2021.01.21-22.
Megértést segítő KÉPEK:
A-LÉTEZÉS [a TUDAT] a ’mostanit’ megelőző ’Nagyobb’ szakaszában ’először’ ’EGY’ volt. [A zöld külső határoló vonal a TERET jelöli, a benne lévő zöld kör a TÉRBEN Berögzült LÉTEZÉST / TUDATOT.]
Megformálódott benne a ’vágy’ [szándék, ÚJ IRÁNY], hogy ’magából TÁRSAT formál meg maga mellé’ [vagy pedig ’Társat KÉR’ a LÉTEZÉSÉHEZ (?)]…
Attól kezdve, hogy ’mellette’ ’magából’ (?) ’megformálódott’ egy másik TUDAT [LÉTEZÉS-RÉSZ] és az berögzült egy ÖNÁLLÓ TÉR-RÉSZBEN, nevezhetjük a zöld színnel jelölt TÉR-RÉSZBEN [elsőként] berögzült LÉTEZÉS-RÉSZT’ anyának’. A ’gyermeke’ [társa] a kék színű határral jelölt ’önállóvá’ megformálódott TÉR-RÉSZBEN (utóbb) berögzült LÉTEZÉS-RÉSZ / TUDAT.
Amikor egyikükben vagy mindkettőjüken megformálódott a ’vágy’ [ÚJ IRÁNY, szándék] arra, hogy egymáshoz közelebb kerülhessenek, megkezdődött [először (?)] a TÉR-RÉSZEKBEN berögzült LÉTEZÉS-RÉSZEK / TUDATOK ’közeledése’ [ehhez a határozottá megformálódott Szándékhoz ’utat nyitott’ a TÉR]… és talán egy következő LÉTEZÉSI-SZAKASZBAN a TÉR-RÉSZEIK is közelebb rögzültek be ’egymás mellé’ (?)…
A TÉR-RÉSZEK ’közeledése’ a TÉR-RÉSZEKBEN berögzült LÉTEZÉS-RÉSZEK [TUDATOK] egymáshoz közeledésének ÚJABB lehetőségeit nyitotta meg, és a TUDATOK [= LÉTEZÉS-RÉSZEK] ’egymás felé irányulása / közeledése’ egy kezdetleges ’(közvetlen) áramlást’ [egy ÚJ TÉR-FORMÁT] formált meg ’közöttük’ / ’számukra’ [ezt a képen a zöld és kék körök közötti lila színű (még-)szakadozott vonal jelöli].
TERET [közvetlenül] csak a LÉTEZÉS / LÉTEZÉS-RÉSZEK képesek MEGFORMÁLNI, és a ’gondoskodásukban lévők számára ’ADNI’, BERÖGZÍTENI. A TÉR VISSZABONTÁSA [Harmoniaként] ugyancsak a LÉTEZÉS / LÉTEZÉS-RÉSZEK HATALMA [és ma már FELELŐSSÉGE]. Erről bővebben is írok a képek után.
Később valamikor egyező-szándékkal elhatározták az egymással már valamilyen kezdeti áramlásban lévő LÉTEZÉS-RÉSZEK [TUDATOK], hogy egy újabb Irányt nyitnak meg együtt, és ’közösen’ [értelme szerint a kettőjükben már felépült Tudásra / Tapasztalatra alapulóan] egy újabb LÉTEZÉS-RÉSZT [és kizárólagosan ahhoz tartozó Önálló TERET] formálnak meg [ez az Irányulás tekinthető a mai párkapcsolódás és család-alapítás alapjának]. Ez az egyező szándékuk HATÁROZOTTÁ formálódott, és ezért TÉR ADATOTT ezen IRÁNY megtapasztalásához. Ekkor ’megszületett’ a ’közös gyermekük’ [piros TÉR-RÉSZ és benne a kis kör a gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZ / újonnan Önállóvá vált TUDAT]. Ez a mai családi kapcsolódás alapja.
A gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZ TERE is közelebb igazodott a ’szülei’ TÉR-RÉSZEIHEZ.
