels’ bergztettsge az Ered-n-Jelleghez.
Ezekben az esetekben a FLDANYA csak olyan teremt szmra forml majd meg s nyit meg KZELEDSI HELYZETET,
akikben ez az ’rdemessg’ mr bergzlt.
Felttelezsem szerint
a Bizalom-srlsk Rendezsbe belekezd teremtk
KEZDETBEN
csak olyan teremtkkel formlhatnak meg Kzeli-sszekapcsoldst,
akikben valamilyen ’nzetlensg’ alap ’rdemessg’ bergztsre kerlt
[mert nekik tnylegesen van tapasztalatuk msok fel irnyul nzetlen gondoskodsban]…”
2022.11.01.
Megrtst segt kp – 6.
Az ezen kpben mutatott helyzet is rtelmezhet egy rgi, mr-szksgtelen vdelmi rendszer felismerst segt kpnek.
Egytt lek a csaldtagjaimmal. Ez azt jelenti, hogy mindannyiunknak van egy ’sajt’ szemlyes-tere, s van olyan rsze a ’szemlyes-tereinknek’, amelyet bizonyos felttelekkel ’kzsen’ is hasznlhatunk.
Ha az egyik csaldtagom olyat tesz, ami az n mrtkem szerint helytelen, akkor ezt tbbfle mdon is kifejezhetem.
Ami ’szerintem’ helytelen, az lehet valban olyan megnyilvnuls, amelytl [a Tisztelet meghatrozi szerint] tartzkodnia kellene a trsamnak is [mert azzal bnt vagy befolysol / irnytani akar, esetleg „tlterjeszkedik” azon a hatron, amelyet az egyttlsnk alapjaknt rgztettnk].
Ugyanakkor az is lehet, hogy ami ’szerintem’ helytelen, azt csak azrt rzkelem / rzem annak, mert valamilyen srlsem miatt csak egy rszt rzkelem a teljes valsgnak, s lehetsges, hogy azt is torztva.
Az „eszkztelensg” vagy ertlensg okn kett irnyban kezdtem el jelezni a msiknak azt, hogy amit tesz az ’szerintem’ nem helyes. Utbb gy rtkeltem a kpben rzkelt helyzetet, hogy valamilyen formban „befolysolni” / „irnytani” akarom ezzel a kzelemben lv trsamat [azt elrni akr valamilyen „zsarolssal / fenyegetssel / bntssal”, hogy azt s gy tegyen ahogyan n akarom].
Elszr „szemetet ntttem ki” a kzsen hasznlhat (szemlyes) tr-rszbe. [A „szemtnek” nagyon sok formja lehet: hangos zaj, panaszkods, trgrsg, szksgtelen „szvessg-krs” (a trs szksgtelen „dolgoztatsa” / kifrasztsa, a „figyelmnek terelse / lefoglalsa”)…]
A kpben ezt gy rzkeltem, hogy mr a kukba sszeksztett, gondosan becsomagolt szemetet tnylegesen kintttem egy nagyobb szobban azon tr-rszen, amelyhez kzel volt a csaldtagom szobja, s mondtam neki, hogy azt takartsa fel / neki kell eltakartani.
Amikor a csaldtagom odament a takart-eszkzkhz, azonnal magamhoz vettem a seprket s laptokat, s mondtam, hogy azok az enymek, azt nem adom oda.
Ezzel mr „elvettem” a „msodik eszkzt” a msik befolysolsa cljval: [a szemt kintse utn] tudatosan beszktettem az ramlsunkat, tudatosan akadlyoztam (most ppen az eszkzhasznlatban).
A csaldtagom ms eszkzkkel elvgezte a takartst [ez is zavart, mert „nem pont gy csinlta”, ahogyan az ’szerintem’ j lett volna. Prbltam ekkor is akadlyozni, de ennek ellenre a csaldtagom elvgezte a takartst.