Amikor a ’gyermekben’ is megformálódott a [’szülei’ által ’ADOTT’] Közeledés szándéka, a saját TÉR-RÉSZÉBEN elkezdett a TUDATÁVAL a ’szülei’ felé fordulni, hozzájuk közelebb húzódni.
A ’szülők’ ’megtanították’ a gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZT a közvetlenebb [’közelítő’ (?)] áramlás megformálására, és mindazon TÉR-Formálásra és Harmoniára, amelyre ők már képessé lettek. A képen az jelzi ezt, hogy most már mindhármukban megformálódott és berögzült egy ’kezdetleges’ áramlás [lila szakadozott vonalakkal jelölve], és ez az újszerű tér [az áramlás] lehetővé tette azt, hogy a Tapasztalataikat egymással megismertessék. Ezen az áramláson ’tanították meg’ a szülők a gyermeküknek a saját tudásukat, és ezen áramlás tette lehetővé azt is, hogy a gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZT a szülők ’megismerhessék’.
Valamikor a gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZBEN [piros TÉRBEN piros kör] ÚJ IRÁNY megtapasztalásának szándéka formálódott meg. Összegezte magában MINDEN (!) ADDIGI Tudását / Tapasztalatát, és egy új ’vágyat’ formált meg Szándékká [önmaga (így a LÉTEZÉS) számára választott egy új megtapasztalási irányt]. Amikor ez benne BIZONYOSSÁGGÁ megformálódott, belőle-magából a LÉTEZÉSÉHEZ tartozó TÉREN BELÜL kettő újabb LÉTEZÉS-RÉSZT [Önálló TUDATOT] formált meg (?). Ezt tekinthetjük még úgy, hogy kezdetben ’magzatai’ voltak a gyermekei. Ekkortól kezdve nevezhetjük az első szülő-pár által Önálló LÉTEZÉS-RÉSSZÉ megformált TUDATOT / első ’közös gyermeket’ ’ifjú anyának’.
Az ifjú anya az általa Választott ÚJ IRÁNYT [azaz a társsal való közvetlen összekapcsolódás / közvetlen érintés lehetőségét] MEGALAPOZTA [Szándékkal / ALAP-HARMONIÁVAL / Új TÉR-Alappal (ház)]
(1) a Saját LÉTEZÉS-RÉSZÉBEN, és
(2) berögzítette ezt [’ADTA’] a gyermekekhez tartozó LÉTEZÉS-RÉSZBEN [a gyermekek LÉTEZÉSÉHEZ tartozó TÉR-RÉSZBEN (?)].
A képen ezt jelzi az, hogy az ifjú anya [a piros kör] és a kisebb gyermekek között egy ’ÚJSZERŰ BELSŐ Áramlás’ alapja rögzült be [ezt folyamatos barna színű vonallal jelöltem]. Ez az áramlás a célja szerint nem csak az egymáshoz KÖZELEDÉST teszi majd lehetővé, hanem egymás közvetlen Megérintését is.
Az ifjú anya gyermekei [kettő kisebb színes kör az ifjú anya mellett közvetlenül közel, még az ifjú anya SAJÁT LÉTEZÉSÉHEZ tartozó TÉR-RÉSZEN BELÜL] az ’egész család’ legkisebb gyermekei’. Az ifjú anya az egyik gyermekét már elkezdte ’közvetlenül’ ’tanítani’ a Saját Tudására [a Megértést segítő képben a másik gyermek még ’szinte újszülött’ jellegű volt, a Tudata még ’Alapjaiban épült’].
A következő képektől kezdődik az, amit ebben az írás-részben [a Megértést segítő képben] ismertettem.
Az ifjú anyai LÉTEZÉS-RÉSZ
[teljesen Új formában,
már ’A-KEZDETEKTŐL-EGYÜTT a Társává / Önállóvá vált kettő gyermekével / kettő LÉTEZÉS-RÉSSZEL’]
egy ÚJ-KEZDETET / ÚJ IRÁNYT kezdett megformálni.