Lehet, hogy ennek a helyzetnek volt a folytatsa, vagy pedig egy msik „srelembl” eredt az, hogy „elkezdtem sszecsomagolni” azzal a szndkkal, hogy (ideiglenesen) „elkltzm” [„visszakltzm a szleimhez”]. Utbb ebben is a tudatos tvolabbra-hzdst ismertem fel azon cllal, hogy ezzel is akadlyozzam a csaldtagomat [valsznleg azrt, hogy „befolysolhassam / irnythassam”, „az n akaratom gyzzn”]. „Egyoldalan” kezdtem megformlni egy olyan NAGYOBB tvosgtartst, amely „knyszerknt” hathat a trsra [mikzben nem ismertem fel azt, hogy ez ugyangy knyszer / nehezt az n szmomra is (mivel tovbb szklnek a kommunikcis s egyms fel megnyilvnthat gondoskodsi / megrtst segt lehetsgeink)].
Az volt a megrtst segt kp furcsasga, hogy amikor ezeket a trsamat gyengt (!) irny megnyilvnulsaimat tettem [beszennyeztem a kzs-teret, akadlyoztam az eszkz-hasznlatt], nem volt bennem tudatos irnyuls az, hogy ezzel gyengtsem. Inkbb ahhoz hasonl volt az rzet, hogy nincsen ms eszkzm arra, hogy meg tudjam mutatni a hatrokat, gy ezekkel prbltam felhvni a figyelmet arra „ami szerintem helyes”.
Valsznnek tartom, hogy lehetnek olyanok, akik tudatosan [„fegyverknt”] „mkdtetnek” ilyen „tvolsgot nvel n-vdelmi technikkat”, de a megrtst segt kpben rzkelt helyzetben [akinek a helyzett rzkeltem] abban nem volt tudatos a teremt, hogy ezekkel a megnyilvnulsaival tnylegesen gyengti nem csak a trst, hanem nmagt is [mivel akadlyozza a kzttk megformlt ramlsokat, s ezzel is egyre nagyobb tvolsgot forml meg maguk kztt, ami tovbb szkti kzttk az Elfogadst].
Lehetsgesnek tartom azt, hogy a kpben rzkeltetett helyzetben [akinek a helyzett rzkeltem] a „szemetels” s „akadlyozs” ugyancsak egy [tudatosan (?)] felptett n-vdelmi mkdst mutatott. Amikor olyan helyzetet tapasztalt a ’kzelben’, amelyet nem tudott beilleszteni a sajt (valsznleg jelentsebben megsrlt) harmonijba, sajt magt prblta meg ezzel ’tvolabb vezetni’ attl a helyzettl, amely benne zavart okozott.
Lehetsgesnek tartom, hogy tbb YOSGBL ered s eredenden is a FLDANYA Kzssghez tartoz egyedi teremtben a [rszlegesen mkd] FokozottABB-rzkelsk gyakran „sszemossa bennk” (1) a hozzjuk valban kzel lv csaldtagok tnyleges helyzett (2) azokkal a „veszly-jelzsekkel”, amelyeket a FokozottABB-rzkelsk miatt „akaratlanul” rzkelnek. Emiatt a hozzjuk kzel lv csaldtagnak tulajdontanak olyan slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen „megnyilvnulst”, amelyet a csaldtag nem tett meg, csupn a FokozottABB-rzkelsk miatt valamilyen veszly-jelzst kzvetlenl rzkeltek [anlkl, hogy kpesek lennnek Megrteni / rtelmezni is a veszly-jelzst].
Lehetsgesnek tartom, hogy az a rgi n-vdelem, amely gy mkdtt, hogy ha egy rtelmezhetetlen [s ezrt szmukra lettel-sszeegyeztethetetlen] helyzetet rzkeltek, akkor az az n-vdelem (a kevske megmaradt valamelyik ’eszkzk’ hasznlatval) a lehetsges mrtkben megprblta tvolabbra vezetni ket a szmukra elfogadhatatlan helyzettl [ennek rdekben beszennyeztk a szemlyes-terk egy rszt s/vagy akadlyozni kezdtk a kzelkben lv trssal meglv ramlst], ma mr ebben a rgebi formjban ugyancsak szksgtelen, s Visszabontsra kerl az ezt mkdtet (szemlyes) tr-rsz. rtelmezhet ez is VDELMI-Tr Visszabontsnak.
Felttelezem, hogy mr rgebb ta Kiprbl teremtsekben formlja azokat az jabb rendszer (szemlyes, azaz n-azonoss megformlt) Vdelmi-Tereket a FLDANYA, amelyekben kpes kzvetlenebb [ltalnos / Klnleges / Specilis] olyan GONDOSKODST is megnyilvntani, amellyel a meglv ELFOGADS folyamatosan ’kitgulhat’ abban az irnyban, amely az N-Gondoskods [s n-erej Irnyban-Tarts] kpessgnek visszaptshez szksges [s ezen bell kpes az sszecsendlsekkel megalapozott tvolsgtartsba is bergzteni]. Az n-Gondoskods legalbb alap-szint visszaptse nagyon jelents terhet venne le azokrl a MAGOKRL s ms Klnleges Gondoskodsra kpes teremtkrl, akik vjk ennek a teremtnek az lett [s folyamatosan „takartanak utna”].
Eszembe jutott a [869-871.r.] 247. pont (4) alpontban rt azon kp, amelyben [mr valamilyen GONDOSKODSI TR-Rszben bergztett] „kislnyok” ugyancsak „szemttel dobltk meg egymst” (elrhet ITT). Lehetsges, hogy ezen ’kislnyokrl’ a korbbi n-vdelmi mkdst megalapozott Vdelmi-Tereket mr teljesen visszabontottk, s SPECILIS Gondoskodsra kpes trsak ’kzelben’ (= kzvetlen gondozsban) most tanuljk meg jra a Tiszteleten alapul Elfogads megnyilvnulst:
„…Egy msik trben ’gyermekeket’ rzkeltem. Kis-iskolsok voltak, ami a Tudatossg szintjt jelezhette bennk. Mr megnylt annak a lehetsge a szmukra, hogy egymshoz kzelebb hzdhassanak [mint amikor az iskola udvarn / kzs-tereiben a gyerekek a ’sznetben’ egymssal is tallkozhatnak].
Azt rzkeltem, hogy kett / hrom ’gyermek’ [inkbb ’kislny’ jellegnek rzkeltem ket] korbban mr [akaratlanul, tudatosan?] „beszennyezte egymst”, akkor ’tiszta ruht kaptak’, s most ismt „beszennyeztk egymst”. Ha a YOSG ALAP-JELLEGE irnybl nzzk ezt a helyzetet, akkor bennk a MEGBECSLS / TISZTELET [s Tudatossg, Szndk-Hasznlathoz s Tr-Hasznlathoz tartoz Tuds, valamint az ELFOGADS (Szeretet)] mg nem formldott meg olyan llapotv, amely lehetv tehetn azt, hogy egymshoz kzelebb kerljenek, egymssal [vagy msokkal] kzvetlen Kzeli-sszekapcsoldsokat formljanak meg.
’Gyermekekrl’ van sz ebben a helyzetben, gy a rluk Gondoskodk [Klnleges Utat megnyitott teremtk] ’tvolabbra vezettk’ egymstl ezeket a gyermekeket [akik teht mg nem tanultk meg a Megbecsls / Tisztelet (s erre alapul SZERETET) megnyilvntst], s a „beszennyezett” ruhik megtiszttst ismt elvgeztk.