Az ÚJ-KEZDET [egy Önálló ÚJ LÉTEZÉSI SZAKASZ MEGNYITÁSA]
azért SZÜKSÉGSZERŰ,
mivel az ifjú anya
(1) IRÁNYÁBAN / CÉLJÁBAN
és (2) ’Formájában / Szerkezetében [= TÉR-Rendszerében] is
teljesen ÚJ LÉTEZÉSI IRÁNYT alapozott meg.
A SZÜKSÉGSZERŰSÉG okán
elkezdődött az ’akkor meglévő’ LÉTEZÉSBEN
[= MINDEN (!) akkor meglévő LÉTEZÉS-RÉSZBEN (!) (?)]
egy NAGY-VÁLTOZÁSRA felkészülés.
Ennek során az első szülő-pár elkezdte LEZÁRNI a Saját Megtapasztalását, és ez azzal is járt, hogy fokozatosan távolodtak a már ifjú anyává vált gyermeküktől [a képen ezt jelzi, hogy a zöld és kék TUDAT már távolabb van a SAJÁT TÉR-RÉSZÉBEN egymástól és a gyermeküktől is].
Az első szülőpár [mint LÉTEZÉS-RÉSZEK] arra készültek, hogy a LÉTEZÉSÜKHÖZ tartozó TÉR VISSZABONTÁSRA kerül.
A következő képen az ifjú anya már megformálta a ’házat’ [az ÚJ SZAKASZBA ÁT-VEZETŐ VÉDŐ-Teret] a SAJÁT LÉTEZÉSÉHEZ tartozó TÉR-RÉSZBEN. Ez a ’ház’ később ’középpontjává’ válik az ÚJ SZAKASZHOZ Berögzülő TÉRNEK.
Az ifjú anya is ténylegesen megkezdte a FELKÉSZÜLÉST a LÉTEZÉSÉHEZ tartozó régi TÉRRŐL leválásra, és a ’házban’ ALAPOZTA meg az ÚJ SZAKASZA Elindítását. Ebben a ’házban’ [mai fogalommal SPECIÁLIS VÉDŐ-TÉRBEN] elkezdte berögzíteni az ifjú anya minden Tudását, és mindazt, amit újonnan választott, illetve amit folytatni szándékozott.
A legkisebb gyermeket már BERÖGZÍTETTE a halványkék színnel jelölt ’házba’, és az ifjú anya elkezdte a felkészülést a másik gyermeke berögzítéséhez. Az ’udvaron’ lévő gyermekkel elindult vissza a házhoz.
Még nem ért vissza a házhoz az ifjú anya a nagyobb gyermekkel, amikor valamilyen ISMERETLEN helyzet zavart és kisebb erővesztés okozott az ifjú anyában.
Az ifjú anya a MEGÚJULÁSA érdekében MEGKEZDTE (!) a saját LÉTEZÉS-RÉSZE és a másik gyermeki LÉTEZÉS-RÉSZ Berögzítését is a házban, minden megnyilvánulásával erre a MEGÚJULÁSRA összpontosított.
Látszik a képen, hogy a ’szülei’ a saját TERÜKBEN távolabb húzódtak az ifjú anyától [feltételezésem szerint azért, hogy ezzel segítsék a MEGÚJULÁSRA való ELŐKÉSZÜLETEKET].
Mivel a ’szülők’ LÉTEZÉS-RÉSZE éppen LEZÁRÁST Tapasztalt, zavaró / „akadályozó” lett volna MINDANNYIUK számára az egymáshoz való szükségtelen közelség:
Lehetségesnek tartom, hogy az ifjú anya a benne formálódó [’közvetlenebb’ Érzékeléseket lehetővé tevő] belső-áramlásban (?) [talán amiatt, mert egy kissé közelebb került a saját LÉTEZÉSI-SZAKASZUKAT éppen LEZÁRÓ szüleihez] ERŐTELJESEN [’közvetlenebb formában’] ÉRZÉKELTE A-LÉTEZÉSHEZ tartozó NAGY-VÁLTOZÁSNAK azon részét is, amely éppen ELLENKEZŐ IRÁNYÚ volt azzal, amire a saját LÉTEZÉS-RÉSZÉVEL készült.