Jelenlegi megrtsem szerint a ’gyermeksg’ [Tudatossg] olyan llapotban voltak ezek a teremtk, amikor maguk mg nem kpesek az okozott „kr” megszntetsre [n-Igazodsra / Tudatos Rendezsre]. A Gondoskodknak tvolabb szksges tartania ezeket a teremtket egymstl, folytatni kell a Megbecsls / Tisztelet [s a kzvetlen sszekapcsoldsokat megalapoz Szeretet] rtkeinek ’megtantst’ [Tapasztalatok, Megrtsek megformlst s bergztst a testekbe], s KERESNI szksges annak az OKT, mi indtotta el bennk a kzelben lv trs fel „doblzst”, mirt [milyen Szemlyes (!) Ok-Forrsbl ereden] nem kpesek mg Megbecslssel „bnni” a szmukra ’adott’ ’tellel’ [Trrel, ervel], mirt „fordtjk EL” a tudst s er-hasznlatot olyan irnyv, amellyel nmagukat s msokat is beszennyez(het)nek / bnt(hat)nak. Klnfle ’Bels’ [SPECILIS (!)] Ellenrzsekre is szksg lehet, ha a Megnyilvnulsokbl az OK nem llapthat meg. [Milyen okbl nem ismerik fel azt, hogy „gyengten” hatnak ezzel a megnyilvnulsukkal nmagukra s msokra is (valsznleg jelentsebben / alapjaiban srlhetett valamelyik Kzvetlen rzkelsi / Megrtsi tjuk), ha pedig felismerik ezt, akkor mi „indtja el” bennk ezt a „vdekezst” (flelem, bizalom-veszts, n-bekorltozsbl vagy behatsbl ered tr-vesztettsg stb)].
Az OK-Keress ezen formjhoz [a jelenlegi megrtsem szerint] mr SPECILIS Tapasztalat szksges [mert itt is (mint a ’felntt frfinl’) kzvetlenl lettel-sszeegyeztethetetlensg Jelez]…”
A „szemttel doblzs / a szemt kintse mshoz (is) tartoz tr-rszbe” [mint tvolsgot nvel n-vdelem] nemrgen egy msik rs-rszben is jelzett [(773-774.r.) 221. pont (1) – elrhet ITT]. Ebben az esetben valamilyen „haszontalann vlt” bels vagy szemlyes tr volt az alapja a szemetet-kidobl n-vdelemnek:
„…Amikor egy [az eredeti clja szerint nem hasznlhat] Bels-Tr elkezd (1) visszabomlani s/vagy (2) beszennyezdni, (3) esetleg ms mdon ERSEBB TAKARSBA kerl, az azzal a kvetkezmnnyel jr, hogy a teremt szmra egyre nehezebb vlik Felismerni s Megrteni azt, hogy eredenden az a Bels Tr-Rsze pontosan milyen megtapasztals szmra kerlt megformlsra. Ez jelentsen megnehezti azt, hogy a teremt kpes legyen az lett / a Megnyilvnulsait n-erbl Irnyban-Tartani.
Nagyon gyakran megtapasztalhat az,
hogy a teremtk [„abban az irnyban, amelyben bennk valamilyen Fokozott-rzkenysg / Bezrds / Tr-Veszts (akr n-Bekorltozs) formldott meg”]
„nem nznek szembe a valsggal”,
a „problmikat a sznyeg al seprik”,
„minden lehetsges mdon igyekeznek kibjni a felelssg all”
[vagy akr mr az Aljassgot mkdtetve „msokra igyekeznek tterhelni a felelssgket”].
Az ilyen „EL-Forduls” / „sznyeg al seprs” ltalban azrt formldott meg, mert eddig nem volt megformlt GONDOSKODS arra, hogyan lehetne visszabontani a haszontalann-vlt tr-rszeket, hogyan lehetne megszntetni a Bezrdst / Megtrst vagy ms irny tr-vesztst / Tr-EL-Vltozst…
Amikor egy teremtben mr tnylegesen megformldott egy tr-vesztsben is megnyilvnul [teht lettel-sszeegyeztethetetlen (!)] EL-Vltozs,
CLSZER volt
’NEM megkzelteni azt az elviselhetetlen jelleg fjdalmat is magba bergztett’ bels tr-rszt / tapasztalatot akkor,
amikor mg nem volt Lehetsg az EL-Vltozs Teljes Rendezsre.
Tapasztalat,
hogy a „fjdalmas helyzetek” szksgtelen megrintse [felidzse]
gyakran vlt alapjv JABB EL-Vltozs / jabb Tr-Veszts megformldsnak.
Tapasztalat, hogy a FLD Kzssgben lk kzl sokan „nem tudjk” hasznlni a Krst s az Egyeztetst, s sokan vannak olyanok is, akik tudatosan „nem hasznljk” a Krst [mert tudjk, hogy ha Krnek, az a szmukra Felelssget eredmnyez].
Akik [valamilyen bels EL-Fordulsuk / Elcsavarodsuk (?) miatt] msokra igyekeznek a Felelssget hrtani, azok ltalban valamilyen „jtszmzssal” „prbljk irnytani / befolysolni” a kzelkben lvket. Nem mondjk ki nyltan a krsket, hanem „utalgatnak, clozgatnak” [azrt, hogy a trs „tallja ki” k mit akarnak, s lehetsg szerint ajnlja fel azt, amit k nem akarnak nyltan krni tle]. Gyakran „udvariaskodssal” „lczzk” a Tisztelet ilyen hinyt [a Felelssg-thrtst (vagyis az Aljassgot)]. Az „udvariaskodsrl” korbban emltettem, hogy abban mindig van egy "rejtegetett / titkolt" TVOLSG az nVal s az nVal megnyilvnulsa kztt (errl bvebben ITT).
Gyakori „jelensg” az, hogy akik ezt a „jtszmzst” mkdtetik [egytt a „sznyeg al seprssel”], valamelyik nem hasznlt bels-terkben [s/vagy a Szemlyes let-Terk egy rszben] „kialaktanak” egy „trelmi znt”. Ez egy „bizonytalanul, kiszmthatatlanul mkdtetett tr-rsz”, gyakran hasznljk a feszltsg levezetsre / kivezetsre. Ez a „trelmi zna” egyes rszeiben egy „rejtett” tr-rsz [ezrt kiszmthatatlan ezen „trelmi zna” mkdse], s „itt gyjtenek be (s raktroznak) olyan adatokat / informcikat”, amelyeket „szorult / knyelmetlen helyzetben” „azonnal elvehetnek” s felhasznlhatnak vagy figyelem-elterelshez, vagy akr tmadshoz / bntshoz [„meneklshez”] is.
Mivel a „trelmi znnak” ltalban valamilyen „haszontalann” vlt tr vagy ramls az alapja, ez a tr-rsz bizonyos helyzetekben „akaratlanul berezeghet”, akr „sszerezeghet ms terekkel” [olyan ms terekkel, amelyekkel ez a tr-rsz az eredend mintja szerint kzvetlen ramoltatsban nyilvnulna meg, vagy pedig olyan ms tr-rszekkel, amelyekhez tartoz „mintkat” „ide begyjttt” a teremt]. Ilyenkor ltalban nagyobb feszltsg formldik meg a teremtben [az rtelmezhetetlensg okn], amit „az ppen kzelebb lv teremtkn vezet le”.
Mostanban gyakori, hogy a „trelmi-znaknt” „mkdtetett” tr-rsz ’azrt Jelez’, mert ’Rendezst kr’ [elkezddtt / elkezddhet a Feltiszttsa / Teljes-Rendezse], s a ’feszls’ [az ezen tr-rszbl kiraml valamilyen minta] a teremt figyelmt prblja rirnytani a hamarosan elkezdd Teljes-Rendezsre. Erre leginkbb akkor van szksg, ha a teremt pldul n-Bekorltozssal ideiglenesen bezrta egy Rendezsre Elkszl bels-tert, s majd a Teljes-Rendezshez SZKSGES az, hogy a teremt sajt maga Tudatosan (!) feloldja a korbbi n-Bekorltozst [kinyilvntsa azt, hogy megsznteti a korbbi ideiglenesen bezr Szndkt].