Mintha a KÖZVETLEN ÉRZÉKELÉS [Belső-Érzékelés (?)] egy ÚJ FORMÁJA miatt [és valószínűleg a szülei TÉR-RÉSZEIHEZ való közelebb-húzódása miatt] ’halványan megérintette volna’ a LEZÁRÁSHOZ tartozó ’áramlás-rész’.
Írtam már korábban arról, hogy ha mi élő teremtők akaratlanul és hirtelen közel kerülünk a Saját Alap-Jellegünktől [= Saját Választásainktól lényegileg különböző] IDEGEN [főleg az Eredő-Birodalmunk ALAP-JELLEGÉTŐL idegen] jelenléthez / mintához, azt érzékelhetjük úgy (az Anyagi-Testünkben is), mintha NAGY ERŐVEL HIRTELEN MEGLÖKNE valami-valaki, azonnali erős rosszullét és erővesztés jelezhet bennünk.
Másik Birodalom ALAP-JELLEGÉNEK közelébe kerülés erős lökéssel / elgyengüléssel / émelygéssel Jelez - 20200908 [298.r.] 111. pont (elérhető ITT):
„…Ha megfelelő Összecsendülés-és-Előkészület nélkül egy Idegen Birodalom ALAP-JELLEGÉNEK közelébe kerülnénk, ma már nagyban hasonló ERŐS AZONNALI JELZÉST [FIGYELMEZTETÉST (!)] tapasztalnánk meg, mint amelyről a 20190805 (8/7. részben) írtam (elérhető ITT):
„… Én magam tegnap „kint a szabadban” „váratlan módon” azt tapasztaltam meg, hogy miután néhány felvillant gondolatot / megértést gyorsan leírtam egy kis papírdarabkára (ami éppen nálam volt), hirtelen egy nagy émelygés és ELGYENGÜLÉS jelent meg bennem. Talán a gyomor tájékán is, de olyan HIRTELEN jött ez a megtapasztalás, hogy talán nem is tudtam pontosan meghatározni. Nem borított meg, de hirtelen mintha meggyengültem volna. Nagyon régen tapasztaltam már ehhez hasonlót [és ennyire erőteljes testi jelzést], és nyilvánvaló volt a számomra, hogy közvetlen módon kapcsolódik ahhoz, hogy NAGYON KORÁN (!) keltem fel aznap, mert elkezdtem leírni a mesékhez [egy másik Birodalomban megformálódott EL-VÁLTOZÁS Megértéséhez] kapcsolódóan felnyíló Megértéseket.
Megálltam, megtámaszkodtam, szóltam a fiamnak, hogy mindjárt összeszedem / Igazítom és Megerősítem magam, és a mostanában megtanult módon az ALAP-ÁRAMLÁS mindhárom Fő Áramlásán (és talán ezután még néhány Különleges Áramláson is) ’ERŐT vettem magamhoz’, azt gondosan ’szétoszlattam’ a testeimben, és megvártam, hogy kiegyensúlyozódjak…”
Hasonló volt ahhoz, mintha tényleg „megfordult volna velem a világ”, és ez akkor ott hirtelen nagyon elgyengített. Erős Fájdalomban is Jelzett a váratlan helyzet. Amikor egy ÖN-JELLEGÉBEN / ALAP-JELLEGÉBEN [FŐ IRÁNYULÁSÁBAN] teljesen más nagy-TEREMTŐ ALAP-ÁRAMLÁSÁNAK a Közelébe kerülünk, a LÉNYEGI Különbözőség azonnal a lehető legtávolabbra lök az Élet megóvása érdekében. Az ilyen megtapasztalás egy rövid ZAVART is okoz.
Ma már egy ilyen helyzetben többféle SPECIÁLIS VÉDETTSÉG is kiterjedne az ilyen (1) helyzetre és (2) minden érintett teremtőre [és azokra is, akikkel Közeli-Összekapcsolódásban (azaz KÖZVETLEN ÁRAMLÁSBAN (!)] van az érintett teremtő…”