Nagyon sok fjdalom forrsa lehetett az egymshoz kzelebb l teremtkben az ilyen (akr csak egyikkben mkdtett) kiszmthatatlan megnyilvnuls, egyes rszeiben rejtett / takart „trelmi zna” [amely teht elsdlegesen a felelssg alli kibjst / „elrejtzst” clozta meg]. Nha nagyon nehz olyan teremt kzelben lni, aki „mkdtet” ilyen „trelmi znt”, mert kiszmthatatlan, hogy „mit enged meg, mit fogad el harmoniaknt”. Mivel tudatosan (vagy tudattalanul) nem hasznlja a Krst s az Egyeztetst, nehz EGYETRTSRE jutni vele akr olyan tmkban is, amelyek csak egszen egyszer Egyeztetst tesznek szksgess.
Gyakori vonsa az ilyen teremtknek a „srtdkenysg”, vagy akr a „hirtelen kedveskeds” („udvariaskods”), s „nehezen hatrozhat meg a trs-hatruk / befogad-kpessgk”. A „trelmi-zna” kifejezs ez utbbi jellemzjkre utal.
Amikor „hasznljk” a „trelmi-znt” [valami miatt nem kpesek a Tisztelet szerint megnyilvnulni (taln egy Fokozott-rzkenysgk jelzse lehet ennek az oka)], akkor kiszmthatatlan, hogy a kzelkben lv megnyilvnulst „trelemmel elfogadjk-e”, vagy pedig „azonnal elutastjk” (anlkl, hogy meghallgatnk, megrtenk, hogy a msiknak mi a szndka).
Nha „beengednek” a „trelmi-znjukba” akr tiszteletlen, slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen megnyilvnulst is [egy furcsa rejtett mdon „elfogadjk, megtrik”], mskor pedig a tisztelet megnyilvnulst is „durvn elutastjk”. Ez a „kvetkezetlensg” „billegv” teszi a „trelmi-znt” mkdtet teremtket, nehz meghatrozni, hogy milyen irnyban lehet velk valamilyen kzs megtapasztalst elindtani…”
A szemlyes-tr „beszennyezsnek” OKA nagyon klnbz lehet a teremtkben attl fggen, hogy melyik megtapasztalsukhoz kapcsoldott SLYOSABB srls / bezrds, illetve hogy tnylegesen tudatosan hasznljk-e azt valamilyen „rejtzkdsi / tvolsgot nvel” cllal [ltalban „meneklsi” cllal]. Akik tudatosan „hasznljk” a szemlyes-terk „beszennyezst, azok gyakran „ezzel mutatnak kifel mst magukrl mint a sajt valsguk”. A „msik akadlyozsa” is nagyon gyakran oka a „szennyezsnek / szemetelsnek”.
Lehet a „szemetelsnek” oka egyes teremtkben az is, hogy olyan bels „elcsavarods” formldott meg bennk, amely a tevkenysg szintjn azt eredmnyezi, hogy ami ’rtkes’ azt „kidobja / eldobja”, ami pedig „szemt” azt „sszegyjti maga kr”. Sokakban eddig egy „elfordult / elhajlott” [rosszul mkd] bels tkr okozta az rzkelsben [s Megrtsben] ezt a zavart [mert korbban megsrlt a teremtben egy olyan Fontos / meghatroz kzvetlen rzkels, amely szksges volt az let-ptse Irnyban-Tartshoz].
Emltettem, hogy
egy Megrtst segt kpben (’pldban’)
’tbb-irny’ Megrts felptsnek Lehetsgt is bergzti a leggyakrabban a FLDANYA.
Ez lehetv teszi azt,
hogy ugyanazon kpbl
klnbz irnyokban is felplhessenek Fontos Megrtsek
[(1) akr egy teremtben egymsra plen,
(2) akr tbb egyedi teremtben az egyedi teremt sajt Tapasztalataira alapulan abban az irnyban, amire a tovbblpshez akkor-ppen szksge van].
Ezekbl a megrtst segt kpekbl (is) ms-ms teremtk szmra ms-s-ms rszlet ’emelkedhet ki’ azrt, hogy abbl egy Fontos Megrtst felpthessenek…
Az rs folytatdik a 913. rszben, elrhet ITT